12945 посетителей онлайн
5 820 66
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

"Почистити" небо над Україною цілком реально

берлінська

Невиспались? Нема електрики? Вас теж задовбали Шахеди та інші російські дрони?

Кожен раз коли пролітає над домом не знаєш, чи це твоя смерть. І просиш, щоб оминуло нас всіх, щоб збили.

А хочете на це впливати? Так, можна особисто вплинути, щоб збивалося майже все. Ще на підльоті міста. Є рівно три шляхи на це вплинути особисто, вибирайте той, який вам підходить.

1. Почати виготовляти РЛС та Інтерсептори. Так, це дуже непросто. Значно складніше ніж зібрати умовний FPV дрон. Але є команди, котрі почали буквально півтора роки тому, і показують доволі непогані перші результати. Головне мотивація і толкові інженери в команді.

2. Вчитися самому на дрони перехоплювачі. Так, цивільні теж можуть проходити підготовку.

Ми повністю покриваємо вартість навчання, за умови що ви потім обов'язково будете чергувати в складі свого місцевого ДФТГ.

Ось Анкета для реєстрації на курс підготовки:

https://docs.google.com/.../1FAIpQLSfmyOh.../viewform

3. Задонатити на масштабування виробництва і підготовки. Лінк буде нижче.

Найбільший фонд технологічної підтримки Dignitas Fund зараз дає можливість вкластися у власну безпеку. І це справді супер ефективно.

Сайт зі збором: https://dignitas.fund/uk/freedomsky/

Не чекайте поки вас хтось захистить, не розраховуйте на міфічне "держава повинна". Так, повинна, за наші податки. Але по перше ми всі розуміємо, що державна система не працює належним чином.

По друге, масштаб виклику безпрецедентний, і жодна європейська країна не справилась би в одиночку з такими масовими, комбінованими ракетно-дроновими атаками.

А по третє - ніхто нам не поверне рідних, близьких і друзів, якщо завтра прилетить в їх квартиру.

Почистити небо над Україною цілком реально, якщо в єдиному задумі і координації працюватимуть позмінно кілька тисяч екіпажів.

Тому давайте включатися всі разом. Три варіанти діяти, обирайте свій і взлітаємо!)

Топ комментарии
+22
Чергова "нікому нічего не должна".
показать весь комментарий
11.10.2025 21:40 Ответить
+19
Вже навіть не знаю, плакати, чи сміятися. Пані Маріє, вам знайомо поняття "здоровий глузд"? Почати виготовляти РЛС? Так це серйозна НАУКА, навіть інженери при всій повазі тут безсилі. Технологіями реально володіють скоріш за все не так багато країн. Це не китайський дрон (до якого доречі чомусь немає жодної УКРАЇНСЬКОЇ деталі), який можна паяти в гаражі. Вчитися самому на дрони перехоплювачі. Донатити. Так вчитися чи донатити? Це якщо в тебе 1 млн $ десь в погрібнику то так, одночасно можна. Чи мені роботодавцю сказати, що я пішов вчитися? Гроші, на превеликий жаль, не ростуть на деревах. І дурно їх ніхто не платить. Ну звичайно це не стосується владців та керівників деяких волонтерських організацій. Почніть виготовляти ядерну зброю, відпустить.
показать весь комментарий
11.10.2025 21:58 Ответить
+18
>3. Задонатити на масштабування виробництва і підготовки. Лінк буде нижче.

слабо запитати у зебіла, чому гроші держави витрачаються на купу різного сміття?
показать весь комментарий
11.10.2025 21:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Чергова "нікому нічего не должна".
показать весь комментарий
11.10.2025 21:40 Ответить
// 2. Вчитися самому на дрони перехоплювачі. Так, цивільні теж можуть проходити підготовку.

Ми повністю покриваємо вартість навчання, за умови що ви потім обов'язково будете чергувати в складі свого місцевого ДФТГ.

// Тому давайте включатися всі разом.
_____________________________________________________________

пан статтю читав ?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:04 Ответить
Де набирають навчатися на дрони-перехоплювачі? Чи є віковий ценз? Чи беруть людей 60+? як це все взагалі відбувається, це мобілізація чи людина залишається цивільною?
Можливо має сенс це викласти більш широко. Бо ви маєте справу з цивільними людьми і вони цього просто не знають.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:26 Ответить
Що таке місцеве ДФТГ? Пані Маріє, ви пишите для цивільних, а не для військових. Враховуйте це, будь ласка.
По тексту - напевне в цьому є сенс. Але поки що не зрозуміло як це працює.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:27 Ответить
Для редакторату Цензора: панове, цивільна людина може і як правило не знає ні військовоїх термінології, ні особливості функціонування якихось військових структур. Можливо, ви б враховували це і просили ваших авторів якось адаптувати тексти для того, щоб цивільна людина могла його зрозуміти з першого прочитання. А не читати "зі словарем Гугла".
показать весь комментарий
12.10.2025 15:30 Ответить
Ще додам. Пані Марія підняла дуже, дуже важливу тему. Зрозуміло, що у коментах буде резвіться чимало дурнів, але ось я родом з прифронтового містечка. Довелося виїхати, зараз ВПО (біженка). Кілька раз намагалася повернутися - не виходить. Бо спочатку будинок був розвалений і непридатний для житла. З горем попалам заробила на ремонт, чехи через Благодійний фонд допомогли з вікнами. Але якщо ще весною дрони літали пару раз на тиждень, то наразі шастають кожен день майже. Нещодавно над хатою кілька годин гуло з усіх сторін так, що холодний піт по спині тік. Тобто, пані Марія права: жити на територіях, де дрони стають реальністю щоденною неможливо, і з цим потрібно щось робити. Або вже висиляти звідти людей по дорослому, якось вирішувати проблему житла, роботи, пенсій для тих, хто вже не робітник. Або якось захищатися від дронів. Це не питання політики чи ідеології. Реальність зараз така, що під дронами сидять люди усього спектру світогляду - і всі в однаковому ступені небезпеки, і всі вже ладні наплювати на ці погляди, бо усі хочуть ЖИТИ. Тому питання протидії дронам для населення прифронтових областей - це справа не пропаганди, політики, світогляду , а справа ВИЖИВАННЯ. Виживемо - тоді будемо виясняти хто кому у борщ наклав. Зараз це мені абсолютно не цікаво. Вже пробачте. Але коли над головою щодень гуде страхітливий безжальний монстр якось не до ідеологічних рефлексій. Тому я підтримую усі пропозиції, які дадуть змогу захистити людей від такої страшної смертельної загрози над їх власними будинками.
показать весь комментарий
12.10.2025 17:18 Ответить
І останнє, що хотілося б зауважити і що важливо.
Прифронтові області - це досить щільно заселенні території. Тут люди проживають компактно. Якщо хтось почне збивати дрони над своїми будинками самостійно, то зрозуміло, усе це полетить на сусідів. Тобто, самостійно збивати дрони людям - ну, так собі ідея. А ось антидронові сітки чи може є ще які засоби захисту - ну пропонуйте, як це можна організувати. Я сама, та навіть з сусідами навряд чи зможу це зробити. Та й не факт, що вже через годину на нашій вулиці не буде скупчення прибульців з РЕСу, міськради, а може й поліції. Бо електропроводка, як мінімум, на кожній вулиці є у наявності. І якщо ми почнемо натягувати ці антидронові сітки, то не факт, що не порушимо якийсь черговий норматив.
Тобто, усе це насправді складно. Але вкрай потрібно. Бо жити під щоденними дронами вже просто неможливо.
показать весь комментарий
12.10.2025 17:39 Ответить
Не діло лідора пропонувати, він може всіх зобов'язати збивати дрони самотужки, а хто не зіб'є - тому штраф.
показать весь комментарий
11.10.2025 21:55 Ответить
>3. Задонатити на масштабування виробництва і підготовки. Лінк буде нижче.

слабо запитати у зебіла, чому гроші держави витрачаються на купу різного сміття?
показать весь комментарий
11.10.2025 21:56 Ответить
Вже навіть не знаю, плакати, чи сміятися. Пані Маріє, вам знайомо поняття "здоровий глузд"? Почати виготовляти РЛС? Так це серйозна НАУКА, навіть інженери при всій повазі тут безсилі. Технологіями реально володіють скоріш за все не так багато країн. Це не китайський дрон (до якого доречі чомусь немає жодної УКРАЇНСЬКОЇ деталі), який можна паяти в гаражі. Вчитися самому на дрони перехоплювачі. Донатити. Так вчитися чи донатити? Це якщо в тебе 1 млн $ десь в погрібнику то так, одночасно можна. Чи мені роботодавцю сказати, що я пішов вчитися? Гроші, на превеликий жаль, не ростуть на деревах. І дурно їх ніхто не платить. Ну звичайно це не стосується владців та керівників деяких волонтерських організацій. Почніть виготовляти ядерну зброю, відпустить.
показать весь комментарий
11.10.2025 21:58 Ответить
Читав?

"1. Почати виготовляти РЛС та Інтерсептори. Так, це дуже непросто. Значно складніше ніж зібрати умовний FPV дрон. Але є команди, котрі почали буквально півтора роки тому, і показують доволі непогані перші результати. Головне мотивація і толкові інженери в команді."(С)

Джерело: https://censor.net/ua/b3579192
показать весь комментарий
11.10.2025 22:12 Ответить
Не мав честі допомагати Вам пасти гусей, звернення на ти недоречне. Наслухалися казок про кіношників, які за півтора роки перекваліфікувалися у ракетобудівників? І випускають по 7 фламінго на день? От дурні американці, які мільярди доларів десятки років вкладають у цю справу, починаючи з пошуку талановитих випускників шкіл?
показать весь комментарий
11.10.2025 22:26 Ответить
Мене не цікавить - кому ти мав честь допомагати пасти гусей. Чомусь всяка шмакодявка до Бога звертається на "ти", а собі вимагає множину, та ще й з великої літери. Анекдот про хухолю, яка хотіла, щоб її називали "вихухоль" знаєш, чи розповісти?
показать весь комментарий
11.10.2025 22:36 Ответить
Горілка то є велике зло. Краще писати зранку. А ще краще не вживати. Взагалі.
показать весь комментарий
11.10.2025 22:53 Ответить
100% погоджуюсь і не вживаю!
показать весь комментарий
11.10.2025 23:10 Ответить
нє, зранку похмілля, і коменти будуть *** чому ці підорські дрони гудять і скидують фуфло замість самогону
показать весь комментарий
12.10.2025 20:22 Ответить
Ну ти тільки ниєш, яка різниця шо ти там калякаєш взагалі.
До лав СОУ ти явно не долучений, захищати в якийсь інший спосіб країну ти теж не бажаєш, бо в нього робота бачите, а інші всі бомжі мабуть...
При всій моїй нелюбові до зебілів і підмоченій репутації Берлінської - я вважаю що всі нитіки на кшталт тебе в яких "лапки" це і є корінний лохторат для будь-якого гатунку популістів і всі ви хто ниє - всі гідні тільки такої обісраної і безвідповідальної влади - такої точно як і ви самі.
показать весь комментарий
12.10.2025 09:56 Ответить
Я живу і працюю в своїй країні. Не претендую на щось. Від слова взагалі. І не шановним закордонникам би писати такі пости.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:58 Ответить
Чесно кажучі це не зовсім так, якщо казати про радари. Ні, про загоризонтну військову РЛС мова не йде, але простий радар в принципі можливий в кустарних умовах, https://www.youtube.com/shorts/eQ773D715JM ось як приклад. Це звісно тестовий зразок на примітивному датчику, але є серйозні десь за 32000грн які дають дуже пристойну дальність. І збирати радари і інтерсептори в домашніх умовах абсолютно можливо. Але це ж вже було, Федоров здається пропонував населенню виготовляти дрони. І це теж можливо, от тільки про фінансування він "забув".
показать весь комментарий
12.10.2025 04:32 Ответить
О, прикольна іграшка! Але всеж ультразвуковий радар (ще й з механічно обертаємою "антеною") і НВЧ-радар - це трохи різні "вагові категорії" - складність відрізняється на кілька порядків (у десятичній системі).
показать весь комментарий
12.10.2025 09:16 Ответить
>Так це серйозна НАУКА, навіть інженери при всій повазі тут безсилі. Технологіями реально володіють скоріш за все не так багато країн.

Ви або сильно помиляєтесь, або навмисно сієте песимістичні думки на користь ворогу - погано і те і інше, але все ж я сподіваюся на перший варіант. І відповідати буду саме виходячи з цього, бо якщо ви навмисно допомогаєте ворогу, то мені відповідати ТОБІ нема ніякого сенсу, бо то вже справа СБУ.
Так от, ВИ хоч знаєте, як працює радар і коли його винайшли (плюс-мінус 50 років, бо точніше навіть я не знаю )? То базова фізика! А перші радари були ще у другу світову війну в багатьох країн, кожна з яких самостійно його розробляла. Звісно, що вони застаріли та в наш час від таких примітивних радарів не буде ніякого толку. Але основний розвиток в РЛС-сфері можливий лише за трьома напрямками: багаточастотність, багатоканальність та математична (програмна) обробка даних - все інше - не суттєво. І от ці три напрямки дають поштовх ще одному напрямку - керування каналами в реальному часі, після чого обробка даних виходить на новий рівень, після чого всі основні роботи ведуться вже саме в цьому напрямку. З частотами зараз проблем нема - є можливість робити досить широкодіапазонні генератори, підсилювачі та приймачі; з багатоканальністю в наш час теж все досить непогано бо електроніка давно стала в тисячі разів менша, ніж була 80 років тому і тепер додавання каналів - це лише справа грошей. А для розробки математичних алгоритмів і програмування, якихось особливих технологій взагалі не треба - потрібні розумні люди, яких в нас багато, але вони часто не організовані.

Мені вчора пощастило потрапити на цікавий захід, який проводило Lobby X, там я побачив багато цікавих людей від команд, які вже багато чого зробили власними силами як в сфері РЛС, РЕР, системах керування дронами, так і в інших цікавих напрямках. Було там і таке, що схоже на "розвод" (виманювання бабла в інвесторів під неіснуюсий чи неможливий проект, який суперечить законам фізики), або некомпетентність докладчика, але то виключення - загалом представлені проекти були справді крутими.
Я хотів запропонувати там свою ідею, але виявилося, що таке вже давно реалізовано та широко застосовується на фронті як одна маленька функція набагато крутішої системи.
показать весь комментарий
12.10.2025 08:54 Ответить
"Ще на підльоті міста." Який це дурень буде стояти десь в посадках, в Сумах ППО в місті і наслідки зрозумілі.
показать весь комментарий
11.10.2025 22:23 Ответить
що не так? на війні дійсно треба бути маньяками, і мати багато планів знищення ворога
показать весь комментарий
11.10.2025 23:04 Ответить
По факту, притомні та адекватні виберуть 4 варіант- виїхати/втекти з країни у якій спочатку бравурно звітують скільки мільярдів витрачено на захист енергетики і ППО, а після масових прильотів через дірявий захист виявляється, що це пересічні повинні організувати ППО бо влада хоч і старалася, але не змогла.
показать весь комментарий
11.10.2025 23:33 Ответить
Але все це я один не потягну. І рлс і ракети. Може, організовувати одну рлс на село,
кооперативом?
А вибухівку нехай варить баба Гапка з крайньої хати. Вона вже стара, їй все одно.
показать весь комментарий
11.10.2025 23:36 Ответить
а ракети хто буде у вас у селі майстрячити ?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:11 Ответить
Всі разом ... В єдином пориві...

показать весь комментарий
12.10.2025 00:24 Ответить
Берлінська - читаю ваші опуси і бачу що ви нічого не бачите ..... Дитині яка варить їжу у казані на вулиці вже зрозуміло, що поки не буде вичищений офіс президента від цього Зе-виродка та його зеленої банди у всіх гілках парламентської, виконавчої та суддівької влади - толку буде нуль. І ви Берлинська напишіть ще хоть сто чи двісті своїх опусів - небо не буде "почищено" і все одно діти будуть варити їжу в казанах... І чим більше цей зелений виродок зі своєю бандою буде при владі - тим скоріше загине Україна... На жаль...
показать весь комментарий
12.10.2025 03:35 Ответить
та да ... вам з Європи видніше
показать весь комментарий
12.10.2025 12:12 Ответить
Дуже смішно. Тобто держава яка терором і насильницькою мобілізацією не дає людям працювати, та держава у якої з 800тис війська 200тис СЗЧ, хоче щоб населення вкладалось в оборону? Це неможливо просто фізично, людям які ховаються по криївкам дуже важко виживати, відсутній доступ до медицини, роботи, і так далі, і тому подібне. А про рівень патріотизму таких людей можна тільки здогадуватись, у багатьох він вже зі знаком мінус.

Якщо вам чи державі дійсно це потрібно, пролобіюйте наступну програму. Людина яка бажає щось збирати, робить на сайті замовлення і вносить заставу за запчастини. Ви їй відправляєте комплект + інструкцію НП, вона збирає виріб і відправляє вам. Застава повертається і за кожен виріб певна зарплата. Геніально?

"якщо в єдиному задумі і координації працюватимуть позмінно кілька тисяч екіпажів"
Яких потім перекваліфікують в стрільців. Приберіть цю проблему і будуть вам тисячі екіпажів.
показать весь комментарий
12.10.2025 04:16 Ответить
Громадяни як потерпають і згадані у першому абзаці - без питань.
Тому звернення до тих, хто навіть під час тривоги не прокидається. Такі навіть у Харкові є.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:15 Ответить
а треба прокидатись?
за непрокидання, покарання?
показать весь комментарий
12.10.2025 19:59 Ответить
Це приклад адаптації, якщо є умови і можливості.
У прифронтових складніше. Про це мова.
показать весь комментарий
13.10.2025 09:50 Ответить
не розраховуйте на міфічне "держава повинна". Джерело: https://censor.net/ua/b3579192

Ми це знаємо і тому хай та міфічна держава не каже шо хтось їй щось повинен.
показать весь комментарий
12.10.2025 07:09 Ответить
держава чи країна?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:16 Ответить
"і жодна європейська країна не справилась би в одиночку з такими масовими, комбінованими ракетно-дроновими атаками " - вірно. але ж нам допомагають, Європка нас завалила грошима. питання тільки, куди ці гроші йдуть. явно не на ппо.

донать, збирай дрони, воюй, а ми поворуємо, бо держава нікому нічого не повинна, а ти повинен.
ох і крінжатінка. хто цій берлінській тексти пише чи перевіряє?

до речі, цікаво, яка з\п у берлінської.
показать весь комментарий
12.10.2025 07:55 Ответить
1. У широкому сенсі вважається, що Захід утримує потреби держуправління та соціальні витрати, а наш бюджет тягне війну. Але навряд чи це 100 % так, якщо вони на початку техніку віддавали.
2. Хтось тут писав що розкрадається близько 6 % бюджету. Тобто, з ваших 300 грн крадуть 18 грн, а не усі ваші 300 грн.
3. У неї може бути і декілька джерел доходів. І у Вас можуть бути, наприклад, купіть ОВДП і будуть вам купони.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:22 Ответить
Нє, але є ж чотирі "сапієнса", які вподобайками підтримують оцю "берлінську"!
Тож її марення їм цікаві та знаходять підтримку у їхніх органах відчуттів.
Це є той контингент, якому "... какаяразніца, хотьпаржом, хуженібудіт, Зє- нашпрєзідєнт, абинєпорох..."
показать весь комментарий
12.10.2025 08:41 Ответить
вже 8

Якщо Ви донатиш, то по факту, Ви теж на її стороні.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:25 Ответить
+
показать весь комментарий
12.10.2025 09:54 Ответить
Цікаво , дуже цікаво ... чогось зник мій комент , хоча він був в лідорах серед ТОПкоментарів.
Мабуть пані Берлінська таки читає коменти та викидає ті , що б'ють їй в мізок ... бо коли модератори сайту видаляють якийсь комент з вагомих причин , то й коментуючего викидають з коментаторів на 3 доби.

А я нікого не ображав , не матюкався , а всього то здивувався , що як пиляти бюджет та західну допомогу , то ЗЕвлада не гукає пересічних на допомогу , а як звітувати за диряве ППО , то частину своєї вини чомусь перекладає на пересічних , бо бач пересічні теж повині займатися збиттям дронів ... але при тому ЗЕвлада навіть лопатами від Кулеби пересічних не забеспечила.

Дивно це якось.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:21 Ответить
Тобто авторка визнала, що її патрони розікрали десятки мільярдів?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:20 Ответить
щось мо і вкрали, але з історії на 1,5 лярда на початку війни - скоріш поспішні намагання щось, десь купити, а виходить боком.

Тобто, щось вкрали, щось освоїли, щось втратили з-за помилок, чи лівого криміналу.

Але ж країна якось же воює. Чимось збивають - останній наліт 467 з 493.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:30 Ответить
Авторка закликає нас все робити самим, чим ми зайняті і без її закликів.

That does infer her knowledge of what happened with the money.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:41 Ответить
То чим збивали останній наліт 467/493 ? Нашими капцями ?
показать весь комментарий
12.10.2025 20:22 Ответить
не треба перебріхувати - ГШ пише про військові втрати, а це не знищені

Чому я маю вірити кацапському прихвостню і панікеру В Спаський ??
показать весь комментарий
12.10.2025 20:26 Ответить
467 з 493

це те що розказують на бидло марафоні.
який, на справді стан справ, знають тільки ті що збивають!
бо, зе!гниді на ставках, сирський докладає, що той хоче чути!
показать весь комментарий
12.10.2025 20:05 Ответить
Якби не збивали, за 3,5 роки тут би нічого не залишилось.
показать весь комментарий
12.10.2025 20:23 Ответить
Тому давайте включатися всі разом. Три варіанти діяти, обирайте свій і взлітаємо!) Джерело: https://censor.net/ua/b3579192

Пані Берлінська ,я тут найшов четвертий варіант - готовий включитися і діяти !!!!

Подейкують, що ГУРівських грошей у нього було до 10 мільйонів доларів, а один зі столичних топ-СБУушників особисто дав йому $4,5 мільйони.
Джерело: https://censor.net/ua/b3579234

показать весь комментарий
12.10.2025 12:45 Ответить
Воно не заспокоїться поки їі десь не призначать. За що нам це? Безугла і оце тепер.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:42 Ответить
Берлінська іди в опу!
показать весь комментарий
12.10.2025 15:47 Ответить
Перше слово, і уже з помилкою...Частка "не" з дієсловами пишеться окремо. Тож далі можна не читати
показать весь комментарий
12.10.2025 17:10 Ответить
проблема дронів дуже перебільшена. в нас люба бабка банкою із огірками дрон збива.

треба більше консервації.
показать весь комментарий
12.10.2025 20:18 Ответить
Марія порожній пустозвон
показать весь комментарий
12.10.2025 21:03 Ответить
Нахіба ці галімі заклики, якщо:
2. Вчитися самому на дрони перехоплювачі. Так, цивільні теж можуть проходити підготовку. Ми повністю покриваємо вартість навчання, за умови що ви потім обов'язково будете чергувати в складі свого місцевого ДФТГ.
Але при переході на форму реєстрації:
Проект "Небо Громад" - форма запису на навчання інструкторів, де можуть зареєструватись тільки виробники, або керівники/представники громад.
Як там самому навчитись на перехоплювачі звичайній людині?
показать весь комментарий
19.10.2025 23:34 Ответить