12980 посетителей онлайн
5 842 72
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Западный ветер

війна

Западный ветер. Тыл ЕС и США позади. Это то, что отличает вторую кампанию от первой.

Сотни тысяч дронов делаются не в Украине, а производят для нас широкой коалицией от стран Балтии до Канады и Австралии.

Для голов под эти дроны и для снарядов строятся как горячие пирожки заводы боеприпасов, а Британия покрывается сетью контейнеров, инновационной технологией по изготовлению взрывчатки.

Уверен, что не последнюю роль в эффективности морских дронов оказали страны НАТО, мы много лет катались в Италию и ко, обучаться морскому делу и особый упор был на разминирование.

А с морскими минами дронами работает Альянс, я думаю, не одну БПЛА-команду нам натаскали, ну и конкретно Британия тоже, особый пункт.

Просто без подробностей. То как мы пришли от разовых камикадзе к операциям с дронами ПВО, постановщиками мин и носителями реактивных снарядов, за этим стоит школа и ресурсы.

Все эти технологии сети ретрансляторов, катапульт, западных ракет воздух-воздух на "Магурах", сетецентричной войны в Крыму в целом не очень похожи на наш сумрачный гений, который с трудом осваивает партии мин и отверточную сборку.

Когда вокруг полуострова сделали гигантский киллбокс, где выпиливаются радары, корабли, вертолеты, катера, летающие лодки, горят нефтебазы, выбита подлодка в доке, штабы, и флот истекая кровью и маслом бежит в Новороссийск, а за ним гонятся "Магуры".

Как-то вот ощущается другой технологический уровень, чем в среднем по СОУ?

Ну и так во всем - несколько миллионов снарядов покупают чехи на рынке, меняют в Африке бог знает на что и поставляют сюда.

Самолеты западные еще будут. Немцы сегодня объявили об усилении ПВО комплексами на "Лео".

Западный ветер. Тыл ЕС и США позади.

Мы несколько тысяч длинных дронов в месяц используем для стратегических бомбардировок и делаем в РФ рукотворный топливный кризис.

Просто покатайте эти слова на языке.

Стратегические бомбардировки, "Томагавки" как опция на столе, банк целей от сети спутников и десятка ДРЛО Альянса - немыслимые недавно вещи.

Правда, пока нет киллзоны вдоль всей ЛБС, ибо работают их минометы, идет ротация, большинство орудий в тактическом тылу не так, чтобы и окопаны, даже не Вторая Мировая, не то, что Первая, враг забегает в Купянск и как-то снабжает части там из-за реки.

Плюс у россиян больше людей, снарядов и техники.

Не надо накручивать себя, что мы чисто дронами завалим эту тушу.

Но они тоже нас могут свалить только разложив. Военным путем нам не нанести поражение вот этой армией, которая осталась у РФ.

Которая 40 км. от песочницы в Авдеевке до окраин Покровска идет полтора года, которые зашла в села под Сумы и там умылась юшкой, которая лишилась нескольких тысяч танков и возрождает кавалерию.

Нет уже того пыла, выучки, моторизации, нарядов поддержки, и тех людей, чтобы наступать на аэропорт Николаева и одновременно прорываться к Броварам.

Я не в коем случае не преуменьшаю опасности - у них все еще преимущество в снарядах вдвое.

КАБ это страшно, и то, что мы время от времени из засад подстреливаем носителей КАБ, роли пока не играет, они под дождем корректируемого чугуна прут на ослах, конях, обливаясь кровью.

На ослах и облепленных проволокой как шипами сараях Т-62 - показали бы мне такое кино до войны, я бы сказал, хороший пост апокалипсис, но не верю, что это Москва, а кто их довел до такого, мы? Реально мы? Пиздец.

И получается пока за нами ЕС и США за деньги ЕС - Украина для россиян дикобраз во рту медведя.

Продвижение медленное, отступая мы успеваем вывезти людей, технику, станки, противнику остается мертвая зона, нафаршированная минами, "кукушками" артиллеристов, норами пехоты, патрулируемая дронами, из за которой мы тыкаем оккупантов "Лютыми" и ко, GMRLS.

Тех самых GMRLS, кстати, в прошлом году еще делали 12 тысяч, а в этом план 19 тысяч.

Мы для них тоже неприятный и очень страшный противник, я вас уверяю.

Поэтому цель Москвы мораль в тылу. Удары по энергетике не достанут миллионов снарядов, сотен тысяч дронов и маток ФПВ у Крыма, они в курсе.

Но могут лишить часть украинцев рабочих мест, лишить воли к сопротивлению, заставить погрязнуть в склоках. размывать ресурсы от ВПК, уменьшить выпуск много чего от пайков до инфузионных растворов, уменьшить скорость восстановления раненых.

Армия не зависит от выбитых подстанций, заводы мы поднимем, а вот мораль это то, что должна вывезти каждая семья на своих плечах. Третий год обстрелов энергетики, чего рассказывать? Единицы стран Европы выдержали бы то, что выдержала моя любимая Украина.

Мы не сдадимся. Мы не пойдем сами в подвалы, где нам будут вырывать зубы под гимн России. Оккупанты будут получать дроны, взрывы джипов под подъездом, статуэтки и высокоточные ракеты. Пока не надорвутся.

Держитесь. Посылаю всем нам лучи любви, а п(жаргонное название противника в СОУ) лучи поноса.

Топ комментарии
+15
Посипалися текстики для підняття морального духу обивателів як з телемарафонівського рогу достатку. Томагавки нам ще й можуть не дати - і як дадуть, то обмежену кількість - але нам вже пропонують покатати їх на язиці. Типу якщо шептати "мед", то хрін стане солодким. Як там, до речі, атакамси та шторми, щодня літають на ереф? Скільки місяців ми вже нічого про них не чули, наче вони взагалі закінчилися - і противник так само не чує. Чи вони теж опція на столі з томагавками? Те саме про носії кабів - скільки кабів було запущено за останній день-тиждень і скільки носіїв збито? Ну а називати тилом країни, що збільшують закупівлю російських енергоносіїв та обнімаються з пуйлом - це взагалі схоже на
якусь шизу. У рашистів далекобійних дронів в 5-6 разів більше і ракети реальні, а не фейкові - європа не дає грошей навіть для паритету. Хоча бабла у них багато - 2021 на боротьбу з короною знайшли зразу 750 мільярдів і не стали бомжами. Могли б і Україні профінансувати паритет у дронах, та не хочуть.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:38 Ответить
+12
Навіщо нам Томагавки,коли в нас Фламінго через рік буде стільки,скільки в США Томагавків??????
показать весь комментарий
12.10.2025 12:13 Ответить
+8
А де в тексті "шедевральні "фрази типу:"Враг будєт разбит!Побєда будєт за намі"...???
показать весь комментарий
12.10.2025 13:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Посипалися текстики для підняття морального духу обивателів як з телемарафонівського рогу достатку. Томагавки нам ще й можуть не дати - і як дадуть, то обмежену кількість - але нам вже пропонують покатати їх на язиці. Типу якщо шептати "мед", то хрін стане солодким. Як там, до речі, атакамси та шторми, щодня літають на ереф? Скільки місяців ми вже нічого про них не чули, наче вони взагалі закінчилися - і противник так само не чує. Чи вони теж опція на столі з томагавками? Те саме про носії кабів - скільки кабів було запущено за останній день-тиждень і скільки носіїв збито? Ну а називати тилом країни, що збільшують закупівлю російських енергоносіїв та обнімаються з пуйлом - це взагалі схоже на
якусь шизу. У рашистів далекобійних дронів в 5-6 разів більше і ракети реальні, а не фейкові - європа не дає грошей навіть для паритету. Хоча бабла у них багато - 2021 на боротьбу з короною знайшли зразу 750 мільярдів і не стали бомжами. Могли б і Україні профінансувати паритет у дронах, та не хочуть.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:38 Ответить
Навіщо нам Томагавки,коли в нас Фламінго через рік буде стільки,скільки в США Томагавків??????
показать весь комментарий
12.10.2025 12:13 Ответить
Отож. А ще є атакамси, шторми, Нептун довгі, короткі і довжелезні, сапсан, вільхи, смереки та калини. Ракетних прильотів по ерефії лише немає чомусь, але то таке...
показать весь комментарий
12.10.2025 15:54 Ответить
Пекло,Трембіти,і т.д......
показать весь комментарий
12.10.2025 16:07 Ответить
Ні, не вірю, товариш чекіст.
Поки нахрюк про в 5-6 разів більше далекобійних дронів не доведете, будемо рахувати всепропальним іпсо.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:22 Ответить
А ти доведи , що навпаки. Поки не доведеш, буду вважати , що твій нахрюк нічим не відрізняється від його нахрюка.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:17 Ответить
Обов'язок з доведення тверджень завжди лежить на тій стороні яка ці твердження робить.
Це ж ази
показать весь комментарий
12.10.2025 15:43 Ответить
Ти навів протилежне. Отже аргументуй. А то так можна добалакатись, що земля пласка, бо бог свідок, тебе не змогли переконати в протилежному. А ти весь такий красівий і вумний.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:00 Ответить
Я нічого не навів, не вигадуй. Я вимагаю доведення нахрюку про кількісну перевагу свинособачих дронів в 5-6 разів. Докази того що Земля не пласка ще древні греки навели, отже якщо така перевага в дронах справді існує то і докази знайдуться.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:04 Ответить
Якщо така неперевага справді існує, то і докази знайдуться? Про 7 фламінго в день ми вже чули. Давай жгі про 500 українських далекобійних дронів аналогічних шахедам.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:27 Ответить
А чого 500 а не 5000 чи 50000?🥱
Що ще тобі навести ? Докази того що в Зєлі 30 см як і в пині і не міліметром менше?
показать весь комментарий
13.10.2025 17:07 Ответить
Нехай тобі доводить товариш Зеленський, товаришу з прапорцем якоїсь мусульманської країни. Відколи це закордонні переможники стали настільки потужні, що навіть інформацію свого президента зараховують вже до іпсо?
показать весь комментарий
12.10.2025 15:49 Ответить
То це Зєля про перевагу дронів в 5-6 разів вигадав? Нічого собі, а де можна про це почитати?
Відколи стали? Я тобі розкажу - піди послужи скільки я служу, тобі також закордонну відпустку дадуть.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:07 Ответить
Він нічого не вигадав, на жаль, на відміну від тебе з твоєю фейковою відпусткою😁 тут таких як ти, віртуальних бійчинь закордонного фронту, як мух не свіжому лайні.
показать весь комментарий
14.10.2025 08:47 Ответить
На жаль ти звичайний диванний ****** і ціна всім твоїм заявам 3 копійки в базарний день, як і більшості диванних кукурікалок на цьому ресурсі.
П.С. з відпустки як бачиш я вже повернувся.
показать весь комментарий
14.10.2025 11:17 Ответить
https://www.ukr.net/news/details/politics/113787842.html

Президент зазначив, що наразі ворог вдається до використання 500-600 дронів щодня. Проте незабаром Росія зіткнеться з потужними ударами по своїй території. Для атак Україна задіює 100-150 цілей.

А тепер починай потужно вищати в телемарафоннному екстазі: ааааа! Це все іпсо! Кругом іпсо та зрада! Ааааа!
показать весь комментарий
12.10.2025 15:59 Ответить
Тепер зрозумів. Ну Зєля відомий довбойоб, а ти за ним навіщо повторюєш? Чи ти латентний зебіл?))
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B8_%D0%91%D0%BF%D0%9B%D0%90_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_Shahed

Максимальна середньодобова кількість шахедів була в липні - 200+ штук. У вересні 188
показать весь комментарий
12.10.2025 16:12 Ответить
А мова не про середньодобову кількість шахедів, та й у твоєму посиланні немає взагалі інфи про те, скільки Україна запускає за добу.

Мова про те, скільки вони можуть максимум запустити за ніч і скільки ми.

Але ж тобі як штатному гівноробу цікавіше лайном покидатися, чи не так?
показать весь комментарий
14.10.2025 08:44 Ответить
Я би послухав ще твої смішні спроби викрутитися але оскільки ти сам не навів жодного джерела і тим більше не дав критеріїв для порівняння з обґрунтуванням чому саме разова кількість а не середня більш важлива - можеш бути вільний.
показать весь комментарий
14.10.2025 11:20 Ответить
Що це за кал підкацапленого люська?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:37 Ответить
Просто змивай за собою, в тебе все вийде!
показать весь комментарий
12.10.2025 16:01 Ответить
Коронавірус то "своє" поряд і усередині, а війна рф проти України то на тер. України. Тому така різниця. Пишуть, Європа активно накопичує військ. запаси і мілітаризується, тому так.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:40 Ответить
Накопичує запаси та мілітаризується, тобто витрачає кошти на власну оборону, в той час як в України не вистачає фінансування навіть для паритету у дронах і т.д., не кажучи вже про перевагу над ворогом. Тільки ж вони віднині "тил", як переконує автор посту, а тил має забезпечувати потреби фронту, а не власні склади. Якийсь неправильний тил.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:12 Ответить
А він тил ? Чи тил про це знає ? Можна придумати десятки риторичних питань.

До того ж, ЄС це союз. Ви ж бачите що Угорщина з Словаччиною витворяють ?
показать весь комментарий
12.10.2025 20:41 Ответить
Ну то нехай автор посту спочатку з'ясує відповіді на твої питання, перш ніж називати їх тилом, чи не так?
показать весь комментарий
14.10.2025 08:30 Ответить
Все вірно, але не почув слов докору до влади. Не простий народ расформовує боїві підрозділи мотивованих патриотів. Для того щоб сладна система працювала добре потрібин від'ємний зворотній зв'язок. Спитайте про це у технарів. Складна система не буде спонтанно расхитуватись, якщо вона має від'ємний зворотній зв'язок. Навчить цьому 5-6 наближеним до "тіла" менеджерів.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:22 Ответить
Это ФЭНТЕЗИ?
показать весь комментарий
12.10.2025 11:27 Ответить
Це арестовщина.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:38 Ответить
На Москву,ураааа панове!!!!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:14 Ответить
Вам ввижється, бо чули радянську агітацію. Хто молодший, може так і не почує.
По факту, у статті такого немає. Коротко перераховані активи і пасиви.
І пропозиція не панікувати.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:43 Ответить
Можна і так трактувати. Але в загальному схоже на шизофренічну маячню.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:22 Ответить
Странно. Почему вы воспринимаете любое мало-мальски оптимистичное мнение как агитацию и фэнтези?
Ощущение такое, что вы изо всех сил стараетесь убедить себя, что все плохо и уже никогда не будет лучше.
Воля ваша, это свободная страна. Но зачем вам это? Хотите, чтобы с вами поспорили и убедили в обратном?
Похоже, на Цензоре образовалось сообщество, которое набрасывается на любого, посмевшего высказать оптимистичное предположение, со словами "ты что, дурак?!"
Странные люди украинцы...
Отдают последнее, чтоб поддержать армию, становятся на колени перед погребальным кортежем, но рвут в клочья другого украинца, который не поддерживает их мнение...
показать весь комментарий
13.10.2025 13:16 Ответить
То Ви мабуть тільки Цензор читаєте. Ронін - поважний автор, який пише на військову тематику. На Цензорі у нього сьогодні дебют. Приємно бачити його на цьому ресурсі.
показать весь комментарий
13.10.2025 17:43 Ответить
Це точно не агітка. Він писав про технології. І я згодний з автором - в Україні немає таких технологій, які зараз використовуються в нашій зброї. Тож технології надаються з "тилу" - ЄС і США.
ЗЕ мені теж не до вподоби, але він законний Президент і ми маємо його терпіти до закінчення війни. Всі, хто закликає до повалення влади під час війни - це провокатори і орківські агенти.
показать весь комментарий
13.10.2025 18:18 Ответить
Та яких в дідька дебют, декілька місяців назад уже фантазував тут про незліченну кількість штормів і скальпів, що дадуть нам союзнички. Тільки де удари скальпами по ерефії - автор чому поважно мовчить.
показать весь комментарий
14.10.2025 08:39 Ответить
100%
Чому літають одноразові дрони а не бомбери? Чому по чорному морю спокійнісінько ходять танкери з нафтою?
Кап - це кілька тисяч доларів всього, більше того можна навіть керуючу частину зробити роздільною яка би верталась, чому у нас нема своїх кабів?
Нагадаю що ціна оболонки бомби 2..3 $ за кіло, ти така сама ціна вибухівки, якщо на селітрі.
Тобто фаб 500 це півтори тисячі за тіло, і до десяти за електроніку яка може бути багаторазовою. Ну і підйом літаком ще 500 чи 1000.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:08 Ответить
Ви пропонуєте жахнути по танкеру в Чорному морі, щоб у ньому з'явилася здоровенна нафтова пляма? Нам тоді точно західну допомогу заблокують. Добре, що нашій владі не прийшло це в голову.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:00 Ответить
Якщо серйозно, то схоже на шизофренію.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:20 Ответить
Ні, це у автора такий стиль. Я багато його статей читав на інших ресурсах. Спочатку дійсно виглядало дивно. Потім звик до його стилю.
показать весь комментарий
13.10.2025 17:46 Ответить
Зараз таке, коли прийдуть холоди і вивиться шо і газу нема-придумають ще якийсь привід заради чого потерпіти.
показать весь комментарий
12.10.2025 11:45 Ответить
Тобто ?? Про удари по енергетиці не чули ?
Якщо для вас не аргумент інфа про збиття 463/497 то про що тоді можна списуватись ??
показать весь комментарий
12.10.2025 12:45 Ответить
Добре, що ти, Кириле, не такий як ниючий дідок Кас'янов, якому дали шанс змити плями рабовласництва, спекулянтства та шпіонажу на користь Білорусі - кров'ю.

Прочитавши цей блог, я відчуваю, як зріс мій бойовий дух і як зміцнілася моя витривалість.

Так тримати, Роніне!
показать весь комментарий
12.10.2025 12:35 Ответить
За фламінго мабуть він правду казав,
А от решта То дійсно так, дуже сумнівний дідок.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:10 Ответить
Мда, лапша знайшла свої вуха🤣 Єрмак, перелогінься.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:14 Ответить
Ось про бомбардувальники Б-52. Вони томагавки здатні запускати?
Бо в США не так багато В-2. Можуть не дати.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:36 Ответить
Насправді, один Томагавк можна причепити до СУ-24, або навіть підвісити два до АН-24.
Виявляється.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:50 Ответить
А ще 3 томагавки можна причепити до фламінго, по одному під кожне крило і третій в дупу.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:51 Ответить
нащо ви нам тут про свої вологі мрії пишете ?
показать весь комментарий
12.10.2025 20:39 Ответить
Вони не мої, а доповнюють твій фантазійний марічкасвіт😁
показать весь комментарий
14.10.2025 08:31 Ответить
Ти ж про д... написав, не я ! Шуруй на веселі сайти.
показать весь комментарий
14.10.2025 22:43 Ответить
Я не думаю що труба для запуску та магавка - це якась над технологічна штука, можна і на вантажівку поставити.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:11 Ответить
А де в тексті "шедевральні "фрази типу:"Враг будєт разбит!Побєда будєт за намі"...???
показать весь комментарий
12.10.2025 13:16 Ответить
Нас может спасти только Незламность™. Вечная. Безграничная, от края до края Вселенной и даже больше, выходящая за Горизонт событий. И Потужность™ туда же.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:31 Ответить
І зєльонскій такой маладой і юний єлдак впєрєді!
показать весь комментарий
12.10.2025 15:25 Ответить
тут так усі ********* зеленського, що я починаю недоганяти - а хто ж його тоді вибирав, га?

а може ті, що верещать, що зеленський - підор галімий, і голосували за нього імбіцили - ті теж таки за нього голосували, просто стісняються визнати факт
показать весь комментарий
12.10.2025 21:11 Ответить
Выходило на берег Фуфламинго,на Печерский пагорб на крутой.Выходилоооо Зелюююю заводилоооо,про потужнисть пестню завела.Про Андрюху с офиса дебила и про Трампа рыжего орла... Про того ,чего любило и про то чьи деньги сберегла ...
показать весь комментарий
12.10.2025 21:44 Ответить
Осталось только патєрпєть. Две-трі нєдєлі.
Якось дибільно читати тексти про бескінечну війну від військовослужбовців. Це звичайно добре коли в тебе нікого немає, а у мене син четвертий росте без батька. І я вже ненавиджу цю ублюдочну країну. І він мабуть теж буде ненавидіти. Навіть якщо я виживу і в тюрму не сяду. Фокус в том що кацапи для мене зробили менше горя ніж наші найвеличніші які тупо на рівному місці зробили з мене раба і покалічили (морально) мою дитину. Отака от (диз)мораль.
PS а найгірше те що будучи вільним в на гражданці я робив би більше користі країні ніж будучи рабом. І від цього ще противніше. І гражданськ ідоречі теж якби побули в армії - теж перестали би займатися хєрньою. Але державі цього не треба. Ми не Ізраіль. Жаль (
показать весь комментарий
13.10.2025 05:49 Ответить
мене син четвертий росте без батька
*четвертий РІК росте... хоча міг би за цей час бути і четвертий син )
Коли вже цензор зробить можливість редагування коментарів?
показать весь комментарий
13.10.2025 09:39 Ответить
показать весь комментарий
13.10.2025 09:35 Ответить
Відчуття ніби текст писав арестович зразка 22 року
показать весь комментарий
13.10.2025 13:44 Ответить
Це той випадок, коли зустрічають по одежі, а проводжають по розуму. У автора такий незвичайний стиль. Якщо цікаво, то можете пошукати ішні його статті. На Цензорі публікують його вперше.
показать весь комментарий
13.10.2025 18:01 Ответить
Ні, не вперше. Кілька місяців назад вже читав тут його копіум про величезну кількість штормів і скальпів, які дадуть нам наші союзнички треба лише потерпіти. Минуло кілька місяців, де удари штормами-скальпами по ерефії? Копіум він таки копіум.
показать весь комментарий
14.10.2025 08:34 Ответить
ну ось мєдвєд каже, що коли томагавк летить, то неможливо зрозуміти чи він несе ядерну чи неядерну головку

тобто, якщо Україна запустить томагавк, то кацапи можуть і тойво

єдине що їх втримує - це близкість до театру бойових дій як їхніх #б#нєй, так і країн Заходу
показать весь комментарий
13.10.2025 20:29 Ответить
Тобто, весь Захід на нас паше, не покладаючи рук, а в нас навіть немає дронів кожну ніч кошмарити кацапню і вибити їм нах усю енергетику на зиму? Бо якби ці дрони були, і Масква сиділа без світла, як Київ, то українці б про це чудово знали. А щодо морального духу - ніщо його не підриває більше, ніж незламно-переможна брехня, яка абсолютно не корелюється з реальністю.
показать весь комментарий
14.10.2025 00:22 Ответить