9387 посетителей онлайн
3 952 39
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про пошуки житла в прифронтових населених пунктах

війна

Якщо вже несеться - напишу і я.

Пошуки житла в прифронтових населених пунктах - це реально задача з трьома зірочками.

Вчора ми обʼїхали шість сел та селищ. Відповіді - всюди однакові.

"Нічого немає".

"У нас вже навіть у напівзруйновані будинки селяться".

"Вчора квартира звільнилася, але туди вже хлопці заїхали".

"Є будинок, але власник не здасть військовим, бо минулі все потрощили".

Не буду брехати: я не стикався з жадібністю або упередженістю потенційних орендодавців. Причина - проста: ми за весь день не змогли знайти жодного реального варіанту. Я б, може, і радий був би почути "15 тисяч + комуналка" - але ні. Нуль. Зеро.

Так, дозвіл на законодавчому рівні заходити в покинуті хати значно спростив би ситуацію. Але більшість таких будинків і так вже зайняті. Коли їдеш повз садибу з фільму жахів і бачиш на подвірʼї накритий корч - то розумієш, що тіпи туди заселилися не через надвеликий вибір.

Єдиний вихід із ситуації, який я бачу, - це створення зрозумілого "банку" нерухомості прифронтових населених пунктів. Він має включати як перелік покинутих хат, куди можна буде розквартировувати військових, так і базу комерційної оренди для тих, хто готовий платити. Впевнений, що старости чи голови громад можуть зібрати необхідну інформацію за лічені дні. Було б бажання.

Я не прихильник ринкових обмежень, але також ввів би адміністративну відповідальність для любителів здавати військовим житло за ікси. Бо коли котиків обкрадають ті, кого вони захищають, - це якась хуйня виходить.

Будьте взаємно красивими, кароч.

І давайте вже вирішувати проблеми військових, а не колекціонувати їх.

Інакше не переможемо.

.

Текст автора в соцмережі Facebook

Топ комментарии
+16
Буде, як з мобілізацією. Лінії почнуть малювати в кутках хрущів, де живуть разом кілька поколінь, а маєтки і елітне житло забронюють.
показать весь комментарий
29.10.2025 00:44 Ответить
+7
Це може спрацювати, тоді, коши Гофмаршал буде займатися не зачитуванням текстів Литвина 5а СУФЛЬОР, а нарашті займеця прямими обов'язками і проведе РЕАЛЬНЕ а на бутафорсоке засідання РНБО із законодавчими пропозиціями.
показать весь комментарий
28.10.2025 22:54 Ответить
+6
15 тисяч + комуналка... хлопці вам в Києві хата не треба часом?) Тільки щоб порядок був!)
А взагалі враховуючи системну проблему з житлом влада має запровадити програму виробництва блочних збірних будинків. Є-будинок якщо хочете. Я такий колись встановлював, друг десь купив тайожні будиночки для нефтяників, вони всередині йдуть одразу з батареями і всім чим треба крім меблів. Встановлюються майже миттєво за наявності крана, буквально за день, ну і ще два дні-тиждень майстрам треба під'єднати до комунікацій якщо все підведено: вода, електрика, і так далі. Вимагайте житло з влади, а не з цивільних. В Україні ліс рубають кожен день десятками тонн і відправляють в EU, от нехай хоча б 30% буде йти на збірні будинки для військових.

P.S. Якщо влада видасть всім бажаючим 100% гарантований імунітет від ТЦК, не знаю, умовну Blue Card як в ЄС для кваліфікованих працівників і мінімалку зарплати, ми вам за тиждень назбираємо їх сотні штук, а за місяць тисячі. Ще раз - проблема не в цивільних!
P.P.S. https://www.youtube.com/watch?v=Uh8VVolKWpA Ось ваш ліс на будинки, його треба тільки переспрямувати на військові потреби.
показать весь комментарий
29.10.2025 04:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це може спрацювати, тоді, коши Гофмаршал буде займатися не зачитуванням текстів Литвина 5а СУФЛЬОР, а нарашті займеця прямими обов'язками і проведе РЕАЛЬНЕ а на бутафорсоке засідання РНБО із законодавчими пропозиціями.
показать весь комментарий
28.10.2025 22:54 Ответить
не займеться , то не його , не можна чекати чогось від того, хто не вміє робити те , чого не вміє , не вмів і ніколи не буде вміти
Це , як від 50 річної продавчині генделику в Коростишеві (нічого особистого ні до продавчині ні до Коростишева) , чекати на те що вона вийде на балетну сцену і виконає роль Жізель , в однойменному балеті " Жізель" , видаючи себе за приму-балерину.
показать весь комментарий
29.10.2025 13:22 Ответить
Писали вже квартира від слова кварта тобто чверть. В регіоні четверта частина усього наявного житла віддається військовим. Тобто заходить комендант із чотирьох кімнат забирає одну або крейдою малює лінії в кімнаті і в куток заселяються військові.

Так, неприємно для власників так, незручно, але нічого, у другу світову моя бабушка і з німцями пожила в одній хаті із советами, і з румунами.

Німці пригощали шоколадками але повісили брата, румуни були дуже чемні, а советить дуже п'яні.... Так розказувала.
показать весь комментарий
28.10.2025 23:15 Ответить
Буде, як з мобілізацією. Лінії почнуть малювати в кутках хрущів, де живуть разом кілька поколінь, а маєтки і елітне житло забронюють.
показать весь комментарий
29.10.2025 00:44 Ответить
Тут справа в тому, що при такому ставленні до людей розквартировані там можуть, скажімо, по необережності задихнутися газом вночі чи з'їсти якусь отруту. Різні нещасні випадки бувають, особливо коли з людей починають нахабно знущатися у найкращих традиціях совка.
показать весь комментарий
29.10.2025 00:55 Ответить
Багато ТЦКшників отрути з'їло вже?
Сміюся з цих фантазій про хоробість обісраних бунтарів.
показать весь комментарий
29.10.2025 12:36 Ответить
Всему своё время. Карма рулит.
показать весь комментарий
29.10.2025 12:39 Ответить
А я кожен раз сміюся з того, який ти дурник. Кожному своє.
показать весь комментарий
29.10.2025 12:43 Ответить
Раз кожному своє то чавкай свої помиї акуратніше.
показать весь комментарий
29.10.2025 13:06 Ответить
Не пам'ятаю, щоб просив в тебе поради, то запхни її собі поглибше.
показать весь комментарий
29.10.2025 13:11 Ответить
Це не порада, це чемне прохання хрюкати потихше в публічних місцях.
показать весь комментарий
29.10.2025 13:29 Ответить
Ну тоді я це прохання проігнорую, а ти потерпиш.
показать весь комментарий
29.10.2025 13:32 Ответить
Поведінка типової свинюки )
показать весь комментарий
29.10.2025 13:45 Ответить
Ой-ой-ой, спробував биканути, не вийшло, і образився? Ти ж моя бубочка, ну не плач, все буде добре.
показать весь комментарий
29.10.2025 13:49 Ответить
Як то не вийшло, коли ти сам загнався, пацєтко )
показать весь комментарий
29.10.2025 13:56 Ответить
А ти кумедний, хоч і не дуже розумний, Таким як ти якраз місце в кварталі95.
показать весь комментарий
29.10.2025 14:01 Ответить
Бачив гіфку "Не розстроюйся" ?))
показать весь комментарий
29.10.2025 14:06 Ответить
Нє, не бачив. Спробував загуглити, але там багато варіантів.
показать весь комментарий
29.10.2025 14:09 Ответить
https://www.youtube.com/shorts/R1fZcCMRh2w
показать весь комментарий
29.10.2025 14:12 Ответить
Блін, реально ржака, треба собі зберегти) От за це щиро дякую.
показать весь комментарий
29.10.2025 14:17 Ответить
І це правило ввести по всії України, в тому числі так званих "курортних зонах", інакше це вибірковий терор.
показать весь комментарий
29.10.2025 10:24 Ответить
15 тисяч + комуналка... хлопці вам в Києві хата не треба часом?) Тільки щоб порядок був!)
А взагалі враховуючи системну проблему з житлом влада має запровадити програму виробництва блочних збірних будинків. Є-будинок якщо хочете. Я такий колись встановлював, друг десь купив тайожні будиночки для нефтяників, вони всередині йдуть одразу з батареями і всім чим треба крім меблів. Встановлюються майже миттєво за наявності крана, буквально за день, ну і ще два дні-тиждень майстрам треба під'єднати до комунікацій якщо все підведено: вода, електрика, і так далі. Вимагайте житло з влади, а не з цивільних. В Україні ліс рубають кожен день десятками тонн і відправляють в EU, от нехай хоча б 30% буде йти на збірні будинки для військових.

P.S. Якщо влада видасть всім бажаючим 100% гарантований імунітет від ТЦК, не знаю, умовну Blue Card як в ЄС для кваліфікованих працівників і мінімалку зарплати, ми вам за тиждень назбираємо їх сотні штук, а за місяць тисячі. Ще раз - проблема не в цивільних!
P.P.S. https://www.youtube.com/watch?v=Uh8VVolKWpA Ось ваш ліс на будинки, його треба тільки переспрямувати на військові потреби.
показать весь комментарий
29.10.2025 04:59 Ответить
Та немає ніякої проблеми. З 15 року живем по заброшках, палатках, бліндажах. Яка може бути квартира? Видно, що теперішні писаки зіткнулися з цим питанням максимум лише з 22 року. Буржуйочка, дрова і бліндаж. Ха ха ха.
показать весь комментарий
29.10.2025 10:07 Ответить
В першу чергу такі правила в вести для Києва та Західної України, військові є скрізь, і все це треба вводити по всій Україні, а не ділити на патріціїв, яких не чипати та плебеїв, яких можна грабувати. І кожен автор подібних пропозицій повинен сам, та зобов'язати родичів здати житло безкоштовно (за комуналку) або військослужбовцям СОУ або ВПО, показавши власним прикладом.
показать весь комментарий
29.10.2025 10:22 Ответить
От у будь якому випадку - відразу Київ! Почніть з депутатів, в яких нерухомості - як у собаки бліх. В маєтках Кончи можна поротно заселяти.
показать весь комментарий
29.10.2025 10:36 Ответить
Так, це ж і є Києв, в Києві живуть, депутаті, керовники прокурорів-інвалідів і т.д. а далі дописав - по всій Україні, вчитесь читати повністю, а не виділяти із контексту, і робити акцент на тому, що вигідно. А поки таки пропозиції роздають мешканці Києва, але вони проти, щоб їх пропозиції застосовувалисо до них, до речі одна із таких ідеологінь - депутатка з Києва.
показать весь комментарий
29.10.2025 10:40 Ответить
Дуже добре прочитала. Перше речення, як раз Києва й починається. "В першу чергу такі правила ввести для Києва..." - то ж Ваш текст. Я нічого з контексту не видирала. Київ - не гумовий. До одно/двокімнатних підселяти станете? Он готелів дофіга є, депутати орендують за рахунок бюджету будинки, хрінокімнатні квартири. Мають дофіга нерухомості. Починайте з них.
показать весь комментарий
29.10.2025 10:50 Ответить
Тобто я був правий, як тільки київляни прпонують відбирати у других - то норм, як тільки Київ - то він "не резиновий". Значить - це правило застосувати до всіх, "всі населені пункти не резинові" - і припинити таку маячню. Ніхто з них (переважно київлян) не пропонує забирати у депутатів - всі пропонують відібрати у простих людей, які навіть заробітків таких як в Києві не мають.
показать весь комментарий
29.10.2025 11:04 Ответить
Тобто, Ви не те, що статтю не читали - а навіть заголовок до половини прочитали, й гей ваяти гнівні пости.

Чи Київ прифронтове місто? Стаття ПОВНІСТЮ присвячена пошуку житла у прифронтових населенних пунктах.
показать весь комментарий
29.10.2025 11:09 Ответить
Я як раз читав, а ви бачили що статья присвячена вирішенню проблем, чи вам пофіг, що йде війна, і такі проблемі крізь, розумію що вам в Києві пофіг на інших, ваша хата з краю .... так от не треба ділити на тих кого стосуєтья війна (прифронтових) і таких як ви, яким пофіг на те, що Україна воює з нацистською росією.
показать весь комментарий
29.10.2025 11:13 Ответить
Стаття не присвячена вирішенню проблеми. Це писанина не дуже грмамотної людини, яка розмірковує лєкалами СРСР
показать весь комментарий
29.10.2025 11:31 Ответить
Погоджуюсь, перефразую, мав на у вазі, що стаття викриває всеукраїнську проблему, хоча напряму на це не вказу, так проблема є, і згоден радянським способом її вирішувати не треба.
показать весь комментарий
29.10.2025 11:35 Ответить
Маячня якась. Я якраз нікого не ділю. Стаття не присвячена вирішенню проблеми. ви змішали до купи все - і ВПО, що шукає житло у Центральній Україні і військових, що шукають житло у прифронтових зонах. Ну от як ви пропонуєте розмістити в Києві військових, які зараз у прифронтових зонах, воюють?

І не треба, з себе на інших перекладати оте - твоя хата з краю і т.і. Типу ото ви один такий патріот.
показать весь комментарий
29.10.2025 12:02 Ответить
Маячня, я пропоную в Києві розмістити військових, які лікуються, на відновленні, навчаються, так само і в інших містах україни, не треба ділити війну, на війну яка вам подобається, а яка ні - це проблема одна - забезпечення військових житлом! Якщо десь ввести норми в чому проблема ввести такі норми по всій Україні? Чого злякались, а то тільки чомусь кияни пропонують в когось щось відібрати, а як тільки пропонуєш їм показати приклад з себе - верещать, як кацапи в Суджі Курської народної республіки.
показать весь комментарий
29.10.2025 14:46 Ответить
Цікаво, а ти само звідки?

І що за маячню несете? Мабудь новини геть не читаєте. А то б знали - що Київ купує й передає на фронт, скільки Кличко допомоги вибиває й не тільки для Києва, а й іншім містам. І громадський транспорт і й спеціальний. Теж не тільки для Києва, а й іншим громадам. І, квартири військовим й сім'ям загиблих, фінансову допомогу, реабілітаційний центр військовим. Реабілітація за кордоном.

Чи ти думаєш, то твій зе!лений зі своїми дефективними менагерами?

Ти, походу таки прокацаплене, суджу свою приплело..

Доречі, за законом - якщо в тебе є ТЗ - то його теж віджати можуть.

Доречі,
показать весь комментарий
29.10.2025 16:27 Ответить
Немає ніякої західної України, це кацапський наратив, є захід України
показать весь комментарий
29.10.2025 11:03 Ответить
Тоді вже Захід України, також кацапські наративи: грабувати бідних і давати таки пропозиції.
показать весь комментарий
29.10.2025 11:05 Ответить
Як завжди шукають винних серед звичайних людей, не серед можновладців не серед військового командування, а от давайте хай народ все тягне. Ми були в різних селах, так там де військові заселялися , то скрізь житло попалене ( інколи і "силами" ос, бо кинуть недопалок і тп) . Бо часто якщо кілометрів 40 від фронту, то до маскування скрізь пальці , а хазяїну потім вигрібай за це все. Є тільки декілька варіантів, це чи будувати модульні, але це таке собі рішення, бо все одно тоді буде скупчення ос, або держава одразу викупає житло , віддаючи всі кошти по ринковій ціні, залишаючи власнику потім можливість викупити житло першому.
показать весь комментарий
29.10.2025 13:03 Ответить
Піздете , і при тому люто. Як правило , коли господарі , або їх поедставники які живутьв в даному селі самі запускають військових то і хати лишаються в нормальному стані. Але к оли в хаті хлів , то чого ви після військових хочете євроремонт. Наприклад Гришино , куча закинутих хат , які військові привели до віідносно нормального стану , а потім знаходилися господарі , які розказували що тут були хороми і їхню хату спалили воєні , дайте грошей. Да oleg ts.
показать весь комментарий
29.10.2025 14:33 Ответить