11988 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Хлопці з ручних правоохоронних органів стають безвідмовними

Печерський суд на замовлення Банкової засунув в СіЗО ось Кудрицького, бо він не давав їм протягувати іх людей до енерго бюджету і "будувати тут Білорусь"

саме СІЗО вимагав прокурор Корженко, пояснюючи тим, що Кудрицький має … 3 дітей 🤦🏻‍♀️

1️⃣ Кудрицький - ексголова Укренерго, якому ДБР Зеленського шиє справу за 2018 рік і завдяки якому ми зараз сидимо не в повному блекауті, бо він приєднав нас до енергосистем ЄС

2️⃣ Ручне ДБР арештує Кудрицького наступного дня після оцих його слів і цього інтервʼю

3️⃣ Ось за що насправді Офіс руками свого Державного Бюро Репресій ДБР закриває в СІЗО:

📍1. Закупівельні ціни, які тримав Кудрицький в Укренерго, зберігали довіру міжнародників, ті довіряли йому і мали з ним хороші стосунки.

А це, як вже знаємо, часто гріх на Банковій.

📍2. Кудрицький не давав Міненерго будувати обʼєкти, аби ті могли заробляти на маржі.

Надуману справу 2018 року, яку викопали за 7 років, коментувати юридично таке ж безглуздя, як і все, на що йде Офіс аби розправитись з усіма, хто політично чи фінансово незручний.

Так само, як риторично коментувати, чому в 2020 Зеленському Кудрицький був ок для призначення і тоді справи за 2018 рік не малювали.

☝🏻Сьогоднішній вечір - це ще одна причина, чому ручне ДБР повинне бути перезавантажене разом з Прокураторою і Нацполом.

Бо хлопці з ручних правоохоронних органів стають безвідказними і влаштовують нам тут 2013, за яким спостерігає Захід.

☝🏻Уявіть, до речі, обличчя 🗿сьогодні західних партнерів і компаній, які зараз ввечері спостерігають за цим цирком.

Сором, що я це все спостерігаю в 2025 році.

Підтримка Володимиру Кудрицькому.

Топ комментарии
+9
Це політична повія а не суддя
показать весь комментарий
30.10.2025 14:31 Ответить
+7
Простите, я не согласна с вашим утверждением
Допустим, народ признает ЛЕГИТИМНОСТЬ ЗЕЛЕНСКОГО
И что ?
Это дает право Зеленскому НАРУШАТЬ законы?
Народ Украины имеет право отстранить от власти
Любого президента, избранного легитимно
Если он НАРУШАЕТ ЗАКОНЫ
То есть не выполняет свою самую первую функцию
ГАРАНТА КОНСТИТУЦИИ И ЗАКОНОВ УКРАИНЫ
Зеленский пользуется войной в корыстных целях
Пользуется тем, что народ не выйдет во время войны на протесты
Это особенно подло!!!!!
показать весь комментарий
30.10.2025 18:13 Ответить
+6
Поддерживаю вас ,автор!!!
За то,что строит Зеленский в Украине - не имеет смысла воевать с Россией
А значит наша война - становится бессмысленной
Это такой ужас!!!!!
Заплатить кровью сотен тысяч украинцев
За то,чтобы Зеленский создал в Украине свое ОПГ???????
Построил свою империю????
А нас превратил в рабов????
Люди , вы в своем уме???????
Я не хочу такой войны !!!!!!!
Люди не должны умирать за МАФИЮ ЗЕЛЕНСКОГО!!!!!
показать весь комментарий
30.10.2025 14:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Поддерживаю вас ,автор!!!
За то,что строит Зеленский в Украине - не имеет смысла воевать с Россией
А значит наша война - становится бессмысленной
Это такой ужас!!!!!
Заплатить кровью сотен тысяч украинцев
За то,чтобы Зеленский создал в Украине свое ОПГ???????
Построил свою империю????
А нас превратил в рабов????
Люди , вы в своем уме???????
Я не хочу такой войны !!!!!!!
Люди не должны умирать за МАФИЮ ЗЕЛЕНСКОГО!!!!!
показать весь комментарий
30.10.2025 14:11 Ответить
хммм....
кудрицький працював саме на це зелене опг.
ще починаючи з коломойського.
ой, як невдобно......
показать весь комментарий
30.10.2025 14:32 Ответить
Війну розпочала рашка і лише рашка вирішує чи буде тривати війна, чи ні. Поки що. Тому ви заручники обставин. А як захищати Україну, не захищаючи автоматично владу? Тим більше, що більшість не прагне якось це корупційне свавілля зупинити. Якщо населення визнає легітимність зеленого пройдисвіта на посаді президента, то хто ж його усуне від влади?
показать весь комментарий
30.10.2025 15:46 Ответить
Простите, я не согласна с вашим утверждением
Допустим, народ признает ЛЕГИТИМНОСТЬ ЗЕЛЕНСКОГО
И что ?
Это дает право Зеленскому НАРУШАТЬ законы?
Народ Украины имеет право отстранить от власти
Любого президента, избранного легитимно
Если он НАРУШАЕТ ЗАКОНЫ
То есть не выполняет свою самую первую функцию
ГАРАНТА КОНСТИТУЦИИ И ЗАКОНОВ УКРАИНЫ
Зеленский пользуется войной в корыстных целях
Пользуется тем, что народ не выйдет во время войны на протесты
Это особенно подло!!!!!
показать весь комментарий
30.10.2025 18:13 Ответить
В що ж в моєму твердженні суперечить вашим переконанням? Має право відсторонити, але навіть статистично цього не бажає. У нас демократія з загальним виборчим правом. Якщо 50%+1людина вважають, що вони підтримують дії президента, то він якби легітимний. І має формальне право продовжувати свою внутрішню та зовнішню політику. А чому народ не може вийти на мирні протести в тилових містах України? Хто придумав це табу? Може тому, що не має критичної маси тих, хто хотів би вийти? А чому не має індивідуальних протестів? Так званих одиночних пікетів? "Картонний майдан" це як виключення. Бо там вимоги обмежувалися лише поверненням незалежності НАБУ та САП.
показать весь комментарий
31.10.2025 11:39 Ответить
Только с одним я была не согласна, пан Игор
Со словами : ЯКЩО НАСЕЛЕННЯ ВИЗНАЕ ЛЕГІТИМНІСТЬ ЗЕЛЕНОГО
ТО ХТО Ж ЙОГО УСУНЕ ВІД ВЛАДИ?
Я так устала слышать со всех сторон про так называемую
ЛЕГИТИМНОСТЬ ЗЕЛЕНСКОГО
Янукович тоже был легитимным
Нас же это не смутило!
Ужас в том, что Зеленский использует само слово ВОЙНА
Против своего народа
То есть этим словом он поставил украинцев в стойло
А сам во время войны устроил для своей БАНДЫ
ПИР ВО ВРЕМЯ ЧУМЫ!!!!!!!!
А не пора ли остановить этот пир?
На крови собственного народа!!!!
показать весь комментарий
31.10.2025 12:41 Ответить
Формально, якщо хтось силовими методами, бо правовими це неможливо, захоче зупинити "цей бенкет на крові власного народу", то це буде кримінальним злочином. Тому ніхто на це не підпишиться. Демократія з прямим виборчим правом приводить до ідіотократії, чи охлократії,чи диктатури. Замкнуте коло. Взірець демократії США вже двічі це продемонструали в новітньому часі на прикладі президентських виборів.
показать весь комментарий
31.10.2025 14:15 Ответить
То есть майдановцев надо судить?
Они ведь не как в Белоруссии повели себя
Они и брусчатку бросали
И петарды взрывали
А уж баррикад настроили - как во времена Французской революции
А вот если бы наши майдановцы,как в Белоруссии
В носочках стояли на скамейках
То Янукович не сдрыснул бы
Демократия - конечно, вещь не идеальная
Но это не означает - что власти можно творить беспредел
А именно этим занимается Зеленский
Которого я не считаю легитимным
Есть формальные признаки его легитимности
А есть - неформальные признаки того
Что он МОРАЛЬНО ПЕРЕСТАЛ БЫТЬ ПРЕЗИДЕНТОМ для миллионов людей
В том числе тех ,кто голосовал за него
Не может управлять страной тот,кто нарушает законы
Всместо того,чтобы их защищать!!!!
показать весь комментарий
31.10.2025 14:30 Ответить
Формально лідор легітимний. Допоки верховна рада, чи конституційний суд не позбавлять його повноважень.Демократія доведе умовний цивілізований світ до катастрофи. Охлократія панує в більшості демократичних країн. Вибори 2019 в Україні були супердемократичні, а результат жахливий. Депутати повне дно, президент тупий клептократ, а можливо і психічно неповноцінний. Країною керує людина, яку ніхто не обирав з незрозумілою посадою і повноваженнями. Це абсолютно антиконституційно. І нічого ніхто не робить. Мається на увазі конституційний суд, парламент, НАБУ, сбу, прокуратура і т. д. Влада повністю корумпована і прогнивша. І це все розпочалось ще задовго до лідора. А при лідору розцвіло буйний цвітом.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:26 Ответить
Хочу нагадати, що у 2019 тільки вибори президента були законими (хоча і вони повинні були бути скасовані на тих самих підставах, що і вибори Джорджеску у Румунії). Вибори до Ради, які оголосив Зеленський ставши президентом, були антіконстітуційними, незважаючи на "одобрямс" напівпроституюваного Верховного Суду. Тож, запобіжник, закладений у процедурі демократії (вибори до Ради повинні були пройти за півроку і "зелена охлократія" вже не отримала б такої більшості), був нахабно зламаний Зеленським у перші ж хвилини післі його інагурації. І ці нелегітимні вибори в Раду були набагато руйнівнішими для демократії, ніж вибори президента. Саме вони дали можливість Зеленському узурпувати владу.
показать весь комментарий
01.11.2025 07:40 Ответить
А любі західні демократії так не вважають. Донедавна мліли від закоханості в незламного лідора. А гроші давали, навіть позірно не цікавлячись куди їх витрачають. Ну а власний мудрий наріт до цього часу в більшості підтримує хрипате непорозуміння
показать весь комментарий
01.11.2025 09:23 Ответить
***** вас освободит, женщина!
показать весь комментарий
01.11.2025 15:05 Ответить
Не бойтесь кацапского *****
Бойтесь своего - украинского *****
Не так страшны чужие воши
Как свои- ГНИДЫ!!!!!!
показать весь комментарий
01.11.2025 15:17 Ответить
українці воюють за Україну а не Оманську Гниду ..

злийся, прокладка паРашна
показать весь комментарий
30.10.2025 17:27 Ответить
і взагалі що це за істота Галина Боброва #582785 що просуває наративи паРаши ?
показать весь комментарий
30.10.2025 17:32 Ответить
******* габрова пропонує здатися сруязика погань, при русні буде краще??
показать весь комментарий
31.10.2025 13:53 Ответить
Ви несповна розуму. Нам потрібно виграти цю війну, тому що якщо програємо то зелений блазень стане як Лукашенко, а ми підемо воювати з Європою.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:28 Ответить
Це політична повія а не суддя
показать весь комментарий
30.10.2025 14:31 Ответить
Сосна Ротаста (класифікація за ботанічними ознаками).
показать весь комментарий
30.10.2025 15:25 Ответить
В побуті швидше за все російськомовна. До цього часу. Не зраджує скрєпам.
показать весь комментарий
30.10.2025 15:37 Ответить
за ее дочь в сети посмотрите)
показать весь комментарий
31.10.2025 09:53 Ответить
Повії - це 73% які обрали це уйобіще.
показать весь комментарий
31.10.2025 17:32 Ответить
Хлопцям, які команди відпрацьовують зеленого непотріба ніхто не пробачить. Поки одні гинуть, чинити розправу не вийде безвідповідально. Всі за все, понесуть відповідальність, іначе нах нам така країна.
показать весь комментарий
30.10.2025 16:16 Ответить
Причина проста - москальська влада.
показать весь комментарий
31.10.2025 14:00 Ответить