13929 посетителей онлайн
1 387 17
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Перемогти дракона може тільки сам дракон

Давайте поговоримо без високопарних слів про збереження держави, захист нації, і що корупція завжди була, і буде.

Коли країна втрачає щомісяця тисячі людей, території і купу майна, живе за рахунок партнерів, корупція стає державною зрадою.

І тут вже не допоможе ніякий «антикриз» від офісу президента. Всі ці пусті слова про довіру, якої давно немає, про щирість, якої ніколи не було, про президента, який «дуже принциповий».

Бо всі затримані і не затримані корупціонери - друзі президента, або друзі його друзів. А він нібито нічого про корупцію не знав.

Чому не знав, якщо він президент?.. Навіщо тоді СБУ, ДБР, державна охорона, які не попереджали президента?.. Чи попереджали?..

І навіщо такі друзі?.. Чому серед друзів президента так багато корупціонерів?.. Невже всіх цих друзів хтось президенту навʼязав, а не він сам собі їх обрав?.. Чому в мене немає таких друзів?..

Як то кажуть: скажи хто твій друг, і я скажу хто ти.

Все просто. Або президент знав - і тоді повинен нести відповідальність за законом як співучасник корупційних дій, або не знав - і тоді повинен нести відповідальність як неефективний, слабкий президент, який не може контролювати навіть найближче оточення, любих друзів.

Тож, відповідальність або кримінальна, або політична. 

А ні якась там «спільна», яку чомусь повинні нести НАБУ, САП, опозиція, журналісти, і лідери західних країн, які «атакують президента».

Ніхто не атакує президента, крім самого президента. 

І якщо так буде і далі, то президент президента зібʼє. Бо народ очікує від президента зовсім іншого.

Топ комментарии
+6
Ну пересічні як за союзу - побідкаються на кухні проклянать владу вчергове і на тому все. Недільний Майдан показав скільки реально небайдужих людей хоче змінити хоч щось у цій владі.
показать весь комментарий
17.11.2025 09:57 Ответить
+4
зебіл буде й далі президентом, поки конституційний суд не визнає його перебування на посту антиконституційним, всі ці скандали до одного місця. тут та сама ситуація, що і на рашці: *****/зебіл може хоч в прямому ефірі зґвалтувати та з'їсти немовля, і нічого йому не буде.
показать весь комментарий
17.11.2025 12:31 Ответить
+4
>Тому, що це наратив який просуває масквабад за командою фюрера путлера

ні, просто зе знаходиться в сумнівному становищі відповідно до Конституції, яка не передбачає автоматичну пролонгацію повноважень президента на час дії Воєнного стану, як це є з Верховною Радою.

>Який би Зе не був, тільки імпічмент або вибори

Або акт Конституційного Суду про те, що 108 стаття не продовжує повноваження президента, якщо не було проведено виборів в час та терміни, описані в Конституції. Потім арешт зебіла, і спікер ВР грає роль ВО президента. І не треба виборів.

>але вони не можливо, опишить як забезпечити реалізацію виборчого права для військовослужбовців?

Так само, як військовослужбовці голосували в 19 році на лінії зіткнення. Можна ще поштою.

>и провести вибори, і підкласти бомбу з годинниковим механізмом, щоб були підстави в будь який момент визнати їх недійсними, бо не всі мали можливість проголосувати.

Під час всіх виборів були ті, хто не встиг, або не хотів голосувати, і? Мають значення лише голоси тих, хто прийшов на вибори і не зіпсував бюлетень.

>А є ще складніше, як забезпечити право військовослужбовців подати заявку у кандидати в Президенти?????

Військовослужбовці не мають права займатися політикою взагалі.
показать весь комментарий
17.11.2025 18:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ну пересічні як за союзу - побідкаються на кухні проклянать владу вчергове і на тому все. Недільний Майдан показав скільки реально небайдужих людей хоче змінити хоч щось у цій владі.
показать весь комментарий
17.11.2025 09:57 Ответить
зебіл буде й далі президентом, поки конституційний суд не визнає його перебування на посту антиконституційним, всі ці скандали до одного місця. тут та сама ситуація, що і на рашці: *****/зебіл може хоч в прямому ефірі зґвалтувати та з'їсти немовля, і нічого йому не буде.
показать весь комментарий
17.11.2025 12:31 Ответить
А подання до Суду так ніхто не спромігся відправити! Окрім медвечукчів, парадокс. Де поділась опозиція!?
показать весь комментарий
17.11.2025 13:07 Ответить
Тому, що це наратив який просуває масквабад за командою фюрера путлера. Який би Зе не був, тільки імпічмент або вибори, але вони не можливо, опишить як забезпечити реалізацію виборчого права для військовослужбовців? Чи провести вибори, і підкласти бомбу з годинниковим механізмом, щоб були підстави в будь який момент визнати їх недійсними, бо не всі мали можливість проголосувати. А є ще складніше, як забезпечити право військовослужбовців подати заявку у кандидати в Президенти?????
показать весь комментарий
17.11.2025 14:22 Ответить
>Тому, що це наратив який просуває масквабад за командою фюрера путлера

ні, просто зе знаходиться в сумнівному становищі відповідно до Конституції, яка не передбачає автоматичну пролонгацію повноважень президента на час дії Воєнного стану, як це є з Верховною Радою.

>Який би Зе не був, тільки імпічмент або вибори

Або акт Конституційного Суду про те, що 108 стаття не продовжує повноваження президента, якщо не було проведено виборів в час та терміни, описані в Конституції. Потім арешт зебіла, і спікер ВР грає роль ВО президента. І не треба виборів.

>але вони не можливо, опишить як забезпечити реалізацію виборчого права для військовослужбовців?

Так само, як військовослужбовці голосували в 19 році на лінії зіткнення. Можна ще поштою.

>и провести вибори, і підкласти бомбу з годинниковим механізмом, щоб були підстави в будь який момент визнати їх недійсними, бо не всі мали можливість проголосувати.

Під час всіх виборів були ті, хто не встиг, або не хотів голосувати, і? Мають значення лише голоси тих, хто прийшов на вибори і не зіпсував бюлетень.

>А є ще складніше, як забезпечити право військовослужбовців подати заявку у кандидати в Президенти?????

Військовослужбовці не мають права займатися політикою взагалі.
показать весь комментарий
17.11.2025 18:26 Ответить
Дякую, що ви вже не вперше дайте аргументовано відсіч зєльоним ботам на тему " вибори під час війни неможливі".
показать весь комментарий
18.11.2025 00:27 Ответить
ніхто, не каже, що не можливо, але, чому військові на ЛБЗ мають бути позбавлені цього права, а також, як забезпечити на ЛБЗ відсутність тиску збоку командування (як при виборах Кучми, коли строями водили і казали за кого голосувати)????? Спочатку йдеш в окоп, а потім даєш пропозиції за військових, що їх хтось має чогось позбавити. Я розумію що це вигідно твоїм кумирам По та Зе, а військові хочуть проголосувати за нову команду Білецького (Залужного поважають восновному цивільні) наприклад, як йому висунутись????????
показать весь комментарий
20.11.2025 17:16 Ответить
Хто вам сказав, що військових позбавлять права вибору? Ви це подаєте як факт. Правда, що в країні зелених ухилянтів, військових позбавили права на шанс залишитись живими. Але, якщо не позбавити зеленого дефективного лідора абсолютної влади, то і держави може не стати. Такий шанс, хоч і невеликий, є. А взагалі пропонувався варіант без виборів. Рішення КС, або імпічмент. Я особисто проти виборів. Мудрий наріт понавибирає чергове лайно на свою голову.
показать весь комментарий
21.11.2025 08:42 Ответить
Хто вам сказав, що в окопах, можна голосувати, це складно в штабах на 2-й та 3-й лінії? Ви з країни розових поні??? Чому військовослужбовці, які хочуть бути кандидатами в Президенти, має бути позбавлений цього права, чи мудрій нарід, хоче вибрати чергового Порошенка чи чергового Зеленського без альтернатив? А може військові на відмову від мудрого наріду прибічників Порошенка та Зеленського, хоче обрати свого. Чи будь-які вибори, а військові захочуть - все змінять? Тим паче підстави для цього будуть (мудрій нарід не дав їм реалізувати своє право)?
показать весь комментарий
22.11.2025 08:59 Ответить
У вас дуже все погано з когнітивними функцяями і здоровим глуздом.
показать весь комментарий
22.11.2025 23:15 Ответить
Дивно, ви критику щодо себе на всіх інших транслюєте? Може самі будете щось з собо робити?
показать весь комментарий
25.11.2025 17:52 Ответить
Це саме те що розповсюджують корисні ідиоти кремля типа: латиніна та альфред кох (маєже як ви це описав). Я кщо, це не так, то співпадіння чистої води?
показать весь комментарий
20.11.2025 17:12 Ответить
Всім цікаво, що робило СБУ та ДБР, чому мовчить Малюк. Як піаритись, то вони перші...
показать весь комментарий
17.11.2025 14:19 Ответить
Насмешили вы меня сегодня , пан Касьянов
У каждого человека к 40 годам есть за плечами некая биография
Бэкграунд , как принято говорить сегодня
Бэкграунд Зеленского - это работа на Интере
Созданном ФСБ РФ ,на деньги ФСБ РФ
Это работа в кинематографе РФ
Создание фильмов ,в которых украинцы, как правило
Тупее русских
Село!!!!!!
Бэкграунд Зеленского - это корпоративы для олигархов
И знаменитых мафиози
Бэкграунд Зеленского - это преклонение перед путиным
Презрение и унижение Майдана
А вы так наивны, пан Касьянов, что всего этого не видели?
Или вам было ВЫГОДНО
Чтобы такая мразь, как Зеленский
Стал президентом?
Я очень надеюсь на ваш честный ответ наконец- то
Ведь пока вы не отвечаете на этот вопрос
Вас люди никогда не простят
И никакие ваши подвиги не перекроют вашего предательства в 2019
Ну разве вы не понимаете таких простых вещей?
Или делаете вид ,что не понимаете?
Зеленский как никто умеет ДЕЛАТЬ ВИД ,ЧТО НЕ ПОНИМАЕТ !
Видимо, и Вы научились делать вид..
показать весь комментарий
17.11.2025 17:26 Ответить
Чувака вже на парашу посадили, а він усе щось там хвілософствує в порожнечу.
показать весь комментарий
17.11.2025 17:51 Ответить
Чудовий допис пана Касьянова. Один з найкращих.
показать весь комментарий
18.11.2025 00:31 Ответить