11907 посетителей онлайн
8 562 66
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Вибір без вибору

Буткевич: Бездарне управління та Міндічгейт забрали останній аргумент і привели до "точки вибору без вибору"

Хотілося б зараз позловтішатися щодо Мінських угод, на критиці яких, в тому числі, постала сьогоднішня влада.

Саркастично сказати про те, що карма is the bitch і завжди повертається. І що тепер нам нав'язують "Мінськ-3" на набагато гірших умовах.

Але ніфіга не смішно. І навіть не саркастично.

Власне, відбувається те, про що постійно торочив ці роки.

Бездарне і безвідповідальне управління на кожній розвилці забирало в нас частину суб'єктності.

А Міндічгейт забрав у нас останній аргумент - апеляцію до "останнього бастіону демократії", завойованого кров'ю кращих людей країни.

І треба не забувати, чому ми опинилися в цій точці вибору без вибору.

Все, що зараз відбувається - закономірна і логічна епітафія останнього політичного циклу та його очільників.

Топ комментарии
+18
"І треба не забувати, чому ми опинилися в цій точці вибору без вибору."

А хіба пан Богдан на початку 2019 року не агітував за цю ЗЕвладу, істерично опльовуючи Папєрєдніка ?! А зараз пан разом зі своєю жінкою ,яка теж виходить на Цензор , постійно "дурня клеять" , прикидаючись непричетними до появи цієї ЗЕшмурдячної влади кремлівсько-ізраїльського розливу!

Ганьба злочинцям73%!!!
показать весь комментарий
22.11.2025 16:58 Ответить
+8
Хочу панству нагадати за мінськи угоди. За цими угодам на правах автономії визнавались ДНР і ЛНР В СКЛАДІ УКРАЇНИ. Тобто Україна залишалась в межах 91 року! Тому порівнювати тупо, як це робить афтар недоречно. І ще, я не кажу шо вони були гарні, це "гнійнік" на тілі країни, але надії виправити це в майбутньому було більше.
показать весь комментарий
22.11.2025 19:06 Ответить
+8
Знайоме скиглення контужених ЗЕграблями - "Да если бы не Парашенка, разве б мы галасовали б за Зелю? Эта все Порох виноват!"
Самі добровільно обісRалися Зеленським, а винуватий в тому Порох! Для мене це ознака важкої контузії макітри ЗЕбіла ЗЕграблями, на які він радісно стрибнув 21 квітня 2019 року.
показать весь комментарий
22.11.2025 20:24 Ответить
Комментировать
Сортировать:
"І треба не забувати, чому ми опинилися в цій точці вибору без вибору."

А хіба пан Богдан на початку 2019 року не агітував за цю ЗЕвладу, істерично опльовуючи Папєрєдніка ?! А зараз пан разом зі своєю жінкою ,яка теж виходить на Цензор , постійно "дурня клеять" , прикидаючись непричетними до появи цієї ЗЕшмурдячної влади кремлівсько-ізраїльського розливу!

Ганьба злочинцям73%!!!
показать весь комментарий
22.11.2025 16:58 Ответить
За Зелю жодна нормальна людина не голосувала ,думаю і Богдан.
показать весь комментарий
22.11.2025 17:11 Ответить
нормальність це вроді ознака більшості.
Ненормальність - виняток.
показать весь комментарий
22.11.2025 17:46 Ответить
Ні, це такий прийом в полеміці. Коли людина хворіє на бубонну чуму - це ненормальний стан її організму. А якщо ця людина живе в місті, де хворіє на чуму ще 70% населення, то це не означає, що 30% здорових людей в місті стали якоюсь ненормальністю. Якщо взяти і грубо узагальнити, то нормальність - це такий статус кво в якомусь середовищі в якийсь період своїмт словами.
показать весь комментарий
22.11.2025 17:57 Ответить
мені видається ми як мінімум років 30 живемо у такому місті
показать весь комментарий
22.11.2025 18:21 Ответить
Може і не голосував, але гроші на агітації заробляв. Нічого особистого, лише бізнес
показать весь комментарий
22.11.2025 18:06 Ответить
Своїм плюванням в Пороха на початку 2019 року пан Буткевич фактично агітував за Зеленського! Отже він в приведенні до влади цього ЗЕшмурдяку винен навіть більше, ніж ті пересічні, що просто кинули свій бюлетень за Шоумена Бені!
показать весь комментарий
22.11.2025 20:17 Ответить
Можете показати, в якому саме місці Богдан Буткевич за зєлю агітував? Посилання на статтю якусь, новину тощо. Цікаво почитати.
показать весь комментарий
22.11.2025 18:13 Ответить
Перегляньте хоч би оце:

https://www.youtube.com/watch?v=QUT7lcTPi4w
показать весь комментарий
22.11.2025 20:21 Ответить
які ж ви всі покотом, 73/43%зебіли - всі довбооби...
показать весь комментарий
22.11.2025 19:57 Ответить
Васілій, а ви справді не сініцман?
показать весь комментарий
22.11.2025 20:01 Ответить
вам, нешановний, з ботоферми жОПи- видніше
показать весь комментарий
25.11.2025 09:26 Ответить
Скудная речь ізвілін! 🙂
показать весь комментарий
25.11.2025 09:58 Ответить
Знайоме скиглення контужених ЗЕграблями - "Да если бы не Парашенка, разве б мы галасовали б за Зелю? Эта все Порох виноват!"
Самі добровільно обісRалися Зеленським, а винуватий в тому Порох! Для мене це ознака важкої контузії макітри ЗЕбіла ЗЕграблями, на які він радісно стрибнув 21 квітня 2019 року.
показать весь комментарий
22.11.2025 20:24 Ответить
Типова логіка зебіла, точніше її відстутність.
показать весь комментарий
22.11.2025 21:08 Ответить
Чувак, ти зараз розписався у своєму дебілізмі назло мамці вуха відморожу
показать весь комментарий
22.11.2025 21:25 Ответить
Тримай вора голосніше кричить саме вор, точніше бреше зе подляцке лайно
показать весь комментарий
22.11.2025 22:05 Ответить
Майже під кожним дописом оцей ваш коментар... Це називається спам. І взагалі: дурень шукає винних, розумний - рішення. "Не треба скігліті..."©
показать весь комментарий
23.11.2025 01:16 Ответить
А ви не думали що коли ваше "рішення" полягає в тому щоб кожен електоральний цикл протягом 35 років не аналізуючи причини попередніх помилок просто бігти і обирати якісь випадкові новиє ліца (с) то це не розумне рішення а частина проблеми?
Навіть еволюція яка діє протягом мільйонів років не прямує навмання і не бігає по колу, а наполегливо відсіює все нежиттєздатне.
Наше суспільство натомість бажає діяти тупіше за сліпий природний добір бо єдина якість якої воно вимагає від чергового кандидати є та щоб його мармиза була ще не засвіченою на політичному Олімпі.
При цьому життєздатність кандидата та наявність у нього найгірших із вже давно відбракованих якостей - ніяк чомусь не впливає на народний вибір.
То може час зупинити цей божевільний біг колами і задуматись про його причини й наслідки?
показать весь комментарий
23.11.2025 09:21 Ответить
Дякуй Порошенку, що він так мудро керував, що його зненавиділи всі, крім особливо геніальних. Але не буває в країні так, щоб усі були геніальні й побачили те, чого не було видно. В більшості народ скрізь тупуватий (США - доказ), то може досить тут вимагати геніальності від усього населення, може треба комусь було глянути в дзеркало, а не ганяти по дахах Саакашвілі, популярність якого в Україні зашкалювала? То хто кому лікар?
показать весь комментарий
23.11.2025 13:25 Ответить
так, все вірно.
Все так і має бути.

Звечора бухаєш шмурдяк, буяниш, регочеш, а зранку болить голова, нічого не пам'ятаєш і хочеться померти.
Все прямо як у нас зараз
показать весь комментарий
22.11.2025 17:42 Ответить
А винуватий хто? Звісно що Парашенка директор консервного заводу. Бо після його шпротів та маринованого оселедця як же не випити 100 грам. Ну не дебільні алкаші ж для яких кожна смачна їжа то закуска. Ото спокусив їх бідолашних і тепер вони мучаться )
показать весь комментарий
23.11.2025 09:25 Ответить
ніхто не винуватий, просто в людей такий стиль життя, такий уклад який склався історично та передається у спадок. Спочатку бухати, а потім не розуміти чому прокидаєшся десь за містом серед таких милих поросяток
показать весь комментарий
23.11.2025 10:24 Ответить
Вибір завжди є
показать весь комментарий
22.11.2025 18:41 Ответить
Усе, що нині відбувається у світі
- це спалах Ентропії мертвих хвиль
- удар на виклик людства через ШІ
торкнутись променя Всевидячого Ока
всього лиш на мізЕрну мить,
вхопити з безкінечного потоку
тієї Інформації про ВСЕ
вітрило знань Буття, що розділяє
в минуле і на майбутнє Час.
показать весь комментарий
22.11.2025 18:42 Ответить
можна простіше сказати - банальна боротьба за виживання
показать весь комментарий
22.11.2025 18:46 Ответить
ніхто з нами нічого не збирався підписувати, ні тоді, ні зараз
показать весь комментарий
22.11.2025 18:53 Ответить
Ні, чому ж. Таке вони з радістю підпишуть: Слов'янськ і Краматорськ, з укріпленнями від 2014 року, збудованими руснею - отримати задарма - це вам не щось. І послаблення ЗСУ - це обов'язкова річ.
А порушити можна завжди, мутні формулювання дають величезний простір для маневрів.
показать весь комментарий
22.11.2025 19:36 Ответить
А хоч би й підписали. Москальня саме тим славиться, що неухильно дотримується підписаних документів, правда ж?
показать весь комментарий
22.11.2025 20:18 Ответить
Блажен, хто вірує.
показать весь комментарий
22.11.2025 20:43 Ответить
І хто ж привів цих агентів рф до банкової? ви це зробили разом! яке прикре самогубство.
показать весь комментарий
22.11.2025 18:50 Ответить
Хочу панству нагадати за мінськи угоди. За цими угодам на правах автономії визнавались ДНР і ЛНР В СКЛАДІ УКРАЇНИ. Тобто Україна залишалась в межах 91 року! Тому порівнювати тупо, як це робить афтар недоречно. І ще, я не кажу шо вони були гарні, це "гнійнік" на тілі країни, але надії виправити це в майбутньому було більше.
показать весь комментарий
22.11.2025 19:06 Ответить
Надії були в Путіна: паралізувати політичний процес в Україні завдяки цьому гнійнику.
А ЗЕ вирішив, що він - супер-пупер вождь і може потужно і легко повернути Крим, хоча запасів зброї на складах в Україні було тільки на три місяці війни.
І все пішло переграватися заново, в більш масштабному і кривавому варіанті. І попередньо наші західні партнери хотіли Україну тихенько здати Путіну, утворивши щось типа уряду в екзилі. Нащо було в перші дні вторгнення пропонувати ЗЕ і Заслуженому виїхати з країни?
показать весь комментарий
23.11.2025 10:59 Ответить
показать весь комментарий
22.11.2025 19:59 Ответить
ЯКА коротка пам.ять . богдан хмельницький загнав нас в парашу триста з гаком років назад . бо мать його у нас з поляками релігія не така --- так у 1997 році параша підписала з нами ..великий договір.. про визнання кордонів . про поділ чф . про ..вічну дружбу.. і солодку жвачку і ми отримали війну ---нас тампон припирає до стінки і мабуть вибір або ******* або дуже ******* . може євросоюз з головою дружить бо тампон зовсім не дружить
показать весь комментарий
22.11.2025 20:00 Ответить
За часів Хмельницького ніякої РФ чи РІ не було.
Якщо у козаків були конфлікти з польською шляхтою, то вони були. А не просто так комусь привиділось.

Ситуація 2014 р., в значній мірі, результат недалекоглядності укр. еліти.
показать весь комментарий
22.11.2025 23:12 Ответить
Не наріда, який вибрав індюковича, нє?
показать весь комментарий
23.11.2025 04:13 Ответить
Так, 73% це сумно, але ж і тоді гетьманів вже обирали. Нє ?
показать весь комментарий
23.11.2025 11:19 Ответить
маск . наша недалекоглядність і справді страшна річ -- у 1654 році у хмельницького щось сталося з головою і він віддав наш народ і нашу землю московському царству на чолі з царем романовим які правили аж до 1917 року і зараз історики вигадують всяку ***** що там не все так однозначно . а для мене однозначно потрібно було в союзі з поляками загнати ***** за урал романова і його військо замість того ми стали колонією московського царства яке потім при петрі стало імперією а при леніні сересером і стали з кацапами ..мишебратья.. ти пишеш про недалекоглядність укр. еліти в 2014р. а в 2019 році шо учудив наш ..далекоглядний.. народ привівши до влади алібабу з портретом . чегевару . карлсона . професора і далі по списку
показать весь комментарий
23.11.2025 07:49 Ответить
хм ... то мабуть же у козаччини були конфлікти з польською шляхтой, тому подалися під протекторат Московії. Якби жили у злагоді, чого б пререходили ?
показать весь комментарий
23.11.2025 11:21 Ответить
Не "Бездарне і безвідповідальне управління" , а відмінне виконання луб'янської "многохоовочки" .... Може вже час не називати шпигунів розп**дяями, а час називати шпигунами, як воно й є.?
показать весь комментарий
23.11.2025 00:34 Ответить
Богдан назловтішався поразці Порошенка на виборах 2019 до чкої доклався, як і деякі інші "правдоруби" на грантах
показать весь комментарий
23.11.2025 06:50 Ответить
Чому відбулись Мінськ 1 і 2? Тому що об'єктивно ми їх не тягнемо в соло, і це очевидно. Економічно, технологічно, політично (порівняйте наших союзників які тремтять від жаху і їхніх), за кількістю людей і настроєм тих самих людей. Тому якщо вони захочуть, то буде і Мінськ-6, і навіть Мінськ-7. І Жоден Порошенко-Залужний чи кого ви там в куміри вибрали, не вирішать цю проблему.

Єдина держава яка їх майже дотисла, переважала їх в якості технологій на час конфлікта наголову. Кількість населення 70 мільйонів, це теж зіграло значну роль. І то он як все сумно скінчилось, це була не весела прогулянка Брест-Смоленськ. От щоб хоча б мати подібні шанси, треба мати такі ж початкові данні: 70 мільйонів населення, перевага в авіації та іншому озброєнні, і величезне бажання всієї країни.
показать весь комментарий
23.11.2025 07:42 Ответить
Ті 80 мільйонів + Японія воювали не проти рашки в проти решти світу, тому так сумно для них і скінчилось. А давати русні по соплям могли і японці в соло і поляки в 1920 з нашою допомогою. Бо багато залежало від конкретних історичних умов.
показать весь комментарий
23.11.2025 09:32 Ответить
у європі ніхто зараз не хоче воювати.
І в майбутньому також.
У 20-30 у європі було так само.
Штати також не хотіли, якби не перл-харбор, вони б у війну не вступали навіть у тихому океані, не те що в європі.
Потрібно пам'ятати що це гітлер оголосив війну штатам
показать весь комментарий
23.11.2025 11:04 Ответить
Річ Посполита утворилася після того, як Іван Грозний захопив Казань, і Литва самотужки не могла тягатися з Московією. Довелося Литві об'єднуватись з Польщею, щоб додати звіздюлєй московитам. І це до Богдана Хмельницького дуже непогано виходило робити.
Ми зараз так не можемо об'єднатися з Польщею, бо поляки - в НАТО, в ми - ні. І таку "чудову" безпекову структуру в Європі поширили саме американці.
показать весь комментарий
23.11.2025 11:14 Ответить
А де ж ти мудра людина був в 2019 .Коли Пороха лайном обливав?
показать весь комментарий
23.11.2025 08:01 Ответить
У численних ефірах на "Громадському ТБ", "Українському радіо" та "Цензор.НЕТ" (де він вів програми) Буткевич неодноразово обговорював Мінські угоди, як пастку від Росії. Наприклад, у 2015-2016 роках він називав їх "замороженням конфлікту" на користь Москви, де Росія виступала "посередником", а не агресором, ігноруючи пункти про вивід військ. Він наголошував, що угоди не зупинили обстріли та не повернули контроль над кордоном, а лише легітимізували окупацію. - мова саме про ті угоди, "на критиці яких, постала нинішня влада". Ой, але ж пан Богдан критикував їх в унісон з тими, кого зараз називає владою. Бути послідовним, то не для пана Богдана. Він заробляє гроші на "критиці". Завжди є кого і що критикувати, тому без хліба не залишиться. Але не помічаючи КОМУ ти допомагаєш, "критикуючи", можеш залишитися без держави. Будь послідовним, пане Богдане - не подобалися "мінські" - приймай "стамбульскі, оманські, будапештські"... Твоя заслуга в цьому є.
показать весь комментарий
23.11.2025 08:36 Ответить
На Еспресо він працював
показать весь комментарий
23.11.2025 09:37 Ответить
Довибирались, пане? Тепер в стилі Зеленського повчаєте...
показать весь комментарий
23.11.2025 09:24 Ответить
ніхто ж не хоче признатись, що притомних людей котрі топили пороха, просто використали як корисних ідіотів
показать весь комментарий
23.11.2025 10:31 Ответить
і взагалі, у нас люди живуть в уявному світі, як і всі люди на землі.
Але уявний світ наших людей має дуже мало спільного з реальністю.

Тому такі сильнодіючі засоби як війна мають привести їх до тями.
показать весь комментарий
23.11.2025 11:08 Ответить