8462 посетителя онлайн
4 305 54
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Якщо любите власних дітей – мобілізуйтеся

Сьогодні минає два місяці, як я постукав в двері ТЦК і мобілізувався.

Чесно кажучи, я й оком змигнути не встиг - настільки швидко несеться час.

Частково таке відчуття темпу спричиняється дуже насиченим і подекуди нічним графіком служби.

Але в більшості оце мигтіння дат в календарі обумовлене шаленою корисністю роботи.

Так, я казав і кажу, що найкращою роботою у житті є наукова діяльність.

Це й відсутність одноманітності, і широкий вибір напрямків, і креативні колеги, нетривіальні проблеми, які виходять далеко за межі нудних побутових уявлень.

Але зараз, в мить крайньої небезпеки для країни загалом і для Марка зокрема мені важко заперечити думці, що найбільш змістовною і сповненою сенсу є робота в Армії.

Про крайню небезпеку, до речі, це ж не я перший кажу.

Ми на краю прірви.

Відверто.

З Армії особливо чітко видно, що ворог є ніяким не ванькою-встанькою і не чмонею. Наскільки б бравурні ролики з телеграмів Вас у цьому не переконували.

У п**рів є рекси, компетентні бійці, вони швидко вчаться і їх багато.

Вони не збираються (!) зупинятися.

Тому ми мусимо працювати в рази більше і наполегливіше, ніж їхні юніти, якщо хочемо зберегти країну, суверенітет і простір, де людей не стрілятимуть в потилицю на краю ровів.

(Красти і вивозити мільйони доларів на москву - маємо в рази менше, відповідно. Боже, які ж гниди. Дякую ще раз студентам із картонками, що не дали це все зашкрести під килим).

Але повернімося до служби.

Мені відверто пощастило (є така перевага у добровольців), бо посадові обовʼязки, командира та напрямок дій я обирав собі сам.

На службі не просто немає коли і не хочеться нудьгувати.

Кожного разу після завершення робочого дня чи ночі мене огортає відчуття глибокого морального задоволення.

І отієї, знаєте, думки, що "сьогодні я зробив 99% усього що міг і що потрібно було від мене для перемоги у війні".

До мобілізації такого у мене не було ні разу.

Що я виніс за ці два місяці (хоча, звісно, мій досвід не є універсальним, оскільки сильно залежить від підрозділу, напрямку, командира, побратимів):

1. Піхота є альфою і омегою цієї війни.

Ніяк не применшуючи ударів в глиб ворога, спалахування танкерів, павутин, польотів БПЛА, божественного купола ППО, роботи авіації, ударів арти, героїчних висадок з блекхоків у ворожі порядки - головною дієвою особою усього театру воєнних дій є її Величність Піхота.

Попри те, що Піхота не має такої вогневої міці, ситуативної обізнаності, розмаху крил, далекобійних гвинтівок і товщини броні - ніщо не має значення без присутності Піхоти у лінії з нір та схованок уздовж лінії бойового зіткнення.

Все решта - броня, РЕБи, 155-й калібр, дрони на оптоволокні, наземні роботизовані комплекси і навіть морські безекіпажні катери - лиш додає їй стійкості та витривалості. Крапка.

Те, що чую і бачу я щодо усієї круговерті подій навколо піхотних підрозділів - це історії з буденного героїзму (хоча "будні" і "героїзм" мали б бути оксюмороном) та драматичних сцен, від яких стискається серце.

Кожна така варта книги, а кожен учасник вартий нагород.

Колись піхота билася палицями, шаблями, мушкетами, гвинтівками, автоматами, зносила на собі атаки кінноти, удари артилерії і танків.

Нині ж піхота вчиться і стоїть в умовах найжахливіших атак новітнього часу - дронових.

Наша піхота серед усіх армій цивілізованих країн - ЄДИНА - що здатна реально захищати демократію, права людини, якісь там решту пафосних слів, які не варті списаного паперу, якщо новітні варвари увірвуться в зніжені низьковідсотковими іпотеками і обезжиреними йогуртами суспільства.

2. Армія - це про взаємодію.

Без взаємодії армії є лише натовпами добре озброєних чоловіків.

Із нею - організмом, у якого є ноги, що бігають, голова, що думає, руки, що вишибають зуби росії.

Мене вражає багатошаровість, глибина і складність взаємодії в Силах оборони і командуванню НАТО тут є чому повчитися.

Бо у нас взаємодія в реальних умовах війни з противником, який є обʼєктивно сильнішим, а не на навчаннях в протистоянні з натовпами озброєних дикунів без засобів РЕБ, РЕР, ППО та КАБів.

3. Суміжники бувають різні.

Відповідальні, безвідповідальні, забезпечені і "таке собі". Але суміжники це звичайні люди, з якими ти мусиш працювати, бо інакше не працює пункт 2. Яким би добровольцем ти не був і наскільки б ретельно не вибудовував стосунки в підрозділі, суміжників - не обираєш.

Їх можна лиш прийняти такими, як вони є, і вчитися з ними працювати заради спільної мети.

Причому твоя успішність подекуди в більшості залежить саме від них.

Хоч об стіну вбийся: якщо вони не виконають свої задачі, тобі робити нема чого.

Загалом, навичка "вчитися співпрацювати за будь-яких умов з будь-ким не зважаючи ні на що" прокачується у воюючій Армії на 100%.

4. Дрони - це наш спис.

І, водночас, дупа з неба, якщо вони ворожі.

Взагалі, все, що нині відбувається з дронами ще слід переосмислити.

Але до мобілізації, попри те, що я весь час спілкувався з військовими, я й уявити не міг, який морок нині відбувається в небі і на землі через те, що хтось колись винайшов літій-йонні акумулятори, цифрові камери і змусив те все літати на радіокерованому літачку або їздити на радіокерованій машинці.

Дрони вже зламали ВСІ військові доктрини по застосуванню тих чи інших видів озброєнь і змушують цілі роди військ підлаштовуватися на ходу до реальних умов бою. Інакше фінал один - все горить. З обох боків.

Окопи для стрільби з коня стоячи, танки за мільйони доларів і навіть диверсанти, що безшумно вночі крадуться в тил бойових порядків - все має бути переосмислене з нуля.

5. Дешева і не дуже точна зброя у великій кількості з легкістю бʼє найточніші засоби ураження, якщо їх обмаль. Маса має значення. В тому числі в людях, але трошки з інакшої точки зору, аніж у росіян, які дійсно відправляють своїх людей (хоча, які вони люди…) в мʼясні атаки.

6. Люди в Армії є основою усього.

Немає толку від танків, якщо ними нікому керувати. Ба більше, саме велика кількість людей в Армії дозволяє використати майже кожного ефективно, по його здібностям і без перевантажень. Зараз, на жаль, через брак людей нам про це лиш мріяти і мріяти.

7. Спати треба не тоді, коли хочеш, а тоді, коли можеш. Бо спати хочеш постійно. Я відверто заздрю побратимам, які вміють, наче по клацанню пальців, поспати годинку до початку роботи і вимикатися майже миттєво по їі завершенню в будь-якій позі. В будь-якій! Це неймовірна навичка.

8. Європі без нашої Армії з її досвідом ведення сучасної війни - гайки.

Як в часи мушкетів проти стріл, артилерії проти мурів, танків і кулеметів проти кінноти.

П.р.и.р.е.ч.е.н.і.

Нам в чомусь пощастило, що ми почали в 22-му і розвивались з росіянами одночасно.

А не стикнулися тоді з тим, що вони вміють зараз.

Наче поки все.

Все з того, що я зміг обміркувати та відрефлексувати.

Бо усього значно більше насправді.

Окремо тішуся двома додатками: Армія+ та VETERANam.

Там є знижки для військових від різних бізнесів.

Є, звісно, майже фейкові, типу один круасан і кава зі знижкою раз на місяць (!) або три штрих-коди на місяць на поштові відправлення, але ти їх не отримаєш, бо їх обмежена кількість, а твої побратими все розібрали. Спробуй пізніше. Спробуй пізніше. І ще пізніше.

Проте в більшості - це дуже відчутні знижки на пальне, їжу та напої (одна з паливних мереж не обмежується, як виявилося, лише самими АЗК, а й має знижки в кафе, де діє їхня ж програма знижок), квитки в кіно, ліки, військове спорядження та інструмент.

Знайте, що Укрзалізниця, Ukrnafta, WOG, Окко, Rozetka, Ukrarmor, Multiplex, Балістика, Наш формат, Autotrans, UTactic, Parallel, BGN Armo, Militarist, Prof1Group та Дарниця і ще сотні малих бізнесів та ФОПів по цілій країні - молодці.

І ще.

Тут, в Армії, як ніде відчувається, наскільки вона з усіма її суміжниками та приданими підрозділами і забезпеченнями залежить від волонтерів.

Тому підтримуйте, будь ласка, їх.

Держава ще довго сама не вивозитиме всього того валу, що потрібен, бо головне, що дає країна - це зброя та пальне.

Зброя і пальне витрачаються просто в неймовірних масштабах.

Здається, в мене все.

В якості ілюстрації - пейзаж "Марк і машинки".

Уявлення не маю, ким він буде, коли виросте 🙂

Але головне, що мене турбує, щоб йому не довелося зростати на чужині.

Якщо любите власних дітей - мобілізуйтеся.

І я ні разу не граю на емоціях.

На емоціях грають ідіоти та зрадники, що протидіють мобілізації.

А армія рф приходить і просто мобілізує, щоб кидати нові хвилі людей на наші порядки.

Такі реалії.

Роботи в Армії вистачить усім.

Майте тиху ніч.

допис Сененка

Топ комментарии
+16
Я четвертый год в этой мудянке. Сожрал и отношение к себе после ранений, и отношение цивилов - перелом в середине 23 года. И тяжбу за выплаты. И за русский меня попинывают, кацапье любит всех заставлять жить по своему, даже если это украинское кацапье.
В общем, я давно разочарован и свое добровольчество проклинаю.
Да, я люблю своих детей. Поэтому они уже не в Украине. И, надеюсь, им в голову не придет вернуться.
Вы плохой политрук, а скидки вообще зря приплели. Это был фейспалм.
показать весь комментарий
30.11.2025 18:44 Ответить
+7
"захищати демократію, права людини, якісь там решту пафосних слів, які не варті списаного паперу"
От якби ці слова мали для вас реальне значення, і для більшості населення країни, вам би не довелось писати цю статтю.

Мої діти за кордоном і докладу всіх зусиль, щоб вони ніколи не повернулись. Тобто звісно повернулись, але як громадяни іншої країни захищені іншим паспортом. Тільки в такому форматі і думаю це взагалі буде єдиний варіант повернення для більшості. Зрозуміло що нікому з цих дітей, які вже там, не стане краще, якщо з батьком щось станеться. У них вже абсолютно інша доля, мова, плани на ВУЗ, роботу, сім'ю.

Просто ІМХО, але ви пане автор дуже посередній фізик і електронщик. Інакше ви б як мінімум були не в піхоті, а хоча б в СБС чи у зв'язківців.
показать весь комментарий
30.11.2025 19:52 Ответить
+7
Я люблю свою дитину. Тому вона живе, в другій країні
показать весь комментарий
30.11.2025 21:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
30.11.2025 22:06 Ответить
Правильні міркування але запізнілі.
показать весь комментарий
30.11.2025 16:48 Ответить
Я четвертый год в этой мудянке. Сожрал и отношение к себе после ранений, и отношение цивилов - перелом в середине 23 года. И тяжбу за выплаты. И за русский меня попинывают, кацапье любит всех заставлять жить по своему, даже если это украинское кацапье.
В общем, я давно разочарован и свое добровольчество проклинаю.
Да, я люблю своих детей. Поэтому они уже не в Украине. И, надеюсь, им в голову не придет вернуться.
Вы плохой политрук, а скидки вообще зря приплели. Это был фейспалм.
показать весь комментарий
30.11.2025 18:44 Ответить
так а за що ви воюєте якщо ваші діти не в Україні?
Невже ви справді думали що війна якимсь чудесним образом перетворить владу клоунів на країну мрій а ухилянтів на таких саме добровольців як ви?

можливо автор просто ще не наївся вашого досвіду.
показать весь комментарий
30.11.2025 19:06 Ответить
Я? Скорее по инерции...
И наверное, если бы я не попал в подразделение в котором я сейчас - был бы +1 сазан в статистику))
А так спасибо Армии+ начала года за возможность перепрыгнуть без согласования командира. В мае это уже убрали...
показать весь комментарий
30.11.2025 19:15 Ответить
розумію вашу втому
показать весь комментарий
30.11.2025 20:15 Ответить
То ви хочете сказати. в кого нема дітей, тому взагалі ні за що воювати?
показать весь комментарий
30.11.2025 19:31 Ответить
В кого немає дітей - нехай воюють за дітей кулеби, Умєрова, міндіча, данілова і та.д.
показать весь комментарий
30.11.2025 20:35 Ответить
То думаєте, їхні діти в Україні?? Чи за посади для їхніх батьків - звідки ж тим дітям ще харчуватись.. А за що умєрову така честь, що тільки його з великої букви?
показать весь комментарий
30.11.2025 23:54 Ответить
так
показать весь комментарий
02.12.2025 01:54 Ответить
Видимо Вы срочку откосили в мирное время, иначе бы еще до войны все это бы знали.
Родина тебя бросит, сынок, всегда.(С)
показать весь комментарий
30.11.2025 21:27 Ответить
Откосил)) Посредством вуза)
Да и что было делать в армии в 2001?
А, самолёты сбивать и в Бровары попадать...
показать весь комментарий
30.11.2025 21:37 Ответить
респект за честность.
В то время вся страна косила от срочки, покупала справки по инвалидности, поступало в ВУЗЫ и т.д. т.к. военный и бомж было одно и тоже, по этому все считали ниже своего достоинства идти служить в ЗСУ - пусть крестьяне служат,
сбитый РФ борт который Кучма взял на себя и болванки в Броварах - этим редко кто себя оправдывал от службы, да и еслиб все служили в армии в 2001р то и ракеты летели туда куда надо, а так отрицательная селекция в военной сфере.
С другой стороны это породило куча народу которые не служили и не знали что такое армия, и которые потом пошли добровольцами в 2022р, как Вы, т.к. те кто служил срочку второй раз на грабли наступать не хотели и шли или в то подразделение где они хотели служить или не шли вовсе.
Как бы бумеранг-службы вернулся тем кто не служил.
показать весь комментарий
01.12.2025 12:58 Ответить
Дяки.
Та мне тогда было 18, ветер в голове...
Зато знания гражданки потом нехило пригодились. Охота+теплак, ЧПУ... Хобби и специализация многое решают... Первые два года мне помогло выжить хобби, счас наконец решили меня использовать как спеца)
Судьба.
показать весь комментарий
02.12.2025 00:50 Ответить
Хотя... В каждом поколении моей семьи был военный, а то и не один... На мне династия должна была оборваться, но... Судьба. И порода.
Теперь я надеюсь, что она оборвется на моих детях...
показать весь комментарий
02.12.2025 00:53 Ответить
показать весь комментарий
02.12.2025 01:56 Ответить
"Родина тебя не забудет, но и не вспомнит".
показать весь комментарий
30.11.2025 22:07 Ответить
Якраз зараз згадує, ше й як, тільки не тих. Наприклад, ось кого:
https://www.pravda.com.ua/articles/2025/06/16/7517270/
Замість оцих:
https://enovosty.com/uk/news-ukr/news_society-ukr/full/2203-sluzhit-u-zsu-1-iz-40-v-ukraini-200-tisyach-vijskovix-pensioneriv-nardep
показать весь комментарий
30.11.2025 23:57 Ответить
Згоден, що ми на краю прірви. Все інше....
показать весь комментарий
30.11.2025 19:36 Ответить
"захищати демократію, права людини, якісь там решту пафосних слів, які не варті списаного паперу"
От якби ці слова мали для вас реальне значення, і для більшості населення країни, вам би не довелось писати цю статтю.

Мої діти за кордоном і докладу всіх зусиль, щоб вони ніколи не повернулись. Тобто звісно повернулись, але як громадяни іншої країни захищені іншим паспортом. Тільки в такому форматі і думаю це взагалі буде єдиний варіант повернення для більшості. Зрозуміло що нікому з цих дітей, які вже там, не стане краще, якщо з батьком щось станеться. У них вже абсолютно інша доля, мова, плани на ВУЗ, роботу, сім'ю.

Просто ІМХО, але ви пане автор дуже посередній фізик і електронщик. Інакше ви б як мінімум були не в піхоті, а хоча б в СБС чи у зв'язківців.
показать весь комментарий
30.11.2025 19:52 Ответить
ем, а де ви побачили, що автор пішов у піхоту? Автор тонко обходить, куди він мобілізувався.
показать весь комментарий
30.11.2025 22:36 Ответить
Банда зеленського по оцінкам американських аналітиків привласнила 48 мільярдів доларів- це ціна трьох ************* авіаносців класу Джеральд Форд.
показать весь комментарий
30.11.2025 20:18 Ответить
Посилання є? Просто цікаво, вірю що крали, не впевнений що в таких обсягах.
показать весь комментарий
01.12.2025 09:17 Ответить
Я люблю свою дитину. Тому вона живе, в другій країні
показать весь комментарий
30.11.2025 21:00 Ответить
Львівський круасан - жлоби! Вирішили піарнутись, але з таким підходом, результат зворотній.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:21 Ответить
Автор откосил сначала от срочной службы в армии в мирное время, а теперь агитирует за мобилизацию в ЗСУ, а что случилось?
для тех кто служил срочку в армии, - автор с 8-ю пунктами - капитан очевидность, и те кто не косил еще больше чем автор может рассказать про армию.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:24 Ответить
Чого ви вирішили, що всі косили? От у 2000-х 80-90% йшли в вузи, багато хто був непридатний по здоровʼю, служив, напевно, 1 із 20, не знаю, щоб хтось косив. Були, звісно, але це не той відсоток, щоб казати, що більшість косила.
показать весь комментарий
01.12.2025 00:02 Ответить
Він має на увазі, що автор косив в період з 24 лютого 2022 року по серпенб 2025 року, мабуть якість обставини змусили через 3,5 роки вимушено піти, щоб обрати підрозділ, інакше загребли б туди де не хотів.
показать весь комментарий
01.12.2025 09:19 Ответить
нет речь идет про то что автор косил до войны 2022р и даже 2014р т.к. служить срочку за 100 баксов - пусть крестьяне служат, а не он.
А в 2022р как раз очередь в военкоматы была в основном из тех кто не служил срочку и не знал что такое армия, те кто служил или шли куда сами хотели или вообще не шли т.к. знают что такое армия - это сейчас куча статей что творится в армии, а тогда небыло, и было хорошо окучивать неслуживших розовых пони.
Но автор еще хитрее он не служил до воны и в войну не особо спешил - думал авось пронесет, но видимо прижало и место блатное подвернулось где статейки можно писать для дальнейшего окучивания розовых пони, но к сожалению аборигены уже наслышанные пошли и особо на слова уже не верят.
показать весь комментарий
01.12.2025 12:32 Ответить
Автор - достаточно известный волонтер, поставлял/ремонтировал машины еще с 2022. Ну и как у ученого у него была вполне рабочая бронь. Поэтому решение мобилизоваться вдвойне странное. Думаю реальные причины мы не узнаем.
показать весь комментарий
01.12.2025 15:55 Ответить
1 из 20 шел служить? т.е. 5% мужского населения в Украине служило срочку до войны, т.к. остальные были инвалиды и в ВУЗ поступали на военную кафедру, чтоб в армию не забрали.
А потом мы удивляемся миллионерам членам медкомисии и прокурорам инвалидов - они отражение нашего общества где 5% всего пригодно для службы в армии.
Вы сами в то что написали верите?
показать весь комментарий
01.12.2025 11:58 Ответить
В вузи йшли, щоб відкосити? Маячня! В вузи йшли, бо престижно, бо батьки і в школі втлумачили, що головне, щоб мати корочку ВО і тоді всі дороги відкриті. Ніхто про ту армію й не думав. А ви, напевно, пишете зі знанням справи, як думаєте, що люди будь-яким чином косили? Напевно, бачили, як ті совкові ахвіцери знущались із салаг, тому і думаєте, що був сенс втекти від дідівщини будь-яким способом?
показать весь комментарий
01.12.2025 13:20 Ответить
ага особенно на военную кафедру
показать весь комментарий
01.12.2025 14:05 Ответить
Так після військової кафедри це офіцери. Вони зараз і крутять гудзики, що не той вос і що можуть тільки командувати.
показать весь комментарий
01.12.2025 18:28 Ответить
Тяжело охвыцерам не с тем восом при нормальном сержанте)
Батальоны резерва офицеров в помощь в изучении этого вопроса)
показать весь комментарий
02.12.2025 01:08 Ответить
І тим більше ніхто не міг знати, що у 21-му сторіччі якісь безумці влаштують таку криваву бійню. А на заході взагагалі давно ніхто не служить, он у Британії вже років 60 нема срочки, то й шо?
показать весь комментарий
01.12.2025 13:49 Ответить
хочешь мира готовься к войне, особенно если уже в 1994 году у Украины был президент Мешков и Тузла, через 20 лет повторили тоже самое, только уже в Украине уже не было ЗСУ и техника вся была продана или ушла на металлолом,
а в 1994 в Украине 2 армия в Европе была + куча вооружения выведенного с ГСВГ - тогда реально не понятно было кто кому еще вставить мог, по этому РФ тогда и не дергалась.
показать весь комментарий
01.12.2025 14:14 Ответить
Чо?
Гуркхи и шотландцы как бы...
А у нас гуцулы. Тоже горцы, но не то))
показать весь комментарий
02.12.2025 01:09 Ответить
Друже, тут вспоминаем обычную статистику - 10% пассионариев готовы хоть что-то делать, всего лишь 2-5 % реально готовы убивать. Они и делают разницу.
Остальные - по ситуации.
Во всяком случае на истфаке КНУ меня так учили.
Я олень в том, что повелся на воювати будуть всі, как при Порохе)
А тут остальные... Решили что мова это индульгенция, и кто из-за рубежа машет, кто тут старается...
показать весь комментарий
02.12.2025 01:05 Ответить
Черговий "доброволець", який сидів три роки, і раптом вирішив мобілізуватись. І скоріш на тилову посаду. І думає, що після двох місяців служби знає армію як свої пʼять пальців. Стаття на замовлення писалась напевно.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:32 Ответить
Якщо любите своїх дітей так, що хочете щоб вони залишились без батька - мобілізуйтесь.
Якби ублюдська держава ввела терміни і дала шанс чмобікам колись виховувати своїх дітей... Але ніт - всі хто пішов отримали білет в один кінець і тепер їх діти будуть рости заздрячи одноліткам.
Моя найбільша помилка в цьому житті. Що я повірив державі (воюватимуть всі, ха-ха-ха) і покинув свого сина. Країна ухилянтських тварєй - от яке майбутнє я захищаю (не хочу, але змушений). Цей рабовласницький устрій.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:48 Ответить
Спати треба не тоді, коли хочеш, а тоді, коли можеш. Бо спати хочеш постійно

І запам'ятай - це на все життя. Тебе більше ніколи не відпустять. Дитина твоя буде рости без тебе і виховувати ти її не зможеш. Вважай що дітей у тебе більше нема. Вони не твої. Все правильно, такі придурки не мають права виховувати дітей. Майбутні покоління мають виховувати ухилянтам і ті хто ненавидить Україну. Хоча я вже теж ненавиджу. Чому мене не демобілізовують? Зеленський, я вже виправився. Перевиховався. Можна мені додому?
показать весь комментарий
30.11.2025 22:01 Ответить
Коментатори переважно гівнюки, не варті мізинця автора тексту. Можливе й гірше - проasapські гниди.
показать весь комментарий
30.11.2025 23:23 Ответить
А ви, напевно, з окопу пишете?
показать весь комментарий
01.12.2025 00:05 Ответить
ги-ги-ги
показать весь комментарий
02.12.2025 01:50 Ответить
Остерігайтеся тих, хто хоче закинути вам почуття провини, бо вони жадають влади над вами (Конфуцій)

Мабуть автор пише з оточення з-під Покровська .Де вибравши хвилинну паузу між відбиттям атак - за допомогою Старлінку пише нам екзистинційні речі які хвилюють кожного,хто має зараз покласти життя за країну :
- про знижки
- додатки
- мушкетерів короля
- круасани - та інші важливі речі ,які хвилюють людину за мить до смерті...

Не варто автору перейматися,що люди подумають,що він грає на емоціях. Бо якщо цей опус тилового пристосуванця далекого від першої лінії і викликає якусь емоцію - то тільки зневагу та роздратування. І взагалі раджу повчитися писання політруцьких текстів в комсорга Казаріна - а то можете в один момент з "посади ,з якою пощастило" потрапити в ту "в якій не пощастить" через профнепридатність. А там знижки, додатки та круасани втратять екзистинційну цінність
показать весь комментарий
01.12.2025 12:08 Ответить
прям как на картинке из дембельского альбома
показать весь комментарий
01.12.2025 12:36 Ответить
*екзистенційні..
показать весь комментарий
01.12.2025 13:30 Ответить
Ні. Воюй сам. Пересиджу якось.
P.S. Передай тим, хто проплатив - політрук ти ніякий. Гроші викинуті на вітер.
показать весь комментарий
01.12.2025 17:08 Ответить
>Якщо любите власних дітей - мобілізуйтеся

хоч всіх мобілізуйте, включно з жінками - у русні все одно більше персоналу, тому якщо любите власних дітей - створюйте ядерну зброю, як це зробив ізраїль.

особливо, якщо ви "кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник Інституту фізики НАН України"
показать весь комментарий
03.12.2025 09:34 Ответить