9000 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

"Подвиги" полковника Житняка

Житняк

Коли йшов до Корпусу сподівався на зміни, вважав що безкорисне і ні за що не відповідаючи ОТУ, нарешті сконали у небуття. Як я помилявся! #14Корпус - це найгірша реінкарнація ОТУ все погане вони залишили, да ще додали власної токсичності.

Я чув що є інші приклади, але скоріш за все це залежить від керівника. Бригади які підпорядковані корпусу працюють на межі можливостей, особовий склад заведено на позиції без можливості ротування, розрахунки вже по чотири місяці без ротації. Керівний склад деморалізовано, бо тих хто міг бути в резерві, розпорядженням командира корпусу переведено у новоутворені бригади. Причому, якщо зараз провести перевірку з Генерального штабу, все буде як то кажуть "шито крито".

Прийнявши посаду та підпорядковані бригади полковник Житняк віддав декілька "розпоряджень":

1. Збільшити кількість позицій та СП у смугах бригад

2. Почав переміщувати особовий склад з бойових підрозділів у забезпечення корпусу та нових бригад.

Що ми отримали по першим двом пунктам.

1.Бригади виконали наказ і збільшили кількість позицій та СП, тільки хлопців туди заводили наче "в останню путь" бо резерву для проведення ротації – НЕМА. Тож де другий, а де четвертий місяць хлопці сидять в окопах без будь якого натяку на заміну, отримуючи постачання лише води та палива за допомогою важких дронів. Скільки боєць, людина, у змозі бути у таких умовах і чим це може закінчитись? Що він розповість своїм близьким і чи порадить друзям йти до лав #ЗСУ?

2. Особовий склад який переміщувався навіть не надавав згоду на зміну місця служби. Наче безправних кріпаків переміщували. У більшості випадків командири бригад ставились перед фактом: "Сьогодні прізвище та звання кандидата на переміщення до17-00". Тепер уявіть що ви командир бригади, кого ви віддаєте? Точно не найкращого офіцера.

3.Ну а тепер ми дійшли до суті. Якість новоутворених бригад! Яка якість та боєздатність якщо ядро бригади сформовано з "непотрібного" складу? Скільки вони навоюють, чи це просто юридична особа для утилізації співвітчизників?

4. Ось вам і відповідь на питання чому ми відступаємо? Чому стільки #СЗЧ !

Наступне. Щоб зняти з себе відповідальність по ротаціям на ЛБЗ(лінія бойового зіткнення). Комкор шле у бригади розпорядження з вимогою забезпечення ротації. Наче і турботу проявив. Хлопчина паперами закрився по колу, щоб у випадку чого була можливість звинуватити в негараздах комбригів, в принципі як завжди робили керівники оперативного рівня.

Тільки він не врахував, що із самого початку він мав БЧС(бойовий та чисельний склад) бригад у себе на столі. Йому було відомо що це призведе до відсутності ротації. І головне! Його діяльність призвела до того що стійкість оборони у смузі відповідальності має великі запитання. Просто фікція. Що може зробити виснажений солдат? Що буде якщо напрямок основного удару прийдеться на смугу відповідальності корпусу, які втрати? І головне! Чи не втратить корпус керованість підрозділами після такого "геноциду" над солдатом?

Я вважав що на подібні посади призначаються офіцери з якимись морально психологічними нормами, позицією. Виявляється я і тут помилився. Людина намагається воювати паперами, а суть чи наповнення не головне. Для нього головне доповісти по селектору що завдання виконано на 80% а що це непрацюючі відсотки з "гімна і палок" то він промовчить. Майстер доповіді.

Постійне зверхнє ставлення до підлеглих, зневага до іншої думки, поводиться наче "важний". Він навіть у офіцерський їдальні стіл окремий має. Всі їдять пластиковими ложками з пластикового посуду у нього як треба, як вдома). Ніколи таким не займався, завжди зі своїми бійцями чи офіцерами їв на рівних умовах. Ну то таке, підкреслює ставлення до спів службовців, думаю слово побратим йому не відомо. Хоча що можна очікувати від людини яка воювала через монітор, або у кріслі Харківського обласного воєнкома.

Агов, дядько, ти подякувати повинен цим людям, які скоро п’ятий рік, як воюють, а не "важного вмикати", ти на їх плечах стоїш. Де ти будеш якщо вони розійдуться?

Прошу Генеральний штаб ЗСУ / General Staff of the Armed Forces of Ukraine провести перевірку оприлюднених мною фактів, Головнокомандувач ЗС України / CinC AF of Ukraine, за результатами перевірки, прийняти кадрові рішення, Державне бюро розслідувань – порушити карну справу за статтями 426-1ККУ,ст. 435-1ККУ, ст. 364ККУ, ст. 41ККУ

Ну і на останок, за ці всі "подвиги" і таке ставлення до бойових підрозділів та бригад, життя українського Солдата, полковника Житняка подають на присвоєння звання бригадний Генерал. Шановні Офіс Президента України, Володимир Зеленський - це буде занадто!

Честь маю майор Герман.

Топ комментарии
+24
Ще є люди яким вистачає сміливості говорити про такі неприємні речі, бо багато хто мовчить. Респект.
показать весь комментарий
08.12.2025 00:55 Ответить
+12
Знімаю капелюха перед майором Германом.
показать весь комментарий
08.12.2025 06:49 Ответить
+12
Майоре Олексій Герман, вам шана і подяка, тримайте чесні принципи, не здавайте!
показать весь комментарий
08.12.2025 08:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ще є люди яким вистачає сміливості говорити про такі неприємні речі, бо багато хто мовчить. Респект.
показать весь комментарий
08.12.2025 00:55 Ответить
Тільки пан майор не зазначив головну причину, чому склалася така критична ситуація із ротацією. Ротації не здійснюються, бо існують і жиріють у тилу ухилянти, а боротьба з цим ганебним явищем з боку влади і суспільства відсутня. Банально вояків не вистачає !!! Ухилянство - смертельний вірус української нації. Або таки поборемо цей вірус, або загинемо. Ухилянти, майте елементарне сумління і честь громадянина України. Батьківщина у небезпеці - це ваші діти, дружини і батьки. Станьте нарешті ЧОЛОВІКАМИ.
показать весь комментарий
08.12.2025 10:19 Ответить
Про ухилянтів все вірно. Якщо не вистачає солдата на сп. Чому із штабу ніхто його не замінить на 10 діб скажімо. Із відділу по роботі з персоналом, із стройової і так далі. Капітан або майор по суті це універсальний солдат, який на паперах володіє всіма видами озброєнь, знає весь бойовий статут, пройшов різні полоси прєпядствій, влучно стріляє, збиває пачками дрони і т. д. Слабо замінити на 10 днів, в потім знову у капцях до штабу. Не може організувати роботи із того що є? То це не командир, а гівно. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 10:32 Ответить
Ihor Ihor проблема дуже мобілізації дуже глибока, влада зробила все можливе щоб звести мотивацію до мінімума.
* у 2022 були черги до віськоматів але Зе зачинив Кордон й відчинив шалену корупцію, як результат черги зникли.
* забезпечення ЗСУ на дуже поганому рівні.
* відношення до поранених , не всюди, але часто скотське. Виведення позаштат й виплати до 1000 шрн./місяць, й на роботу не підеш нікуди бо не списаний й жити як х/з.
* відсутність справедливої мобілізації (судді, прокурори, поліція, пенсіонери у 45) мали б бути призвані на основі ротації - місяць у зоні бойових дій , три місяці на службі/роботі у тилу (приблизно, можливі варіації).
*найманців залучати можна.
Питання складне й комплексне й Зеленський та його ЗЕкоМанда, схоже, вирішити його не спроможні.
А кричати ухилянти то зло можно але чи допоможе те з підвищенням мотивації ?.....
показать весь комментарий
08.12.2025 11:01 Ответить
Короче всі, крім вас! Правильно? Тільки не Олексій Пілевич
показать весь комментарий
08.12.2025 14:13 Ответить
Moroz ви, ой, забув що ми вже на Ти..... ти "Morozyuk" не зрозумів суті , розмова не про мене а про ситуацію загалом.
Не потрібно переходити на особистості, це слабкість позиції та й я тебе "Moroz" знати не знаю, щоб пояснювати щось особисто про себе.
показать весь комментарий
09.12.2025 00:59 Ответить
Ви упустили СБУ, ДБР, депутати різних рівнів... до мобрезерву
показать весь комментарий
09.12.2025 09:15 Ответить
Висловлюю вам свою повагу. Ваша думка дуже важлива для суспільства і заслуговує бути почутою. Пропоную вам вийти до найближчого маркету і декілька разів дуже гучно заволати про неї. Потім застриботіти і знову заволати. Повторювати, поки не почують.
показать весь комментарий
08.12.2025 12:12 Ответить
Ти не знаєш, що в тилу вже ціла секта ухилянтів оформилась? Їх тут на Цензорі ціле кодло? Вони на фронт відправлять абсолютно всіх, крім себе, коли чують, що треба йти допомогти хлопцям. Коли їм кажеш, що ти там був і вернувся інвалідом, вони ясна річ не вірять. Вони думають, що всі такі гнилі як вони.
Короче, друже, навіть не намагайся щось тут цим свиням доказати, вони завжди найдуть для себе відмазку.
показать весь комментарий
08.12.2025 14:10 Ответить
Та невже...
показать весь комментарий
08.12.2025 03:38 Ответить
Бригадний Генерал Житняк - звучить!!!
показать весь комментарий
08.12.2025 03:58 Ответить
Знімаю капелюха перед майором Германом.
показать весь комментарий
08.12.2025 06:49 Ответить
Майоре Олексій Герман, вам шана і подяка, тримайте чесні принципи, не здавайте!
показать весь комментарий
08.12.2025 08:11 Ответить
Та хіба це один корпус такий? Якщо немає ротацій, то цей підрозділ фактично не боєздатний. Для чого робити більше сп? Теперішнє сп це суцільна кілзона. Для чого взагалі туди заводити людей. Моніторте камерами і дронами. Таких гівно полковників повно в кожному корпусі і бригаді. Ці накази про сп віддають кончені, які жодного дня не були на тих сп. Або до 22 року останній раз. А зараз сп це не те сп що було до 22 року. Якщо розуміти сракою, а не мізками, то нанесені на мапі сп тіпа малюють ілюзію, що от де стоїть крапочка, там тіпа територія контрольована. Що в більшості випадків зовсім не так. Оцей олух доповідає своїми крапочками іншому вищому олуху що в нього все в еспешках і позиціях і все зайняте. Тоді вищий олух в один чудовий день буде кричати, щоб оті два з половиною солдата, що на тих точках тіпа йшли у наступ. Тобто всіх полковників, майорів на переакредитацію. На підтвердження своїх звань і посад. Якщо на рз немає резерву, то цей підрозділ небоєздатний. А резерву немає. І не буде. Чому? Тому що масове сзч. Солдат тільки виходить на рз, як одразу йде у сзч. Чому? Тому що на рз починається бєспрєдєл і корупція. Оці полковники вимагають створення чорних кас і інших незрозумілих задач і робіт. Відбувається не відновлення до слідчого бойового виходу, а сутки з баблом. Або наприклад щоб поїхав солдат у ліс напиляв дерев, а потім ці дерева розпустив на дошки. А пару кразів дошок потім кудись зникають по наказах полковників. І таких історій тисячі. А що робиться з паливом, то взагалі жесть. Оці полковники дають накази на злив солярки з бойових кразів у свої особисті авто. Ну і в кінці місяця з бойових мають занести пакети з грошима ще. Отаке рз. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 08:29 Ответить
Й СБУ та іньші хто мав би припиняти такі речі "нічого не бачать" 😎🙈💩
показать весь комментарий
08.12.2025 11:06 Ответить
А є ще в них вказівки до справу на такого то притримуємо, а на такого то пускаємо в хід., якогось там тіпа переводимо і так далі. Щоб не було резонансів. Ок. Не хочете резонансів, тоді просто відступаємо. Та й все. От вигадали тіпа розподіл із мобілізованих. І він нічого не дасть. Генералів, полковників, майорів корупціонерів треба садити. Є злочинний наказ, який суперечить статутам, законодавству, конституції іншим прийнятим порядкам і нормам, то за грати. А не керувати особовим складом. Цього немає. Значить буде відступ. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 11:31 Ответить
"Стадо баранів, яке очолює лев, завжди отримає перемогу над стадом левів, яких очолив баран."
А якщо Наполеон Бонапарт був правий ?
показать весь комментарий
08.12.2025 08:38 Ответить
гарна приказка ... залтишилось визначити хто є тим левом ...
показать весь комментарий
08.12.2025 08:53 Ответить
Я можу сказати що отой полковник баран. І не треба шукати лева. Може краще спочатку з баранами розібратися. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:25 Ответить
Ротація на "нульових" позиціях для збереження боєздатності бійців має бути 5 - 7, максимум 10 діб. Система зв'язку, розвідки, забезпечення БК, водою і хавчиком та й самої ротації з "нуля" на першу-другу лінію - має бути відпрауьовано "на йот" для стійкої оборони.
На локаціях, де ворог може зайти в тил/обійти з флангу, мають стояти найдосвідченіші воїни.
Якщо полковники цього не знають/не розуміють, то виникає питання: нафуя вони такі на чолі новостворених корпусів потрібні?
Ах, не вистачає людей для виконання цих завдань у зоні відповідальності... Так тобі для того і начепили полковницькі/генеральські погони, щоби ти міг організувати бойову роботу як належить з наявними ресурсами.
Якщо не можеш, то так і скажи, не ставлячи свою кар'єру вище життя і здоров'я підлеглих.
Коли важко, тоді цей стрес має бути у всіх, включно з командиром. Але він має показати людям, що він шось робить для зняття напруги і покращення ситуації. Що нелюдські навантаження - це тимчасовий, до певного "юдедлайну трабл. І люди тоді зможуть зібрати всі сили і встояти. А якщо сподівань -жодних, то попереду лише хаос і смерть.
показать весь комментарий
08.12.2025 08:43 Ответить
Нехватка людей - це результат роботи влади. Не старші та вищі офіцери набирають людей, їх набирають визначені структури в межах НПА прийнятими органами влади, якщо влада (ПУ, ВРУ, КМУ) нічого не зробила то крайнього треба шукати там. Це не полковник чи генерал призначив рядовому нищинську зарплату, в 10 разів менше ніж у рядового судді, в 10 разів з більшим наватаження та в рази більшим ризиком, це цивільні із складу апарату органів влади це зробили. І нічого він не зробить, коли цивільним в тилу (особливо представникам органів влади) пофіг на армію.
показать весь комментарий
08.12.2025 09:18 Ответить
А з якого тоді полковник чи генерал нараховує сам собі бойові? Сам собі. По сто к. в місяць. Перевірте їх статки. Він ні на якому нулі не знаходиться в знаходитися ніколи не буде. Якби був високоморальним хоч якийсь полковник то він би отримував оклад і плюс 50 к. за штабну роботу. На що є відповідний наказ. Здається 260. А він себе вносить якоби він керує і розміщується п першому ешелоні. Та не треба в першому себе вписувати шановні. Так як вони керують, то можуть знаходитися десь в Полтаві чи Черкасах. А їм дали таке право вписувати в бойові кого завгодно і куди завгодно. Тема чорних душ на бойових взагалі не піднімається. Хоча всі полковники прекрасно розуміють, що там де в нього на паперах 8 чоловік фактично є 3. Тобто всі полковники і генерали створюють таку собі верховну раду. Де немає ні за ким контролю. Ручне управління. Бєспрєдєл у всіх відношеннях. Суцільні фальсифікації, корупція. І це все благополучно кришують полковники. Мапи з цяточками сп у них в порядку. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 10:46 Ответить
ні з якого, на нього може писати тільки старший начальник, де ви таке взяли, це порушення антикорупційного законодавства - особа яка фігурує в наказі не може його підписувати, погоджувати і т.д. (що отримує тридцятку вірю, але це не суперечить керівним НПА, але на себе підписувати не може, ніхто не пропустить) По іншому тобто ви маєте на увазі, що з мобілізацією все в порядку? Людей вистачає, зарплата норм, люди біжать служити, і ліше злі полковники, створили якійсь власний резерв?
показать весь комментарий
08.12.2025 16:22 Ответить
В мене є докази. Як наші підполковники і майори вписували собі по 25 днів тіпа управління вогнем. Тобто по 85 к. Подавали фіктивні бр. Нічим вони фактично не управляли. Особисто я свідок. Вищі командири їм підписували. Тому що що? Тому що за це ті їм носять хабарі. Документи з фіктивними бойовими в мене є. Якщо ви слідчий , то приїжджайте беріть свідчення і так далі. Добре що хоч один згоден зайнятися зарплатами гівнюків підполковників. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 23:38 Ответить
То заяву і матеріали в СБУ чи ДБР, але як я казав там корупція вищого рівня.
показать весь комментарий
09.12.2025 08:33 Ответить
В СБУ знають про це. Кум сирського і родичу рєзніка нічого зробити не можуть. Треба провести операцію з фільмуванням. Щоб на гарячому було. Міністерство прямим текстом пише в вас є право на звернення до суду. Але є одне але. Подавати до суду я можу тільки те, що стосується суто мене. Особисто я в оборудках не приймаю участі, тобто зафільмувати і записати особисто у мене немає можливості. Тобто тут треба діячі з більшими повноваженнями. Тобто з доступом до внутрішнього документообігу. В мене є лише пару документів які мені скинули. Але для суду цього не достатньо. По перевірках причетні получили лише стягнення. Ха ха ха.
показать весь комментарий
09.12.2025 11:03 Ответить
Але саме влада, преЗЕдент, преЗЕденська моновлада у ВРУ, преЗЕдентський кабмін, преЗЕдентське МОУ просувають саме таких полковників та генералів і усувають від керування ВСУ толкових командирів.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:28 Ответить
В головах оцих всіх полковників, майорів і тепер вже капітанів те саме, що у наших депутатів. Що саме. Він не повинен виходити із зони свого комфорту в жодному випадку. Бо він тіпа не зможе тіпа працювати. Тобто що це на практиці. У нього. Любого офіцера має бути автівка з водієм. Якийсь технік має її обслуговувати. Я досі не розумію волонтерів, які передають автівки офіцерам. Вони ніколи нічого бойового не виконували. А їздять по суто своїх побутових справах. Потім для штаба має хтось готувати. Так само забезпечувати їм житло десь в якісь нормальній хаті або квартирі. Хтось має їм забезпечити зв'язок, тобто старлінк. Хтось має його підключати, оплачувати. Возитися з ним. Потім в нього має бути постійна заправка в парках підрозділу. А техніки мають потім фальсифікувати кілометражі пробігу. Потім в офіцера має бути більше грошове забезпечення ніж у того, хто на нулі. Для цього вони ставлять свої прізвища у бр якоби здійснюють управління вогнем чи іншою фігнею. Тобто ставлять собі по двадцять з лишнім днів, які провели в кращому випадку біля моніторів у капцях з цигаркою і кавою, ставлять себе в один стрій з тими солдатами, хто в цей час під дронами і артою по шию у багнюці, постійно в мокрій брудній одежі під дощем або в морозах. Кашель і бронхіти постійні. Потім замутити ще треба чорну касу. Тобто банальне хабарництво і вимагання. Все що відбувається на гражданкє, те саме відбувається і в ЗСУ. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 09:24 Ответить
що заважає тобі стати командиром?
показать весь комментарий
08.12.2025 13:38 Ответить
А заважає те що без погодження того полковника гівнюка тебе не відправлять ні на які курси. Формулювання дуже просте. Хай там в тебе буде вже хоч три вищі освіти, він тобі просто не довіряє. Це його особиста лавочка. Тут його бізнес. І втручання в його корито не влаштовує. Щоби тебе відправили на офіцерські курси треба бути схожим в їх картель або банально дати хабаря. В нас цілому ряду сержантів і солдат не дозволено бути відправленим на офіцерські курси. Можна іти на курси командира відділення до безпілотників і там тебе будуть вчити як роз'яснювати хлопцям що треба на те то і на те то скидуватися кожен місяць від 5 до 20 к. в місяць. І довести це до ідеалу, щоб скидалися навіть без роз'яснень просто так. Бо полковнику треба занести. А він потім можливо в бр поставить замість 10 днів , скажімо 15. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:38 Ответить
а можливо ти себе просто переоцінюєш, вища освіта не робить нікого автоматично командиром...
показать весь комментарий
08.12.2025 16:36 Ответить
Правильно. Тому і є додатково до освіти ще є курси і академії. Але ж повторюю. У нас направлення туди лише через хабар. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 23:41 Ответить
Слухейте де така чудова військова частини, в/ч мрія для офіцера? Може десь і дійсно так, але чому ви віришили, що у всіх? Ви у прикордонників, наприклад тих що на кордоні з рф чи на ЛБЗ питали? Там офіцери очілюють контрдиверсійні підрозділи, теж саме в НГУ. В ССО та ГУР є підрозділи з офіцерів, які працюють за передовою, на якій підставі ви всіх рівняєте. А я знаю багато сержантів та рядових, у яких є нормальна криша, і вони нічого не роблять взагалі, а отримують все що хочуть.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:26 Ответить
Не всі такі.
Наприклад комвзвода, з підрозділом якого я співпрацюю, живе з солдатами, вивозить ОС на позиції і забирає, машини персональної не має, так само витрачає власні кошти на забезпечення, не цурається фізичної праці, паше може навіть більше за солдатів, особливо новобранців.
Можливо це виключення, я ХЗ.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:34 Ответить
В нас так було по мобілізації в 15 році. Офіцери теж мобілізовані. Один начальник штаба кадровий. То сам цей начальник штаба возив хлопців скупатися на озеро. А інший підполковник міг свої цигарки роздати хлопцям на сп. Приїздив і дивився обстановку. Сам особисто контролював забезпечення всім необхідним сп. Перепитував що треба і сам дивився що везли. Тепер понаприходили такі що кажуть ну увійдіть з кимось у взаємодію і знайдіть соляру. А зараз читаю повідомлення що в районі парку має бути обстріл. Кразів 5, а водіїв 2. Інші в сзч, а одного у піхоту. Як має бути переміщення? Офіцер пише ну може хтось може сісти за кермо? Проте є відділ по роботі з персоналом. Без персоналу. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 23:54 Ответить
Ніякого особового складу не вистачить, коли є наказ тримати позиції любою ціною. А намагання проводити ротації на таких позиціях - це окрім тих, хто вже там, відправляти на вірну смерть ще з десяток-другий таких же.
показать весь комментарий
08.12.2025 12:53 Ответить
Дякую, що зберегли честь офіцера!
Бажаю здоров'я!
показать весь комментарий
08.12.2025 09:01 Ответить
Потрібна термінова службова перевірка по діяльності Житняка !
показать весь комментарий
08.12.2025 09:38 Ответить
Достойний учень совка Сирського! А може просто черговий агент раші в рядах ЗСУ?
показать весь комментарий
08.12.2025 10:33 Ответить
Оце якраз нормальна тема. Питання що тоді робить контррозвідка? Над кожною бригадою є куратор. Можливо і контррозвідка також у цій опг із такими полковниками? Чому не проводяться жодні перевірки СБУ, дбр, набу, прокуратури по їхніх статках, зв'язках, бізнесах, майну? Питань багато. Я теж вважаю що велика кількість і полковників також працюють на кацапів. Контррозвідка певно так не вважає. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.12.2025 10:53 Ответить
Сирський розпихав по високим посадам таких персонажів, що я поосто не розумію, де він їх знайшов. Хоча розумію, один короче колишній начальник убоз області, якого судять за забарниство, воєнкоми, якісь взагалі командами заходять на управління бригади і ьільше на ОЗУ сході, ніж на офіцерів. Жопа короче! Сирського у відставку.
показать весь комментарий
08.12.2025 14:20 Ответить
Сирський розпихав з подачі зермаків.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:35 Ответить
Приймаю ставки, через скільки днів майора Олексія Германа визнають недисциплінованим.
показать весь комментарий
08.12.2025 12:44 Ответить
Пам'ятаю як борзо з нашим комбатом спілкувались ті гнилі отушники і тегешники, кончена мерзота, яка ні за що не відповідає. І я мав надію, що з корпусною системою щось поміняється на краще. А ось воно як. Сирського терміново у відставку, він і нам комбригом призначив воєнкома.
показать весь комментарий
08.12.2025 14:03 Ответить
Маю право голосу---бо мої рідні "повернулись "НА ЩИТІ" І горе і біль з одної сторони,але вони віддали життя за нас До речі--всі пішли добровільно з перших годин на захист Києва Всю муть,яку несуть "експерти" і знатоки ЗСУ--це не від розуму,а просто ПУСТОГО БАЛАБОЛЬСТВА У ЗСУ НЕМАЄ такого чисельного складу,щоб робити ротації___ВИЩЕ КЕРІВНИЦТВО держави неспроможне ( да іне хоче) проводити справедливу і всім зрозумілу мобілізацію ТО В ЧОМУ ВИНА ЗСУ??? А щодо дизертирів і ухилянтів--то це наслідки які в державі---небуло ЗОВСІМ патріотичного виховання в державі,культ наживи,шахрайства,зради. Виросло покоління ---СЦИКУНІВ і бариг І ВИНА ВЦЬОМУ ВСІХ І ТИХ ХТО ВИБИРАВ ЗЕКІВ,ЗРАДНИКІВ,,ШАХРАЇВ тупих і нікчемних і ТИХ ХТО ПРИ ВЛАДІ А ЗСУ_--є лице суспільства і не потрібно звалювати на їхню вину. СЛАВА ЗСУ!!!
показать весь комментарий
08.12.2025 16:06 Ответить
Ну тут не на ЗСУ все звалюють, а на тих горекомандирів, яких призначила влада з метою зламати дух спротиву. Оманські домовленості самі мебе не виконають.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:37 Ответить
Знаєте,в епоху брежнєва намагались навішати на грамотних,добросовісних порядних,кваліфікованих працівників ,що вони КАРЄРИСТИ І це було масово ТОбто тупі ,лодирі принижуали тих хто їх кращийі по роботі і по поведінці Зааз такий культ Є.правда без цьог слова Бидло і тупий лодирь засуджує тих хто чесний і справедливий і не краде Таке і в ЗСУ ---кожний єфрейтор --розумніший свого ротного Армія має виконувати свої задачі А ми обзиваємо їх самодурами,тупими Виконайте задачу--зережіть взводом лінію оборони в декілька кілометрів??? Краще помовчати,чим ляпати язиком
показать весь комментарий
08.12.2025 17:42 Ответить
Якийсь потік свідомості...
показать весь комментарий
08.12.2025 17:44 Ответить
Замість того, щоб дати копняка під зад покидьку та самодуру- бригадного генерала йому. Оце вам армійські рехворми зелеплісняви. Так переможемо.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:13 Ответить
Нагадую ВСІМ притомним.
Від комбрига і вище - ВСІ призначення через жОПу донедавна дерьмака і з подачі творожного.
Як і зняття з посад.
ЩЕ щось треба пояснювати??
Не хочу тут розводити полеміку ВСЕ уже тут давно обсмоктано.
І тільки ботоферми гадять як завжди на притомні думки і людей - теж нічого нового
показать весь комментарий
08.12.2025 17:35 Ответить
Имхо, по факту, кроме тарелки и ложки предъявить нечего, ну не нравиться командир, ну бывает
показать весь комментарий
08.12.2025 20:09 Ответить