9329 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Мобілізація все одно буде

мобілізація

Сирський 8.12.2025

"Ворог продовжує наступ, тому в нас немає іншого вибору, як посилювати обороноздатність та зміцнювати своє військо, — пише Сирський. — ... Ключова точка докладання наших зусиль — не залізо, а люди".

Зеленський 19.12.2023

"Вони (Генштаб та Главком — ред) звернулися щодо захисту нашої держави і потенційних контрнаступальних дій, щодо дефіциту. І їх погляд був на Ставці, що вони запропонували мобілізувати додаткових 450 – 500 тисяч людей. Це дуже серйозна цифра і я сказав, що мені потрібно більше аргументів, для того, щоб підтримати цей напрямок".

Мораль? Мобілізація все одно буде. І тих самих тисяч людей. Просто її можна було провести вчасно, не через ж*** і без запевнень, що військових у нас достатньо, то ж цивільні можуть далі жити своє життя.

Топ комментарии
+22
Сунь Цзи писав - " Війна любить перемогу та не любить довготривалість".

Є казкологія-міфологія ,а є Реальність . Казкологія -міфологія - особливо у високих відірваних від реальності кабінетах чиновників - підсилена придворними сраколизами-пропагандистами ,які говорять не правду ,а ті брехні які хоче чути бос - розповідає ,що є якийсь прихований мобілізаційний ресурс. Потрібно його просто дістати -виколупати . Тобто якщо в тебе на папері написано 5 мільйонів чоловіків - то можна дістати звідти 2 мільйони - професійних ,навчених патріотичнонезламних термінаторів . Просто потрібно закрутити гайки та натиснути .

Але реальність в тому - і це зазначив геніальний стратег Сунь Цзи - що реальним бойовим потенціалом - тобто здатністю виносити тяготи війни ,вбивати людей володіє тільки невелика частина чоловіків до 5-10 % Інші просто по різним причинам -фізичним ,психологічним, морально-вольовим ,ідеологічним - не здатні якісно воювати. Їх можна мобілізувати - але їх якість - це рівень німецького фольксштурма кінця другої світової . Таке собі народне ополчення непридатне для довгої війни ..

Тому гарні на папері казки про тотальну мобілізацію ,закручування гайок і так далі - в умовах соціальної несправедливості ,брехні ,казнокрадства , корупції закінчиться повним розкладенням армії . А сотні тисяч насильно мобілізованих рекрутів поповнять ряди СЗЧ і перевищать кількість боєздатних частин. Що цілком може вилитися у сутичкми між тиловими силовиками і утікачами з усіма наслідками.

Ситуацію теоретично могла виправити - повна заміна влади разом з частиною командуванням . Але цього не станеться . А теперішні лідОРи не здатні провести потрібно радикальні реформи ЗГОРИ.

Тому рухаємося до сценарію 1917 року , а "затиснення гайок " і посилення силової бусифікації - тільки його наближує , а "невсрату стійкість та незламність" не кажучи вже "переможну перемогу " робить взагалі примарним варіантом ...
показать весь комментарий
08.12.2025 14:37 Ответить
+20
Затикання дірок ,щоб мати можливість ,ще трошки прибарахлітся перед тим як вилетіти у Флориду, Монако чи Ланден
показать весь комментарий
08.12.2025 15:25 Ответить
+19
Ви б краще на системі керування зосередились.
Бо сирку скільки не дай - мало буде.
показать весь комментарий
08.12.2025 14:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Агітёри агітують.

Якщо зібрати всіх ідейних агітаторів мобілізації, то з них таки набереться рота солдат !

Власним прикладом, пані і панове агітатори, мобілізуйтеся! Підпишіть контракт на 5 років!

І ведіть свої підкасти з поля бою!

Можливо, ваші аудиторії підтягнуться за вами.

Але виключно власним прикладом можна переконати тих, кого ви тут переконуєте по телевізору!
показать весь комментарий
08.12.2025 16:46 Ответить
Здивую, мабуть, такі угруповання наскрізь пронизують СБУ, ДБР та прокуратуру всіх рівнім, і ї полковникам-генералам із СОУ ніколи не нездогнати ні заяких обставин. Але дивно всі бояться саме головних крадіїв, які дозволяють існувати верховним, називати.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:41 Ответить
Для 1 піхотинця, потрібно 5 в/сл забезпечення (1,2, 3 ешелони як мінімум) - такщо, туди можно якраз з інших відсотків взяти, так доречи послідовники Сунь Цзи в період троецарства і викручувались. Чи тоді вже вигадали наполеонівські консерви і було легко із забезпеченням?
показать весь комментарий
08.12.2025 17:50 Ответить
В другий і третій ешелон забезпечення. Це не 2 та 3 лінії від ЛБЗ.
показать весь комментарий
09.12.2025 08:36 Ответить
Шляхом УНР пішли. Чекаю, коли будуть села брати в заручники з вимогою видавати усіх чоловіків. Закінчите також, як УНР.
показать весь комментарий
09.12.2025 01:29 Ответить
Якби Зеленський хотів перемоги, він би не крав у держави. Але владу об'єднало не бажання зупинити ерефію, а збагатитися. Можливо Зе є агентом кремля, час покаже. Та, на жаль, фронт показує зовсім інше, що таки він є покидьком. Я не вірю, що за 4 роки війни неможливо було організувати українців у реальну силу, яка б зупинила окупанта.
показать весь комментарий
09.12.2025 05:40 Ответить
під майбутніх мігрантів з Азії та Африки

Припиняйте, будь ласка, писати дурню.
Якщо і коли біла раса вимре, от тоді ... усі переселимося на Марс.
Ілон Маск так сказав !!!
показать весь комментарий
08.12.2025 21:32 Ответить
На лінії фронту досі є українські війська тому, що є ТЦК: що відбувається з мобілізацією

https://www.obozrevatel.com/ukr/novosti-obschestvo/na-linii-frontu-dosi-e-ukrainski-vijska-tomu-scho-e-ttsk-scho-vidbuvaetsya-z-mobilizatsieyu.htm
показать весь комментарий
08.12.2025 21:36 Ответить
"наші" це хто ?

То чому "Київ за три дні" у рашистів не вийшло ??
показать весь комментарий
08.12.2025 21:40 Ответить
+5 тим більше адміністрація Трумпа
показать весь комментарий
08.12.2025 21:45 Ответить
рашистів загнали у Новоросійськ

майже кожного дня вражаємо їхні НПЗ, сховища пального, склади

пишуть - "Фламінго" таки долітає і вже з березня

так, МБР поки що немає
показать весь комментарий
08.12.2025 21:50 Ответить
відступ до лінії Дніпро - Харків

Дніпро на Дніпрі, а Харків де ? Як його "ліниво обороняти" ??
показать весь комментарий
08.12.2025 21:52 Ответить
Штрафбатів та заградзагонів ще не було
показать весь комментарий
08.12.2025 21:53 Ответить
Як зараз руйнуємо Донбас,

пан при своєму розумі ? Донбас руйнують рашисти
показать весь комментарий
08.12.2025 21:56 Ответить
топчуться вже 3,5 роки
показать весь комментарий
08.12.2025 22:13 Ответить
а бох його знає ... А може наш ГШ знає. Чи британський, чи дойчів ...
показать весь комментарий
09.12.2025 22:36 Ответить
"долізуть і зупиняться " ...
А зараз нам обстрілів не вистачає ? А що буде у вашому варіанті ? одні дірочки ?
показать весь комментарий
09.12.2025 22:38 Ответить
Ще раз - броні не маю. Маю білий квиток і майже пенс.
Тому навряд чи мені поталанить у заградзагон втрапити.

По суті зауваження будуть міркування ? Де наші штрафбати ?
показать весь комментарий
09.12.2025 22:57 Ответить
чого б я сперечався щодо цього ...
показать весь комментарий
09.12.2025 22:59 Ответить
Ви б краще на системі керування зосередились.
Бо сирку скільки не дай - мало буде.
показать весь комментарий
08.12.2025 14:22 Ответить
Не буде ніякого 17-го, русня не дозволить.
показать весь комментарий
08.12.2025 14:49 Ответить
Будуть, значить, жити під ****** і воювати. Радісно, і з піснею, без усіляких протестів.
показать весь комментарий
08.12.2025 14:52 Ответить
Процес протікатиме настільки швидко, що історії розгулятись не буде де.
Тижні два максимум, а потім - тішь да гладь да імпєрская благодать.
Як у 22-му хотіло.
показать весь комментарий
08.12.2025 14:58 Ответить
Хотілось би вірити, але у разі впевненої перемоги над Україною процеси можуть настільки сильно загальмувати, що з часом навіть піти назад.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:02 Ответить
Це цілком можливо.
Якщо зробити похід на Європу осяжною національною ідеєю.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:07 Ответить
Це єдиний шлях утримувати росію в даному стані.
Тільки війна і побєда.
Інакше - високий ризик колапсу.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:11 Ответить
Про наших мова не йде, нічого там обговорювати.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:13 Ответить
Чи надовго застряг?
показать весь комментарий
08.12.2025 15:16 Ответить
Їх претензії не тягнуть на "вєлікую імпєрію", так.
Але їх ресурси надають їм впевненості, що дожмут.
Історію потім правільную напишуть.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:20 Ответить
Ні. КНДР у контрприклад.
Причини читайте https://dumskaya.net/news/glavnyy-polyarnik-ukrainy-o-razvale-sssr-litve-c-145573/ тут. Не прямо, але зрозуміло.
Від безпосереднього учасника розпаду.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:43 Ответить
Ви статтю спочатку почитайте.
Там далеко не тільки економіка була.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:55 Ответить
Щоб припинити "нєобязатєльную войну" треба всього лише погодитись на всі умови русні.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:30 Ответить
Де гарантії, що варіант буде фінський, а не південнов'єтнамський?
показать весь комментарий
08.12.2025 18:15 Ответить
під майбутніх мігрантів з Азії та Африки
Ну так, ***** заради розселення Джамшутів і Кумарів своїх етнічних ваньок, хоч і пробуханих, кладе.
показать весь комментарий
08.12.2025 18:25 Ответить
Це не скасовує необхідності масових змін. Ресурсно нам з руснею не тягатись від слова зовсім.
показать весь комментарий
09.12.2025 09:27 Ответить
За єврейською версією, є три стадії нестачі коштів
- грошей немає
- грошей немає зовсім
- час міняти долари
показать весь комментарий
09.12.2025 09:28 Ответить
Треба Марину керівником ТЦК призначити,хай покаже, як треба
показать весь комментарий
09.12.2025 09:15 Ответить
Сирському усіх китайців дай - через місяць закінчаться.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:01 Ответить
Хто руйнує-дебіле лікуйся.
показать весь комментарий
08.12.2025 20:39 Ответить
Чекаємо на патріотично-побєдоносну промову про Тотальну війну. Раджу прочитати переклад оригіналу Й.Геббельса. багато спільного з теперішнім станом речей на фронті проти наступаючого московита.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:53 Ответить
Сунь Цзи писав - " Війна любить перемогу та не любить довготривалість".

Є казкологія-міфологія ,а є Реальність . Казкологія -міфологія - особливо у високих відірваних від реальності кабінетах чиновників - підсилена придворними сраколизами-пропагандистами ,які говорять не правду ,а ті брехні які хоче чути бос - розповідає ,що є якийсь прихований мобілізаційний ресурс. Потрібно його просто дістати -виколупати . Тобто якщо в тебе на папері написано 5 мільйонів чоловіків - то можна дістати звідти 2 мільйони - професійних ,навчених патріотичнонезламних термінаторів . Просто потрібно закрутити гайки та натиснути .

Але реальність в тому - і це зазначив геніальний стратег Сунь Цзи - що реальним бойовим потенціалом - тобто здатністю виносити тяготи війни ,вбивати людей володіє тільки невелика частина чоловіків до 5-10 % Інші просто по різним причинам -фізичним ,психологічним, морально-вольовим ,ідеологічним - не здатні якісно воювати. Їх можна мобілізувати - але їх якість - це рівень німецького фольксштурма кінця другої світової . Таке собі народне ополчення непридатне для довгої війни ..

Тому гарні на папері казки про тотальну мобілізацію ,закручування гайок і так далі - в умовах соціальної несправедливості ,брехні ,казнокрадства , корупції закінчиться повним розкладенням армії . А сотні тисяч насильно мобілізованих рекрутів поповнять ряди СЗЧ і перевищать кількість боєздатних частин. Що цілком може вилитися у сутичкми між тиловими силовиками і утікачами з усіма наслідками.

Ситуацію теоретично могла виправити - повна заміна влади разом з частиною командуванням . Але цього не станеться . А теперішні лідОРи не здатні провести потрібно радикальні реформи ЗГОРИ.

Тому рухаємося до сценарію 1917 року , а "затиснення гайок " і посилення силової бусифікації - тільки його наближує , а "невсрату стійкість та незламність" не кажучи вже "переможну перемогу " робить взагалі примарним варіантом ...
показать весь комментарий
08.12.2025 14:37 Ответить
А історичні процеси запитувати не будуть . Це і для Москви поганий сценарій - бо ,як показує історії - це запускає махновщину,військові бунти та революції у всіх країнах ,що втягнуті у війну
показать весь комментарий
08.12.2025 14:57 Ответить
Процес розпаду Московії вже запущений - і там настільки фундаментальні зміни, що зупинити неможливо . Навіть окупація України нічого не змінить. Це процес дорозпаду СССР ,що триває з 1991
показать весь комментарий
08.12.2025 15:01 Ответить
Згоден з вами ,що можуть серйозно загальмувати . А піти назад ні .
показать весь комментарий
08.12.2025 15:05 Ответить
Дякую . Цікава думка - і при певних обставинах навіть можлива
показать весь комментарий
08.12.2025 15:10 Ответить
Пабєда любить расчет.

А в наших владоможців ,схоже на те ,що з усіх "ращотів" є лише один - що Путін ,колись здохне ...
показать весь комментарий
08.12.2025 15:12 Ответить
Почитайте незалежених фахівців , який реальний дефіцит бюджету ********* в цьому році,що відбувається з її нафтопереробною галуззю та економікою в цілому , а також довгстроковий прогноз цін на нафту в найближчі 20 років.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:24 Ответить
Затикання дірок ,щоб мати можливість ,ще трошки прибарахлітся перед тим як вилетіти у Флориду, Монако чи Ланден
показать весь комментарий
08.12.2025 15:25 Ответить
Совок розпався саме через економічні проблеми - закінчилися нафтодолари . Совок -2 йде тим самим шляхом.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:36 Ответить
КНДР маленька та етнічнооднорідна- тому цей приклад не підходить
показать весь комментарий
08.12.2025 15:52 Ответить
США не хотіли розпаду СРСР - і нічого не могли тоді зробити. А з теперішніми імпотентами і поготів нездатні
показать весь комментарий
08.12.2025 17:54 Ответить
В тракті є тези ,як потрібно планувати забезпечення . Але якщо ви берете людей в другий -третій ешелон - то ви їх вилучаєте з економіки . Отже падають можливості забезпечення . Тому довга війна -шлях збідніння та знищення держави.
В Парагваї 150 років пройшло від незламної впертої війни - до цих пір це країна третього світу по всім показникам..
показать весь комментарий
08.12.2025 17:59 Ответить
Парагвай через 150 років найменш розвинена країна на Південноамериканському континенті.
показать весь комментарий
08.12.2025 18:00 Ответить
Нормально, я ставлюся до махновщини - вважаю ,що це недооцінена сторінка історії країни)
показать весь комментарий
08.12.2025 19:49 Ответить
Ви мабуть надієтеся опинитися в рядах заградзагонів?
Дивіться - бо доля жартує -знімуть бронь і будете з штрафбату волати: таварісч зєлєнскій -проізошла чудовіщна ашибка.
показать весь комментарий
09.12.2025 09:25 Ответить
А нічого, що німці вийшли на протест ледве оголосили в Німеччині про відновлення обов'язкового військового призову чоловічого населення з лозунгом: краще жити під путіним, ніж воювати! Наївні не знають, що під путіним вони можуть і не жити або жити в сибірських таборах. Наші зелені не бояться протестів ні?
показать весь комментарий
08.12.2025 14:33 Ответить
А чоловіків, які і далі живуть своїм життям не залишилося ні?
показать весь комментарий
08.12.2025 15:02 Ответить
Ізраїль виграє свої лайт-війни, бо він позаблоковий союзник США, хоча їх Нетан'яху теж корупціонер, що мріє про безмежну довготривалу владу. Тому мобілізація жінок нічого не дасть. Пропоную мобілізацію тих жирних котів, що сидять в ресторанах, нічних клубах і катають свої сраки на крутих тачках. Ти часом не один із них чи може просто настільки опустився, що заздриш бабам вже?
показать весь комментарий
08.12.2025 15:21 Ответить
А тебе прямою наводкою мобілізувати прямо в ядерний реактор для виробництва ЯЗ, про яку ти мрієш і триндиш тут день і ніч!
показать весь комментарий
08.12.2025 15:23 Ответить
А ти ніби розчарований тим, що пуйло застряг в Україні і третя світова відміняється, так троляко?
показать весь комментарий
08.12.2025 15:43 Ответить
Так в Німеччині є дуже багато продажних тварюк, що сидять на зарплаті у пуйла. Якщо Мерц не впровадить ефективного механізму очищення від них, то невідомо чим все закінчиться...
показать весь комментарий
08.12.2025 15:45 Ответить
Вони й зосередились на системі керування процедурой тольної зачистки території України від корінного населення для майбутнього прийому мігрантів з Африки та Азії і добре виконують цю процедуру ... певні політичні кола в старой Європі в захваті від таких умільців як то Зеленський , Сирський , Умєров , Рєзніков ...

Один знайомий мені розповів , що в його матері є шкільно подруга, син якої є комбригом штурмової бригади на "нулі" . Так ось - ця шкільна подруга , тобто мати цього комбрига вже в Канаді , сестра комбрига також в Канаді , син та дочка те ж в Канаді . А комбриг дійсно воюює , точніше - командує підлеглими на "нулі" і звісно заробляє великі гроші для своєї родини в Канаді та й для себе, куди він напевно переїде після закінчення ( заморозки ) війни.
І я чомусь вірю свому знайомому.

Думаю , що генеральско-полковниче угрупування , яке створилося за майже 4 роки цієї необов'язкової війни , фактично стало частиною цієї ЗЕмафії2019 , яка свідомо тігне Неньку на історичний цвинтар і паралельно мародерить бюджет та західну допомогу для своєго гарного післявоєнного життя на Заході.

Ми ще побачимо , як після закінчення ( заморозки ) війни сотні та навіть тисячи генералів та старших офіцерів , орденоносців та навіть Героїв України чкурнуть за кордон к своїм родинам та в країни 3-го світу в якості радників з методів ведення ******** війни.

І питань до них немає бути , ба сам Верховний Головнокомандувач на Україні не залишиться ( якщо не вспіють його заарештувати за "досягнення" з 2019 року ) ... папаСаша , мамаРима , його діти та всякі там Міндічі, Шурми , Данілові, Цукермани ... вже там .
показать весь комментарий
08.12.2025 16:27 Ответить
Забагато ти випив ... тільки деякі "білочок" бачать, а інші - "рюзьгі методики". Йди проснись , а зрання прийми розсолу, як у рюзьгі прийнято.
показать весь комментарий
08.12.2025 18:01 Ответить
А що - фінській маршал Манергейм погодився у березні 1940 року на всі вимоги рюзьгі "визволителів"?

Манергейм був реалістом і зберіг незалежну Фінляндію, хоч країна і втратила десь 15% території , в півмільйона фінів довелось виїхати з окупованих мацковиткми територій

Ну і як себе зараз почуває Фінляндія?
показать весь комментарий
08.12.2025 18:06 Ответить
Добре ти, мольдаван, лизнув американському громадянину Умєрову ... але це йому не потрібно, бо в нього і так все добре з нерухомістю у Флориді та рахунками і бізнесом в США.
Тобі в Мольдавії так не жити, як Умєрову у Флориді!
показать весь комментарий
08.12.2025 18:09 Ответить
При ЗЕвладі буде гарантія максимальної зачистки території України під майбутніх мігрантів з Азії та Африки.
Отже , треба заміна ЗЕвлади на адекватних професійних політиків та перемовників .
показать весь комментарий
08.12.2025 18:22 Ответить
Погано хамиш, рюзьгі!
показать весь комментарий
08.12.2025 21:10 Ответить
Що сирський, що умєров ,що ***** це все одна банда по винищенню українців.Між ними різниця тільки в тому що ***** немає ні українського паспорта ні звання, а ті дві феесбешні онучі мають і кацапський паспорт і кацапські звання і нагороди.
показать весь комментарий
08.12.2025 22:06 Ответить
Не те що погодився, а прямо вимагав погодитись!
показать весь комментарий
09.12.2025 08:55 Ответить
Цікаво, як Марина уявляє цю мобілізацію? Те що зараз- працювати не буде. Оповіщені за ноги піздюлями воювати не будуть. Штрафбати та заградзагони, чорносвиточники вже були.
Та і силові структури не такі сильні шоб влаштувати повний концтабір.
Ненавчені воювати можуть влаштувати бунт чи повстання якщо їх відправити на передову.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:40 Ответить
Зе-мобілізація = дуже зручний механізм залякування (терору) незгодних + шалені потоки бабла. Задача поповнення війська там далеко не на першому місці, а ККД цього процесу насправді близький до нуля. Але поки прострочена гнида сидить у своєму кріслі, нічого змінюватися не буде.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:01 Ответить
Безперечно треба посилювати заходи оповіщення. Окремо треба сворити нові підрозділи військової поліції для відловлі дезертирів та СЗЧешників.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:28 Ответить
Якщо їх не розстріляти, то їх мобілізує путін у совкову армію. Як зараз руйнуємо Донбас, щоб залишити путінцям руїни.
показать весь комментарий
08.12.2025 18:20 Ответить
Підкину вам ще ідей для зради)

Два роки поспіль влітку величезна діра в бюджеті через нестачу фінансування зарплат військовим, тому що влада при закладанні бюджета розраховувала на закінчення війни вже другий рік поспіль. В той час, як пересічним ******** перемогу, а самі переправляють двушки на Мацкву. Уявляєте, красоту гри
показать весь комментарий
09.12.2025 00:16 Ответить
Не будуть жити під пуйлом і воювати теж не будуть. Пуйло застряг в Україні, третя світова відміняється.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:15 Ответить
Маріна можна цьому пророцтву середній палець продемонструвати, що мобілізація буде. Її не буде. Знаєте чому? Нація воювати не бажає, в силу дуже багатьох причин, і лікувати це ніхто не буде. Хаха, 500тис., а чому не 5 мільйонів?) А може 10?

Де їх взяти? Масове насильство і свавілля викличе зупинку цілих галузей, тобто якщо почнуть хапати скажімо енергетиків, вони просто не вийдуть на роботу. Якщо продавчинь, не відкриються крамниці. Миттєво настане колапс, просто не буде ходити транспорт.

Якщо залишатись в самовбичій парадигмі війни гарматним м'ясом, то тут єдиний шлях: відступ до лінії Дніпро - Харків, це скоротить ЛБЗ до 180км, що більше ніж реально утримати. І лінива оборона по Дніпру, форсувати вони не полізуть, бо всі там ляжуть. Все.
показать весь комментарий
08.12.2025 15:56 Ответить
"не хочет помогать народу Который согласен мириться с властью"
Захід мабуть не сліпий і чудово розуміє, що 1) Народ який піде виносити Раду, буде знову стріляний і пижжений, тільки ще більш люто. 2) Парламентська опозиція недієздатна і не готова очолювати народ. 3) Позапарламентська опозиція у вигнанні за кордоном, як і водиться при тоталітарних режимах.

Зі всіх кутів погрози цивільним, кидання на підвал, незручним нардепам підозри. Це класичний авторитарний режим, зазвичай їх повалення займає десятки років. І до цього мають статись обов'язково Голодомори, "Розстріляне Відродження", Мобілізація, і багато інших знакових подій. Ну, так зазвичай буває. Бо режим це не про примітивну пристрасть до збагачення, це не головне, головне це ненависть до свого народу.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:08 Ответить
"щоб що?"
Щоб викорінити з цих земель українську націю, дуже незручну, яка своїми безкінечними революціями і саботажем доводить до відчаю Російську імперію на протязі 300 років. Саме викорінити, остаточно, примусити або тікати, або померти. Варіанти захоплення і асиміляції вже не дуже розглядаються супротивником.
показать весь комментарий
08.12.2025 16:14 Ответить
Складні питання. По перше армія при Янику висувалась наскільки я пам'ятаю, її зупинили. Зараз же умовних ЗЕлених в армії ледь не 70%. Чому я так вважаю?

Тому що армія переключена на протистояння з цивільними і через день погрози розправ. Тому що переважна більшість армії в тилу, і чимало з них задоволені зарплатою і положенням. Я перевертаю гігабайти інформації і майже не бачу, щоб армія критично висловлювалась про Зе чи мала вимоги, мовчать. Цивільні бунтують і страждають, і дуже накручені і злі, військові не дуже, я б сказав нормально.

Поліція повністю на стороні зеленовладдя, щимить цивільних, пакує пачками, зарплатою і положенням задоволені. Єдино можливий варіант, це якщо армія погодиться захистити чи підтримати Майдан. Тоді так. Але передпосилок таких поки що не бачу.
показать весь комментарий
08.12.2025 17:05 Ответить
Ось так:
Я казав про ліниву оборону берега Дніпра, русня не полізе його масово штурмувати. От побачите, вони туди долізуть і зупиняться.

показать весь комментарий
08.12.2025 23:59 Ответить
Дезертирство буде.
Ніхто за це воювати вже не хоче.
показать весь комментарий
08.12.2025 23:08 Ответить
Особисто приїдеш розстрілювати?
показать весь комментарий
08.12.2025 18:34 Ответить
Воно не здатне на "не через жопу".
показать весь комментарий
08.12.2025 14:26 Ответить
Спробуйте писати українською.

Це не так складно, а інші зможуть зрозуміти Ваш коментар.
показать весь комментарий
09.12.2025 01:33 Ответить
Не думаю, що редакторкою "Еспресо" Жеваго призначив Марину для зеленого флюродросу.

Когнітивний дисонанс. Ну, або халтурка, взята на дім.
показать весь комментарий
09.12.2025 01:35 Ответить
До авторки є питання за її профілем:

чи всі губасті кобіти - курви?
показать весь комментарий
09.12.2025 14:10 Ответить
"в його матері є шкільно подруга, син якої" - а мого деда дядя їбав твою бабку в жопу під час спірітічєского сєанса (с) Класик
****** ти пропагандоніш, Алєксандр
показать весь комментарий
08.12.2025 19:19 Ответить
Нема там ні ресурсів ні людей! Вже індусів "в нєогранічєнном колічєствє" збираються завозити!
показать весь комментарий
08.12.2025 19:21 Ответить
Страница 1 из 2