4071 посетитель онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Кремль планує війну і тільки війну

450 мільйонів доларів, кожного дня на війну!

Саме стільки в новому році Росія планує витрачати на наше знищення.

Російський бюджет на війну в Україні у 2026-му — 166 мільярдів доларів.

Кремль планує війну і тільки війну.

Витрати бюджету на армію і силові органи складуть 16,84 трлн рублів (217,2 млрд доларів), або 38% бюджету.

Майже 40% бюджету на воєнну машину!

Для порівняння: у 2021 році, коли Росія уже готувалася до нападу, цей показник становив 24%.

Повномасштабна мобілізація економіки на війну.

Які вам ще потрібні докази, що Путін готовий воювати ще багато років?

Я багато років повторюю, що ця війна надовго, навіть коли все суспільство перебувало в ейфорії гарних новин і наступів 2022 року.

Єдиний вихід - перебудовувати економіку на військові рейки.

Путін просто тягне час, і навіть якщо війна буде називатись перемир'я - використає цей час для тотальної підготовки до третього, фінального раунду.

Нам потрібно готуватись, по годинам. Інакше ми не встоїмо.

Психологічно дуже хочеться сховатися в теплі і м'які казки про мир.

Але в реальності війна тільки починається.

Топ комментарии
+16
"Єдиний вихід - перебудовувати економіку на військові рейки."
От з цього місця докладніше будь-ласка. Що ви взагалі знаєте про економіку і що можете запропонувати, крім МОБІЛІЗАЦІЇ O_0 ?)) Є підозра що нічого.

Якщо дуже дуже дуже дуже спрощено, зовнішня допомога:

за даними Kiel Institute (станом на жовтень-грудень 2025):

2023: ≈ €85-90 млрд
2024: ≈ €80-85 млрд
2025: ≈ €33-35 млрд

Вам все зрозуміло? Падіння на 63%. Чим будемо добивати нестачу в майже 60 мільярдів євро, мобілізацією?) Є лише два шляхи: 1) Підписати зараз будь-який мир. 2) Визнати що воювати будуть не всі і будувати прям зараз ізраїльську модель. Все! Інших шляхів до того що ви хочете Немає! Обидва з них прийнятні, бо забезпечують виживання нації.
показать весь комментарий
15.12.2025 04:10 Ответить
+16
О, то це саме через довгу війну депутати підвищили собі з/п та будують дороги до своїх готелів у Буковелі, попри те, що у військових виплати не міняються 3 роки, а про невиплату бойових вже навіть зелені пропагандисти говрять?
показать весь комментарий
15.12.2025 08:59 Ответить
+12
це якась анька кулеметниця? чи хто?
шо за тупа курка тут агитує?
показать весь комментарий
15.12.2025 08:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А ви вже знайшли місце де плануєте пересидіти? Чи чекаєте на рускій мір?
показать весь комментарий
15.12.2025 03:36 Ответить
не буде війни на виснаження. ціль війни як тепер добре видно, геополітично відрізати європу від шляхів постачання енергоресурсів цілком досягнута. ресурси передані під контроль сша а також буде передана газова труба і потенційно контроль за енергетикою. з точки зору сша воювати більше немає сенсу. нам залишається лише подякувати нашій владі за таку політику . як з такої країни з таким вигідним положенням і ресурсно забезпечену зробити повну розруху і все втратити що можна і не можна
показать весь комментарий
15.12.2025 05:37 Ответить
ціль війни як тепер добре видно, геополітично відрізати європу від шляхів постачання енергоресурсів...
вибачте, це чия така мета була, США?

показать весь комментарий
15.12.2025 13:19 Ответить
Так це мета США. В рашки свої цілі- це захопити газові і літієві родовища донбасу. Таким чином штати буруть під контроль європу мінімум на 50 років. А потім далі будуть щось планувати. Якщо вже зовсім заходити в теорії змов то щоб було більше енергії для дата центрів потрібно максимально скоротити споживання населення і промисловості на території. Це все і робиться в принципі. Тільки і України цілі нема а є лише шлях боротьби як в самурая.
показать весь комментарий
15.12.2025 13:37 Ответить
уточню виключно для себе.
росія веде війну у змові та задля інтересів США?
показать весь комментарий
15.12.2025 13:40 Ответить
Ні в рашки свої цілі . Суміш імперскості і завоювання ресурсів. Для України теоретично з початку 2000 років найвигідніша позиція була бути транзитним містком між азією і європою. Але через низький рівень української влади з цим не впорались.
показать весь комментарий
15.12.2025 13:46 Ответить
Ух, у Вас в голові насраТО....пане Єнді....

Просте одне запитання....Які цілі і мету переслідував Перший в Історії Всесвіту....Орк і Кацап....Князь Боголюбскій щодо України в 13 столітті?
показать весь комментарий
15.12.2025 14:01 Ответить
Там конспірологія, яка базується на тезі, що у всьому винні США і далі по списку. Таким людям ще й загальне виборче право. Тармоядерне поєднання. Наслідки катастрофічні в будь якій країні.Чого варті дідо байден та дідо донні рудий чуб.Яких обирав мудрий гамериканський народ. На їхньому фоні дефективний зєльоний лідор виглядає "гігантом думки".
показать весь комментарий
15.12.2025 17:31 Ответить
Сказки. Соссия вымирает . По последним неофициальным данным население Соссии около 70 миллионов.
https://www.politforums.net/internal/1514561876.html
Путин случайно выдал гостайну России. Но на самом деле ситуация еще хуже.
https://www.kavkazcenter.com/russ/content/2023/03/15/121434/putin-sluchajno-vydal-gostajnu-rossii--no-na-samom-dele-situatsiya-esche-khuzhe.shtml
показать весь комментарий
15.12.2025 04:54 Ответить
А это означает что примерно в 2 раза больше чем украинцев. А потери они несут раз так в 5 больше.
показать весь комментарий
15.12.2025 04:55 Ответить
Джерело в стилі "бабця надвоє гадала", якийсь Кавказцентр всратий😂 ти ще посилання на телемарафон скинь🤡
показать весь комментарий
15.12.2025 09:18 Ответить
А ти більше віриш Росстату всратому? в 2010 кацапів було 85 млн. після чого дані засекретили. По довоєнним розрахункам РАН (це Расєйська Академія Наук), до 2030 року депопуляція мала досягнути 46 (!) млн.! І це без війни. Так шо сіді на бутилкє молча, чмо лішнєхромосомноє
показать весь комментарий
15.12.2025 11:15 Ответить
Потужна перемога невпинно насувається. Я так розумію, що треба готуватись до кави в криму, сочі і краснодарському краї.
показать весь комментарий
15.12.2025 17:34 Ответить
"Єдиний вихід - перебудовувати економіку на військові рейки."
От з цього місця докладніше будь-ласка. Що ви взагалі знаєте про економіку і що можете запропонувати, крім МОБІЛІЗАЦІЇ O_0 ?)) Є підозра що нічого.

Якщо дуже дуже дуже дуже спрощено, зовнішня допомога:

за даними Kiel Institute (станом на жовтень-грудень 2025):

2023: ≈ €85-90 млрд
2024: ≈ €80-85 млрд
2025: ≈ €33-35 млрд

Вам все зрозуміло? Падіння на 63%. Чим будемо добивати нестачу в майже 60 мільярдів євро, мобілізацією?) Є лише два шляхи: 1) Підписати зараз будь-який мир. 2) Визнати що воювати будуть не всі і будувати прям зараз ізраїльську модель. Все! Інших шляхів до того що ви хочете Немає! Обидва з них прийнятні, бо забезпечують виживання нації.
показать весь комментарий
15.12.2025 04:10 Ответить
Як це в твоїй конторі зветься - "мягкій піздьож"?
показать весь комментарий
15.12.2025 11:17 Ответить
1. ну якщо за кордон виїхало півкраїни то й підтримка перерозподілилася, хіба ні ?

2. в "ізраїльській моделі" якраз "воюють всі" але не всі на передку; я вже десять років стверджую що ця модель ідеальна для України
показать весь комментарий
15.12.2025 14:22 Ответить
1) Біженці є при будь-яких війнах, в будь якій країні, і це абсолютно ніяк не може впливати на підтримку власне країни яка б'ється. Так собі гумор. До речи ці біженці в більшості випадків самі себе забезпечують.

2) Ізраїльська модель не ідеальна для України і власне самого Ізраїлю, нам просто діватись нема куди. Але! В цій моделі воюють якраз не всі, а лише 2-3% населення. Загалом з потенційних призовників 30-40% не служать через звільнення. А всі інші займаються тим чим мають - економікою, будівництвом, і так далі, і тому подібне.
показать весь комментарий
15.12.2025 16:12 Ответить
а я і не жартував: людям допомагають там де вони фізично знаходяться, якщо не в Україні то чому на них нараховувати гроші і відсилати в Україну ? все логічно

в Ізраїлі воюють не всі, зато служать всі, що я і мав на увазі
показать весь комментарий
16.12.2025 00:52 Ответить
Людям допомагають за кошти локальних урядів. Гроші нараховуються не на людей, тим більше 70% з них працюють і давно не потребують жодної допомоги.

В Ізраїлі не служить до 50-60% населення. Належність до етнічних групп, релігійні переконання, альтернативна служба, непридатні, і так далі, і тому подібне. https://en.wikipedia.org/wiki/Exemption_from_military_service_in_Israel Тут і https://en.wikipedia.org/wiki/Refusal_to_serve_in_the_Israel_Defense_Forces тут доволі детально розписано, наскільки неоднозначно суспільством сприймається ця норма і скільки виникає конфліктів.
показать весь комментарий
16.12.2025 03:08 Ответить
ну і яка різниця німецькому бюргеру, чи його гроші дає імігранту локальний уряд чи федеральний уряд ?

я знаю, що в Ізраїлі служба у війську - це квиток в бізнес та уряд, хто не служив сприймається як "не свій", а чи 50% це стосується чи 100% вже не суть важливо, суть в тому що такий підход правильний, коли є стільки ворогів
показать весь комментарий
16.12.2025 03:47 Ответить
Ніякої. Але не плутайте сирійців з українцями. В Польщі працюють 78% українців. 80 тисяч українок та українців зареєстрували польський ФОП. Вони згенерували близько 328,6 млрд злотих ВВП, сплатили мільярди податків (наприклад, майже 19 млрд злотих у 2024 році), створили десятки тисяч підприємств, тоді як загальні витрати Польщі на допомогу біженцям (соціальні виплати, освіта, медицина) склали значно менше (близько 16,5 млрд злотих).

Тобто ми не просимо допомоги на біженців, дуже дивний ваш дискурс. Наші біженці це дуже економічно корисні майбутні громадяни. І дуже вигідно в них вкладати.

Про Ізраїль так, вірно, але не всі власне мають бажання йти на високі посади. Там все збалансовано.
показать весь комментарий
16.12.2025 04:14 Ответить
Какіє ваши даказатєльства?
показать весь комментарий
15.12.2025 17:36 Ответить
Дякуємо Марічко - за чесні правдиві не пригладжені слова.
Ця війна проти москальських окупантів на довго.
Москальський кривавий хижий звір обпився Української крові і став ще більш скаженим.
Україна для москалів - головна бажана здобич за всю історію.
Будь-яка так звана ''мирна'' угода чи навіть капітуляція України - відразу перетворяться в ще більшу війну.
москальські окупанти завжди шукають момент - коли їхня бажана здобич найслабша і найменш боєздатна.
А це будуть перші місяці перед виборами в Україні - завершення наших виборів москалі не допустять - тотальний москальський наступ всіма силами і майже всіма видами озброєнь (хіба що крім яз) буде перед самим фінішем виборів.
Приходу нової Української влади в Україні москалі не допустять - тому що будь-яка нова влада (президент і парламент) в нас будуть сильніші від теперішньої злодійської банди Зеленського.
А в процесі виборчої кампанії уся лінія фронту проти москалів - буде страшенно оголена - тому що така природа виборів.
Цим москалі обов'язково скористаються - ось тоді вони окупують вже половину України - мільйони Українців загинуть.
Це називається - ЦУЦВАНГ - добрих варіантів у нас не має зовсім.
Продовження війни в теперішньому форматі - жахливо - багато жертв і втрат.
Так звана нібито ''мирна'' угода (а реально капітуляція) - катастрофа і ріки крові з мільйонами жертв Українців.
Нажаль ця війна проти москалів на довго.
Потрібно усю економіку переводити на військовий лад.
Потрібна тотальна мілітаризація суспільства.
Як це зробити при теперішній злодійській владі Зеленського??? - нажаль не можливо.
Який вихід????
Думаймо - шукаймо усі можливі шляхи - від цього залежить наше життя.
показать весь комментарий
15.12.2025 04:45 Ответить
Тіки....ось тут про Марічку-Марюсічку-Марюпусічку...уточнення. Вона і є "зелена" #ЗаЗє.
показать весь комментарий
15.12.2025 14:20 Ответить
Машенька ЧЕРНИГОВСКАЯ
показать весь комментарий
15.12.2025 18:42 Ответить
Мира 100% не будет пока Пуйло сидит в Кремле.
Но вот сколько он там ещё просидит - это большой вопрос.
показать весь комментарий
15.12.2025 04:57 Ответить
Слово - майже, варто прибрати
показать весь комментарий
15.12.2025 06:37 Ответить
Вся стаття - ціла купа сумнівних тверджень! Типу найпростіше проектування - якщо минулі три роки була війна, то й майбутні три буде війна. Якщо автомобіль проїхав за минулу годину 100 км, то і за майбутню також проїде 100 км. А нічого що в автомобіля закінчився бензин, зламалася підвіска, а далі почалося бездоріжжя? Авторка так глибоко не аналізує і чомусь сприймає блеф кремлівських чекістів за чисту монету. Чи авторка думає, що чекісти в бюджеті на наступний рік мали показати дірку від бублика? Як воно по факту і буде, і це перед майбутніми переговорами (коли б вони не сталися). Як показала практика бюджету рф цього 2025 року - намалювати цифри в бюджеті і виконати їх - це зовсім різні речі. Відкрию авторці очі - кремлівські ганятимуть понти, випробовуватимуть ядерну зброю, накрутять свою пропаганду на максимум, активізують на максимум всю агентуру на заході, витратять всі можливі залишки дронів і ракет на терор - і все це щоб показати перед переговорами, що вони перемагають і Україна мусить "погодитись на все". Так війна поки триває, і цей кремлівський блеф дорого обходиться нашій країні. Але сприймати його треба саме як чекістський блеф перед переговорами, а не так як це робить авторка і деякі коментатори, що вже риють собі помиральні ями в коментарях. Блеф на війні використовують тоді, коли не можуть військовим шляхом досягти бажаного. Але водночас це остання "карта", яку ще можна викинути на стіл. Стороні, що реально перемагає і може перемогти - блефувати не потрібно!
показать весь комментарий
15.12.2025 08:11 Ответить
А ти не здогадуєся шо зєльона комісарша - частина кацапської пропагадни?
показать весь комментарий
15.12.2025 11:20 Ответить
Ваша суб'єктивна думка проти її суб'єктивної думки. На жаль.
показать весь комментарий
15.12.2025 17:39 Ответить
це якась анька кулеметниця? чи хто?
шо за тупа курка тут агитує?
показать весь комментарий
15.12.2025 08:21 Ответить
Наша Надя Савченко-2. УБД нема, але "бойова" - капець. За Чернігів, за трупи ще не відсиділа, але людЯм нДравіцца!
показать весь комментарий
15.12.2025 11:12 Ответить
Зєльона комісарша генерує псіхоз. Люди з шизою (а в представників одного етносу вона "по породє") легко індуцирують психоз толпи.
показать весь комментарий
15.12.2025 11:21 Ответить
100% Дуже, дуже і дуже мутна особа з мутною біографією. Я ж кажу. Савченко-2. Але нашому "мудрому наріду" комісарші подобаються. Швондєр - Вязємская - Бєрлінская.
показать весь комментарий
15.12.2025 11:28 Ответить
УБД питання часу. Така бойова жіночка потрібна будь якій владі
показать весь комментарий
15.12.2025 17:41 Ответить
шось мені вона на підар-бабу ****** 🤣
показать весь комментарий
15.12.2025 19:59 Ответить
О, то це саме через довгу війну депутати підвищили собі з/п та будують дороги до своїх готелів у Буковелі, попри те, що у військових виплати не міняються 3 роки, а про невиплату бойових вже навіть зелені пропагандисти говрять?
показать весь комментарий
15.12.2025 08:59 Ответить
Війна війною, а гроші самі себе не вкрадуть
показать весь комментарий
15.12.2025 17:42 Ответить
зе-підорам не на часі
показать весь комментарий
15.12.2025 09:00 Ответить
Росія веде війну проти українців багато десятків років, ось по цим дописам видно, що більшість бувших українців інфіковані рашею і готові лягти під них. Люди, які хочуть бути вільними і мати свою державу, завжди добиваються свого. Скільки тих євреїв було, але вони піднялися проти всього арабського світу, в 30 разів більшого, і перемогли, перемогли, бо хотіли мати свою державу, ми теж переможемо, бо є кагорта дійсно українців. Ми переможемо.
показать весь комментарий
15.12.2025 09:02 Ответить
Легко жити гаслами. Тобі б тексти для марафону писати - підбадьорливо-лукумні та однобокі. Якщо ти думаєш, що від постійного повторення слова "перемога, переможемо" вона стане ближчою чи реальнішою - ні, не стане. Фіни он теж піднімалися проти совєцького союзу.
показать весь комментарий
15.12.2025 09:25 Ответить
Нічого там євреї не перемогли. Вигравали битви - так. Вони у стані вічної війни; не кожен зможе й захоче будувати життя в такому місці. Попри патріотизм, велика кількість евреїв воліють виїжджати й жити у інших країнах.
показать весь комментарий
15.12.2025 10:48 Ответить
Там ще й клімат уйобіщний
показать весь комментарий
15.12.2025 11:23 Ответить
Всі оці цифри, що наводить берлінська, не варті виїденого яйця, якщо вона одразу не показує відповідні цифри з українського боку. Якщо вони витрачають 450 млн на війну щодня, то чому Берлінська незламно мовчить про те, скільки Україна витрачає? Все пізнається в порівнянні. І до кого її заклики мобілізувати економіку на військові рейки і найважливіше - яка країна нам їх надасть, ці рейки? Бо якщо Україна за 4 роки повномасштабної війни не змогла перевести на якісь там рейки економіку, це означає, що кінь здох і досить пережовувати ці заслинені ілюзії про "рейки" Якби вони існували в реальності, то вся Фінляндія перейшла б на них ще 1944 року і воювала б до розпаду СРСР та останнього радянського солдата.
показать весь комментарий
15.12.2025 09:39 Ответить
Але ракет 100 для залпу вже не мають москалі.І 50 не мають.Дронів побільшало,але і в нас також.Вони небезпечні,але це ні балістика,ні щось інше.Так воювати треба ,а не благати москалів про "справедливий мир".
показать весь комментарий
15.12.2025 09:55 Ответить
Вірно! Воюємо, поки не виженемо кацапів! Разом до перемоги! Це екзестенційна війна!
показать весь комментарий
15.12.2025 09:57 Ответить
А кава в криму ? Не забувайте, це ж архіважливо.
показать весь комментарий
15.12.2025 17:46 Ответить
Вони ще писали статті й виголошували промови, а ми вже бачили лазарети й помираючих;

вони ще твердили, що немає нічого вищого за служіння державі,

а ми вже знали, що страх смерті сильніший».

Еріх Марія Ремарк

«На Західному фронті без змін»
показать весь комментарий
15.12.2025 13:10 Ответить
вставай, страна огромная... (с)
показать весь комментарий
15.12.2025 10:43 Ответить
"Єдиний вихід - перебудовувати економіку на військові рейки" - Берлінська запустила стару зашуровану шарманку, бо мізків на якийсь креатив не вистачає. Як же ми тримаємося всі ці 4 роки без військових рейок, грамотєйка Берлінська?
показать весь комментарий
15.12.2025 11:00 Ответить
Не доларів, а рублів. Це надто різні речі.

Взагалі, Маріє, вам треба вчитися, отримати якусь професію.

Я розумію, що у вас там траур - папіка кинули, папік кинув вас, вже так не покуражиш...Спробуйте склеїти Буданова чи Фьодорова. У вас ще кілька років до амортизації.

Триматиму за вас кулаки.
показать весь комментарий
15.12.2025 11:17 Ответить
папік працює в тіньовому офісі .. по суті нічого не помінялось
показать весь комментарий
15.12.2025 12:18 Ответить
Так, але це вже не то. Опщє.

Змушений був прогнутися перед власним бойовим холопом і ходити на поклон до нього тепер.
показать весь комментарий
15.12.2025 12:50 Ответить
"...Трєвожно...
ЦК рєшаєт спрятать Ільіча (-ет которого? - которого надо!).
Коміссар Анікєєва, тєм нє мєнєє,... виєзжаєт в отряд анархістов,
гдє совлєкаєтся с матросом Фєдором (- которий... за нарушение... общественного порядка...)
І только знакомство с товаріщамі Дзєржінскім, Свєрдловим і... Лєніним,- уберєгаєт іх
от пагубних поступков...
Тєксти рраздать!... К ізученію прристуупіть!... Вот тааак..." (с)
показать весь комментарий
15.12.2025 12:31 Ответить
Склеїти не вийде. Вона не по хлопчиках. Навіть тут з нею лажа повна. Як в радянському анекдоті. Дрючать на робочому зібранні заводу "алкоголіка і тунєядца":

- Сідоров....тут уже всє виступілі, кто із'явіл желаніє. Добавіть нєчєго....Скажи, Сідоров....ну хоть что-то положитєльноє в тєбє єсть?
-Ну......єєєстть....
-І ЧЬто же ето??
- Рєакция Вассермана!
показать весь комментарий
15.12.2025 13:02 Ответить
Майже 40% бюджету на воєнну машину!

Для порівняння: у 2021 році, коли Росія уже готувалася до нападу, цей показник становив 24%.

Повномасштабна мобілізація економіки на війну.

Які вам ще потрібні докази, що Путін готовий воювати ще багато років? Джерело: https://censor.net/ua/b3590445
Пані Берлінська - і волонтер , і швець ,і кравець,й економіки знавець.
Але знавець поверхневий з поверхневими висновками
Московія могла витрачати на війну в перший рік менше - по тій простій причині,що мала величезні накопичені запаси як власні , так і часів СССР.
Але тепер банкєт закінчився - і як кажуть москалі "як патопаєш,так і палопаєш" - все з коліс йде на фронті.
Тому 40% економіки на фронт - ЦЕ КАТАСТРОФА для країни. Це означає,що всі інші галузі КАТАСТРОФІЧНО недофінансовані. А на фоні прогнозу ви найближчі роки стійких цін на брент в районі 60- 50 - маячить доля серисери.
Тому ніякої довгої війни московія не витримає - їй конче необхідне припинення в 2026
Що ж до любимої всіма відірваними від реального життя волонтерами теми переведення всієї економіки на воєнні рейки то я задаю це питання як?
Солярії мають випускати патрони? Сантєхніки почати збирати дрони? Тітка ярина продавець з супермаркету проводити військовий вишкіл?
Це не суспільству потрібно переводити економіку на військові рейси. Це владі нарешті час почати робити те що вона зобов'язана. Бо навіть сама наявність волонтерів - які возять,носять ,забезпечують в космічних масштабах - це ознака того,що держава навіть свої обов'язки не виконує повноцінно,коли має все можливості. Чого тоді вимагати ,від посполитих?
показать весь комментарий
15.12.2025 11:32 Ответить
про воєнні рейки: для початку можна не призначати сорокарічним прокурорам пенсії по 200 тис., а депутатам втричі збільшувати витрати, за які навіть звітувати не треба, не витрачати на ремонт набережних по 250 млн., там багато чого можна знайти, тож варто пошукати.
показать весь комментарий
15.12.2025 12:24 Ответить
Не треба вигадувати пані Берлінська . ! Кацапи будуть воювати доки їм воювати дозволятиме стан економіки . Це єдине що вирішує долю війни , а хотєлки ***** тут грають другорядну роль . Як тільки їхня економіка ляже , війна припиниться . Це закон природи , який якось обійти неможливо .
А судячи з усього , в наступному році , до кацапської економіки все ж таки - наближається свято ,, бо всі на болотах до цього посилено готуються . Навіть такий завзятий понтовик як ***** , і той визнав що мовляв - проблєми нарастают . А от Наїбулліна так та і взагалі - вже відкрито і недвозначно заявляє що єслі нинєшняя тенденція нє ізмєніцца - в наступному році їй доведеться увімкнути друкарський верстат . Що це значить , думаю - пояснювати навіть не варто .
Як би там не було , але на мою думку , попри вперте і показушне небажання припиняти війну , кацапи , десь там - на підсвідомому рівні , все ж таки зацікавлені в якнайскорішій , хоча б кількарічній - паузі у війні . Бо розуміють що вже - стоять одною ногою над прірвою .
От для прикладу - нещодавно Олєжка Царьов ( поганяло - ШТО ) обговорював з пропагандоном на ТБ - удари ЗСУ по танкерах в Чорному морі . Так от , пропагандон запитав - і шо ш мовляв - нам робіти , як цьому завадити !? Олєжка сказав наступне - ми можєм конєчно об'явіть Чорноє море зоной боевих дєйствій , тогда там будєт закрито судоходство - совсем , но руковоцтво страни на єто нікогда нє пойдьот , потому что есть риск - сорвать переговори . Тобто він випадково натякнув про те що ***** , хоча й робить вигляд що йому на все начхати , але не хоче зриву перемовин .
Кацапи можуть закладати в бюджет на війну хоч і трильйони дол , це ні про що не значить . Це лише - хотєлки , а от як воно буде насправді , це вирішуватимуть надходження в бюджет .
показать весь комментарий
15.12.2025 14:05 Ответить
Ні. Воюй сама. А я пересиджу.
показать весь комментарий
15.12.2025 21:43 Ответить