5829 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Відплата — це удари по Москві

москва

В черговий раз нагадаю очевидне.

Для того, щоби дійсно відповісти за сьогоднішнє звірство рашистів, треба бити виключно по москві.

Навіть не по пітєру.

Адже "за мкадом жизни нет". Скільки б ми не били по воронєжам, ярославлям чи пєнзам - на це всім насрати. Навіть упирям - мешканцям цих, прости господи, міст.

Рашка існує, щоб утримувати москву. І москва досі сито жере, веселиться і не відчуває війну аж ніяк. Навпаки - через неї там ще більше грошей.

Яка б криза вже не починала охоплювати всю іншу рашку - в москві все чудово. Пуйло та його шайка чекісто-бандитів чудово вивчила урок-1991. Який полягає в тому, що москву треба годувати й оберігати до останнього. Поки москва не бунтує - ніяких революцій не може бути в принципі. А значить - її будуть годувати до останнього. І захищати.

Я це до чого. Удар саме відплати на удар рашистських виплодків буде таким виключно, якщо це буде успішний удар по москві.

Якщо його не буде - хоча я десь там чув про те, що, мовляв, на блекаут в Києві ми відповімо блекаутом у москві - значить, не буде відплати. Що ж - саме час реалізувати це.

...А рефлексувати з приводу самого факту удару по нам сенсу бачу нуль. Ви ж не очікуєте, що, потрапивши під дощ, лишитесь сухим?

Так сенсу нерви витрачати на рефлексії? Рашисти будуть вбивати рівно стільки, скільки просто існуватимуть. Адже існують вони виключно, щоб вбивати. І здохнути самим.

Як все просто стає після таких ударів, правда? Ніяких сумнівів, одразу видно, хто, куди і для чого. Казав, обіцяв, зробив і не зробив.

Топ комментарии
+17
Ох і розійшовся пан Буткевич. Не по дєтскі. Тримайте мене семеро.
показать весь комментарий
27.12.2025 16:03 Ответить
+14
Які удари по мацквє? Касьянова доганяють саме за це. Ці фаєрпоінти тільки запускаються (не долітають до цілі, ні, просто запускаються) і гундосий радісно гундосить, що це перемога! Конвейєр перетворення іноземної допомоги на банківські упаковки в сумках шлєпманів-..ських- ..індічів триває
показать весь комментарий
27.12.2025 15:47 Ответить
+14
Тем примерно, чем Германия била по Лондону. Аналог ФАУ-2. Берётся ФАБ-250 (500), у нас таких как грязи, а в Колбасной ещё больше, можно там одолжить, к ней приделывается твёрдотопливный ракетный блок (где изготавливаются блок и топливо- не скажу), и готова очень быстрая баллистика (без всякой точности) с дальностью 700-800 км. Запускается со сварной многоразовой рамы стоимостью в 500-1000 долларов. И каждую ночь штук по 100-200 по мааацкве целясь в её центр. В результате где упало- там и был штаб свинособак.
показать весь комментарий
27.12.2025 16:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Ох і розійшовся пан Буткевич. Не по дєтскі. Тримайте мене семеро.
показать весь комментарий
27.12.2025 16:03 Ответить
Які удари по мацквє? Касьянова доганяють саме за це. Ці фаєрпоінти тільки запускаються (не долітають до цілі, ні, просто запускаються) і гундосий радісно гундосить, що це перемога! Конвейєр перетворення іноземної допомоги на банківські упаковки в сумках шлєпманів-..ських- ..індічів триває
показать весь комментарий
27.12.2025 15:47 Ответить
Тем примерно, чем Германия била по Лондону. Аналог ФАУ-2. Берётся ФАБ-250 (500), у нас таких как грязи, а в Колбасной ещё больше, можно там одолжить, к ней приделывается твёрдотопливный ракетный блок (где изготавливаются блок и топливо- не скажу), и готова очень быстрая баллистика (без всякой точности) с дальностью 700-800 км. Запускается со сварной многоразовой рамы стоимостью в 500-1000 долларов. И каждую ночь штук по 100-200 по мааацкве целясь в её центр. В результате где упало- там и был штаб свинособак.
показать весь комментарий
27.12.2025 16:59 Ответить
А сейчас Вам под обстрелами весело? Может, пора и москалям повеселиться?
показать весь комментарий
27.12.2025 18:08 Ответить
Які удари? Чим? Цей кончений гундосий глист знищив ракетну програму Пороха, і сцяв людям у вічі, про мільони дронів , та хламінго, в той час, як його ******* міндічівська розкрадала гроші і відсилала у Маскву двушечки.
Ця зелена ******* за 4 роки навіть не скопіювала злощасного шахеда, та не наштампувала його тисячі, що б пробивати ППо ворога. Вся ця влада - недієздатні піздаболи. Крапка.
показать весь комментарий
28.12.2025 03:07 Ответить
Так , все наче і добре , але ракети попадають по забудові , просто переб'ють купу мирняка , що розв'яже руки кацапам і вони прикрутять такий самий фаб до такої самої ракети , ото веселуха піде , чи не так?
показать весь комментарий
27.12.2025 17:52 Ответить
Это ФАУ-2 на пусковой раме. Можем повторить? Легко.
показать весь комментарий
27.12.2025 17:03 Ответить
Балістики кацапи не збивають, бо немає у них такої зброї, як Петріот, хоча б. Тому все залежить винятково від наявності в Україні балістики. Щоб цього ніколи не сталося, кацапські агенти серед зе-кодла працюють, не покладаючи рук.
показать весь комментарий
27.12.2025 17:07 Ответить
Тому що кацапня перевела країну на військові рейки і клепає озброєння, як скажена, а в нас міндічі переводили двушки у маскву під потужно-незламну сцянину гундосого глиста. Ось чому.
показать весь комментарий
28.12.2025 03:09 Ответить
Яке ФАУ, вони шахед повторити не здатні.
показать весь комментарий
28.12.2025 03:12 Ответить
Ці кацапські гаджети збивають балістику хмарою уражальних елементів. Яку балістична ракета легко прошиває на великій швидкості. Максимум, що можуть збивати кацапи - 50% балістики. Петріоти ж збивають балістику прямим попаданням. Балістика у нас буде, якщо хтось придушить зе-підора.
показать весь комментарий
27.12.2025 17:20 Ответить
Це все маячня. Немає чим і навіть якщо з'явится там колись,то в не масштабі по кількості 1-1.
Бо замах буде на мільйон, а удар на копійку. Ну як з тонною вундерваффе фламінго
показать весь комментарий
27.12.2025 17:34 Ответить
😍💕🥰
Так должна выглядеть вся *********!👍👍
показать весь комментарий
27.12.2025 17:35 Ответить
Оце ЗЕЛЯбобика трусить!
Наскільки я пам'ятаю, то під Іловайськом головним українським генералом був Сирський.
показать весь комментарий
27.12.2025 17:48 Ответить
"Очєвідноє-нєвєроятноє" .Була така передача в совку. Так в тому ж совку те, чим автор пропонує бити ,па мацквє, створювалось років 15, кожне" іздєліє" .Це при тих можливостях. А тепер згадаємо як ті, кого ми ці всі майже 35 років вибирали, піклувались про міць і можливості "давати відповідь" "якомусь" ворогу. Мабуть "західному", тому що майже всі військові частини знаходились на заході. І ось чим більше вони "піклувались" тим товстішали їхні кишені ,а на полохливі питання, а як нам захищатись як що що, лунали відповіді, "а протів каво нам ваєвать"?
показать весь комментарий
27.12.2025 18:57 Ответить
Тільки так, бити по москві, і не варто боятися якоїсь відплати, бо у рашистів одна ціль - знищити українців та їх державу. Нам втрачати нічого.
показать весь комментарий
28.12.2025 07:53 Ответить
А може ще конкретніше треба бити по рубльофкє? Але ніхто цього не зробить, бо бояться "атвєтку по Конча Заспі". Авторе, це ж очевидна річ! Ну ви прямо як дитя мале!
показать весь комментарий
27.12.2025 16:08 Ответить
А это Лондон мааацква после ударов ФАУ-2 (без всякой точности с прицелом на центр).
показать весь комментарий
27.12.2025 17:04 Ответить
Це емоції, зараз прорватися немає чим. Реальніше різати коріння навколо того спрута, і воно саме здохне без ресурсів.
показать весь комментарий
27.12.2025 17:24 Ответить
Та може досить вже марити тією мацьквою .!? Ну невже ще не набридли ці вологі фантазії .?
Хіба не зрозуміло що без американських , або німецьких ракет нам туди не дістати , а їх ніхто нам не дасть . А своїх немає , от і все - приїхали .
А дрони до мацькви не долітають , через те що ***** стягнуло до міста мало не половину наявних у рашки систем ппо . Думаєте воно дурне , і не розуміє - чим можуть обернутися обстріли мацькви ?
Той же Касьянов говорив раніше що зі 100 дронів , навіть не в саму мацькву , а тільки до її передмістя , долітає лише пара дронів . І це - в кращому випадку .
показать весь комментарий
27.12.2025 18:06 Ответить
Вже був один блекаутчик Москви - в результаті вся країна сидить на графіках - а Москва все одно ні.
Так і тут буде.
показать весь комментарий
28.12.2025 00:01 Ответить
Зелеботи активно просувають маячню про непереможне кацапське ппо, хоча любе ппо, в тому числі ізраїльське, пробивається масованим ударом, навколо Києва ппо не гірше за московське а може і краще так, як наполовину складається з західних зразків. Тому чому московити досі живуть спокійно питання до зелених балаболів.
показать весь комментарий
28.12.2025 00:17 Ответить
Все вірно Буткевич пише.
показать весь комментарий
28.12.2025 08:13 Ответить
А сейчас обстрелы Киева не хаотичные? По жилым домам не прилетает? Или вы в мааацкве живёте?
показать весь комментарий
28.12.2025 08:24 Ответить
мАцква через ці причини має найкращу в світі ППО/ПРО.
Майже нічого не пролітає, суттєве - точно.
Увесь БК висадимо в мАцкву - в результаті отримаємо оті самі 1000+ ішакєдов на день по Україні. Бо схоже, що саме удари в інші місця зривають цей прогноз Мадяра.
показать весь комментарий
27.12.2025 16:11 Ответить
Хто що знає про смерть Олексія Оскара? Бо всі мовчать, як миші під віником. Ні одне виданння нічого не написало. Отак і допомагай, і волонтер, а потім ніхто й не почешеться.
показать весь комментарий
27.12.2025 16:35 Ответить
У них є С-400/500. Заявлено, що обидва можуть збивати балістичні цілі.
А от у нас своєї балістики немає, іноземною по мАцквє не дозволять, тому і не перевірити.
показать весь комментарий
27.12.2025 17:10 Ответить
Яке "круте" порівняння. Але сьогодні ми кожен день втрачаємо по "Іловайську".
показать весь комментарий
27.12.2025 17:42 Ответить
Хто зробить? Скільки у нас фахівців залишилось, які реально здатін спроєктувати і виготовити балістичні ракети в потрібній кількості та якості?
показать весь комментарий
27.12.2025 17:47 Ответить
а пу ітак бьє по многоетажкам...цивільній міській забудові...вже стільки міст і селищ на труху перетворив
показать весь комментарий
27.12.2025 19:10 Ответить
показать весь комментарий
27.12.2025 22:55 Ответить
Єдиний підрозділ майора Касьянова, який в травні 2023 демонстративно лупив по дахам кремлівських споруд, голова Держприкордонслужби України горе-генерал Дейнеко розігнав пару місяців тому. А інші при всьому старанні дотягнутися не можуть...
показать весь комментарий
27.12.2025 23:50 Ответить
Так може і пора , тільки ви готові зловити ракету забралом? Ну, особисто ви живете в Києві і готові загинути під хаотичними обстрілами ? Ну, томущо таких ракет можна наклепати відносно багато і ті тривоги стануть безперервними
показать весь комментарий
28.12.2025 03:39 Ответить
Ніколи зєля не буде бомбити маскву!
показать весь комментарий
27.12.2025 16:34 Ответить
Може буде, якщо та колись.
показать весь комментарий
27.12.2025 17:29 Ответить
А ещё лучше так. Экскурсия по мааацковскому кремлю-2026.
показать весь комментарий
27.12.2025 18:09 Ответить
І нащо Франції рюзьгі хами?
показать весь комментарий
27.12.2025 18:16 Ответить
Тут питання дипломатичного хисту. Зе-підор давно міг домовитися про спільне виробництво з европейцями. Але Зе не для того в Україні поставлений.
показать весь комментарий
27.12.2025 18:34 Ответить
пане Буткевичу, якщо відкинути емоції, то на біса нам без світла мАсква?

Може таки раціональніше знищувати їхні нафтопереробні підприємства?

Бо блекаут у мАскві ніц не вплине на кацапську здатність вести бойові дії.

Це у нас путін допомагає блаЗЄнському ще раз обратися на президента, тиснучи на "уставших_ат_вайни", залишаючи їх без світла.

А нам треба бути раціональними.
показать весь комментарий
27.12.2025 19:27 Ответить
Там була домовленість між військовими. Тепер знаємо ціну "слова рускага афіцера"
показать весь комментарий
27.12.2025 20:02 Ответить
Треба бити не по Москві, а по кооперативу "Озеро". Але шоб вам це дозволили, заарештуйте Єрмака. Я не знаю скількі батальонів ЗСУ для цього потрібно, але це буде найграндіозніша військова операція цієї війни.
показать весь комментарий
27.12.2025 21:50 Ответить
показать весь комментарий
28.12.2025 00:00 Ответить
Одне діло , це одинарні влучання , а інше , це коли вже ніхто не переймається куди вона там влучить. От уявіть просто , що це не 1 ракета , а 100 , які летять просто хаотично.
показать весь комментарий
28.12.2025 03:35 Ответить
Оце ти вигадав - просто взяти і зробити.

А розпил, а відкат, а піар?
показать весь комментарий
28.12.2025 04:06 Ответить
Не було там домовленості. Там була домовленість між Петєю і Путєю, що виходять без зброї, а наші знаючи чим це закінчиться поїхали з ...,можливо непевно домовившись між нижчими командирами. Джерело інтерв'ю Муженкв.
показать весь комментарий
28.12.2025 04:23 Ответить
Раціональніше транспортування та видобування, і не тільки нафту.
показать весь комментарий
28.12.2025 04:36 Ответить
В для чого бити дахи та вікна у кремлі?
Дрібне ***********.
показать весь комментарий
28.12.2025 04:37 Ответить
фла мінгичями!
по бубі - в України вже штук 3000 є
чи ви не вірите бубі?
показать весь комментарий
28.12.2025 08:05 Ответить
Воно - дебіл. Зеленогололовий
показать весь комментарий
28.12.2025 20:28 Ответить
Давай, про іловайський котел. Ключові слова: Зугрес, Корбан
показать весь комментарий
27.12.2025 17:27 Ответить
Неодмінно буде.
показать весь комментарий
27.12.2025 17:39 Ответить
Хоч по
Курську для початку(
показать весь комментарий
27.12.2025 17:44 Ответить
Итог будет СПРАВЕДЛИВЫЙ.
показать весь комментарий
27.12.2025 18:06 Ответить
Гарно розлупив зєлябобку. Молодець.
показать весь комментарий
27.12.2025 20:35 Ответить
Якщо розповісти, чому досі нема чим бити по москві, так це буде така теорія змови, що заборонено весь клюв розламає об заборонено.
показать весь комментарий
27.12.2025 23:59 Ответить
На https://t.me/ukr_politics телеграмі розповісться.
показать весь комментарий
28.12.2025 00:06 Ответить
Так вони (москвіти) давно зробили, керування, і ті бомби велика проблема.

Запропонований вами варіант взагалі не варіант. Бо ефективність ніяка.
Бо така балістика буде не дешева. Балістика взагалі не дешева по суті своїй, особливо твердопаливна.
Фау то не балістика і вона на рідкому паливі була.
показать весь комментарий
28.12.2025 04:17 Ответить
Саме так. Для війни треба особливі військові технології, де ціна х20
Інакше не можна.
Пам'ятаєте за весільні дрони? Та ж історія.
показать весь комментарий
28.12.2025 04:19 Ответить
Тепер знаємо ціну П.О.П. як головнокомандувача. Накомандував.
На ньому іще й дебальцево, і вугільні схеми, і збройні, той самий Нептун то більше зрада ніж перемога, оборудка з байракторами,.,..
показать весь комментарий
28.12.2025 04:27 Ответить
Муженко. Який прямо звинуватив за здачу Пороха коли вже його звільнили.
Сирський Дебальцево здавав. І пробував здати Марьїнку. Але лейтенанти не дали.
показать весь комментарий
28.12.2025 04:30 Ответить
Та їх і не було ніколи. Вони не виготовлялися, із 60х. Бо фахівцям платити треба як при Сталіні. А у брежнєвські часи зарплата інженера стала сміхом.
показать весь комментарий
28.12.2025 04:34 Ответить
все таки коли ти в армії, всі шашечки складаються без питань...
показать весь комментарий
28.12.2025 08:03 Ответить
То ли дело Фламиндич...
показать весь комментарий
28.12.2025 08:23 Ответить
И насчёт "неэффективности". Вот как будет выглядеть мишень размером около 45х60 км в виде "бааальшой мааацквы" после парочки залпов баллистикой с низкой точностью.
Эффективнее ничего и придумать нельзя, а за топливо поговорим потом...
показать весь комментарий
28.12.2025 08:31 Ответить
Головне це рекакція західних країн на жертви цивільних, а вона може бути не на нашу користь.
показать весь комментарий
28.12.2025 09:55 Ответить
При Сталіні науковці та інженери свої наукові розробки робили в каталажках, а якщо на волі, то за невеликі гроші і деякі привілеї у вигляді житла або безкоштовного телефону.
показать весь комментарий
28.12.2025 10:01 Ответить
Дійсно, все треба робити з тверезвою головою і всі вчинки мають бути продуманими
показать весь комментарий
28.12.2025 10:04 Ответить
Непорозуміння зеленоголове, а що він не так написав, убоге?
показать весь комментарий
28.12.2025 20:26 Ответить
Коли я буду багатим як ти, я буду таким же "крутим".
показать весь комментарий
29.12.2025 05:21 Ответить
Зараз я під Херсоном і повір мені , по Києву то ще нічого майже не прилітає , в на питання ви мені так і не відповіли
показать весь комментарий
30.12.2025 06:17 Ответить
Выше уже Степан Бандера ответил.
показать весь комментарий
30.12.2025 06:56 Ответить
А , ну я не знав ,що це ваш чоловік. Буду наступного разу відповідати йому.
показать весь комментарий
30.12.2025 07:05 Ответить
Намёк на однополые связи не по делу выдаёт в вас парашника, а не херсонца.
показать весь комментарий
30.12.2025 07:45 Ответить
Що я херсонець , то ви самі придумали , тут я у складі корпусу. А робити посилання на людину, що називає когось "дебілом зеленоголовим" , то ідентифікує вас як українця ?. Я вже мовчу , про те , що пишете ви мені російською ( що ідентифікує вас як кого ?) , бо навіть вивчити вам її це просто надскладна задача.
показать весь комментарий
30.12.2025 08:44 Ответить
Зато я в совершенстве знаю 3 других языка, и на двух из них (причём не на русском) много лет работаю. А украинский полностью понимаю, как и ещё один (и это опять не русский), и откуда я сам родом. Так что письками с любителями голубых будете меряться в другом месте, "корпусный" вы наш.
показать весь комментарий
30.12.2025 21:18 Ответить
Так ви самі мірятись почали тільки що 😂І я знаю , до широкомасштабки працював спочатку на німецькі ( швейцарські ) , потім іспанська , а початок вторгнення американську компанію з Каліфорнії, вивчав мови, спілкувався з колегами , вільно програмую на 2х мовах програмування і що, цеж не я завів розмову про ідентифікацію , а ви.. Вам просто нічого мені відповісти нормальне , бо я на війні зараз , я бачу і бачив як міста перетворюються на привиди , як каби просто зносять будівлі під фундамент і я знаю про що кажу , а ви ні, бо якби знали то не співали б тут про "хаотичні обстріли Києва". Одна кацапська молнія і виб вже кричали "памагіте, спасіте".
показать весь комментарий
03.01.2026 05:25 Ответить
Не надо здесь ныть, надо наносить параше неприемлемый ущерб. Для этого существуют десятки способов, и не только на фронте, и все их надо применить одновременно. Результат- НОЛЬ свинособак на планете Земля. Или они исчезнут, или мы, что тут ещё непонятного?
показать весь комментарий
03.01.2026 07:27 Ответить
Тоді ідіть сюди , на фронт і завдавайте неприйнятну шкоду , а почавши хаотично бити по всім і вся ми станемо не кращими за кацапів , втратимо підтримку партнерів і залишимось сам на сам з ворогом.
показать весь комментарий
03.01.2026 08:31 Ответить
Вы не поняли, какими языками я владею, и речь не о программировании.
Поэтому на своём месте я приношу больше пользы, чем многие на своём.
показать весь комментарий
03.01.2026 09:42 Ответить
"...почавши хаотично бити по всім і вся ми станемо не кращими за кацапів..."
Мы не должны хаотично бить. Мы всех их должны уничтожать хотя бы в соотношении 10:1, лучше 100:1, и удары по густонаселённым района мааацквы- лучший способ это сделать. Причём не только дронами и ракетами, а и тем, что на самом деле обеспечит ДЕСЯТКАМ МИЛЛИОНОВ СВИНОСОБАК их любимый НЕПРИЕМЛЕМЫЙ УЩЕРБ.
показать весь комментарий
03.01.2026 09:51 Ответить
Мдя, тут мені і додати нічого, те що ви хочете, немає нічого спільного з реальністю... І слава богу. Останні події в Венесуеллі показали , що мирняк не обов'язково лупашити наосліп , головне відтяти хірургічно голову лідерам і все, а моглиб як і ви казали , завалить ракетами Каракас , натовкти купу народу ....
показать весь комментарий
03.01.2026 18:21 Ответить
Так я 2 мовами програмування на додачу
А так можу спілкуватися німецькою і англійською , ну і трохи гірше іспанською.
показать весь комментарий
03.01.2026 18:23 Ответить
Я написал не о Каракасе, а о создании неприемлемого ущерба мааацкве.
Это вполне реально сделать, если перестать жевать зелёные сопли.
показать весь комментарий
03.01.2026 22:27 Ответить
На уровень С1 или С2? Устно и письменно? Это важно...
показать весь комментарий
03.01.2026 22:28 Ответить
Так , звичайно продовжуйте зміщувати акцент розмови 😁 що ще важливо ? Сертифікати сіейай , гйот , деле? Давайте ще на турніку скільки разів хто , а потім ще і скільки дівчат в кого було і в кого тачка краща і пісюн довший. Ну, а чого , хай буде 😸
показать весь комментарий
04.01.2026 10:37 Ответить
Я вже писав , мобілізуйтесь і завдавайте шкоду реальною зброєю , а не уявними ракетами з нереальними планами .
показать весь комментарий
04.01.2026 10:41 Ответить
Того вреда, что приносят свинособакам мобилизованные недостаточно для нанесения кацапам НЕПРИЕМЛЕМОГО УЩЕРБА. Уничтожение города мааацква с его недочеловечьим свинособаконаселением является для свинорейха НЕПРИЕМЛЕМЫМ УЩЕРБОМ. Но только одними дронами этот клоповник не уничтожить.
показать весь комментарий
04.01.2026 13:52 Ответить
Так, понятно, никакого Сертификата европейского образца ни по одному из языков у вас нет. Продолжайте отжиматься на девчатах в крутой тачке с рулёткой у писюна, результат в палках и в погонных метрах доложите.
показать весь комментарий
04.01.2026 13:55 Ответить
Так як нема - є, ще в 2017 здавав, коли це справді треба було. Ну а пісюн справді довший і яйця є не тільки по клавіатурі бити , так що доповідаю 😁
показать весь комментарий
05.01.2026 05:52 Ответить
Страница 1 из 2