7717 посетителей онлайн
11 123 118
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

"Виснаженість" України - брехня

українці

За підсумками поточного року Україна, цілком ймовірно, зможе констатувати номінальне відновлення довоєнного показника ВВП. У 2021 році він у доларах склав 195,38 млрд., за даними МВФ. На цей рік різні інституції прогнозують номінальний ВВП від 8.5 до 9 трлн грн, що, неважко порахувати, більше за 200 млрд.

Це не враховує доларову інфляцію, але все ж ВВП стабільно зростає з 2022 року. І це — при колосальному відтоку найбільш економічного населення, ударах по енергетичній, морській та залізничній інфраструктурах. Людей стало значно менше, електроенергія — через раз, але ВВП відновлюється.

Ви скажете, що статистика — це такий вид державної брехні, цифри на хліб не намажеш.

Добре, глянемо на той матеріальний світ, у якому живе українець — це житло, автівки, ресторани.

На початку 2023 року оренда однокімнатних квартир у Києві була близько 10 тис грн/місяць. Грудень 2025 - приблизно 16 тис грн, влітку сягала 18-20 тисяч. Це, крім усього іншого, означає, що у людей є гроші знімати житло. Цей факт підтверджує і державна статистика — ріст середньої зарплати стабільно перевищує інфляцію:

2023: +3,7%

2024: +15,6%

2025: +3,9% (прогноз)

Єдине що, це на фоні зменшення реальної грошової винагороди військовослужбовців. От де реальне виснаження.

Автомобілі. У 2023 році первинні реєстрації нових легкових авто зросли приблизно на 60,6 %. У 2024 нових машин зареєстровано 14 % більше.

Дані по місяцях 2025 року демонструють зростання продажів у річному порівнянні. У вересні 2025 року українці придбали понад 6,8 тис. нових авто — це десь 20 % більше, ніж у вересні 2024. У жовтні 2025 — близько 7,3 тис. (+34 % до жовтня 2024). У листопаді 2025 — близько 8,3 тис. нових авто, що на приблизно 58 % більше, ніж у листопаді 2024.

Словом, 2025 рік загалом теж демонструє позитивну річну динаміку, зростання обсягів нових авто майже по кожному місяцю порівняно з 2024. Чи це "виснаження"?

Ресторани. Тут має бути з 2024 суцільна боязнь ТЦК і сидіння по домах. Але ні. Наприклад, у Києві було відкрито до 215 закладів (ресторанів/барів/кав’ярень/стрітфудів).

Чистий приріст по Україні у 2025 становив приблизно 2 728 закладів. Це значно менше, ніж в попередньому році, але цілком відповідає реаліям. Надалі можливий і спад, але поки його не видно.

***

Завдяки іноземній допомозі і зусиллям самих українців, Україна економічно зростає попри війну, попри серйозні, але не критичні проблеми. Що можна сказати точно — про якусь виснаженість війною тут говорити не приходиться.

Так, усі сили РФ зараз кинула на наше знищення, але це їй ніяк не вдається.

Так, напруженість і невизначеність є, але економіка точно не є аргументом на користь капітулянства (як і НІЩО інше). Навпаки, це сильний аргумент за подальший контр-спротив атакам РФ, свідчить про життєздатність країни, дієвість її партнерів і наявність ресурсів як для відносно спокійного життя тилу, так і для забезпечення активних бойових дій.

Топ комментарии
+22
Автор, виявляється, ще й потужний економіст-аналітик. Цікаво, то хто ж катається на тих новісеньких автівках, не знаєте? Пересічні українці, що стали добре жити нарешті, або ж ФОПи, мусора, та інші кровосісі на шєє трудового народу, як до 1917 року було?
показать весь комментарий
31.12.2025 15:30 Ответить
+20
" Людей стало значно менше, електроенергія - через раз, але ВВП відновлюється."- поясните как? Кто это так поднялся во время войны, что аж ВВП поднимается? "... ріст середньої зарплати стабільно перевищує інфляцію"- . И дальше по тексту полный бред дилетанта, живущего в своём мире.
показать весь комментарий
31.12.2025 15:37 Ответить
+19
Висновок -якби не іноземна допомога - наша країна вже давно капітулювала б. Бо економіка реально падає . ЇЇ навіть не вистачає на фінансування військової частини . А бюджетники практично на 100 % фінансуються заходом.
Отака реальна муйня малята
показать весь комментарий
31.12.2025 16:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Автор, виявляється, ще й потужний економіст-аналітик. Цікаво, то хто ж катається на тих новісеньких автівках, не знаєте? Пересічні українці, що стали добре жити нарешті, або ж ФОПи, мусора, та інші кровосісі на шєє трудового народу, як до 1917 року було?
показать весь комментарий
31.12.2025 15:30 Ответить
Трохи піднімає к святам настрій. Правильно робить. Якщо народ зневіриться тоді вже ніхто нам не допоможе. А поки є віра, то кішка тонка у орків проти України! )
показать весь комментарий
01.01.2026 10:32 Ответить
Він навів факти. Він не брехав. Ломає стеоретип уставших від війни, знедоленої країни, що воює за своє виживання в екзестиальній війні? Вибачайте. Проти фактів не попреш.
показать весь комментарий
01.01.2026 11:12 Ответить
Та які факти...задовбали статистики..
показать весь комментарий
01.01.2026 11:17 Ответить
пересічний фоп заробляє менше, ніж держслужбовці, до речі.
показать весь комментарий
01.01.2026 10:12 Ответить
Так а згадані мною мусори - то й є держслужбовці, а не общєствєнніки. Не став всіх перераховувати; Ви прави, звісно. Колись один міністр часів Кучми, якому закинули про те, що він займається бізнесом, а це несумісне з його статусом держслужбовця, відповів: "А ніде не написано, що Міністр - ето государствєнньій служащій. Міністр - ето палітічєская фігура!". Тож отих теж треба додати до переліку. А щодо ФОПів, то якщо подивитися: як вони живуть, на чому їздять, та кого й э буть, то я їх згадав цілком слушно.
показать весь комментарий
01.01.2026 10:23 Ответить
ФОПи кровосісі?
Чувак, від лівацтва до шизи один крок, кидай ту каку
показать весь комментарий
02.01.2026 00:10 Ответить
" Людей стало значно менше, електроенергія - через раз, але ВВП відновлюється."- поясните как? Кто это так поднялся во время войны, что аж ВВП поднимается? "... ріст середньої зарплати стабільно перевищує інфляцію"- . И дальше по тексту полный бред дилетанта, живущего в своём мире.
показать весь комментарий
31.12.2025 15:37 Ответить
Він навів факти. А ви апелюєте то емоцій на рівні: " кто дурак? Сам дурак!"
показать весь комментарий
01.01.2026 11:14 Ответить
Я живу в этих фактах, а не читаю циферки на бумаге, и как-то вот реальность далека от описанной статистики данным господином.
показать весь комментарий
01.01.2026 11:48 Ответить
Ех краще пан Луценко писав про метеликів - це в нього гарно виходить . Бо якщо за справу візьмуться фахові економісти - то весь ріст ВВП зникне як метелики зимою .

Ріст ВВП зумовлений ростом військового бюджету. А виробництво - дронів,військової техніки,*********** - це не те, що потім служить багато років і розвиває економіку - а продукт , що згорає на полях війни майже вмить.

Тобто якщо в цьому році виділили на озброєння 17 мільярдів - то ці 17 мільярдів не створять нові робочі місця , не будуть орати землі, не стануть новими заводами чи квартирами - це гроші - які перетворяться у вогонь і попіл. Гроші перетворені на повітря .

А ще мільярди гривень які надходять в економіку як гранти ,кредити ,допомоги - виплати для пенсіонерів ,бюджетникам ,сім'ям загиблих та поранених - Які потім йдуть в економіку і зараховуються як ввп - це порожні гроші за якими немає нічого .

Тому якщо візьмемо дані за 25 рік

У 2025 році загальний військовий бюджет України (сектор безпеки та оборони) у доларовому еквіваленті становить близько $61,5 - 64 млрд.

і відмінусуємо від 200 мільярдів - 60 мільярдів військових ( тобто порожніх ,які згорять у війні ) .То отримаємо 140 мільярдів . Які на фоні минулих 190 мільярдів - показують реальну картину мінус 40 % падіння реального ввп
показать весь комментарий
31.12.2025 15:49 Ответить
Про Метеликов - это ,видимо, была случайность
Не ждите больше МАРСЕЛЬЕЗУ..
Цвейг уже об этом написал...
показать весь комментарий
31.12.2025 16:32 Ответить
Так ці 60 млрд нібито згорають, але це згорає сама продукція, а гроші за вироблення цієї продукції куди ідуть? Теж згорають? Ні, вони через зп податки і таке інше значною частиною прокручуються в економіці країни. Так що ці 60 млрд далеко не повністю згорають.
показать весь комментарий
01.01.2026 10:37 Ответить
Це порожні гроші ,які не підкріплені товаром ,який обертається в в економіці. А якщо багато "порожніх " грошей , а товару мало - то гроші знецінюються. Йде ріст інфляції. Тому.за 4 роки інфляція біля 60 %, якщо не всі 100
показать весь комментарий
01.01.2026 11:12 Ответить
Не 60 млрд треба мінусувати, а лише 24 бо решта 36 млрд це з/п і виплати. Та й в цих 24 млрд є значний відсоток фонду з/п та прибутку. 70% статті Луценка про рітейл, який згідно експертних даних збільшився на 20% в $ еквіваленті в порівнянні з довоєнним показником. Якщо відняти людей в окупації і еміграції, то по факту він зріс до 24%. Це факт. А як ви це сприймаєте і як ви до цього відроситесь, то це ваше суб'єктивне судження.
показать весь комментарий
01.01.2026 12:56 Ответить
З/п бюджетникам та військовим - це гроші не підкріплені товаром - які розганяють інфляцію.
Якщо говорити про об'єм грошей то він виріс, в якщо говорити про реальну економіку в штуках мінусючи військову - то вона обвалилася
показать весь комментарий
01.01.2026 13:49 Ответить
100% так. Якби ці гривні не підкріплювались доларами дотацій.
показать весь комментарий
01.01.2026 16:33 Ответить
Продовжимо далі трохи статистики :

На початку 2023 року оренда однокімнатних квартир у Києві була близько 10 тис грн/місяць. Грудень 2025 - приблизно 16 тис грн, Джерело: https://censor.net/ua/b3593272

Цілком логічно - бо на протязі 2022 року - десятки тисяч людей виїхали , і тепер потихеньку повертатися . І ціни які були занижені почали повертатися до реальних . . І навіть багато людей ,які переїхали зі зруйнованих міст - не сильно підняли цін .

Де тут пан Луценко бачить ріст ?

Автомобілі. У 2023 році первинні реєстрації нових легкових авто зросли приблизно на 60,6 %. У 2024 нових машин зареєстровано 14 % більше.

Дані по місяцях 2025 року демонструють зростання продажів у річному порівнянні Джерело: https://censor.net/ua/b3593272

Тут знов маніпуляції - бо найбільший обвал був у 2022 . І потім йшло відновлення . Бо якщо у 2021 ви їли 10 котлет , у 2022 -5 котлет, а в 2024 вже 7 . То звичайно на фоні 2023 ви реально прибавили білків - головне не дивитися в 2021
показать весь комментарий
31.12.2025 15:56 Ответить
Дадут партнёры больше денег - экономика улучшилась. Дадут меньше - экономика ухудшилась.
показать весь комментарий
31.12.2025 15:57 Ответить
Отут повністю погоджуюсь
показать весь комментарий
01.01.2026 12:59 Ответить
Цей факт підтверджує і державна статистика - ріст середньої зарплати стабільно перевищує інфляцію:

2023: +3,7%

2024: +15,6%

2025: +3,9% (прогноз) Джерело: https://censor.net/ua/b3593272

Ну а це взагалі смішно . Бо кожен може глянути собі в кишеню .

Але є простіший метод . Курс долара в 2022 - 27 гривень . В 2025 -42 . Тобто ріст на 50 % . От на 50 відсотків приблизно піднялися і ціни. А зарплата навіть на 25 % не змогла .

Тому раджу пану Луценку писати про метеликів - і не писати про те що в країні дох*я масла росте реальний ВВП , а то неблагодарні гражданє в яких потужний ріст зарплат можуть і побити...

ПІ. СІ. Масло до речі подорожчало з 350 до 550 грн ...
показать весь комментарий
31.12.2025 16:03 Ответить
у мене дохід в доларах, в 2022 вистачало 500 на місяць, а зараз до 1000, і це ще жорстка економія.
показать весь комментарий
01.01.2026 10:36 Ответить
Я рахую по їдлу..і пакетам доставки маркету..цінам на м'ясо..цінам на воду..це кабзда..
показать весь комментарий
01.01.2026 11:25 Ответить
Висновок -якби не іноземна допомога - наша країна вже давно капітулювала б. Бо економіка реально падає . ЇЇ навіть не вистачає на фінансування військової частини . А бюджетники практично на 100 % фінансуються заходом.
Отака реальна муйня малята
показать весь комментарий
31.12.2025 16:13 Ответить
Все правильно, шановний пане Олександр.
Тільки не треба забувати що така сама ситуація була в Британії в 2-ій світовій війні.
Не дивлячись на те що у неї були і заморські тариторії.

Як-би не США та Канада ще не відомо як-би встояли Британці та СССР. Так що в ситуаіції коли агресор велика країна чи блок країн (а тоді на Гітлера працювала промисловість майже всіх країн Європи, в тому числі і нейтральної Швеції) це доволі типічна ситуація.

Без фінінсово-економічної і ресурсної допомоги великих союзників такі невеликі країни як Україна не встояли-би.
показать весь комментарий
31.12.2025 19:53 Ответить
Дякую за коментар
показать весь комментарий
31.12.2025 19:59 Ответить
Невже під час війни друзі Черчілля теж крали допомогу , як в останній день.
показать весь комментарий
31.12.2025 20:04 Ответить
Я не захищаю зЕлену владу мародерів, зрадників і бандитів.
Навіть більше - як-би у керівництві держави були патріоти і державники то з такою допомогою союзників в Україні був-би навіть приріст економіки за рахунок розвитку ОПК.

Бо іноземні партнери дали би навіть більше ресурсів коли бачили-би що не крадуть.
показать весь комментарий
31.12.2025 20:09 Ответить
Справжні масштаби допомоги нажаль невідомо,і скільки вкрали-теж. Трамп оперував цифрою 350 лярдів.
показать весь комментарий
31.12.2025 20:12 Ответить
Можливо не так багато - бо цифри допомоги засекречені. Трамп потім визнав що "трохи добавив" - це була цифра про всю допомогу Заходу Україні, а не тільки допомога США.
Він чомусь усю її записав до графи "вкрали".

Тільки Трампу вірити в наш час - себе не поважати.

У нього головне джерело інформації - це розмова з путлером і любимі новостні канала де його хвалять, а не доклади спецслужб США.
показать весь комментарий
31.12.2025 20:21 Ответить
Крім грошей вони ж ще гуманітарку крадуть..дитяче їдло, пелюшки, памперси..а потім продають через олх, пром й т.і.
показать весь комментарий
01.01.2026 11:28 Ответить
Не забувайте, що в допомозі, є статті про які ніколи ніхто не заявить і не підтвердить, ні США, ні Британія, ні Канада, не інші, хто допомогав і допомагає, бо багато чудових новин, часто завдяки цим статтям (П.С. це пряма допомога, чиновники її вкрасти не можуть, хоча хочуть і думають як це зробити). Про це буде відомо років через 10 - 20 після війни, якщо можна буде про це казати.
показать весь комментарий
01.01.2026 10:57 Ответить
Довести це неможливо. Вважаю такі бодрі заяви банальним відмазуванням крадійства
показать весь комментарий
01.01.2026 11:18 Ответить
А без довіри, війни не виграєш, красти будуть (при чому не напряму, а за схемами, які описав Касьянов - на військових замовленнях, виробництві, ремонті і т.д. і т.п.), тому перелічені вище особи і шукають способи прямих контактів, і напряму намагаються фінансувати те, що підходить, ефективність в такому випадку максимальна, в такому випадку "схема Касьянова" не діє, бо в/ч потрібен результат і перспектива, а не окозамилювання (хоча непрямі втрати, які під одним кутом можна розглядати, як дрібну крадіжку, а під другим, як поточні оперативні витрати, бо сьогодні вклали бійці свої, а завтра компенсували з "допомоги" - хоча формально для зовнішнього спостерігача це крадіжка, хоча і в особливо малих розмірах, якщо порівнювати з чиновниками).
показать весь комментарий
01.01.2026 11:31 Ответить
Яка може бути довіра до влади крадіїв.
показать весь комментарий
01.01.2026 11:56 Ответить
Не має довіри, Ви праві, але "він сукин син, але свій сукин син" (і ситуація майже така).
показать весь комментарий
01.01.2026 12:09 Ответить
А за що тоді війна ?
показать весь комментарий
01.01.2026 12:15 Ответить
не за "верхівку", а засебе, мінімальна мотивація - не хочу щоб мої діти жили у "руському мірі", а зі своїми гнидами розберемось потім
показать весь комментарий
01.01.2026 12:18 Ответить
Не розберетесь. Історичних прикладів більш, ніж достатньо
показать весь комментарий
01.01.2026 13:06 Ответить
Це або пропаганда, або безпросвітна тупість, нести мачню про "розберемося потім".
показать весь комментарий
01.01.2026 13:14 Ответить
тоді ваші діти житимуть при зеленському довічно.
показать весь комментарий
01.01.2026 13:36 Ответить
інший варіант - підкоритись путлеру, в такому випадку ми знову обираємо краще з гіршого...
показать весь комментарий
01.01.2026 15:53 Ответить
п.с. - внесу корективу: маю на увазі відношення Партнерів до нашої влади в дійсному стані
показать весь комментарий
01.01.2026 15:54 Ответить
Не треба порівнювати 2-гу світову та нашу війни. Це не правильно. Тоді Німеччина воювала мало не проти всієї Європи. І єдина причина чому вони не окупували Британські острови, це тому що їм було важко перекинути туди війська. Тому вони їх просто бомбили. Та й то, якщо б гітлер вирішив напасти суто на Британію, то скоріш за все він би досяг своєї цілі.
показать весь комментарий
01.01.2026 01:05 Ответить
А потім мало не вся Європа працювала на Німеччину.
показать весь комментарий
01.01.2026 13:08 Ответить
Це все так, але дякуючи допомозі розвинутих країн. Слава богу, вони не збираються нас покидати.
показать весь комментарий
31.12.2025 16:20 Ответить
Звідки така впевненість??? Подобається жити у невизначеності і сподіватися на чиюсь добру волю?
показать весь комментарий
31.12.2025 16:28 Ответить
Невизначеність - це частина будь-якої війни. Але альтернатива - не "ні на кого не сподіватися", а працювати з союзниками й використовувати спільні інтереси. Саме це Україна і робить.
показать весь комментарий
31.12.2025 16:38 Ответить
Мабуть добре бути таким наївним...
показать весь комментарий
31.12.2025 16:40 Ответить
Це не наївність, а опора на факти й інституції, а не на емоції. Наївність - це ігнорувати те, що вже відбувається роками.
показать весь комментарий
31.12.2025 16:43 Ответить
Добре...
показать весь комментарий
31.12.2025 16:45 Ответить
Хто кого використовує - тут ще питання. Ну а хто з цього не отримує ніяких ґешефтів - теж очевидно.
показать весь комментарий
31.12.2025 23:13 Ответить
Звісно, що не покинуть - хто ж покине "щит Європи", що захищає їх від ерефії.
показать весь комментарий
01.01.2026 04:06 Ответить
А хто за освітою пан Луценко? Чи можна довіряти його аналізу?
Бо пам'ятаю, то він завжди був якимось активістом (виправте, якщо помиляюся).
показать весь комментарий
31.12.2025 16:29 Ответить
І як це заперечує поточний стан ВВП? Луцеко вірно охарактеризував поточний стан економіки.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:05 Ответить
Це вже нова серія мультівсесвіту божевілля. А там крепчаєтЪ і тут
показать весь комментарий
31.12.2025 16:37 Ответить
Ця теріторія з кожним десятиліттям, з кожним роком все менше вміє заробляти гроші.
Зараз взагалі розучилася. Саме тому така скажена мілітарі-пропаганда і бачення майбутнього лише як теріторії-фортеці чи іноземцями найманого війська як запоріжзьки козаки.

Тому смішно читати про якийсь там ВВП. Який де-факто залежить лише від волі так званих партнерів - а точніше найманців цього війська та теріторії.
показать весь комментарий
31.12.2025 16:43 Ответить
Раджу запам'ятовувати всіх, хто несе маячню. Вони ж всі у ВР будуть ломитися на виборах.
Досить з нас нездар (чи талановитих брехунів) у парламенті.
показать весь комментарий
31.12.2025 16:43 Ответить
Луценко маячні не несе. Він оперує офіційними статистичними даними. Але чомусь незручна правда більшістю не сприймається.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:20 Ответить
Мільйони чиновників, депутатів, ментів, прокурорів отримали підвищення зарплат. Ото і весь ріст економіки. І кількість ресторанів, фітнес центрів, саун росте тільки через цих слуг народу, які день і ніч трудяться на благо народу.
Середня зарплата по країні ледве досягає 20 тис грн, а менти та чиновники отримують від 40-50 тис грн.
Але питання чи довго ще ЄС буде спонсорувати Україну?
показать весь комментарий
31.12.2025 16:44 Ответить
Притомний допис.Ніяк не заперечує того, що написав Луценко.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:22 Ответить
День ото дня растет процент жиров у масле
показать весь комментарий
31.12.2025 16:53 Ответить
Є таке. Позитивні блохєри таке *******.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:23 Ответить
Народ, в гіркий сарказм автора ви не бачите? А він є. Не такий тупий пан автор за якого його приймають
показать весь комментарий
31.12.2025 16:55 Ответить
Не бачимо. Бо автор серйозно вірить в те ,що написав.
показать весь комментарий
31.12.2025 18:09 Ответить
Це офіційна статистика. Яка субєктивно корелюєця з реальністю.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:25 Ответить
По офіційній статистиці - інфляція за 3 роки 40 % , в реальних одиницях товару ,які я можу купити за ті самі гроші - 60-100 % . Тому давайте жити не мареві ілюзії офіційної статистики ,а реальною купівельною спроможністю.
Реальне ВВП України не виросте від того ,що Україну накачують фінансовою масою ,виробництво впало ,кількість людей ,які виробляють товари зменшилось на третину . То чого в нас має рости реальне ВВП , Що раптом продуктивність праці виросла вдвічі ? Чи може побудували масово нові виробництва ?
показать весь комментарий
01.01.2026 15:20 Ответить
А ще мабуть для цього пана одкровенням буде що електрика береться не з ризетки ,а від електростанції. І за чий кошт це все відбудовувати .
показать весь комментарий
01.01.2026 16:10 Ответить
Але пан зате веде чемний діалог , що не так часто трапляється . За що йому дяка
показать весь комментарий
01.01.2026 16:13 Ответить
Ви пересмикуєте. По суті заперечень не буде. "Жить стало харашо, жить стало лучше". Якщо більшість і збідніла, то меншість настільки покращила свій матеріальний стан, що загальні показники суттєво покращились. Гроші є і їх багато. Але на оборону вони майже не працюють.
показать весь комментарий
01.01.2026 16:31 Ответить
В чому ? Гроші на поточні потреби якось даютть, щось ними закривають навітьзврахуванням розкрадання. Але за що відновлювати те що заразінтенсивно знищується.
показать весь комментарий
01.01.2026 16:37 Ответить
Мова не про відновлення, не про те де ці гроші взялися, і не про електрику і звідки вона береться, мова про те, що гроші є і їх реально більше, ніж було до війни.Якщо у когось їх стало менше, то це не заперечує того, що в когось їх стало більше. Важко пояснювати елементарні речі. Дуже дратує, коли співрозмовник або справді не розуміє, або вдає, що не розуміє про що йому торочать.
показать весь комментарий
01.01.2026 19:05 Ответить
Я про $
показать весь комментарий
01.01.2026 16:28 Ответить
Виснаження лише в рабів. Але кому вони потрібні - їх давно списали з 'активів' держави. І поки ці викинуті на смітник життя раби воюють, вільні люди насолоджуються життям і ростом благополуччя. Ще й цькуючи рабів за те що погано захищають від ракет і здають території.
показать весь комментарий
31.12.2025 17:33 Ответить
Підтримую. Реалістично і критично.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:26 Ответить
...до речі, не потрібно забувати, що ресторани/бари/кав'ярні/стрітфуди/перукарні
і тому подібні заклади також використовуються для відмиву чорного налу.
Точка відкрита, і ніхто не переймається, чи приносить вона прибуток чи ні.
Але так, в статистиці вона враховується і піднімає оптимізм окремих "таваріщей,
каторые нам вовсе не таварищи"...
показать весь комментарий
31.12.2025 17:44 Ответить
Який там чорний нал. Не смішіть мої тапки.

Вивід грошей йде тупо. Через фінансові установи. Страхові компанії)))) там відразу на офшори.
показать весь комментарий
01.01.2026 11:33 Ответить
Починається конспірологія. В Україні всім похєр де у пересічного громадянина раптом зявились гроші на нове авто, нерухомість і т.п.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:28 Ответить
Ав тор на 100% правий! Сьогодні біля Сільпа і АТБ ніде було машину втикнути і це в смт. Мабуть це були все судді і прокурори
показать весь комментарий
31.12.2025 19:17 Ответить
Тю. Дружина каже що в АТБ, яке по дорозі до Буковелю, вчора ніде стати було. На касах черги великі. Чоловіків призовного віку просто завались. Поліція стояла на стоянці біля АТБ, і хоч би вусом повела.
показать весь комментарий
01.01.2026 01:08 Ответить
Чоловіків призовного віку просто завались. Поліція стояла на стоянці біля АТБ, і хоч би вусом повела.
-----------------
Поки що у нас немає офіційної статті в кримінальному кодексі за те, що ти чоловік призовного віку в Україні.
показать весь комментарий
01.01.2026 13:39 Ответить
А могли б поперевіряти документи на предмет ухилення від мобілізації. Це їхні функціональні обов'язки.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:31 Ответить
Ні, звичайно, ти що. Судді та прокурори є не їздять машинами та ще й в Сільпо. А менти, кажуть, взагалі кіньми користуються.
показать весь комментарий
01.01.2026 03:52 Ответить
Бачу є притомні люди.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:29 Ответить
Дякую, ми - порохоботи такі!
показать весь комментарий
01.01.2026 16:52 Ответить
Відбірна маячня. Виживання країни на 100% залежить від прямої іноземної фінансової допомоги... Який ВВП? Перестаньте в першу чергу брехати собі і повертайтеся в реальність
показать весь комментарий
31.12.2025 20:01 Ответить
А ВВП і включає всі кредити, позики незворотні і зворотні. Ви демонструєте повну необізнаність в питаннях, які беретесь обговорювати і критикувати.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:34 Ответить
Та яка тут може бути виснаженість, достатньо почитать новини, щоб отримати заряд бодрості:

Миколаївський обласний прокурор Дмитро Казак вийшов на пенсію в 29 років...звільнився зі служби і виїхав жити в Швецію. Через суд йому вдалося назначити собі пенсію 156 тисяч гривень на місяць.
Дмитро Казак являється наймолодшим прокурором, який отримує пенсію. Зазвичай прокурори отримують інвалідність і виходять на пенсію у віці 35-40 років.
показать весь комментарий
31.12.2025 20:07 Ответить
Тю. Прокурори отримують інвалідність через певний період часу? Круто так жити. Попрацював 10-15 років, і на тобі інвалідність і немалі виплати від держави. Нах хвилюватись що на пенсії, на яку підеш в 60-65, будеш отримувати подачки у розмірі 3-6к грн.
показать весь комментарий
01.01.2026 01:11 Ответить
Ну коли ЗЕ говорив "зробимо їх разом", ніхто ж не уточнив хто і кого зробить
показать весь комментарий
01.01.2026 01:57 Ответить
В цій новині прекрасно все.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:38 Ответить
Страница 1 из 2