11517 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Що не так із критикою дій США у Венесуелі?

Знову і знову наштовхуюсь на дописи відомих політиків, урядовців та громадських діячів, які слово в слово переказують мотиви російської пропаганди, мовляв право сили стало сильнішим за силу права!

Навіть Сергій Притула "клюнув" на цю наживку, створену в москві.

допис

Чомусь ніхто не пише, що Мадуро, прийшовши до влади (доречі, на не зовсім чесних виборах, і за допомогою Єльцинського "трюка" з наступником (тоді Уго Чавес попросив перед смертю голосувати за Мадуро), відразу експоприював всі нафтові вишки американських компаній, які видобували "чорне золото" згідно підписаними з урядом Чавеса угодами.

Тоді він звинуватив США в повному занепаді в своїй країні і пообіцяв, що венесуельці житимуть набагато краще, якщо він забере ці вишки.

Через півроку Венесуела стала найбіднішою країною Південної Америки, і понад 8 мільйонів її жителів втекли в інші країни.

В 2021 році я три місяці провів в латинській Америці ( тоді ми вивчали і досліджували міста та культуру інків), розмовляв з десятками громадян Венесуели, які втекли в Перу, Колумбію ( з цією країною у Венесуели був відкритий кордон), Нікарагуа, Мексику та інші латиноамериканські країни.

Всі ці люди розповідали, що Мадуро зробив Венесуелу своєю вотчиною, і ніколи не дозволить змінити в ній владу. Середня зарплата в країні на той час дорівнювала 4 доларам США.

А будь-хто, хто насмілювався на протести, відразу потрапляв у вʼязницю або в землю. І таких людей було мільйони.

В 2018 році на виборах президента Венесуели переміг Хуан Гуайдо, це визнали понад 70 країн світу, але Мадуро оголошує переможцем себе, і починається ще більша криза легітимності та повний занепад економіки.

Міжнародні санкції не діють. Країна стає сателітом росії, яка практично скуповує всю нафту і повністю керує країною.

Мадуро охороняють ЧВК Вагнер та кубинські найманці.

Зброя російська, спеціалісти російські, все російське.

Російські підприємства просто грабують країну, добуваючи ресурси за безцінь.

Згодом туди заходить Китай - починає закуповувати більше нафти, ніж раша.

Всі ці кошти Мадуро використовує виключно на поліцію та армію, народ не отримує нічого.

В усіх міжнародних інституціях Венесуела повністю підтримує позицію рашки.

Вони визнають російським Крим та Донбас.

Вони підтримують вторгнення в Україну.

Більше того, зараз в Венесуелі російські підприємства щоденно виробляють до 350 шахедів, які щодня атакують Україну!

В 2024 році Мадуро знову балотується, хоча опитування прогнозували поразку від Марії Мочадо. Мадуро наказує не допустити її до виборів, що і суд це робить.

Мочадо просить народ голосувати за Едмундо Гонсалеса, але вибори проходять під тиском і з чисельними порушеннями. За всіма підрахунками незалежних спостерігачів виграє Гонсалес, але Мадуро знову не віддає владу. "Малює" собі 51%!

Всі ці роки громадські активісти Венесуели просять світ втрутитися!

Але світ мовчить.

І от нарешті США роблять спробу допомогти країні - викрадають диктатора Мадуро і пропонують провести чесні вибори.

Так, Штати звичайно ж хочуть повернути собі втрачені колись нафтові вишки, і заробляти гроші. Не заперечую. Але це справедливо.

Росія, розуміючи, що втрачає плацдарм в Південній Америці, починає підбурювати світ, запускаючи тезу, на яку "клюють" навіть в Україні - про право сили!

Починають порівнювати СВО США з СВО рашки, мовляв нічим це не відрізняється!

Відрізняється, ще й як.

США не мають наміру (на відміну від росіі )забирати в Венесуели її землі, не мають наміру (на відміну від росіі) призначити Венесуелі гауляйтера.

І народ Венесуели не проти такого вчинку з боку США, він нарешті може самостійно визначати свою долю!

Народ скидає окови рабства.

Тепер додам трохи загальних знань про Венесуелу, бо значна частина користувачів не мають жодного уявлення про цю країну.

Територія Венесуели складає 916445 квадратних кілометрів - це в півтора рази більше ніж територія України з Кримом та Донбасом!

венесуела

Уявили?

Це не мікроскопічна країна!

Запаси нафти там найбільші в світі!

Крім нафти, в горах вся таблиця Мєндєлєєва, в тому числі дуже багато золота та рідкоземельних металів.

То чому ви так хочете повернути це все раші, використовуючи її ІПСО про праву сили?

Подумайте перед тим, як щось писати, панове.вас читають, до вас прислухаються!

Думати інколи корисно.

А ще корисніше просто почитати про предмет нібито ваших спостережень чи думок.

Топ комментарии
+30
Головний показник правільності дій на міжнародній арені - свинячий вереск кгбістів та комуняк...
показать весь комментарий
04.01.2026 19:00 Ответить
+17
А коли Мадура погрожував анексувати територію свого сусіда - Гайани - багату нафтою , , чому Притули та інші захиснички міжнародного права тоді мовчали як риба об льод !? Чи - ето другоє ?
США сковирнули диктатора , такого ж ********* як і ***** , чому я повинен з цього приводу - нєгодовать і вазмущацца .?? США і раніше цим займались , на правах так би мовити - "світового поліцейського " , захисника демократій . То чому раніше не підіймався такий галас .?
І так , найбільше зараз волають про міжнародне право - кацапи . Це правда . Ті хто найбільше його порушує .
показать весь комментарий
04.01.2026 19:37 Ответить
+15
китайці уху їли....американці побудували панамський канал,підняли шельф нафти в венесуелі - а китай за допомогою корупційного терору загребли до рук і нафту і канал.а американцям щоб не виступали - синтетичні опіоїди.хай гниють.негарно суки - пора відповідь тримати.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Головний показник правільності дій на міжнародній арені - свинячий вереск кгбістів та комуняк...
показать весь комментарий
04.01.2026 19:00 Ответить
Не завжди.
показать весь комментарий
04.01.2026 22:28 Ответить
Згоден.
показать весь комментарий
04.01.2026 22:30 Ответить
китайці уху їли....американці побудували панамський канал,підняли шельф нафти в венесуелі - а китай за допомогою корупційного терору загребли до рук і нафту і канал.а американцям щоб не виступали - синтетичні опіоїди.хай гниють.негарно суки - пора відповідь тримати.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:01 Ответить
Хочу запитати автора: коли провадилася націоналізація нафтопромислів у Венесуелі чи було виплачено компенсації приватним американським компаніям?

Я припускаю (ліньки зараз шукати), що компенсації було виплачено. Якби ні, то війна була б уже тоді.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:01 Ответить
ти дегенерат?
як можна компенсувати розроблені за свій рахунок свердловини?
показать весь комментарий
04.01.2026 19:06 Ответить
Дурню, не виставляй своє свиняче рило.

Націоналізація провадиться багатьма країнами. На цілком законних підставах. Будь які видатки на розробку можна порахувати. І компенсувати тому, чиє майно переходить на користь держави.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:15 Ответить
Так, навіть у нас Ахметову з Пінчуком повернули бабки за Криворіжсталь, хоч вони її і приватизували з порушеннями... А от Чавес із Мадурою ніякі бабки не виплатили!
показать весь комментарий
04.01.2026 20:40 Ответить
можеш ще раз за симоненка проголосувати...
а ні... він кажись сдох....
показать весь комментарий
05.01.2026 08:13 Ответить
Спадщина націоналізації: Exxon та ConocoPhillips досі чекають на виплату понад 10 мільярдів доларів компенсації за конфісковані раніше активи.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:34 Ответить
Я припускаю, що ти просто обмежений невіглас, який замість пошуку інформації просто вивалює напоказ свою тупість.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:38 Ответить
Не виплатили, у тому-то й справа...
показать весь комментарий
04.01.2026 20:39 Ответить
Не перевіряв, але гугловий ШІ щойно на це питання відповів так:

"У 2007 році був виданий указ, який зобов'язував іноземні компанії передати щонайменше 60% акцій у спільних підприємствах державній компанії PDVSA. Компанії ExxonMobil та ConocoPhillips відмовилися від цих умов, після чого їхні активи (багатомільярдні проекти в басейні Оріноко) були конфісковані державою без компенсації."
показать весь комментарий
04.01.2026 20:47 Ответить
Судові спори: ExxonMobil та ConocoPhillips подали позови проти Венесуели, стверджуючи, що їхні активи були експропрійовані, і вимагали мільярдні компенсації, що досі є предметом політичних дискусій у США.
показать весь комментарий
04.01.2026 21:46 Ответить
яка різниця нам, зараз, як це було зроблено!
як що це, на користь україні та прискорить розпад кацапії, трамп красаучік, нарешті!!!!
а, байден пристаркуватий обісраний куколд!!!

притула чесний!
притула шанує міжнародне право!
притула наш президент!
стерненко ген прокурор!
бо, стерненко теж чесний!
показать весь комментарий
04.01.2026 19:11 Ответить
Сподіваюсь у вас нема права голосувати
показать весь комментарий
04.01.2026 19:45 Ответить
у мене з правами все в поряді.
а, вам треба судом обмежити з огляду на психічний стан. бо, з інтелектом не того.....
показать весь комментарий
04.01.2026 19:48 Ответить
Можете навести ваші викладки, як це призведе до розпаду кацапстану?
показать весь комментарий
04.01.2026 20:50 Ответить
ти шо гоніш?
у притули супутник є!
а у стерненко ютуб мільйонник!
показать весь комментарий
04.01.2026 20:54 Ответить
То ти всього-навсього кацап? Ок.
показать весь комментарий
04.01.2026 20:55 Ответить
добре, що ти все зрозумів та не будеш душнилою!
показать весь комментарий
04.01.2026 20:57 Ответить
Якщо впаде ціна на нафту... то гаплик пу, якщо амери позбудуться залежності від китаю по рідкоземам, то притиснуть піднебесну...
Але, те що тр каже про Гренландію - це жах
показать весь комментарий
05.01.2026 18:39 Ответить
В цій ситуації головне мабуть те, що Мадуро є узурпатором, якого більшість народу не обирала. Він керівник злочинного угрупування, який незаконно обіймав пост президента країни. Тому військові дії США, це не про попирання міжнародного права, скільки навпаки, про встановлення прав в Венесуєлі, які злочинець Мадуро знищив.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:21 Ответить
А хто думав що притула має мізки
показать весь комментарий
04.01.2026 19:22 Ответить
пінчук на нього ставить.
показать весь комментарий
04.01.2026 19:26 Ответить
Каламой і вся сімейка кучмо -пінчук , виродків , має , гнити за ґратами за знищення Держави , за їх хитросракі проекти " голос" Вакарчука і членограя " слуга урода"
показать весь комментарий
04.01.2026 21:02 Ответить
Добре, викрали мадуру, звільнили країну від диктатора. Ось тільки навіщо призначати туди гауляйтером зятя кушнера? Заявляти що корисні копалини належать США?
Що це за херня, товаришу Андрію? Яку назву мають такі дії у відношенні до іншої країни?
показать весь комментарий
04.01.2026 19:33 Ответить
А коли Мадура погрожував анексувати територію свого сусіда - Гайани - багату нафтою , , чому Притули та інші захиснички міжнародного права тоді мовчали як риба об льод !? Чи - ето другоє ?
США сковирнули диктатора , такого ж ********* як і ***** , чому я повинен з цього приводу - нєгодовать і вазмущацца .?? США і раніше цим займались , на правах так би мовити - "світового поліцейського " , захисника демократій . То чому раніше не підіймався такий галас .?
І так , найбільше зараз волають про міжнародне право - кацапи . Це правда . Ті хто найбільше його порушує .
показать весь комментарий
04.01.2026 19:37 Ответить
Ну і що, анексував?
показать весь комментарий
04.01.2026 19:52 Ответить
Ні . Бо злякався США .
А США що - анексували Венесуелу ?
показать весь комментарий
04.01.2026 20:07 Ответить
Ні. Бо злякались Китаю.
показать весь комментарий
04.01.2026 20:28 Ответить
Тайвань?
показать весь комментарий
04.01.2026 20:33 Ответить
сумніваюсь . Китай майже не чути . Він щось там був -заявив , невнятно , і більше їх не чути .
Вважаю що США не потрібна територія Венесуели . Навіщо ?
Для того щоб отримати доступ до нафтових родовищ , їм достатньо лише змінити тамтешню владу .
показать весь комментарий
04.01.2026 20:33 Ответить
Те що меле трамп- то навіть не анексія. Призначити губернатора, закликати скоритись йому під погрозою вбивства населення країни. Навіть назви не підберу.
показать весь комментарий
04.01.2026 20:39 Ответить
Міжнародне право існує тільки на папері немічної оон, якщо Притула цього не розуміє, то він ще те маргіналіще.
показать весь комментарий
04.01.2026 20:03 Ответить
Гарний допис. Тем більше що автор трохи знає ситуацію так би мовити зсередини від самих венесуельців воюючих на нашому боці в батальйоні Болівар
показать весь комментарий
04.01.2026 20:14 Ответить
Притула злякався за себе і за Зеленського
А я не при владі, тому підтримую дії США, бо якщо не вони, то це будуть кацапи або китайози.
І так Обама послабив штати на міжнародній арені, віддавши все ворогам
показать весь комментарий
04.01.2026 20:24 Ответить
Таким способом , за грабіж , сотен мільйонів з резервного фонду США , викрали б , щей , зейло з подельніками : ермак-Пишний , Чернишов , еМіндіч-цукерман, Галущенко, …… всю мразоту , яка гнала " двушечкі на москву" , Ізраїль
показать весь комментарий
04.01.2026 21:10 Ответить
Його не треба викрадати. Достатньо дати інформацію про зеєрмаківську команду.
З Оману починаючи!
показать весь комментарий
04.01.2026 22:53 Ответить
Трамп нейменше про шо думає так це нарід Венесуели. Причина всіх дій одна-нафта! Іще,коли я прочитав що цей мудрець волонтер.....одразу стало все зрозуміло....
показать весь комментарий
04.01.2026 20:44 Ответить
Тому що кожний народ має думати про себе сам.
Вже скільки раз нагадую українцям просту істину.
А вони обирають лайно у владу , але критикують заокеанських президентів, мовляв, мало нам помагають, дурниці роблять, не те говорять, не так поводяться.
А за власне лайно помовкують.
показать весь комментарий
04.01.2026 21:45 Ответить
ні за кого з презиків не голосував,крім Юща
показать весь комментарий
04.01.2026 22:05 Ответить
Щоб цю нафту добути потрібні лярди інвестиций... звідкіля вони прийдуть, як не зі штатів? Роб.міста, налоги, гроши за ліцензії, розбудова інфраструктури, безпека чи це погано?
показать весь комментарий
05.01.2026 18:45 Ответить
Повідомлення про операцію США з захоплення президента Венесуели Ніколаса Мадуро зібрали понад 440 мільйонів переглядів у китайських соціальних мережах.

Користувачі активно обговорюють те, що сталося, ставлячи під сумнів важливість міжнародного права. «Якщо Сполучені Штати не ставляться до міжнародного права серйозно, чому нам це має бути цікаво?», «Я пропоную використовувати той самий метод для повернення Тайваню в майбутньому», - пишуть члени китайської соціальної мережі *****.

Низка публікацій також запропонувала подібний підхід до президента Тайваню Лай Цзінте.

Bloomberg, посилаючись на аналітиків, зазначає, що операція проти Венесуели може змусити Китай діяти жорсткіше на міжнародній арені.

«Приватно я очікую, що Пекін підкреслить Вашингтону, що очікує отримати ті ж привілеї щодо винятків з міжнародного права, які надають США», - сказав Раян Хасс, старший науковий співробітник Інституту Брукінса та колишній дипломат США.
показать весь комментарий
04.01.2026 21:14 Ответить
А може, треба викрасти "товаріща Сі", який узурпував владу в материковому Китаї і повернути Китай під контроль законної влади - правонаступників Гоміньдану?
показать весь комментарий
05.01.2026 09:41 Ответить
Претула через свій супутник все бачить
показать весь комментарий
04.01.2026 21:16 Ответить
просто шахівниця - просто інтереси ...- все що проти кацапії та жовтоприплюснутих все на користь України
показать весь комментарий
04.01.2026 22:17 Ответить
Автор помиляється, це не "наживка кинута москвою" , це факт - міжнародне право існує тільки для слабких.
показать весь комментарий
04.01.2026 22:24 Ответить
Якщо деякі окрилені американці розмальовують Гренландію в свої кольори - то вже хвороба, запущена Трампом! Після решту Мадуро треба зупинитися і врегулювати бізнесові конфлікти правовим шляхом.
Україні допомогу скоротили, проте корумпованому Зеленському руки викрутили за рахунок держави.
показать весь комментарий
04.01.2026 22:48 Ответить
в 19-му з подивом спостерігав, як геть не дурні дорослі люди стали дослухатися та серйозно захоплюватись потоками свідомості вчорашнього не надто розумного актора.
сьогодні не припиняю дивуватись, як абихто шкрябає якусь безапеляційну менторську маячню, підписується: волонтер, блогер, експерт тощо, й люди сприймають ці дописи за істину.
таке.
показать весь комментарий
04.01.2026 23:36 Ответить
Доктор ПІ через два роки вʼязниці (із семи здається) вийшов на волю і знову «лікує» цих дебілів . А тут всього блохєр.
показать весь комментарий
05.01.2026 06:18 Ответить
Якби якийсь американський президент зробив з Кім Чен Ин те саме що з Мадуро , то сьогодні KN-23 не вбивали українців. Не зробив ніхто. Бо в Північній Кореї немає нафти.
показать весь комментарий
04.01.2026 23:46 Ответить
Але ж і Трамп не скажемо так великий поборник демократії.
показать весь комментарий
05.01.2026 01:00 Ответить
Мадуро тиран, узурпировавший власть и по сути преступивший закон авантюрист...
Получит по заслугам хотя бы так.
показать весь комментарий
05.01.2026 01:55 Ответить
Цензорні блогери і коментатори реально тупі.

Ще вчора вони бігали з горілими сраками і вереском "клятий Трампиня, а як же Будапешт, а як же угода про копалини, а як же 100500 угод з рашкою про мир і кордони!! Не віддамо Донбас, бо він наш по праву, ООН, ОБСЄ, Міжнародний Суд - рятуйте!!!"

А сьогодні такі "ну та Мадура була погана, то мабуть заслужила, і взагалі нам це вигідно гиги, Трамп наш слон".

А завтра суд над Коломоєм десь в Делавері визнає Зелю спільником, а Донні заявить що згідно угоди по копалинам Україна винна США сто п'ятсот ********** мертвих Вашингтонів. І Чинуки з'являться вже над Києвом.
Що тоді будуть писати ці писаки?🤷
показать весь комментарий
05.01.2026 02:39 Ответить
Не туліть горбатого до плоту.
показать весь комментарий
05.01.2026 07:27 Ответить
порозумнішай трохи, міжнародне право - вигідно всім країнам у світі окрім агресорів
показать весь комментарий
05.01.2026 15:06 Ответить
Венесуела союзник рашки. Мадуро диктатор, який порушив всі міжнародні закони. Автор статті намагається це пояснити жертвам російського іпсо. Ви розуміти не хочете.
показать весь комментарий
06.01.2026 09:41 Ответить
Притомні люди все це знали і без автора. Питання в іншому - навіщо робити з людей ідіотів і напарювати їм що США можуть проводити військові операції без жодних санкцій ООН, вбивати військових іншої країни, викрадати їх лідера - а потім ще й змушувати залежні від них країни, в тому числі союзників по НАТО і України - робити з себе клоунів, легітимізуючи цей правовий нігілізм?

Сьогодні ми з ЄС висловлюємо одобрямс подібним діям, та ще й радіємо цьому як імбіцили, а завтра дивуємось чому нейтральним країнам глобального півдня глибоко плювати на те що рашка творить в Україні, і якщо Індії вигідно купляти в них нафту - то вони і купляють. А чому б і ні? Їм же це вигідно? Вигідно. А міжнародне право - так його Трампиня і добиває, а українці самі раді.

Земля вона ж кругла, а історія не закінчиться разом з другим терміном Трампині.
показать весь комментарий
06.01.2026 11:45 Ответить
Тому що ООН неефективна і корумпована структура, яка вже давно нічого корисного не робить. До неї апелюють, коли це вигідно. Ніхто нікого ні до чого не змушує. Будь яка країна може промовчати, а може підтримати. І саме головне це ваша маніпуляція про країни глтбального півдня, які ПОТІМ іт. д. Вони це робили ДО. Іробили б, незалежно від того, чи арештовували, чи ні США Мадуро. Режим Мадуро залишився при владі. Жодний м2 не анексований. До чого цей проросійський гвалт?
показать весь комментарий
06.01.2026 14:27 Ответить
заспокойся вже з цією дурнею про проросійськість моїх коментарів і почитай свіжі новини про подальші чудові "антиросійські" плани Донні - і особливо про те як цьому радіють в Данії і Європі загалом. Це і є реальними наслідками венесуельского гамбіту - а не оці уявні мільйони барелів нафти на світовий ринок до яких ще роки в кращому випадку і навіть не припинення постачання деталей до шахедів в рашку - оскільки власне режим поки зберігся.
показать весь комментарий
06.01.2026 14:46 Ответить
Бо вони проросійські, незалежно від того чи я спокійний, чи неспокійний.
показать весь комментарий
06.01.2026 15:13 Ответить
та ні, то просто твої проамериканські по факту. Але це не значить що вони проукраїнські.
показать весь комментарий
06.01.2026 15:42 Ответить
Не понял зачем писать про национализацию нефтяных вышек. Украина и ЕС тоже национализовали российские активы. Слабый аргумент
показать весь комментарий
05.01.2026 03:38 Ответить
До війни ?
показать весь комментарий
05.01.2026 06:20 Ответить
Після початку агресії. Різницю відчуваєте?
показать весь комментарий
05.01.2026 07:28 Ответить
В любом случае национализация активов не должна быть легитимным основанием для военного вторжения и оккупации.
Украинцам выгодно защищать международное право, а не слепо повторять за МАГА и рашистами про право сильного и новый мировой порядок.
показать весь комментарий
05.01.2026 09:19 Ответить
А чому ні? Але ж там цілий букет: націоналізація без компенсації, узурпація влади, позасудове переслідування опозиції, багато-багато наркоти. За наркоту його формально і пов'язали. Пан мадуро брлт клав на будь яке право, коли йому це було вигідно, тому з якого будуна стосовно нього має дотримуватись якесь право?
показать весь комментарий
05.01.2026 09:40 Ответить
Аятола вже рветься в москву, іран на межі революції, курс іранського реала впав до 1.5 млн іранських реалів за 1$, чінук за черговим диктатором вже вилетів
показать весь комментарий
05.01.2026 07:47 Ответить
Боечко разразился сочинением на уровне 9-го класса средней школы на тему: "Почему мы - Против, и почему мы - За". И Цензор эту херню напечатал.)))))
показать весь комментарий
05.01.2026 09:19 Ответить
А треба було "нє пущать"? Другана пині нагнули, абідна да?
показать весь комментарий
05.01.2026 09:42 Ответить
Тебя забыли спросить.😱
показать весь комментарий
05.01.2026 09:45 Ответить
Пєтуха не спитали, абідна
показать весь комментарий
05.01.2026 14:36 Ответить
Коли хтось виправдовує дії США у Венесуелі, той виправдовує напад РФ на Україну, тому що це абсолютно однакові порушення міжнародних прав суверенних держав. Нагадаю, що приводом викрадання Мадуро були лише звинувачення у наркоторгівлі. І нічого з того, що перелічив цей блогер.
показать весь комментарий
05.01.2026 09:53 Ответить
Яке ти вумне, за голобородька голосував?
показать весь комментарий
05.01.2026 14:34 Ответить
Ну як можна вважати, що це є однакові правопорушення. Нічого спільного. США не збираються знищувати державність Венесуели і влаштовувати геноцид її народу, на відміну від РФ.
показать весь комментарий
05.01.2026 15:55 Ответить
Саша, ти бот оркостанський, чи по жизні такий дивний?
показать весь комментарий
06.01.2026 14:31 Ответить
Є в мене враження, що те "викрадення" - чиста вистава. Хоч би тому, що викрадений Мадуро "за дивним збігом обставин" полетів до Штатів разом із дружиною та сином. Та й опору ніякісінького тому "вторгненню" не було. Навіть спроби. Пахне укладеним наперед договірнячком.
показать весь комментарий
05.01.2026 10:16 Ответить
Навіть(!!!) Сергій Притула "клюнув" на цю наживку, створену в москві
Воно виконує завдання кураторів з фсб.
А Сергій Притула - це хто ? це уклоніст від служби в ЗСУ. Чому : та зєбіл його знає.
Це моральний авторитет? та ні, це брудний пройдисвіт, який збирає гроші та тратить на себе.
Як там "супутник" літає?
показать весь комментарий
05.01.2026 12:32 Ответить
Приводити в приклад слова притули ,це вже занадто Не перетворюйте Україну в сцену клоунів і порно--шлюх Майте гідність і розум.
показать весь комментарий
05.01.2026 12:40 Ответить
Притула знову засвітився у паршивому світлі... ДумайМО.
показать весь комментарий
05.01.2026 13:41 Ответить
І знайдуться дебіли, які проголосують за при улу, з числа екс прихильників голобородька
показать весь комментарий
05.01.2026 14:33 Ответить
ви зараз образили автора.
бо виходячи з того, що у 2020-му він балотувався до Київської міської ради по 11 округу від партії "слуганароду", - він є одним з "прихильників голобородька".
показать весь комментарий
05.01.2026 15:30 Ответить
Це не "українчики", а феодали (які походять не від українського народу, а від комуняцької номенклатури ссср) і їхні ЗМІ верещать про порушення десь права. Коли в нас і близько нема і не було демократії.
показать весь комментарий
05.01.2026 17:01 Ответить
Сказано "зараз в Венесуелі російські підприємства щоденно виробляють до 350 шахедів, які щодня атакують Україну!".
Схоже на абсурд. По даним з інтернета сама РФ не виготовляє стільки щоденно.
показать весь комментарий
05.01.2026 16:53 Ответить
І не зрозуміло, чому в нас до сих пір не можуть скопіювати і виготовляти шахеди.
показать весь комментарий
05.01.2026 17:09 Ответить
Дякую.
показать весь комментарий
05.01.2026 20:16 Ответить