6326 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про що домовилися в Парижі

Париж: коаліція рішучих планує військову підтримку України

Є дві новини: хороша - ЄС та США на цьому етапі готові грати в спільну гру. Погана - позиція Путіна поки незмінна - продовжувати війну.

1. Збереження і фінансування 700- тисячної української армії наш головний козир: Європа не бачить своєї безпеки від Росії без нас (якщо завтра війна в Європі, їх можуть захистити тільки ЗСУ. І цей пункт головний в питанні безпеки ЄС на весь 2026-28 роки (далі, можливо, щось у них і зʼявиться).

2. Тепер головне питання чи зможемо ми витиснути максимум із цього, єдиного нашого козиря. Максимум - це вступ до ЄС і фінансування (тому я й пишу про 2026-28рр, які є критичними для Європи). Всі інші речі, як то британсько-французбкі миротворці - це антураж.

3. Поки Путін не демонструє жодного бажання йти на переговори. Але після Венесуели, ми маємо тримати кулаки за таку ж швидку війну в Ірані. Якщо США та Ізраїлю вдасться, у Росії виникнуть серйозні нафтові проблеми в перспективі шести-девʼяти місяців. І це, в свою чергу посилить переговорні позиції США проти Китаю та, можливо, змусить Путіна зрозуміти "реалії на землі". Але поки це футурологія. Тому поки Путін буде і далі тягнути час.

Топ комментарии
+5
1. Збереження і фінансування 700- тисячної української армії наш головний козир: Європа не бачить своєї безпеки від Росії без нас
Джерело: https://censor.net/ua/b3594328

п. Автор, до мене не доходить, чому багато хто вважає, що наша армія буде "вічно" захищати Європу ? Ви у ЗСУ спитали ?!
показать весь комментарий
07.01.2026 21:37 Ответить
+3
У двох Кореях по обидва боки - корейці. Що буде на окупованих територіях?!
показать весь комментарий
07.01.2026 21:51 Ответить
+3
Так отож. Для прикладу, вся сухопутна Армія Великобританії 60 тис.! А хтось вже заїкався, що і після закінчення війни (в яке я вже не вірю), хочуть, щоб українці захищали східний кордон НАТО. Цікаво, туди теж хочуть, щоб силою хапали люди? Ну тут присягу ніхто іншим країнам не давав це точно. І так он путлер відкрито вимагає НАТО відкотитись до 97-го року, ще й вже ставить це однією з умов припинення війни проти нас! То вже виходить, ми воюємо за все НАТО!
показать весь комментарий
08.01.2026 01:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Да ні про що вони не домовились. Бо їх концепції пришестя Вови Путіна - 2000 років.ЗСУ і американський спецназ мечами не воює, а жреці культу Христа на віслюках вже давно не їздять, і в руках ви они тримають не хрест, в круглий руль, бо світ на початку ХХ століття пішов за Генрі Фордом. Генрі Форд є не тільки найбільш видатним підприємцем ХХ-го століття, а і найбільш видатним пророком минулого століття.
Вони вже домовились після завершення другої світової війни. Ця домовленість передбачала, що пришестя Гітлера було останнім пришестям Звіра. Але це - ЄРЕСЬ, і ЗЕ зі своїм "достаточно перестать стрелять" - типовий єретик.
показать весь комментарий
07.01.2026 21:02 Ответить
Так що, майбутня заморозка по лінії фронту - це хороша новина?! Сам факт ялозіння цих "перемовин" уже погана новина. Десятки тисяч жертв волають про помсту і перемогу. А що Денисенкові?! Язик без кісток.
показать весь комментарий
07.01.2026 21:09 Ответить
Припинення воєнних дій - наче непогана перспектива.
Згадаймо приклад Північної та Південної Кореї. Стоять вже 50 років.
показать весь комментарий
07.01.2026 21:39 Ответить
У двох Кореях по обидва боки - корейці. Що буде на окупованих територіях?!
показать весь комментарий
07.01.2026 21:51 Ответить
Тупе питання.
показать весь комментарий
08.01.2026 10:04 Ответить
Вірно - корейці.
Я про факт довготривалої зупинки бойових дій.
показать весь комментарий
08.01.2026 19:14 Ответить
В північній та Південній Кореї воювали США та кнр (обидва були там присутні), ну і корейці теж. В Україні цієї присутності нема: українці воюють проти русскіх

китайці не заселили північну Корею - русскіє заселяють захоплені території України, виганяють звідтіля автохтонне українське населення, а тих хто залишився примушують говорити на русском язикє і "уважать сталіна"

я б не порівнював перемир'я з кацапами на лінії зіткнення з корейським варіантом : це абсолютно новий прецедент історії, хоч в чомусь схожий на фінський варіант (після війни з ссср)
показать весь комментарий
08.01.2026 10:45 Ответить
вище написав - мова про факт припинення воєн. дій надовго
показать весь комментарий
08.01.2026 19:25 Ответить
ну добре, повторюсь

в Кореї, де серйозно втручалися/воювали треті сили, ситуація зараз така що по обидва боки живуть корейці і розмовляють однією мовою, тому і мир триває, бо вони не такі вже чужі одні одним

комунізм з капіталізмом уживаються в китаю - тому комуністична Корея зупинила спроби експансії проти капіталістичних одноплемінників, простіше кажучи, китай їм не дозволяє це робити, що мабуть було погоджено з США як одна з умов передачи західних технологій китаю, свого часу

в Україні, з одного боку українці, а з іншого боку русскіє, які вже стали чужі одні одним, солдатів США в Україні нема й не буде - тому незрозуміло, що підтримуватиме мир десятиріччями
показать весь комментарий
08.01.2026 19:41 Ответить
Заява про "достаточно перестать стрелять" заперечує пришестя Звіра і Христа. В цьому українські патріоти перевершили іудеїв в часи пришестя Ісуса, тільки столи з голуб'ями відправився перевертати Вово Путін, із горами трупів і мільйонами вбитих. Проповіді про Рюрика, .... От тільки головний пророк Росії Пушкін написав, що Путін (Герман) - обісрант, кривавий обісрант. Туз - це Трамп, а хто Пікова Дама - цікаве питання.
Пікова Дама - ключ до Перемоги.
показать весь комментарий
07.01.2026 21:18 Ответить
1. Збереження і фінансування 700- тисячної української армії наш головний козир: Європа не бачить своєї безпеки від Росії без нас
Джерело: https://censor.net/ua/b3594328

п. Автор, до мене не доходить, чому багато хто вважає, що наша армія буде "вічно" захищати Європу ? Ви у ЗСУ спитали ?!
показать весь комментарий
07.01.2026 21:37 Ответить
Не буде "вічної" війни. Трамп із викраденням Мадуро запустив процес падіння диктатур: Мадуро викрав американський спецназ, бо це - поряд, столиця знаходиться на березі моря і ситуація в Венесуелі безпосередньо зачіпала інтереси США. Хомейні пояснили, що, якщо буде стріляти в протестувальників, то його конкретно бомбонуть. Росія притихла. А в Китаї все зрозуміли і почали висловлювати своє обурення.
Будемо тримати кулачки за іранських протестувальників, щоб вони зкинули теокоатичний режим. Від іранських протестувальників розвиток подій зараз залежить більше, ніж від всіх цих зустрічей у Парижі.
показать весь комментарий
08.01.2026 00:15 Ответить
Падіння диктатур, яких Трамп не боїться і в яких нема ядерної зброї.
показать весь комментарий
08.01.2026 01:18 Ответить
Крім того, оскільки Трамп в себе в країні розгромив апарат національної безпеки, і займатись стратегічним плануванням там фактично нікому (немає нових бжезінських), то з успішної операції по викраденню Мадуро може вийти великий пшик і ганьба на весь світ. Таке теж може статися.
показать весь комментарий
08.01.2026 09:31 Ответить
Так отож. Для прикладу, вся сухопутна Армія Великобританії 60 тис.! А хтось вже заїкався, що і після закінчення війни (в яке я вже не вірю), хочуть, щоб українці захищали східний кордон НАТО. Цікаво, туди теж хочуть, щоб силою хапали люди? Ну тут присягу ніхто іншим країнам не давав це точно. І так он путлер відкрито вимагає НАТО відкотитись до 97-го року, ще й вже ставить це однією з умов припинення війни проти нас! То вже виходить, ми воюємо за все НАТО!
показать весь комментарий
08.01.2026 01:25 Ответить
коли ти та інші ухилянти голосували за Зе і його шоблу - то у вас було все ОК. Спокутуйте!
показать весь комментарий
08.01.2026 10:31 Ответить
Не голосував. Ухилянти - це насамперед, силовики, молоді відставники. охоронці, офіцери, що не воюють. А ти з фронту пишеш?
показать весь комментарий
08.01.2026 13:40 Ответить
всі ви так ухилянти-зебіли - "не голосував".
ЗІ: своє вже відвоював. Зараз для фронту - тягарем буду.
ЗЗІ: Моя 40-річна падчериця - охоронець в супермаркеті, дідами командує. Так що - вони вже для фрону потрібні? Ні!, спочатку ви - спокутуйте!
показать весь комментарий
08.01.2026 14:04 Ответить
Колись у миротворці черга була - заробітки.
показать весь комментарий
08.01.2026 19:21 Ответить
"Погана - позиція Путіна поки незмінна - продовжувати війну."

Пан Денисенко якийсь дивний ... а хто ж Путлу Поганому підкинув у Парижі черговий залізний аргумент на неприпинення війни, коли євролідори заявили про розміщення військ НАТО в Україні в разі припинення бойвих дій?!

То тепер Путло буде своїй біомасі розповідати про важливість нескінченого продовження війни , бо інакше НАТО опиниться ближче до Мацкви , а це такий ЖАХ для мацковитського люмпена!

Незламний і Потужний ЛІДОР теж не проти нескінченого продовження бойових дій, бо наявність війни означає продовження його нескінченого царювання та володорювання його мародерської ЗЕбригади.

Питання - де тут інтереси залишків України1991 та простих українців, які ще знаходяться на теренах Неньки?

Нещодавно повернувся в прифронтовий областний центр зі Львова . У Львові на залізничному вокзалі спостерігаю вже 4-рік одну ту саму картину - жінки з дітьми та підлітками , а зарез вже й чоловіча молодь 18 ... 22 років , сунуться з валізами на майданчик , де стоять автобуси , що їдуть до Вільної Європи ... скоріш назавжди.

Це просто ЖАХ таке спостерігати ! Особливо , якщо пам'ятаєш веселе та задоволене обличчя ЛІДОРА на його зустрічах з Макроном , Стармером, Мерцом , Мелоні та іншими євролідорами, країни яких с задоволенням всмоктують в себе українську молодь та дітей завдяки продовженню цієї нескінченої війни!
показать весь комментарий
08.01.2026 09:53 Ответить
А яка ще може бути позиція у Путіна? В російської верхівки зараз альтернатива: або крах режиму, або захоплення України, причому всієї. Дивно, що Денисенко, як і ЗЕ, цього не розуміють.
показать весь комментарий
08.01.2026 10:02 Ответить
Розсип зебілів по всій стрічці коментів.
показать весь комментарий
08.01.2026 10:38 Ответить
От напиши своє бачення того, що відбувається, і ми побачимо, що ти - не просто зебіл, а зебіл у квадраті.🤓
показать весь комментарий
08.01.2026 11:32 Ответить
не буду, бо мені нічого додати до слів автора; в усьому погоджуюсь, підтримую. Навпаки, його пост я вчора хотів вставити в інфі на тему трампа, але підходящої теми не попадалось.
показать весь комментарий
08.01.2026 13:58 Ответить
Є різні рівні розуміння ситуації. Один рівень - це рівень українських патріотів-обісоантіа Залізняка і Гонти, інший рівень - це рівень такого імперського діяча, як Безбородько, який із знанням справи прокручував поділ Речі Посполитої, а є ще рівень творців фільму "Матриця", що розбирає всі ці процеси на рівні механізму.
Так от, рівень розуміння Денисенко ближче до Залізняка і Гонти, Трамп з Путіним ближче до Безбородько. Але ні серед ******** українських і європейських діячів немає такого, хто б міг розібрати все нинішнє апокаліптичне дійство на рівні механізму. Якби розписали, то не задавались би дурним питанням, чому Путін не хоче миру? І за всю історію України такого діяча в неї не було.
показать весь комментарий
08.01.2026 15:39 Ответить