9917 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Схеми Баканова-Наумова і відсутність реакції

баканов,зеленский

Дуже чекав на реакцію НАБУ та САП на інформацію, яка була оприлюднена у мене на ефірі. Її не було. Зовсім. Хоча я вже знаю, що там ефір подивилися. Так само немає жодної реакції з боку президента України Володимира Зеленського, який і поставив Івана Баканова на чолі СБУ та дав тому можливість створити організоване злочинне угрупування разом з бригади Генералом Наумовим.

баканов

Але цю інформацію не помітили ще і деякі наші ЗМІ. Здивований, що Українська правда та Дзеркало тижня не згадали про це. Це мабуть тому, що неділя і всі відпочивають. Тож варто почекати? І дуже хочеться почути думку з приводу цієї інформації від наших професійних антикорупціонерів від ЦПК і Vitaliy Shabunin до Мартина Богуславець. Чи може не варто на це звертати уваги? А то якось дивно всі взяли паузу. І якщо я добре розумію чому Семен Кривонос, як очільник НАБУ, не хоче вручати підозру Єрмаку і Бакановим займатися, то чому інші зайняли таку позицію мені дуже цікаво.

Топ комментарии
+13
українці вибрали владу бандитів та ворогів для себе , і всі хто керує службами ,є підпорядкованними виконавцями , ніхто не наїде на головного агента зеленського 🤡 фсб та кремля в Україні ...вони всі првцюють на москву ...
показать весь комментарий
18.01.2026 16:21 Ответить
+10
У владі всі пристосуванці і лизоблюди. Яку б дурницю не узвучив Гундосий, всі дружно підтримують. В Америці і рашці теж саме. От і думайте.
показать весь комментарий
18.01.2026 16:27 Ответить
+9
Так он же друг дєтства сонцесяйного паяца!
показать весь комментарий
18.01.2026 16:49 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ще ніхто із перелічених не отримав темник від Татарова і дЄрмака як висвітлювати сюжет. У понеділок почнеться срач, але нас уже нічим не здивуєш, дно пробивається неодноразово
показать весь комментарий
18.01.2026 16:18 Ответить
Щоб здивувати народ потрібно знайти хоча б одного посадовця, який не крав би, але ж такого немає.
показать весь комментарий
18.01.2026 16:20 Ответить
Був же, депутат щ Мвйдану козак Гаврилюк, але ж пропаганда зробила його дурачком і мудрий нарід з нього сміявся
показать весь комментарий
18.01.2026 20:51 Ответить
Не маніпулюй , що всі однакові, ваше зейло , казало , що воно , прийшло зламати систему , а виявилось , що воно її очолило і в триста , разів погіршало для громадян ,тим більш під час ВІЙНИ - цє мародерство і посібнічество террористам( двушечка на москву………………) І наприклад -пан Парубій , Софія Федина, Тетяна Черновіл і ще багато , хто в тебе нічого не вкрав
показать весь комментарий
19.01.2026 12:35 Ответить
українці вибрали владу бандитів та ворогів для себе , і всі хто керує службами ,є підпорядкованними виконавцями , ніхто не наїде на головного агента зеленського 🤡 фсб та кремля в Україні ...вони всі првцюють на москву ...
показать весь комментарий
18.01.2026 16:21 Ответить
тим більше ,шо США прямо зацікавленні в такої української мафії , вони теж тут своє мають ,а наїзди роблятся тоді , допомагаючи зеленському , коли 🤡 треба пояснити перед людьми шо треба капітуляція бо США наїжають ...
показать весь комментарий
18.01.2026 16:25 Ответить
У владі всі пристосуванці і лизоблюди. Яку б дурницю не узвучив Гундосий, всі дружно підтримують. В Америці і рашці теж саме. От і думайте.
показать весь комментарий
18.01.2026 16:27 Ответить
Так он же друг дєтства сонцесяйного паяца!
показать весь комментарий
18.01.2026 16:49 Ответить
А що це ви за Баранова з наумовим так спереживались?
показать весь комментарий
18.01.2026 17:18 Ответить
Прийшла рознарядка - доводиться відробляти у вихідний
показать весь комментарий
18.01.2026 19:07 Ответить
То критика сонцесяйних друзів - привілей якоїсь певної нації? Типу вашої?
показать весь комментарий
18.01.2026 19:06 Ответить
бот подляковий. а ти послухай фільму Берези-Варданяна. І там побачиш, що справа ця в НАБУ крутиться ще з літа.
показать весь комментарий
19.01.2026 04:02 Ответить
І нє поймьотє
показать весь комментарий
18.01.2026 17:19 Ответить
Згідно з Кримінальним процесуальним кодексом України (КПК), Національне антикорупційне бюро (НАБУ) зобов'язане реагувати на повідомлення про злочини, які належать до його підслідності (корупційні злочини топпосадовців).
Ось як це працює детальніше:

1. Правова підстава: Самостійне виявлення
Стаття 214 КПК України визначає, що слідчий або прокурор зобов'язані невідкладно (протягом 24 годин) внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) після:
Подання заяви про злочин.
Самостійного виявлення обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення.
Публікація в медіа або результати журналістського розслідування якраз і є джерелом для такого "самостійного виявлення".

2. Як це відбувається в НАБУ
У структурі НАБУ працюють аналітики, які моніторять інформаційний простір. Якщо журналісти (наприклад, з таких проєктів як "Схеми" або "Bihus.Info") публікують факти про незаконне збагачення або хабарництво посадовця:
Попередня перевірка: Детективи аналізують викладені факти.
Реєстрація провадження: Якщо фактів достатньо для обґрунтованої підозри, відкривається кримінальна справа.
Запити: НАБУ може офіційно звернутися до редакції ЗМІ для отримання вихідних матеріалів (документів, записів), які були використані в сюжеті чи статті.

3. Чи завжди відкривають справу?
Не кожна стаття є приводом для розслідування. Для внесення відомостей до ЄРДР публікація повинна містити:
Конкретні факти (час, місце, обставини).
Прізвища посадовців, які підслідні НАБУ (міністри, депутати, судді, керівники держпідприємств тощо).
Ознаки складу злочину (наприклад, невідповідність способу життя офіційним доходам).

Що робити, якщо НАБУ не реагує?
Якщо публікація містить очевидні докази злочину, але провадження не відкрите, будь-яка особа (або автор матеріалу) може подати офіційну заяву про злочин, посилаючись на цю публікацію. Якщо ж і після цього відомості не вносять до ЄРДР, таку бездіяльність можна оскаржити в суді (Вищому антикорупційному суді - ВАКС).
показать весь комментарий
18.01.2026 18:07 Ответить
всі офіційні розпіарені борцуни з корупцією потужно мовчать, щоб не образити особисто зеленорагульного клоуна, бо Ванятко Баканов то ж друг дєцтва, якого з лютого 2022 заборонено чіпати, щоб раптом не вивів на клоуна...
показать весь комментарий
18.01.2026 18:26 Ответить
Valiko Giorgadze спеціально для вас, ЗЕленорогих імбіцилів - НАБУ було створено 16 квітня 2015 року Указом Президента України. САП (Спеціалізована антикорупційна прокуратура) в Україні була створена у вересні 2015 року як спеціалізований підрозділ для боротьби з корупцією серед топ-посадовців, працює спільно з НАБУ. Тобто ті органи, які намагався прикрити та підпорядкувати собі ваш ЗЕленорогий квартальний *****, були створені за часів Порошенка. Справа Свинарчуків була роздмухана для збиття рейтингу Пороха напередодні виборів 2019, щоб повісити локшину таким ідіотам, як ти, з метою перемоги кремлівського проекту "слуга народу" на чолі з зеленським. Якби на Пороха справді хоч щось було, то за 7 років безмежного царювання вашого кремлівського скомороха його б вже давно посадили, на радість ***** та вам, безмозглим імбіцилам.
показать весь комментарий
18.01.2026 22:41 Ответить
Зеленський не дурачок якийсь, щоб Баканов потягнув його за собою.
показать весь комментарий
18.01.2026 19:07 Ответить
Не Царское это дело, холопов комментировать
показать весь комментарий
18.01.2026 20:48 Ответить
Скандал з Бакановим | Віталій Портников
https://www.youtube.com/watch?v=7XqQ9jN6lgc
показать весь комментарий
18.01.2026 21:30 Ответить
"Олекса" ти мабуть плутаєшь боротьбу з корупією з більшовисткою грабіжкою . З якого такого боку колишній спікер Правого Сектору може бути причетним до корупції ?!
Корупція це причетність до влади , до певних повноважень . А поноваження були (та й то- відносні) у Берези років 8 тому . Він був депутатом-мажоритарником й в каоліцію входив до 2015 року . Потім був опозиційним депутатом ...
показать весь комментарий
18.01.2026 22:46 Ответить
Це в тобі каже твоя "софковість" ... Це у московитів є сцар ***** ... у США одни трамп повністтю дискредетував такий анахронізм , як президентська форма правління . Бо до цього рудого США завжди приводили як єдиний але дуже переконливий приклад успішного й ********* проявлення президентської форми правління ... Тобто на сьогодні не існує жодної країни , де б не довели , що президент це анахронізм и ностальгія по феодалізму ... 99% диктаторів називали себе презідентами й мали декоративний "парламент" .
А ******* суспільство воно колегіальне . Навіть в приватних корпораціях є рада директорів й майже ніде не має авторітарного особистого управління .
А що до Фофіка - це взагалі - требо було бути дуже неосвітченою людиною , настільки не знати історію України , настільки не розуміти значення единої державної мови що будучи комедіантом полізти на гору . Як від взагалі може управляти чимось , якщо в 2019 він вгагалі не мав жодного уявлення про устрій держав , про різницію між парламентом й урядом . Що таке назалежність судової гілки влади . Як він міг жити й не розуміти значення такої критики , яку той же Береза ретранслює ?! Це Порошенко можно було звинувачувати а авторітарізмі , бо він мав відповідну освіту , щоб бути занадто самостійним . Тимошенко вже так як Пєтя не обходилась без радників . А Фофік - без бази , без навіть школярських знань в певних питаннях (фільмець "Слуга Народу" дуже характерний й там він повний невіглас - дуже примітивне кіно) ....
показать весь комментарий
18.01.2026 23:56 Ответить
Закони України й Конституція забороняє проводити перевибори під час війни ...

Але це не заперечний факт, чи це нашкодило б ? Питання дискусійне !!!

Бо зняття Єрмака це дуже позитивне явище . Якщо кудись подінется Татаров - це теж тільки позитив. Якщо помічник гєбіста сивкокобилича Немчинов кудись улетить -- теж .
Те що написав Главред -- це крик душі .

Я б йще не критикував Сирського -- бо це військовий керівник . А презідент для того й існує , що його безперестанно розглядати й мікроскоп . Це така посада ... А зброю дають не йому особисто, а ЗСУ -- він нею навіть користуватися не вміє на відмину від мене особисто .

В перші місяці війни може він й був корисним хоч тому , що його було важко звинуватити в "нацизмі" й термін "денаціфікація" виглядав комедно й скорійше не через його особисто, а через те , що люди які в розміні 73% проголосували не за етнічного українця а за очевидного усім єврея ... Це така характеристика народа України . Його толерантності на рівні в рази більший ніж в ЕС . Так , він дуже артистичний й харізматичний ... це його особисте .
показать весь комментарий
19.01.2026 01:41 Ответить
Тільки , ради Бога , не чепайте НАБУ - ці "герої нашої доби" настільки поглибилися в ідею наступити на габлі імені судді "кірєєва" , що нічого інше їх не цікавить ...

Й взагалі яка може бути в країні корупція , якщо колишня двічи прем"єрка , колишня міліардерка так збідніла, що змушенна заробляти собі на хліб одиночним підкупом депутатів ноунеймів ?!

Це вже країна мрії . Де йще на пострадянському просторі є такі колишні прем"єри - жебраки ?!
показать весь комментарий
18.01.2026 22:40 Ответить
https://t.me/BerezaJuice/61934 Борислав Береза:
Цікаво, чому, як тільки друзяку президента ловлять на корупції, то він починає волати, що викриття його корупції - це в інтересах Росії? Що ж цією шелупонью не так?
«Задум зрозумілий: продовжити дискредитацію верховного головнокомандувача за будь-яку ціну, продовжити дестабілізацію монобільшості, щоб змусити Зеленського повторити "подвиг" попередника (Порошенка) по здачі ворогові території за сприяння ухилянта Берези», - заявив Іван Баканов виправдовуючись після оприлюднення інформації Сергієм Ваганяном про ОЗУ під керівництвом Баканова та Наумова.
Ну, що я можу сказати? Ухилянт? В той момент, коли Баканов вже звалив з України 24.02.22, то я був в Києві. Коли Баканов рахував бабло та займався корупцією, то я був у Бахмуті. І ця чмоня знає про це. А я знаю, шо жодного разу ця квартальська тварина навіть не спробувала приєднатися до захисту держави. Попри це він ще і сина свого заховав в СБУ, щоб його не мобілізували. Про це журналісти зробили гарний сюжет. Але все це дрібниці, навіть те, що ця шмаркля дала наказ заступнику Голові СБУ Анатолію Сандурському використовувати ДВКР СБУ для незаконного слідкування за солдатом ЗСУ Березою Б.Ю. у 2022 році. До речі, Сандурський був звільнений після того, як я виявив, що він керує слідкуванням. Коли я був списаний з лав ЗСУ, то слідкування за мною тривало і далі. До речі, це було за рахунок держави. А в чому користь для держави? Ні в чому? Виключно забаганки шоуменів? Ню-ню...
Важливо інше. Баканов, який привів до СБУ Наумова та Кулінича, діяв так в інтересах України і підіймав цим обороноздатність України чи послаблював Україну та полегшував Росії захоплення територій? Відповідь на поверхні. А головне питання, що ж це за колектив моральних уродів, таких як Міндіч і Баканов, яких Володимир Зеленський привів у владу? Особливо після того, що ми знаємо тепер про "двушечку на Москву". Цинічні блазні.
Ну, і Ваня **********. Відео тепер вийде раніше. Володимир Зеленський, ви це зробили разом.
показать весь комментарий
19.01.2026 04:16 Ответить
показать весь комментарий
19.01.2026 08:46 Ответить
На "Кореспонденті" також про це не чули, не бачили і не читали.
показать весь комментарий
19.01.2026 09:49 Ответить