2781 посетитель онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Війна "чекістів" відрізняється від війни генералів

теракт у Львові

За кілька днів до четвертих роковин з початку великого нападу Росії на Україну у самому центрі Львова пролунав вибух, який був кваліфікований правоохоронними органами як терористичний акт.

Те, що сталося, знову нагадало про багатошаровість російсько-української війни, про те, що її не можна зводити виключно до зіткнення армій. Зрештою, війну з Україною веде держава, влада у якій монополізована спецслужбами — спадкоємцями колишнього Комітету державної безпеки СРСР, який у нових історичних умовах існує під вивісками Федеральної служби безпеки та Служби зовнішньої розвідки Росії. Але головна інституція, яку отримав КДБ, — посада президента Росії. Головний кабінет країни, про який чекісти мріяли завжди: який охоронець не хоче зайняти крісло власного "обʼєкту"!

Треба розуміти, що війна чекістів відрізняється від війни генералів. Так, у Кремлі, звичайно, бажали б, щоб армія просто захопила б всю територію України і дозволила б ФСБ перейти до процедур "фільтрації" та "виявлення ворогів". Але коли у військових, які є для Путіна одним з інструментів досягнення мети, не виходить, це не означає, що у ФСБ заспокоюються і чекають на результат воєнних дій.

Дестабілізація ворожої країни через терор — один з важливих чинників сприяння армії, бо він дозволяє тримати населення такої країни у постійній напрузі, усувати небажаних політиків та активістів, створювати нові лінії поділу. До речі, коли я кажу про ворожу країну, я хочу нагадати, що такою країною для верхівки ФСБ у певний час була і сама Росія — тоді, коли в її суспільстві ще існували настрої, повʼязані із запитом на нормальне людське життя. Армія вела війну в Чечні, а чекісти влаштовували терор і підривали будинки в Москві та інших російських містах, вбивали опозиційних політиків та журналістів, отже — "працювали".

Ще одним важливим чинником захоплення України є політична пропаганда. До 2014 року нею — разом із близькими до української влади та олігархів телеканалами на кшалт "Інтера" чи "1+1" — займалося саме російське телебачення, яке залишалося головним джерелом інформації для багатьох українців. Саме це телебачення сприяло перемозі на президентських виборах Леоніда Кучми у 1994 році та Віктора Януковича у 2010 році, отже, реально допомогло деградації українського суспільства й утриманню України у "сірій зоні" російського впливу. Після 2014 року російське телебачення замінили канали Медведчука, а після 2022 року таку ж важливу роль у "дебілізації" українців почали відігравати анонімні телеграм-канали, а зараз я бачу нову тенденцію — росіяни заходитимуть на український ринок за сприяння правих радикалів з Заходу. І формально ми будемо бачити відкриття якихось американських чи європейських медіа, але, по факту, це буде таке саме ФСБ.

Ще один важливий чинник впливу — економічний диктат разом із підкупом не тільки можновладців і олігархів, але й самого населення, яке завжди забуває приказку про мишоловку і дешевий сир, перепрошую, — газ. Саме за допомогою газу Україну намагалися утримати і не допустити її розвороту в бік Заходу ще в часи Бориса Єльцина, а Путін вже був готовий до відвертого шантажу, який тільки посилився після Майдану 2004 року і перемоги на президентських виборах Віктора Ющенка. І ніхто не сказав, що Росія не буде використовувати економічні інструменти у майбутньому, ба більше, — навіть якщо уявити собі поки що нереальну ситуацію із завершенням воєнних дій в осяжному майбутньому, Кремль буде старатися інкорпорувати інструменти економічного диктату в будь-яку мирну угоду. Звісно, за сприяння американської адміністрації, у якій навіть на рівні віце-президента Джей Ді Венса говорили про важливість торгівлі між Росією і Україною. Як не використати таке бачення ситуації?

Перелік всіх цих інструментів переконує, що на питання "коли завершиться російсько-українська війна?" можна дати лише одну правильну відповідь — ніколи. До часу, поки росіяни вважають, що державність України має бути ліквідована, а український народ — скасований, конфлікт продовжиться відразу на кількох поверхах ескалації, навіть якщо у Москви не вистачатиме сил на інтенсивні воєнні дії. Саме до такого розвитку подій слід готуватися і тим громадянам України, які живуть вдома, і тим, які опинилися на чужині.

Бо збереження держави і українського народу в умовах довгої війни, терору, пропаганди і економічного тиску залишатиметься нашим головним завданням. І роки російсько-українського конфлікту — якщо почати навіть з Майдану 2013–2014 років і вторгнення росіян до Криму і Донбасу — продемонстрували, що із таким завданням можна впоратися навіть у найтяжчі моменти, звісно, якщо зберігати єдність, здоровий глузд і реалістичне розуміння ситуації.

Топ комментарии
+14
Для тих, хто волатиме про "очєрєдного апологєта вєчнгой войни".
Війна для чекістів - це спецоперації.
Які проводять завжди і всюди, без різниці, чи йде "гаряча" війна, чи ні.
Однією з таких операцій були вибори-2019, президента і парламента.
І такі операції ще будуть, багато.
показать весь комментарий
26.02.2026 11:10 Ответить
+12
ні. Це той самий Портніков який. роки казав НЕ ГОЛОСУЙТЕ ЗА КЛОУНА ДЕБІЛА бо буде погано. І погано настало - мінус 45% населення
показать весь комментарий
26.02.2026 11:51 Ответить
+11
Не ссяти, стояти, ї\:башити!
показать весь комментарий
26.02.2026 12:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Для тих, хто волатиме про "очєрєдного апологєта вєчнгой войни".
Війна для чекістів - це спецоперації.
Які проводять завжди і всюди, без різниці, чи йде "гаряча" війна, чи ні.
Однією з таких операцій були вибори-2019, президента і парламента.
І такі операції ще будуть, багато.
показать весь комментарий
26.02.2026 11:10 Ответить
Та притомні і адекватні люди, які вміють самостійно думати та аналізувати , на відміну від аудиторії телемарафону, потужних політруків та зелених ЛОМів, вже давно не зважають на перфоменси "апологетів" вічної війни, оскільки вся їх аналітика вщент розбивається об сухі цифри української демографії за останні роки. Фактично, в плані демографії Україна вже програла і продовження - остаточне спалювання українського етносу в горнилі цієї безглуздої війни. А "апологети" своїми довгими язиками тільки пришвидшують цей процес, оскільки молодь і рештки активних людей після таких прогнозів просто тікають з країни, не бажаючи бути безправним ресурсом у "вічній"війні.
показать весь комментарий
26.02.2026 11:32 Ответить
"Притомні й адекватні люди, які вміють самостійно думати і аналізувати" певно мають бути за те, щоб виконати всі вимоги русні, і для початку - терміново віддати решту Донбасу.
показать весь комментарий
26.02.2026 11:35 Ответить
Притомні й адекватні люди за фінський сценарій завершення війни. В свій час Маннергейм радив фінській владі поступитися територіями щоб уникнути війни, але його не послухали і втратили ще більше землі та головне людей . І коли "гарячі" фінські голови пропонували продовжувати безглузду війну, саме Маннергейм своїм авторитетом переконав всіх, що потрібно зберегти армію та населення як гарантію суверенітету країни, а не чіплятися за шматки випалених війною територій.
На жаль наша влада і потужно- незламні патріоти чомусь не розуміють цих простих істин та декларують лише 2 варіанти: перемога або смерть. Хоча, судячи по їх вчинкам, помирати за країну вони зовсім не горять бажанням.
показать весь комментарий
26.02.2026 12:02 Ответить
Ви справді вірите чєстному слову русскіх?
І так, між іншим.
Русня оголосила своїми ще Запорізьку та Херсонську області.
https://www.rbc.ua/ukr/news/konstitutsiyi-rosiyi-z-yavilisya-okupovani-1665073824.html#:~:text=%D0%A2%D0%B0%D0%BA%20%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D1%8B%D0%B2%D0%B0%D0%B5%D0%BC%D1%8B%D0%B5%20%22%D0%94%D0%9D%D0%A0%22%20%D0%B8%20%22%D0%9B%D0%9D%D0%A0%22%2C%20%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B6%D0%B5,%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%8A%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B2%20%D0%A0%D0%A4%2C%20%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%8B%D0%B5%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8B%20%D0%B2%2065%2D%D0%B9%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B5 В конституции России появились оккупированные территории Украины
Я нічого не чув про те, щоб русня навіть натякала на можливість знову поміняти свою конституцію.
показать весь комментарий
26.02.2026 12:11 Ответить
Я віру в те, що професійна, озброєна ******** зброєю армія, серійне виробництво далекобійних ракет, сотні тисяч вмотивованих резервістів відіб'ють будь-яке бажання русскіх записати ще щось з українських територій в свою конституцію. Той же Маннергейм пропонуючи мирне вирішення стосовно територій одночасно розвивав армію та будував оборону, а як у нас "готувалися" до війни відомо всім. І Маннергейм вибрав збереження армії як єдину гарантію суверенітету в майбутньому , а не покласти всіх у боротьбі з переважаючим по всіх ресурсах ворогом. Україні потрібен мир будь якою ціною, щоб змінити владу та почати серйозну підготовну до можливого відновлення війни з врахуванням набутого досвіду.
показать весь комментарий
26.02.2026 12:36 Ответить
озброєна ******** зброєю армія, серійне виробництво далекобійних ракет, сотні тисяч вмотивованих резервістів відіб'ють будь-яке бажання русскіх записати ще щось з українських територій в свою конституцію
Одна з ключових вимог русні - демілітарізація.
В стамбулі чітко було прописано, скільки Україна має право мати солдат, танків, гармат, і якої дальності ракети.
Поруште - і отримаєте привід миттєво відновити сво.
показать весь комментарий
26.02.2026 12:38 Ответить
Ну так саме для цього і потрібні перемовини, і саме чисельність ЗСУ повинна бути головною умовою погодження України на поступки територіями.Гадаю, при бажанні навіть вимоги росії скоротити чисельність і озброєння ЗСУ можна було б обійти. Наприклад , замість утримання багатотисячної постійної армії перейти на швейцарський варіант , розгорнути ВПК в інших країнах, створити спільні військові бази для зберігання техніки теж за кордоном. Було б тільки бажання у нашої влади реально зупинити бійню , всі ж чудово розуміють, що тема територій лише привід для продовження війни.
показать весь комментарий
26.02.2026 12:57 Ответить
https://mediavektor.org/85616-nyt-opublikovala-polnyj-tekst-dogovora-mezhdu-ukrainoj-i-rf-v-stambule.html Ось тут проєкт "стамбула". Читайте уважно, що там сказано в статті 2, пункт 1g. І порівняйте з вашими пропозиціями "обходу".
показать весь комментарий
26.02.2026 13:37 Ответить
Що заважає Україні робити все тобою перелічене БЕЗ здачі позицій в обмін на гульчин ***?
Давай конкретно, без Манергеймів. Бо ти взяв один приклад і тягнеш його як сову на глобус і ще й розказуєш які фіни дурні що воювали і не слухали його одразу.
А от розумні чехи не воювали і віддали Студенти - але ой... почекай, а чому ж для них чудотворна формула Маннергейма не спрацювала? Дивина та й годі. Ніби ж зберегли людей, армію і т.д.
Може це тому що Адік це не Йося? Але де гарантія що ***** це Йося, а теж не Адік?.. Не виходить щось камєнний цвєтоу у членів фентезійно-історичного клубу ім. Мовчана.
показать весь комментарий
27.02.2026 00:39 Ответить
Не пишішь дурниць про досвід фінської війни. Вона була зовсім інша та в інших умовах.
показать весь комментарий
26.02.2026 19:23 Ответить
А русні ви - вірите більше, ніж переліченим вище?
показать весь комментарий
26.02.2026 14:22 Ответить
Фламіндічі в Україні = русня за її межами.
Когось з них вважати союзником етнічних українців - стратегічний прорахунок.
Пропонувати зробити вибір між великою купою лайна (не міндобрив) і "маленькою" купкою НЕ МІНДОБРИВ - це маніпуляція з метою зберегти фламіндічів.
Відповідаю клавою через текст.
ЇХ УСІХ треба викреслити з майбутнього держави Україна.
Для України і українців ВАЖЛИВО для виживання зникнення впливу ЛЮБОГО лайна, яке буде тягнути свої лапки до ресурсів держави.
Зникнення хоча б однієї двох куп НЕміндобрив в майбутньому - допоможе виживанню.
Компроміс з любим калом = калу і зникненню України. як держави і Українців як народу.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:40 Ответить
Однак це не за темою.
Олег пропонує здатись, повіривши русні, що вона ніколи знову.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:41 Ответить
Коли був Маннергейм - не було *****.
І вже не раз було констатовано, що ***** не територія принципова, а знищення українського етносу.
Бо першопричинами війни взагалі то усі пропагандисти, усі лаврови, та решта біосміття вказують, що ? - денацифікацію !
показать весь комментарий
26.02.2026 13:04 Ответить
Шановна, ху*ло дитина у порівнянні із сталіном, який був одержимий ідеєю поширення комунізму у світі і готувався нести її на штиках червоної армії та знищенню національної ідентичності народів з метою зміцнення влади.ху*ло у порівнянні із сталіном -ліберал. Однією з причиною війни проти фінів сталін називав пронацистський режим, який ніби то готував напад територію ссср та захоплення ленінграду.Так що ху*ло нічого нового не вигадав , а фактично закосплеїв свого кумира.
сталін для досягнення мети не рахувався з втратами, а його блідої копії не має стільки ресурсів та такої безмежної влади .
показать весь комментарий
26.02.2026 13:57 Ответить
Значить, фіннам і іншим повезло, що сталін швидко здох!
А ***** не збирається здихати, воно цікавиться біотехнологіями, щоби жити 150 років.
Отже, наші подарунки Наших територій, не вирішать забаганок *****.!
показать весь комментарий
26.02.2026 14:06 Ответить
сталін після перемоги у 2СВ війни , маючи величезну , добре озброєну і досвідчену армію міг би спокійно та швидко захопити Фінляндію, але не став. Чергові територіальні претензії ссср були вирішені дипломатично, фіни добровільно віддали стратегічні острови в Фінській затоці та район Петсамо.
І жити сталін теж міг би ще довго, але найближчі соратники допомогли йому покинути цей світ і з ху*лом може також статися щось подібне.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:46 Ответить
Ще раз - не пишіть дурниць про "не став". Умови були інші. Масштаби бойових дій. Кількість учасників.
СРСР був одним з переможців, а не сам-на-сам.
показать весь комментарий
26.02.2026 19:26 Ответить
Боже, яке дурне.
А в Ялті мабуть твій Сралін теж із самим Манергеймом за майбутній світоустрій патякав в не з амерами, які його армію бомжів врятували від поразки. І тому фінів він не захопив, а от поляків, чехів, болгар та інших румунів він в Ялті не покликав або в них свого Маннергейма не знайшлось і тому їх совок нагнув.
Тобі час погортати трохи підручник історії за 11 клас, бо ти її мабуть в школі прогуляв геть всю окрім совко-фінської війни.
показать весь комментарий
27.02.2026 00:45 Ответить
Отже, навіщо дарувати території, якщо відмовою від територій нічого не закінчиться....?
показать весь комментарий
26.02.2026 13:06 Ответить
Звідки вам це відомо ? На базі чого ґрунтується ця потужно-незламна аксіома?Наприклад грузини змогли домовитися на мирне співіснування після втрати частини територій, спроба захопити частину "ісконно руських" земель в Казахстані обернулися пшиком, Азербайджан взагалі опустив ху*ла відбивши Карабах скориставшись довгоочікуваним шансом. Так чому Україна має вибирати між перемогою (фантастичним варіантом ) і смертю, замість того щоб спробувати варіант-домовитися, залишивши інші варіанти на потім.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:08 Ответить
Тому що грузинів, казахів, азербаджанців і всіх кого ви перелічили - не знищували генетично.
І не вказували таку першопричину, як знищення українського етносу !
показать весь комментарий
26.02.2026 14:13 Ответить
Шановна я вибачаюсь, а до чого тут генетичне знищення ? На території Донбасу генетичних українців було одиниці, основна маса населення - завезені московити. Тому втрата цих територій не несе жодної загрози українському етносу, а продовження війни - навпаки загрожує його цілковитому знищення через загибель українських чоловіків на на фронті та збільшення масштабів еміграції молоді, дітей і жінок за кордон.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:52 Ответить
Пан знає що таке Донецький камінно-вугільний басейн - Донбас ?
Територія Донбасу, сер, це велика територія, вкл. тер-ю на РФ.

А на територіях Донцьк. І Луганськ. областей України до 2014 р. жило багато людей, зокрема і за межами міських поселень. Сер ...
показать весь комментарий
26.02.2026 19:32 Ответить
І, Азербайджану Турція допомагає, як і Казахстану.
А ми з іншої етнічної групи....
показать весь комментарий
26.02.2026 14:30 Ответить
дозвольте вам, як притомному та адекватному, поставити одне питання:
що, на вашу думку, має зробити Україна для закінчення війни?
показать весь комментарий
26.02.2026 11:36 Ответить
Не ссяти, стояти, ї\:башити!
показать весь комментарий
26.02.2026 12:00 Ответить
Розпочати реальні мирні переговори за посередництва Трампа, а не всіляко зривати їх в догоду Європі, якій вигідне продовження війни як гарантію власного безтурботного існування. І головною умовою України повинно бути збереження чисельності та рівня озброєності ЗСУ, а не території, які так чи інакше при продовженні війни орки випалять і захоплять. Триматися потрібно за армію як єдину реальну гарантію безпеки, а висувати за відомо неприйнятні вимоги.
показать весь комментарий
26.02.2026 12:14 Ответить
не могли б ви навести приклади того, як Україна "всіляко зриває перемовини"?
показать весь комментарий
26.02.2026 12:25 Ответить
Скільки пунктів мирного плану узгодженого з росією запропонував Трамп ? Здається 28, а потужний з європартнерами весь цей план переробили під свої хотілки і скоротили до 20. Замість того щоб взяти план Трампа за основу і вже під час трьохсторонніх перемовин корегувати, потужний з подачі "партнерів" вирішив підсунути власний план з вимогами, які Трамп з ху*лом не обговорювати і відповідно ху*ло його одразу відкине. Мета цього дійства з боку Зе очевидна: зірвати домовленості між США та росією і відповідно зробити подальші перемовини беззмістовними.
показать весь комментарий
26.02.2026 12:46 Ответить
А Вам, пане Олег, не здається що "план Трампа (Виткоф-Кушнер-Дмитриев-путін)" для України і українців - смерть як нації та держави дивлячись на те що там прописано.

Ні у кого з притомних людей нема сумніву у тому що цей план написаний у москві і відповідає всім заявленим путіним цілям.

Я не підтримую зЕлену владу та думаю що є другі виходи які пропонують притомні люди у Раді.
Але то таке.
показать весь комментарий
26.02.2026 13:06 Ответить
А щоденний , постійно зростаючий ракетно-дроновий терор - не смерть ? А тотальна корупція і мародерство влади яка обкрадає навіть власну армію списуючи все на війну - не смерть ? А демографія яка через війну війну пробиває дно за дном - не остаточна смерть всього українського етносу ?
За свою багатовікову історію українська держава багато разів помирала, але завжди відроджувалася завдяки українцям.Тому потрібно зберегти перш за все населення, а не чіплятися за територію, мертвим вона не потрібна, а повернути втрачене і відродити державу зможуть тільки живі люди.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:33 Ответить
То ви пропонуєте померти щоб потім "відродитись"? І так по-кругу - нехай слідуючі покоління українців розбираються?

А можливо треба розірвати цей "круг смерті українців" саме в цей момент коли Європа хоче і допомагає Україні.
Бо раніше (в козацькі часи, УНР) Європа також як і імперія русні намагались як не відірвати шматки України то принаймі робити вигляд що їх Україна не цікавить.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:40 Ответить
Була тут колись "аннушка", у багатьох іпостасях. Вона вперто просувала думку, що треба спочатку лягти під русню, а потім робити підкоп.
Немає її тут давно.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:44 Ответить
Ну звісно у потужно-незламних патріотів є тільки 2 думки: їх та неправильна. Коли Україні пропонують віддати шматок Донбасу ,а решта території залишиться в сфері впливу західних партнерів, що будуть від них гарантії безпеки, фінансування відновлення, вони продовжують, як ті глухарі на току, доводити всім, що це повна капітуляція і захоплення москалями всієї України.
Як написав колись один з дописувачів Цензора , що це український менталітет: через свою впертість і твердолобість довести все до руїни, а потім сісти з бандурою на згарище і заспівати сумну пісню про несправедливу долю.
показать весь комментарий
26.02.2026 15:05 Ответить
в сфері впливу західних партнерів
https://mediavektor.org/85616-nyt-opublikovala-polnyj-tekst-dogovora-mezhdu-ukrainoj-i-rf-v-stambule.html Стамбул, стаття 2, пункт 1, підпункт e)
показать весь комментарий
26.02.2026 15:10 Ответить
І який сенс давати посилання на документ сумнівного походження , який офіційно ніде не публікувався та не має нічого спільного з мирними переговорами під керівництвом Трампа. Більш того, за 4 роки після Стамбулу багато чого змінилося , наприклад Херсон і Запоріжжя на той момент ху*ло ще не переписав на себе.
показать весь комментарий
26.02.2026 15:26 Ответить
Є якісь здогадки, чому цей документ відрізняється від того, що зараз під керівництвом Трампа обговорюється, а заодно щодо причини, з якої Херсон русня зараз не контролює, і тому в плані Трампа про нього мова не йде?
показать весь комментарий
26.02.2026 15:28 Ответить
Даруйте, але я не "гад" щоб щось гадати. Будуть оф. документи, будемо аналізувати . Те що росія не вимагає зараз Херсон і Запоріжжя пов"язують з особистими домовленостями між Трампом і ху*лом.
Ну, а якщо ви посилаєтесь на сумнівний документ то я також можу зіслатися на такі самі сумнівні чутки, що до Стамбулу було складено карту окупованих території, яку так і не показали. Але згідно чуток Херсон, ЗАЕС , інші окуповані території по Стамбулу мали повернутися під контроль України, а росія забирала повністю Донбас і сухопутний коридор до Криму.
показать весь комментарий
26.02.2026 16:16 Ответить
"Плану Трампа" теж немає у вигляді офіційного документа.
Офіційні документи з'являються вже тоді, коли досягнуті домовленості.
Умови яких просочуються у вигляді чуток і таких от "сумнівних документів".
Але "сумнівний документ" за змістом збігається з неодноразово декларованими цілями сво: дєнаціфікаціі, дємілітарізаціі, нєйтралітєта.
І пункт дємілітарізаціі тут цікавий.
Згідно "сумнівного документа", чисельність ЗСУ не має перевищувати 85 тисяч осіб.
Зараз дебати йдуть довкола того, буде чисельність ЗСУ обмежена 600 тисячами, чи 800 тисячами.
показать весь комментарий
26.02.2026 16:48 Ответить
Це взагалі якась дурня - в умовах мирного часу вона і так була 250, неповних, тисяч.
показать весь комментарий
26.02.2026 19:34 Ответить
А може вона стать поміняла ?
показать весь комментарий
26.02.2026 15:07 Ответить
То ви пропонуєте померти щоб потім "відродитись"? І так по-кругу - нехай слідуючі покоління українців розбираються?

А можливо треба розірвати цей "круг смерті українців" саме в цей момент коли Європа хоче і допомагає Україні.
Бо раніше (в козацькі часи, УНР) Європа також як і імперія русні намагались як не відірвати шматки України то принаймі робити вигляд що їх Україна не цікавить.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:40 Ответить
Не українці як народ помирали, незважаючи на всі зусилля окупантів, а українська держави припиняла свої існування, але потім відроджувалася завдяки людям,які продовжували жити на даних територіях і вважати себе українцями.
показать весь комментарий
26.02.2026 15:13 Ответить
Оце і є мета *****. Назвати українцями тих, кого він заселить на ті території які ви хочете віддати.
І потім в підручниках " історії" писати, що ось вони! справжні українці!
А то були бендерівці, нацисти, хохли.....і їх ми викорінили!
Ви до яких українців відноситеся?
показать весь комментарий
26.02.2026 15:37 Ответить
Шановна, так ці території ще з початку 20 століття заселені московитами, які себе ніколи і не вважали українцями. Для чого Ви вигадуєте небилиці про бандерівців на Донбасі та якесь перезаселення, якщо навіть ху*ло називав донбасят своїми, руськоязичними і розпочав війну для їх захисту. В російських підручниках історії вже давно написано, що на" ісконно руських" землях Донбаса жили справжні "руські", які випадково під час розвалу ссср потрапили в кабалу до бандерівців та хохлів. Ніяких українців на цих територіях для ху*ла не існувало.
показать весь комментарий
26.02.2026 16:04 Ответить
Шо вас заціпило на Донбасі!!!
Ви досі ніяк не зрозуміли, що мова про територію всієї країни?
Вам вже багато написали, що територією Донбасу ***** обмежуватися не збирається і тому і перемовин ніяких не існує.
Ви точно застрягли десь в 70-х....
І, до речі!
Ви жили в Донбасі, чи з совкових підручників знаєте про населення Донбасу?

Я жила в Донецьку в 90-х роках.
І, я вас здивую!
Як в самому Донецьку, так і в містах і селах Донецької і Луганської областей проживало багато україномовних! і російськомовних етнічних українців !!!

А з 2014 р, звісно етнічний склад змінився на кацапсько-кавказький або тощо.
показать весь комментарий
26.02.2026 16:18 Ответить
Домовленості між сша та кацапією, - це їхні домовленості.
показать весь комментарий
26.02.2026 13:11 Ответить
я навіть не буду обговорювати "плантрампа", бо то нашвидкоруч зліплена у москві маячня.
але одне те, що ви вважаєте, що росія готова та прагне будь-яких перемовин, крім підписання капітуляції України, свідчить про те, що ви дарма віднесли себе до притомних та адекватних.
показать весь комментарий
26.02.2026 13:46 Ответить
Ну я розумію, що для потужно-незламних патріотів єдиний прийнятний варіант закінчення війни - кордони 91 та виплата репарацій і то будуть такі, що наполягатимуть на захопленні москви, інакше це не перемога.
Шановний, відкрийте карту діпстейт і подивіться в яку сторону рухається фронт, відкрийте новинні сайти і почитайте скільки інфра-ри за добу москалі зруйнували ракетами та дронами, подивіться чергові відео про зіткнення цивільних, які не бажають воювати з тцкунами , послухайте черговий меседж ЗЕ із звинуваченням партнерів, які мало дають зброї та коштів на війну. Перемогою все назвати важко. Так це буде капітуляція, але з можливістю оголосити її перемогою, типу Україна вистояла і зберегла суверенітет, але іншої "перемоги" і не буде, якщо не станеться чого фантастичного типу революції в росії або "партнери" пошлють в Україну свої війська.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:26 Ответить
ви дарма намагаєтесь виправдати свою "втому від війни".
1. росія не веде перемовин (виставу для трампа - так, виставу для таких, як оце ви, які у відсутності підписаного документу звинувачують Україну - так).
2. росії не потрібен донбас (від слова взагалі, зовсім, нахєр не потрібен).
3. росія не зупиниться допоки її не зупинять (й тут не йде мова про кордони 91-ого, мова про фізичну неможливість росіян продовжувати бойові дії з просуванням вперед).
4. не зупинимо - щезнемо (до речі, й ті цивільні, які так завзято воюють з ТЦК).
5. якщо ви досі не розумієте, що мета росії - ліквідація української державності, то мене дивує, що вам не до вподоби зеленський, він теж нічого чого не розуміє.
показать весь комментарий
26.02.2026 15:01 Ответить
1.росія неодноразово оголошувала США ворогом, а її пропогандони грозилися перетворити їх на попіл. То навіщо тоді рф показувати виставу перед Трампом, брати участь в переговорах які їй не потрібні.Я розумію в Анкориджі ху*ло використав Трампа щоб перервати міжнародну ізоляцію, але навіщо продовжувати виставу, виставляючи себе слабким перед ворогом, якщо після першої ж відмови Потужного віддати Донбас можна було спокійно вийти з перемовин заявивши про недоговороздатність української влади.
2. Як кажуть "хотєть нє врєдно" . На даному етапі "визволення" Донбасу - єдине , що можна видати хоч за якусь перемогу. Тому ху*ло так і наполягає на цьому.
3. Яким чином ви збираєтесь фізично зупинити ворога у якого в рази більше ресурсів, живої сили та справжні союзники, які готові реально воювати поруч, а не висловлювати стурбованість і слова підтримки. Орки буквально випалюють нам тил з метою створення гум.катастрофи, а ми максимум можемо лише трохи знизити його потенціал оскільки не маємо далекобійних ракет.
4.Ми вже щезаємо, подивіться демографію за останні роки, смертність втричі перевищує народжуваність , молодь масово виїзджає. Зупинка війни і повернення емігрантів - єдиний шанс зберегтися як етнос, продовження війни- остаточна смерть.
5. І своєї мети вона досягне якщо війна продовжиться з діючою владою біля керма. Невже так важко зрозуміти, що жодних перемог при цій владі не буде і змінити під час війни її неможливо. Відповідно мир - єдиний шанс на зміни.
показать весь комментарий
26.02.2026 15:56 Ответить
Не міг не вилізти черговий довбойоб з кружка ім. Мовчана.

От здавалося б - людина пише досить очевидні речі. Путінська Ерефія тому виді як вона є - буде нашим вічним ворогом.
Ну що можна тут заперечити ПО ФАКТУ - та нічого. Бо це очевидна істина.
Але якщо перевернути все з ніг на сраку і назвати людину апологетом вічної війни - тоді інша справа. Тоді ************ - а усі хто звинувачують Портникова є саме ними - криптозебілами - готові радісно бекати "бееее таак-таааак, неее лякаааайтеее нас вііічноюю війноооююю, бееее"

Єдина річ яка мене дивує - навіщо ви придурки сварите Зєлю за шашлички в 22 році? Хіба він не намагався уникнути вічної війни вашим же баранячим методом - затиканням ротів всім хто вказував на небезпеку?🤷
показать весь комментарий
27.02.2026 00:32 Ответить
Спец операції, це основний формат військових конфліктів, після Другої Світової. Не Путін їх придумав
показать весь комментарий
26.02.2026 19:30 Ответить
ні. Це той самий Портніков який. роки казав НЕ ГОЛОСУЙТЕ ЗА КЛОУНА ДЕБІЛА бо буде погано. І погано настало - мінус 45% населення
показать весь комментарий
26.02.2026 11:51 Ответить
бачу ви вподобали коментар Oleg Iskra #524012, тож теж належите до притомних та аддекватних, то може ви дасте відповідь на питання: що, на вашу думку, має зробити Україна для закінчення війни?
показать весь комментарий
26.02.2026 12:00 Ответить
Гарне питання!
Не впасти ! )
показать весь комментарий
26.02.2026 13:13 Ответить
Товаріщ Олег послідовно і давно за капітуляцію.
показать весь комментарий
26.02.2026 14:34 Ответить
"... із таким завданням можна впоратися навіть у найтяжчі моменти, звісно, якщо зберігати єдність, здоровий глузд і реалістичне розуміння ситуації."

Не знаю, де Портніков побачив у нинішній владі здоровий глузд і реалістичне розуміння, коли жоден з них не навів жодної стратегії теоретичної перемоги.
Одні кажуть, що треба мир на будь-яких умовах і вибори, інші - спочатку якась перемога, потім вибори, треті закликають битись до останнього(кацапа, чи українця). Кожен тягне в свій бік, а м'ясорубка продовжується без конкретної кінцевої мети, котру можна було б назвати результатом війни.
показать весь комментарий
26.02.2026 17:27 Ответить