9560 посетителей онлайн
7 788 88
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Стратегія "бути хорошими для всіх": урок засвоєно

зсу

Починаючи з 1991 Україна, українська влада та більшість українців були дуже покладистими, розуміючими та ввічливими.

Віддали ядерну зброю, бо нас дуже попросили. І як взагалі ми могли не віддати, якщо поважні партнери нас просять. Нам і не треба було, щоб ми з нею робили, з тією зброєю, це ж взагалі дорого і небезпечно. Ми ж маленькі та дурні, воно ще вибухне, давайте просто віддамо все дорослим дядям. Тим більше вони ж хороші, вони ж хочуть нам тільки добра, он навіть меморандум підписали цілий про добрі наміри.

Стратегічну авіацію порізали та ракети віддали Москві, бо теж нас попросили. Та і навіщо нам воно, ми ж ні з ким воювати не збираємось.

Захотіли наші сусіди щоб ми вибачились за якісь давно минулі історичні події — то ми і вибачаємось, бо що ж нам лишається, мусимо вибачатися, що ж ми зробимо.

І так роками, десятиліттями, у дрібному та у великому. Психологія бідного родича та готового на все вічного прохача, який постійно виправдовується і боїться когось зачепити, аби чого не вийшло.

І до чого нас привела ця покладистість, а насправді погано замаскована слабкість та невіра в себе? До мирного і спокійного життя? Все з точністю до навпаки — привела до війни на знищення. І якби вчасно не спамʼяталися і не почали битися — то вже би знищили нас остаточно.

Я не хочу покладисту та розуміючу Україну з ідеєю "відчепіться від нас".

Не відчепляться. Такою Україна вже була. І така Україна не виживе.

Я хочу Україну, яку будуть поважати і навіть трохи боятися. І яка сама зможе "причепитися" до когось, якщо буде вважати, що її інтерес порушено. Така Україна виживе, бо сваритися із нею — собі дорожче. Краще одразу врахувати її інтерес.

Не ми придумали правила, за якими функціонує цей світ. Ми щиро хотіли бути хорошими для всіх. Вийшло дуже боляче для нас. Ми засвоїли урок.

Топ комментарии
+16
Щиро дякую Вам Андрію за службу! Розумні українці гуртуйтеся і знищуйте ворогів України, особливо ватоголових корупціонерів!
показать весь комментарий
08.03.2026 12:54 Ответить
+11
Говори за себе! Якщо ти твоєю мовою як жебрак звалив ЄС, то сиди там і не скули. Я і більшість моїх друзів 24.02.2022 пішли у військо. І так, ти правий, якраз із-за таких як ти Україну поважають менше. Європейці дивляться, що всякі Макогони в ЄС сидять і не йдуть допомагати своїй нації відбиватися. В дзеркало подивись хто ти є, або взагалі про Україну забудь. Ще щось тут про перозподіл повчаєш українців, які не з'їбались. Сиди там і не відсвічуй.
показать весь комментарий
08.03.2026 14:44 Ответить
+10
Дурниці. Он Японія, чи Німеччина, чи Південна Корея також гарні для всіх, однак без проблем з економікою, ВПК, кількістю населення, і ніхто на них нападати не хоче, навіть на Південну Корею. А якщо розікрали всю країну і навіть зараз ніяких висновків з цього не зробили, однак хочется бути крутим, то й залишаються одні фантазії про ядерну зброю чи якусь там кузькіну мать в майбутньому, сидячи при цьому на допомозі від заходу.
показать весь комментарий
08.03.2026 14:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
>Віддали ядерну зброю, бо нас дуже попросили.

чому свобода не вимагає кожен день від зебіла виправити цю помилку? якби цей даун почав в 22 році робити ядерку, зараз би ми її вже мали, і був би мир.

показать весь комментарий
08.03.2026 12:53 Ответить
Тому що нас буде чекати в такому випадку доля Ірану. Який мало робив, але багато **дів на кожному куті. Є інший приклад, почитайте знайдіть десь як Ізраїль робив ядерну зброю, це взірець спецоперацій.
показать весь комментарий
08.03.2026 19:04 Ответить
іран атакували виключно через те, що моссад має знімки та відео з трампом з острова епштейна, де той ґвалтував дітей. Ніхто не буде бомбити українські ядерні об'єкти, типу радіохімічного заводу або реакторів РБМК, бо тоді всю Європу засре радіоактивним сміттям.
показать весь комментарий
08.03.2026 19:39 Ответить
А ти чого не вимагаєш? Все чужими руками?
показать весь комментарий
09.03.2026 07:31 Ответить
Щиро дякую Вам Андрію за службу! Розумні українці гуртуйтеся і знищуйте ворогів України, особливо ватоголових корупціонерів!
показать весь комментарий
08.03.2026 12:54 Ответить
💯%!!!
показать весь комментарий
08.03.2026 13:20 Ответить
Я хочу Україну, яку будуть поважати і навіть трохи боятися. І яка сама зможе "причепитися" до когось, якщо буде вважати, що її інтерес порушено. Така Україна виживе, бо сваритися із нею - собі дорожче. Джерело: https://censor.net/ua/b3604154

Важко поважати та боятися країну, яка цілковито залежить від доброї волі та грошей тих, до кого вона при цьому "чіпляється". Взагалі кажучи, так себе поводять лишень хами та гопники
показать весь комментарий
08.03.2026 13:31 Ответить
Так себе поводять всі великі успішні країни.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:08 Ответить
які , як казав , ваш " яжнелох" , не "приймають з усіх боків, як актриса , фільмів для дорослих" , по друге під час, тривалої війни не обирають , московського блазня , щоб він літав в Оман ,на поклон ворога Патрушеву , закрив всі ракетні розробітки , школу зовнішньої розвідки,відпускав Цемаха і террористів" вагнерівців" призначав агентів ФСБ ( баканова, наумова, кулініча, Ермака, Татарова, Подоляка, ………Відводив війська з , напрямків наступу , про який , ойму пів року повідомляли всі розвідки Світу , воно відмовлялось створювати тероборони і готувати громадян , , нахабно брешучі про , " шашлики" Це й допис для виправдання , підігрування агента зе , вистави ………з агентом Орбаном
показать весь комментарий
08.03.2026 15:35 Ответить
"засвоїли урок" 1. І прийняли множинне громадянство 2. І дозволили продаж Української землі і множинним під час війни.
показать весь комментарий
09.03.2026 06:48 Ответить
"засвоїли урок" І на центральних площах міст і селищ встановили менори.
показать весь комментарий
09.03.2026 06:50 Ответить
" засвоїли урок" І "сбу" затримує Ігоря Кривецького, порушує кримінал на мецената , засновника "Карпатської Січі" і Легіону " Свобода" за російську підтримку?
показать весь комментарий
09.03.2026 07:01 Ответить
Великі успішні країни не бігають по всьому світу з протягнутою рукою і не перебувають на фактичному утриманні інших країн
показать весь комментарий
08.03.2026 16:11 Ответить
ти маєш на увазі **********???
показать весь комментарий
09.03.2026 06:08 Ответить
Павліка не врубай, - все ти чудово зрозумів
показать весь комментарий
09.03.2026 06:38 Ответить
Жодна з претензій не відповідає ні тому, що написано в блозі, ні тому, що було в дійсності. Але в кожному слові проглядається спроба дискредитувати автора. Бажання обхаяти конкурентів перемогло здоровий глузд. Щітільнєй треба, щітільнєй.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:58 Ответить
А що не так пан написав ? А я б ще додав, що чомусь керівники "Свободи" не вимагають реального розслідування вбивства пані Ірини Фаріон ... чим підіграють ЗЕвладі , бо на мою суб'єктивну думку гучне вбиство пані Фаріон тоді реально відволікло українське суспільство від трагедії ЗСУ на плацдармі в Кринках , де генерал-м'ясник Содоль ( друзяка Сирського ) фактично знищив тисячі бійців ЗСУ для того , щоб ЛІДОР та ЗЕвлада могла місяцями піаритись на утриманні плацдарма на Лівобережжі Херсонської області для майбутнього наступу на Крим.
показать весь комментарий
08.03.2026 16:22 Ответить
це ви маніпулюєте Всі претензії справедливі , чому " свободівці" , не мали притензії до призначення , зейлом , Татарова , вбивці їх побратимів , " майданівців" , який , брехав , що протестуючи самі в себє стріляли Дє ж їх гідність , вони мовчали , коли всі були в шоці , що татаров , повернувся і почав , перетворювати правоохоронні органи в правопохоронні ?
показать весь комментарий
08.03.2026 16:29 Ответить
Назвіть ще одну партію у якої є однойменний батальйон на фронті. А робити гучні заяви а потім голосувати разом з зеленими у нас є кому.
показать весь комментарий
08.03.2026 20:13 Ответить
Партії мають займатися політичною діяльністю, а не створювати свої партійні війська паралельно Державному Війську!

Якщо ЗЕвлада дозволила створити військовий підрозділ партії "Свобода", то це означає, що на майбутніх виборах "Свобода" буде на підтанцовці у ЗЕвлади, як і "партії" - "Азов" та "Третій штурмовий корпус" та їм подібні, які також будуть відтягувати голоси у реальних політичних партій!

У мене в прифронтовому обласному центрі на кожному кроці білборди з пикою Білецького та "Третєго штурмового" .

В ЗСУ та НГУ десятки корпусів, а розкрутка йде тільки корпусу пана генерала Білецького ... тобто ЗЕвлада готує його використати в виборчому ЗЕсхематозі ... злі язики кажуть, що фінансує Білецького Поважний Рінат , може брешуть, а може й ні.
показать весь комментарий
09.03.2026 08:50 Ответить
слухала полковника Романа Червінського про мільярдні фінансування Білецького , звісно для чого Нема логіки ні в чому , вірити нікому , всі лягли , під перевертня з булавою Як можно , маючи якусь гідність , танцювати під дудку ІУДИ , який під час страшної війни , розміновував , акваторіі Маріуполя , потім перевзувшись в патріота , відправив їх на вірну погибель , а вони знаючи про 100% зраду мовчать всі , підтримуючи мільярднє мародерство в МО , "ЗеФламіндіч " , ……… А , як рожевими свинками кидались , а тут осліпли і оглохли не бачать зелений " скотний двір"
показать весь комментарий
09.03.2026 10:04 Ответить
По перше - народ пересічний бідний і як жебраки валить в ЄС на заробітки. А бідних не поважають. По друге - Кучмо яке віддало і прорізало стратегічне озброєння ще живе, на Лазуровому березі лисину гріє. Прошу пана екс-депутата - бійця звернутися до усіх органів і судів із заявою про шкідництво та інший кримінал стосовно Кучми. Ну і перерозподіл по справедливості народних грошей та податків в соціальній державі на прикладі Німеччини.
показать весь комментарий
08.03.2026 14:07 Ответить
Говори за себе! Якщо ти твоєю мовою як жебрак звалив ЄС, то сиди там і не скули. Я і більшість моїх друзів 24.02.2022 пішли у військо. І так, ти правий, якраз із-за таких як ти Україну поважають менше. Європейці дивляться, що всякі Макогони в ЄС сидять і не йдуть допомагати своїй нації відбиватися. В дзеркало подивись хто ти є, або взагалі про Україну забудь. Ще щось тут про перозподіл повчаєш українців, які не з'їбались. Сиди там і не відсвічуй.
показать весь комментарий
08.03.2026 14:44 Ответить
Ще один малорос поливає Україну брудом з-за кордону. Нормальні люди поважають Україну по всьому світі за неймовірну боротьбу нації. А такі чмирі як ти, які втекли, ясно що їм і соромно десь там, от і шукають собі виправдання, типу "за що воювати" чи "за що поважати". Йди на**й, забудь про Україну.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:50 Ответить
>Нормальні люди поважають Україну по всьому світі за неймовірну боротьбу нації.
>типу "за що воювати" чи "за що поважати"

так за що воювати (не проти чого, а саме за що), і за що поважати?

>Ще один малорос поливає Україну брудом з-за кордону.

я в Україні.
показать весь комментарий
08.03.2026 16:04 Ответить
Ти не в Україні, брехливе чмо. Не знаєш за що воювати, то хоч не поливай брудом і не знецінюй боротьбу українців, миша.
показать весь комментарий
08.03.2026 16:10 Ответить
Так за що воювати?
показать весь комментарий
08.03.2026 16:13 Ответить
Якщо тобі це треба пояснювати, то ти йо**не дно! Тобі сказано, щоб ти йшло на**й, що неясно тобі?
показать весь комментарий
08.03.2026 17:18 Ответить
Ліберальна демократія (як при зе чи по) не дає відповіді на це просте питання. Тому і запитую у вас, бо майже у кожного своя візія, "за що" він воює.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:39 Ответить
чому менеджери " яжнелоха" :ермак , міндіч-цукермани, шурма ……… намародеривши з бюджету Держави , спокійно виїхали , під дахом , "найвеличнішого" і балдіють на вкрадені мільйони ? Прийнятий , зе нострою ,неконстуційний , закон про множиннє громадянство рятує всіх зрадників -ворогів-мародерів " свобода " , то дє ваші справедливі зауваження ?
показать весь комментарий
08.03.2026 15:44 Ответить
>Ми воюємо за виживання української нації!

тоді обов'язкова вимога - створення ЯЗ, але того немає.
показать весь комментарий
08.03.2026 16:12 Ответить
ти сам уй***ище , під керівництвом , Іуди- перевертня " янелоха " якє 4 р , готував Державу до передачі кумиру владіміра владіміровічу ***** ( Факти залізобетонні) , з " двушечками на москву" , з бандитським нападами на штаб генерала Залужного ……. не перемогти , або з страшенними втратами
показать весь комментарий
08.03.2026 16:21 Ответить
🤣🤣 що ти там навалило? Ти читаєш свою шизофазію, у**бище?)
показать весь комментарий
08.03.2026 17:20 Ответить
утілізуйся відморозок , дешева мерзота подоляцька , 17:20 🤮
показать весь комментарий
08.03.2026 18:45 Ответить
лусенко добав ще гранчак шнапсу загризи баварськими ковбасками і в люльку . бо завтра цілу зміну ..працювати.. на благо УКРАІНИ . ангелі шмеркель камсамольскій прівєт передавай
показать весь комментарий
09.03.2026 06:16 Ответить
Ти питаєш це у людини яка в армії від першого дня? А ти в тилу чим займаєшся?
показать весь комментарий
09.03.2026 07:37 Ответить
Кучмо , коли подарував , разом з Кравчуком ЯО , отримав шалені кошти , придбавши в Лондоні ,найдорожчу віллу , на той час! Всі мовчать , ніхто того кучмо не , чіпає за зраду , національних інтересів України ‼️У зв'язку з цією страшною підлістью , треба хочаб повернути кошти , які він отримав від оборудки , на крові українців
показать весь комментарий
08.03.2026 16:05 Ответить
Немає містечкової моралі, ні української, ні мадярської, ні польської, жодної. Є просто мораль. Тому треба вибачатися за все - від Волинської різанини до дурні націоналістів-"протисихів", які фактично привели Овоща до влади. Чому це важливо насамперед для України? Щоб не зробити таких ганебних помилок у майбутньому.
показать весь комментарий
08.03.2026 14:20 Ответить
Вибачатися треба тільки перед тими хто тебе не кривдив або щонайменше так само визнав свої гріхи. Інакше це не мораль а звичайний куколдізм.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:11 Ответить
Куколдізм це улюблене слово русні, мовляв усі куколди, а вони круті перці. Злочин не перестає бути злочином, незалежно від мотивів. Особливо військові злочини. Ну а стосовно вибачень перед українським суспільством, то що заважає націоналістам вибачитися за свою дурість на виборах 2010?
показать весь комментарий
08.03.2026 15:31 Ответить
зе , вибачався тільки перед кадировим , а за всі страшні злочини проти українців ні разу
показать весь комментарий
08.03.2026 15:46 Ответить
Тобто ти впевнений на сто відсотків ,що Україна та українці винні перед поляками,а вони білі і пухнасті і ми повинні вічно вибачатися!?Оця хохляць ка меншовартість ,підлабузництво і догідництво вся і всім привели до руїни,де кожен псевдо гетьман дальше своєї кишені і рук які нічого не крали не бачив.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:29 Ответить
Не українці, а Шухевич та ті, хто його накази виконував. Винні не тому, що поляки не білі та не пухнасті, а тому що свідомо та планово вбивали цивільне польське населення. Нормальні українці цього не підтримували, наприклад справжній командир УПА Тарас Боровець, про якого ******* історики зовсім не згадують.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:40 Ответить
Щось там за пацифікацію, за вбите поляками українське цивільне населення нічого не згадаєш? Добре, що вас таких меншість, інакше Україна вже б не існувала.
показать весь комментарий
08.03.2026 16:06 Ответить
А те, як поляки винищували українців і вирізали цілими селами,приклад Сагринь,Павлукома,Єдвабне де АК і батальйони хлопське вибивали українців на нашій етнічній території Холмщини,Підляшші,Лемківщині,проводили політику пацифікації і національного гніту.Операція Вісла і концентраційні табори Береза Картузька і ТД.Де ляхи наглядачі концтабору кинули у вапно після мордувань,ще живого рідного брата Степана Бандери це прояв найвищого гуманізму і чєловєколюбія!?
показать весь комментарий
08.03.2026 16:34 Ответить
Поправка .Єдвабне ляхи разом з жінками і дітьми замордували все єврейське село під нуль.
показать весь комментарий
08.03.2026 16:37 Ответить
Це, безперечно, злочини, але вони не звільняють від відповідальності Шухевича, який спланував і блискуче виконав план ліквідації польського цивільного населення Волині. І я зовсім не виправдовую злочини, наприклад NSZ, але хочу звернути увагу, що спланував і почав різанину саме Шухевич. І не треба розповідати про пацифікацію, будь-яка інша держава так само відповіла б на підпали.
показать весь комментарий
08.03.2026 23:23 Ответить
Волинь була окупована поляками де поляки вели себе як росіяни на зараз окупованих землях України. Як українці повинні відноситься до окупантів? Може українцями ще перед окупантами росіянами вибачитися за спротив геноциду українців?
показать весь комментарий
09.03.2026 02:55 Ответить
Твердження про те, що Роман Шухевич особисто спланував і розпочав польсько-український конфлікт на Волині (відомий як Волинська трагедія), є предметом гострих історичних дискусій, але не має однозначного підтвердження в документах.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:34 Ответить
Тим більше держава Україна не може нести юридичну відповідальність за період коли її не було а от Польща тоді була. Хоча в період окупації окупант несе відповідальність. З 1939 по 1945 це була Німеччина.
показать весь комментарий
09.03.2026 03:01 Ответить
що там відбувалось насправді то у поляків своя правда у нас своя правда а у кацапів своя правда . які були відносини у ковпака з упа ще одна правда про яку незручно розповідати . про батальйони ..роланд.. і ..нахтігаль.. теж окрема правда . як кацапське нквд перевдягалося в форму упа і вбивало червоних актівістів теж правда --- з 1945 по 1953 загони упа не могли би існувати якби не допомога місцевих наших людей --- вже було сказано полякам ..вибачте нас і ми вас вибачаємо за операцію ..вісла..
показать весь комментарий
09.03.2026 06:29 Ответить
якби не було націоналістів - Україна зараз була б бєларусь номер два
вже майже така і є при зєлєнскому
показать весь комментарий
09.03.2026 02:46 Ответить
Судячи по коментах, не скоро ще Україна стане нормальною державою.
показать весь комментарий
08.03.2026 14:24 Ответить
Який суверенітет міг бути у тих хто добровільно віддав ядерну зброю?
Переставайте уже, совки недороблені, скиглити оце своє "прасралі". У вас нічого було просерати, бо ви ментальні раби і тєрпіли. Дай Бог, нове покоління не виросте обісраними тюхтіями і хатаскрайниками, якими вас вирощували.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:13 Ответить
нове , ще гірші , як зе гниди , знаючи про неминучій наступ рашистівза три дні на мюнхенський конференції , заявляв , что рускіе , тожє люді очі не нападут" 🙃Це , ким треба бути , рашисти напали у 2014 р , відтяпали Крим і імітували " гражданскую войну " на Сході , окупувавши Донецьк , Луганськ ………
показать весь комментарий
08.03.2026 16:13 Ответить
Якщо не було чого просирати, якщо не було ніякого суверенітету, то в об'їбаній ще 4 рази країні його тим більш просирати вже просто нема чого фізично і не може тим більш не бути ніякого суверенітету, чисто найманці для більш багатих.
Ніяке нове покоління не виросте, теж фізично, буде шукати кращої долі закордоном.
показать весь комментарий
08.03.2026 19:59 Ответить
Дурниці. Он Японія, чи Німеччина, чи Південна Корея також гарні для всіх, однак без проблем з економікою, ВПК, кількістю населення, і ніхто на них нападати не хоче, навіть на Південну Корею. А якщо розікрали всю країну і навіть зараз ніяких висновків з цього не зробили, однак хочется бути крутим, то й залишаються одні фантазії про ядерну зброю чи якусь там кузькіну мать в майбутньому, сидячи при цьому на допомозі від заходу.
показать весь комментарий
08.03.2026 14:45 Ответить
Японія без проблем з економікою... Патужна аналітика, нічого не скажеш. І німці також. Які самі себе кастрували закривши всі АЕС.
А Південна Корея так і взагалі перші друзі КНДР і Японії також, просто мир дружба жвачка.

Яку ***** малороси не придумають, аби свої помилки не визнавати.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:15 Ответить
Закриття АЕС це не кастрація, а безпека та екологія. Тому що не потрібно засирати природу радіоактивними відходами, а грошей у німців цілком достатньо, щоб компенсувати АЕС відновлювальною генерацією. Інша справа, що Україна дуже довго не матиме таких грошей і не може собі дозволити закрити АЕС. Це як людина використовує під час відключень генератор замість інвертору з АКБ 10квтч та сонячними панелями. І те і інше працює, але не всі можуть собі дозволити інвертор.
показать весь комментарий
08.03.2026 15:51 Ответить
>Закриття АЕС це не кастрація, а безпека та екологія.

маячня

>Тому що не потрібно засирати природу радіоактивними відходами

для того достатньо вітрифікації відходів, що вже давно є практикою
показать весь комментарий
08.03.2026 16:06 Ответить
в США зараз задіяли план побудови нових АЕС
АЕС безальтернативні для енергетики, ніяка "зелена енергія" не дасть стільки гігаватів
показать весь комментарий
08.03.2026 16:43 Ответить
Японія - 4та економіка світу, Німеччина - 3тя. Де там у нас Україна з потенціалом 91го року? Весь потенціал використали, конкуруємо з Маском в космічній сфері? Чи з досягнень тільки самі багаті чиновники в Європі? І що там з КНДР, вже напали на Південну Корею зі своєю ядерною зброєю?
показать весь комментарий
08.03.2026 16:18 Ответить
Я згоден. Але ГОЛОВНА проблема України це те, що ми дуже довго обирали ту срану багатовекторність. Країни Балтії і Польща пішли одразу в ЄС і НАТО і зараз там мир. При тому, що в них немає ядерної зброї.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:17 Ответить
Україна коли відмовлялася від зброї повинна була отримати гарантії не пустий будапештський меморандум а членство в НАТО. Саме тому країни Балтії вступили туди, що там є володарі ядерки. Взагалі то якщо є я/з то блок не потрібен, НАТО тримається на ядерному щиті США якщо вони вийдуть звідти то блок розвалиться бо нема що буде протиставити країнам з ядерною зброєю.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:28 Ответить
Її нав'язували , комуняки , які захопили владу , Кравчук і кучмо , звичайно , дякуючи нерозумному населенню , які цє дозволили , не обравши , всупереч , бандитам комунякам В'ячеслава Черновола , який мислив і діяв , як керівники тих Держав
показать весь комментарий
08.03.2026 18:53 Ответить
Отак і маємо жити, маємо ставати розумнішими та сильнішими.
показать весь комментарий
08.03.2026 17:54 Ответить
Чи засвоїли? Наше бажання кидати все і летіти на Близький схід допомагати чомусь мене переконує у зворотньому. Нас знову використають і викинуть.
показать весь комментарий
08.03.2026 18:10 Ответить
не беріть на себє і українців , злодіяння одного порношута , який не помічав війну з 2014 р , казав , що " рф не наступае , двігает граніци немножечко вперед" , " нада только перестать стрелять" , " просмотреть в глаза путлера"," дагаваріться паасередіне", " а какая разніца", " война вигодна только Порошенко" Цей ************ блазень , зруйнував всі державні інституції , узурпував владу і діє на користь , ворогів
показать весь комментарий
08.03.2026 18:59 Ответить
Більшість це розуміє. Що робити?
показать весь комментарий
09.03.2026 10:38 Ответить
Це ніяке не "бути хорошим для всіх".
Це "ми зосереджені на грабежі цієї теріторії та податного населення, все інше - другорядне".
І воно не змінилось аж ніяк. І зміниться хіба що коли ця теріторія та населення стануть їм не підвладне.
показать весь комментарий
08.03.2026 20:56 Ответить
Не впевнений що урок засвоєний. Ще не раз будемо як останні дурні наступати на ті ж самі граблі. Ось подивіться: у 2019 році 73 проценти проголосували за конченого ідіота та неуча який потім привів країну до війни і розрухи. І що зараз скажете? Вони знову готові голосувати за цього жидівсько-кацапського наймита або за дещо схоже, наприклад за Усіка. Це і є засвоєння урока?
показать весь комментарий
08.03.2026 21:02 Ответить
Та отож. Коли отак пишуть "ми", простір для тлумачення, хто саме входить до числа тих "нас", залишається незрозумілим.
показать весь комментарий
08.03.2026 22:26 Ответить
Дуже вже спрощена схема у вас. Прирівнювати Усика і цього зовсім абсурд. Усик дійсно українець-патріот. А що голосувати за когось із досвідчених політиків? Та ніхто з них не є достатнім патріотом.
А Усик патріот і перспективний. Але наразі на посаду президента зовсім не годиться, бо дуже молодий і недосвідчений. Я згоден зі Світаном який сказав, що кандидатів у президенти треба розглядати з людей віком від 50 до 70 років.
показать весь комментарий
09.03.2026 04:58 Ответить
аяяй, нардеп 2х скликань не зміг вплинути на процеси в країні. ой, яка пічалька...

сіли та й заплакали.
показать весь комментарий
08.03.2026 21:18 Ответить
Треба наводити порядок в країні, бо в нас страшний безпорядок. Треба шукати джерела безпорядку і ліквідувати їх. Але ніхто з політиків не хоче. В тому числі і Свобода. Бо шукаючи джерела безпорядку можна й на себе вийти.
показать весь комментарий
09.03.2026 04:27 Ответить
Ще. Якщо б партія Свобода неупереджено почала шукати джерела безпорядку, то точно б і на себе вийшла як на джерело неслабого безпорядку. А безпорядок, в наших умовах, є для нас катастрофічним.
показать весь комментарий
09.03.2026 05:19 Ответить
заткнув би ти свого язика кудись глибоко і далеко ..свобода.. першою лягла бід кулі на МАЙДАНІ
показать весь комментарий
09.03.2026 06:41 Ответить
Нарешті, це сталося: "Свободу" очолив новий лідер - Володимир Зеленський.

Чоловік він ресурсний, а отже не соромно.

Будемо тепер розробляти ядерну зброю.

На кінець року потрібна тисяча потужних бомб.

Але розроблятимемо їх на пляжі в Ейлаті.

Там тепло, а також є відділення надійних банків.

Слава Свободі та її незламному провідникові - Володимирові Зеленському!
показать весь комментарий
09.03.2026 10:07 Ответить
Вас комуністів і комсомольців попросили і ви віддали ядерну зброю, щоб мати можливість спокійно грабувати Україну і вивозити награбоване в офшори. Це не нас, а вас майбутніх олігархів попросили.
показать весь комментарий
09.03.2026 10:26 Ответить