8568 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Зброя у вільному обігу

зброя

Зброя у вільному обігу – це право на захист чи порушення права на безпеку?

І де проходить межа?

Лише за останні два дні:

Ірпінь. Батько незаконно зберігав пістолет. І з нього вбив 11-річну доньку, а потім себе.

Запоріжжя. Чоловік у зміненому психоемоційному стані підірвав гранату на порозі багатоквартирного будинку. За його життя борються лікарі. Лише дивом ніхто більше не постраждав.

Знову Запоріжжя. Чоловік носив зброю для самооборони, натомість скоїв правопорушення й напав на поліцейського. Для нього це завершилось трагедією. Однак постраждалих могло бути більше, враховуючи, що все відбувалось посеред вулиці.

Кожен з цих людей зберігав зброю для самозахисту, але чому тоді в усіх трьох випадках зброя використана для вчинення злочину? Чи може кожен власник зброї, реалізовуючи свої права на захист, гарантувати право на безпеку іншим людям? Чи готове наше суспільство до вільного доступу до зброї?

Наведу красномовні цифри.

Порівняно з 2021 роком кількість злочинів із використанням вогнепальної зброї та вибухівки зросла майже вчетверо.

Лише у 2026 році зареєстровано 127 злочинів загальнокримінальної спрямованості із застосуванням зброї, з них 105 вже розкрито. За минулий рік зареєстровано 583 таких злочинів, серед яких 165 – це умисні вбивства. Переважна більшість розкрита.

Уже в цьому році поліцейські виявили 30 схронів нелегальної зброї (за весь 2025 рік – 99). Усе придатне до використання озброєння після попередньої перевірки передали Збройним Силам України.

Незаконне зберігання зброї є злочином, і Кримінальний кодекс України не передбачає винятків для воєнного часу. У 2025 році за незаконне поводження зі зброєю відкрито 4887 кримінальних проваджень.

Як бачимо, людський фактор – найслабша ланка безпеки. Відповідно до результатів загальнонаціонального дослідження "Оцінка рівня злочинності, оцінка правоохоронних органів та довіри населення до системи правосуддя в Україні", підготовленого для проєкту "Право – Justice", 53% українців досі виступають проти зброї в оселях. Бо зброя в руках цивільних – це насамперед колосальна відповідальність, до якої готові далеко не всі.

В умовах мілітаризації суспільства зброя залишається засобом захисту лише доти, доки держава зберігає над нею належний контроль. Завдання суспільства й Національної поліції полягає в тому, щоб ця межа ніколи не була перейдена.

Топ комментарии
+18
статистика:
після легалізації зброї - кількість насильницьких злочинів зменшується вдвічі.
(бо страх отримати відсіч автоматично зупиняє більшість злочинців).

Поліція "продає" ілюзію захисту, тому прямо заінтересована в погіршенні криміногенної ситуації.
І робить та пропагує все можливе, щоб криміногенна ситуація не покращувалась.
(якщо треба для звітності, то і самі вчиняють, підбурюють та провокують).

PS.
Факт:
Усі закатовані в Бучі не мали зброї для самозахисту - бо їх "захищала поліція".

показать весь комментарий
17.03.2026 18:55 Ответить
+15
чи може пан поліцай навести статистику вбивств з використанням ножів, виделок, топорів, викруток? може, їх теж треба продавати по спецобліку?
показать весь комментарий
17.03.2026 19:30 Ответить
+12
та да, а то не дай Бог зберуться всі до купи і підуть ваоити мусорів і цю владу. ще не забувайте за пілотів ФПВ, це вам не ******** з Троєщини.
показать весь комментарий
17.03.2026 18:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
та да, а то не дай Бог зберуться всі до купи і підуть ваоити мусорів і цю владу. ще не забувайте за пілотів ФПВ, це вам не ******** з Троєщини.
показать весь комментарий
17.03.2026 18:27 Ответить
вам кортить повоювати, є така можливість прям зараз
показать весь комментарий
17.03.2026 20:03 Ответить
У 2025 році за незаконне поводження зі зброєю відкрито 4887 кримінальних проваджень. Джерело: https://censor.net/ua/b3605752
скільки з цих проваджень доведено до суду з реальними вироками?
показать весь комментарий
17.03.2026 18:30 Ответить
Піймали якось злочинця на території підприємства. Викликали поліцію, управління якої знаходиться за два кілометри від місця події. Чекали 30 хвилин((( А без зброї чекати - це ще той квест(((
показать весь комментарий
17.03.2026 18:32 Ответить
Пан автор, не знає про що каже.
Кожному у краї яка у війні треба зброя!
Коли вороги знають, що у населення немає зброї, чи не легше штурмувати села і міста?
Ми не КНДР!
---

Доктрина фортеці, також відома як закон фортеці або закон про захист житла (англ. castle doctrine) - це правова доктрина, яка визначає місце проживання особи або будь-яке законно зайняте місце (наприклад, автомобіль або житловий будинок) як простір, у межах якого ця особа має правовий захист та імунітети, що за певних обставин, дозволяють їй застосовувати силу (аж до смертельної включно) для захисту від зловмисника, без притягнення до юридичної відповідальності за наслідки застосованої сили. Цей термін найчастіше використовується у Сполучених Штатах, хоча подібні принципи у тій чи іншій формі існують і в законодавстві багатьох інших країн.

---
Вільне носіння зброї та застосування її для захисту теж треба.

---
Учасник бойових дій та ветеран війни з Дніпра Андрій заявляє про
викрадення й побиття військовослужбовцями терцентру
комплектування (ТЦК) та бездіяльність поліції. З журналістами
Суспільного 44-річний чоловік погодився поспілкуватися
телефоном та розповів усі деталі інциденту.
За словами чоловіка, вдень 27 січня він прогулювався неподалік дому - після
інфаркту лікарі порадили йому більше часу проводити на свіжому повітрі. До
нього під'їхали мікроавтобус та легковик, звідти вийшли щонайменше п'ять
чоловіків у формі та балаклавах.
"Вони мене оточили й почали хапати за руки. Я їм кажу: "Приберіть руки, що ви
робите, хто ви такі?". У відповідь я почув лише: "Так, коротше" і відчув удар по
голові. Мене схопили за руки й ноги та закинули в бусик на підлогу. Я почав
говорити, що так не можна робити, що я ветеран війни. Вони відповіли, що
розберуться. Я дістав телефон та почав знімати - вони вибили телефон і почали
мене бити. Я втратив свідомість", - розказав Андрій
За його словами, після того, як отямився, у нього запитали прізвище. За п'ять
хвилин його знову взяли за руки та ноги - і викинули з мікроавтобуса. Ветеран
припускає, що військові ТЦК перевірили інформацію по базі і зрозуміли, що він не
підлягає мобілізації. Поки вони стояли і курили, чоловік встиг сфотографувати їхні
авто.
"Я зрозумів, що перебуваю на покинутій заправці неподалік Індустріального РТЦК
та СП, в якому я мобілізувався у 2022 році. Я викликав поліцію, ті - "швидку".
Мене повезли у районну лікарню. Там діагностували закриту черепно-мозкову
травму, струс мозку та забої. В лікарні я пробув тиждень. Туди приїжджала слідчооперативна група. Поліцейські були обурені і говорили: "Як так можна, ви ж
ветеран, у вас інвалідність". Вони склали протокол, прийняли мою заяву і
поїхали", - розказав Андрій
"Тобто факт викрадення і побиття їх (правоохоронців - ред.) не зацікавив. Я два
роки відслужив у десантно-штурмових військах, був поранений і переніс інфаркт -
і це завдяки захисту нашої країни. Це не ТЦК, це бандити. Боротися я не бачу
ніякого сенсу, тим більше за власний рахунок. Простіше виїхати з країни", -
сказав він.
Після того як Суспільне звернулось до поліції Дніпропетровщини, правоохоронці
внесли відомості в ЄРДР. Про це нашим журналістам повідомив Андрій. У
відповіді на офіційний запит в Нацполіції області зазначили: в провадженні
сектору дізнання перебуває кримінальне провадження від 6 березня за
Кримінального кодексу України. Санкція статті
передбачає покарання у вигляді штрафу або громадських чи виправних робіт.
---

Двічі за останні два тижні мало не стала жертвою пограбування 88-річна американка Арлін Ормс. Її квартиру приходили грабувати двічі. Вперше зловмисникам вдалося стягнути в Арлін деякі цінні речі та зброю. Але вдруге цей номер не пройшов. Коли злочинці почали вибивати двері, Арлін дістала пістолет.

Поліція, прибувши на місце злочину, встановила, що 88-річна американка стріляла у двері та куля не змогла пройти крізь вхідні двері. Але звук пострілу налякав грабіжників, і вони втекли. Можливо, це врятувало життя літньої жінки.
...

82-річна мешканка США, яка в молодості займалася бодібілденгом, не розгубилася і дала відсіч злочинцеві, який випадково вломився в її будинок.
Зловмисник підійшов до будинку пенсіонерки в Рочестері штату Нью-Йорк 21 листопада, близько 23:00. Чоловік постукав у двері та попросив викликати швидку допомогу. Пенсіонерка не пустила його до приміщення, тоді він вирішив вибити двері, що успішно й здійснив.
У свою чергу, господиня не довго думаючи схопила стіл, що опинився під рукою, і вдарила їм ********. Стіл розбився вщент, а чоловік упав на підлогу. Пенсіонерка стрибала по зловмиснику, потім вилила на нього пляшку шампуню. Потім вона взяла щітку, але ******* потяг її на себе. Тоді вона вдарила його цією щіткою.
Під час бійки бабуся встигла викликати поліцейських, які незабаром під'їхали до її будинку. Вони оцінили дії бабусі та сфотографувалися з нею на ганку. А зловмисника правоохоронці відправили до лікарні
Зазначимо, що у свої 82 роки старенька піднімає 102 кілограми у становій тязі.
...

85-річна старенька, прикута наручниками до стільця, у перестрілці вбила озброєного грабіжника та вижила сама хоча й отримала чотири поранення
Грабіжник пробрався в її дім посеред ночі. Це було місті Роуз, штат Айдахо, близько 2 години ночі.
Грабіжник розбудив її тієї ночі й під дулом пістолета завів до вітальні, де прикував кайданками до крісла.
Погрожуючи зброєю почав випитувати де гроші, й дізнавшись, що сейф із заощадженнями жінки, яка доглядає сина інваліда знаходиться у підвалі, то відправився його відкривати.
Бабуся ж тим часом поволокла крісло до своєї спальні, де змогла, хоч і була прикута, знайти свій «Магнум» 357 калібру і повернутися до вітальні.
Коли ж злодій повернувся, то пенсіонерка відкрила по ньому вогонь.
Вона поранила його двічі в той час як грабіжник, вогнем у відповідь, поранив стареньку в груди, живіт, руку і ногу, а потім дійшовши до кухні, впав і помер.
Жінка вижила і, за словами місцевої преси, йде на поправку.
Вона співпрацює зі слідством, але згідно з законами штату Айдахо їй ніщо не загрожує: бо приватна власність тут вважається недоторканною.

---
Кожному українцю потрібна зброя!!!
Щоб кожен знав що, якщо українець, то в ньго є чим гостя привітать:






Є народна приказка: Нехай щастить, не треба блукати...
показать весь комментарий
17.03.2026 18:52 Ответить
Багатоповерхівка у К ... і. У всіх мешканців є мисливські гвинтівки. І що ?
Прилітає КАБ і ...
показать весь комментарий
17.03.2026 20:45 Ответить
2022 рік, 5 ти поверхівка у X ... і, добре відповім якись р-н X...3. У всіх мешканців немає мисливськіx гвинтівок. І що ?
бігають окупанти і ..
всі поxовалися та вимкнули світло, XТОСЬ телефонував кому треба, xтось телефонував кому не треба.
а міг бути опір. тепер стосовно КАБ, якщо ти такий відвертий поціновувач влади: а що було зроблено владою проти циx КАБ? а нічого станом на 2025 р і зараз це велика біда
показать весь комментарий
17.03.2026 22:19 Ответить
А чи готова поліція "гарантувати право на безпеку іншим людям"?
показать весь комментарий
17.03.2026 18:53 Ответить
статистика:
після легалізації зброї - кількість насильницьких злочинів зменшується вдвічі.
(бо страх отримати відсіч автоматично зупиняє більшість злочинців).

Поліція "продає" ілюзію захисту, тому прямо заінтересована в погіршенні криміногенної ситуації.
І робить та пропагує все можливе, щоб криміногенна ситуація не покращувалась.
(якщо треба для звітності, то і самі вчиняють, підбурюють та провокують).

PS.
Факт:
Усі закатовані в Бучі не мали зброї для самозахисту - бо їх "захищала поліція".

показать весь комментарий
17.03.2026 18:55 Ответить
цією пропогандою поліція захищає лише себе, бо боїться покарання за свої насильницькі і неконституційні дії.
показать весь комментарий
17.03.2026 22:58 Ответить
Факт - тероборона в Херсоні мала зброю і ще два гранатомета. Результат протистояння - фото з Бузкового парку
показать весь комментарий
17.03.2026 19:08 Ответить
Не перекручуй..., маніпулятор .
показать весь комментарий
17.03.2026 20:08 Ответить
Краще було б, щоб були фото, як з Бучі?
показать весь комментарий
17.03.2026 20:57 Ответить
ПАНЕ НЕБІТОВ,
ЗА ТАКОЇ ЛОГИКИ ТА ПРИКЛАДІВ,ТО ПЕРШІ КОГО ТРЕБА ПОЗБАВИТИ ЗБРОЇ-МУСОРА ТА МЄНТИ,
ОСОБЛИВО ЯСКРАВИЙ ПРИКЛАД МУСОРА ЯКИЙ СТРИЛЯВ У ВІЙСКОВИХ ЯКІ ЙОГО РОЗБРОЇЛИ,ЦЕ В ТОМУ Ж ЗАПОРІЖЖІ https://gp.gov.ua/ua/posts/povidomleno-pro-pidozru-policeiskomu-yakii-strilyav-po-viiskovix
показать весь комментарий
17.03.2026 19:14 Ответить
"У Запорізькій області раптовий конфлікт між поліцейськими і військовими завершився стріляниною: неверезий правоохоронець отримав понад десяток пострілів і поранив трьох військовослужбовців."

Ви сам читав цей "шедевр" ??
Ухилян-військовий підірвав гранату біля будинку. І що ?
Таких випадків повно.

ДБР заблокувало канал продажу зброї на мільйони гривень: викрадали її з військових підрозділів.
Джерело: https://censor.net/ua/p3605652

Як ви назвеш цих "військових" ?
показать весь комментарий
17.03.2026 20:52 Ответить
23 листопада 2025 року вдень працівник Національної поліції України, перебуваючи у позаслужбовий час та у стані алкогольного сп'яніння, конфліктував із військовослужбовцями на території одного із селищ Запорізької області. У ході словесної суперечки поліцейський дістав табельну зброю та здійснив щонайменше 13 пострілів у бік військо

https://gp.gov.ua/ua/posts/povidomleno-pro-pidozru-policeiskomu-yakii-strilyav-po-viiskovix
показать весь комментарий
17.03.2026 19:15 Ответить
чи може пан поліцай навести статистику вбивств з використанням ножів, виделок, топорів, викруток? може, їх теж треба продавати по спецобліку?
показать весь комментарий
17.03.2026 19:30 Ответить
маніпуляції ваше все.
всі наведені приклади про застосування саме незареєстрованої зброї.
незареєстрована зброя унеможливлює ідентифікацію власника, що є одним з чинників, які сприяють отакому дурному застосуванню в надії, що тебе не знайдуть.
вбивства вчиняють й руками/ногами - превентивно повідрубати?
реєстрацію, навчання з поводження, може піти нормальним шляхом? питання риторичне, оскільки сам текст про позицію влади: ні-ко-ли (але все тече).
показать весь комментарий
17.03.2026 19:34 Ответить
Чому батько в Ірпіні незаконно зберігав пістолет, і хто не давав дозволу для його законної реєстрації? Чому державні структури обмежують право громадян України на самозахист? Чому у бандита є пістолет, яким він мене вбиває, а андрій нєбітов забороняє мені захищатися законно придбаним і зареєстрованим пістолетом? Коли, нарешті, звичайний громодянин матиме право захистити своє життя і життя оточуючих його людей? Коли буде відповідь на наші питання? Щось мені підказує, що не при цій владі...
показать весь комментарий
17.03.2026 19:35 Ответить
думка відбитого на всю голову мєнта, дуже цікава в питанні права громадянина на самозахист!
мєнт не хоче розповісти про кришування:
проституції?
наркоти?
підпільних гадючників?
зароблянні на трасах?
"співпрацю" з тцк?

мєнт не хоче розповісти про тилових щурів в погонах, що кошмарять цивільних, поки українці гинуть за свою незалежність?

мєнт, тупо маніпулює висмикнутими фактами про застосування зброї для протиправних дій!
як справи на черкащині, де мєнти вирішили заробити по легкому, але бог воздав по справедливості?
показать весь комментарий
17.03.2026 19:37 Ответить
Побільше образ, може це якось допоможе.
показать весь комментарий
17.03.2026 21:02 Ответить
ти, як ото допишеш....
хоч стій, хоч падай!
показать весь комментарий
17.03.2026 21:06 Ответить
Таваріщ мєнт щось незахотів навести приклад відсутності - наявності зброї в Корсунь- Шевченківському. Якраз наявність зброї у жертви забезпечила справедливість від бандитів в погонах і зі зброєю, у його дядька зброї не було і був закатований бандитами "поліція" не захистила. Мусора вже відчувають що скоро треба буде дати відповідь за бездіяльність і злочинну діяльність у вище вказаних напрямках.
показать весь комментарий
17.03.2026 22:02 Ответить
На дорогах величезна кількість ДТП, яка позбавляє життя більше, ніж вірусні хвороби під час епідемії. То що тепер заборонити авто?

Більше всього злочинів скоюються так званою організованою злочинністю, це в тому числі самі поліціянти і інші силовики, то що тепер заборонити поліціянтів?

У розвинених країнах більше займаються профілактикою злочинності, ніж забороною зброї. У нас країна з величезним відсотком людей з вищою освітою у понад 75%, а у США, де є вільний продаж зброї, лише десь 50%, це з урахуванням курсів навколоосвітніх. А освіта це головний запобігач злочинності.

За цією логікою ми маємо вже давно дозволити продаж зброї, щоб захистити освічених громадян від тих, хто вже її має.
показать весь комментарий
17.03.2026 19:44 Ответить
Поліцію реформували вже кілька разів, а вони все така сама, тому що країна в цілому залишилася тою самою і функція поліції чи міліції не змінилася - це захист еліт від кріпаків. Якщо ж роздати усім зброю, тоді країна одразу перетвориться на країну рівних можливостей.

До того ж у головах ексочільників поліції у держави монополія на насильство, а це ознака диктаторської держави. У розвинених країнах держава це нічний сторож і люди самі забезпечують свій захист, ця функція делегована громадянам і немає монополії.

Так що ваші тези це заборона не на зброю, а на дискусію, яку країну хочуть громадяни - тільки таку, що розганяла майдан і держава-понад-усе. Держава це монстр і громадянин має бути гідно захищений від нього.
показать весь комментарий
17.03.2026 22:00 Ответить
3а визначенням: організованою злочинністю має хтось керувати на те вона й організована. А xто її краще розуміє? 3вісно, правоохороні органи держави
показать весь комментарий
17.03.2026 23:17 Ответить
Якщо пану мєнту так не подобається зброя на руках в цивільних - він може прямо зараз піти і поміняти всіх мобілізованих цивільних на фронті, забравши в них усю зброю.
А якщо не згоден то хай завалить хлєбало і не жвиндить - бо його вгодовану сраку прямо зараз захищають озброєні цивільні.
показать весь комментарий
17.03.2026 20:13 Ответить
Зрозуміло, питання є, але є один нюанс: якщо досить немала частина суспільства поводить себе неадекватно і без зброї то як її буде розпирати зі зброєю.
показать весь комментарий
17.03.2026 20:26 Ответить
неадеват ствол ВСЕГДА найдет или проявит свою неадекватность с помощью саперной лопатки ( в кримеру как было в г.Чернигове) - https://censor.net/ru/news/119329/v_chernigove_agressivnyyi_psih_s_lopatoyi_napadaet_na_lyudeyi_za_odnu_noch__tri_jertvy
показать весь комментарий
17.03.2026 21:11 Ответить
Оцих не адекватних, адекватні швидко перестріляють, бо їх більшість. А щоб це відбулося - треба разом з легвлізцією зброї змінювати законодавство і розширювати права на самозахист. Дістав ніж - отриай кулю в лоба. От і все.
показать весь комментарий
17.03.2026 21:39 Ответить
Які недолугі приклади - брати збройні злочини і пробувати довести що законне володіння зброєю небезпечно. Це навіть не сова на глобус, це тупа маніпуляція.
показать весь комментарий
17.03.2026 20:35 Ответить
Все нічого, за виключенням використання слова "мусор".
Руху назустріч це не полегшує.
показать весь комментарий
17.03.2026 20:56 Ответить
а його і немає у копі/паста єрефійниx послідовників
показать весь комментарий
17.03.2026 21:29 Ответить
c хера мне кто там какое правонарушение со-стволом сделал? я хому что б у меня спокойно под кроватью лежал ствол, желательно не один - в ЗСУ мне калашмат можно носить и дома деражеть хрен? p.s ооочень хорошо помню когда орки подошли к Чернигову, как полиция накивала пьятами, и как уронила в кювет грузовик с БК и стволами, бо так тікали, так тікали...блин
показать весь комментарий
17.03.2026 20:51 Ответить
угу ... теж маніпуляція ...
Хтось дістає з під ліжка дробовик і йде хату боронити, збивати танки.
показать весь комментарий
17.03.2026 20:58 Ответить
мля, весь Израиль "манипуляторы", вся Швейцария "манипуляторы" p.s где службу тянешь трепач?
показать весь комментарий
17.03.2026 21:08 Ответить
боїться поліцай
показать весь комментарий
17.03.2026 20:52 Ответить
Що, сцикотно, коли у народа зброя є?
Простий принцип має діяти: знайшли незареєстровану зброю - конфіскували, без кримінальної відповідальності. Застосував незареєстровану зброю не для самозахисту - відповідальність по повній.
показать весь комментарий
17.03.2026 20:56 Ответить
Одне питання до не шановного мусора, яке залишиться без відповіді: " скільки в країні НАГОРОДНОЇ ВОГНЕПАЛЬНОЇ зброї, яка подана НЕ військовослужбовцям, а депутатам різного штибу, бандюкам, міністрам з підміністерками, інтернетним блохєрам, медіашлюхам, тощо? Де можна подивитися ці списки? Чому вони закриті і не публікуються у відкритому доступі, адже нагородна зброя - це значна, якщо не найвища відзнака держави?"
показать весь комментарий
17.03.2026 20:58 Ответить
замечу - нагородна передана на ШАРУ
показать весь комментарий
17.03.2026 21:05 Ответить
Незрозуміло чому ця стаття з"явилася. Наче якихось активних дебатів у суспільстві з цього приводу немає.
показать весь комментарий
17.03.2026 21:00 Ответить
а що весь час було й ставало ще гірше?
оце так https://youtu.be/Aqk5oIdWn8A?si=AX7yx75LbrLU8VZ6 секрет
показать весь комментарий
17.03.2026 21:39 Ответить
https://glavcom.ua/ru/news/tseny-na-oruzhie-v-ukraine-i-ssha-vpechatljajushchaja-infohrafika-914832.html
показать весь комментарий
17.03.2026 21:02 Ответить
Все, що написав цей мусор, є суцільною маніпуляцією. Він не наводить статистику застосування вогнепальної зброї протиправних цілях мусорами. У наведених ним прикладах, уся зброя була необлікованою. В Україні не існує незаконної/нелегальної вогнепальної зброї, бо не існує закону про зброю, який визначав би що є зброєю, яка зброя є забороненою та регулював би обіг зброї. За відсутності законодавчого регулювання обігу зброї, вогнепальна зброя може бути лише облікованою або необлікованою, проте і та і інша є цілком легальною. Вибухові пристрої не мають стосунку до вогнепальної зброї і тим паче зброї самозахисту. Звісно усім гарантувати безпеку при реалізації права на самозахист неможливо, принаймні тим, від кого захищаєшся, точно не можна. Вільний доступ до зброї - це те що ми маємо зараз, за відсутності закону про зброю, який регулював би її обіг. Не наводить статистику кількості облікованої вогнепальної зброї, яка була використана під час скоєння злочинів. Зазвичай цей показник є дуже незначним - щось біля 0,062%. Вогнепальна зброя в Україні, за відсутності закону про зброю, перебуває у вільному обігу, принаймні де-юре. Те, що пересічні громадяни інколи отримують обвинувачувальні вироки судів за т.з. "незаконне поводження зі зброєю", є не більше ніж свавіллям судівсько-прокурорсько-мєнтівської корупційної мафії. Наводить дані якогось сумнівного дослідження, у той час коли опитування у Дії продемонструвало те що 59% громадян підтримують право володіння та носіння КНЗ з метою самозахисту. "Зброя в руках цивільних" - так і зброя цивільна. Наче не знає що в Україні можна офіційно придбати навіть великокаліберні антиматеріальні гвинтівки. Мобілізовані цивільні отримують ефективну довгоствольну автоматичну зброю воєнних зразків, проте демобілізувавшись вони не мають права придбати малоефективну КНЗ для цілей самозахисту. На думку мусора контроль держави над зброєю полягає у тому щоб пересічні законослухняні громадяни були неозброєними та беззахисними перед злочинцями, які озброєні, зокрема і мусорами, т.з. "нагородною" зброєю. Мілітаризація суспільства і зброя самозахисту - це різні речі. Ніхто ж не проти того, аби держава контролювала обіг вогнепальної зброї, проте для цього, щонайменше, необхідно ухвалити закон про зброю, ухвалення якого блокують мусора, в особі мвс та нацполіції. Через відсутність закону про зброю мусора навіть не контролюють третину облікованої зброї, а це пів мільйона одиниць.
показать весь комментарий
17.03.2026 21:04 Ответить
Навіть не очікував почути таке під час війни, на яку кого спіймали, того і відправляють. І питань зі зброєю не виникає. І народ виявляється цілком готовий, придатний і здоровий.
В країні купа силовиків, чиновників достойних людей відданих країні, із захмарними зарплатами, статками, правами і можливостями, яким не страшно довірити зброю, але вони не на фронті.
Чому на війну відправляють цивільних, а не навчених, тренованих, перевірених і які давали присягу?
Якщо зброя це так небезпечно, навіщо роздають нагородну зброю?
Цинізм вже якийсь за межею розуміння, з відчаю чи шо. Це вже просто демонстрація відвертої неповаги до людей. Думали хоча б трохи, перед тим як казати.
показать весь комментарий
17.03.2026 21:13 Ответить
відровідь на безглузде запитання: Зброя у вільному обігу - це право на захист Джерело: https://censor.net/ua/b3605752
це право на захист
показать весь комментарий
17.03.2026 21:23 Ответить
У сотень тисяч українців є мисливська зброя і майже ніколи вона не використовується для злочинів. У злочинців зброя нелегальна і менти не здатні це якось побороти. Тому маніпулюють і брешуть, що ніби-то дозволяючи більше варіантів зброї чесним людям, вони якось допоможуть злочинцям. А насправді навпаки, можливість громадянам не лише тримати зброю в сейфі, а й носити в кишені значно допоможе чесним людям і сильно нашкодить бандитам, які тепер не матимуть великої переваги над чесними громадянами. А що стосується бунту проти влади, то на це піде зовсім інша зброя, в першу чергу дрони. Через недолугість держави, люди вже вимушені були навчитись робити самостійно бойову частину та систему ініціації.
показать весь комментарий
17.03.2026 21:28 Ответить
крокуємо до "окінавського" варіанту: з 1609 року на всьому арxипілазі було конфісковано усю зброю, але місцеві використовували кама, нунчаку, саї, бо, джо.
ніякі заборони не подіють: вогнестріл, травмат, дрони, смартфони, спідня білизна тощо
потрібно просто бути ЕТИЧНИМ керманичем + влада
показать весь комментарий
17.03.2026 21:58 Ответить
мусарок має час і натхнення вести блог?
показать весь комментарий
17.03.2026 22:16 Ответить
Мусоріло, ти шо нас за лохів тримаєш?
показать весь комментарий
17.03.2026 22:39 Ответить
це все як у Молдові: усі один одного перестріляли - тепер там нікого немає
вулична 3лочинність найбільша у Всесвіті, але троxи менша на 100% від України в вигаданому майбутньому, що й обумовлює цей вкид
показать весь комментарий
17.03.2026 22:40 Ответить
На протязі всієї історії людства одним з найважчих злочинів з точки зору рабовласника/феодала була наявність зброї у раба/кріпака, оскілки це підриває базове право панівного класу на придушення волі класу підневільного. Звісно, рабовласники завжди прикриватимуть це різноманітним пропагандонським блювотинням, створюючи у раба ілюзію свободи вибору, однак суті питання це не міняє
показать весь комментарий
17.03.2026 22:53 Ответить
Напомните, дело Кирилла Тлявова довели до конца?
показать весь комментарий
17.03.2026 22:54 Ответить
До 2007 року в Україні був чинний ЗУ "Про власність", який втратив чинність з прийняттям Цивільного кодексу України. П. 4 ст 13 ЗУ "Про власність" було встановлено: "4. Законодавчими актами України може бути встановлено
спеціальний порядок набуття права власності громадянами на окремі
види майна, а також види майна, що не може перебувати у власності
громадян." І такий законодавчий акт є - постанова Верховної Ради України
від 17 червня 1992 року N 2471-XII. Додаток 1 до цієї постанови - Перелік видів майна, що не може перебувати у власності громадян, громадських об'єднань, міжнародних організацій та юридичних осіб інших держав на території України. Пункт 1 цього переліку - зброя і **********, крім мисливської тощо. Разом з тим у чинному ЦКУ, п. 2 ст. 325 визначено: "2. Фізичні та юридичні особи можуть бути власниками будь-якого майна, за винятком окремих видів майна, які відповідно до закону не можуть їм належати.". Справа в тому, що постанова Верховної Ради України - законодавчий акт, але не закон. Відповідно до ст. 92 Конституції України права і свободи людини і громадянина, у т.ч. право на зброю, визначаються виключно законами України. На даний час закону про зброю немає. Висновки робіть самі...
показать весь комментарий
17.03.2026 23:14 Ответить