9256 посетителей онлайн
8 195 110
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Смута на Московії буде

кораблі

Я не вірю і ніколи не вірив, що у Московії можлива революція європейського типу: за свободу, за права, за вольності, за честь. Як було не раз у нас.

Московський історичний досвід – це смута та кривавий кримінальний бунт, а також багата історія палацових переворотів.

Царів і генсеків душили шарфами, їм розбивали голови табакерками, їх розстрілювали у підвалах, їх лишали кілька діб конати у калюжі власних нечистот.

Коли сьогодні черговий зет-воєнкор чи ще вчора абсолютно лояльний Кремлю пропагандист останніми словами поносить Путіна – він висловлює загальну думку цього середовища. Середовища вчорашніх лоялістів.

Вони зневажають і ненавидять царя, вважають його винуватцем жалюгідного провалу, слабаком, дурнем і мудаком. І це почуття зневаги настільки сильне, що стає сильнішим за страх. Це важливий етап на шляху до табакерки.

Незадоволення, тихий ропот і навіть ненависть хоч всього насєлєнія, від зеків до олігархів – це ніщо. Загальна зневага і відчуття того, що цар слабак і дурень – це зовсім інше. Це вже грунт для лютого 1917 року.

Але все ж не варто чекати швидкого падіння Путніа. І не варто сподіватися, що йому на зміну прийдуть "хорошиє русскіє". Скоріш за все прийдуть абсолютні відморозки з вайбом прігожинщини. До речі, як тут про цю саму прігожинщину не згадати, це пролог-фальшстарт того самого процесу, який ми бачимо зараз.

Але смута в Московії – це завжди наш шанс.

Смута буде.

P.S. на фото — спалений українськими дронами Усть-Луга — ключовий для експорту нафти московський порт на Балтиці .

Топ комментарии
+17
>Смута на Московії буде

не буде

реалістичний план виживання України не має сподіватися на те, що русня магічним дивом перестане існувати
показать весь комментарий
28.03.2026 16:21 Ответить
+9
Вони вже показали себе при владі. Особливо їх Генпрокурор та міністр аграрної політики. Об'єктивно кажучи, РДК є більшими патріотами України, ніж більшість свободівців.
показать весь комментарий
28.03.2026 16:12 Ответить
+8
Тримайте себе в руках, бо ще міндіча з єрмаком на фронті, на передовій побачемо, з юзіком і аброхамієм !!!
Їм же треба захищати свої родини, щоб московіти ****** їх не гвалтували, у своїх квартирах….
показать весь комментарий
28.03.2026 16:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
>Смута на Московії буде

не буде

реалістичний план виживання України не має сподіватися на те, що русня магічним дивом перестане існувати
показать весь комментарий
28.03.2026 16:21 Ответить
Вони вже показали себе при владі. Особливо їх Генпрокурор та міністр аграрної політики. Об'єктивно кажучи, РДК є більшими патріотами України, ніж більшість свободівців.
показать весь комментарий
28.03.2026 16:12 Ответить
Тримайте себе в руках, бо ще міндіча з єрмаком на фронті, на передовій побачемо, з юзіком і аброхамієм !!!
Їм же треба захищати свої родини, щоб московіти ****** їх не гвалтували, у своїх квартирах….
показать весь комментарий
28.03.2026 16:37 Ответить
У всієї цієї зеленої звіздобратії, на відміну від пересічних кріпаків-українців, і квартири, і родини давно знаходяться за межами України, якій вони так жертовно служать. Сумніваюсь, щоб московіти добрались до цих покидьків в Іспанії, Ізраїлі або Франції, куди вони разом з награбованим накивають п'ятами, як тільки кріпаки нарешті прозріють і візьмуться за вили
показать весь комментарий
28.03.2026 17:01 Ответить
Ні про що.
Олігархат в орді все влаштовує. Силовиків, Кадиркіна теж. Решта населення - бидлота - питиме горілку як і завжди. А горілки вистачить. Хліба не буде - а бояру виробляти не перестануть. Так що "мобілізаційного ресурсу" в параші вистачить.
Краще б Свобода надала свій план перемоги. Якими ресурсами, куди коли і навіщо.
показать весь комментарий
28.03.2026 16:58 Ответить
А чим їхній генпрокурор себе показав? Тим що за два місяці на посаді не зміг довести до суду справу Майдану? Так Шокін і Луценко за роки це не змогли довести.
показать весь комментарий
28.03.2026 17:30 Ответить
виключно: голодний бунт!
палити панськи маєтки, громити амбари, протрезвіти та в кандалах на сибір!!!
було, є і буде!!!!
амєріга паможєт окорочками!
які, до речі, і у нас продавалися! саме продавалися!!!
за два кіло макулатури купонів!!!!
показать весь комментарий
28.03.2026 16:31 Ответить
Ага, розкажіть це українцям брянщини, курщини, білгородщини, воронежчини.
Їх нема - у свій час вони були записані як росіяни, русифіковані і стали називати себе росіянами.
Нам це треба пам'ятати, коли кацапи і підкацапники вмовляюсь нас капітулювати.
показать весь комментарий
28.03.2026 21:38 Ответить
Ти напевне був членом " українського вибору" медведчуківсього що маєш таку гарантовану інформацію про свободівців.
показать весь комментарий
29.03.2026 07:00 Ответить
Або як у 1917 році - коли матросні горілки з коксом підігнали..а далі вже агітація..
показать весь комментарий
28.03.2026 16:41 Ответить
Щось на телевізор завтикала)))

Якщо тоді лєнін припер кокс, то зараз теж хтось його може привезти. Його ж не як ліки ввд нежиті з горілкою роздавали...
показать весь комментарий
28.03.2026 17:30 Ответить
ніколи смута в московії не була нашим шансом, історію треба знати, а не фантазувати. щоб смута в московії стала нашим шансом, потрібна сильна національна держава, підкріплена сильними національними політсилами і сильною національною державницькою ідеологією, а у нас нічого цього немає. після вбивства Чорновола, який майже 10 років намагався вибудовувати ці складові, Україна пішла по руках різного політсброду, результат бачимо всі!
показать весь комментарий
28.03.2026 19:33 Ответить
Розкажи нам про українців Криму, Донецьку, Луганську, Маріуполя та Мелітополя. Як там українські школи, кіно, література, преса, церква?
Давай почнемо з простішого. За скільки приблизно хвилин можна опинитись на Ізоляції якщо будеш просто розмовляти українською на вулицях?
показать весь комментарий
28.03.2026 21:52 Ответить
Не сміши будь ласка. У дрібних фермерів скотину палять щоб агрохолдинги наживались. Дрібний бізнес на парашці під пресом саме для того щоб Керімови могли донатити на СВО і за їх гроші туди наймали збанкрутілих ФОПів.
Це вірна дорога до економічного колапсу.
показать весь комментарий
28.03.2026 21:54 Ответить
" олігархи по 1млрд ДОБРОВІЛЬНО внесуть до бюджету"
Давно так не сміявся
показать весь комментарий
28.03.2026 21:54 Ответить
Ленін "кокс" не "припирав"... Він там давно був... Як ліки від нежитю... Просто під час І Світової війни хтось "допер", що горілка з кокаїном, краще "вставляє". Україна віками вирощувала мак та коноплі, як харчові та технічні продукти (макове зерно, як начинка для пиріжків, та для рослинного замінника молока. Конопляне сім"я - для такого ж замінника. Конопляну плоскінь - для прядива. І ніхто не думав, про мак, чи про коноплі, як про наркотичний засіб. (Хоча знали про дію маку, як про заспокійливий засіб). Та й до пибуття тютюну, в Європу, в Україні козаки курили "ганджубас". А це не що інше, як висушені суцвіття конопель... Цим бавилися ще скіфи... Але це не набувало розмірів епідемії...).
показать весь комментарий
29.03.2026 09:45 Ответить
Війна в державі, не на часі всякі позиції виголошувати(котрі не звучать в унісон з позицією партії).
показать весь комментарий
28.03.2026 16:05 Ответить
Добавлю. Дело не в }{уйле. Пока последняя парашная свинособака не будет уничтожена и не превратится в перегной и пока все парашные города и дЯревни не будут полностью снесены с лица Земли, да так, чтобы даже тараканы там передохли, ничего хорошего не будет.
показать весь комментарий
28.03.2026 17:09 Ответить
дурень думкою багатіє
показать весь комментарий
28.03.2026 17:36 Ответить
І плани стійкості і єдності.
показать весь комментарий
28.03.2026 17:38 Ответить
Нам солнца нє нада, нам партія свєтіт!
показать весь комментарий
28.03.2026 18:22 Ответить
а хіба план Свободи з 2019 року відрізняється від плану найпотужнішого?
показать весь комментарий
28.03.2026 19:38 Ответить
Потужність! Перемога! ВгодованістЬ!
показать весь комментарий
28.03.2026 19:43 Ответить
Все залежить від українців.
Якщо вистоїмо - смута буде, якщо капітулюємо - тоді яка різниця буде, чи не буде. Бо українців не буде.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:58 Ответить
А где на параше славяне?
показать весь комментарий
29.03.2026 09:22 Ответить
Тобто, головним завданням міністра аграрної політики є збільшення прибутку спиртзаводів?)) Браво, яка партія - такі і міністри. І пофіг на реформу земельного ринку, пофіг на розвиток тваринництва і садівництва: головне, шоб спиртзаводи прибуток отримали. До речі, якусь державну горілку ваш Швайка запустив? Ну щоб держава заробляла на горілці. Знову ні.
Тобто Генпрокурор має відкривати справи? А доводити їх до кінця хто має? А пенсії прокурорські він хоч скасував? А хоч одного корупціонера звільнив? До речі, він на Пупса відкрив кримінальну справу, чи на кого?)
Ось у цьому і вся Свобода: нічого, крім лозунгів.
На якому фронті?) В Буковельскому котлі? Чи на Закарпатському контр-наступі? З націоналістів я бачив поки що тільки братчиків. Свободівців не бачив від слова зовсім. Можливо, на різних напрямках були. Але це вже остання річ: прикриватися побратимами, що воюють. Це вже зовсім ДНО.
показать весь комментарий
29.03.2026 12:40 Ответить
але, тоді кокаїн вважався за ліки від нежиті.
показать весь комментарий
28.03.2026 16:46 Ответить
московська Смута історично корелювалась зі зникненням держави, проти якої Москва тоді воювала., - Лівонії.
(по суті, програли обидві сторони: в Московії смута, а Лівонія зникла)

тобто, Ви хочете, щоб Україна теж зникла?
показать весь комментарий
28.03.2026 16:50 Ответить
Твій комент прям як списаний з плану перемоги Зеленського - настільки потужний і тим більше нереалістичний.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:25 Ответить
Схоже на картину Айвазяна "Горящая Москва"
показать весь комментарий
28.03.2026 18:42 Ответить
Почему нереалистичный. Надо долго и хорошо стараться.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:11 Ответить
Звідки мені знати на кого ти працюєш, може просто корисний ідіот.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:13 Ответить
Щось побєдоносний контент від політруків сиплеться на вуха мудрого народу як з рога достатку - прийшла команда з банкової.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:46 Ответить
Олігархи в Росії погодилися внести до бюджета дуже-дуже великі сумі як подяка за лихі 90ті, а у нас бюджетні дірки будуть латати податками на ФОПів, посилки, ОЛХ, тобто обкладанням налогом малий і середній бізнес. І схоже ця несправедливість вас взагалі не турбує, а це ж привід для соціальної напруги.

Верховна рада зламалася не просто так - ходили-голосували, отримували по 2к, потім по 5к доларів в конвертах, а голови комітетів по 10к і тут - бац, зламалися, а через цю вимогу МВФ підвищити оподаткування.

Якщо ФОПам і посилки це ще ок, тому що це схеми ухилення від оподаткування, то ОЛХ це тотальний нагляд як в концтаборі за пересічними громадянами.

Ось ми подивимось, кого "наші" депутати кинуть першими - контрабандний бізнес, сірі схеми середнього бізнесу чи пересічних, які щось через ОЛХ продають. Вже зараз ясно, що сірі схеми хочуть залишити в силі.

А в цей час в Росії, яку ми маємо люто ненавидіти з народження, тому що мир це відсутність війни, а відсутність Москви, олігархи по 1млрд добровільно внесуть до бюджету, щоб стабілізувати фінанси в кризовий рік)
показать весь комментарий
28.03.2026 21:01 Ответить
Взагалі-то посилатись на історичні прецеденти, пропагуючи ідею "якщо щось було - то обов'язково буде повторятись" - це взагалі працює на обидві сторони тоді.
А україньский історичний досвід... такий собі. Це теріторія з досвідом втрати державності та суб'єктності не раз і не два рази...
Причому найчастіше коли втрачала підтримку/ставала не цікавою іноземним покровителям, без яких не була здатна існувати самостійно як утворення. І на відміну від гіпотетичної смути, яку повинні вчинити еліти і ознак якої не видно, для того щоб цей сценарій з Україною повторився, лишився лише один крок: втрата покровителів.
Бо самостійно існувати вона вже не здатна - головне вже трапилось.
показать весь комментарий
28.03.2026 22:25 Ответить
Вірити можна, розраховувати - ні.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:09 Ответить
Сьогодні субота і день пропаганди, а Іллєнко - затятий пропагандист, він пише про неминучу смуту на Росії і рівень схвалення цієї ідеї 0-1%, як на мене. Тобто його текст контрпродуктивний, він створює глибокі сумніві в адекватності сприйняття реальності.

Для прикладу я навів, що роблять пропагандисти на Росії, щоб уникнути соціальної напруженості, тому що вона там є навіть серед прихильників війни - олігархи добровільно зголосилися внести по 1млрд доларів в еквіваленті як подяку за лихи 90ті.

Звісно, що вони не добровільно це роблять, це неважливо. Там є інстанція, яка може притягнути олігархів до "справедливості" заради війни.

А ми що, будуємо країну, в якій від народження правильно вірити, що мир це не відсутність війни, а відсутність Москви? Так ми перетворюємося на радикальних бойовиків. Цей його меседж лише для радикальних бойовиків.

Навіть, якщо хтось підтримує війну ще на три роки, у нього можуть бути сумніви і таких людей 95%, а сумніви все більше, але їм ********, що вони щасливі від цього.

Наша пропаганда неадекватна і взагалі то позбавлена людяності.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:10 Ответить
Повторюся, може, я про щось надто складне пишу, незнаю, начебто очевидна річ...

Щоб не приймати ті закони, які прибирають сірі схеми на митниці і в оподаткуванні ФОПів зламалася ціла ВР - це той самий бунт ВР проти МВФ, смута у нас в країн вже зараз. Звісно, продавців ОЛХ ці суки кинуть першими.

В той же час як на Росії, щоб погасити напругу смути, олігархи заплатять мільярди доларів і економічні інституції визнають кризові явища в економіці.

Ви у нас якісь адекватні тексти з цього приводу бачили? У нас країною керує дєвачька-нє-дам-абіжать.

Усе це і багато іншого, що відбувається в країні, проходить повз око Іллєнка, яке як у бика на червоне націлене на Москву)
показать весь комментарий
28.03.2026 23:23 Ответить
Ага, стравити слов'ян один на одного, воювати до останнього слов'янина, а потім заселити території, які звільняться від слов'янського населення народом...ну , приблизно, як це сталося в Палестині.
показать весь комментарий
28.03.2026 23:33 Ответить
Буде смута чи не буде, але знищення нафтогазки це знищення бабла на війну, а знищення військових заводів, складів і прочой логістики - тут я думаю і коментрі зайві. Тому бити дронами треба. І нарощувати ці удари. Це і є план перемоги.
показать весь комментарий
29.03.2026 04:48 Ответить
*бити дронами І РАКЕТАМИ
показать весь комментарий
29.03.2026 04:49 Ответить
Коли Швайка був міністром аграрної політики державні спиртові заводи вперше стали прибутковими. А в.о генпрокурора за 3,5 місяці (які був на посаді) справи повідкривав. Потім його звільнили і справи позакривали. А Що зробив Луценко який був https://www.google.com/search?sca_esv=f7e6af31ea0d095e&rlz=1C1GGRV_enUA764UA764&sxsrf=ANbL-n7y4DCBsxWTOC7jCxp4GkG96t1DUA:1774768844958&q=&si=AL3DRZEaipurC9pse1xO2aCwuJWfKA_Njx1c7Qs8ap9rx81jmkAk6JGmSKOOcaF6DURcdBl16vfrLeMjN8rYd1bI4oLdKGD8vDA4saAFRLxwrB8Gv3zQ0o1puydN1zhRH7l96X0D9uCIoPTF6kxK5DZ0v3lZiKw6c419TK7UnC0evEc0_wAS4WJvwnnr4cVqF5mO2gmKKL5EZujqOr9hTFlQ8qOHMzMGdVfsloR_I0-X6ndHsxphIaErqDflXLKHVVCOE77zJOZv&sa=X&ved=2ahUKEwiWrL-UycSTAxUYUFUIHRNmL5QQmxN6BAgjEAI Генеральний прокурор України (2016-2019) ? Дуже показав себе при владі? Всі мої знайомі і не знайомі свободівці на фронті. А ви де?
показать весь комментарий
29.03.2026 10:25 Ответить
З 2011 року розмовляю рідною і в Одесі також. Ні в якій ізоляції не опинилася. А одного разу було цікаве. Всі московською, я українською. І раптом білорус, який був серед нас, каже-------і я так можу. І починає розмовляти білоруською. Так і розмовляли.
показать весь комментарий
29.03.2026 10:36 Ответить
тому, що лехковірні пристосуванці , після всіх злочинів кацапських , голодоморів і принижувань, обрали собі в вожді , 4*ухилянта , московського блазня , який , їм в очі казав:" ми адін народ", " молодці павстанци, отжалі танчик в ЗСУ", " дагаварімся паасередіне" ," рф не наступает , просто двігает граніци немножечко вперед" ," Україна - порноакторка , яка приймає з усіх боків"………………… Скумбрія , закликала здавати позиції ЗСУ , за ,що була в " Миротворці" " Свобода" все цє чудово знала , алє ж на зло , кондуктору , вихваляла і підігрували хуцлі , аби не Порошенко
показать весь комментарий
29.03.2026 10:37 Ответить
''Але все ж не варто чекати швидкого падіння Путніа. І не варто сподіватися, що йому на зміну прийдуть "хорошиє русскіє".-----------де тут контрпродуктивність.-----------
Синоніми

Шкідливий Неефективний Безрезультатний Недоцільний
показать весь комментарий
29.03.2026 10:45 Ответить
Мак -це сила, в дитинстві така страва: в тарілку ложку тертого маку, ложку цукру, воду і шматочки великого домашнього коржа. Так, сонливість з'являлася, і вже до 70-ти а пироги тільки з маком.
показать весь комментарий
29.03.2026 11:47 Ответить
Москалику, відкрию страшний секрет: поляки, чехи, хорвати, чорногорці і тд - то теж слов'яни. І що, з ким вони воюють "до останнього слов'янина"?

Не кажучи про те, що серед москалів воює купа кадировців, бурятів та інших чурок...
показать весь комментарий
29.03.2026 12:15 Ответить
Ось декілька реалістичних планів перемоги України в цій війні, розроблених геніальними зеленими стратегами та підтриманих певними ультрапатріотичними партіями:
1 дочекатись смерті *****
2 дочекатись смути в кацапії
3 дочекатись перемоги демократів на президентських виборах в США в 2028 році
4 дочекатись висадки інопланетян-бандерівців, які знищать кацапію
5 поки захід дає гроші на війну, воювати до останнього українця в очікуванні чуда, яке знищить кацапію.
показать весь комментарий
29.03.2026 12:40 Ответить
я трохи хапнув, і щас мені здається, що для інтриги та манілупації кацапською тут пишуть націоналісти, а українською - агенти кремля. шоб ніхто не впізнав.
показать весь комментарий
29.03.2026 12:50 Ответить
ну то класний керівник точно слов"янка

Насправді. Це мабуть школа на перефирії Москви, де дійсно живуть багато гастарбайтерів з центр. Азії.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:19 Ответить
Так я ж не проти... Я пишу трохи про інше. Про те, що Хмельницький не має прямого стосунку до колонізації Слобожанщини вихідцями з Московії. Просто так співпало, що Хмельницький підтримував нормальні стосунки з Кримським ханством, став "буфером" між Річчю Посполитою, та Московією. Кримський хан не посилав на Слобожанщину війська, для захоплення ясирю, бо не бажав конфліктувать з "Військом запорозьким", поляки туди не лізли... Чому-б не поселиться? Тим більше, що , для швидшої колонізації, цар надавав "слободи", поселенцям... ("Слободи", у сенсі "звільнення від податків та зборів").
показать весь комментарий
29.03.2026 15:27 Ответить
Ні, не розумію, бо кацапи - то переважно не слов'яни, а угро-фіни!
показать весь комментарий
29.03.2026 17:39 Ответить
Янелох, в отличие от меня, работает на парашу. Как я могу списать его бред?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:29 Ответить
😂 офіс простих рішень 💪
показать весь комментарий
28.03.2026 19:15 Ответить
Будуть українці. Вони пережили дві світові війни, кілька голодоморів, декілька імперій в всеодно збереглися і нікуди не зникли. Тому українці будуть. Навіть після капітуляції. Держави не буде, а українці будуть.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:42 Ответить
Я "может", а ты точно полный идиот или парашный агент.
показать весь комментарий
28.03.2026 21:16 Ответить
Смута буде! Не зрозуміло коли щоб до неї дожити, не зрозуміло з яких причин та взагалі чому, але обов'язково буде! Треба просто вірити! Белів іт гайс!
показать весь комментарий
28.03.2026 21:32 Ответить
путін свого часу кинув лімонова у в'язницю
а чим путін відрізняється від лімонова ? та нічим
смута в росії - це коли два бандити б'ються за контроль над залишками совдєпімущєства
як це зможе допомогти Україні ? та ніяк
показать весь комментарий
29.03.2026 07:48 Ответить
Та там даже смути ніколи не буде.В цьому лепрощоріі такого не бувае по визначенню.А автору написаного рекомендую краще читати історію московитів щоб розуміти що це стадо тільки і вміють мовчки підкорятися своім царям по цей день.Бо вони даже не знають що таке "чувство собственного достоинства" а автор статі мабуть має московитьське коріння раз він вважае циз дикунів за нормальних людей.
показать весь комментарий
29.03.2026 08:27 Ответить
ну ось! ви все ухилянт та ухилянт... а воно виявляється через хронічний нежить до військової служби непридатне
показать весь комментарий
29.03.2026 09:06 Ответить
Люблю дивитись всіляку документалку, історичні програми. Так там було - саме лєнін привіз кокс. Матросня громила магази й склади з бухлом й міксувала.
показать весь комментарий
29.03.2026 11:37 Ответить
В імперії кокаїн і морфій були коли отой ленін під стіл пішки ходив.
показать весь комментарий
29.03.2026 11:53 Ответить
А Ви вище пост перечитайте. Я про обдовбаних моряків писала. А не про те, хто перший кокс завіз до сросії.
показать весь комментарий
29.03.2026 12:06 Ответить
Мариночко... Я вас розумію... Однак, не треба надто захоплюваться "історичною документалкою" в Інтернет... Бо дуже багато її має "приставку" - "псевдо"... В епоху Інтернет з'явився цікавий вислів: "До винайдення Інтернет лише твої близькі знали, який ти ідіот... Після того, як він з'явився, ти заявляєш про це сам - на весь світ...". Зараз кожен придурок, який має доступ до Інтернет, і вміє клацать по клавіатурі, лізе туди, з будь-якою маячнею, що збреде йому в голову.
У мене, з того ж Інтернет, є інформація, що кокаїн, з алкоголем, почали змішувать ще в кінці ХІХ ст. І робить це почали в Європі. У І Світову, нібито, цим зайнялися британські морські офіцери. А потім цю "моду" підхопили моряки російські. Від моряків ця штука була перейнята офіцерством на фронті, під назвою "окопний коктейль". Думаю, було-б дивним, якби слово "коктейль" знали прості піхотинці, з глибинки Росії. На російському флоті була інша назва - "балтійський чай"... Саме в середовищі моряків, ця суміш перейшла і в середовище "нижніх чинів" - бо був легший доступ до кокаїну (Балтфлот був запертий, німцями, у Фінській затоці, і моряки сиділи в портах. А там , "під рукою", була купа аптек, де він вільно продавався...
показать весь комментарий
29.03.2026 12:16 Ответить
Написав-би, "шулики" - і я-б, зрозумів... Бо сам часто таке їв. Особливо, на вечерю... Просто в сім"ї була традиція - в неділю завжди снідали варениками з сиром. Коли залишалося тісто, мати робила "плескач", і смажила на сковороді. А потім замочувався мак, розтирався з цукром, і робилися "шулики"...
показать весь комментарий
29.03.2026 12:21 Ответить
ні, горілка з коксом не вставляє. і це не матросні підвезли горілки з кокаїном (до речі, матроса як класа не існувало. він не репрезентує ***** крім крейсера аврора особистого складу)

а обчиталися всі булгакова "біла гвардія" - от саме вони і сипали кокаїн в горілку. но аж ніяк не більшовики.

повторюсь, не вставляє. ні білим, ні червоним.
показать весь комментарий
29.03.2026 12:46 Ответить
не пойняв, а шо були слов'яни в палестині? і ізраїль їх знищив?
показать весь комментарий
29.03.2026 12:53 Ответить
Де??? В інтернеті?? ще скажіть, Ярчику, що я на ютубі сиджу..на кацапських каналах. Дякую.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:06 Ответить
Кокаїн з алкоголем, у суміші - це поєднання "стимулятора" (кокаїну), та "депресанта" (алкоголю). Тобто, змішуються дві протилежні, за своєю дією, психоактивні речовини... І головне тут не в одноразовому вживанні, а у систематичності, та накопиченні в організмі їх поєднання - кокаїнетилену...
показать весь комментарий
29.03.2026 13:09 Ответить
залишимо імовірність - може бути за деякими ознаками
показать весь комментарий
29.03.2026 13:10 Ответить
Та не ображайтеся... Я просто пройшов кілька етапів накопичення інформації. Спочатку була радянська. Потім, в епоху "перебудови", прорвався вал антирадянської, яка руйнувала радянську.. Не всі з цими масивами інформації, справилися... А я, саме в той час, отримував юридичну освіту, яка навчила критичній оцінці отриманій інформації... Тому до будь-якої нової, відношуся з підозрою, та перевіряю через паралельні джерела...
показать весь комментарий
29.03.2026 13:16 Ответить
Як завжди - мішанина у термінах.
Коли була смута на Московії, у буквальному сенсі ? Тоді їм було не до наших земель.
От коли посилились після розпаду Золотої орди, от тоді почали захоплювати навколишні землі.

Якщо, або коли на РФ почнеться реальна ек. і політ. криза, от тоді буде можливість.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:25 Ответить
Армія ! Мова ! Віра ! - нормально буде.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:26 Ответить
Та в мене тут дикий суржик, таких слів я тут не чув, в дореформеному районі половина населення - це кацапи яких сюди переселили дуже здалеку в кінці 17-того віку і взагалі прикордонна смуга в області шириною 30 км і більше - змішане населення. Те, що я їв - спрощене і корж несолодкий випікався, а те що Ви - то страва національної кухні. Мабуть Чернігівщина?
показать весь комментарий
29.03.2026 13:26 Ответить
Oleh Hello #394797

Олігархи в Росії погодилися внести до бюджета дуже-дуже великі сумі як подяка за лихі 90ті, а у нас бюджетні дірки будуть латати податками на ФОПів, посилки, ОЛХ, тобто обкладанням налогом малий і середній бізнес.

Не пишіть єрунди. РФ велика країна, залатати бюджетні дірки грошима олігархів можна максимум місяць.

Наші олігархи, до речі, з початку війни теж вкладаються на регулярній основі.

Аналогічно - про можливості наших ФОПів. Вони мізерні. Мова іде про наведення елементарного порядку в економіці.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:32 Ответить
Не придурюйся, ти ж не зовсім дурний і довідку з психдиспансера маєш. Ти чудово розумієш про яких слов'ян іде мова.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:34 Ответить
Перечитав, а там " Так там було - саме лєнін привіз кокс". Ви відмовляєтесь від цих своїх слів?
показать весь комментарий
29.03.2026 13:38 Ответить
план Юрий Хохлов #565012 ... мабуть ...

- запустити 1000500 наших ракет по Кацапії
- знищувати 100 тис кацапів на день
- послати ЄС і Трумпа подалі і гордо відмовитись від їх допомоги
- мобілізувати усіх і вся громадян країни
- ввести карткову систему і примусову працю

От тоді - 100% переможемо !!!
показать весь комментарий
29.03.2026 13:38 Ответить
Батьківщина - Черкащина. Виріс там... Але живу, вже давно, в Чернігові...
показать весь комментарий
29.03.2026 13:40 Ответить
Ти стверджуєш, що у всьому лаптєстані в школах вчаться виключно діти, по національності подібні до наведених в твоєму списку і в подібній пропорції? Ти точно не займаєшся маніпуляцією свідомості?
показать весь комментарий
29.03.2026 13:43 Ответить
"Джон", мне пофиг сколько внутри границ параши сейчас славянского населения и сколько остальных. Для меня главное, чтобы их всех вместе осталось 0. А ноль дели на сколько хочешь национальностей- он нулём и останется.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:46 Ответить
В мааацкве официально славянского населения 15-20 лет назад было до 40%. Сейчас намного меньше.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:47 Ответить
"Олігархи добровільно? погодилися? внести до бюджета дуже-дуже великі сумі як подяка? за лихі 90ті?"- Сам віриш в те, що настукав на клаві? На зов двохголового мутанта (двоголового орла) злетілись олігархи і в клювах принесли викормишу цього мутанта Пуйлу скаженому дуже -дуже великі суми-картина олією. Особливо позабавило лихі 90ті, які були лихими для всіх , крім олігархів.
показать весь комментарий
29.03.2026 13:56 Ответить
Іллєнко з Тягнибоком теж на фронті, але... в тилу.
Це нагадує радянський анекдот:
Смело мы в бой пойдём.
-И я за вами
И как один умрём,
-3.14здуйте сами.
показать весь комментарий
29.03.2026 14:01 Ответить
Останні цифри, які мені траплялись - 18 млн всього, з них 3 млн приїзджі з Азії.
Скільки там генетично чистих слов"ян, невідомо.
показать весь комментарий
29.03.2026 14:08 Ответить
То давня Україна, а тут північна Слободжанщина яка заселялася після "договору" Хмельницького.
показать весь комментарий
29.03.2026 14:09 Ответить
Не "фантазуй"... Хмельницький до заселення Північної Слобожанщини, не мав ніякого стосунку... Слобожанщина (особливо степ та лісостеп), були прикордонною територією, "нічийною". Заселяться вона почала саме українцями. Але адміністративно вона (частково), контролювалася Московським царством, через місцевих воєвод ... Про "Ізюмський шлях", чув? Про нього говорилося, у фільмі "Иван Васильевич меняет профессию"... Так от - він ішов у глибину Московії, з Криму, через північно-східні райони Харківщини...
показать весь комментарий
29.03.2026 14:18 Ответить
Ні. На той час у Німеччині кокс синтезували.
показать весь комментарий
29.03.2026 15:01 Ответить
Сумський, Лебединський, Охтирський райони заселялися в період 1658-62-го років вихідцями з Правобережної України і паралельно з глибини території орків. Були так звані слободи - це військові поселення які тоді підлягали воєводі в Бєлгороді. Якщо Хмельницький не мав відношення до цього процесу то чого це почалося після підписання. Совпадєніє? Тут є історики які з архівів описали розвиток перших населених пунктів з самого заснування. Особисто я опрацював для себе в електронному архіві СОДА всі дореволюційні записи відносно Тростянця і Лебедина бо прадіди звідси.
показать весь комментарий
29.03.2026 15:05 Ответить
Здесь можно сосчитать, сколько их примерно.
показать весь комментарий
29.03.2026 18:12 Ответить
Та ти, братчику, шовініст. Ти угро-фінів не признаєш за людей? Ці угро-фіни сиділи б собі тихо на п'ятій точці, якби шизофренія скаженого Пуйла не підняла їх і не закинула в Україну.
показать весь комментарий
29.03.2026 18:37 Ответить
Страница 1 из 2