7069 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Вбивство військового у Львові: мовчання породжує відчуття безкарності

затримання підозрюваного

Щойно прочитала на "Цензорі", що вже впіймали нападника, який смертельно поранив військовослужбовця ТЦК.

Цей чоловік — інспектор Львівської митниці.

35-річний посадовець з престижною роботою, стабільним доходом і, очевидно, певним рівнем поваги в суспільстві. За кілька тижнів він мав би одягнути вишиванку і йти до храму з великоднім кошиком.

Яке ж викривлене сприйняття реальності, коли замість усвідомлення обов’язку захищати свій дім, людина бачить у військовому ворога, а не захисника!

Скільки ще має постраждати військових ТЦК в тилових містах, щоб Верховний Головнокомандувач вийшов на діалог зі своїм народом із питаннями національної єдності та внутрішньої безпеки?

Хто як не президент має зупинити небезпечну демонізацію військовослужбовців у тилу і визнати проблеми мобілізації, щоб зняти суспільну напругу?

Мовчання породжує відчуття безкарності, і хай навіть упійманий понесе відповідальність, але життя людині це не поверне. Потрібно працювати на найвищому державному рівні над тим, щоб унеможливити подібні історії.

Бо це жахлива тенденція: від агресії в соцмережах до фізичної розправи. Всі ці підпали автівок, поранення ножами, стрілянина та побиття цепами свідчать про глибоку кризу, яку треба негайно вирішувати, це питання національної безпеки!

Співчуття рідним вбитого військового. Сил пережити втрату. Честь!

Топ комментарии
+22
Хто демонізує ТЦК?
Самі ТЦК. До чого тут суспільство?
показать весь комментарий
02.04.2026 22:38 Ответить
+21
Так майже у жодному резонансному випадку не було опубліковано запису з бодікамер працівників ТЦК, принаймні тих що сталися у Львові. Чому так звані "групи оповіщення" масово щоденно порушують закон? Ви ж не підете красти, коли в вас не вистачає грошей?
показать весь комментарий
02.04.2026 22:40 Ответить
+12
Це ще цвіточки, ягідки будуть коли бусифіковані демобілізуються і начнуть бухать. Бусифікатори, ви понімаєте що за бажання отримать легкі доляри ви будете до кінця життя ходить і оглядаться.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Відловом ухилянтів не повинна займатися Армія. Це робота поліції.
показать весь комментарий
02.04.2026 23:33 Ответить
Ви ще напишіть про закони Всесвіту!😁
показать весь комментарий
02.04.2026 23:50 Ответить
Вдобно! Невдобно пикою неголеною торгувати. 🤥
показать весь комментарий
02.04.2026 23:56 Ответить
І чим це закінчилось? Ти схоже не з окопу пишеш. Відкупився? Скільки? Мені цікаво. Ухилєси кажуть такса пів кабана стабільно.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:15 Ответить
Під час війни який суд? Суддів буде потрібно декілька мільйонів. Ухилянт за шию і в штурмовий штрафбат змивати кров'ю позор з сімї.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:20 Ответить
Закон війни і військової необхідності. Тільки так виживають держави і народи. Все інше не має значення коли на кону виживання навіть не країни а народу.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:37 Ответить
Ну ти батенька загнав. До твого відома вельмишановний пане в Німеччині і в цілому в цивілізованому світі як ти кажеш "тикаьти" це норма вільної від всякої вати в голові ******** людини. З повагою це ніяк не пов'язано. Мені твої советьські таракани не цікаві. Звиняй батьку.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:46 Ответить
Правильно тому батьку і не повчай мене і не вказуй і тебе ніхто не буде повчати. Не суди і не судимий будеш бо світ це дзеркало. Ясно тобі батьку?😉
показать весь комментарий
03.04.2026 01:09 Ответить
Оооаа! Пердаконда твоя бада-бумм💣💥💥💥
показать весь комментарий
03.04.2026 01:25 Ответить
,,Нє учітє міня жіть"..., малолєтка тебе штире від фена?!
показать весь комментарий
03.04.2026 01:41 Ответить
Хочеш в Німеччину чкурнути? Я знаю ти такий злий бо мені заздриш. Розумію і не засуджую. Люди дуже схильні до заздрості. Слабкість духу це зветься. В кожного свій хрест. Так що више нос гардемаріни..😄
показать весь комментарий
03.04.2026 01:47 Ответить
Ти своє ймено знать повинен чітко. Правильно педаляк або кінь педальний. Не дякуй. Бувай.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:52 Ответить
Всіх по собі не судить. Я тут, до війни, жив не гірше ніж жив би у Німеччині. І зараз не скаржусь. Згадування гардемаринів у Вашому, ще не старому віці - це вже діагноз.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:52 Ответить
Не зовсім військовий?
Та ні, ухилєсік - це ти не зовсім чоловік. А військовий це військовий, не плутай, будь ласка.
показать весь комментарий
03.04.2026 02:29 Ответить
Клас. Оце тебе нехіло так ковбасить. Знову упорота як і прошлого разу. Та ти просто упоротий лисиця бачила ти себе в дзеркало?🤣😎
показать весь комментарий
03.04.2026 02:59 Ответить
..прапавєдніков.. ***** ми посилаєм курсом крейсера ..масква..
показать весь комментарий
03.04.2026 06:03 Ответить
Тобі хто з лікарів надав право видавати себе за жінку? Це хвороба, а ти чорт падалЬяцький хворий на голову.
показать весь комментарий
03.04.2026 10:24 Ответить
трансгендер?? в Європі це ок....
показать весь комментарий
03.04.2026 10:30 Ответить
Коли я служив, зі мною був достатньо високий відсоток тих, кого зараз можна назвати бусифікованими. Так я з ними в бій би не пішов ні за якого разу. А зараз мабуть справжнім військовим "ПО..." хто з ними поряд буде воювати, навіть якщо вони не вміють тримати зброю в руках?
показать весь комментарий
03.04.2026 11:42 Ответить
Ну ти і їбанько 😃.
На почитай
https://varta1.com.ua/news/vbytyy-u-lvovi-viyskovyy-ttsk-buv-uchasnykom-dvokh-olimpiyskykh-ihor_407592.html
показать весь комментарий
03.04.2026 12:15 Ответить
ну і кусок гімна же ти
показать весь комментарий
03.04.2026 12:16 Ответить
Дуже цікавий персонаж, малоосвідчений, але дуже агресивний . Нещодавно, в одній із тем він стверджував, що удари по енергетиці майже не впливають на нашу економіку, а такі галузі як переробки та зберігання зерна, IT взагалі не залежать від стабільного електропостачання.
показать весь комментарий
03.04.2026 12:27 Ответить
Lemberg #565313

Андрій Труш,34 р.,працівник Львів.митниці.
А загиблий раніше працював на кордоні. Lemberg #565313

Олег Авдєєв(загиблий) народився у квітні 1973 року у Львові. Навчався у Львівському університеті Франка і закінчив факультет міжнародних відносин. Був спортсменом,участі у бойових діях не брав.Раніше чоловік працював начальником групи інспекторів прикордонного контролю, також деякий час був заступником начальника мобільної прикордонної застави "Львів"-LVIV MEDIA. Висновок-митники і погранці ворги за бариші
показать весь комментарий
03.04.2026 12:36 Ответить
Окей. І як це відміняє той факт що
1. армійці навіть тилові живуть в гівні, без сімей, без нормального відпочинку, харчування, короче в рабстві - у людей забрали найголовніше - свободу! (багатьом це неважливо, але для мене це найважливіше - я йшов в армію щоб свободу не забрала засрашка, а виявилось що її забрала наша держава)
2. це буде тривати вічно! Бо всім зрозуміло що війна ніколи не скінчиться.
Тобто у нас армія це не про захист, не про виконання обов'язку, а людей просто тупо зробили рабами. ДЕЯКИХ людей. НАЗАВЖДИ!!! А решта - гуляє вільними людьми.
3. в будь який момент з тиловіка ти можеш відправитись на ноль. Тилова армія це ще й територія страху. Щось не те сказав - в піхоту. Щось відмовився робити (тупий наказ) - в піхоту! Захворів і хочеш на лікування - в піхоту! Відпустка - сосать. Або в піхоту. І т.д. і т.п.
Тому я кажу - не лише ТЦК чи Зеленський винуватий. Армія сама себе знищила.
показать весь комментарий
03.04.2026 13:06 Ответить
А в законі Всесвіту, лише за кривий погляд - ліквідовано.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:59 Ответить
А гроші будуть німецькі платники податків платити? Хитро придумали.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:04 Ответить
А гроші з тумбочки будете брати? Зараз найбільше платять німецькі платники податків. Це вже трохи напрягає німців тому і можливо наступним канцлером буде кандидатка від АдН. Це любителі росіїї. Ти цього хочеш?
показать весь комментарий
03.04.2026 15:10 Ответить
Дякую Оксанко за пораду. Я інколи також буваю в Україні по роботі. Але мені є чим і в Німеччині займатися і Німеччина мене не відпустить на передову. А Фронт він насправді повсюди так що мені роботи вистачить до пенсії. Так зрозуміло?
показать весь комментарий
03.04.2026 15:30 Ответить
Sancta simplicita.

Блазень має всі повноваження і більшість в парламенті щоб все те чим займається сьогодні тцк, зробити законним.

Але ж не хочеться брать на себе крівцю людську. Хочеться залишитись у білому.

Всі злочини в історії людства робились чужими руками. А виконавці потім - списувались і утилізовувались.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:04 Ответить
В тому то і діло - що не може. Пряме порушення низки статей Конституції.
А зробити справедливою мобілізацію може, але не хоче. Це різні бронювання, не навчені, купа нікому не потрібних контор та формувань, які воюють в тилу, спеціально створені під потрібних людей. Квартал95 прийдиться відправити на фронт, Ленку санітаркою, витягати поранених з поля бою.
Навіщо це йому? Краше включити дурника, прогундосити якусь херню та й по тому.
Відморозився, морду кирпичиною, і так сайдет.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:18 Ответить
Поліція взагалі не потрібна, а якщо не так, як ви бачите роботу поліції у воюючій країні, в ній не повинно бути здорових людей, здатних на якісь фізичні зусилля, ну який норматив вас би влаштував, адже на вашу думку, вони повинні бути непридатні для служби в армії, по суті хворими, яких можуть побити якісь крикливі жінки та ********? Де можна побачити якісь цифри від тих, хто критикує поліцію, що нібито ошивається в тилу, якою має бути структура на їхню думку, її склад, чисельність?
показать весь комментарий
03.04.2026 16:43 Ответить
зрозуміло що в тебе ..крітічєскіє дні.. маша а в додаток ще й пласкостопіє і зважаючи на мій вік забагато честі більше спілкуватися з такою істотою як ти гнида
показать весь комментарий
03.04.2026 17:55 Ответить
А чому так звані громадяни (а насправді ухилянти) массово порушують конституцію і не йдуть захищати країну? Мені здається час відверто всім про все поговорити.
показать весь комментарий
03.04.2026 19:14 Ответить
Де відео з камер ?
показать весь комментарий
03.04.2026 19:31 Ответить
Закон у нас дуже чесний і справедливий. Той хто в армій - безправна скотина. А ті хто на волі - ккачають права. Той хто відбув 4 рокі захищавв країну, а потім не витримав і пішов в сзч - зрадник і кримінальний злочинець. А той хто 4 роки никається від ТЦК - законослузняний громадянин, і його і пальцем тронути ніззя. Дивіться не перлутайте.
показать весь комментарий
04.04.2026 10:38 Ответить
За вашої логики, якщо відносно однієї групи є порушення прав, то треба і щодо інших так чинити. І тут є два рівні проблеми, які ви змішуєте. Перша - це дотримання закону, як такого, який би він не був, так зване rule of law, верховенство права у вузькому значенні. А друге - це якраз невідповідність закону "певним універсальним принципам (писаним або неписанним) добросовісності, моральності, і справедливості", або "rule according to a higher law", тобто верховенство не просто закону, а певних принципів, яким закон має відповідати.
Але несправедливість закону в одному випадку не дає права не виконувати закон в іншому. Це тільки породжує хаос та, ще раз наголошую, руйнує державу з середини. Хто заважає передати ці функції поліції, як це має бути за законом? Чому всупереч Конституції та здоровому глузду цим займаються військові, що абсолютно непідготовлені до таких дій як взаємодія з населенням та мають інший спосіб мислення та функції, тобто підготовлені на те щоб вбивати та майже беззаперечно виконувати накази?
показать весь комментарий
04.04.2026 22:25 Ответить
Ні, я кажу що права для всіх повинні бути однакові. Якщо служити, то всі по черзі. Обмежений термін. А не так шо одні вільні, а на купку призначених в рабство всі забили. Списали зі списків громадян і відносяться як до худоби. А решта і в цей час вякає про якісь там порушення. Давайте може якось по черзі?
показать весь комментарий
05.04.2026 00:12 Ответить
Як це стосується вашої підтримки постійних систематичних порушень закону військовослужбовцями ТЦК?
показать весь комментарий
05.04.2026 00:28 Ответить
Давайте щоб не було корупції, а поки вона є, то це виправдовує незаконні дії ТЦК - чи не так?
показать весь комментарий
05.04.2026 00:30 Ответить
А це виправдовує незаконні дії ухилянтів? Давайте чесно - ви перші порушили закон. В 22-му році ніхто нікого не бусикував бо всі самі ломились в військомати. А потім ви зрозуміли що можна відсидітись за спинами і на крові тих хто пішов і знадобилась бусифікація. Якби ви всі виконували констиуцію (до якої ви так любите зсилатися) то ніякої бусифікації би не було.
І ще (це моя особиста думка), якби в армію йшли не лише чмоні, а було побільше мажорчиків, то командири би страх не тіряли і було бі поменше командирів мясників і командирів мудаків. Але це чисто моя думка.
показать весь комментарий
05.04.2026 07:55 Ответить
Не бреши. Нікого він " не виправдовую"?
Тщатєльнєй працювати потрібно, " товарісщ майор".
показать весь комментарий
02.04.2026 23:03 Ответить
Навіть це не біда. Біда і потенційна погибель України а потім і українців як народу в тому що як ти кажеш "фсб" насправді пролізла в голови більшості українців. Тепер заражені вірусом російської пропаганди ці зомбі вбивають військових українців і ведуть український народ і себе до остаточного геноциду.
показать весь комментарий
02.04.2026 23:11 Ответить
100%. Це робота поліції, До речі, поліція вже раз підвозила мене до ТЦК.
показать весь комментарий
02.04.2026 23:40 Ответить
Так я 26 років як "втік". Ще навіть встиг походити в німецьку школу. Ну то таке, тобі батьку видніше.
показать весь комментарий
02.04.2026 23:56 Ответить
Майор Майонез на такі дешеві понти йди школярів розводить. Я не на фірму працюю і какцапів тут жодного нема. Контора повише твоєї набагато. Більше тобі знати не треба краще спати будеш.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:30 Ответить
Не забувайте про фланги!😉
показать весь комментарий
03.04.2026 00:42 Ответить
Ну от ти майор Майонез сам признався. А "пробитий" ти вже батьку давно, ще з часів відсидки на кіче в Мурманській обл..
показать весь комментарий
03.04.2026 00:58 Ответить
Воювати не значить що всі солдати повинні піти в штикову атаку. Це видно твої познанія ще з радянських часів. Росіянці на ослах до сих пір так воюють.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:15 Ответить
Брешете. Тупо брешете. Що робити в Україні із мобілізацією в Україні поради та настанови робите Ви, сидячи за тисячі кілометрів в країні, яку розбудували інші.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:17 Ответить
Ти дивився в дзеркало пане. Ти маленька вразлива і боязлива сутність. Не бійся Господь з тобою сину.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:18 Ответить
І знов, чисто по Фрейду: "....Пердаконда...", як я писав вище, у Вас все зводиться до аналу.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:27 Ответить
Спробуйте ще.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:29 Ответить
Здувся ухилес? Тобі соромно?
показать весь комментарий
03.04.2026 01:29 Ответить
Якщо сорому не відчуваєш то і душа твоя в темряві. Тут я тобі не допоможу на жаль. Бухай сину. З повагою, твій Господь.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:39 Ответить
Увімкнули "режим дурня": "З повагою, твій Господь"., щоб непомітно з'їхати? Теж передбачувано.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:45 Ответить
Ти не віриш в Господа свого. Це ще один прусер. Це і був твій шанс сину поговорити з своїм Господом. А тепер все набрид ти мені. Чусіковський.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:59 Ответить
І Вам на добраніч. Tschüss!
показать весь комментарий
03.04.2026 02:02 Ответить
Дебіляра совкова, так убитий і був цивільним, який мобілізувався.
Дегенерати ухилянтські вже самі в своєму ******* заплуталися. Військові мають і воювати і ще мабуть самі нових солдатів собі народжувати і виховувати в перервах між виходами, а те що а армії зараз більшість такі саме мобілізовані - тупорила ухилота якось пропускає мимо вух.
показать весь комментарий
03.04.2026 02:36 Ответить
Дуже здивований вашій ввічливості та стійкості до того жлоба з Німеччини. Я би його вже давно послав нахєр, де його справжнє місце😅
показать весь комментарий
03.04.2026 06:45 Ответить
Так, це цілком нормально, але тоді має бути, щоб 40-річні в тилу (бо здоров'я не те), а 20-25-річні в окопах! В Ізраїлі призив із 18 до 41 років!
показать весь комментарий
03.04.2026 08:51 Ответить
Це мужик взагалі-то під жіночим ніком.
показать весь комментарий
03.04.2026 10:20 Ответить
історичний ракурс на своєму прикладі. як подібна ситуація із ТЦК виникла взагалі.

а виникла вона дуже не сьогодні.

хаос 90х і розклад військоматів
- в 1993му я навчав у виші, тому не призвали.
- в 1994му мене вигнали, але ******** призвати, бо я в 1995му ув інший виш вступив. *****, на - заочний, де навіть воєнки не було. мене ******** призвати.
- в 1996му я перевівся, і поїхав навчатися до іншої країни. ніхто мене ніколи не чіпав і не нагадував.
- повернувся до України в 2002му році - мій військомат наче забув про мене.

і аж року так в 2008-1010, коли я змінював місце чи то прописки, чи то реєстрації, змінився район, і мені довелось таки спілкуватись самому із військоматами.

і я був патіряшкою все своє свідоме життя, і навіть після 2010го ніхто не турбував, коли вони вже якби знали про моє існування.

і загубили.

і аж в 2025му році при бусифікації ТЦК узнало про моє існування.

це зараз що відбувається із виловом людей - єдиний, як мені видається, метод, як армія може узнати про мобілізаційний ресурс хоч щось.

який вони десятиріччями не контролювали.
показать весь комментарий
03.04.2026 10:40 Ответить
Ну я уявляю відношення , яке міг би виявляти, як міг би спілкуватись з іншими той , як Ви пишете, -цивільний, який названий військовим, до інших ,яких, мабуть, за людей не має. Мене не радує, що таке трапляється. Але якщо Ви так спілкуєтесь з іншими і будете "ловити" людей, можете отримати те, що записано в мудрій книзі: "що посіє людина, то й пожне"
показать весь комментарий
03.04.2026 11:17 Ответить
Ну тоді зрозуміло чому ти поводиш себе як свиня завжди... Тепер відомо чому.
А вояка ти напевно такий самий, як і той дохлий режимний кацап.
показать весь комментарий
03.04.2026 12:16 Ответить
А хто тоді ухилянтів з поліції буде відловлювати,яких наплодилося більше чим у всіх цивілізованих країнах у два рази?Навіщо стільки заброньованої мусорні?Це просто мега ресурс для війни молодих,здорових і накачаних алабаїв.Звісно рахітам крутити руки і кидати в бусик відваги хоч відбавляй,а воювати вони нє,нє,там стріляють..
показать весь комментарий
03.04.2026 12:28 Ответить
Не треба валити все на ТЦК. Демонізували всю армію. В т.ч. руками самих красноармійців. А тепер вигрібають бо ніхто не хоче в це рабство йти. Я і розумію людей. Хоч і сам знаходжусь по іншу сторону "барикад".
показать весь комментарий
03.04.2026 12:53 Ответить
За вбивство війського має бути смертна кара. Бо вбивця такий же ворог як і ворожий солдат.
показать весь комментарий
03.04.2026 13:31 Ответить
Перечитав текст шановної пані авторки. На превеликий жаль в голові - якийсь горох з капустою.

Порада - вийдіть з телемарахвонної інформаційної бульки на вулицю, пройдіться по сусідам, попитайте їх про те що вони думають про тцк. Може і чакри якісь відкриються.

В країні де офіційно 2.5 млн ухилянтів а неофіційно - десь 6-7 млн ухилянтів (включаючи поліцію і тцк які купили $$$ собі теплі посади в тилу) таке перебування в паралельній інформаційній реальності добром не закінчиться.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:48 Ответить
Щось так багато уваги затриманому, і так мало уваги загиблому - який народився в Росії, жодного дня не був на фронті і служив виключно в тецека.
До речі, Зінкевич вже подала фінансову звітність по "госпітальєрам" та їх криптогаманцям, чи сподівається що все якось забудеться?
показать весь комментарий
03.04.2026 16:08 Ответить
Це не повинно обходити військовослужбовця , він і так ризикує найціннішим. Все можна вирішити за рахунок облігацій прив'язавши облігацію до певного курсу. Тобто людина розуміє , що держава готова платить після перемоги, так як і людина зараз готова віддати найцінніше. Хай це буде 30% на 70% тобто грошове забезпечення залишити на тому самому рівні , але щоб у людини на рахунку росла сума , або кількість облігацій , які можна індексувати.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:35 Ответить
Ідея хороша.
показать весь комментарий
03.04.2026 17:41 Ответить
Так ухилянти були, є і будуть. Так само як злочинці, вбивці та гвалтівники. Але ж це не означає що державні службовці мають порушувати закон для притягнення порушників до відповідальності. Більш того, ухилянти порушують адміністративний кодекс, а "групи оповіщення" - кримінальний. Ви взагалі розумієте, що якщо вас пхають до буса особи, що не мають на те відповідних повноважень, наданих законом, то ви маєте право чинити спротив - це самозахист з юридичної точки зору? А якщо їх більше і через їхні дії є загроза вашому здоров'ю, то ваш самозахист може не обмежуватись "голими руками". Всі ці смерті на совісті співробітників ТЦК, органів, що мали б присікати таки дії, тобто ДБР та військової прокуратури, та в першу чергу - президента з головкомом ЗСУ.

І таких як ви, які підтримують це свавілля! Вийдіть нарешті за коло, неможливо охороняти закон, порушуючи його. І саме держава має це зробити, тому що такі дії просто її руйнують.
показать весь комментарий
04.04.2026 06:18 Ответить
Не "зразуміл" тоді вчи мову українців. В полоні знадобиться. Багато ж вас тут під IP України.
показать весь комментарий
02.04.2026 23:15 Ответить
І ще один какцап по глупому спалився. В Німеччині завтра вихідний бо Великдень. По друге у вас на росії чомусь всі думають що в Західній Україні всі як один українці, патріоти і співають "Батько наш Бандера".🤣
показать весь комментарий
02.04.2026 23:47 Ответить
Приставайте до аморальної!😬
показать весь комментарий
02.04.2026 23:58 Ответить
Сам спалився: "... в Західній Україні...".
показать весь комментарий
02.04.2026 23:58 Ответить
Видно ти дуже історичних фільмів передивився про древній Рим або радянську пропагандистську мурню коли деди шлі в атаку накатів рюмашку за сраліна с улибкой на ліце і тому подібне. В 21 столітті солдати ворогуючих армій своїми очима рідко бачать ворога. А логістика вирішує не виграні бої а виграні війни.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:08 Ответить
Ну ось ви - ви б пішли в бій під командуванням Вови Зеленського, виконувати його накази?
Я б пішов - тільки в складі загороджувального загону з кулеметом позаду роти кварталу95 в повному складі.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:09 Ответить
Страница 1 из 2