11606 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Ми програли найголовніше — повагу до військових

військові тцк

Днями я звільнилася з лав ЗСУ та стала на облік як офіцерка запасу!

В якийсь момент усвідомила, що частина суспільства настільки охуїла, що в мене більше просто немає бажання жертвувати собою, своїм життям, здоровʼям та відкладати на потім те, про що мріяла всі ці роки!

З усіма документами я прийшла до військкомату, де оформлював мене молодий хлопець. Він сидів за столом у футболці койот, напівцивільних штанях та берцях. Так не вдягаються ті, хто жодного разу не були на фронті. Цей стиль я впізнаю завжди!

Потім він встав, взяв дві милиці й поніс мої документи в інший кабінет, перебираючи покрученою ногою. Виявилося, що служив в одній із дуже відомих механізованих бригад, де й отримав поранення.

Сьогодні читаю новину про те, що у Львові військовослужбовцю ТЦК перерізали горло — і він помер. Найстрашніше — що це вже не перша така трагедія.

Тим часом президент Зеленський жодного разу у своїх щоденних зверненнях не засудив такі напади (поправте, якщо пропустила).

І це виглядає не просто як мовчазна згода! Це виглядає як легалізація!

Якщо за 12 років війни людина сама не обрала собі місце в армії, хоча є тисячі різних вакансій під будь-яку спеціальність — це не означає, що єдиний вихід — різати горло.

Коли прийде московит — ніхто не буде так бикувати.

Ми програли найголовніше — повагу до військових.

А значить — ризикуємо програти і війну.

Топ комментарии
+18
Ну а хто винен у тому, що ТЦК одягнені як військові? У тому, що щодня в новинах повідомляють, що члени ТЦК когось побили, когось викрали? Що члени ТЦК отримали хабар, що мають неоподатковану хатинку? Що найбагатша людина за криптовалютою ETH - теж з ТЦК? Про тарифи ТЦК теж усі знають

P.S. - Цим я ні в якому разі не виправдовую вбивство, це щодо поваги до того, що там написано
показать весь комментарий
03.04.2026 13:51 Ответить
+15
https://images.cnscdn.com/d/e/4/0/de4045683af498a05499eb82bb5c7fab/original.jpg "...Коли прийде московит - ніхто не буде так бикувати..." - всі кадрові тилові щури в погонах, які не воювали, швиденько пройдут спецперевірку та будуть отримувати пенсію від *****, як і справжні московіти.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:18 Ответить
+14
Коли інспектор Львівської митниці не служив (чому ?) б'є ножем працівника ТЦК, який не служив (чому ?), то при чому тут "МИ" і ЗСУ ?
Один член мафіозної групи Зеленського убив іншого ...
показать весь комментарий
03.04.2026 14:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Все це зробив Зеленьський, підігруючи охлосу і зберігаючи власні рейтінги. Це Зеленьський запустив у свої ж провладні телеграми хайп про " бусіфікацію", вивільнив від служби биків 18- 25, що б останні качалися по качалкам, змісць прийняти жорсткі закони проти ухилянтів. Це Зеленьський вимагає від військових " толька харошіх докладов любойсцєной"..
показать весь комментарий
03.04.2026 13:45 Ответить
Закордонники пишуть про мобілізацію. Як це мило🤣
показать весь комментарий
03.04.2026 13:56 Ответить
Якщо то так просто робиться, то повісьте собі український прапорець. Бо пишучи такі тексти з Іспанії, куди втекли від війни, ви своїми закликами тільки дратуєте людей.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:05 Ответить
Так їм же це вигідно. Поки в Україні йде війна, вони мають статус біженців і сидять по "європам" на халяву. Ця ж Істоміна з Цензор.нет не вилазе, тобто не працює. Ну може за пару ойро лазе по шабашах "кордони 91, до останнього...) та там ще верещить
показать весь комментарий
03.04.2026 15:18 Ответить
тут багато таких пасеться... тьоток особливо
показать весь комментарий
03.04.2026 17:38 Ответить
дядьок теж немало.
показать весь комментарий
03.04.2026 19:36 Ответить
Які ще бики. То люди, Українці, притому майже діти. Багато з них ще з дівчиною не встигли поцілуватись.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:29 Ответить
Здриснути з України в теплі краї та щось мурижити про ухилянство,це верх цинізму і жлобства.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:38 Ответить
Він дійсно вимагає від командування виконання наказів будь-якою ціною.
З іншого боку президент жодного разу не засудив (!!!) вбивства, побиття та катування, які люди у формі ЗСУ скоюють проти цивільних громадян. Жодного разу.
показать весь комментарий
03.04.2026 18:16 Ответить
не ми , а ви 73% з вашим вождем , кумиром сРаліна Одна назва з кровавих часів , чого варта " слуга народу" , " ставка" , "вождь ", ………
показать весь комментарий
03.04.2026 20:23 Ответить
Ну а хто винен у тому, що ТЦК одягнені як військові? У тому, що щодня в новинах повідомляють, що члени ТЦК когось побили, когось викрали? Що члени ТЦК отримали хабар, що мають неоподатковану хатинку? Що найбагатша людина за криптовалютою ETH - теж з ТЦК? Про тарифи ТЦК теж усі знають

P.S. - Цим я ні в якому разі не виправдовую вбивство, це щодо поваги до того, що там написано
показать весь комментарий
03.04.2026 13:51 Ответить
тепер я зрозумів, молодь18- 25 є електоратом Зе... + сім"ї поліцейськіх, митників, суддів, депутатів всіх рівнів і держслужбовців з провом на бронь. Країна мрій нелохів.
показать весь комментарий
03.04.2026 13:52 Ответить
Хто мовчав? Що значить мовчати? Наприклад я завжди казав і скрізь писав що 11 к. зарплати це ніщо. Ще навіть з 17-18 років. Петиції не набирали жодних тисячів. Тобто цивільним похєр на ЗСУ з 14 року. Ще з 14 року всі зєлі і нє зєлі стати хотіли на будь якого солдата. Цивільних цікавлять лише суто свої зарплати і пенсії. А тепер почали мобілізувати цивільних. Тобто саме зараз з 22 року цивільним насрати впершу чергу на вчорашніх цивільних. А зеленському і поготів. Так що не солдат мав би переживати за Залужного, за озброєння, за штурми і т.д. Контрачів ніколи не було більше 100к. Так що вашу гидоту адресуйте до самої себе. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:26 Ответить
Цивільним похер на ЗСУ? Не похер. В першу чергу похер на ЗСУ кадровим тиловим щурам які навчалися на військові спеціальності за державні кошти (кошти цивільних), в мирний час отримували зарплатню за рахунок податків які сплачували цівільні, багато хто в 45-47 років отримав пенсію, більшу ніж у переважної кількості цивільних, я як воювати - винні цивільні.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:40 Ответить
Так. Саме цивільні винні. Щоб бути високоморальним військовим, то треба щоб була в нього зарплатня більша за прокурора хоча би. Тоді ставте якісь вимоги і претензії. До 14 року йшли лише щоб стати пенсіонером в 40. І не більше. Просто від чергувати і воювати це дві великі різниці. Ви собі вигадали мобілізацію, а не професійну армію. То і маєте. В чому проблема. Яку модель вигадали, та і є. За таку мобілізацію було проголосовано парламентом в кінці 21 року. І жоден. Жоден з цивільних не гавкнув проти. Чому? В тому що це влаштовувало всіх. Що саме? Солдату зарплата 10к. Якщо більше, то немає як працювати на асфальтобітумоукладанні. Контрачей якісь гівнюк сказав що 200 тисяч. І ви всі повірили. Не солдату, який служить, а хмирю з трибуни. Після 6 хвилі ніколи контрачей не було більше 100к. Тобто вас брехня влаштовувала. Бойових бригад до 22 року не було більше 50 відсотків особового складу. Чому? Та тому що цивільним начхати. Шашлики цивільним треба. Ок. Їжте. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:00 Ответить
Тиловий звинувачує цивільних не забуваючи отримувати пенсію та зарплатню. До того як тероріст із заручниками висуває вимоги: або мені тиловому "...зарплатня більша за прокурора...", або не буду "...високоморальним військовим...". Тилові завжди старанно прикриваються терміном "військовий", спекулюючи на почуттях українців до хлопців із "килл-зони", знаючи при тому що із підвищенням зарплатні дійсно воюючим подвисят і зарплатню і тиловим. на джипах чероки.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:26 Ответить
З якого дива зроблено висновки хто тиловий, в хто не тиловий? Що таке тил взагалі? Бойова бригада одним наказом може бути виведена в тил. І так само тилова може стати бойовою. Скажімо 47 бригада де була у 22 році, чи в 20? Ніде. Тобто спочатку в тилу її сформували і далі на фронт. В бойових бригадах стройові служби сидять не далі 2 лінії. Вони які? Тилові військовослужбовці чи бойові? За 20к. зарплати захищати буде кожен сам себе. Можете і далі урізати. І далі тцк буде проводити мобілізацію згідно ваших цивільних законів. Цивільний президент і цивільний міністр готує накази для того ж тцк в тому ж числі. Так що всі незручні питання питайте у себе самих. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:40 Ответить
І де ці високоморальні прокурори с зарплатами, як в прокурорів?
показать весь комментарий
03.04.2026 20:53 Ответить
Авторці блогу не спадало на думку, що колишні справжні військові, ті, хто дійсно воював, а не тилові щури, в першу чергу конкуренти діючого наскрізь корумпонованого режиму вазеленського та "слуг путіна". Тому саме вони в першу чергу кровно зацікавленні в зніщенні поваги до справжних військових, особливо коли це і ще можна зробити чужими руками.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:09 Ответить
Якщо ЗЕ ні разу про цю проблему не сказав у своїх відосіках, значить це йому дуже і дуже вигідно. Може і відкати отримує від ТЦКунів, щоб закривати очі на це все...
показать весь комментарий
03.04.2026 14:19 Ответить
Він просто використовуює стародавній принцип - розділяй та володорюй: розділив людей на цивільних та військових, цивільних на "на броні" та ні, військових на тилових та тих хто "в кілл-зоні", військових на тих хто пенсію отримує із 45-и років і тих кому до 65-и років працювати, і погрожує всім погіршеннням становища.... не перестаючи красти...
показать весь комментарий
03.04.2026 14:25 Ответить
Та хто кого розділив? Контрачів ніколи не було більше100к. Всі інші. Тобто мільйон це цивільні. Набрані в ЗСУ. Лише з 22 року. В чому проблема? Розділяєте ви самі себе. Бубочка втілює ваші бажання. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:48 Ответить
Кадровий? Зрозуміло.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:53 Ответить
Петро Іванович.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:55 Ответить
З 15 року на службі. В до цього був залізничником 15 років. Так що те що відбувалося що у цивільних і військових знаю зсередини організмів. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:03 Ответить
З 15 року на службі в Києві у відділі оранізаційно-планової роботи?
показать весь комментарий
03.04.2026 15:15 Ответить
На службі в бойовій бригаді. Бувший залізничник служить в плановій роботі? Ви себе чуєте? Чи для вас брєд це норма? Де логіка. Отака якість цивільних. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:44 Ответить
Адміністрація державної прикордонної служби
показать весь комментарий
03.04.2026 15:52 Ответить
Та пишіть кожен про себе. Із свого досвіду. Я був залізничником. Працював на станціях 1-4 класів. Служив в А1736. Зараз в іншому корпусі. На сержантській посаді. Не адмістратором. Що у вас є в запасі? Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:02 Ответить
Тисячу вибачень. Але будь ласка не перетворюйтесь на тиж же москалів: "діди воювали, теперь мені всі винні без виключення", война закінчится, станете - цивільним. Ще раз тисяча вибачень.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:07 Ответить
Мені ніхто нічого не винен. І ви також. І я вам. Я воюю сам за себе і іще за пару чоловік. Не більше. Якщо ви хочете мати професіоналів, то платіть їм хоча би як в 22 році. Тоді підуть на контракти. Без контрактів нічого нормального не буде. Підійдіть питання на законодавчому рівні найжорсткішої відповідальності за кончені накази сирських, содолей і інших генералів, полковників, майорів і та.д. Сходіть на прийоми до тих депутатів, які обрані по ваших округах і вимагайте. Вимагайте заміни конченої мобілізації на контрактну армію. З нормальною зарплатою сам солдат зробить сам собі умови для служби. Вимагайте найжорсткіших покарань для командирів батарей, які торгують дронами. Конфіскації всього, що нашрабовано вже всередині ЗСУ. Вимагайте омбудсменів забезпечення прав солдат у любих підрозділах чи то полки сирського чи то тилові часті. Дійте. Якщо ви дійсно за щось переживаєте. Солдат буде більше захищати вас тоді коли в тилу ви його захистите від содолей. І не треба ефемерної поваги ні від вас солдату і навпаки. Кожен зробить свою роботу і безпеки буде більше. Не поваги і відношень треба, а елементарної безпеки. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:26 Ответить
Чудовий допис! Підтримую на всі 100 %. Я як раз і волаю тут про справедливість по відношенні до цивільних які стали тимчасово військовими, але до яких відношення з боку влади як до рабів та витратного матеріалу для досягнення певних особистих цілей "слуг путлера".
показать весь комментарий
03.04.2026 16:33 Ответить
Ну а так самі проаналізуйте що було зроблено. Якесь гімно прибігло в парламент і почало махати паперами про збільшення відповідальностей солдата перед наказами будь якого з офіцерів. Будь яких наказів. Всі плескали в долоні. Весь парламент в захваті. От вже зараз солдати настрашаться і перестануть саботувати і все витримають і т.д. А що вийшло? Нереалізуємі задачі просто неможливо виконати. Без технологій кацапу нічого не зробиш. Лише оборона і відступ. Просто крик і шантаж це хєрня. Цивільні знову повелися. Задумайтеся. Перевага може бути лише в технологіях і озброєнні. І не треба трильйони піхоти. Не треба якогось там героїзму або ще надлишкового ризику. Для технологій треба професіоналів техніків і сумлінних працівників. Не треба наказів і іншої лабуди. Треба технологічний процес знищення. І не важливо хто там буде генералом, президентом. Хотєлки клоунів командирів в саунах мають бути не важливі. Гроші технарям і виконавцям, а не галімому генералітету. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:52 Ответить
https://images.cnscdn.com/d/e/4/0/de4045683af498a05499eb82bb5c7fab/original.jpg "...Коли прийде московит - ніхто не буде так бикувати..." - всі кадрові тилові щури в погонах, які не воювали, швиденько пройдут спецперевірку та будуть отримувати пенсію від *****, як і справжні московіти.
показать весь комментарий
03.04.2026 14:18 Ответить
4разовий ухилянт більш ніж за 20 років нічого, крім купленого диплома не обрав
показать весь комментарий
03.04.2026 14:27 Ответить
Коли інспектор Львівської митниці не служив (чому ?) б'є ножем працівника ТЦК, який не служив (чому ?), то при чому тут "МИ" і ЗСУ ?
Один член мафіозної групи Зеленського убив іншого ...
показать весь комментарий
03.04.2026 14:47 Ответить
А коли у українців була повага до чиновників, ментів, а зараз і тцк?
Тим більше, що тцк, це не військові!!!!!
От мій родич, 26 років, дшв, убд, тяжке поранення, це військовий, поважний ветеран і відношення до нього відповідне!!!!
показать весь комментарий
03.04.2026 15:05 Ответить
Яка у вашого родича пенсія? Чи ви і далі вигнали його на фронт? Чим особисто ви допомогли або вирішили його проблеми? Куди ви його відправили на реабілітацію? Чи їздив він в Грецію у відпустку? Де навчаються його діти? На яких авто вони і він їздить? Оце є відношення. А не ваша словесна ніби повага. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:12 Ответить
Он, як ви звернули?
Скільки років ви живете в Україні?
Я з самого початку незалежності. З першої секунди.
То ж, коли була не те що б повага, але хоч якесь людське ставлення до посполитих?
Три революції! Шість президентів!
Коли держава Україна піклувалась про свого українця?
Так само і зараз. Потрібні кріпаки, держава волає про обов'язок.

Як що українці не зроблять висновки, але захочуть повернутися до старого, Україна не має права на існування!!!!
показать весь комментарий
03.04.2026 16:26 Ответить
Революції? На яких революціях ви особисто були? Я ще на помаранчевій приймав участь і хотів щоб жили без поваги, без хабарів але з цивілізованими зарплатами. Так що там родич? Чи ви йому лише откритку з повагою вручили. Суто по совковому. Хай і так дякує що ще тцкащником не обзиваємо. Так чи ні? Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:33 Ответить
Пока ви не згадали "совок " я ще читав вас а після "совок" ви мені стали нецікаві Ви або не вмієте аналізувати,або просто "хлопчик з пісочниці" Бо після совка --один негатив Як і в вихованні,так і в професіоналізмі Ця тема --може забрати багато сторінок,але не зараз Тому коли щось пишете---думайте Тоді побачите і плюси і мінуси і сьогодення і ""совка"
показать весь комментарий
03.04.2026 19:42 Ответить
Після совка один позитив. Совкова система нежиттєздатна в жодній цивілізованій країні. Хочете жити в Китаї, Кубі чи де там ще? Ок. Живіть. Я в совку жити не хочу і не буду. Весь так би мовити негатив, хиби, вади і інша амораль існує з біблійних часів. Почитайте завіти. Як прочитати їх, то і жити не хочеться. Але жити в ********* Ізраїлі не найгірша річ. І саме совок в своїй ідеології розносить матеріалізми феєрбахів і іншіх карлів. Різна мораль це лише надбудова. І вона може змінюватися від вигоди. Совок це мати щось за рахунок інших. Тобто шаріков як кульмінація. Все забрати в поділити. Тобто не стукнувши палець об палець мати як твістер міністер. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 20:14 Ответить
Блогерка тільки зараз зрозуміла, що чимсь там жертвувати заради міфічного когось і чогось це брєд. Треба просто професійно відноситися до своєї роботи. Не треба вмирати. Техніка безпеки в першу чергу. Воювати треба за самого себе. Відповідати лише за самого себе і іще максимум одного, двух. Не більше. Більшу кількість ви не врятуєте і не прикриєте. А просто загинете. Можна лише тимчасово прийняти вогонь на себе лише для того щоб той, хтось інший приготувався і взяв вогонь вже на себе. Тобто можна виграти час для когось іншого. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:11 Ответить
Анастаія, підтримаю тебе. Все так як ти кажешь. Призирство повине бути до ухилянтів. Зе був ухилянт тому він не виступає проти своїх. Жінки, які прикриваючись статусом жінки, кидаючись на військових такіж тварюки як і росіянці і вони повинні бути притягнути до кримінальної відповідальності.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:27 Ответить
Наразі в Україні немає призову на мобілізацію військовозобов'язаних жінок.
Військовозобов'язані Жінки або в запасі або служать за власним бажанням.
показать весь комментарий
03.04.2026 18:44 Ответить
Вам із-бугра видніше .
показать весь комментарий
03.04.2026 19:43 Ответить
Cкоро вже не з руки буде лякати московитами, бо ваша хамасовщина з цим режимом буде здаватись гіршою.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:43 Ответить
Бидлячество цивільних гірше за любий хамас. Лякайтесь там чого завгодно. Це ваші проблеми. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:46 Ответить
Бидлячество військових гірше за будь яких бурятів. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 17:41 Ответить
Яких військових? До 22 року мільйон був цивільними. Тобто цивільні гірші за бурятів? Ок. Цілуйте бурята в дупу. Як казав трамп. Це ваші проблеми. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 18:36 Ответить
Цікаво а що будуть робити хєрої пєтушині ухилянти коли впаде стіна між ними і рашистами в виді ЗСУ??
показать весь комментарий
03.04.2026 15:56 Ответить
хтось помре, а хтось прилаштуеться.
показать весь комментарий
03.04.2026 17:24 Ответить
Те саме, що роблять єрмаки, кулеби, баканови, Резнікови.
показать весь комментарий
03.04.2026 17:42 Ответить
Які ножі. Яку пургу несуть. На п'ятому! році нема балістики, яка б до москви долетіла.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:07 Ответить
В московії нема ПРО рівня Петріот і не передбачається. Маневруюча балістика вражає будь-яку ціль в радіусі. Будь-яку. Замість цього задувають пургу про третє-десяте з ошелешуючою щільністю, так щоб не встигнути второпати куди за кільце у носі ведуть.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:21 Ответить
Зе гниди на це працюють весь час, забули як гнусявий в 19му році вів себе з військовими
показать весь комментарий
03.04.2026 16:48 Ответить
В якийсь момент усвідомила, що частина суспільства настільки ******, що в мене більше просто немає бажання жертвувати собою, своїм життям, здоровʼям та відкладати на потім те, про що мріяла всі ці роки! Джерело: https://censor.net/ua/b3608679
Тобто авторка може зрозуміти бажання не жертвувати собою , але не може зрозуміти людини , яка не хоче жертвувати своїм братом ? Та і як суспільство впливає на мотивацію ? За кого воюєте ? За народ ? За правду ? За зеленського ? За ідею ? За демократію? Я скажу за кого людина воює - вона воює за себе , не за брата , не за свата , не за дітей , тільки за себе і якщо у вас приходить "усвідомлення" , то це тільки питання в тому , що ви в тій армії взагалі загубили, бо переконання доводяться діями , а не оцим усим звіздежом.
показать весь комментарий
03.04.2026 16:48 Ответить
Тим часом президент Зеленський жодного разу не засудив у своїх зверненнях напади на цивільних і жорстокі невиправдані вбивства, які скоюють особи у формі та балаклавах або без них.

І це не виглядає як мовчазна згода!

Це має вигляд легалізації президентом вбивств, тортур та іншого свавілля, яке творять люди у формі у балаклавах та без них.

Президент став на сторону порушень закону з боку тцк.
показать весь комментарий
03.04.2026 18:13 Ответить
Він не став на бік тцк. Він ними керує персонально. Немає окремого вєлікого в ужасного тцк і бубочки. Бубочка це є верховний головнокомандувач. Тобто ухилянт кошмарить ухилянтів. До чого тут тцк? Що хотіли ухилянти, те і мають. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 18:40 Ответить
Ніхто нічого не програв. Громадянське суспільство війна таки сформувала. Атавізми типу гопоти та інших пісяючих суб'єктів і маркитантів з продажу повітря відімруть. Саме суспільство оцінить вклад кожного в розвиток держави. Пора вже рускогаварящим усвідомити, що ординське начало чуже в християнській державі.
показать весь комментарий
03.04.2026 18:26 Ответить
Невже шановна пані так і не зрозуміла, що реЗЕдент зеленський зробив все, що міг, щоб дискредитувати мобілізацію та перетворити її на те жахливе ганьбище, яке всі тепер знають як бусифікація. Якщо виходити з тисяч фактів антидержавної, антиукраїнської діяльності зеленського та його найближчого оточення, то все стає на свої місця. Зеленський не помиляється, він не факапить, він проесійно робить свою найголовнішу роботу - саботаж, мародерство, палиці в колеса всюди де лише можливо, від енергетики, МЗС, Міноборони і до мобілізації та оборонного виробництва, щоб Україна не мала вибору та так чи інакше капітулювала на умовах рашки.
показать весь комментарий
03.04.2026 18:29 Ответить
Так до чого тут бубочка? Зеленський це уособлення 13 млн. виборців. Це їхня мрія. Оні іх сдєлалі. Парєчєнков і іще один ублюдок святкували перемогу зєлі разом з 13 млн. виборців. Що не зрозумілого. Тепер задача цих 13 млн. довести інших до капітуляції. Зєля не один. А один із мільйонів. І ті мільйони все розуміють що відбувається і їх це влаштовує. Навіть тоді, якщо самі від своїх дій і бездіяльностей гинуть. Зєля разом з мільйонами і кацапами кинув виклик іншим громадянам. Тобто ви не зрозуміли нічого. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 18:49 Ответить
А она была повага....
Когда атошников избивали когда атошников выталкиыпои из маршруток.
Когда атошник раненый убил оскорбившего его бугая. Завалили 16 лет.
В каком году была повага...
Повпга была к расмеши комика.. там зеля с с другом бабло на шару раздавали ...
А к войску ??? Когда??
показать весь комментарий
03.04.2026 19:08 Ответить
пани автор! за Зеленского Вы правы - спрятал голову "в песок"! но сказав "а", нужно говорить и "б" - КТО в нашей стране культивирует и раздувает ненависть к мобилизации и ТЦК? чьих рук "работа"? думаю, вы прекрасно знаете ответ!
показать весь комментарий
03.04.2026 19:35 Ответить
На 100 відсотків згоден. Гадаю, й слова у присязі треба змінити. Військовий має присягати державі, а не народу. Я сам звільнився з війська, і присягати цьому народу більше не збираюсь. Лише державі.
показать весь комментарий
03.04.2026 19:45 Ответить
"Протягом 2024-2025 років понад 6 млн військовозобов'язаних не оновили дані в ТЦК, ЦНАП або додатку, згідно з аналітикою за листопад 2025" - цей "народ" і далі хоче, щоб хтось воював ЗАМІСТЬ НИХ!
показать весь комментарий
03.04.2026 20:10 Ответить
Так же ж 13 млн. хотіли зійтись десь посередині. От вони всі і далі просувають із бубочкою разом цю тему. Тільки технічно це мали би виконувати контрачі до 22 року. А після це мають робити мобілізовані. Тобто не виборці бубочки, а інші. Значить що? Нафіг розвивати ЗСУ якщо ще в передвиборчій програмі сказано зійтися посередині. І це пішло на ура. Тобто здоров'я, час і життя витрачати мають ті, кого вони сдєлалі на виборах. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 20:26 Ответить
Якраз ті шість мільйонів і є виборці зеленського. Ще шість мільйонів броньованих. Саме публіка зеленського і не воює. В 14 році я голосував за парашенку і в 15 році пішов воювати. Тобто допомагати президенту виконувати його програму. Пєтя почав витрачати ресурси більше на ментів і на різну іншу хєрню. До подальшої війни жодна з областей підготовлена не була в не підготовлялася. Тому я голосував вже за іншого кандидата. Тобто не за пєтю і не за зєлю. Тому згідно моєї логіки виборці землі мають допомагати своєму обранцю заходитись з кацапами десь посередині. Путіна середина їх не влаштовувала. Ок. У вас було уявлення про свою середину. То камон. Робити те за що вболівали. Але насправді виборці зєлі це тупо хитрожопі совки. Які хочуть щоб їхні хатєлки втілював хтось інший. І ворог для мене не лише кацапи. Ті хто не став на облік для мене нічим не кращі за кацапа. Содолі для мене не кращі за кацапа і ще ряд уродів. Отак зрозуміліше? Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:29 Ответить
щоб тобі було більш зрозуміло, відкрий інтернет і поцікався ДЕ, ЯКІ, області "лідери" за кількістю дезертирів та ухилянтів? на одну Дніпропетровську область припадає ТРИ області на Заході України і це не "виборці" Зеленського!
показать весь комментарий
03.04.2026 22:37 Ответить
Той, хто хотів зійтися посередині і перестати стріляти , тобто підтримував цю програму по всій логіці має допомогти обранцю виконати заявлене. Що незрозумілого? Західні області України також голосували у більшому відсотку за бубочку. Відкрий Інтернет і подивись. Виборців бубочки 13 млн. От якраз і є шість мільйонів не ставших на облік і шість мільйонів заброньованих. Що незрозумілого тут? Тобто оце кагало ніколи не буде воювати. За них мають іти на війну інші. Тобто іде селекція від зеленої шобли. Совкові любителі шашликів чекають на кацапів. Що незрозумілого? Ха ха ха.
показать весь комментарий
04.04.2026 04:34 Ответить
Можна відразу царю чи імператорові, чого так дрібно берете?
показать весь комментарий
03.04.2026 21:21 Ответить
Імператор або цар це зазвичай висуванці з народу.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:34 Ответить
А мене й так утримує держава. Народ - це ж стадо баранів, яке держава стриже за допомогою податків. Якби податки були добровільними - хіба народ би їх сплачував? І щоб утримувати вівчарок, які це тупе стадо охоронятимуть від вовків - це стадо треба стригти.
показать весь комментарий
04.04.2026 11:02 Ответить
Отож, і той підор, що зарізав військового ТЦК (колишнього спортсмена, що представляв Україну на зимових Олімпіадах) - це теж народ. Присяга - тільки державі!
показать весь комментарий
03.04.2026 20:17 Ответить
ВИ програли повагу до будь-якого громадянина України. Тепер вже почали ділити громадян на рівних та рівніших.
За математичними правилами доділитесь до того, що поважати можна буде єдину людину в державі(авжеж якщо і її не розділити на органи, котрі більше варті поваги, а котрі менше)
показать весь комментарий
03.04.2026 20:22 Ответить
Для чого поважати будь кого? У нас громадянство роздається направо і наліво як незрозуміло що незрозуміло кому. Онопрієнка теж був якоби громадянин. Янукович був громадянин. І ще купа різного непотребу. Хочете поважати лише за те що хтось має формальну паперу про громадянство? Ок. Поважайте. Або не поважайте. Ха ха ха.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:37 Ответить
Починається з того, що політики не поважали і не поважають народ. А військові є частиною народу. Деталі розписувати не буду.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:27 Ответить
А меня чой-то заплатили эти офицеры... Захотели - уволились, и как складно поют... Не хотят они...
А вот как сержанту уволиться, если на 8 дырок и 5 год хер ложат?
показать весь комментарий
04.04.2026 00:12 Ответить