8688 посетителей онлайн
5 756 28
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про дискусію навколо Дениса White Rex та РДК

Капустін

Читаю рефлексії обурливі, мовляв як людина таких цінностей як Денис White Rex може бути у ГУР і паралельно читаю рефлексії "хороших рускіх" про те, який Денис фашист, сваіх убіваєт.

Одразу скажу, що у мене конфлікт з Денисом.

Не так. У нього зі мною. Причина - моя лояльність до лгбт. Ми робили з ним інтервʼю, попри розбір теми кожен з нас лишився при своєму ( just in case ту саму думку Дениса розділяють деякі українські націоналісти з героїчних штурмових батальйонів), ми про це час від часу говоримо. Сперечаємося. Але це нас не розділяє глобально. А мене не спонукає питати, попиваючи лате на безлактозному, так а як так, чому такі люди мають "наглість" служити у нас(с).

Та сама історія з фемінізмом.

Та сама історія з баченням Дениса майбутнього нашої країни після війни. В обрисах в яких бачить Денис (геополітичних) не бачу я. Ми можемо про це з ним говорити. Ми можемо не погоджуватися. Дискутувати. Але коли закінчиться війна Денис поїде до себе на батьківщину. Він росіянин. Нехай якою буде його країна в ставленні до вище озвучених ним питань вирішує він та його земляки. Аби не чепали нас. Виплатили репарації. І сіли всі вбивці. Про яких до речі "хороший рускій" Дудь трохи піздабув поговорити.

Втім. Хочу нагадати вам два факти, маючи на увазі які, я би завалила *єбальник перед тим, як чмирити Дениса і подивилася в корінь.

  • 1. Ви знаєте в чому ідеологія РДК, який очолює Денис? Напевно ні. Так от.

Радикальний анти-путінізм і анти-імперськість.

Воїни РДК вважають режим Путіна диктатурою, яка веде Росію до занепаду. Тому підтримують силове повалення режиму і на відміну від традиційної імперської ідеї "русского мира", РДК заявляє, що Росія повинна відмовитися від імперських амбіцій і припинити домінування над іншими народами. Займатися собою.

  • 2. І друге, найважливіше. Воїни РДК, включно з Денисом на чолі, щодня ризикують життям на боці України, знищуючи одного з нами противника. В складі СИЛ ОБОРОНИ УКРАЇНИ допомагають нам боротися з ордою.

Чи не є це основним аргументом в цей період нашої історії?

Ще раз. У нас різні цілі. Але одна мета у цій війні. Зупинити орду і повалити режим, який так і не полишив ідею нашого знищення.

І як РДК так і ЛСВ заслуговують на велику повагу та честь з боку українського народу. Тому дякую їм. Єдині хороші рускі для мене ті, хто в силах оборони або допомагають силам оборони. Крапка. Інших нема. А, ну і дудь - консерва. Як і навальна і вся ця імперська пиздобратія.

Топ комментарии
+5
Відносно всього цього рдк. До квітня 2024 в Сумській області не було фронту (кордон 560 км), так, орки з мінометів кошмарили зрідка деякі зовсім прикордонні села але взагалі було тихо. І тут звідкись взялись ці кацапи рдк, перейшли кордон недалеко від Великої Писарівки (Охтирський район) а там за 100 метрів від кордону кацапське село Козінка. Вони там поїздили танком, пофоткалися , відосик зробили і безслідно зникли. А після цього орки знесли села колишнього Великописарівського району і по Сумах попало кілька раз. А фронт по кордону з'явився після чудової суджанської операції.
І взагалі вже століттями " где начинается украинский вопрос там кончается русский либерал".
Орки всі однакові.
показать весь комментарий
05.04.2026 15:17 Ответить
+5
я не дивився 5 годинне інтерв'ю на каналі дудя, але те що я прочитав в "новой газєтє" (EU), показує Дениса як людину з абсолютно адекватними поглядами

стосовно лгбт: лівацький рух завжди шукає пригноблених, захищаючи яких можна розхитувати систему, якщо таких нема він їх створює. системи бувають "різной хорошості", але без системи зовсім гаплик, і історична постать Нестора Махна тому доказ - в кінці життя він не міг утримувати власну дитину і та жила в приймах при живому батькові

коли активісти лгбт запитали трампа "кого він вважає жінкою" - він відповів "ту людину яка може народжувати дітей". тобто лгбт має визначитися - або вони народжують дітей (тоді їм потрібні люди іншої статі), або не народжують - тоді вони можуть "танцювати поруч і не заважати іншим".

стосовно нацистів: демпартія США називала рух "Азов" нацистами в часи байдена (шеврон їм не подобався). політикам називати когось "нацистом" в наші часи так само просто як ментам підкидати наркотики в квартиру під час обшуку.
показать весь комментарий
05.04.2026 16:02 Ответить
+5
Денис фашист не тому що людей убиває, а тому що є прихильником фашистської та нацистської ідеології і зовсім цього не приховує.
Він може мати спільного з нами ворога, може робити в моменті дуже важливі для України справи, але не перестає від цього бути фашистом та російським ультраправим націоналістом.
показать весь комментарий
05.04.2026 16:36 Ответить
Комментировать
Сортировать:
На етапі війни ворог мого ворога мій друг. Навіть росшовіністи і нацисти. По війні можна з'ясовувати хто більший демократ і фемініст.Прикро те, що напередодні нападу москаля набіги РДК із захопленням прикордонних дєржєвень і дурнуватий піар на весь світ марафону про це, додало підгрунтя у плани ворога розпочати і виправдати велику війну. На жаль. ПС. РДК мали б застосувати під час бунту Пригожина а не тупо спостерігати за розвитком подій.
показать весь комментарий
05.04.2026 14:46 Ответить
Взагалі-то в "блогах" автори виражають свої думки,відношення,бачення тими словами якими вважають за потрібне.
показать весь комментарий
05.04.2026 19:06 Ответить
Під час війни з рашистами нам і фашисти згодяться.
показать весь комментарий
06.04.2026 10:57 Ответить
Я писав не про період бойових дій в області з 24.2.2022 по 27.3.2022 а про період ПІСЛЯ виходу орків з області. Хоч це тобі зрозуміло?
Не тобі мені розказувати про про те що було в Тростянці, я повернувся сюди в 2014 і окупацію був тут. Я зрозуміло написав що після відходу орків 26-27.3.2022 з області і до квітня 2024 вони кошмарили ЗОВСІМ прикордонні села , наприклад, за ці два роки по Тростянцю був всього один(!) приліт по телеретранслятору ( в той день орки били по всіх телеретрансляторах Сумської і Харківської області). 31.3.2022 прикордонники вийшли на державний кордон по ВСІЙ довжині кордону по області і ситуація була стабільною до січня 2025 коли орки почали наступ після суджанської катастрофи. Не пиши ахінею про системні обстріли Сум після відходу орків в березні 2022, за два роки перед рейдом РДК в квітні 2024 було максимум 5 прильотів.
І ще, ДРГ -це не фронт. Клятий РДК заходив в Козінку і люди це бачили і не треба розказувати що було якось не так. Тоді як? А зелена брехня про наступ на Суми? А де ж були ці частини що ЗСУ за Суджу зайшли без опору орків? Брехло, нік український хоч зроби.
показать весь комментарий
06.04.2026 16:13 Ответить
Щодо окупації Тростянця, я був серед тих, хто був причетний до його деокупації, а в подальшому встановлення і пошуку військових злочинців причетних (як доказ, що в темі, ті ж що організовали обстріл Хімпрому, знаю навіть позиції). Щодо виходу на кордон 31.3.22: Прикордонники не вийшли на ДКУ, в районі САДКІВ (там вже як я писав до заходу на Суджу було ядро диверсійних груп противника - не групи, а груп, і дяти там могли тільки наші контрдивесійні сили), ні, на напрямку ВОРОЖБА - тьоткіно (в лютому зухвалий нальот під прикриттям танку і захоплення військових), ні, на напрямках від СВЕСИ до З. НОВГОРОДСЬКОЇ ні. І на інших напрямках - це служба на СПшках, а не система прикордонних нарядів, як в мирний час. Стабільною обстановку міг назвати тільки той, хто далекий (особливо лісники в С.Буді, які їхали мирно на роботу). Так, що не бреши, навить, якщо ти для маскування і взяв український НІК. А про те що готували сили для атаки, то брехня бо легко захопили??? дивно в історії багато моментів, коли сили приготовлені для атаки захоплюють з ненацька атакуючи: для всіх відомий приклад, захоплення в поло протягом перших днів підрозділів цілої армії радянського союзу силами нацистської німеччини в липні 1942 року, бо сили були готові для атаки, а не для оборони, і не треба разом з паном Мовчаном розказувати що путін ні вчому не винен, і російьскі окупаційні війська, а у всьому винен Зе.
показать весь комментарий
07.04.2026 15:23 Ответить
нажаль тут ухелесів дуже багато, у них всі винні, або їх не чипали
показать весь комментарий
07.04.2026 15:42 Ответить
Ти б не придумував мені чужі слова і якогось мовчана. Я писав про те що до рейду РДК в області було відносно спокійно крім обстрілів сел поряд с кордоном. А ДРГ які і досі викликають у тебе панічний страх - це не фронт, ще раз тобі кажу. Тепер про твою "причетність" до деокупації Тростянця. Так, підрозділи 93- ї бригади прагнули щось зробити навколо містечка але сил було мало а в містечку був штаб 1-ї армії орків з купою підрозділів і була велика кількість техніки. (одних тільки САУ МСТА-С був дивізіон.) І якби орки по наказу не пішли 26.3.2022 звідси то і до сих пір це все продовжувалося бо наша наступальна операція за всю війну була всього одна- Балакліївська а то все типу Кринок. А Садки твої проср...и такі ж бухарі як і недавно в Грабовському та в інших місцях. А в березні 2025 десяток мотоциклістів заїхало в Басівку і все - вона їхня. Мій сусід по сумській квартирі дивувався як так можно (він сам з Могриці а в 70 -х був сержантом в учбовій дивізії в Острі). Значить, можно так і якщо тобі не подобаються факти то МОЖНО на мене нести якийсь брєд про нік. А ти хто - "скороспєлий" ?
показать весь комментарий
07.04.2026 16:18 Ответить
Так, вигадушь, як раз ти, кажучи що подій не було, хоча вони були, не маючи даних, розповсюджуєш російські наративи, в тебе я так розумію викликають панічний страх наші СОУ які вигнали РОВ, яким ти вклоняєшся, а наказ вони отримали бо ми їх били скрізь де могли, вони вже були у вогняньому мішку, і підрозділи вже діяли на території Козинки і били там колони, про позиції твої САУ, які ти вказав, нормальні мешканці Тростянця передавали нам своєчасну інформацію і по ним били, на приклад коли батарея була поблизу залізничного вокзалу, та 3 САУ поблизу фортеці. Ти як так рзоумію бухаеш, тому все сприйаєш як твої колеги бхарі із нацистської росії, тому ти так панічно боїшся СОУ, а не РОВ. Про твій ботівський нік взагалі мовчу, чомусь він не українською та із ботівськими цифрами, я к у кацапів, що заходять через ВПН.
показать весь комментарий
08.04.2026 10:02 Ответить
Тупо вкид російської ІПСО
показать весь комментарий
08.04.2026 10:03 Ответить
Придурок, то не фортеця, там жили артисти, то був типу цирка а на місці Будинку культури була конюшня. Спочатку там стояли САУ, я живу за півкілометра. А що там городиш про бухарів, так вони і здали Грабовське і багато чого. Не подобається правда, тоді далі розказуй про перемоги тільки на карту дивись інколи бо зелена пропаганда затьмарює мозок твій якщо він є.
Шукає він військових злочинців, ділом займись на війні чи мені в 68-м йти таких як ти захищати.
показать весь комментарий
08.04.2026 10:33 Ответить
Ну ти і д...б тупий, припиняй бухать, ти мізки свої хоч інколи використовуй і не розказуй про свої глюки, як про події.
показать весь комментарий
14.04.2026 11:57 Ответить
Хоч нік український зроби, що і для цього у тебе немає зовсім мізків. А твої бухарі продовжують здавати села, чув? Чи ти злочинців шукаєш міфічно, зайнятий, точно "скороспєлий Пьотр"
показать весь комментарий
14.04.2026 12:29 Ответить
РДК це iсторiя для кацапськоi публiки i в логiчно потрiбна. Медiйна складова.
показать весь комментарий
05.04.2026 15:25 Ответить
ідеальних людей не буває. А цей хлопець просто нормальний. І ще багато в чому буде трансформуватись і змінюватись. Таке життя. Воплі про його фашизм і нацизм - воплі переляканих кроликів
показать весь комментарий
05.04.2026 18:55 Ответить
Враг моего врага, мой друг.Дивився це інтервью.Денис нормальний хлопець, згоден з Яніною.
показать весь комментарий
06.04.2026 09:47 Ответить
Не бреши, в 22 році був окупований Тростянець та Ромни, в Тростянці були катівні, як в Бучі (щонайменше 4), з 22 року РОВ поступово віджимали території починаючи з Середина - Буди, постійно обстрюлювало Ворожбу, системно Суми, Конотоп, Шостку, Глухів. Роз Російськи ДРГ (зокрема "сенеж") активно поали діяти з лютого 2023 року і системно здійнювали нальоти на СПшки, при цьому виконували весь комплекс спеціальних дій (засідка, нальот, рейд, наведення та корегування БпЛА та авіації), в Сумському райні в районі Садків системно окуповували посадку за посадкою, і вийшо так що на літо 2023 контролювали територію в глибину до 5 км. (знаменитий ліс у формі Собаки, так і називався в районі "Собаки" був їхнім опорником, і майже пів року їх звідти вибити не могли, в тому ж районі розстріляло ДРГ електиків - для преси записали, що вдарили дрони). Дойшло до того, що курсанти випускники почали тренуватись у проведенні спеціальних заходів на території Сумської області де здавали "екзамен" і мали в ході заходу на тертиорію Сумської області здійснити нальот чи засідку обов'язково з ліквідацію, в результаті чого почали знищуватись в тому числі цивільні - розпочався терор (яка тиша????). Весь цей час рф поступово в курській області накопичувало ресурси, підтягувало сили формувало резерви, на "Постоялих Дворах" масово готували розрахунки БпЛА, активно велась підготовка в бєлгородській області для активізації боїв на Харківському напрямку. На базі лікарень розгортались військові шпиталі, в Суджі будуються позиції для подальшого наступу на Суми (йомвірно для відволікання уваги під час атаки на Вовчанськ), напрямок Юнаківка (Україна) - Суджа (рф) під постоянним вогневим контролем рф, Миропілля під вогневим контролем рф, ділянка Могриця (Україна) - Садки (Україна) під контролем противника, Свеса - С. Буда - З. Новгородське під вогневим контролем і періодичними заходами ДРГ. РДК та ЛСР почали діяти на Сумському напрямку ще з осені 2023 року, заходи планувались не так як Ви описали, і не ті там брали участь. Про що мова, може і вторгнення рф почалось після 2024 року?
показать весь комментарий
06.04.2026 15:17 Ответить
То спочатку були нальоти на дєрєвні чи початок великої війни з боку лаптєй, ботяра ти галіма? Чи ти думаєш, що українці такі тупі як і твої соотєчєствєннікі, що поведуться на твоє лайно?
показать весь комментарий
05.04.2026 14:55 Ответить
якщо б наші ухилєси і диванні патріоти були б такими, як хлопці з РДК. але ні, є як є: росіяни воюють за українців, українці стають ухилєсамі.
Дудь - консєрва.
РДК та іншим російським добровольцям рєспєкт і уважуха.
Ухилєсам - х...й в рот
Героям - слава, ворогам - смерть!
показать весь комментарий
05.04.2026 20:56 Ответить
Відносно всього цього рдк. До квітня 2024 в Сумській області не було фронту (кордон 560 км), так, орки з мінометів кошмарили зрідка деякі зовсім прикордонні села але взагалі було тихо. І тут звідкись взялись ці кацапи рдк, перейшли кордон недалеко від Великої Писарівки (Охтирський район) а там за 100 метрів від кордону кацапське село Козінка. Вони там поїздили танком, пофоткалися , відосик зробили і безслідно зникли. А після цього орки знесли села колишнього Великописарівського району і по Сумах попало кілька раз. А фронт по кордону з'явився після чудової суджанської операції.
І взагалі вже століттями " где начинается украинский вопрос там кончается русский либерал".
Орки всі однакові.
показать весь комментарий
05.04.2026 15:17 Ответить
я не дивився 5 годинне інтерв'ю на каналі дудя, але те що я прочитав в "новой газєтє" (EU), показує Дениса як людину з абсолютно адекватними поглядами

стосовно лгбт: лівацький рух завжди шукає пригноблених, захищаючи яких можна розхитувати систему, якщо таких нема він їх створює. системи бувають "різной хорошості", але без системи зовсім гаплик, і історична постать Нестора Махна тому доказ - в кінці життя він не міг утримувати власну дитину і та жила в приймах при живому батькові

коли активісти лгбт запитали трампа "кого він вважає жінкою" - він відповів "ту людину яка може народжувати дітей". тобто лгбт має визначитися - або вони народжують дітей (тоді їм потрібні люди іншої статі), або не народжують - тоді вони можуть "танцювати поруч і не заважати іншим".

стосовно нацистів: демпартія США називала рух "Азов" нацистами в часи байдена (шеврон їм не подобався). політикам називати когось "нацистом" в наші часи так само просто як ментам підкидати наркотики в квартиру під час обшуку.
показать весь комментарий
05.04.2026 16:02 Ответить
Денис фашист не тому що людей убиває, а тому що є прихильником фашистської та нацистської ідеології і зовсім цього не приховує.
Він може мати спільного з нами ворога, може робити в моменті дуже важливі для України справи, але не перестає від цього бути фашистом та російським ультраправим націоналістом.
показать весь комментарий
05.04.2026 16:36 Ответить