8178 відвідувачів онлайн
3 298 16
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Про дискусію навколо Дениса White Rex та РДК

Капустін

Читаю рефлексії обурливі, мовляв як людина таких цінностей як Денис White Rex може бути у ГУР і паралельно читаю рефлексії "хороших рускіх" про те, який Денис фашист, сваіх убіваєт.

Одразу скажу, що у мене конфлікт з Денисом.

Не так. У нього зі мною. Причина - моя лояльність до лгбт. Ми робили з ним інтервʼю, попри розбір теми кожен з нас лишився при своєму ( just in case ту саму думку Дениса розділяють деякі українські націоналісти з героїчних штурмових батальйонів), ми про це час від часу говоримо. Сперечаємося. Але це нас не розділяє глобально. А мене не спонукає питати, попиваючи лате на безлактозному, так а як так, чому такі люди мають "наглість" служити у нас(с).

Та сама історія з фемінізмом.

Та сама історія з баченням Дениса майбутнього нашої країни після війни. В обрисах в яких бачить Денис (геополітичних) не бачу я. Ми можемо про це з ним говорити. Ми можемо не погоджуватися. Дискутувати. Але коли закінчиться війна Денис поїде до себе на батьківщину. Він росіянин. Нехай якою буде його країна в ставленні до вище озвучених ним питань вирішує він та його земляки. Аби не чепали нас. Виплатили репарації. І сіли всі вбивці. Про яких до речі "хороший рускій" Дудь трохи піздабув поговорити.

Втім. Хочу нагадати вам два факти, маючи на увазі які, я би завалила *єбальник перед тим, як чмирити Дениса і подивилася в корінь.

  • 1. Ви знаєте в чому ідеологія РДК, який очолює Денис? Напевно ні. Так от.

Радикальний анти-путінізм і анти-імперськість.

Воїни РДК вважають режим Путіна диктатурою, яка веде Росію до занепаду. Тому підтримують силове повалення режиму і на відміну від традиційної імперської ідеї "русского мира", РДК заявляє, що Росія повинна відмовитися від імперських амбіцій і припинити домінування над іншими народами. Займатися собою.

  • 2. І друге, найважливіше. Воїни РДК, включно з Денисом на чолі, щодня ризикують життям на боці України, знищуючи одного з нами противника. В складі СИЛ ОБОРОНИ УКРАЇНИ допомагають нам боротися з ордою.

Чи не є це основним аргументом в цей період нашої історії?

Ще раз. У нас різні цілі. Але одна мета у цій війні. Зупинити орду і повалити режим, який так і не полишив ідею нашого знищення.

І як РДК так і ЛСВ заслуговують на велику повагу та честь з боку українського народу. Тому дякую їм. Єдині хороші рускі для мене ті, хто в силах оборони або допомагають силам оборони. Крапка. Інших нема. А, ну і дудь - консерва. Як і навальна і вся ця імперська пиздобратія.

Топ коментарі
+5
Ви хоч би через якусь програму прогнали текст на помилки тощо. Ну не можна ж так "на відчепись" робити статті, ви ж все-таки журналіст, бо це показує, що Вам просто до одного місця це все, швиденько накалякати і піти "пити лате на безлактозному".
показати весь коментар
05.04.2026 14:44 Відповісти
+5
я не дивився 5 годинне інтерв'ю на каналі дудя, але те що я прочитав в "новой газєтє" (EU), показує Дениса як людину з абсолютно адекватними поглядами

стосовно лгбт: лівацький рух завжди шукає пригноблених, захищаючи яких можна розхитувати систему, якщо таких нема він їх створює. системи бувають "різной хорошості", але без системи зовсім гаплик, і історична постать Нестора Махна тому доказ - в кінці життя він не міг утримувати власну дитину і та жила в приймах при живому батькові

коли активісти лгбт запитали трампа "кого він вважає жінкою" - він відповів "ту людину яка може народжувати дітей". тобто лгбт має визначитися - або вони народжують дітей (тоді їм потрібні люди іншої статі), або не народжують - тоді вони можуть "танцювати поруч і не заважати іншим".

стосовно нацистів: демпартія США називала рух "Азов" нацистами в часи байдена (шеврон їм не подобався). політикам називати когось "нацистом" в наші часи так само просто як ментам підкидати наркотики в квартиру під час обшуку.
показати весь коментар
05.04.2026 16:02 Відповісти
+4
Відносно всього цього рдк. До квітня 2024 в Сумській області не було фронту (кордон 560 км), так, орки з мінометів кошмарили зрідка деякі зовсім прикордонні села але взагалі було тихо. І тут звідкись взялись ці кацапи рдк, перейшли кордон недалеко від Великої Писарівки (Охтирський район) а там за 100 метрів від кордону кацапське село Козінка. Вони там поїздили танком, пофоткалися , відосик зробили і безслідно зникли. А після цього орки знесли села колишнього Великописарівського району і по Сумах попало кілька раз. А фронт по кордону з'явився після чудової суджанської операції.
І взагалі вже століттями " где начинается украинский вопрос там кончается русский либерал".
Орки всі однакові.
показати весь коментар
05.04.2026 15:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ви хоч би через якусь програму прогнали текст на помилки тощо. Ну не можна ж так "на відчепись" робити статті, ви ж все-таки журналіст, бо це показує, що Вам просто до одного місця це все, швиденько накалякати і піти "пити лате на безлактозному".
показати весь коментар
05.04.2026 14:44 Відповісти
Взагалі-то в "блогах" автори виражають свої думки,відношення,бачення тими словами якими вважають за потрібне.
показати весь коментар
05.04.2026 19:06 Відповісти
На етапі війни ворог мого ворога мій друг. Навіть росшовіністи і нацисти. По війні можна з'ясовувати хто більший демократ і фемініст.Прикро те, що напередодні нападу москаля набіги РДК із захопленням прикордонних дєржєвень і дурнуватий піар на весь світ марафону про це, додало підгрунтя у плани ворога розпочати і виправдати велику війну. На жаль. ПС. РДК мали б застосувати під час бунту Пригожина а не тупо спостерігати за розвитком подій.
показати весь коментар
05.04.2026 14:46 Відповісти
То спочатку були нальоти на дєрєвні чи початок великої війни з боку лаптєй, ботяра ти галіма? Чи ти думаєш, що українці такі тупі як і твої соотєчєствєннікі, що поведуться на твоє лайно?
показати весь коментар
05.04.2026 14:55 Відповісти
Відносно всього цього рдк. До квітня 2024 в Сумській області не було фронту (кордон 560 км), так, орки з мінометів кошмарили зрідка деякі зовсім прикордонні села але взагалі було тихо. І тут звідкись взялись ці кацапи рдк, перейшли кордон недалеко від Великої Писарівки (Охтирський район) а там за 100 метрів від кордону кацапське село Козінка. Вони там поїздили танком, пофоткалися , відосик зробили і безслідно зникли. А після цього орки знесли села колишнього Великописарівського району і по Сумах попало кілька раз. А фронт по кордону з'явився після чудової суджанської операції.
І взагалі вже століттями " где начинается украинский вопрос там кончается русский либерал".
Орки всі однакові.
показати весь коментар
05.04.2026 15:17 Відповісти
РДК це iсторiя для кацапськоi публiки i в логiчно потрiбна. Медiйна складова.
показати весь коментар
05.04.2026 15:25 Відповісти
я не дивився 5 годинне інтерв'ю на каналі дудя, але те що я прочитав в "новой газєтє" (EU), показує Дениса як людину з абсолютно адекватними поглядами

стосовно лгбт: лівацький рух завжди шукає пригноблених, захищаючи яких можна розхитувати систему, якщо таких нема він їх створює. системи бувають "різной хорошості", але без системи зовсім гаплик, і історична постать Нестора Махна тому доказ - в кінці життя він не міг утримувати власну дитину і та жила в приймах при живому батькові

коли активісти лгбт запитали трампа "кого він вважає жінкою" - він відповів "ту людину яка може народжувати дітей". тобто лгбт має визначитися - або вони народжують дітей (тоді їм потрібні люди іншої статі), або не народжують - тоді вони можуть "танцювати поруч і не заважати іншим".

стосовно нацистів: демпартія США називала рух "Азов" нацистами в часи байдена (шеврон їм не подобався). політикам називати когось "нацистом" в наші часи так само просто як ментам підкидати наркотики в квартиру під час обшуку.
показати весь коментар
05.04.2026 16:02 Відповісти
Денис фашист не тому що людей убиває, а тому що є прихильником фашистської та нацистської ідеології і зовсім цього не приховує.
Він може мати спільного з нами ворога, може робити в моменті дуже важливі для України справи, але не перестає від цього бути фашистом та російським ультраправим націоналістом.
показати весь коментар
05.04.2026 16:36 Відповісти
ідеальних людей не буває. А цей хлопець просто нормальний. І ще багато в чому буде трансформуватись і змінюватись. Таке життя. Воплі про його фашизм і нацизм - воплі переляканих кроликів
показати весь коментар
05.04.2026 18:55 Відповісти
якщо б наші ухилєси і диванні патріоти були б такими, як хлопці з РДК. але ні, є як є: росіяни воюють за українців, українці стають ухилєсамі.
Дудь - консєрва.
РДК та іншим російським добровольцям рєспєкт і уважуха.
Ухилєсам - х...й в рот
Героям - слава, ворогам - смерть!
показати весь коментар
05.04.2026 20:56 Відповісти