7795 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про іммігрантів

мігранти

Оскільки вже і мені в стрічці потрапляють панічні дописи про загрозу засилля іммігрантів з індорегіону через скорочення населення України внаслідок війни, а моєму побратиму сьогодні на задачу дзвонили рідні з панікою на цю тему, то висловлю і я деякі очевидні речі.

Для всіх, у кого є страх такої масової імміграції: уявіть себе на місці людини з перенаселених Індії чи Бангладешу, яка шукає країну для імміграції, щоб заробити грошей, прогодувати сімʼю і згодом перевезти її туди. І тут перед нею Україна, в якій:

  • 1)середня зарплата варіюється в межах 500-1500$, і одного місця роботи обʼєктивно недостатньо для оренди житла і продуктів на одну людину, не кажучи про сімʼю;
  • 2)проти якої дванадцятий рік веде окупаційну війну найбільша за площею імперія світу, в якій пʼятий рік іде активна наступальна фаза окупації;
  • 3)країна дуже біла з досі сильним совєцьким рудиментом расизму, та набором інших соціальних фобій та дискримінацій;
  • 4)англійською мовою володіють далеко не всі навіть серед молодого і юного населення, навіть у мегаполісах, а мовна ситуація складна: при титульній державній українській мові досі багато спілкується російською чи суржиком, а тому іммігранту треба по факту вʼїжджати в розуміння двох складних словʼянських мов;
  • 5)відсутнє адекватне імміграційне законодавство і соціальний захист. Захист прав людини на рівні інституцій - досі невисокий;
  • 6)неадекватний нещодавно ухвалений цивільний кодекс, про який я, схоже, висловлюся окремо;

І на тлі цього іммігрант перенаселеної країни бачить європейські держави від нас на захід із: височенними середніми зарплатами, потужним соціальним захистом, усталеними та інтегрованими спільнотами іммігрантів, сильною традицією прав людини всіх рас, статей, орієнтацій, з майже монолітним вільним володінням англійською у всього населення.

Як ви гадаєте, що він вибере? Ну очевидно ж, що від України він буде триматися якнайдалі, і ще й тому, що ці 6 червоних прапорців - це далеко не весь список.

Тому тим, хто так кумедно печеться про загрози монолітній білошкірості в Україні - вам явно нема про що хвилюватися.

Іммігранти оминатимуть нашу державу, що страждає від війни, виживає в ній і не позбулася зашорених стереотипів колоніального російсько-совєцького спадку про інші раси, - ще багато десятиліть.

До речі, для мене такий побутовий расизм в поглядах багатьох українців виглядає убогим і огидним. Я загалом люблю міста з расовим різноманіттям, як то Париж, Лондон, Нью-Йорк, і пишаюся тим, що є людиною, абсолютно вільною від будь-яких упереджень про іншу людину на основі кольору її шкіри.

Тож висновок такий: для того, щоб зрозуміти очевидний факт, що іммігранти не те, що не обиратимуть Україну для себе, а ще й триматимуться від неї подалі - не треба читати жодну аналітику, достатньо включити логіку. Невже навіть освіченим людям, в яких я читала цю паніку "про наіжджих індусів" так важко це збагнути?

Ці речі сіє російська пропаганда з очевидних причин: підсилити і так існуючі страхи про скорочення нашого народу, вкинути у свідомість людей з відсутнім критичним мисленням ще один меседж про те, що опиратися російській окупації марно, адже ми гинемо, а замість нас тут житимуть демонізовані расизмом представники інших націй, хоча це абсурд і неправда.

Якраз все навпаки. Тут житиме різнорасовий рускомірний охлос, якщо припинемо збройний опір. Той самий охлос, який вже масово заселився зі сходу росії на окуповані українські території. Оце реальна загроза, а не індуси і бангладешці, котрі логічно тримаються від України подалі.

Топ комментарии
+7
чергове лайно від зелених блогерів
показать весь комментарий
10.05.2026 13:40 Ответить
+3
загалом люблю міста з расовим різноманіттям, як то Париж, Лондон, Нью-Йорк.

Далеко не всім парижанам, лондонцям а тим більше українцям таке "різноманіття" подобається, особливо враховуючи що воно завжди йде в комплекті з підвищеною злочинністю, екстремізмом та новими "порядками" які приносять із собою зазвичай не найкультурніші та далеко не розвинутіші мігранти.

А що стосується Бангладешу то якщо наші Ахмєтови-Фірташі будуть їх завозити по трудовим контрактом то плювати їм на расове, мовне чи ще якесь становище - бо одна справа бути нелегалом, а інша гарантовано підзаробити грошей. Інша справа звісно що перевозити власні родини в нашу країну вони будуть не так охоче як в ЄС, тут погоджуюсь.
показать весь комментарий
10.05.2026 13:23 Ответить
+3
ММММММММ "КАК ПОХАРЕШЕЛА" Европа від мігрантів

- згвалтування вже АБСОЛЮТНА норма
- згвалтування дітей навіть не дивують
- ріст економіки порівняно з США чи країнами де мігрантів менше - невеликих
- компаній капіталізація яких більше 100 млрд - нових майже мізер
- злочинність просто уже норма
- є райони Парижа і не тільки куди ДУЖЕ БАЖАНО не ходити щоб просто лишитись живим
- при перевірці бомбосховищ Німеччини в 2022 - 0 придатних у всіх жили африкоси які там же і гадили

Европа перетворилась із колиски цивілізації в клоаку. ТАкий собі Єгипет або Мумбаї. ГЕНІАЛЬНО
показать весь комментарий
10.05.2026 13:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
загалом люблю міста з расовим різноманіттям, як то Париж, Лондон, Нью-Йорк.

Далеко не всім парижанам, лондонцям а тим більше українцям таке "різноманіття" подобається, особливо враховуючи що воно завжди йде в комплекті з підвищеною злочинністю, екстремізмом та новими "порядками" які приносять із собою зазвичай не найкультурніші та далеко не розвинутіші мігранти.

А що стосується Бангладешу то якщо наші Ахмєтови-Фірташі будуть їх завозити по трудовим контрактом то плювати їм на расове, мовне чи ще якесь становище - бо одна справа бути нелегалом, а інша гарантовано підзаробити грошей. Інша справа звісно що перевозити власні родини в нашу країну вони будуть не так охоче як в ЄС, тут погоджуюсь.
показать весь комментарий
10.05.2026 13:23 Ответить
чергове лайно від зелених блогерів
показать весь комментарий
10.05.2026 13:40 Ответить
ММММММММ "КАК ПОХАРЕШЕЛА" Европа від мігрантів

- згвалтування вже АБСОЛЮТНА норма
- згвалтування дітей навіть не дивують
- ріст економіки порівняно з США чи країнами де мігрантів менше - невеликих
- компаній капіталізація яких більше 100 млрд - нових майже мізер
- злочинність просто уже норма
- є райони Парижа і не тільки куди ДУЖЕ БАЖАНО не ходити щоб просто лишитись живим
- при перевірці бомбосховищ Німеччини в 2022 - 0 придатних у всіх жили африкоси які там же і гадили

Европа перетворилась із колиски цивілізації в клоаку. ТАкий собі Єгипет або Мумбаї. ГЕНІАЛЬНО
показать весь комментарий
10.05.2026 13:59 Ответить
По *****-ТВ розповіли? Пропагандон...
показать весь комментарий
10.05.2026 14:22 Ответить
справедливості заради - економічна стагнація і малий ріст нових "єдинорогів" порівняно зі США це не наслідок міграції, бо їх породило те саме лівацтво що й саму неконтрольовану міграцію.
показать весь комментарий
10.05.2026 14:51 Ответить
Вони правда навряд чи поїдуть з одної країни третього світу у іншу. Але від того все одно не легше. Україна все одно перетвориться назад у Дике поле.😉
показать весь комментарий
10.05.2026 14:11 Ответить
тобто буде ще гірше, ніж ми уявляємо - Україна стане транзитером мігрантів в ЄС! Супер, тут буде накопичуватися сумнівна біомаса зі своїми звичками, цінностями, хворобами і злочинами, все нищити і сунути далі, західні області перетворяться на відстійник всього світового гною.
показать весь комментарий
10.05.2026 14:12 Ответить
Авторка - космонавт. Вважає що кордони ЄС відкриті для заробітчан третього світу. Вона часто перетинала хоча би внутрішні кордони Євросоюзу де навіть між ФРН і Польщею вже стоять озброєнні прикордонники і шманають транспорт та всі поїзди виловлюючи не те що бангладешців але й українців з простроченими паспортами? А бангладешців вже завезено до неньки першу пачку. Готуйтеся до завивань мулл та вимоги шаріату як то є в німців. А потім дивуватися чого ж це корінні німці голосують за АFD
показать весь комментарий
10.05.2026 14:43 Ответить
Прочитав цю оптимістичну МАЯЧНЮ !

Але спочатку про таке . Про пані написано що вона є військовослужбовець та волонтер. Для мене це незрозуміло , бо я так вважаю ( може по наївності ) , що або ти - військовослужбовець та виконуєш бойові задачі , або ти - волонтер , у якого інші задачі в тилу .

Так само про пані написано , що вона то є військовий медик та розвідниця . Так само для мене незрозуміло - як це можна поєднувати , бо розвідники ходять на завдання малими групами і висмикувати з батальйону медика в небезпечну розвідку , коли медик може знадобиться значно більшої кількості військовослужбовців , ніж ходити в розвідку ... це теж до мене не доходить.

А по суті написаного пані Яриною можу сказати одним реченням - пані Чорногуз , вам вже треба з такими настроями перебиратись на УРЯшМарафон ... там вам буде значно зручніше втирати цю "дічь" в макітри тих , хто користується УРЯшМарафоном як джерелом інформації !
показать весь комментарий
10.05.2026 15:01 Ответить
А мені людоїди африканські більше подобаються. Люблю культурне різноманіття та інклюзивність. Хто думає інакше - в того просто відсутнє критичне мислення та візіонерство.
показать весь комментарий
10.05.2026 15:06 Ответить
Зі зброєю в руках на передку, як корінні українці. А тоді подивитись, чи заслуговують бангладешці і їм подібні бути частиною населення України. Це дуже серйозно і може викликати велике незадоволення українців. У центрі Львова, вечером, цих "приїзжих"- чорненьких, велика кількість і ніяке цтк їх не чіпає... а наші на фронті.
показать весь комментарий
10.05.2026 15:17 Ответить
Ярина - відома лівачка з Могилянки, вона б з задоволенням сюди заселила пару мільйонів мігрантів для початку. А далі вони вже самі справляться за років 25-30, стануть більшістю. Для прискорення процесу бажано кудись прибрати українців. На цю тему Ярина теж висловлювалась - всі українці та українки повинні мобілізуватись. Не робити більше високотехнологічної зброї, не підвищити якість управління, не прогнати гнилих інородців з влади, не добиватись миру дипломатією та ударами по москві, ні - просто всім мобілізуватись. Хоча росіян все одно в 5-6 разів більше. А от індусів ще в 11-12 раз більше, ніж росіян. Тому простий розмін людьми гарантує перемогу саме її улюбленим індусам.
показать весь комментарий
10.05.2026 15:40 Ответить