15383 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про реакцію Румунії на російську "Герань"

Нікушор Дан

Заліт російської "Герані" в румунську багатоповерхівку показує, як НАТО пожерла шашіль. Хоча з виду нічого так шафка.

Отже, лідером у вивертах став президент Румунії Нікушор Дан. В інтервʼю ВВС замість закликів зупинити війну та сісти за стіл переговорів — лідер сказав дещо новеньке.

Він наполягає, що агресор має нести повну відповідальність за точність своїх ударів.

"Це стає небезпечним для румунських громадян. І коли росіяни завдають ударів, коли вони обирають цілями міста, що розташовані по той бік Дунаю, вони мають бути впевнені, що не завдають шкоди румунським громадянам".

На секундочку, тобто, коли росіяни б’ють по Україні, вони мають бути впевнені, що не зашкодять громадянам Румунії.

А пару днів тому ще було феєричне пояснення локального бригадного генерала. Він пояснив, чому ту "Герань" не збивали.

"…для ураження повітряної цілі потрібен певний час, який передбачає виявлення, ідентифікацію та ураження. 4 хвилини, які ми мали в розпорядженні, були надзвичайно коротким часом", — сказав пресі Георге Максим.

Далі, що Румунія має системи протиповітряної оборони, "які були спроєктовані та виготовлені до 2023 року, коли розпочалася ця війна дронів".

І що ось, дуже складно задіяти систему "Гепард", яка стоїть на озброєнні.

"Ми повинні мати згоду власників, господарюючих суб'єктів, щоб розміщувати такі системи, які мають обмежену дію від 1,5 км до 6 км… Тому що приватна власність захищена законом. Зараз мирний час. Там, де ми отримали згоду, ми встановили системи. Там, де ми не отримали згоди, ми не встановлювали", — пояснив генерал.

Тож не варто дивуватись, чому після такої кококомунікації Дмітрій Мєдвєдєв випив рюмку водки на столє і порадив лідерам ЄС "заткнути писок" і чекати нових ударів безпілотників по своїй території.

"Євроімпотенти здійняли істерику через дрон, який влучив у якийсь житловий будинок у Румунії", — написав він у телеграмі.

Власне, якщо лідери країн НАТО будуть чемно просити Москву "обстрілювати Україну так, щоб не зачіпати його країну" — Росія і далі прощупуватиме простати західних урядів дронами. Та називатиме їх імпонентами.

Коротше, є привіт ще раз подякувати нашим ППО і ПСУ — за те, що не лякаються, коли Москва пускає одномоментно до 500 дронів і під сотню різних ракет. Спасибі за роботу і за те, що точно не імпотенти.

Топ комментарии
+4
Марина Данилюк Єрмолаєва для чого нам той румин. Розкажи нам краще про Свинарчуків .
показать весь комментарий
01.06.2026 19:21 Ответить
+3
Ось це "система Гепард". Для Шахеда підходить, але Шахед повинен летіти прямо над ним. І не факт що зіб'є. Тобто ППО НАТО це зенітки з Другої світової війни.

показать весь комментарий
02.06.2026 07:27 Ответить
+2
Про шашіль колоритно вийшло, авторко.
показать весь комментарий
01.06.2026 21:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Марина Данилюк Єрмолаєва для чого нам той румин. Розкажи нам краще про Свинарчуків .
показать весь комментарий
01.06.2026 19:21 Ответить
Ось це "система Гепард". Для Шахеда підходить, але Шахед повинен летіти прямо над ним. І не факт що зіб'є. Тобто ППО НАТО це зенітки з Другої світової війни.

показать весь комментарий
02.06.2026 07:27 Ответить
Про шашіль колоритно вийшло, авторко.
показать весь комментарий
01.06.2026 21:20 Ответить
Якщо у НАТО такі проблеми, то передайте зброю Україні, яка буде захищати себе і Євросоюз, а собі нехай залишать пістолети, щоб було чим застрелитись
показать весь комментарий
02.06.2026 09:43 Ответить
Загалом це все похідне від позиції народу. Румуни могли б вивалити на вулиці міст просто стихійно з намальйованими на картонці закликами фак рашн! І все, і політики б реагували по-іншому.

З іншого боку вони бачать що відбувається у нас, десятки тисяч відео, і не хочуть повторення. Тому... політики лише озвучують волю народа, давайте дивитись правді в очі.
показать весь комментарий
02.06.2026 03:56 Ответить
"Журналістка" зауважує, що не коректно сказав президент Румунії про війну, але не зауважує, що президент її країни мародер, який наживається на цій же війні
показать весь комментарий
02.06.2026 07:12 Ответить
Що тобі розповісти про Свинарчуків?
показать весь комментарий
02.06.2026 11:11 Ответить
Румунський президент виказав фразу, яку багато хто в Україні сприйняв як цинічний оборот, на нерідній для нього (не румунській) мові. Тож, можна спокійно ігнорувати цей так званий "інцидент", оскільки він жодним чином не характеризує політику Румунії щодо України.
Адже Румунія ніколи не блокувала український кордон, за весь час великої війни з пітьмою повністю підтримувала Україну і допомагала чим могла.
показать весь комментарий
02.06.2026 11:48 Ответить
Ні, там росія набере сили, і стане Румунія наступною Україною. Якщо, звісно, нє проявіт благоразуміє на рєфєрєндумє, як от зараз пропонують це зробити вірменам.
показать весь комментарий
02.06.2026 15:14 Ответить
зєля походу тільки слово "перемога" знає, а що саме воно означає, не знає.
Але якщо згадати нещодавнього Пекаря, то зєлю не слід чмирити занадто сильно: значення слова "перемога" по відношенню до росії не знають й інші світові еліти.
Зате русня точно знає значення слова "побєда", на всіх рівнях. На локальному - стерти з мапи назву "Україна", на проміжному - стерти з мапи назву "Європа", на глобальному - щоб на мапі не було інших написів, крім "росія". Дуже проста ціль, тільки досягнути важко. Але куди працювати, відомо абсолютно чітко.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:39 Ответить
Біда в тому, що ми прагнемо до "Заходу", який є більш складною формацією (інклюзія, толерантність, плюралізм, рефлексія), ніж "схід", де все просто: є "вєрховний", є "жізнєнноє пространство", є "врагі". І тому в структурі "заходу" поняття "перемога" може трансформуватись в залежності від рівня і точки зору. Тоді як у "східняків" все просто: за волею "вєрховного" перемагаємо "врагов" і отримуємо "жізнєнноє пространство".
Між іншим, зовсім нещодавно в США вийшов один мультфільм, що демонструє одну особливість складного світу, яку навіть "західники" поки ще в ньому не побачили. Але те, що до цього дійшли, вже показує рівень, до якого потроху доходить масова свідомість.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:58 Ответить
Всі шашілі від президентів. Це не залежить від країни бо культ особи навіть під президентським штандартом породжує злочинну бездіяльність, корупцію, і шашликі з м"яса довірливих громадян.
показать весь комментарий
01.06.2026 21:43 Ответить
Так і в нас на перешийку про приватну власність теж вякали.
показать весь комментарий
01.06.2026 21:58 Ответить
Дайош анархію, мать порядка!
показать весь комментарий
01.06.2026 22:24 Ответить
"...замість закликів зупинити війну та сісти за стіл переговорів..."
Ти у своїх відео тих, хто виступає за переговори і пошук миру, ніяк інакше, як капітулянтами і маргіналами не називаєш.
Саме тому і відписався і перестав дивитися твої шоубісики.
показать весь комментарий
02.06.2026 07:17 Ответить
ні, це не так.
показать весь комментарий
02.06.2026 10:08 Ответить
"Та невеселі обличчя простих румунів"
показать весь комментарий
02.06.2026 10:38 Ответить
Та вона, певно, казала про це не один раз. Ти слухай уважніше.
показать весь комментарий
02.06.2026 11:16 Ответить
Румуни чмоні.... Таких Мордор точно окупував би за три дні....
показать весь комментарий
02.06.2026 11:26 Ответить
Тоді доведеться виконувати волю росії.
Вірменія он вже на волосині від "остаться бєз русского газа", і десь там на південному обрії вже мигтять "вєжлівиє люді".
А все чому? А все тому, що в ЄС поганцям закортіло, вєлікой россіі разрєшєнія мілостіво нє іспросів.
показать весь комментарий
02.06.2026 11:45 Ответить
Чомусь тут українці обурюються. Але їм же було байдуже, коли Путін пішов бомбити сирійські міста, щоб "обміняти в Трампа Сирію на Україну", як про це писав член Російської ради з міжнародних справ Федір Лук'янов в своїх статтях. Путін в Сирії і армію свою готував до вторгнення в Україну, привчав льотчиків спокійно бомбити міста, масово вбивати людей.
А потім українці обрали собі Верховного головнокомандувача, якому було на це все 💩💩💩, про що він відверто заявляв у своїх відосиках. То які можуть бути претензії до президента Румунії?
показать весь комментарий
02.06.2026 12:28 Ответить
Іще мене дивує, чому Китай і Індія мають вирішувати проблему християнського світу, пов'язану з черговим пришестям Звіра апокаліпсису Вови Путіна, якщо в їх міфології з давніх часів нічого про це не сказано? В них є цікаві інші ідеї, але не на цю тему.
Дуже цікаве питання, хто все це гівно має розгрібати?
І зрозуміло, що з такою позицією президента Румунії, в Румунії не дуже будуть перейматися проблеми Придністров'я. Такий можна зробити висновок із сказаного.
показать весь комментарий
02.06.2026 13:17 Ответить
Ну... реакція від Росії буде. НАТО недієздатне поки що, як єдина згуртована структура, там всі самі по собі як бачимо. І є велика вірогідність стати Україною по суті, не дивлячись на те якась країна в НАТО. І залишитись з проблемами сам на сам. Не всі мають можливість таке робити, еккономічно і політично. Я хочу нагадати:

Другий тур (18 травня 2025): У вирішальному голосуванні Сіміон зазнав поразки. Він отримав близько 46% голосів, тоді як проєвропейський мер Бухареста Нікушор Дан здобув впевнену перемогу (понад 53%).

Тобто, ПОЛОВИНА румунів де факто проросійські. Або не ярко виражені, але латентно проросійські. Це дуже, дуже небезпечно. Тому євроцентриські сили мають тримати баланс, щоб не втратити не дай Боже оті 7%. Бо тоді будемо мати велику проблему ми всі, особливо саме ми, Україна.
показать весь комментарий
02.06.2026 14:33 Ответить
Можна тоді сказати, що США більш ніж наполовину проросійські.
Будь-який популіст буде схожий на русню, навіть якщо він не проросійський.
показать весь комментарий
02.06.2026 14:44 Ответить
Він не просто популіст, він має тісні контакти з ФСБ і є на даний час персоною нон-грата в Україні. Уявляєте наші відносини з Румунією, якби прийшов до влади такий кандидат? А саме від Румунії ми суттєво залежимо, бо це наші основні Південні ворота для торгівлі. Все абсолютно з Аліекспресс, включаючі і товари широкого вжитку, і комплектуючі для дронів, все залежить від цієї ланки Україна-Молдова-Румунія-море. Не дай Бог доведеться імпортувати все через Польщу, ми наплачемось капець через підвищення цін на 50% і більше. Дивіться більш стратегічно на ситуацію.
показать весь комментарий
02.06.2026 14:59 Ответить
Це румунам слід більш стратегічно дивитись на ситуацію, коли наступну владу обиратимуть.
Бо той поц просто скаже, що вінавата Украіна, а дрони - нє сбівать, а то путіннападьот.
показать весь комментарий
02.06.2026 15:03 Ответить
Ну так звісно скаже, а як інакше. І румуни будуть обирати виходячи з інших міркувань, ніж вам чи мені хотілося б. Вони розуміють, що якщо що, то вони стануть наступною Україною, а НАТО висловить що не виключено глибоке занепокоєння. І тому румуни будуть обирати кандидатів, які пропонують припинити допомогу Україні, як от цей Джордже Сіміону. Що дасть румунам можливість пожити ще 5-10 років спокійно. А там може і війна скінчиться.

Зараз не часи Кеннеді чи Рейгана.
показать весь комментарий
02.06.2026 15:13 Ответить
Ніхто на Румунію нападати не буде. В Росії зараз відбувається аналогічна шиза, яка була у афінян під час Пелопоннеської війни чи у турок сто років назад. Воювати Путін буде до тих пір, як не здохне або не вб'ють. Можна було б почекати до його смерті за кривими Мінськими угодами, але тут вискочив всім нам добре відомий "миротворець".Росія при переході від імперії до нації суттєво просяде, якщо взагалі здійснить цей перехід і не розпадеться.
показать весь комментарий
02.06.2026 15:45 Ответить
Сила - поняття відносне.
У країні сліпих і кривий - король. Хоча Герберт Веллс з цим був не згодний.
показать весь комментарий
02.06.2026 15:47 Ответить
Якось все це ближче до ідей Толкіна, хоча він сам заперечував, що змалював свій Мордор з Росії.
Хоча війна занепаду є війна занепаду. Що її розв'язує потужна Афінська республіка, що Московський Мордор, результат буде однаковий.
Сократа, наприклад, на суді звинувачували, що він врятував Аркіаіада, і цим приніс багато горя афінянам. Такі там були ватники. Всю свою велич афіняни тоді доволі швидко перетворили в ніщо.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:27 Ответить
Я що маю на увазі.
ЄС може впасти швидше, ніж росія.
Мігранти, популісти, депопуляція - це все їх теж швидко ослаблює.
Може виявитись, що ослабило настільки, що навіть росія в стані занепаду виявиться сильнішою, і тоді "війна занепаду" перетвориться для росії на "війну відродження".
Варто тільки показати чєрєду славних побєд в екзістєнціальной борьбє, щоб імпєрія снова повєріла в сєбя, бо як було сказано у фільмі "Мегалополіс", імперії помирають тоді, коли їх власні громадяни перестають в них вірити.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:30 Ответить
А стосовно сили, то тут - цікаво. В англо-саксонському світі за словами Френсіса Бекона "знання - це сила". А тут вилазить ЗЕ, демонстративно заявляє, що він "не знає" і знати не хоче, і 73 відсотки за нього голосують.
А зараз на думку Путіна ЗЕ має знати, як завершити війну, а на думку ЗЕ Путін має знати, як завершити війну. І де тут спільний знаменник, з яким можна виходити на переговори?
показать весь комментарий
02.06.2026 16:35 Ответить
І не "перемога" згідно чітких правил, як було у римлян, а."перемога" в любий спосіб. А потім Ані Лорак буде співати пісню "Победителей не судять", прикриваючи весь той "беспредел".
показать весь комментарий
02.06.2026 16:50 Ответить
У європейців були і епоха реформації, і епоха просвітництва, вони розвивались в різних напрямках. А наші східні сусіди-дикуни навіть не усвідомлюють як вони в цьому їм програють. А при Путіні за сприяння Гундяєва там перемогла точка зору, що їм це не треба, бо в них є православ'я. Хоча православ'я - це грецька розробка. У всьому - раби.🤓
показать весь комментарий
02.06.2026 17:11 Ответить
Мавпувати вони, на жаль, вміють, і переробляти теж.
Он на бієнале цьогорічний припхались успішно, прикрившись цупленим у індусів символом Ашваттхи. Однак, попри заяву організатора про філософів у складі "культурного дєсанта", нічого "філософського", крім бухла і цього адаптованого дерева, вони там не виявили. Ну то й добре. Розраховував на гірше.
показать весь комментарий
02.06.2026 17:16 Ответить