9859 посетителей онлайн
668 79

Полтавские ветераны создали «Антипетлюровский комитет»

В Полтаве проведены сборы общественности при участии актива общественных организаций ветеранов войны, труда и вооруженных сил, воинов-интернационалистов, "Союза Чернобыля", "Детей войны" и еще более 10 общественных организаций, которые создали "Антипетлюровский комитет".

Об этом сообщил председатель Полтавского областного комитета "Правозащита", депутат горсовета Полтавы Алексей Гавриков.

"Поводом для его создания стали недавно обнародованные заявления губернатора Валерия АСАДЧЕВА о том, что с целью увековеченья памяти Петлюры в городе создан общественный комитет. Мы обратились к общественности города, депутатам Полтавского горсовета с призывом не строить в городе памятник Петлюре и не переименовывать улицу Октябрьскую на улицу имени авантюриста, от которого, в конце-концов отвернулись его ближайшие соратники - Михаил Грушевский и Владимир Винниченко", - сказал А.Гавриков.

На сборах принято решение организовать сбор подписей от полтавской общественности о недопущении увековечения памяти Симона Петлюры.

Напомним, памятник С.Петлюре в Полтаве планировалось открыть 22 сентября 2007 года. Сооружение памятника инициировал председатель Полтавской областной государственной администрации В.Асадчев.

23 мая 2007 года на месте будущего памятника был заложен памятный знак. В тот же день 200 сторонников Партии регионов и КПУ провели акцию протеста против открытия памятного знака.

Городской совет Полтавы обжаловал в Хозяйственном суде Полтавской области решение госадминистрации об установлении памятного знака под будущий монумент С.Петлюре. Суд для обеспечения иска 23 мая запретил обладминистрации делать какие-либо действия по строительству памятных объектов, которые касаются увековечения памяти С.Петлюры на территории Полтавы.

2 июля Хозяйственный суд Полтавской области признал неправомерными действия Полтавской областной государственной администрации об установлении в Полтаве памятного знака С.Петлюре.

В ночь на 4 октября коммунальные службы Полтавы демонтировали памятный знак, который был установлен на перекрестке улиц Зыгина и Сенной в честь С.Петлюры.

Главный атаман войск Украинской народной республики, председатель Директории УНР, публицист С.Петлюра родился в Полтаве в мае 1876 года.



Источник:  Цензор.НЕТ
Комментировать
Сортировать:
модератор
показать весь комментарий
02.02.2008 13:19 Ответить
Правда в ОЧІ!!!
Нема чим старим КАЛЬСОНЩИКАМ, ветеранам-окупантам-інтернаціоналістам і окупантам СА, занятись, чи не пора СБУ просвітити правду, і показати ХТО зних ХТО, хто в окопах кров проливав, а хто в спини своїм стріляв, а потім в сибір ссилав, хто в погонах КГБ, проводив диктатуру і тортури на Українській землі, хто в Чернобилі здоровя загубив спасаючи ЗЕМЛЮ від невидимого ворога, а хто корочку купив за пару долярів, і тепер живе на пільгах і підвищених пенсіях!!!
показать весь комментарий
02.02.2008 15:31 Ответить
Lanselot
Зібрати весь цей "антикомітет" і в запломбованому вагоні (щоб на дєдушку Лєніна були схожі) - на Москву.
показать весь комментарий
02.02.2008 15:37 Ответить
Эксперт
"На Москві" таких там своїх безліч! Хто ще наших придурків візьме! Ось на Сибир, буде в самий раз. Вони туди наших дідів засилали у вагонах з тваринами, так хай на собі "все прелести советской власти", яку вони так кохали відчують. Тоді й гавкати перестануть. А так, жруть народний хліб і на цей же народ бруд ллють!
показать весь комментарий
02.02.2008 15:42 Ответить
Правда в ОЧІ!!!
Полтавщина одна із обл. яка найбільше постраждала від голодомору 32-33рр. який штучно був зроблений, червоним, фашиським, режимом, КОМУНІСТІВ!
показать весь комментарий
02.02.2008 15:49 Ответить
Правда в ОЧІ!!!
************Об этом сообщил председатель Полтавского областного комитета "Правозащита", депутат горсовета Полтавы Алексей Гавриков.*********** - Депутат Полтавского горсовета и председатель комиссии, которая курирует СМИ, лидер городских коммунистов Алексей Гавриков (красное ДЕРЬМО), теперь понятно какие Антиукраинские силы он представляет !
показать весь комментарий
02.02.2008 15:46 Ответить
Без Имени
http://observer.sd.org.ua/news.php?id=13231 БЮТОВСКИЕ ПЛЕВКИ В УКРАИНСКУЮ ДУШУ ПОЛТАВА ЖМИ
показать весь комментарий
02.02.2008 15:52 Ответить
Без Имени
Дурдом. Может уже хватит стариков наших травить? Дайте им жить спокойно, панэ презизент
показать весь комментарий
02.02.2008 15:55 Ответить
Эксперт
Да эти старые НКВДшные пердуны в травле инакомыслящих фору дадут любому молодому. Они ведь столько натворили в стране, что на десять поколений хватит. И отвечать за свои преступления надо. И обязательно придется. Президент у нас еще пасечник,придет Юля, косой по всей этой шушаре пройдемся. Вспомним ВСЁ!
показать весь комментарий
02.02.2008 16:05 Ответить
Опанас
02-02-2008, 16:05
Ти правий, пасічник замягкий для них, їм треба такого щоб ноги цілували (нехай знадають забаламучені, зомбовані, молоді, роки.
показать весь комментарий
02.02.2008 17:00 Ответить
Без Имени
Юля сама от секретаря обкома Павла Лазаренко старт взяла и не хилый!
показать весь комментарий
02.02.2008 20:15 Ответить
DIDDLE
Почав відгукуватися. Це вже добре. Що ще скажеш красножопий
показать весь комментарий
02.02.2008 16:40 Ответить
oppachki
Петлюра наш мужик !!! Целуйте в зад чубарей и дыбенков - это херои Украины
показать весь комментарий
02.02.2008 16:45 Ответить
))))))))))))
02-02-2008, 15:55
А хто їх травить?
Сиділиб і не пез..., а то шваль стара вже всіх дістала, ще одні герої з погорілого театру )))))))
показать весь комментарий
02.02.2008 16:58 Ответить
Эксперт
А ви помітили, що всі антиукраїнські комісії створюють росіяни, які ніяк не хочуть змиритися з тим, що вони вже такі ж рядові громадяни в Україні, як і інші. Ну дуже вони хочуть ще покерували "тубільцями".
показать весь комментарий
02.02.2008 15:59 Ответить
Без Имени
Полтавцi, ви, розшукайте списки всiх полiцаїв за часи нiмецько-фашистьської окупацiї Полтавщини i всiм їм поставте пам’ятники! За те що вони розтрiлювали, вiшали i вiдправляли в рабство в Нiмеччину мешканцiв Полтавської областi! Вони ж бо були «борьцями» за «незалежнiсть»!
показать весь комментарий
02.02.2008 16:19 Ответить
DIDDLE
Гаврик, закрий хлібальник
показать весь комментарий
02.02.2008 16:26 Ответить
Добронрав
Все вірно безіменний ти не москаль ти ЖИД
показать весь комментарий
02.02.2008 17:41 Ответить
Без Имени
Зiбрались помаранчевi на шведськiй до купоньки,
Витягли свої ********** i почали вошеньки шукать,
Пiймають вошеньку, вирвуть їй ноженьку,
Бiльше не буде помаранчевих дурникiв кусати!
показать весь комментарий
02.02.2008 17:49 Ответить
123
Iдiйот.
показать весь комментарий
02.02.2008 17:50 Ответить
Liberal American
Пишатися треба не тим що пройшов, а висновками що зробив. Інакше ніколи з рабства не вилізти.
показать весь комментарий
02.02.2008 18:22 Ответить
ПТРЗ
Мабуть тебе тим шатуном і наїбнуло....
показать весь комментарий
02.02.2008 18:29 Ответить
DIDDLE
Действительно ушиб мозгов. Это же оно сидит и диктует внуку что печатать. Жалуется на нормировщиков, а всю красножопую идеологию всосал. ЛЮМПЕН_ПРОЛЕТАРИЙ мать твою.
показать весь комментарий
02.02.2008 18:37 Ответить
консенсус
диддл,не твоими мышиными мозгами оценивать поступки людей.****** лючче до помойки-там тебе юлька сыру накрошила.
показать весь комментарий
02.02.2008 20:08 Ответить
DIDDLE
Знову слабо на запитання відповідати Яка чисельність тих 10 організацій Відповідати, це тобі не гімном плюватися
показать весь комментарий
02.02.2008 21:11 Ответить
DIDDLE
Пришелепок, може скажеш чисельність тих 10 громадських організацій що волають проти встановлення памьятника земляку А то тільки й можеш ублюдіще переводити тему на фашистів.
показать весь комментарий
02.02.2008 17:00 Ответить
ПТРЗ
Знову якийсь безрідний партократ набрав рот гімна і плюється
показать весь комментарий
02.02.2008 17:09 Ответить
Без Имени
А шо тобі заважає,а підгузник москальський,стах,що здохнеш у вланому лайні,робить тебе сильним тільки тут?Ви покидьки, навіть вмерти по людськи не можете,але ти подав хорошу ідею,тепре все те лайно,що з тебе вилізе назад буду запихати.Щоб мама на похоронах,ненарадувалась зі свого гавноїда.
показать весь комментарий
02.02.2008 17:24 Ответить
циник
Ветераны?
Ветераны(!?),***...!!!
А можно ПОИМЕННО!!!!!!!!
В смысле ВЕТЕРАНОВ?
Кто сейчас "ветераны"?
Те ,которые призвались в 1945-1946? 1950-1960-м?
А вот те кто войну встретил в 1941-где они?Их можно было бы слушать.
Только этих людей нет уже.
И кости их до сих пор во время посевной из земли...
Из "витеранов" остались тока витренко и симананка.
Гавкающие.
Воющие.
Стыдно.
Противно слушать этот бред.
показать весь комментарий
02.02.2008 17:30 Ответить
ПТРЗ
В Полтавській області по прошлому року були в живих 36 участників бойових дій.... Думаємо тепер, кого підвивали свинорила вітряного тут представляють Харківяни з цієї свори позавчора проблювалися у СМІ, а тепер і ******** з Полтави підвивають. Головне прокукурікати, а там хай і не розсвітає. Головне лозунг задвинути і самому пропіаритися, чи не так, красножопий
показать весь комментарий
02.02.2008 17:51 Ответить
Без Имени
© Василь Неїжмак, Україна молода

БЮТівські плювки в українську душу


11:19 24.12.2007

Що стоїть за антипетлюрівськими демаршами Полтавської мерії? За два місяці вона вдруге «завалила» майбутній пам’ятник видатному землякові — провідникові УНР.

--------------------------------------------------  ------------------------------




Чергова сесія Полтавської міськради не дала згоди на спорудження в обласному центрі пам’ятника видатному землякові — голові Директорії, головному отаману військ Української Народної Республіки Симону Петлюрі. За такий пам’ятник проголосували тільки 19 депутатів, 11 висловилися «проти», ще 9, у тому числі й мер Андрій Матковський, утрималися. До необхідної більшості у 26 голосів не вистачило семи «петлюрівських багнетів». Таку арифметику очільники мерії поспішили назвати віддзеркаленням реальних настроїв полтавської громади, а саму процедуру прийняття рішення — ледь не апофеозом демократії. Хоча насправді все це нагадувало цинічний, добре зрежисований спектакль. Не лише тому, що голосів двох «помаранчевих» фракцій — Блоку Тимошенко і «Нашої України» — вистачає для ухвалення більшістю будь–якого рішення. За умов, коли до табору «петлюрівців» несподівано приєдналося кілька представників інших політичних сил, зелене світло для пам’ятника на сесії запалювалося без особливих зусиль. Отже, навіть формально все вирішила «мерська» позиція «безпартійного» БЮТівця Андрія Матковського та наближених до нього депутатів

«Неформальні» ж підвалини такого рішення — ще огидніші. Нагадаємо, що саме міський голова Андрій Матковський «влипнув» в історію Полтави відверто українофобським рішенням, згідно з яким на початку жовтня ц.р. місцеві комунальники демонтували освячену кам’яну стелу на місці майбутнього пам’ятника Симону Петлюрі біля обласного «білого дому». При цьому мер не відмовив собі в задоволенні познущатися як над пам’яттю одного з найвидатніших борців за волю України, так і над ініціативою щодо встановлення пам’ятника за кількасот метрів од місця, де стояла хата родини Петлюр, голови облдержадміністрації Валерія Асадчева (а «губернатор» діяв на підставі указу Президента «Про увічнення пам’яті видатних діячів Української Народної Республіки»). Поспіх при нічному знесенні наріжного каменя пан Матковський мотивував головним «убивчим» аргументом: мовляв, та «незаконна споруда розташовувалася на зливній каналізації і порушувала її нормальну експлуатацію». А ще — рішенням суду, яке не набуло чинності. А також тим, що облдержадміністрація нібито не надала міськраді всіх необхідних документів для прийняття рішення, не порадилася з громадськістю. Варто лишень Асадчеву та його команді подбати про всі без винятку демократичні процедури і звернутися до мерії з офіційною «чолобитною», як там не гаятимуть жодного дня з «канонізацією» волі громади...

Подібні запевнення були тільки димовою завісою над справжніми намірами новітніх хазяїв Полтави. Адже 13 листопада в обласному центрі з дотриманням усіх формальностей відбулося громадське обговорення питання щодо увічнення пам’яті Симона Петлюри та спорудження йому пам’ятника у Полтаві. Крім посадовців обласної влади та науковців, у цьому заході взяли участь усі бажаючі — близько півтори сотні мешканців міста, котрі представляли більш як три десятки партій і громадських організацій. Абсолютною більшістю голосів (тільки один був «проти») поважне зібрання прийняло ухвалу, в якій ініціатива стосовно спорудження пам’ятника Петлюрі не лише беззастережно підтримувалася, а й розширювалася. Зокрема, Полтавській міськраді пропонувалося виділити місце для пам’ятника видатному землякові й водночас створити центр імені Петлюри для подальших наукових досліджень доби Української революції, а також розглянути «питання щодо перейменування вулиць, які носять імена діячів тоталітарного режиму».

Згадану ухвалу надіслали до мерії разом із належно оформленим поданням облдержадміністрації. Тож навіть формальних зачіпок для відмови у чільників міської влади не залишалося. Однак за тиждень до сесії у газеті міськради з’явився розлогий пасквіль на Петлюру з усіма ярликами від агітпропу Троцького—Сталіна—Суслова. Підпис під цим «шедевром» новітньої контрпропаганди поставив місцевий комуністичний вождик, про якого у Полтаві говорять: що в керівників мерії на умі, те в нього на язиці...Через кілька днів брудний україножерський опус передрукували ще дві найтиражніші обласні газети.

А за два дні до сесії міськради сам мер Андрій Матковський повідомив: при голосуванні «петлюрівського» питання він утримається, щоб «авторитетом міського голови не тиснути на депутатів» (нібито потужний антипетлюрівський «залп» у комунальній пресі не є прямим тиском на них). І порадив ініціаторам встановлення пам’ятника поки що відмовитися від цієї ідеї, спрямувавши «вивільнені» кошти на створення фільмів та публікацій, оскільки полтавці про Петлюру ще, мовляв, мало знають. На «просвітницькі» публікації якого штибу витрачаються кошти в газеті міської ради, ми вже знаємо...
Комуністичні «танці» на могилах

А як же бути з такою любою пану Матковському «думкою громадськості», зафіксованою в згаданій ухвалі громадського обговорення від 13 листопада? Про неї у мерії воліють не згадувати. Вочевидь орієнтуючись на іншу «громадськість». Уже наступного після сесії міськради дня, нібито на знак підтримки її «антипетлюрівського» рішення, той же таки комуністичний вождик привів до «показової» могили у Петровському парку, в якій поховані жертви братовбивчої громадянської війни, зо два десятки своїх однодумців — для мітингу й покладання квітів на братську могилу комуністів братів Литвинових та червоноармійців, загиблих «у боротьбі з петлюрівськими бандитами» 1919 року. Хоча насправді один із братів Литвинів (це вже потім їхнє прізвище русифікували «інтернаціоналісти») очолював миргородську надзвичайну комісію — сумнозвісну ЧК, яка відзначалася особливою жорстокістю в репресіях проти всіх, хто чинив спротив бузувірській продрозкладці — тотальному «викачуванню» хліба в селян. «Куркульське», за більшовицькою термінологією, повстання проти «чекістів» та «продармійців» у Миргороді очолив офіцер царської армії Дубчак. Навіть більшовицька пропаганда називала повстанців не справжніми, а «прихованими» петлюрівцями. У полум’ї запеклої борні ворогуючі табори зазнали значних втрат. Але використовувати пролиту 90 років тому кров для сьогоднішнього дешевого політиканства можуть, певно, тільки останні негідники...

Наголосимо: комуністичних мітингувальників біля згаданої братської могили у центрі Полтави було не більш як два десятки. А «розпіарили» їх на місцевих телеканалах так, ніби вони висловлювалися від імені ледь не всіх полтавців.

Від тієї могильної плити жменька мітингувальників пройшла через центр міста, щоб поставити кошик квітів на місце, де має з’явитися пам’ятник видатній українській співачці Раїсі Кириченко. І знову той комуністичний вождик, який тільки–но «клєйміл позором» Петлюру, перед телекамерами почав розсипатися у компліментах співачці та мудрим депутатам міськради, котрі нарешті проголосували за перейменування частини вулиці Рози Люксембург на вулицю Раїси Кириченко. І це при тому, що він із соратниками впродовж кількох останніх років затято воював проти такої ініціативи громадськості, у пресі називаючи її «провокацією» та організовуючи збір підписів «обурених» мешканців вулиці Рози Люксембург... Комуністам фактично потурала міська влада. Тепер же раптом «прозріли» і можновладці, й «вірні ленінці». Якраз тоді, коли на сесії міськради треба було «завалити» пам’ятник Петлюрі...
«Вкорочені» вулиці безпам’ятства

Подібне використання імені народної співачки як своєрідного «громовідводу» видається звичайнісіньким блюзнірством. Не меншою наругою над пам’яттю землячки став ще один «фінт» мерії. Адже перейменовувати вирішили не всю вулицю Рози Люксембург, а тільки приблизно шосту її частину — невеличкий двохсотметровий відрізок до найближчого перехрестя з чотирма житловими будинками. Порушуючи при цьому всі писані й неписані правила містобудування. Адже рівна, як струна, вулиця тепер матиме, по суті, дві назви: починатиметься ім’ям Раїси Кириченко, а закінчуватиметься вже Розою Люксембург. Зате «галочку» як про перейменування, так і про його недопущення поставлять усі...

До подібних «фінтів» міська влада вдавалася й раніше. Зокрема, після трагічної загибелі В’ячеслава Чорновола вона довго не погоджувалася на присвоєння його імені одній із центральних вулиць Полтави. Лише після того, як місцеві рухівці заявили про наміри розпочати протестне голодування, для вулиці Чорновола терміново «відчепили» маленький відтинок вулиці Куйбишева із кількома будинками. Ту ганьбу чинили колишні хазяї обласного центру. Але чим відрізняються від них керманичі міста нинішні, котрі не втомлюються називати себе демократами й антиподами вчорашньої влади?

І звідки в них, зрештою, ота антипетлюрівська, власне, антиукраїнська затятість? Тим більше за умов, коли ще навесні минулого року Андрій Матковський в іпостасі секретаря міськради, в.о. міського голови виступав із палкою промовою на відкритті меморіальної дошки «славетному громадсько–політичному і державному діячеві України» Симону Петлюрі. Але за півроку до виборів треба було прихиляти до себе й демократичний проук­раїнський електорат. Перед самісінькими ж виборами з’ясувалося: набагато «податливіший» до «благодіянь» влади електорат старшого віку з іншими переконаннями. Відтак загравання «русскоязичного суворовца» Матковського і його «комсомольської» команди з армійськими відставниками, активістами «Союза совєтскіх офіцеров», комуністами та їм подібними полтавцями, по суті, триває й досі. Триває всупереч логіці здорового глузду, який підказує: більшість полтавців, котрі голосували за мера–БЮТівця і за репрезентовану ним політичну силу, чекають від нього зовсім не показових антипетлюрівських демаршів і не походів 1 травня до пам’ятника Леніну.

Подібні демарші мають ще одну, не менш сумнівну складову. В кожному з них помітні «антигубернаторські» мотиви. У прагненні за будь–яку ціну насолити голові облдержадміністрації відчувається образа місцевих БЮТівців на Валерія Асадчева за те, що він не обдаровує представників партії–переможниці двох останніх парламентських виборів у регіоні керівними посадами у виконавчій владі. Кажуть, перед тим «антипетлюрівським» голосуванням у міськраді із деякими місцевими партійцями з БЮТ намагалися порозумітися повпреди обласної влади. І наразилися на цинічну відповідь: мовляв, нехай нас попросить сам Асадчев, а ще краще — «в обмін на Петлюру» запропонує пару–трійку посад...

Пропозиція чітка й зрозуміла. Незрозуміло тільки, на кого мав би сьогодні «міняти» вистраждану ним незалежну Україну і що «просити» в тих, хто сидить у владних кабінетах рідного міста під «його» прапором сам Симон Петлюра?

показать весь комментарий
02.02.2008 18:10 Ответить
Без Имени
© Василь Неїжмак, Україна молода

БЮТівські плювки в українську душу


11:19 24.12.2007

Що стоїть за антипетлюрівськими демаршами Полтавської мерії? За два місяці вона вдруге «завалила» майбутній пам’ятник видатному землякові — провідникові УНР.

--------------------------------------------------  ------------------------------




Чергова сесія Полтавської міськради не дала згоди на спорудження в обласному центрі пам’ятника видатному землякові — голові Директорії, головному отаману військ Української Народної Республіки Симону Петлюрі. За такий пам’ятник проголосували тільки 19 депутатів, 11 висловилися «проти», ще 9, у тому числі й мер Андрій Матковський, утрималися. До необхідної більшості у 26 голосів не вистачило семи «петлюрівських багнетів». Таку арифметику очільники мерії поспішили назвати віддзеркаленням реальних настроїв полтавської громади, а саму процедуру прийняття рішення — ледь не апофеозом демократії. Хоча насправді все це нагадувало цинічний, добре зрежисований спектакль. Не лише тому, що голосів двох «помаранчевих» фракцій — Блоку Тимошенко і «Нашої України» — вистачає для ухвалення більшістю будь–якого рішення. За умов, коли до табору «петлюрівців» несподівано приєдналося кілька представників інших політичних сил, зелене світло для пам’ятника на сесії запалювалося без особливих зусиль. Отже, навіть формально все вирішила «мерська» позиція «безпартійного» БЮТівця Андрія Матковського та наближених до нього депутатів

«Неформальні» ж підвалини такого рішення — ще огидніші. Нагадаємо, що саме міський голова Андрій Матковський «влипнув» в історію Полтави відверто українофобським рішенням, згідно з яким на початку жовтня ц.р. місцеві комунальники демонтували освячену кам’яну стелу на місці майбутнього пам’ятника Симону Петлюрі біля обласного «білого дому». При цьому мер не відмовив собі в задоволенні познущатися як над пам’яттю одного з найвидатніших борців за волю України, так і над ініціативою щодо встановлення пам’ятника за кількасот метрів од місця, де стояла хата родини Петлюр, голови облдержадміністрації Валерія Асадчева (а «губернатор» діяв на підставі указу Президента «Про увічнення пам’яті видатних діячів Української Народної Республіки»). Поспіх при нічному знесенні наріжного каменя пан Матковський мотивував головним «убивчим» аргументом: мовляв, та «незаконна споруда розташовувалася на зливній каналізації і порушувала її нормальну експлуатацію». А ще — рішенням суду, яке не набуло чинності. А також тим, що облдержадміністрація нібито не надала міськраді всіх необхідних документів для прийняття рішення, не порадилася з громадськістю. Варто лишень Асадчеву та його команді подбати про всі без винятку демократичні процедури і звернутися до мерії з офіційною «чолобитною», як там не гаятимуть жодного дня з «канонізацією» волі громади...

Подібні запевнення були тільки димовою завісою над справжніми намірами новітніх хазяїв Полтави. Адже 13 листопада в обласному центрі з дотриманням усіх формальностей відбулося громадське обговорення питання щодо увічнення пам’яті Симона Петлюри та спорудження йому пам’ятника у Полтаві. Крім посадовців обласної влади та науковців, у цьому заході взяли участь усі бажаючі — близько півтори сотні мешканців міста, котрі представляли більш як три десятки партій і громадських організацій. Абсолютною більшістю голосів (тільки один був «проти») поважне зібрання прийняло ухвалу, в якій ініціатива стосовно спорудження пам’ятника Петлюрі не лише беззастережно підтримувалася, а й розширювалася. Зокрема, Полтавській міськраді пропонувалося виділити місце для пам’ятника видатному землякові й водночас створити центр імені Петлюри для подальших наукових досліджень доби Української революції, а також розглянути «питання щодо перейменування вулиць, які носять імена діячів тоталітарного режиму».

Згадану ухвалу надіслали до мерії разом із належно оформленим поданням облдержадміністрації. Тож навіть формальних зачіпок для відмови у чільників міської влади не залишалося. Однак за тиждень до сесії у газеті міськради з’явився розлогий пасквіль на Петлюру з усіма ярликами від агітпропу Троцького—Сталіна—Суслова. Підпис під цим «шедевром» новітньої контрпропаганди поставив місцевий комуністичний вождик, про якого у Полтаві говорять: що в керівників мерії на умі, те в нього на язиці...Через кілька днів брудний україножерський опус передрукували ще дві найтиражніші обласні газети.

А за два дні до сесії міськради сам мер Андрій Матковський повідомив: при голосуванні «петлюрівського» питання він утримається, щоб «авторитетом міського голови не тиснути на депутатів» (нібито потужний антипетлюрівський «залп» у комунальній пресі не є прямим тиском на них). І порадив ініціаторам встановлення пам’ятника поки що відмовитися від цієї ідеї, спрямувавши «вивільнені» кошти на створення фільмів та публікацій, оскільки полтавці про Петлюру ще, мовляв, мало знають. На «просвітницькі» публікації якого штибу витрачаються кошти в газеті міської ради, ми вже знаємо...
Комуністичні «танці» на могилах

А як же бути з такою любою пану Матковському «думкою громадськості», зафіксованою в згаданій ухвалі громадського обговорення від 13 листопада? Про неї у мерії воліють не згадувати. Вочевидь орієнтуючись на іншу «громадськість». Уже наступного після сесії міськради дня, нібито на знак підтримки її «антипетлюрівського» рішення, той же таки комуністичний вождик привів до «показової» могили у Петровському парку, в якій поховані жертви братовбивчої громадянської війни, зо два десятки своїх однодумців — для мітингу й покладання квітів на братську могилу комуністів братів Литвинових та червоноармійців, загиблих «у боротьбі з петлюрівськими бандитами» 1919 року. Хоча насправді один із братів Литвинів (це вже потім їхнє прізвище русифікували «інтернаціоналісти») очолював миргородську надзвичайну комісію — сумнозвісну ЧК, яка відзначалася особливою жорстокістю в репресіях проти всіх, хто чинив спротив бузувірській продрозкладці — тотальному «викачуванню» хліба в селян. «Куркульське», за більшовицькою термінологією, повстання проти «чекістів» та «продармійців» у Миргороді очолив офіцер царської армії Дубчак. Навіть більшовицька пропаганда називала повстанців не справжніми, а «прихованими» петлюрівцями. У полум’ї запеклої борні ворогуючі табори зазнали значних втрат. Але використовувати пролиту 90 років тому кров для сьогоднішнього дешевого політиканства можуть, певно, тільки останні негідники...

Наголосимо: комуністичних мітингувальників біля згаданої братської могили у центрі Полтави було не більш як два десятки. А «розпіарили» їх на місцевих телеканалах так, ніби вони висловлювалися від імені ледь не всіх полтавців.

Від тієї могильної плити жменька мітингувальників пройшла через центр міста, щоб поставити кошик квітів на місце, де має з’явитися пам’ятник видатній українській співачці Раїсі Кириченко. І знову той комуністичний вождик, який тільки–но «клєйміл позором» Петлюру, перед телекамерами почав розсипатися у компліментах співачці та мудрим депутатам міськради, котрі нарешті проголосували за перейменування частини вулиці Рози Люксембург на вулицю Раїси Кириченко. І це при тому, що він із соратниками впродовж кількох останніх років затято воював проти такої ініціативи громадськості, у пресі називаючи її «провокацією» та організовуючи збір підписів «обурених» мешканців вулиці Рози Люксембург... Комуністам фактично потурала міська влада. Тепер же раптом «прозріли» і можновладці, й «вірні ленінці». Якраз тоді, коли на сесії міськради треба було «завалити» пам’ятник Петлюрі...
«Вкорочені» вулиці безпам’ятства

Подібне використання імені народної співачки як своєрідного «громовідводу» видається звичайнісіньким блюзнірством. Не меншою наругою над пам’яттю землячки став ще один «фінт» мерії. Адже перейменовувати вирішили не всю вулицю Рози Люксембург, а тільки приблизно шосту її частину — невеличкий двохсотметровий відрізок до найближчого перехрестя з чотирма житловими будинками. Порушуючи при цьому всі писані й неписані правила містобудування. Адже рівна, як струна, вулиця тепер матиме, по суті, дві назви: починатиметься ім’ям Раїси Кириченко, а закінчуватиметься вже Розою Люксембург. Зате «галочку» як про перейменування, так і про його недопущення поставлять усі...

До подібних «фінтів» міська влада вдавалася й раніше. Зокрема, після трагічної загибелі В’ячеслава Чорновола вона довго не погоджувалася на присвоєння його імені одній із центральних вулиць Полтави. Лише після того, як місцеві рухівці заявили про наміри розпочати протестне голодування, для вулиці Чорновола терміново «відчепили» маленький відтинок вулиці Куйбишева із кількома будинками. Ту ганьбу чинили колишні хазяї обласного центру. Але чим відрізняються від них керманичі міста нинішні, котрі не втомлюються називати себе демократами й антиподами вчорашньої влади?

І звідки в них, зрештою, ота антипетлюрівська, власне, антиукраїнська затятість? Тим більше за умов, коли ще навесні минулого року Андрій Матковський в іпостасі секретаря міськради, в.о. міського голови виступав із палкою промовою на відкритті меморіальної дошки «славетному громадсько–політичному і державному діячеві України» Симону Петлюрі. Але за півроку до виборів треба було прихиляти до себе й демократичний проук­раїнський електорат. Перед самісінькими ж виборами з’ясувалося: набагато «податливіший» до «благодіянь» влади електорат старшого віку з іншими переконаннями. Відтак загравання «русскоязичного суворовца» Матковського і його «комсомольської» команди з армійськими відставниками, активістами «Союза совєтскіх офіцеров», комуністами та їм подібними полтавцями, по суті, триває й досі. Триває всупереч логіці здорового глузду, який підказує: більшість полтавців, котрі голосували за мера–БЮТівця і за репрезентовану ним політичну силу, чекають від нього зовсім не показових антипетлюрівських демаршів і не походів 1 травня до пам’ятника Леніну.

Подібні демарші мають ще одну, не менш сумнівну складову. В кожному з них помітні «антигубернаторські» мотиви. У прагненні за будь–яку ціну насолити голові облдержадміністрації відчувається образа місцевих БЮТівців на Валерія Асадчева за те, що він не обдаровує представників партії–переможниці двох останніх парламентських виборів у регіоні керівними посадами у виконавчій владі. Кажуть, перед тим «антипетлюрівським» голосуванням у міськраді із деякими місцевими партійцями з БЮТ намагалися порозумітися повпреди обласної влади. І наразилися на цинічну відповідь: мовляв, нехай нас попросить сам Асадчев, а ще краще — «в обмін на Петлюру» запропонує пару–трійку посад...

Пропозиція чітка й зрозуміла. Незрозуміло тільки, на кого мав би сьогодні «міняти» вистраждану ним незалежну Україну і що «просити» в тих, хто сидить у владних кабінетах рідного міста під «його» прапором сам Симон Петлюра?

показать весь комментарий
02.02.2008 18:11 Ответить
Toliban
Дебилы а не ветераны, чмо безмозглое.
показать весь комментарий
02.02.2008 18:14 Ответить
Toliban
http://www.artimagebazar.net/1-3-7/index.php
показать весь комментарий
02.02.2008 18:18 Ответить
ПТРЗ
Один безродний другого в цьому попирає. Красножопий явно диктує своєму внуку. Маразм кріпчає.
показать весь комментарий
02.02.2008 17:47 Ответить
Вітер2
На мій погляд, Симон Петлюра зробив набагато більше для України і в політичному, і в культурному плані (наприклад організація вищих навчальних закладів по всій Україні), аніж це зробили комуністичні вожді, пам"ятниками яким рясніє вся Україна. Звісно були й військові злочини з обох сторін (бо від червоного терору люди були в розпачі) й політичні негаразди (Леніна он також прибрали зі шляху, коли він став непотрібним). Тож пам"ятника у себе на Батьківщині Петлюра достойний.

А всі ці комітети, це проплачені шестірки різних політичних сил. Бо зараз йде боротьба за "душі людей" й за їх голоси на майбутніх виборах президента.
показать весь комментарий
02.02.2008 18:26 Ответить
Свідомий
"...актива общественных организаций ветеранов войны, труда и вооруженных сил, воинов-интернационалистов, "Союза Чернобыля", "Детей войны"

коли я бачу такий "букет", то моя рука мимоволі тягнеться до сокири.
От підоросня "совдеповська2
Коли вже нас Бог позбавить сусідства з цією рваниною і мерзотою "ветеранською"?
показать весь комментарий
02.02.2008 19:45 Ответить
Господь
Та не буду я їх займати. І навіть не просіть.
Через рік-другий самі виздихають. Наберіться, шановні, тепіння
показать весь комментарий
02.02.2008 19:47 Ответить
Без Имени
Во ********** украинская действительность никакого уважения к ветеранам.Для вас они все нквдэшники.Вы со своими Бандерами и Шухевичами разберитесь.Позоритесь на весь мир балонки прыщавые.
показать весь комментарий
02.02.2008 19:59 Ответить
павлинолог
можеш той сокирой собі *** оттяпати.щоб в україні більш таких віслюків не родилося.
показать весь комментарий
02.02.2008 20:11 Ответить
Свідомий
Можу 10 раз повторити те, що написав і ні разу не пошкодую.
Це тільки в під_орастичній країна, якою був "совок", має місце такий дебілізм як "заслужені артисти", "Народні співаки і художники", "Лауреати премії Ленінського комсомолу" та іншого ГІВНА.
Це тільки у "совку" могли бути "ХЕРої СОСИалістичної праці", при жабрацькій премії і ще меншій зарплаті.
Людей годували різними "ветеранськими" шоу, з"їздами та іншим мракобіссям, котре мало на меті возвеличити "радянський спосіб життя", тощо.
Як правило, всі ці ХЕРої війни - суки НКВДешні, котрі, з РПД в руках, гнали наших дідів-прадідів на німецькі дзоти і доти. Вони їх погубили а самі, начепивши ****** кровію свох жертв медалі і ордени, розказують таким як ти скотам про свое ХЕРойство. І скотина, розкривши рот, слухає ***** і вірить байкам.
Мораль сказаного полягає в тому, що справжні герої, котрі зламали хребет фашизму, до Берліна не дойшли.... на жаль. А ці курви тепер купаються в славі вбитих, безвісти пропалих і померлих в концлагерях.
Що небудь зрозуміла, скотино?
показать весь комментарий
02.02.2008 20:29 Ответить
консенсус
не ***** чего не розумиеш,кал свидомый.у меня оба деда воевали-один,моторист на торпедном катере,пал в сражении.в 1942г.другой-закончил войну в бреслау,воевал перед этим с финнами на ленинградском и карельском фронтах,окончил войну в звании майора,был танкист.умер в 1978г.и светлая им обоим память.и я 100% уверен-петлюра для них был всё равно,что фрицы.только такие выродки фашистские,как ты,могут над ветеранами глумиться.чтоб ты сдох,собака.
показать весь комментарий
02.02.2008 20:47 Ответить
DIDDLE
То ж прадіди були. А твій дід тобі зараз маразм диктує. Так скільки вас є А ну да, все залежить скільки будуть платити. То ти маєш з цього свій зиск
показать весь комментарий
02.02.2008 21:13 Ответить
Свідомий
Ну який же ти "консенсус"?
Ти типовий екстреміст. І нічим не кращий за мене.
А щодо твоїх дідів то я тобі таке скажу.
Перший дід у тебе герой, бо загинув.
Другий - шкура. Ховався за спини піхоти а тому і вижив.
Але, коли для них, як ти кажеш, Петлюра для них був не краще фашистів - то тоді вони були конченими ****** і під_орасами.Як для мене так, до речі і для фінів, на котрих твій дід,(негідник) напав.
Як бичиш у кожного із нас з тобою свої кумири і своя шкала цінностей. І ніхто із нас не вправі визначити, котра із них вірна а котра ні.
А ти, чмо, невмите, консенсусом назвався. І дарма...
Ти, під_орас, щось зрозумів, чи одна звивина не дозволяє тобі її "розкинути"?
показать весь комментарий
02.02.2008 21:25 Ответить
Свідомий
"...чтоб ты сдох,собака..."
Дарма ти так. Я смерті не боюсь. Гірше смерті може бути тільки ганьба, котру тяжко пережити твоїм дітям.
Я ж живу по совісті. Дітям за мене де буде прикро. До того ж я щасливий - моя Батьківщина вільна від такої нечесті як ти і твої діди, котрі ненавиділи українських геров. А Ти мучся до самого скону...
показать весь комментарий
02.02.2008 21:37 Ответить
Слава
консенсус Комментировать

не ***** чего не розумиеш, идиот, пока твои деды воевали их видимо дебил замещал,у тебя оба деда воевали-один,моторист на торпедном катере,пал в сражении.в 1942г.другой-закончил войну в бреслау,воевал перед этим с финнами на ленинградском и карельском фронтах,окончил войну в звании майора,был танкист.умер в 1978г.и светлая им обоим память.и воевали они с захватчиками -Петлюра тоже воевал с захватчиками и не расписывайся за них, только такие выродки фашистские,как ты,могут над ветеранами глумиться.чтоб ты сдох,собака.
показать весь комментарий
02.02.2008 21:51 Ответить
консенсус
почитал тут поутру вашу охерень-и советую НАСТОЯТЕЛЬНО слави вместе со свидомим(сабакой)СРОЧНО обследоваться у дохтура.бо явно ,,НАЛИЦЕ" все признаки прогрессирующей шизофрении,выраженной в словесном недержании,латентной агрессивности в сопровождении прогрессирующего распада личности.може,есчо вас и откачают.проффффесианалы.
показать весь комментарий
03.02.2008 16:32 Ответить
Без Имени
Недавно по REN-TV показали программу об украинском флоте.Это же какой украинский дебил придумал покрасить подлодку Запорожье суриком.Когда её показали я смеялся весь день
показать весь комментарий
02.02.2008 20:36 Ответить
DIDDLE
І до чого цей комент Ти мабуть заблукав Твій сайт - ТАРАКАН-НЕТ.
показать весь комментарий
02.02.2008 21:15 Ответить
DIDDLE
"Коренной" ушлепок, так может ответишь на вопрос о численности
показать весь комментарий
02.02.2008 18:40 Ответить
DIDDLE
Дитятко флуд тебе доведе до онанізму або бану.
показать весь комментарий
02.02.2008 19:26 Ответить
ПЕТЛЮРА, СИМОН (СЕМЕН) ВАСИЛЬЕВИЧ (1879–1926), украинский военный и политический деятель, вождь националистического движения на Украине в годы Гражданской войны. Родился 10 (22) мая 1879 в Полтаве в многодетной мещанской семье. Отец, В.Петлюра, был мелким предпринимателем- извозчиком. Учился в Полтавской духовной семинарии. Увлекся социалистическими и националистическими идеями, в 1900 вступил в Революционную Украинскую партию (РУП). В 1901 исключен из семинарии после конфликта с ее руководством. Зарабатывал на жизнь репетиторством. В 1902 переехал в Екатеринодар (совр. Краснодар); работал в кубанском архиве у Ф.А.Щербины, подбирая материалы для его труда по истории Кубанского казачьего войска. Создал в Екатеринодаре «Черноморское вольное общество» (Кубанское отделение РУП). В декабре 1903 арестован. В марте 1904 выпущен на поруки до суда. Бежал в Киев, где сотрудничал в журналах «Общественная мысль» и «Рада». Опасаясь ареста, перебрался во Львов (Австро-Венгрия); был вольнослушателем Львовского университета. Вместе с В.К.Винниченко установил контроль над местной организацией РУП. Участник II съезда РУП, переименованной в Украинскую социал-демократическую рабочую партию (УСДРП); вошел в состав ее ЦК. Активно поддерживал программное требование широкой автономии Украины. В 1905 переехал в Петербург; редактировал украинский ежемесячник «Свободная Украина». По возвращении в Киев продолжил журналистскую деятельность в газете «Рада» и органе УСДРП «Слово»; работал бухгалтером в «Восточном Транспортном товариществе». После краткого пребывания в Петербурге в 1907 обосновался в Москве; играл видную роль в украинском землячестве, входил в окружение академика Ф.Е.Корша, страстного защитника украинской культуры. Был связан с националистическими кружками «Кобзарь» и «Громада»; служил бухгалтером в страховом обществе «Россия». С 1912 – редактор газеты «Украинская жизнь».
Во время Первой мировой войны работал во «Всероссийском союзе земств и городов», созданном в 1914 для помощи правительству в организации снабжения русской армии. Занимал должность председателя главной контрольной комиссии «Союза» по Западному фронту.

Февральская революция, вызвавшая подъем массового национального движения на Украине, вынесла Петлюру на поверхность политической жизни. В апреле 1917 он возглавил Украинский комитет войск Западного фронта. В мае на 1-м Украинском военном съезде избран председателем генерального военного комитета при Центральной Раде (органе всеукраинской власти, созданном 4 марта 1917). 28 июня (11 июля) вошел в генеральный секретариат Рады в качестве генерального секретаря по военным делам. Активно проводил украинизацию частей Юго-Западного фронта. Выступал за федеративное переустройство России.

После Октябрьской революции перешел на позиции самостийности. 7 (20) ноября 1917 Центральная Рада провозгласила создание Украинской народной республики. 15 (28) ноября Петлюра был назначен генеральным секретарем военных дел (военным министром) нового украинского правительства. Объявил о переподчинении украинизированных дивизий Центральной Раде; разоружил многие дислоцированные на Украине части русской армии, находившиеся под влиянием большевиков; вступил в военное сотрудничество с донским атаманом Калединым. 31 декабря 1917 (13 января 1918) ушел в отставку из-за несогласия с прогерманской ориентацией Центральной Рады и ее нерешительной военной политикой.

В связи с наступлением большевиков на Украине в начале января 1918 создал для борьбы с ними особое воинское подразделение – «Украинский гайдамацкий кош слободской Украины». Подавил вспыхнувшее в Киеве восстание рабочих завода «Арсенал»; сражался с отрядами красных на подступах к Киеву. После поражения войск Центральной Рады под Крутами и падения Киева 26 января (8 февраля) 1918 вместе с правительством укрылся на Волыни.

Оккупация немцами Украины и восстановление власти Центральной Рады позволили Петлюре вернуться в Киев. В апреле 1918 избран главой Всеукраинского союза земств. После свержения Центральной Рады 29 апреля 1918 встал в оппозицию к установленному в результате переворота режиму гетмана П.П.Скоропадского. Протестовал против его антидемократической и «антинациональной» политики. 27 июля 1918 арестован по обвинению в антиправительственном заговоре. Освобожден 13 ноября, дав честное слово не выступать против Скоропадского. 14 ноября выехал в Белую Церковь, где вместе с лидерами Украинского национального возглавил антигетмановское восстание. Стал членом нового органа власти – Украинской директории – и командующим ее вооруженными силами (головным атаманом Украинской народной армии).

14 декабря войска Петлюры заняли Киев, свергли режим Скоропадского и провозгласили восстановление Украинской народной республики. 16 января Директория объявила войну Советской России. 4 февраля под натиском большевиков петлюровцам пришлось оставить Киев; правительство переехало в Винницу. После отставки В.К.Винниченко 10 февраля Петлюра возглавил Директорию и начал проводить радикально-националистический, антирусский и антисемитский курс (попустительствовал массовым еврейским погромам). В марте 1919 попытался получить помощь Франции и США, пообещав отдать под контроль Антанты железные дороги, банки, основные отрасли промышленности и вступить в военный союз с Деникиным. Успешное наступление Красной армии заставило петлюровцев отойти на Западную Украину (Директория перебралась сначала в Проскуров, а затем в Каменец-Подольск). В конце марта основные силы Украинской народной армии были разгромлены, однако Петлюра с остатками войск прорвался в Галицию; правительство обосновалось в Ровно. В апреле-мае петлюровцы организовали на Западной Украине ряд восстаний против Советской власти, которые были подавлены большевиками.

Наступление деникинских войск на Украине летом 1919 позволило войскам Петлюры совместно с Галицийским корпусом (воинское формирование Западно-Украинской народной республики) занять часть Правобережной Украины и даже на несколько часов овладеть Киевом (30 августа). Но Директории не удалось достичь соглашения с Деникиным, на сторону которого перешел Галицийский корпус. В сентябре-октябре 1919 белые вытеснили отряды петлюровцев с большей части Правобережной Украины. Петлюра пытался вести партизанскую войну с деникинцами и даже вступить в союз с большевиками. Однако он ничего не выиграл от разгрома Белой армии красными в октябре-декабре 1919; к началу января 1920 большевики овладели почти всей территорией Украины. Остатки петлюровских войск отступили на территорию Польши.

21 апреля 1920 Петлюра заключил с главой Польского государства Ю.Пилсудским Варшавский договор о совместной борьбе с Советской Россией, согласившись на присоединение к Польше Восточной Галиции, Западной Волыни и части Полесья в обмен на признание независимости Украины. 25 апреля началось наступление польских и петлюровских войск на Украине, 6 мая ими был взят Киев. Директория во главе с Петлюрой обосновалась в Виннице. Но успешное контрнаступление Красной армии в конце мая – начале июля 1920 привело к восстановлению Советской власти на всей территории Украины. Попытка Петлюры организовать массовое антибольшевистское партизанское движение на Правобережной Украине и достичь соглашения о совместных действиях с генералом Врангелем окончилась неудачей. После разгрома красными в ноябре 1920 главной силы петлюровцев – Железной дивизии – и взятия ими Каменец-Подольска эмигрировал вместе с правительством в Польшу.

Осенью 1921 попытался при поддержке Польши и Румынии организовать новое вторжение на Украину, надеясь на широкое недовольство украинского крестьянства политикой «военного коммунизма», однако отряды петлюровцев были разбиты дивизией Г.И.Котовского. В конце 1923 уехал из Польши в Венгрию, опасаясь выдачи советским властям. В 1924 перебрался в Австрию, затем в Швейцарию. В конце 1924 обосновался в Париже, где предпринял попытку объединить украинскую эмиграцию вокруг еженедельника «Тризуб». 25 мая 1926 убит в Париже Шоломом Шварцбардом, выстрелившим в него зарядом цианида. В октябре 1927 парижский суд оправдал Шварцбарда, приняв во внимание его мотивы (месть за родных и за всех евреев, погибших во время петлюровских погромов 1919–1920).

Иван Кривушин
показать весь комментарий
02.02.2008 21:21 Ответить
Без Имени
I оцьому падлючному сiльському бугалтеру, який вбив тисячi українцiв, пам’ятник необхiдно ставити в Полтавi! Ганьба! В Полтавi зараз люди, щоб з голоду не померти бродячих кiшок i собак їдять, на Полтавщинi 80 вiдсоткiв мешканцiв голодують, цiлими селами вимирають, а оцим падлюкам помаранчевих приспiчило продажнiй падлюцi петлюрi пам’ятник поставити! Ганьба! Падлюки помаранчевi уже зовсiм обiсралися, утворили голодомор на Полтавщинi i пам’ятниками людожерам людям мiзки засерають!
показать весь комментарий
03.02.2008 00:28 Ответить
Alex2.5-про Петлюру
.... все закономерно, метался как дешевая проститутка, а это метания на Украине со временем не умерли и никого не научили и мечутся до сих пор, и заслуженно получил своё ...
показать весь комментарий
03.02.2008 02:35 Ответить
Вітер2
Ну по-перше інформація взята напевне з радянської ециклопедії й подана відповідно в "комуністичному" світлі.

А по-друге, беручи до уваги навіть цей текст, порівняйте його з біографією будь-кого з комуністичних вождів. Там ви найдете ще більші ріки крові (внаслідок дії червоного терору, що передбачав вбивати кожного, чий світогляд або походження не влізали в більшовицькі "рамки" незважаючи на національність). Всі вони також тинялися по світу продаючи свою "ідею" наліво та направо й не рахуючись з втратами, лиш би долізти до влади. Кінець майже у свіх також був безславний: Леніна застрелила єврейка (мабуть в Парижі її також б виправдали), інші закинули від рук НКВД (хто в лагерях чи тюрьмі, а хто й в еміграції). Тільки Сталін зумів померти власною смертю, але за це він поклав мілліони безвинно страчених в землю. А тепер пройдіться вулицями свого міста (містечка) й подивіться скільки пам"ятних знаків ви віднайдете "героям" червоного терору. Прийміть також до уваги, що раніше дітей вчили жити саме так, як жили ці "герої".

Я думаю, що українцям треба знати свою історію, її погані й хороші сторінки. Все що було з життя не викреслиш. А зараз багато хто ще чіпляється за радянську ідеологічну розмальовку історії, ну мабуть їм так легше жити.
показать весь комментарий
03.02.2008 19:10 Ответить
doktor
неплохо бы суд провести над ветеранами кп сс и заскорузлыми камунякамию.
эти уголовники и убийцы свои преступления до сих пор рекламируют как подвиги.
показать весь комментарий
03.02.2008 07:09 Ответить
Жан
Да хоть Гитлеру памятник ставьте при двух условиях
1) Согласие местной общины референдумом
2) Не за чет сбюджета
А дальше хоть головой об стенку.
показать весь комментарий
03.02.2008 07:37 Ответить
???
А как на счёт памятников ЛЕНИНУ который портит пейзаж всех городов Юго-Востока?
Кто-то у людей спрашивал или за не бюджетные денишки строил?
А ну давай ЖАба квакай ?
показать весь комментарий
03.02.2008 09:53 Ответить
Без Имени
Продажная сволочь этот Петлюра, которому оранжи собираются поставить памятник в Полтаве. Во времена «бравурных» военных действий Петлюры на Украине у него небыло никакой поддержки среди населения Украины. А какие были его действия – это вооруженные банды петлюровцев вели разбой среди мирного населения, чего только стоит убийство безоружных рабочих завода «Арсенал» в Киеве! Грабеж сельского населения, отбиралось все продукты питания, лошади, фураж, а также насильное привлечение молодежи в петлюровску армию! А безчисленные еврейские погромы «петлюровскими героями»! Такая грабармия Петлюры в народе никакой поддержкой не пользовалась! Вот почему эту петлюровскую банду украинский народ разгромил. И эта сволота побежала за границу начала привлекать оккупировать Украину поляками, немцами и еще самое страшное обещал главам Антанты отдать украинские банки, железные дороги, промышленность, для того, чтобы его посадили наместником в Украине. Вот же было такое падло продажнее! Точь в точь нынешнея продажняя клика в Киеве! Эта продажняя падла подохла собачей смертью в Европе! Европейцы даже не осудили убийцу этой падлючины посчитали, что он правильно сделал! Этому падлу собираються еще и памятник в цетре Полтавы поставить! Позор! И это еще раз подчеркивает, какие продажние современные шкуры керют Украиной, если подонкам и убийцам ставят памятники! Мировое позорище!
показать весь комментарий
03.02.2008 09:58 Ответить
???
****03-02-2008, 09:58*****Продажная сволочь этот Петлюра, которому оранжи собираются поставить памятник в Полтаве. Во времена «бравурных» военных действий Петлюры на Украине у него небыло никакой поддержки среди населения Украины. А какие были его действия – это вооруженные банды петлюровцев вели разбой среди мирного населения, чего только стоит убийство безоружных рабочих завода «Арсенал» в Киеве!******** - ТЫ ФАКТЫ ПРИВЕДИ А НЕ гбЕШНУЮ ЛОЖЬ
показать весь комментарий
03.02.2008 10:11 Ответить
???
КОГО ОН ПРОДАЛ ?
показать весь комментарий
03.02.2008 10:11 Ответить
Alex2.5
... а ты редкостный балбес, что-то не все памятники допестроечные вспомнил ... поройся в мозгу, может ещё чего интересного откопаешь в истории ...
показать весь комментарий
03.02.2008 10:03 Ответить
мОСКАЛЬНЯ І ЗБРОД ... ЧИТАЙТЕ
Петлюра Симон Васильович http://uk.wikipedia.org/wiki/Петлюра_Симон_Васильович http://uk.wikipedia.org/wiki/Петлюра_Симон_Васильо  вич http://www.ukrajinci.hu/arhiv/hromada_82/deplomat/petlura.html http://www.ukrajinci.hu/arhiv/hromada_82/deplomat/  petlura.html
показать весь комментарий
03.02.2008 10:19 Ответить
Без Имени
Ты, безмозглое «???» ЧМО если бы Петлюра дейчтвительно пользовался поддержкой населения Украины, то ему еще в 20 г. прошлого века наставили памятников не только в Украине, а и в Европе и тебя бы не спрашивали. А так его как бешенную собаку в Париже замочили и на то время никому и в голову не пришло даже в Европе его героем признать. А вы здесь из этого дерьма героя Украины делаете! Вы еще признайте Гитлера героем Украины, ведь папашка ющека у него в концлагерях служил шкуродером и поставте памятник Гитлеру как борцу за «незалежнисть» Украины!
показать весь комментарий
03.02.2008 10:37 Ответить
Собаке собачья смерть
25 мая 1926 убит в Париже Шоломом Шварцбардом, выстрелившим в него зарядом цианида. В октябре 1927 парижский суд оправдал Шварцбарда, приняв во внимание его мотивы (месть за родных и за всех евреев, погибших во время петлюровских погромов 1919-1920).
показать весь комментарий
03.02.2008 10:43 Ответить
ВІШАЙТЕСЬ збродні клячі )))))
03-02-2008, 10:37
03-02-2008, 10:43
- ОТ ВІН ....МОСКАЛО-ЗБРОД
показать весь комментарий
03.02.2008 10:45 Ответить
Слава из Харькова
Без Имени Комментировать
С кем воевал этот Петлюра,
Во времена «бравурных» военных действий на Украине вооруженные большевистские банды руководимые Москвой(Ленин,троцкий) вели разбой среди мирного населения, чего только стоит убийство безоружных рабочих в Киеве! Грабеж сельского населения, отбиралось все продукты питания, лошади, фураж, а также насильное привлечение молодежи в армию! А бесчисленные еврейские погромы «героями»! Такая грабармия в народе никакой поддержкой не пользовалась! Вот почему эту банду украинский народ громил. И эта сволота . Вот же было такое падло продажное! Эта продажняя падла подохла собачей смертью в Бразилии! Европейцы даже не осудили убийцу этой падлючины посчитали, что он правильно сделал! А второму падлу еще и памятники в цетре Полтавы стоят! Позор! И это еще раз подчеркивает, какие продажние современные шкуры есть в Украинской политике, если подонкам и убийцам стоят памятники! Мировое позорище!
показать весь комментарий
03.02.2008 10:55 Ответить
Без Имени
Без Имени Комментировать
Ты, безмозглое «???» ЧМО если бы Петлюра не пользовался поддержкой населения Украины, то ему бы памятник ставить никто не предлагал.А тебя никто и не спрашивает "не пришло даже в Европе его героем признать". Он герой Украины а не Европы! Вашых героев-вертухаев гебешных много в Европе чтут? Ине у тебя концлагерного шкуродера спрашивать кому памятник ставить на Украинской земле!
показать весь комментарий
03.02.2008 11:09 Ответить
Без Имени
Лишний раз убеждаюсь, что оранжи в Полтаве – это буйнопомешанные из шведской больницы!

Зiбрались помаранчевi на шведськiй до купоньки,
Витягли свої ********** i почали вошеньки шукать,
Пiймають вошеньку, вирвуть їй ноженьку,
I в ротик вошеньку ням, ням, ням…..
Бiльше не буде помаранчевих дурникiв кусати!
Пальцем в дупi подлубаються,
А потiм в носi козяки видлубають,
I в ротик козяки ням, ням, ням…..
показать весь комментарий
03.02.2008 11:40 Ответить
консенсус
петлюра был первый украинский фашист.правильно его евреи в париже грохнули,мразюку.нехай ющер попробует ему во франции памятник поставить,на месте смэрти.
показать весь комментарий
03.02.2008 16:26 Ответить
александр харьков
слава,поди водички попей.а то гляжу я-ты за петлюру сам сщас инвалидом станешь.вон уже глотку содрал.небось всю ночь не спал-ворочался,обдумывал достойный отпор ,,москалям за петлюру"?ну что за психованый народ эти поморончи!тебе бром пить надо,а не за петлюру беспокоиться.тому же всё равно-а ты на таких нервах ведь загнёшься скоро.не побачывши светлого укоинськага майбутнево. а кстати,троцкого убили по приказу сталина не в бразилии,а в мексике.а канешна понимаю,что свидомому украинцю их легко перепутать-но всё-таки...
показать весь комментарий
03.02.2008 16:40 Ответить
RaHan
это ветераны гражданской войны?
показать весь комментарий
03.02.2008 17:09 Ответить
Без Имени
москали и голубцы, лижите жопы активнее тем, кто украл ваши заводы, нефтяные скважины, корабли, землю и делает вас петухами.

СЛАВА ГЕРОЯМ УКРАИНЫ! ПЕТЛЮРА, ШУХЕВИЧ, БАНДЕРА, 300 студентов под крутами --- отдавшие жизнь за свою страну --- героям СЛАВА!
показать весь комментарий
03.02.2008 17:23 Ответить
Честный
У вас там мне кажится началось разжижение мозгов,наверно все сыты одеты а теперь делать не *** давай памятники лепить Батьки Мохно ещё бы не забыть.
показать весь комментарий
03.02.2008 18:48 Ответить
Без Имени
.))))
показать весь комментарий
04.02.2008 08:27 Ответить
Без Имени
/)))/
показать весь комментарий
06.02.2008 10:52 Ответить
Без Имени
Почитайте Булгакова, он хорошо "геройство" Петлюры описал и отношение современников к нем тоже описаны достаточно подробно
показать весь комментарий
06.02.2008 13:00 Ответить
Без Имени
Булгаков про Петлюру: "Народ идет с Петлюрой", "Нужно все сделать, чтобы болезнь московских мужиков в Украину не пришла".
показать весь комментарий
06.02.2008 13:19 Ответить
Без Имени
выдернутая из контекста фраза перевирающая суть отношения народа(не тупого быдла) а именно сознательного народа к Петлюре
показать весь комментарий
06.02.2008 13:27 Ответить