10065 посетителей онлайн

Луценко не будет брать Ющенко в "Блок Порошенко" из-за продажности

Лидер партии "Блок Петра Порошенко" Юрий Луценко исключил включение экс-президента Украины Виктора Ющенко в список партии на выборах Верховной Рады 26 октября,

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Подробности".

"Он потерял время и показал, что продается", - заявил Луценко на брифинге после съезда партии.

Порошенко считался близким доверенным лицом Виктора Ющенко, который является крестным отцом дочерей Порошенко.

Читайте на «Цензор.НЕТ»: Луценко рассказал, как не пустить в парламент коммунистов и "регионалов"

В июле 2007 года Виктора Ющенко сделал Луценко первым номером блока "Наша Украина - Народная самооборона".

Как сообщал Цензор.НЕТ ранее 27 августа Юрий Луценко стал новым главой партии "Солидарность", которая была переименована на съезде в "Блок Петра Порошенко".

Топ комментарии
+23
Если бы Ющенко пересадил банду Януковича, сейчас бы не было войны.
показать весь комментарий
27.08.2014 18:44 Ответить
+16
Тільки поц буде голосувати за наймитів Порошенка. Країна в небезпеці, а Порох їде в Турцію на іногурацію.
показать весь комментарий
27.08.2014 18:46 Ответить
+15
**** РАГУЛЯ! В ИЛОВАЙСКЕ БЕЗ ПОДДЕРЖКИ ЦВЕТ НАЦИИ, А ЭТИ ****** К ВЫБОРАМ ГОТОВЯТСЯ, СУКИ!
показать весь комментарий
27.08.2014 18:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
наша песня хороша ,начинай сначала ,*** вам в сраку шановні
показать весь комментарий
27.08.2014 19:45 Ответить
Іуда Луценко завжди з тими, хто при владі - при Ющенко, при Тимошенко, тепер треться біля Порошенко. Син комуністичного боса, був в СПУ, в Нашій Україні, впер свою дружину в "Батьківщину" замість себе, бо якби не посадили, вліз би і туди, тепер в "Солідарності". Дружина, до речі, вже накивала п'ятами з "Батьківщини", теж тепер примажеться до Порошенка. І це чмо ще сміє звинувачує Ющенка у продажності?! Ющенко не міняв ні свою партію, ні своїх принципів заради влади і за владу не чіплявся. Він зажди був за Україну. І не хамелеону Луценку судити Ющенка, справжнього Українського Президента!
показать весь комментарий
27.08.2014 19:47 Ответить
Абсолютно согласен с характеристикой луцика-чмо продажное и непорядочное...........я помню как он поступил с Морозом, практически вытянувшем его из пьяного дерьма(по просьбе папочки луцика, вывел его в политику), и дальнейшие его *************** движения.........однако КАТЕГОРИЧЕСКИ не приемлю характеристику юща....этому ******, НАРОД Украины дал власть(не просто дал, а Майданом ВЫБИЛ), а это чмо вонючее ПРОСРАЛ все, что только можно было, и кроме красивых слов не было НИКАКИХ действий.........если память у тебя не девичья, то, думаю, вспомнишь, при каком президенте ******** стал премьером..........
показать весь комментарий
27.08.2014 21:29 Ответить
Ющенко продаєтся... Зовсім як і Луценко.
показать весь комментарий
27.08.2014 19:49 Ответить
порох схоже остаточно впевнився, що обставити кожне узбіччя бігмордою - все-ще рецепт перемоги на виборах, раз узяв такого персонажа керувати своєю політбандою
показать весь комментарий
27.08.2014 20:02 Ответить
**** такая, хоть бы копейку из личных денег дал на армию...........биллборды, кстати, не дешево стОят..........
показать весь комментарий
27.08.2014 21:31 Ответить
От зараз продасть Ротшильдам бізнес і закупить з десяток F-22
показать весь комментарий
27.08.2014 22:30 Ответить
ага, и два десятка "Абрамсов"............и отличного выдержанного виски для нужд АТО............
показать весь комментарий
27.08.2014 22:34 Ответить
Югік теж запроданець як і його політичні батьки Мороз і Ющ , віддався весь тепер олігарху
показать весь комментарий
27.08.2014 20:00 Ответить
він в олігархів вже років 10 як шестачить справно
показать весь комментарий
27.08.2014 20:04 Ответить
не гони на Мороза, если не в курсе........ у него есть МАССА недостатков, но в продажности обвинять его нет оснований....не пиши мне про коалицию его с ПР, время показало, что он был прав и НИКАКОЙ разницы между ******* **********, ющем и йулей нет, все они преследовали сугубо шкурные интересы.....а вступать в коалицию для проведения в жизнь социальной политики все равно с кем-то из этой троицы пришлось бы.......так какая разница с кем, если они ОДИНАКОВЫЕ????????????
показать весь комментарий
27.08.2014 21:37 Ответить
як же немає підстав, а як щодо золотого $-дощу на партейні штаби социків про який говорилось різними людьми після того як вони з ригами закентовались?
після яника розмови про всі однакові - це неадекват, між правлінням некомпетентних корупціонерів і владою мафії все ж є різниця, інакше Майдану не було б
показать весь комментарий
27.08.2014 22:36 Ответить
про "золотой дождь"-****** полный, не было его( я не по слухам "різних людей"), а по поводу "одинаковых", скажу так: мы уже привыкли к тому, что,как правило, во вторых турах нам ВСЕГДА приходится из двух говен выбирать меньшее(на последних выборах та же йухня), это технология! На выборах предыдущих лично я голосовал за овоща,(прекрасно понимая перспективы такого "президента") с мотивацией лучше пусть будет тупой вор, чем продуманная хитрожопая ****.........думаю, что она бы Майдан в крови утопила, т.к. привыкла идти по головам...............
показать весь комментарий
27.08.2014 22:52 Ответить
****** на більшовицьку логіку - "чим гірше тим краще"
щодо останнього, то навряд її політична зграя змогла б так монолітно як ПееРаси підтримувати до останньої миті курс "топити в крові, йти по головам" щодо Майдану, в цьому основна різниця
показать весь комментарий
28.08.2014 00:14 Ответить
ты считаешь, что тупой вор хуже продуманной мрази???!!!я категорически не согласен!продуманная хитрожопая мразь приносит вреда ГОРАЗДО больше тупого вора...тем более, что цели у них ОДИНАКОВЫЕ- набить собственный карман...и чем умней мразь, имеющая такую цель, тем жестче она будет этой цели добиваться.......
показать весь комментарий
28.08.2014 00:24 Ответить
в нас не абсолютна монархія, а республіка, тому потрібно враховувати природу кланів, які стоять за тим чи іншим політичним лідером. в післясовкову добу гірше за донецьку мафію в нас в країні нічого не було.
Хоча є плюс в тому, що вони такі уроди - довели суспільство прорвати цей гнійник раніше, ніж очікував *****, який планував що в 2015 Україна або перетвориться в ще одну Білорусь або в 2016 (перед "виборами" в рашці) кацапи зроблять що, дико імпровізуючи, вони зараз витворяють в Криму та на Сході.
показать весь комментарий
28.08.2014 00:49 Ответить
Ющенко - крестный дочерей П.Порошенко. Что это - неразборчивость человеческая, незнание людей, слепота духовная? Или, не хочется верить, близкое родство душ, единство духа бывшего президента (позора нации) и нынешнего Президента - надежды нации. Время все расставит на свои места, но какой ценой?
показать весь комментарий
27.08.2014 21:21 Ответить
Да.... Враховуючи те,що революція гідності - пряме продовження Помаранчової революції, називати Ющенка "позором" може тільки зовсім недалека людина.
показать весь комментарий
27.08.2014 21:27 Ответить
Чому так? Цій падлюці дали можливість виконати гасло "Злодіям-в язниці", а воно зробило януковоча прм.єром......то недалека людина може вважати його гідною людиною........
показать весь комментарий
27.08.2014 22:00 Ответить
Чому так? Янукович - в засланні, Тимошенко - напівзабута( хоча їй так не здається), Азіров - втік.... Так що всі злодії отримали своє. Виконав.
показать весь комментарий
27.08.2014 23:02 Ответить
чому так? овоч повинен був сидіти ще у 2004р(у в язниці, а не у вигнанні!), про йулю повинні були забути( а не "напівзабути) після її газових контрактів з ******, які ми і досі розгрести не можемо, азіров непогано себе почуває з нерухомістю і грошима по всьому світу(хоча і втік...) .....що ж, непогано "все виконав"......погань продажна..........
показать весь комментарий
27.08.2014 23:10 Ответить
про йулю я мав на увазі, що забути її повинні були після довгострокового ув язнення............
показать весь комментарий
27.08.2014 23:12 Ответить
Ну самі собі й відповіли. Йуля проти Януковича - це була така собі політтехнологія ПРОТИ Ющенка. Тому краще вже Юля сіла за Януковича ніж Янукович не сів за Юлі та ще й злилися б з Путіним в стрімкому екстазі. Любителі Азірова і зараз імітують ЛиНиРи та ДиНиРи - а що було б тоді, коли від Ющенка чогось вимагали як від манни небесної?
Не вимагайте від Президента бути Богом - і воздасться Вам. Але чомусь усі так захоплюються киданням лайна в Ющенка - що навіть про КравчукоКучму забувають.
показать весь комментарий
27.08.2014 23:23 Ответить
ніхто не забутий і ніщо не забуто, але робити з лайна людину, то повна дурня!то ти, дівчино, вважаешь, що ющ зробив для України добре, що призначив овоча прем єром, давши таким чином йому можливість вийти у другий тур, щоб я вимушений був за нього голосувати, аби хитрови.....на йуля не стала президентом???????!!!!!!президент не Бог, але він має бути уособленням прагнень людей, що його ПРИЗНАЧИЛИ бути президентом! Якщо немає сили, або бажання_нема чого туди сунутись!І на останок; який сенс кидання лайном у лайно???
показать весь комментарий
27.08.2014 23:37 Ответить
Ну ы каша в головы! Призначили б Ющенка з першого туру на другий термін - і питань би не було. А у Вас виходить, що то він сам проти себе політтехнологію вигадав....
показать весь комментарий
27.08.2014 23:56 Ответить
каша, дитинко, у тебе в голові! НІ ЯКОГО другого терміна у юща не могло бути навіть у самих сміливих його мріях!це недолюдок, який змарнував не менш ніж 20 років України як держави, а з урахуванням сьогоднішньої війни(в якій він також винен) набагато більше!Він навіть не людина - дешевше лайна блювотоподібна істота!!!!Назви, хоча б одну його дію(ЯК ПРЕЗИДЕНТА, я не маю на увазі бджолярство та філософськи розмірковування ні про що), яка б заслуговувала людської поваги!
показать весь комментарий
28.08.2014 00:07 Ответить
Людина, яка повернула українцям історичну пам'ять, яка дала людям ВОЛЮ робити свою справу - недолюдком не може бути за визначенням. А у Вас в голові не каша - цемент.
показать весь комментарий
28.08.2014 00:11 Ответить
не треба про історичну пам ять(мені соромно сперечатися з кацапами, коли вони наводять приклад "наукову" роботу, в якій давні укри викопали Чорне море, надруковану якраз за часи президентства юща), не треба казати про ВОЛЮ робити свою справу - ми всі бачимо наслідки цього майже безвластя, але я питаю про діяння не історика, не підприємця, я запитую про дії ПРЕЗИДЕНТА!!!
показать весь комментарий
28.08.2014 00:30 Ответить
Якщо Ви "бачите" якісь там "наслідки" - то Ви, мабуть, з ******** молоддю незнайомі. Тою, що якраз "за Юща" "випадково" патріотами виросла і хорошими спеціалістами - чи не завдяки реформам в освіті?
показать весь комментарий
28.08.2014 07:16 Ответить
золотце, реформу образования как раз проводил министр Николаенко-СОЦИАЛИСТ!
показать весь комментарий
28.08.2014 21:29 Ответить
Котічок! Якби не Ющенко - хрін би був, а не реформа освіти! Так само як і єдиний податок, і відновлення історії і ще багато-багато дечого. Все це відбувалося ЗА Президента Ющенка - хто б тоді не сидів в ВР чи прем'єрському кріслі. Не за Кравчука-Кучми-Януковича, до яких чомусь претензій нема. Втім - не чомусь, а тому, що нічого від них і не чекали....
показать весь комментарий
28.08.2014 21:33 Ответить
людям, які в 2004 всадовили це чмо в президентське крісло волю давати не потрібно, вони і так були вільні, а ющ, отримавши владу, вважав що дуже цим всіх ощасливив і поводився як звичайне недолуге бюрократичне мурло, яке просрало історичний шанс змінити політику в країні
показать весь комментарий
28.08.2014 00:38 Ответить
Вільним людям Месія не потрібен. Тим, хто "садить" когось в крісло - потрібен. Логіки в Ваших словах не вбачаю. Такої свободи підприємництва, як була за Ющенка, тепер годі й шукати. Тепер про дії "як Президента". Відповідав за імидж України на світовому рівні( за Конституцією). Жоден Путлєр тоді до нас не присікався і брататися не ліз. І війни не було. Хотіли "дружби з Росією"? Отримали вибір - "він чи вона". Які претензії?
показать весь комментарий
28.08.2014 07:13 Ответить
блок парашенко-такая же мертворожденная йухня как и все остальные блоки имени кого-то........все эти блоки преследуют ЕДИНСТВЕННУЮ цель-дать возможность как можно дольше быть при власти и бабле фамилии, стоящей в названии блока и его (ее) прихлебателям.......коим и является югга............кстати можно вспомнить прихлебателем у какого корыта стояло это чмо за свою политическую "карьеру"............
показать весь комментарий
27.08.2014 22:08 Ответить
С такими темпами к 26-му октября война дойдёт до Киева. К выборам они готовятся, блин!
показать весь комментарий
28.08.2014 00:24 Ответить
Предал ту,которая подняла тебя с политического небытия.Предал ту,которая боролась и поддерживала тебя при суде.Предал людей,пообещавши за съекономленные от второго тура деньги приобрести "Апачи".Обманул людей,мантрируя-выберем в один тур-АТО будет закончена через несколько часов....Так что же ты хочешь-бычий) (рен? Ждет ваше БПП участь морозовцев а именно твоя - политическая помойка и забвение.А то и срок досиживать пойдешь.Ведь приняв амнистию ты согласился что ты ПРЕСТУПНИК и тебя просто помиловал дваждыневиннооттянувший гопстопник-шапкокрад.Не стыдно было принимать МИЛОСТЬ?
показать весь комментарий
28.08.2014 02:40 Ответить
Україна в страшній смертельній небезпеці. Однак вводити воєнний стан і всю країну
мобілізувати на подолання ворога, наші можновладці не хочуть. Якесь "де-юре" їм, бачте,
заважає. Про вибори думають. Я боюся, що через те "де-юре" може вийти, як в
тому анекдоті:
"Лікар запитує родичів: - Хворий перед смертю пітнів? -
Так, пітнів.
- Це добре".











показать весь комментарий
28.08.2014 17:59 Ответить
Страница 2 из 2