12325 посетителей онлайн
5 181 69

Украинцы не хотят отсекать Донбасс, - Бекешкина о данных соцопроса

Украинцы не хотят отсекать Донбасс, - Бекешкина о данных соцопроса

За даними соціопитування, більшість населення України у всіх регіонах категорично проти того, щоб Донбас відокремити і далі поводитися так, наче це Абхазія чи Придністров’я.

Як зазначає Цензор.НЕТ, про це повідомила Ірина Бекешкіна, очільниця Фонду "Демократичні ініціативи", з посиланням на дані аналітичного звіту "Стан суспільної свідомості на Донбасі: оцінки тенденцій, прогнози та рекомендації для державної політики реінтеграції Донбасу".

"Люди не хочуть відсікати Донбас", — зауважила Ірина Бекешкіна.

Крім цього, експертка наголошує на тому, що більшість населення України не вважає людей, які залишилися на окупованих територіях, зрадниками. 

"Абсолютна більшість вважає, що вони жертви, заручники обставин, які склалися. І це дуже важливо", – наголосила вона.

У всіх регіонах підтримують уведення на Донбас миротворців ООН та відновлення виплат мешканцям на окупованих територіях.

Більшість людей не підтримують надання президентові повноти повноважень щодо управління ЗСУ, Нацгвардією та іншими силовиками. Це підтримали лише 19% опитуваних. Причина – страх, що якась влада, особливо військова, перейде в одні руки.

"Попри те, якогось єдиного погляду щодо того, якою має бути державна політика з відновлення суверенітету над окупованими територіями, серед жителів Донецької та Луганської областей немає – 41% із них хочуть миру за всяку ціну, 14% – підтримують ідею надання сепаратистам "особливого статусу", 7% – хочуть введення федеративного устрою, а ще 7% – не проти амністії для всіх учасників бойових дій", - наголосила соціолог.

Зменшення мови ворожнечі, посилення захисту прав людини та вимоги прозорого бюджетування в регіоні – надзвичайно важливі для успішної реінтгерації Донбасу, вважає голова ГО "Донецький інститут інформації" Олексій  Мацука.

"На державному рівні мова ворожнечі не має популяризуватись, має бути певна політика з реінтеграції, політика сприяння поглиблюванню людей в український інформаційний простір.", – наголосив він.  

Окремим пунктом серед рекомендацій, на думку журналіста,   має стояти і вимога прозорого  бюджетного розподілу в  регіоні.

"Люди мають знати, який бюджет сьогодні Донецької та Луганської областей, скільки грошей із нього  виділяється на соціальне забезпечення, розбудову  контрольно-пропускних пунктів, медичну допомогу,  лінію розмежування, роботу з населенням у прифронтовій  зоні, як виконується рішення уряду щодо облаштування КПВВ", – наголосив  Олексій Мацука. За його словами, цих питань практично немає  у площині вирішення  з боку обласних адміністрацій і  ключових стейколдерів. Досі все вирішується в ручному порядку.

"Чим більш успішною буде там реінтеграція на підконтрольних Україні територіях, чим більш успішними вони будуть економічно, тим більш привабливими вони будуть для людей, які зараз перебувають на окупованих територіях", – переконана Ірина Бекешкіна.

Щоб реінтегрувати ці регіони й відновити довіру в державні інститути, зауважують експерти, треба вирішити низку аспектів.  Це безпекові питання, проведення виборів, стимули для економічного розвитку, розблокування  ухвалення рішень на місцевому рівні, розслідування злочинів, вчинених проти державної та комунальної власті. Велику роль відіграє й вирішення проблеми сільських території, яких торкнулася війна, коли в людей  забирали землі на потреби  держави. Висловлюють громадяни й гостру потребу у створенні робочих місць, відновленні роботи підприємств, налагодженні прозорої комунікації.

Нагадаємо, відповідно до досліджень Фонду "Демократичні ініціативи" на Донбасі через три роки після Революції Гідності та рік після початку реформи децентралізації більшість громадян (64%) вкрай низько оцінюють свої можливості впливати навіть на місцеву владу та будь-які суспільні зміни.

Топ комментарии
+26
Хорошо что вы меня не спросили что надо сделать с донбасянами...
показать весь комментарий
16.01.2018 12:38 Ответить
+26
Не отсекать, конечно. А выжечь напалмом, предварительно забрав оттуда горстку нормальных людей, а также домашних животных
показать весь комментарий
16.01.2018 12:39 Ответить
+22
шо за нах? Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 9219
это кого опрашивали - лугандонцев?
показать весь комментарий
16.01.2018 12:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Хорошо что вы меня не спросили что надо сделать с донбасянами...
показать весь комментарий
16.01.2018 12:38 Ответить
Давай вгадаю-тренування операторів БПЛА на виявлення ворожих складів боезапасу і подальше тренування операторів ракет сердньої дальності на знищення цих складів)))
показать весь комментарий
16.01.2018 12:55 Ответить
все что направлено на сокращение популяции и полная поддержка возвращению на историческую родину, пешком, ровно с тем, с чем приехали, то есть налегке...
показать весь комментарий
16.01.2018 12:58 Ответить
проститутка и соска бешкешкина ***** пецина да ей язык пора отрезать за проплаченные фейковые типа исследования кала и мочи пециной....******* флядь хыдовскька..
показать весь комментарий
16.01.2018 13:50 Ответить
Ирине Эриковне, можно простить, ведь она родилась на рассее, в Свердловской области,в одном она права-мирных майданов ожидать не стоит.
показать весь комментарий
16.01.2018 14:08 Ответить
как в анекдоте про кредите на гей клуб, вот, вот и она пускай приходит...
показать весь комментарий
16.01.2018 14:40 Ответить
лично я не хочу платить за востановление Даунбасс,после того ,как они там все разворовали и разгромили со своими российскими друзьями,я лично хорошо и без той помойки живу и мне не нужны эти сепары,если порошенко они нужны пусть сам платит со своих оффшоров за них
показать весь комментарий
16.01.2018 12:58 Ответить
Так есть маленький нюанс: в его офшорах твои денежки лежат.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:00 Ответить
Люди недовольны этим Опросом и Требуют ввести Карантин - от зеков , террористов и психов,а за Нормальных Людей ещё Тлеет Надежда!
показать весь комментарий
16.01.2018 14:19 Ответить
хочешь-не хочешь... а придется...
Согласно Закону про АТО, все убытки за счет бюджета.
показать весь комментарий
16.01.2018 14:10 Ответить
Донбас можна дуже легко відновити - там дуже сприятлива кліматична зона для садівництва і багато водних ресурсів. Там можна виростити стільки садів, що фруктом і ягодами закидати Україну і пів-Європи.
показать весь комментарий
16.01.2018 14:32 Ответить
шо за нах? Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 9219
это кого опрашивали - лугандонцев?
показать весь комментарий
16.01.2018 12:39 Ответить
Цэ карманный "Центр Разумкова" результаты соцопросика подмахнул на днях.
показать весь комментарий
16.01.2018 12:44 Ответить
это очередной шыкаладный бред переданный от агента лолиты. Это продолжение мычания тамжынашилюди - тарговые партнеры.
показать весь комментарий
16.01.2018 12:45 Ответить
Ни Донбасс, ни Крым, ни любой другой даже самый маленький кусочек Украины.
показать весь комментарий
16.01.2018 12:39 Ответить
Не отсекать, конечно. А выжечь напалмом, предварительно забрав оттуда горстку нормальных людей, а также домашних животных
показать весь комментарий
16.01.2018 12:39 Ответить
Мне больше нравится предложение Ляшко по педофилам
показать весь комментарий
16.01.2018 12:46 Ответить
А те 54,7%, которым Лолита нравится - они педофилы, или как?
показать весь комментарий
16.01.2018 12:47 Ответить
Вы эту Лолиту вообще видели? те кому она нравится, однозначно извращенцы!
показать весь комментарий
16.01.2018 12:50 Ответить
а чего. лолиботам она нравится. она им соевые плитки раздает. К стати данные по лолите не последние в ближайшее время будет продолжение материала. Так на рустави 2 сказали.
показать весь комментарий
16.01.2018 12:52 Ответить
нет они вадинтур.
показать весь комментарий
16.01.2018 12:53 Ответить
так агент русни " задний привод" не сам это придумал.
показать весь комментарий
16.01.2018 12:50 Ответить
Хочу побачити акт самокастрації Ляшка на трибуні ВР. Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 5055
показать весь комментарий
16.01.2018 12:51 Ответить
вилами
показать весь комментарий
16.01.2018 12:55 Ответить
А ему то что с того? У него иной орган отвечает за удовлетворение...
показать весь комментарий
16.01.2018 13:02 Ответить
А шо, нормальный пеар ход к выборам: "мені, скотиняки, заради нашої рідної неньки нічого не жалко!" И вилами хрясь-хрясь. Будет президентом.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:09 Ответить
Знаем мы ваши соц опросы .
показать весь комментарий
16.01.2018 12:40 Ответить
вот где йуляха набирает 100500 процентов поддержки-то правильный опрос Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 556
показать весь комментарий
16.01.2018 13:13 Ответить
опрос ишел в ЛДНР и КРЫМУ
показать весь комментарий
16.01.2018 12:41 Ответить
Давайте так - для всіх одні правила, особливих статусів не може бути, особливий статус має бути один і тільки в категорії спеціалістів по психіатрії. Україна має свою затверджену територію з своїм законодовством. Не подобається Україна з її законами - бери атлас і шукай інше місце проживання (це людяний варіант, бо радянська гебня не проводила опитування у корінних жителів Донбасу, а тупо морила їх голодом). Крачка.
показать весь комментарий
16.01.2018 12:49 Ответить
Особливий статус-не голосувати років 25.
показать весь комментарий
16.01.2018 12:56 Ответить
А ще більше українці хочуть, щоб )(уйло здох...
показать весь комментарий
16.01.2018 12:55 Ответить
Только предатели Украины и латентные сепаратисты прикрываясь патриотизмом могут желать отсечения Донбасса. Это наша территория и наши люди, Украины их не бросит!
показать весь комментарий
16.01.2018 12:56 Ответить
у тебя какое кодовое имя в материалах удмуртской охранки?
наверное "соевый ляшко"?
показать весь комментарий
16.01.2018 12:57 Ответить
На контрольно-пропускних пунктах за минулий рік проїзджали майже всі з ордло.Заставити підписатись усіх,хто проїзджає,що він являється громадянином України і не визнає ордло.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:03 Ответить
"Ваші, ваші". Кацапські.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:04 Ответить
Відгородтися
колючим дротом, якщо воювати було нереально і тоді все було б чітко і
зрозуміло:

Відповідно до положень IV Гаазької конвенції 1907 р., IV Женевської конвенції 1949
р.Із фактичним переходом влади з рук законного Уряду до захопившого територію
супротивника останній зобов'язаний вжити всіх залежних від нього заходів до
того, щоб, наскільки це можливо, відновити та забезпечити громадський порядок і
громадське життя, поважаючи існуючі в країні закони
показать весь комментарий
16.01.2018 13:04 Ответить
Наши люди в Украине. А "эт0 не наши" (с)
показать весь комментарий
16.01.2018 13:12 Ответить
Знаю вас, псевдопатриотов... Кроме агрессии *****, совкового заповедника в головах жителей Донбасса, предательства овоща и вы внесли свою лепту в эту ситуацию. Помню еще "Спасибо жителям Донбасса за президента ********", любым способом пытались унизить ту часть украинцев и показать все что они ниже по отношению к другим украинцам. Никогда не нравился такой цинизм и лицемерие части населения и был прав в своих мнениях что это приведет к плохим последствиям.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:22 Ответить
Никто и не предлагает отказ от этих территорий! Речь про их изоляцию (а-ля карантин) пока население не превратится в людей, Интегрировать их в том виде в котором они есть сейчас - САМОУБИЙСТВО!!!
показать весь комментарий
16.01.2018 13:14 Ответить
PS Заявление Бекешкіна аналогично заявлению, что украинцы не хотят отгораживаться от зэков и психов и хотят, что бы психушки и тюрьмы расформировали, а их "жителей" побыстрей "интегрировали" в общество
показать весь комментарий
16.01.2018 13:35 Ответить
Чемодан без ручки
показать весь комментарий
16.01.2018 13:01 Ответить
Да задолбали они своими фейковыми опросами) Где было там сопротивление в том же Донецке и Луганске зимой 2014 и 2013 года, где проукраинское, в том же Харькове зимой под обладминистрацией стояли под украинскими флагами и отстояли город. И я там тоже был с щитом, а были и с фанерными щитами и обычными строительными касками.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:02 Ответить
Відгородтися
колючим дротом треба було одразу (тимчасово), якщо воювати за ці території було нереально і тоді все було б чітко і
зрозуміло:

Відповідно до положень IV Гаазької конвенції 1907 р., IV Женевської конвенції 1949
р.(Із фактичним переходом влади з рук законного Уряду до захопившого територію
супротивника останній зобов'язаний вжити всіх залежних від нього заходів до
того, щоб, наскільки це можливо, відновити та забезпечити громадський порядок і
громадське життя, поважаючи існуючі в країні закони)
показать весь комментарий
16.01.2018 13:03 Ответить
это да...только это обязанности агрессора на оккупированной территории.и не надо все это сваливать на потерпевшую страну,бо в конвенции нет такого.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:12 Ответить
Так, а хто заважав визнати Козлостан окупантом на початку агресії і впродовж 4 останніх років? Тоді все стало б одразу на свої місця
показать весь комментарий
16.01.2018 14:52 Ответить
а тебе оно зачем?что,от этого назавтра ***** застыдалось бы,вернуло мрык,ушло из донбасса и подмело бы за собой? Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 3304
показать весь комментарий
16.01.2018 14:55 Ответить
Щоб ти це собі розумів, нам потрібно було не просто офіційно перекласти відповідальність на кремль, а й перекласти на нього всю фінансову,
моральну і гуманітарну відповідальність за окупацію Донбасу.І цивілізований світ нас би підримав у
цьому.

А вийшло навпаки
- завдячуючи безпринципній гібридній політиці липецького торгаша, весь тягар по
забеспеченню лугандонівських манкуртів ліг на Україну. А якби воно зробило так
як того вимагає закон, то може і війна вже давно до цього часу закінчилася б,
адже кремль навряд тягнув би ці 4 роки фінансування терористів і забеспечення
лугандоівського анклаву
показать весь комментарий
16.01.2018 15:11 Ответить
ну а чого ти туточки клаву тиснешь?збігай-но,переклади Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 1022
показать весь комментарий
16.01.2018 15:18 Ответить
Забув тебе спитати що мені робити.Не вказуй що мені робити і я не скажу куди тобі йти. От країнці тепер і плятять за політичні авантюри і колаборанство торгаша Парашенка
показать весь комментарий
16.01.2018 15:54 Ответить
Нужно вести АТО до победного конца.Пока не освободим все наши земли.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:05 Ответить
Цетр разумкова опять проплаченную херню несет !!!!
показать весь комментарий
16.01.2018 13:09 Ответить
>>підтримують (...) відновлення виплат мешканцям на окупованих територіях.<<
Тобто НАШІ гроші тим хто привів до влали яйцуковича, кричав "Разсія" і чиї діти вбивають наших солдатів? Саме через це чималий відсоток підприємців і працівників комерційних підприємств перейшли на "сірі" схеми роботи та зарплати щоби НЕ годувати ватників. А збережені від викидання у прірву кошти добровільно передають на потреби війська, лікування поранених та допомогу сім'ям загиблих військовців. Так є, так і буде.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:09 Ответить
ну шо,зрада на это скажите?
показать весь комментарий
16.01.2018 13:10 Ответить
Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 4538Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 2833Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 1946
показать весь комментарий
16.01.2018 13:20 Ответить
Не верю. Очередной "опрос" который проводился не выходя из кабинета аналитика.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:31 Ответить
это где такие опросы проводят постоянно???
стену построить на границе с обезьянником этим и границу закрыть.
"поновити виплати" - вот это вобще бред!!
кому? бабкам, котрые одной сракой на двух херах сидят? едут в Волноваху за пенсией и %уесосят Украину при этом. Кого мы там содержим??? Тех кто под наши танки ложился и карателями нас называл? Это они "тамженашилюди" ???
Реинтеграция - то только с условием запрета занимать местным руководящие должности и голосовать на протяжении 10ти лет минимум.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:33 Ответить
Это агент Лолита продал Донбасс еще в 2014 году, запрещая его освобождать с первого дня своего правления. А свои территории страна обязана защищать.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:36 Ответить
Українці не хочуть відсікати Донбас, - Бекешкіна про дані соцопитування - Цензор.НЕТ 7807
показать весь комментарий
16.01.2018 13:42 Ответить
Донбас - це Україна, а "данбасянє" нехай їдуть нах, "за паребрик", звідкіля їхніх "дідов" в ешелонах привіз товариш Сралін у помешкання українців, яких перед тим комуняки виморили голодом.
показать весь комментарий
16.01.2018 13:59 Ответить
ураинцы хотят отсечь головы лолитыной шайке
показать весь комментарий
16.01.2018 14:10 Ответить
А Гризодубо, считает совсем по другому!!
показать весь комментарий
16.01.2018 14:22 Ответить
Донбасс ложил, ложит и будет ложить с прибором на всех и вся кроме россии. Это для них свято. То же про крымчан. Жизненые потребности жителей донбасса, - лишь бы было чего пожевать и грамм 300 *****..ь с утра при этом ни хера ни делая. "Нам все должны" - самый главный лозунг.
показать весь комментарий
16.01.2018 14:24 Ответить
Считаю, что нужно продолжить опрос в Верховной Раде.
показать весь комментарий
16.01.2018 14:29 Ответить
Пусть эту вонючую дыру рашоиды востанавливают
показать весь комментарий
16.01.2018 15:20 Ответить
Понюхал да?
показать весь комментарий
16.01.2018 16:14 Ответить