9497 посетителей онлайн
20 416 91

Прокуратура будет судиться из-за незаконной застройки возле фундамента Десятинной церкви, - Сарган

Прокуратура будет судиться из-за незаконной застройки возле фундамента Десятинной церкви, - Сарган

В понедельник, 5 февраля руководство Прокуратуры города Киева проведет встречу с представителями Национального музея истории Украины, по результатам которой будут сформированы исковые требования по поводу защиты интересов территориальной громады и города Киева от незаконной застройки у фундамента Десятинной церкви.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом на странице в Facebook пишет пресс-секретарь Генпрокурора Юрия Луценко Лариса Сарган.

“По результатам рабочей встречи руководства Прокуратуры города Киева с представителями Музея истории Украины в понедельник будут сформированы исковые требования по поводу защиты интересов территориальной громады и города Киева от незаконной застройки возле фундамента Десятинной церкви", - заявила Сарган.

Кроме того, добавила она, прокуратура города Киева в апелляции будет отстаивать последовательную позицию и будет просить смягчения меры пресечения двум киевлянам, подозреваемым в поджоге незаконно построенного здания Десятинного монастыря УПЦ МП.

“В свою очередь Генпрокурор Юрий Луценко встретился с народными депутатами, которые выразили готовность выступить поручителями подозреваемых", - отметила Сарган.

Как сообщалось, в субботу, 3 февраля несколько сотен активистов провели акцию возле незаконно построенного сооружения-часовни УПЦ МП возле фундамента Десятинной церкви на территории Национального музея истории Украины.

Акция направлена в поддержку арестованных архитекторов Александра Горбаня и Алексея Шемотюка.

Напомним, суд арестовал на 60 суток киевлян Шемотюка и Горбаня за поджог "монастыря" УПЦ МП. Судья Левицкая, отправившая в СИЗО киевлян Шемотюка и Горбаня за поджог самочинной постройки УПЦ МП, заявляет об угрозах в свой адрес. Вместе с тем, была создана группа поддержки арестованных Шемотюка и Горбаня, подозреваемых в поджоге постройки, которая принадлежит УПЦ.

Топ комментарии
+15
Карочє Скліфасовський, коли навалиш кучу ґавна під ГПУ то тебе посадют, а коли побудуєш будинок де не можна будувати, то можеш судитися.
показать весь комментарий
03.02.2018 15:51 Ответить
+13
Вимога одна - БУЛЬДОЗЕР.
показать весь комментарий
03.02.2018 15:55 Ответить
+13
Кримінальний кодекс України

Стаття 197-1. Самовільне зайняття земельної ділянки та самовільне будівництво
1. Самовільне зайняття земельної ділянки, яким завдано значної шкоди її законному володільцю або власнику, -
карається
2. Самовільне зайняття земельної ділянки, вчинене особою, раніше судимою за злочин, передбачений цією статтею, або групою осіб, або щодо земельних ділянок особливо цінних земель, земель в охоронних зонах, зонах санітарної охорони, санітарно-захисних зонах чи зонах особливого режиму використання земель, -
карається
3. Самовільне будівництво будівель або споруд на самовільно зайнятій земельній ділянці, зазначеній у частині першій цієї статті, -
карається
4. Самовільне будівництво будівель або споруд на самовільно зайнятій земельній ділянці, зазначеній у частині другій цієї статті, або вчинене особою, раніше судимою за такий саме злочин або злочин, передбачений частиною третьою цієї статті, -
показать весь комментарий
03.02.2018 15:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Юра Молодец.
показать весь комментарий
03.02.2018 15:51 Ответить
Молодець за возом бігає
Прокуратура будет судиться из-за незаконной застройки возле фундамента Десятинной церкви, - Сарган - Цензор.НЕТ 3274
показать весь комментарий
03.02.2018 15:53 Ответить
Карочє Скліфасовський, коли навалиш кучу ґавна під ГПУ то тебе посадют, а коли побудуєш будинок де не можна будувати, то можеш судитися.
показать весь комментарий
03.02.2018 15:51 Ответить
"Влада розбещує. Абсолютна влада розбещує абсолютно." (с)
показать весь комментарий
03.02.2018 15:57 Ответить
хуже всего, если эту власть дают абсолютным моральным уродам.
показать весь комментарий
03.02.2018 16:00 Ответить
не те що дають, а допускають тих негідників до влади.
показать весь комментарий
03.02.2018 16:02 Ответить
И второе место ,после прошлой первой леди .
показать весь комментарий
03.02.2018 16:11 Ответить
Этот картавый губошлёп и халуй барыги иск составить правильно не сможет, сформулировать свои требования и предъявить претензии.
показать весь комментарий
03.02.2018 15:53 Ответить
Вимога одна - БУЛЬДОЗЕР.
показать весь комментарий
03.02.2018 15:55 Ответить
это значит кланы будут договариваться. На кону - квоты, портфели, голоса...
показать весь комментарий
03.02.2018 15:55 Ответить
...І звичайно бабло.
показать весь комментарий
03.02.2018 15:56 Ответить
Кримінальний кодекс України

Стаття 197-1. Самовільне зайняття земельної ділянки та самовільне будівництво
1. Самовільне зайняття земельної ділянки, яким завдано значної шкоди її законному володільцю або власнику, -
карається
2. Самовільне зайняття земельної ділянки, вчинене особою, раніше судимою за злочин, передбачений цією статтею, або групою осіб, або щодо земельних ділянок особливо цінних земель, земель в охоронних зонах, зонах санітарної охорони, санітарно-захисних зонах чи зонах особливого режиму використання земель, -
карається
3. Самовільне будівництво будівель або споруд на самовільно зайнятій земельній ділянці, зазначеній у частині першій цієї статті, -
карається
4. Самовільне будівництво будівель або споруд на самовільно зайнятій земельній ділянці, зазначеній у частині другій цієї статті, або вчинене особою, раніше судимою за такий саме злочин або злочин, передбачений частиною третьою цієї статті, -
показать весь комментарий
03.02.2018 15:57 Ответить
Юдік не має юридичної освіти.
показать весь комментарий
03.02.2018 15:59 Ответить
ну то отримає скоро.
показать весь комментарий
03.02.2018 16:12 Ответить
краще відповідно до КК
показать весь комментарий
03.02.2018 16:46 Ответить
Дружище вы того... не путайте пиар, с работой!
показать весь комментарий
03.02.2018 16:01 Ответить
ми живемо в час, коли всі грані стерлися. Я вчився в тому самому вузі, що і Луценка - КПІ, але розумів, що з таким вузом в юриспруденції я не розберуся і треба закінчити якийсь дуже пристойний юридичний вУз...до речі, коли на 2-му курсі став вчити теорію кримінального права думав, що прийдеться кидати юриспруденцію, настільки мій технічний вУз відрізняється від юридичного. Це зовсім різін світогляди. Тому, коли призначали Луценка було все зразу зрозуміло.
показать весь комментарий
03.02.2018 16:11 Ответить
к сожалению, там больше проблем с совестью, чем с образованием...
показать весь комментарий
03.02.2018 16:13 Ответить
освіта дуже часто стримує безсовісність. Звичайно, якщо ти сам себе вважаєш хоч трохи професіоналом і ти не можеш поступити інакше, - ти ж профі! тебе просто ламає і скручує від того, що щось робиться непрофесійно.
показать весь комментарий
03.02.2018 16:20 Ответить
Убери єтот странньій ник. Если тьі адвокат - то адвакат! Но никаким образом не уничижительно! Да, я работал в ТОВ "АДВОКАТ-ЗАХИСТ" ул. Богомольца
показать весь комментарий
03.02.2018 19:19 Ответить
не знаю, як змінити. Може підкажеш? я його взяв, коли в судах на адвокатів дивилися саме, як на непотріб. Потім Україну стали закидати позовами до ЄСПЛ і там лупити стягнення з України, і тоді задумалися...я взагалі думаю відмовитися від цього адвокатства.
Ну работал , так работал... а я там не работал и что?
показать весь комментарий
03.02.2018 19:27 Ответить
А що, у КПІ вивчають юриспуденцію?
показать весь комментарий
03.02.2018 16:48 Ответить
я закінчив першим технічний вуз, ну що там не ясно написано?
показать весь комментарий
03.02.2018 16:50 Ответить
Мабуть не дуже якісно написано. Цитую: "Я вчився в тому самому вузі, що і Луценка - КПІ, але розумів, що з таким вузом в юриспруденції я не розберуся і треба закінчити якийсь дуже пристойний юридичний вУз". Я зрозумів так, що у КПІ Ви не отримали гідної юридичної освіти. І, вибачте, пане Адвокатик, в українській юридичній термінології нема скорочення вУз, є ВНЗ (вищий навчальний заклад).
показать весь комментарий
03.02.2018 17:05 Ответить
я тому і виділив літеру УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ.
я прекрасно знаю українську. Ви мабуть вчитель, бо робите дитячі зауваження.
Там все ясно було написано - було посилання на Луценку і всі знають, що таке КПІ. Тут же коротке спілкування.
показать весь комментарий
03.02.2018 17:17 Ответить
Ви не дуже володієте українською, але це зовсім не є проблемою. Скажіть, будь ласка, який ф-т КПІ Ви закінчили? Вибачте, якщо я роздратував Вас персонально, але посилання на ЛуценкУ - це не до мене
показать весь комментарий
03.02.2018 17:22 Ответить
Яке це має значення? спеціальність електрична. Ви мене не роздратували - це практично неможливо. Українську я знаю прекрасно, так само як і російську, англійську - середньо. Дозволяю собі трохи суржику і русизмів. Роблю це навмисно.
показать весь комментарий
03.02.2018 18:01 Ответить
То яким чином Вас занесло на юридичний? Русизми у Вас не навмисні - це Ваше, нікуди діти. Але чому ЮрФак? Питання доходу?
показать весь комментарий
03.02.2018 18:06 Ответить
ви на взаєм не хочете сказати, який маєте фах? щодо русизмів, вони навмисні, зараз є перекладач гугл, якщо хто не знає...зараз відпишу про юр.
показать весь комментарий
03.02.2018 18:12 Ответить
Я ж відповів - КПІ, інженер-механік. Працював 9 років у номерному КБ, потім - у 90-х - у приватному бізнесі, потім - в юрконторі 3-4 роки читав курс захисту бізнесу, який сам і написав. Наразі - науковий редактор щодо фармакології. Укр, рус, ингл - вільно! I'm 58
показать весь комментарий
03.02.2018 18:24 Ответить
Так, походу, ще брав участь у розробці єдиної української системи масових електронних плптежів НБУ. Був менеджером Пілотного проекта, який впровадив у великому місті Одеса!
показать весь комментарий
03.02.2018 18:32 Ответить
ну бачите..Ви також робите помилки.. правильніше, мабуть - "менеджером Пілотного проекту"...
показать весь комментарий
03.02.2018 18:40 Ответить
може я вам напишу щось юридичне в фармокологію?
показать весь комментарий
03.02.2018 20:55 Ответить
Тіки щодо авторських прав, шуткую. Там не юриспуденція - там можливості фармринку! А Вам, друже, який не назвав себе, успіху та натхнення!
показать весь комментарий
03.02.2018 20:59 Ответить
ну чого ви зразу відмовляєтеся? я пишу про багато чого: від штучного інтелекту до...питань оптимізації оподаткування і тд. Можна про використання печаток підприємств...
показать весь комментарий
03.02.2018 21:06 Ответить
1. я мав винаходи і навіть наукові статті по першій професії, але практично кожен ранок , йдучи на роботу задавав собі питання: чи тим я займаюся? і сам себе переконував, що це ж цікаво і потрібно. Врешті решт - не переконав.
2. Щодо доходів, коли я поступав... в юр.академію - доходів ще не було ніяких.. ні в кого, тому - я про це не думав. Це був просто вибір іншої професії.
показать весь комментарий
03.02.2018 18:24 Ответить
Навіщо йшли, якшо не Ваше? Шанс?
показать весь комментарий
03.02.2018 18:26 Ответить
багато треба писати....якщо коротко - так життя склалося...та й особливо не було кому підказати -батьки дуже прості люди з села, мав сам розбиратися, що і до чого.
показать весь комментарий
03.02.2018 18:30 Ответить
Ну то натхнення Вам, друже, та й наснаги!
показать весь комментарий
03.02.2018 20:33 Ответить
якась неадекватність...якої ще наснаги? ви ж питали про минуле...це було написано про події 25-7 річної давності,... времьон очаковскіх і покорєн'я Крима.
показать весь комментарий
03.02.2018 20:37 Ответить
Ну то Вам вирішувати - покорєніє крима, чи шось того!
показать весь комментарий
03.02.2018 21:04 Ответить
Цікавлять винаходи! Я за участь у 6-7 заявках отримав при ССССРРР тіки зо одне
показать весь комментарий
03.02.2018 18:35 Ответить
я маю два з двох. Але там були колективні заявки.
показать весь комментарий
03.02.2018 18:38 Ответить
Ну то що, Адвокатик? Ні, я не вчитель. Закінчив КПІ
показать весь комментарий
03.02.2018 17:56 Ответить
Самим першим? Не зламали і не скрутили? Ви наш ... ще не придумав хто! Не хочу ображати, не бачу підстав!!
показать весь комментарий
03.02.2018 17:17 Ответить
ну добре! ви кращий філолог, ніж я. Я тут не задумуюсь над правописом, коли пишу якусь статтю тоді - уважно. Але в редакціях так перекрутять, що потім свій текст не впізнаєш, ще й з помилками.
показать весь комментарий
03.02.2018 18:36 Ответить
Огласите пожалуйста весь список! Прокуратура будет судиться из-за незаконной застройки возле фундамента Десятинной церкви, - Сарган - Цензор.НЕТ 4470
показать весь комментарий
03.02.2018 16:02 Ответить
В итоге получат по кумполу от ***** и не то, что узаконят, а еще и больше здание отгрохают
показать весь комментарий
03.02.2018 15:58 Ответить
Там є уже проект збудувати величезну церкву прямо над фундаментом Десятинної.
показать весь комментарий
03.02.2018 16:01 Ответить
КТо бы сомневался... у кацапских уродов ничего святого...
показать весь комментарий
03.02.2018 16:02 Ответить
...так мер Києва .....
показать весь комментарий
03.02.2018 16:04 Ответить
Ясно, что попы действовали незаконно, но нужно было довести всё до противостояний, с картинкой для кремлядей, чтобы, наконец, навести правовой порядок. Через опу - это наше всё....
показать весь комментарий
03.02.2018 16:03 Ответить
у гундяеевцев в ВР Украины своя крыша - Бойко, Вилкул, Новинский. И на местах свои прихожане из чиновников есть. Вот и борзеют вражины
Прокуратура судитиметься через незаконну забудову біля фундаменту Десятинної церкви, - Сарган - Цензор.НЕТ 5701
показать весь комментарий
03.02.2018 16:29 Ответить
Совершенно согласен! Нет прав на МАФ - нафиг с поля, но без пиара, поджогов, скандалов. Вьіжигать тихой раскаленной кочергой!
показать весь комментарий
03.02.2018 17:33 Ответить
Привыкли гундяевцы на расеи беспредел чинить. Ну ничего. Чем больше кацапские попы лажают, тем больше от них украинцев отворачиваются
показать весь комментарий
03.02.2018 16:25 Ответить
Свято-Троїцька церква (Велика Васильківська, 51)
Церква була побудована в 1858 році старанням церковного старости купця Миколи Балабухи, який виготовляв знамените київське варення, і священика Єфимія Ботвановского, а також інших благодійників.
До будівництва цієї церкви Троїцький храм знаходився в старому Києві поблизу Софійського собору.
Спочатку церква була побудована в 1772 році. В середині XIX ст. церква була перенесена на Нову Будову. Святинею церкви була стародавня ікона Казанської Божої Матері з написом «Образ Пресвятої Богородиці від Златна воріт, перенесено літа від Адама 7207, від Р.Х. 1699 20 дня жовтня».
Церква і дзвіниця були дерев`яними.
Церква була розібрана солдатами в 1961 році за одну ніч. На святому місці побудували багатоповерховий житловий будинок і ресторан.Прокуратура судитиметься через незаконну забудову біля фундаменту Десятинної церкви, - Сарган - Цензор.НЕТ 4233
показать весь комментарий
03.02.2018 16:29 Ответить
капець, і що робити?
показать весь комментарий
03.02.2018 17:37 Ответить
Споконвічне - Що робити?
показать весь комментарий
03.02.2018 18:44 Ответить
Мафи, базарчики в яких працюють українці, зносять бульдозерами аж свистить. Гундяйске гніздо якось сцикотно, після югиного суду ще й охороняти будуть.
показать весь комментарий
03.02.2018 16:39 Ответить
Дійсно. В чому по суті різниця між МАФами звичайних підприємців і МАФом підприємців, що продають чудeса і свічки?
показать весь комментарий
03.02.2018 16:49 Ответить
Як на мене велика різниця. МАФи підприємців працюють відповідно до українських кодексів або ні, за що мають нести податкову відповідальність. Церква (будь-яка) відділена від держави. Яким чином для ПЦ встановлюють льготні ціни на газ? Маєте - платіть. Ні, наша добра держава, обходячи Конституцію (право на совість), дає преференції ПЦ МП, УП, УАПЦ тощо. А як же сінагоги, касідрели, мечеті?
показать весь комментарий
03.02.2018 17:46 Ответить
Незаконные постройки сносят))Кто не доволен,может подавать в суд.
Может прокуратура не знает законов страны,в которой пытается бдить за законом?
Для сноса незаконной постройки достаточно вердикта местной власти))
показать весь комментарий
03.02.2018 17:04 Ответить
Снести нафиг! Нет МАФам!
показать весь комментарий
03.02.2018 17:10 Ответить
Живу на Борщаговке, рядом с роддомом. Ясень пень, шо папьі пивка хильнуть хотят. Редиски поставили киоск, пардон пивной МАФ, в 100 м от входа в роддом. Седня пошел на рьінок (Дніпро, кто знает) - пива НЕТ! Приятно!
показать весь комментарий
03.02.2018 17:14 Ответить
Интересно, кто из цензоровских киевских писак прийдёт в суд, чтоб поддержать торжество справедливости?
показать весь комментарий
03.02.2018 17:15 Ответить
Сравнение конечно не то , но всёже. Мафы которые даже установлены с разрешением , Кличко бульдозером сносит под чистую , а отхапаный у города по безпределу кусок земли гундяевскими опричниками требует суда. Вы якобы церковники , подлабузники парашенские , вы которые должны проповедовать слово Господне ,сами грех творите нарушая заповеди Господни и одна из них среди иных- не укради. Эти уроды захотели на руинах Десятинной церкви застолбить себе место . Московии и в помине не было , а Десятинная уже стояла .
показать весь комментарий
03.02.2018 17:15 Ответить
Прокуратура будет судиться из-за незаконной застройки возле фундамента Десятинной церкви, - Сарган

Только запрет так званой секты РПЦ МП может прекратить такие застройуи ... но ..
Порошенко стал диаконом Московского Патриархата и принял участие в крестном ходе. ФОТОрепортаж.

https://censor.net/photo_news/93228/poroshenko_stal_diakonom_moskovskogo_patriarhata_i_prinyal_uchastie_v_krestnom_hode_fotoreportaj
показать весь комментарий
03.02.2018 17:22 Ответить
Прокуратура судитиметься через незаконну забудову біля фундаменту Десятинної церкви, - Сарган - Цензор.НЕТ 8420
показать весь комментарий
03.02.2018 17:25 Ответить
гуляй, димон!
показать весь комментарий
03.02.2018 17:35 Ответить
Да не смешите вы своей прокуратурой. Вы куда не влезете -сплошной облом.Все это результат назначения Генпрокурором того существа,которое думает , что он умнее всех.
показать весь комментарий
03.02.2018 17:39 Ответить
дуже оперативно відреагували. Всього 10 років...
показать весь комментарий
03.02.2018 17:40 Ответить
це ще раз доказує що почату справу треба доводити до кінця -
щоб потім знати за що сидиш.
а так -то звичайно обідно...
показать весь комментарий
03.02.2018 17:55 Ответить
незаконный МАФ рпц??
показать весь комментарий
03.02.2018 18:02 Ответить
ну типа мьі тута елей и святводу толкаем, никакого нарко- и пр. содержащего не пуляем. А как жеж ж классика "Религия- опиум для народа"?
показать весь комментарий
03.02.2018 18:14 Ответить
https://newsone.ua/news/economics/tsena-na-haz-dlja-naselenija-mozhet-vyrasti-na-62-opublikovan-dokument-.html Цена на газ - Цена на газ для населения может увеличиться на 62% | NEWSONE Прокуратура судитиметься через незаконну забудову біля фундаменту Десятинної церкви, - Сарган - Цензор.НЕТ 7003
показать весь комментарий
03.02.2018 18:19 Ответить
Прокуратура судитиметься через незаконну забудову біля фундаменту Десятинної церкви, - Сарган - Цензор.НЕТ 6933 https://censor.net/user/34570

https://newsone.ua/news/economics/tsena-na-haz-dlja-naselenija-mozhet-vyrasti-na-62-opublikovan-dokument-.html Цена на газ - Цена на газ для .....

Вы, что хотите сказать, то что не доделали нацисты, украинцы должны доделать?
показать весь комментарий
03.02.2018 18:38 Ответить
пока активисты шум не подняли, ГП даже не почесалась! Сейчас бегут за паровозом, а вся тяжесть - на двух героях, которые сделали великое дело!
показать весь комментарий
03.02.2018 18:38 Ответить
это правильно. и никаких поджогов.
показать весь комментарий
03.02.2018 18:40 Ответить
Нельзя не признать факт, что Петролексеич назначил генпрокурором феерически честного человека: Луценко не берет денег за неборьбу с коррупцией.
показать весь комментарий
03.02.2018 19:52 Ответить
Вангую, що після цього "суду", до якого звернеться прокуратура, виявиться, що мацковський паханат там "усьо побудував законно".
показать весь комментарий
03.02.2018 20:08 Ответить
https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=7400
показать весь комментарий
03.02.2018 21:37 Ответить
в 2017 році захотіли москалі на раші-паРаші заборонити баптистські церкви, оголосили іх екстремістськими і - аля вуа! Не один "самбуд", як в даному випадку, а по всій кацапо-орді заборона, і народу нікуди було рипнутись.
Хотів би пан Кличко закрити цю шарагу, знайшов би як, але ж там сидять такі ж "верующие православніє" і срати вони хотіли на те, що москальський сатанат плюндрує нашу історичну святиню, захоплює всі святі місця в Україні.
Ні одного нового дозволу на будівництво для москальського сатанату!
показать весь комментарий
03.02.2018 22:40 Ответить
Всі три Лаври під москальским сатанатом до цих пір. Печерська лавра, святе місце загарбане ворожим сатанатом, влада нічого не робить. Там кожен день пропаганда за рюзьге мір, адінарот, царя-батюшку, вороже ставлення до всього українського. Ви тільки подумайте, в серці України клубло москальського сатанату... Відмінити незаконі укази Овоща, вигнати сатанат з Печер, як з місця, що охороняє держава, вигнати за незаконе будівництво на територіі архітектурного та історичного пам'ятника. Для москальського сатанату ніяких пільг, платити за комунальні послуги по розцінкам в 10 раз вищим ніж середньоукраїнські, як для ворожої церкви. Ви тільки подивіться що кацапня зробила з українськими церквами в Криму і як оперативно. Робіть хочаб щось!
показать весь комментарий
03.02.2018 22:53 Ответить
Навіщо нам влада , суди якої підтримують російських терористів , окупантів та московських попів терориста гундяєва?
показать весь комментарий
04.02.2018 00:52 Ответить
якби якісно розібралися з цими кацапськими попами, то виявили б 100% злочинців, яких не до людей пускати, а навпаки-ізолювати потрібно, чого ж не вистачає нашим поліцаям
показать весь комментарий
04.02.2018 11:38 Ответить