10180 посетителей онлайн
350 19

Герман: Яценюк должен объявить, что парламентской коалиции больше не существует

Председатель Верховной Рады Украины Арсений Яценюк сегодня на согласительном совете должен объявить, что парламентской коалиции больше не существует.

Об этом заявила заместитель председателя фракции Партии регионов Анна Герман.

«С этого момента должен начаться отсчет 30 дней. Если на протяжении 30 дней не будет сформировано новое парламентское большинство, даже неформальное, скажем, тогда нужно будет стать перед необходимостью проведения в Украине новых досрочных выборов», - отметила она.

После того, как из коалиции вышли два депутата, в ней осталось 225 человек. Для принятия решений в парламенте необходимо 226 голосов.
Источник:  УНИАН
Комментировать
Сортировать:
модератор
показать весь комментарий
17.06.2008 09:39 Ответить
Без Имени
Пани Тереза ещи и что-то говорит?
показать весь комментарий
17.06.2008 10:00 Ответить
Ісраєль-задерли політхом*ячки!
Якщо за статтею діючьої Конституції коаліцію формують виключно депутатські фракції , то й виходити можуть з неї лише й виключно цілими фракціями, але аж ніяк не окремими депутатами .
Хоча , хто з цим не згодний з таким трактуванням положень Конституції може це оскаржити через відповідне подання в КС за роз"ясненням ...
Але попереджую , що інша сторона (тобто коаліція) може також подати зустрічний позов на таку речь як то , чи є вихід окремих депутатів з коаліції автоматичним виходом з фракції , бо за формальною логікою (й юридичною теж) не може якась юридична одиниця формуватися за одними правилами , а розформовуватися за іншими ! Ось приклад цієї логіки - будь яка посада на висшому рівні й призначається , й відсувається одним й тим ж юридичними особами .
Так що не може коаліція формуватися тільки фракціями , а роформовуватися по одинці окремими депутатами . Це юридична колізія й нон-сенс !
показать весь комментарий
17.06.2008 10:10 Ответить
Ять.
Де-юре с Вами согласен.

Но де-факто сейчас в Раде коалиции нет, а есть ситуативное большинство. Такая ситуация не может продолжаться долго.

В общем, по моим прогнозам, быть новым досрочным выборам.
показать весь комментарий
17.06.2008 10:14 Ответить
Ісраєль - хфілософськи ...
Дійсно не може , але питання в тому , що перед тим як оголошувати нові вибори потрібно виконати деякі кадрові речі ...
Коаліція пропрацювала майже 5 місяців , але й досі Держмайно очолює людина чия партія з тріском програла вибори - тобто отримала від виборців червону картку . По-друге - антимонопольний комітет ... Там теж сидить людина , яка не має морального права бути членом виконавчої влади поточного уряду . Так ось - аніхто не буде розформовувати коаліцію доки ці дві людини зниктуть з цих посад . Чому так ? Бо все одно іншого уряду й коаліції очевидно , що не буде йще місяців 5 , а діячому йще потрібно працювати й виконувати бюджетні положення !
показать весь комментарий
17.06.2008 10:24 Ответить
Ять.
Коалиция, которая не сделала это за первые полгода, будучи формально единой, уже не сделает этого, не будучи единой.
показать весь комментарий
17.06.2008 10:39 Ответить
Житняк
Дилетанты, сделав все, что в их силах, обычно говорят себе в оправдание, что работа еще не закончена. Разумеется! Она никогда и не может быть закончена, ибо неправильно начата. Иоганн Вольфганг Гете
показать весь комментарий
17.06.2008 10:49 Ответить
Ісраєль-задерли політхом*ячки!
Крім того , а Вам не здається , що інший шлях має абсолютно рівні юрідичні обгрунтовання ?!
Тобто признання виходу з коаліції юридично еквівалентним виходу з фракції ! А це означає , що депутатів цих можно замінити іншими по списку .
До речі - я осбисто саме за перевибори , бо рахую , що в першу чергу НУНС повинен позбавитись від усіх ПОЦів й інших мерзотників , що обманули виборця цієї партії й тим самим вбили її рейнтинг . В коаліції не може бути депутатів , яки по усім принциповим питанням голосують не як бажає від них виборець, а дивляться на секретаріат !
Це саме й може дати право називати коаліцію дійсно демократичної не тільки за назвою - опирання на волю виборця , а не на волю Балоги чи кого йщесь ! А для такого очищення від шикрової мерзоти () потрібні перевибори !!!
показать весь комментарий
17.06.2008 10:53 Ответить
Ять.
1) Уверен, что по нынешней Конституции ничего этим депутатом не грозит.

2) НУНС уже ничего не поможет. НС(и, возможно, Рухи) сольё(ю)тся с БЮТ, а остальные - с ЕЦ. Рейтинг НУ убил почётный голова
показать весь комментарий
17.06.2008 11:02 Ответить
Ісраєль-задерли політхом*ячки!
1. НС не требо а з ніким об"єднуватися в одну партію , бо в них трохи різні економічні погляди . Причому один НС може зараз акумулювати виборців навіть більше ніж увесь НУНС на останніх виборах, бо подавна більшість пішло від НУНСа саме завдяки присутності в їх списку таких фігурантів як Кріль . Без цих особ вони наберуть не меньше , а більше .
2. До ПОЦів може хоч 500 політиканів перебігти - все одно буде ефект есдеко-СПУушний . Тобто цей список як чорна дира - хто до нього попаде , той як політик й депутат помножиться на нуль . Якщо казати про "почётный голова" , то хочу нагадати , що з Ющом зараз не НУНС асоціюється а саме ПОЦи - ось їх рейтинг він й вб"є . Хоча то спірне питання хто там рейтинг-кілер : чи то тіньовий лідер Балога , чи то Криль з Белозіршою , чи то сам Ющ ! Зараз лідер там Славік Кириленко й я не думаю , що навіть Зварич , не кажучи про Гриценко й Яценюка дуже бажать зробити політичні харакірі вступившив в відверте лайно без рейтинга ! Гриценко вже грає свою гру - він скоріше піде до НС , та й Яценюк не виглядає ідіотом !
показать весь комментарий
17.06.2008 11:46 Ответить
Ять.
Рейтинг НС показателен в Киеве - меньше 2%.

Так что будущее этой организации: или слиться с БЮТ, или забвение.

Что такое "ПОЦ"? ЕЦ? Будьте любезны, не разбрасывайтесь жаргонными словами. Это Вас не красит. Так вот, что в эту "компашку" многие из НУНС побегут, очевидно.
показать весь комментарий
17.06.2008 11:55 Ответить
Ісраєль-задерли політхом*ячки!
Ну якщо будемо міряти рейтинги партій по місцевим виборам , то саме жалюгідне падіння рейтингі в природних регіонах саме в ПР ... Але я не дуже довіряю такому засобу міряти рейтинги ! Тим більш , що на вибори в Київі прийшло всього половина виборців й саме виборці БЮТу й НУНСу проігнорували ці вибори тому , що не було єдиного кандидату в мери й ця категорія (особливо молоді) просто трохи забула , що й !
Крім того, не забувайте , про партії Кличка й Катеринчука . У Віталіка як мінімум половина виборців НУНСа й у Катеринчука 99% . А це вже як мінімум 15% з тих , що голосували ! А це навіть більше , ніж в вересні 2007 по Київу (в відсотковому виразі) .
показать весь комментарий
17.06.2008 12:24 Ответить
Ять.
В процентном отношении рейтинг ПР в 2007 году стал больше на 2%, чем на выборах 2006 года, при том , что избирателей, проголосовавших за данную политсилу, стало меньше на 150 тыс.

Что касается киевских выборов, то, напротив, уверен, что они более чем показательны(заметим в скобках, что Киев - это квинтэссенция "оранжевой" Украины).
1) Часть "оранжевых избирателей" разочаровалась в своих кумирах и не пришла на выборы
2) НУНС на киевских выборах возглавлял лично пан Луценко, и они набрали меньше, чем "Свобода"
3) БЮТ в 2007 году набрал в Киеве более 44%, на последних киевских выборах - 22%. При том, что именно БЮТ был инициатором перевыборов.

Так что на следующих досрочных выборах БЮТ придёт изрядно потрёпанной, а НУ(НС) вообще рискует не преодолеть 3% барьер
показать весь комментарий
17.06.2008 12:39 Ответить
Ісраєль...чия бы корова мукала
Скільки можно повторювати одне й теж ?
Раніше , ніж робити певні оцінки , требо вивчити історію "матеріалу" , щоб потін не прийлося "сісти у калюжу". Ось Ви ,наприклад, дивилися порівнянні оцінки місцевих виборів й виборів загальних ?!
1. А ось я подивився й може Вас сдивую - навіть тоді , коли не майже не можно було прийти на загальні й проінорувати міскі (бо вони були одночастно) навіть тоді на виборах в Київраду за той же НУНС й БЮТ голосувало значно меньше , ніж на виборах в Раду ! Так було й в 2006 , коли на виборах в ВР БЮТ отримав в Київі 38% , а в Київраду за нього проголосувало десь 25% .
2. Й потім , я вже в 5 раз півторюю - візміть останні місцеві вибори в Донбасі - там де ПР набирав по 80% на місцевих він отримав меньше 40%
показать весь комментарий
17.06.2008 15:08 Ответить
Житняк
Наивняк!!!! Вас опыт Киева ничему не научил? Это совершенно непонятное образование НУНС уже фактически не существует и будет упиратся всемя частями тела только бы не было выборов.
Но это от них уже не зависит т.к в октябре ПР И КПУ ложат свои мандаты и наш прЮзидент распускает Раду.Интересно,что он бестолковый думал когда год назад издал свой исторический указ и создал прецендент с роспуском Рады на основании сложения полномочий 150 депутатами?
показать весь комментарий
17.06.2008 11:07 Ответить
Без Имени
о чем он думал.Это не его удел.Думать он перестал,когда под белые рученьки его занесли в тронный зал ВР и обрекли класть чистые руки на библию.
показать весь комментарий
17.06.2008 11:14 Ответить
Житняк
показать весь комментарий
17.06.2008 11:18 Ответить
Ісраєль-задерли політхом*ячки!
Це Ви наівняк . Подавна більшість політологів сходяться на тому факті , що зараз перевибори вігідні саме БЮТу й Тимосі ! Це раз ...
По-друге , ось яка Вам бажається , Ви усі голубці прям на лайнашки изводити себе так бажаєте , щоб НУНС зник , а на його місце прийшов ПОЦ . Але реальність зовсім інша й вона пов"язанна з причиною падіння рейтинга НУНСа совсім іншою , ніж вам усім того бажалося ! А прична як раз в утому, що виборець НУНСа аж ніяк не бажає вашу ширку - ось в чому справа , а НУНС продралися багато , хто бажає . Ось вони й є саме рейтинг-кілери НУНСу .
Так ось , саме смішне , що йще якихось 4 місяці вони були погано репрезинтованні . Але завдяки ПОЦу все змінилося !
Тепер виборець НУНСу точно знає , що наступний НУНС якщо буде , то він буде так би мовити "ширка-free" !
Ось тому , моя думка , що це не важливо як буде назватися блок : чи НУ , чи НС , чи знов таки НУНС (що не бажанно) - головне , що зараз виборець буде знати , що це вже "ширка-free" партія стовідсотково , бо "ширка-full" буде виключно в межах своєї власної партії ПОЦ !
показать весь комментарий
17.06.2008 12:03 Ответить
показать весь комментарий
17.06.2008 10:10 Ответить