11945 посетителей онлайн
16 285 58

12 из 15 православных церквей признают автокефалию УПЦ, - Филарет

12 из 15 православных церквей признают автокефалию УПЦ, - Филарет

Предстоятель Украинской православной церкви Киевского патриархата Филарет считает, что 12 из 15 православных церквей признают автокефалию УПЦ.

Об этом он сказал в интервью "Украинской правде", передает lb.ua.

"Я думаю, все греческие церкви признают, Румынская признает, а еще - Польская церковь, Чехословацкая церковь. Думаю, также признает и Грузинская. Под вопросом Антиохийская церковь [с центром в столице Сирии], которая полностью зависит от Московского патриархата. И Сербская ... Если из 15 церквей три не признают, то 12 признают. По количеству епископов и верующих это будет большинство", - заявил Филарет.

Он считает, что для вселенского патриарха Варфоломея вопрос предоставления автокефалии должен быть принципиальным. "Если он и на этот раз Томос не даст, то это будет означать, что хоть он и вселенский патриарх, а влияния не имеет. А Москва, хоть и не первая, но то, что хочет, то и делает в православии", - сказал Филарет.

По его данным, Варфоломей сейчас твердо стоит на позиции предоставления автокефалии УПЦ, но Россия делает все возможное, чтобы не допустить этого.

"Вселенский патриарх создал комиссию из трех митрополитов, которые объезжают поместные церкви и информируют о своих намерениях. В то же время Москва рассылает по всем тем же церквях своих представителей, которые агитируют глав церквей, чтобы они не поддерживали вселенского патриарха. Кроме того, Украинская церковь Московского патриархата не знаю сколько десятков тысяч обращений рассылает по приходам и епархиям, чтобы они подписывали и отправляли вселенскому патриарху с просьбой не предоставлять Томос. Часть верующих подписывает, но подавляющее большинство отказывается. Москва задействовала все силы - не только по церковной линии, но и по государственной, чтобы не допустить предоставления Томоса", - сказал Филарет.

Топ комментарии
+36
12 из 15 православных церквей признают автокефалию УПЦ, - Филарет - Цензор.НЕТ 4665
показать весь комментарий
14.06.2018 10:20 Ответить
+13
Ну як завжди. Маасква може тільки підісрати, це її всьо.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:24 Ответить
+13
Ясний-красний, ляжуть кістьми, бо без України вони не мають свого коріння. Ніхто і звати ніяк.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
12 из 15 православных церквей признают автокефалию УПЦ, - Филарет - Цензор.НЕТ 4665
показать весь комментарий
14.06.2018 10:20 Ответить
Якщо Варфоломій видасть Томос то у путіна є план Б, він делегує в нову церкву стільки приходів, щоб мати там більшість і поставити свого промосковського патріарха після смерті Філарета, яка вже не за горами! Навіть якщо ми виборемо Томос та автокефалію, нам потрібно буде ще втримати церкву від московських агентів, яких там і сьогодні немало! Весь цей цирк з автокефалією започаткований путіним, щоб дати порошенку піар перед виборами! Насправді путіну все одно скільки промосковських церковних чиновників буде в Україні, він захопить владу в будь якій автокефальній українській церкві, просто через арифметичну більшість промосковських попів та епископів, які підуть в нову церкву "об'єднуватись". Тому правильніше об'єднуватись навколо православної УГКЦ, яка вже має свого патріарха, має визнання у світі та приходи по всій планеті. УГКЦ історичний противник та супротивник КДБ та комуністів, тому захопити владу в УГКЦ путін та ФСБ не зможуть ніколи і саме навколо цієї історичної української церкви, започаткованої на Русі ще до хрещення Києва, відправленням Константинопольским патріархом ТРЬОХ!!! грецьких єпископів з Охридського архієпископства (грецька македонська церква) в руську столицю Пліснеськ та інші руські міста ще у 864 році!!!! Наша українська церква - УГКЦ веде свою історію від церкви апостола Павла, який започаткував християнство в Греції! УГКЦ ніколи не була під впливом дикунської москви та дикунських московських попів та синодів! УГКЦ зберегла справжню автентичність справжнього православ'я часів раннього християнства і є справжньою європейською церквою, визнаною у Європі та світі! Всі ці пляски навколо об'єднання колишніх КДБшних попів з діючими КДБшними попами, це все лише дурний піар та лукавство! Об'єднуватись потрібно навколо правдивої православної церкви, яка веде свою історію від апостола Павла!
показать весь комментарий
14.06.2018 10:38 Ответить
Ну як завжди. Маасква може тільки підісрати, це її всьо.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:24 Ответить
будет затягивать и мешать до последнего и ресурсов на это жалеть не будут, уж поверьте
показать весь комментарий
14.06.2018 10:26 Ответить
Ресурсов и влияния у евреев больше, чем у кацорылых.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:28 Ответить
Ясний-красний, ляжуть кістьми, бо без України вони не мають свого коріння. Ніхто і звати ніяк.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:31 Ответить
коріння то вони своє мають, але не від України, але не хочуть цього визнавати, бо прийдеться знову всю історію переписувати, а так вчепились до України, щоб підтверджуати ніби свою цивілізованість і древність, а насправді древності то їм теж вистачає від первісно-общинних племен московських боліт, яких руси цивілізували, а от цивілізованість, і почалась, коли руси прийшли, а потім монголи. стидаються своєї справжньої історії.
показать весь комментарий
14.06.2018 16:32 Ответить
У боротьбі зі злом добро стає сильнішим і якіснішим.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:24 Ответить
Особливо "добро" помогло коли мільйони здихали від голоду, створеного "злом"... Нахріна ці казочки тут? Яхве, який міг тупо всіх затопити бо так простіше, раптом став добреньким і його хвилює шо Вася Попкін подумав, коли Петя Васін образив його собаку.
показать весь комментарий
14.06.2018 11:45 Ответить
Шо за брєд?
показать весь комментарий
14.06.2018 17:09 Ответить
У тебе скільки класів освіти? Чи ти тільки навчився повзати на колінах та розмахувати правою рукою перед бурмотінням молитвок?
показать весь комментарий
14.06.2018 17:26 Ответить
https://censor.net/user/402400, у мене 2 вищих освіти: історик і юрист. А в тебе скільки? Чи ти розумний тільки перед монітором?
показать весь комментарий
14.06.2018 17:37 Ответить
Это то хорошо. Но вот ращисткая кгбэшная и её обслуга не признают. Ватные мракобесы хорошо платят.....Вселенскому Патриархату.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:24 Ответить
добре, щоби це сталося,
ну а пап запише це до своїх перемог - так він такий і є!
показать весь комментарий
14.06.2018 10:25 Ответить
Аллах акбар! Официально признали католическое Рождество выходным днем, а мусульманское Рождество опустили? И вообще, у евреев классная церковь - ездят бесплатно в Иерусалим. Прямое нарушение Конституции - вмешательство государства в дела отделенной от него церкви!
показать весь комментарий
14.06.2018 10:54 Ответить
Шалом! ))) і не кажіть))) - коло кожної Християнської Церкви повинен бути Мусульманський мінарет і Синагога - і все буде в чоколяті!
показать весь комментарий
14.06.2018 10:59 Ответить
Ну мы же светское государство. Так в какой-то книжке написали, канституцыя вроде на обложке написано
показать весь комментарий
14.06.2018 11:10 Ответить
ну той що), а на другий термін треба обиратися - хоч як!
а то ***** нападе, чи ще якось!
показать весь комментарий
14.06.2018 11:13 Ответить
Иначе пичалька светит )
показать весь комментарий
14.06.2018 11:20 Ответить
точно, без петра - не буде життя па-новому!
показать весь комментарий
14.06.2018 11:23 Ответить
"Улыбаемся и машем" )
показать весь комментарий
14.06.2018 11:53 Ответить
буде "новий курс", взад на парашу
показать весь комментарий
14.06.2018 16:37 Ответить
Очень перживаешь за Украину,мордва позорная? Все что вы можете сделать,это разбежаться и шлепнуться об стену , все остальное не ваше псячье дело...
показать весь комментарий
14.06.2018 12:27 Ответить
кацапка, і в чому полягає втручання?
показать весь комментарий
14.06.2018 16:36 Ответить
ну не то що вОна, що завдяки тому, що підписала договір з х...лом, вдалося його визнати недійсним.
показать весь комментарий
14.06.2018 16:34 Ответить
Як завжди бреше, хоче він тільки влади і більш нічого, такий самий як Порох
показать весь комментарий
14.06.2018 10:25 Ответить
Тоді нехай українська церква підпорядковується й надалі московії?
показать весь комментарий
14.06.2018 10:28 Ответить
Якби в Україні була одна Православна Церква, то Москві не було б на кого тут опертися. А зараз є. Насамперед - на Московський Патріархат, на частину проросійськи налаштованого населення і чиновників. Вони і є підгрунтям для дій Москви. А якби була одна Церква, то цього підгрунтя у Росії просто не було б.

https://censor.net/user/428323

Як завжди бреше, хоче він тільки влади і більш нічого, такий самий як Порох
показать весь комментарий
14.06.2018 10:33 Ответить
Коли нададуть Томос, уся маячня з московитами і закінчиться.
Але ... оце "коли" все тягнеться й тягнеться...
показать весь комментарий
14.06.2018 10:25 Ответить
Церкви тянут бабло из людей ни за что.
Нужна церковь - идите к католикам.
Там хоть скамейки есть и сделано для людей всё.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:27 Ответить
Взагалі-то лавочки є і у грецьких. і у сербських православних церквах... Ніякі канони не прописують ні православним, ні католикам, як молитися - стоячи чи сидячи
показать весь комментарий
14.06.2018 10:36 Ответить
100% 👍😎
показать весь комментарий
14.06.2018 12:27 Ответить
Від наРосії ніколи не можна очікувати ЛЮБОЇ доброї справи, добрих починань, підтримки. Про це говорить вся історія наРосії (особливо в стосунках з Україною). Ізвічний воріг.
показать весь комментарий
14.06.2018 10:27 Ответить
Капитан Очевидность пожаловал )
показать весь комментарий
14.06.2018 10:30 Ответить
Когда польза от религии - реальная:
12 із 15 православних церков визнають автокефалію УПЦ, - Філарет - Цензор.НЕТ 4281
показать весь комментарий
14.06.2018 10:29 Ответить
7526!
показать весь комментарий
14.06.2018 10:35 Ответить
Передаешь код украденной карты?
показать весь комментарий
14.06.2018 12:32 Ответить
а ще разом з Моцквою провалу чекають і зрадогниди Чому? Тому що все що погано для країни буде погано і для Пороха а значить добре для зраадоговенної шобли..Слідкуйте за їхньою реакцією на цю тему..
показать весь комментарий
14.06.2018 10:46 Ответить
Походу, саме ти і є та сама зрадогнида, жирна і тупа як і все ваше гнидяче племя.
показать весь комментарий
14.06.2018 11:43 Ответить
Дележка БАБЛА по-церковному) Еще троим забашлять и дело в шляпе!
показать весь комментарий
14.06.2018 10:50 Ответить
Главное - один из потоков денег в нарассию уменшится
показать весь комментарий
14.06.2018 10:52 Ответить
Сегодня создание Единой православной церкви Украины дело безусловно НЕОБХОДИМОЕ! Желаю служителям Веры успеха в этом деле! Другое дело - в будущем на планете будет только одно Вероучение и это не будет НИ ОДНО из нынешних!
показать весь комментарий
14.06.2018 11:24 Ответить
На жаль, в Україні ще дуже багато тупого прокацапського бидла, яке ходить в "церкву" москальсько-гундяєвського сатанату. Вважаю, що на даному етапі становлення України, як країни вільної від кацапо-орди, цю ординську секту, як ворожу, україноненависницьку, треба заборонити на державному рівні. Вона, ця кгбістсько-гундяєвська секта, несе неприховану загрозу нашій Державності. Сумно, коли де-хто з ніби-то Патріотів України, під час війни з козломордією, ходить в прокляту кацапо-ординську "церкву", навіть знаючи, що гундяєвські шамани "благословляють" ординців на вбивство наших співвітчизників.
показать весь комментарий
14.06.2018 11:36 Ответить
Санта-Барбара какая-то) Какой-то дед, должен что-то подписать, чтобы другие лентяи имели больше бабла, а московские лентяи - меньше. Все это поддерживают, или, приняв "подарок" от Москвы - не поддерживают третьи лентяи, которые с умным видом будут спорить о прямо противоположном. А как же "мудрость" и т.д.? Пхе, да они столетиями яростно резались(вернее большей частью резалось быдло) из-за "проблем" навроде - был ли какой-то фокусник яхвомужиком, или мужикояхве. Или какова плотность "св. духа"))
Илон Маск! Не читай этой новости, ибо риск погибнуть от разрыва живота - крайне вялик)

Тутмас! Партия! Филярет!
показать весь комментарий
14.06.2018 11:40 Ответить
"Я думаю, все греческие церкви признают, Румынская признает, а еще - Польская церковь, Чехословацкая церковь. Думаю, также признает и Грузинская. Под вопросом Антиохийская церковь [с центром в столице Сирии], которая полностью зависит от Московского патриархата. И Сербская ... Если из 15 церквей три не признают, то 12 признают. По количеству епископов и верующих это будет большинство.

Силен Филарет в арифметике! Не знаю, как по числу епископов, но по числу верующих православных РПЦ точно много больше прочих, разве что Филарет так считает, что в Грузии или Румынии все верующие, а в России - 1% населения. Конечно, точно знать невозможно, но старый раскольник ляпает, что ему выгодно.
показать весь комментарий
14.06.2018 11:46 Ответить
Создание автокефальной укр. церкви дело нужное для воспитания народа в духе атеизма и научного мировоззрения, в очередной раз попы покажут, что ради бабла готовы плевать на все свои каноны и догматы, прогибаясь перед обильно кормящей их светской властью.
показать весь комментарий
14.06.2018 11:48 Ответить
Пох!
показать весь комментарий
14.06.2018 12:17 Ответить
Приєднуйтесь до УГКЦ і не партеся . УГКЦ - сама православніша зі всіх православних церков . Місток дружби між католиками та православними . Обряди і антураж - все як в православних , навіть православніше . Повністю визнані всім християнським світом . Місток дружби , Віри і взаєморозуміння .
показать весь комментарий
14.06.2018 12:24 Ответить
Это не плохой вариант, но "верующие" обычно (в большинстве) не очень думающие люди, твёрдого собственного мнения и понимания не имеют, поэтому "упрутся рогами" и будут стоят на своём по конца (хотя по логике "римский папа" как глава церкви куда "легитимнее" константинопольского патриарха по первенству Рима как бывшей и ПЕРВОЙ столицы империи. Ну, а в общем, я не сторонник христианства в целом, ибо это религия РАБОВ, для рабов империи, как и религиозного культа вообще, я не верующий, а знающий и мои познания мира куда глубже, чем любая религия (кроме буддистской философии) и современной физики (тоже такой же религии со своими "священными коровами" - постулатами и аксиомами, которые по сути неверны, поэтому искажают "научную картину мира")!
показать весь комментарий
14.06.2018 12:47 Ответить
Одне погано в УГКЦ - користуються не рідним для нас календарем (по якому ми народились , живемо і помремо ) , а якимось дикунським , покрученим , юліанським , по якому ніхто не живе і який є чужим для нас . Але й православні грішать цією огидою (живуть по чужому , не рідному календарі . Час виправить . Люди хочуть порядку .
показать весь комментарий
14.06.2018 12:37 Ответить
О коментаторы! за такие легкомысленные высказывания о религии и Церкви, если вы не раскаетесь в этом, рано или поздно наказание придёт! Это весьма неблагоприятным образом может отразиться на вашей судьбе.Неоднократно приходилось видеть горькие опыты. Зачем портить отношения с Богом ? Будьте джентельменами, научитесь ставить себя на место других. Не судите и не судимы будете . Если бы люди относились с любовью и пониманием друг ко другу то не когда бы не было войны, и Крым с Донбассом были бы на месте. Желаю всем счастья !!!
показать весь комментарий
15.06.2018 14:46 Ответить
У 13 столітті після окупації провінції Русі - Києва її колонії угрофінського краю Залешья, воно стало колонією але вже ординців "Золотої Орди" їхнім московським улусом. І з нього за 300 років «монголо -татарского ярма» "Золотої Орди" втекло все і так мізерно нечисленне славяно- руське і увійшло до складу слов'янського ВКЛ. Який був славяно- балтським центром Русі форпостом цивілізаційної Європи на Сході на межi з жахливою личаковою ордою.
Ось цієї правди і боїться не слов'янська і не руська і придумана тільки в 18 столітті нібито Росія і її підлі нещирі політики, священнослужителі та історики. Саме для приховування правди про Московію - орду брехливі пси опричники кривавого )(уйла із побудованого татарами і ставшим фашистським лігвом кремля переписують історію слов'янської Русі-України, нацьковують свого ланцюгового кгбешного бандита - злодія патріарха РПЦ кирила - гундоса на рідну нам українцям УПЦ КП. Та мріють щоб і в духовноМУ житті продовжувати контролювати слов'янську Русь -Україну, і щоб з часом знищити її або зробити своїй кацапскою колонією як це вже було і не раз в кривавому історичному минулому слов'янської Русi-України.
показать весь комментарий
17.06.2018 18:51 Ответить
Московський КГБешний - бандитський патріархат РПЦ у личаковій паРаші він що московитський - російський чи руський?
Мало хто знає те що поцупивши у Русі - України найменування Русь ворожі нам московські церковники почали злочинно використовувати лише тільки з 1930 року. Саме тоді "Православна російська церква" підступно була замаскована кремлівськими коммунофашистами під нібито "Руську Православну Церкву", і відповідно отоді "Патріарх Московський і всієї Росії" став вперше незаконно злочинно називати сам себе "Московський і всієї Русі".
Таким чином, був здійснено такий бісівський злочин, на що навіть жахливий татарин цар москалів личкарів Петро І - (Нариш) не наважився, адже для назви кацапською церкви і титулу головного московського попа в 1930 році було вкрадено в України, безпосередньо, саме слово "Русь".
показать весь комментарий
17.06.2018 19:19 Ответить