8766 посетителей онлайн

В Винницкой области запретили ношение военной формы гражданскими, - ОГА

В Винницкой области запретили ношение военной формы гражданскими, - ОГА

Совет обороны Винницкой области принял решение о запрете ношения гражданским лицам военной формы.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-службу Винницкой ОГА.

"В соответствии с законом Украины "Об утверждении указа президента Украины "О введении военного положения в Украине" 30 ноября 2018 года советом обороны Винницкой области принято решение о запрете ношения в Винницкой области гражданским лицам военной формы одежды и ее элементов, кроме военнослужащих Вооруженных сил Украины, Службы безопасности Украины, Национальной гвардии Украины, Государственной пограничной службы Украины и других военных формирований, образованных в соответствии с законами Украины", - говорится в сообщении.

Отмечается, что на случаи безосновательного ношения военной формы будут реагировать правоохранительные органы, осуществляя проверку документов и возможную принадлежность к незаконным военным формированиям.

Напомним, 26 ноября Верховная Рада проголосовала за введение военного положения сроком на 30 дней в таких областях, как Винницкая, Луганская, Донецкая, Запорожская, Николаевская, Одесская, Сумская, Харьковская, Черниговская, Херсонская, а также это касается внутренних вод Азово-Керченской акватории.

Решение о введении военного положения принято в связи с актом агрессии России против Украины в Керченском проливе. В результате незаконных действий российских силовиков были захвачены три корабля ВМС Украины и взяты в плен 24 украинских военнослужащих.

Топ комментарии
+21
Правильно. Військову форму треба заслужити. Кумарить цивільне бидло в однострої.
показать весь комментарий
30.11.2018 20:15 Ответить
+20
В Винницкой области запретили ношение военной формы гражданскими, - ОГА - Цензор.НЕТ 8793
показать весь комментарий
30.11.2018 20:38 Ответить
+16
В Винницкой области запретили ношение военной формы гражданскими, - ОГА - Цензор.НЕТ 8069
показать весь комментарий
30.11.2018 20:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
я таких не зустрічала в Дніпрі. Мені просто цікаво, чи дозволено їм після демобілізації носити однострій? Хоча, ви праві, напевно, вони мабуть не хочуть його вдягати.
показать весь комментарий
30.11.2018 21:40 Ответить
Вдягають, але рідко. Саме ті хто відслужив- мають право ходити в однострої.
Звісно ж і Воїни ВСУ.
показать весь комментарий
30.11.2018 21:50 Ответить
От саме про це я і хотів сказать... Після звільнення в запас військовослужбовці отримують виписку з наказу, де зазначено про їх право носіння військової форми... Однак, реально, ніхто її не одягає - хіба що, польову... На риболовлю, полювання, бо найбільш зручна і практична...
показать весь комментарий
01.12.2018 08:45 Ответить
Та к це ж форменное безобразие куме.
-Я б сказав геноцид
У Вінницькій області заборонили носіння військової форми цивільними, - ОДА - Цензор.НЕТ 9402
показать весь комментарий
30.11.2018 21:24 Ответить
У Вінницькій області заборонили носіння військової форми цивільними, - ОДА - Цензор.НЕТ 317
показать весь комментарий
30.11.2018 21:49 Ответить
скатѢртью дорога...
показать весь комментарий
30.11.2018 22:34 Ответить
...о мій "форест" напружився...
показать весь комментарий
30.11.2018 21:51 Ответить
Так это еще при Януковиче хотели запретить. Вообще немало из того, что при Януковиче хотели запретить и что рьяно критиковали, сейчас принято снова. То ж диктаторские законы, когда их принимает кто-то другой, а когда ты эти же законы принимаешь, то ж уже законная необходимость
показать весь комментарий
30.11.2018 22:05 Ответить
Несколько вопросов (пока дураки воюют с формой. Украинско кстати)...
Зачем Порошенко (не путайте сюда Гройсмана) наращивает объем торговли с агрессором"?
Говорят, что в этом году, по сравнению с предыдущим, товарооборот увеличится на 40 %.
Но, ведь даже дураку понятно, что увеличение объемов товарооборота привязывает нашу экономику к российской и делает ее уязвимой от возможных инфляционных колебаний внутри самой РФ.
А усиление санкции против России, (вкупе с надвигающимся кризисом), имеет целью вывести экономику России из равновесия, усилить инфляционные процессы и, как минимум, лишить ЕЕ способности финансировать и расширять агрессию.

В этом случае рост инфляция в России неизбежно повлечёт за собой увеличение инфляцию в Украине.
Вывод:
Если Порошенко, вопя "Геть від Москви", тем не менее всё теснее привязывает нашу економику к российской, то на кого он работает?
На Украину? - Где уж тут...
На Россию? - Ну, как-то с трудом верится. По крайне мере без прямого умысла... Ибо если на Западе раскусят - мало не покажется....
На себя? - Скорее всего. В этом и состоит его главный патриотизм: набивать карманы! А все остальное - как получится..
показать весь комментарий
30.11.2018 22:10 Ответить
А ты считал сколько бизнеса у оппоблока и за життя в рф?
показать весь комментарий
30.11.2018 22:14 Ответить
І в зятя Юлі Чєчьоткіна чималий бізнес в РФ.

І в окупованому Криму.
показать весь комментарий
01.12.2018 08:06 Ответить
Торгуют с ********** потому, что иначе придется закрыть многие украинские заводы. Их продукция никому не нужна кроме *********, поэтому закроют и куча людей останется без работы. А кое что покупают в ********* потому, что если эти товары покупать в Европе, то они будут в 2-3 раза дороже и тв первый начнешь плакать про высокие цены.
Готовы остаться без работы и многие товары подорожают сильно? Тогда можно прекращать торговлю с **********.
показать весь комментарий
01.12.2018 09:15 Ответить
А в 2017 году его не было?
А вРотерДам+ тебя не смущает?
показать весь комментарий
30.11.2018 22:16 Ответить
Ну і подача на Цензорі... Вершина непрофесіоналізму.
Заборонили носити УКРАЇНСЬКУ форму і її елементи та тканину УКРАЇНСЬКИЙ камуфляж??? Якщо так - то схвалюю.
Заборонили БУДЬ_ЯКИЙ одяг схожий на військовий і БУДЬ_ЯКІ тканини камуфляж? Тоді це кретинське рішення, за яке треба яйки відривати тим, хто придумав таку хєрню.
показать весь комментарий
30.11.2018 22:40 Ответить
Во-первых, камуфляж не есть форма. Во-вторых, о какой форме идёт речь? В- третих, я млею от масы бравых вояк отметившихся бестолковыми коментариями "бравых вояк"
показать весь комментарий
30.11.2018 22:54 Ответить
А КОГО ТАМ ОХРАНЯЮТ !?)
показать весь комментарий
01.12.2018 00:46 Ответить
омеляну сообщите, а то он уже вырядился.
показать весь комментарий
01.12.2018 01:18 Ответить
"Діти заплакали"
Як, питаєте, армія ставиться до введення військового стану?
Навіть не знаю, що вам відповісти.
Ось, що повинен відповісти плавець - дитині, якої в школі ввели обов'язкове плавання? Але вона не хоче.
Ну, найлогічніше сказати - треба вчитися плавати, а то можеш потонути.
Але це ж дитина. Їй же важко уявити, що саме вона може потонути.
"А я в воду не полізу!" "А прийде тато і мене врятує." "А я буду купатися там, де мілко, або у ванній".
Дитяча гра в логіку, розумієте?
Наше суспільство, в чималої частині - та ж дитина.
Вона все уявляє з позиції свого маленького світу. У ньому все просто. Можна купатися там, де мілко, і не тонути. Якщо зустрінеш лева - можна міцно заплющити очі, і лев зникне.
І у вогонь дивитися навіть цікаво, якщо не називати його пожежею.
І обов'язково, ну ось обов'язково - завжди хтось прийде і врятує.
Як дорослому, пояснити дитині устрій цього торохнутого життя однією фразою? Або швидко?
Ми тут давно у військовому стані, уявляєте?
Воно від невійськового відрізняється простими речами.
Ти знаходишся під безпосередньою загрозою знищення. Ось ти був - ось тебе немає. Бабах - і все закінчується певною кількістю червоних бризок. Яка регулюється виключно потужністю об'єкта, що прилетів.
При наявності цього фактора, розуміння всієї суворості реального життя приходить швидше. Тому простіше робити те, що відрізняє дорослого від дитини.
Вміти себе змушувати і обмежувати. Ставити у рамки. Робити речі, які в звичайному житті робити б не став. Але треба.
Наприклад, подолати простір в три кроки, крізь яке літає маленький (або великий) злий метал.
А потім підняти йому назустріч обличчя, прицілитися, і відповісти. Тому, що просто заплющити очі, і відрізати себе від зовнішнього світу - не вийде. Він прийде за тобою, і дістане тебе.
Ми давно всі в цьому положенні. Наш "загальний лев" стоїть на малий відстані , ричить і хоче жерти.
Деякий час з ним можна було "грати в піжмурки". Через чужі спини.
Можна було міркувати про те, що лев не голодний (не справжній, ручний, іграшковий, або його взагалі не існує). Тому, що хтось же ж, в будь-якому випадку - врятує?
Раптово виявилося, що від лева треба відбиватися разом. І річку переплисти треба самому, а не на чиїй то спині. І пожежу гасити треба разом - хоча б тягати воду пожежним.
А ось тут "діти заплакали". Діти не ******* себе обмежувати і змушувати. Просто не вміють цього.
Дитина може нескінченно довго грати з лопаткою, перевертаючи гори піску, і ладити іграшкові замки.
Але викопати траншею вона не може. І не тільки через мали сили.
Їй це не цікаво. Це важко, виснажливо і нудно. І взагалі - траншеї повинні копати дорослі. І взагалі - навіщо вони потрібні?
Але це діти.
А тут, опа! Виявилося, що ситуація вимагає дорослого суспільства, і розраховує на дорослих громадян. Які (о жах!) нарешті ПОВИННІ усвідомити ступінь небезпеки, і (взагалі кошмар!) взяти участь в загальному "гасінні пожежі".
І (так) - в чомусь себе обмежити. І в чомусь напружити.
І (несподівано!) виявилося, що дорослих мало, як на дитячому майданчику.
"Я не хочу!"
"А чого я? Нехай, ось - Петро, бо я ж податки плачу (ой, ні - зробив уроки, почистив зуби і добре себе поводив)".
"Це що, мене тепер гуляти не пустять?"
"Нехай тато зробить - я ще маленький!"
"Я втомився і хочу на ручки!"
І ще багато чого.
А потім, коли з'ясовується, що (не дай Бог!) доведеться віддати що-небудь з іграшок - падає на спину, і б'є ногами в істериці.
Все, мої маленькі друзі. Доведеться дорослішати.
Ласкаво просимо до вищого ступеня реального життя. У ньому трапляється все. І саме з вами.
Діти ніколи не винні. Але з легкістю знаходять на кого покласти провину.
Дітям не дуже зрозуміло слово "відповідальність". А "колективна відповідальність" - тим більше.
А "воєнний стан" і "колективна відповідальність" - практично синонімічні.
Але дитині простіше пояснити значення слова "синонім", ніж "відповідальність", правда?
Так, багато в чому ви не діти.
Діти не перевіряють закордонний паспорт, і не мучаться в безсонні питанням "куди?"
Діти не ходять на вибори, і не голосують за тих, хто обіцяє навчити "правильно замружуватися", або "домовитися з левом".
Діти не набивають нори вмістом супермаркетів, і особисто відправленою в політ валютою, в надії "пересидіти".
Діти багато в чому навіть розумніші, так. Тому, що лева вони завжди сприймають як загрозу. И не відчувають ілюзій, що "при леві теж живуть".
"Не моя справа. Не моя війна. Не мій вибір. Мені все одно. Спочатку дайте (зробіть), а потім ... "- так говорять тільки ті, хто називає себе дорослими. Помилково називають.
Все просто. Війна, яку ви вимагли назвати по імені, привіталася і представилася офіційно.
Тепер доведеться разом. Поки в версії "лайт".
Вам доведеться цьому вчитися. Знову "йти до школи". Хочете ви цього, чи не хочете.
Тому, що двійки війна не ставить. Відразу виганяє з класу назавжди.
І те, в чому ви себе не хочете обмежувати, заберуть у вас зовсім. Правда-правда.
Не у всіх заберуть, так. Тільки в тих, хто залишиться жити - такі правила.
Хтось буде сподіватися, що більшу частину знову зроблять за нього. Ті, хто тягне це п'ятий рік. Ті хто на фронті. Ті, хто повернувся, але вже кілька днів, як зібрали рюкзаки, в готовності знов вирушити до бою. Ті, хто "підносить патрони" і забезпечує життєдіяльність воюючих. Ті, хто робить на своєму місці більше, ніж зобов'язаний, і вкладає свою частину в загальне.
Сім'ї, які терплять, чекають і підтримують.
Ті, хто вже зрозумів, і готовий.
Так, будуть робити - з вами, або без вас. Але, якщо сил не вистачить - не сподівайтеся, що життя на уламках буде вам до вподоби. У кого воно буде.
Дорослішайте. Швидше.
Ви не почули, коли війна стукала у спільні ворота. Зараз вона стукає саме у ваші двері.
І їй все одне - хочете ви використовувати свій шанс на опір і життя, чи ні. Вона прийде, і все візьме сама. Але їй можна перешкодити.
Як, питаєте, армія ставиться до введення військового стану?
З надією, що частина з вас прокинеться і подорослішає.
Зі звичним їй "чорним нульовим" гумором, дивлячись на крики і метушіння в тилу.
З розумінням того, що краще пізно, ніж ніколи. А ще краще - коли вчасно.
З надією, що ця необхідність не буде довгою і повною. Тому, що хочеться повертатися з війни до мирного дому. А не у другу лінію.
Але, все це - з готовністю до того, що доведеться прийняти на себе більше, ніж було коли небудь до цього.
Багато хто з нами з самого початку. Багато хто приєдналися шляхом. Багато хто тільки готується.
Дорослі ж діти - галасують, вередують і плачуть.
Час дорослішати, щоб вижити.
P.S. Але сіллю і сірниками ми теж запаслися.
У Вінницькій області заборонили носіння військової форми цивільними, - ОДА - Цензор.НЕТ 9867
Бабiч
показать весь комментарий
01.12.2018 05:58 Ответить
По всій би країні так. Бо виникає плутанина. Чи то військовий чи то рибалка з вудочками.
показать весь комментарий
01.12.2018 07:49 Ответить
Винницкая ОГА может принимать любые постановления. Однако законом ношение пикселя не запрещено, пока он без официальных знаков различия. Максимум что можно сделать - это пристебаться на тему проверки документов, что собственно и указано в новости. Показать паспорт и далее спросить "что я нарушил". При ссылках на постанову Винницкой ОГА отвечать издевательским хихиканием.
показать весь комментарий
01.12.2018 09:51 Ответить
А не боишься дохихикать в "обезьяннике",или на гауптвахте?Или ты бессмертный?В области военное положение,а не обычное.Провоцировать людей на неповиновение...
показать весь комментарий
01.12.2018 12:56 Ответить
Были бы Вы чуток поумнее - знали бы что гаупвахта исключительно для военных.
Я одобряю ВП, но не надо потакать самодеятельности на местах, которая зачастую направлена как раз на провоцирование недовольства людей от ВП.
показать весь комментарий
03.12.2018 10:16 Ответить
Вот сейчас заживём!
показать весь комментарий
01.12.2018 11:06 Ответить
С каких пор ношение того же камуфляжа стало преступлением???!!

Или в Винницкой области свои законы - отличные от украинских?
показать весь комментарий
01.12.2018 12:00 Ответить
С каких пор ношение того же камуфляжа стало преступлением???!!

Или в Винницкой области свои законы - отличные от украинских?
показать весь комментарий
01.12.2018 12:06 Ответить
фонна форма і городній камуфляж різні поняття
показать весь комментарий
01.12.2018 12:15 Ответить
Читайте, дубоголовые!

Стаття 7. Військова форма одягу, знаки розрізнення і відзнаки військовослужбовців

1. Для військовослужбовців установлюються військова форма одягу та знаки розрізнення.
2. Військовозобов'язані під час проходження зборів забезпечуються військовою формою одягу. Резервісти забезпечуються військовою формою одягу згідно із встановленими нормами. Для зазначених осіб встановлюються передбачені для військовослужбовців знаки розрізнення.
3. Військова форма одягу - комплект одноманітних за конструкцією та регламентованих за зовнішнім виглядом предметів одягу, взуття та окремих видів спорядження, встановлений для військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань.
4. Знаки розрізнення військовослужбовців - знаки (погони, нарукавні та нагрудні знаки, знаки на спину; знаки на головних уборах, зокрема кокарди, емблеми, орнаменти; гаптування; канти і лампаси; ґудзики з символікою) на форменому одязі, призначені для позначення військових звань, посад, приналежності до держави, військового формування, виду Збройних Сил України, роду військ, служб, військових частин (підрозділів).
5. Зразки військової форми одягу та загальні вимоги до знаків розрізнення військовослужбовців розробляються та затверджуються Міністерством оборони України.

6. http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ru/z0436-16/ed20160303#n11 Зразки спеціального одягу, взуття та спорядження військовослужбовців, засоби індивідуального захисту та інші предмети речового майна військовослужбовців розробляються Міністерством інфраструктури України - для Державної спеціальної служби транспорту, відповідними центральними органами виконавчої влади, що мають у своєму підпорядкуванні військові формування, Службою безпеки України, Управлінням державної охорони України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України та затверджуються Міністерством оборони України.

7. Правила носіння військової форми одягу та зразки знаків розрізнення розробляються та затверджуються Міністерством інфраструктури України - для Державної спеціальної служби транспорту, відповідними центральними органами виконавчої влади, що мають у своєму підпорядкуванні військові формування, Службою безпеки України, Управлінням державної охорони України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України.
8. Носіння військової форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.
показать весь комментарий
01.12.2018 12:34 Ответить
Страница 2 из 2