9906 посетителей онлайн
6 965 97

Россия вернет Крым, так же, как СССР - балтийские страны, - Волкер

Россия вернет Крым, так же, как СССР - балтийские страны, - Волкер

Россия вернет аннексированный полуостров Крым точно так же, как Советский Союз вернул независимость балтийским странам.

Об этом специальный представитель Государственного департамента США Курт Волкер заявил в интервью ТСН, передает Цензор.НЕТ.

"Да, да, я верю (что Россия вернет Крым Украине. - Ред.). Мы видели, как это происходило с балтийскими странами. Советский Союз вернул им независимость после 40 лет оккупации. Запад, Соединенные Штаты, другие страны держались твердой линии и не признавали принудительного включения этих стран в Советский Союз. Так же мы имеем очень жесткую позицию по Крыму - мы не согласимся с российской аннексией Крыма", - сказал Волкер.

"Относительно этого было заявление Майка Помпео в прошлом году. Такая же позиция и в ЕС. Очень важно, что мы определились с правильной позицией и остановились на этом. Потому что время меняет все, и однажды, думаю, Крым вернется в состав Украины", - продолжил Волкер.

В то же время, Волкер не представляет, как много времени понадобится для возврата Крыма.

"Мы не можем предсказать, как много времени это требует. Главное, что мы приняли правильную позицию и держим ее", - подытожил Волкер.

Топ комментарии
+7
Но страны балтии сами вышли,совок их сам не отпускал
показать весь комментарий
16.09.2019 11:50 Ответить
+6
***** сдохнет раньше
показать весь комментарий
16.09.2019 11:52 Ответить
+6
Когда раша посыпится, главное Кубань в нагрузку не взять. Украина столько кацапского быдла просто не переварит
показать весь комментарий
16.09.2019 11:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Через 50 лет?
показать весь комментарий
16.09.2019 11:49 Ответить
Волкер предрек распад паРаши. Бу-га-га. Прибалты стали независимы после распада СССР, то же ожидает и Раиссю.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:05 Ответить
В Криму теж кацапів не багато, там Совки, а їх держави давно не має.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:09 Ответить
Що вас турбує? Куди їх усіх діти? Ну не топити ж у морі... є міст, нехай пізд.ють.
показать весь комментарий
16.09.2019 16:05 Ответить
через 50 - це ніколи.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:38 Ответить
Але Прибалти дочекались!?
показать весь комментарий
16.09.2019 13:09 Ответить
вони би могли і не дочекатись, якби Горбачов почав такі реформи, як почав трохи пізніше Китай, при цьому спрямувавши соціальну енергію в економіку, то так би воно і йшло, якби почався стрімкий ріст добробуту народу.
Але, мабуть, все одно би лопнуло - рано чи пізно, просто в живих би не лишилося жодної людини, яка би пам'ятала незалежну до 1939 року Литву чи Латвію.
показать весь комментарий
16.09.2019 14:02 Ответить
Ви реально у це вірите?
СССР НІКОЛИ би не почав реформи такі як у Китаї, бо був населений не китайцями! Ви не плутайте багатотисячну історію великого народу та його менталітет, із історією та менталітетом "титульної" нації в СССР, точніше тим міфом який ці варвари видають за власну історію. СССР рухнув не тому що був заснований на брехні... тотальній! Реальне життя відрізнялось від намальованого ідеологією на 99%. Така країна не могла існувати. Це як Північна Корея, як рано чи піздно "впаде".
показать весь комментарий
16.09.2019 16:04 Ответить
я усвідомлюю, що це фантастичний сценарій, і цього не могло статися - ця вся комуністична банда була вкрай ідеологічно зашорена. Це так...було фантастичне припущення.
показать весь комментарий
16.09.2019 17:06 Ответить
Крах СССР це урок для нас. В принципі усі Імперії гинуть, але це сталось на наших очах і за нашого життя. До того ж дуже швидко в історичному розрізі. Це як будівля, що впала бо будувалась без фундаменту на поганому грунті. Інакше просто не могло бути. Ідеологія заснована на рівності людей, що заперечує їх індивідуальність не життєздатна! В усякому разі при існуючих зараз технологіях. Можливо, коли людина буде позбавлена необхідності фізичної праці, це зміниться, а поки що це утопія. Так і ******* РФ це приречена країна. В основі її існування брехня, міфи та вигадки. Спотворені цінності, зневага до людей, як своїх так і чужих. Тому вона вже приречена. Питання лишень у тому, чи станемо ми свідками краху двох імперії (точніше доруйнування однієї) за свого короткого життя, чи на мне пощастить.
І особисто для мене питання є чи не зруйнується при цьому українська держава. У тому що ми завалимо кацапів я впевнений на 100%, а ось у тому що самі витримає, особливо після цих виборів - ні...
показать весь комментарий
16.09.2019 17:24 Ответить
я також над цим думаю. Щодо Росії у нас зараз мало інформації про внутрішні процеси, які там йдуть. Але в світі мало держав, які би хотіли розвалу Росії, перш за все це -США, бо тоді вони лишаться один на один із Китаєм. А от зміна режиму в Росії на більш демократичний , то інша справа для умовного Заходу, але й Путін їх досить влаштовує... Але для України більш демократичний уряд в Москві не гарантує нічого такого, хіба, що холодний мир.
Українська держава руйнується давно і послідовно внутрішніми елітами, як на загальнодержавному рівні, так і на місцевому, які приходять до влади не для реалізації політичний цілей, тобто, руху держави вперед, а для використання механізмів держави для збагачення певного клану (земляцтва і тп.) та інших вузько-егоїстичних інтересів, прикриваючись часто патріотичними гаслами, щоби приспати увагу народу та національних сил, під соусом: ну ми ж все правильно робимо, бо вулиці С.Бнадери, Слава Україні і тд. А на виході для народу та держави - нуль, лише черговий транш десь там пішов по світовим банкам та офшорам. Це власне такий наш державний курс був останні 25 років.
А у всіх державних органах, прокуратурах і судах - розставлені свої люди, ще й по квотам, які мають пильнувати статус-кво, який склався. Таким чином - коло замкнулося. Але коло то звужується і звужується. І елітам власне на це плювати, бо вони вже багато хто і не живе тут, покупляли бізнеси в Європі. Безвідповідальність еліт може привести до дуже сумних наслідків для нашої молодої держави - це вже ясно!
так, що ці вибори не при чому, - це сталося, ще 20 років назад, найбільше шкоди наніс Порошенко своєю риторикою та бездією, який мав виправити це статус-кво, то він або не зміг або не хтів.
Що стосується зараз, то перші кроки правильні, але поки ідей для економічного стрибка не видно, це навіть ідей НЕМАЄ...Прем'єр катається на самокатику по Кабміну - це власне вже показник його розвитку. Я не проти самокатика, але якби він під'їхав до якихось таблиць, планів, та розказав, а коли він в'їхав в пустий зал Кабміну, то це виглядало досить символічно - в'їзд Прем'єра на самокатику в порожнечу Це говорить, що і радників він не має толкових Ну ще трохи почекаємо і все стане повністю ясно.
показать весь комментарий
16.09.2019 17:57 Ответить
Захід може бути проти чого завгодно. Вони і проти розвалу Совка були, допомогло? Це природній процес деградації. Не можливо руйнувати те, чого не існує. Не існувало до 2014 ніякої України. Це була недобита УССР. Трохи змінена, деградована, але уся ця влада була породжена у Совку, і відплвідно діяла. Справжній Україні усього 5 років. Вона тільки з підгузків вилізла... і чи здатна вона самостійно жити, покаже час. Без нації, із такими ворогами - ні. Нації наразі не має. Існує збіговисько невідальних громадян, які не розуміють відмінності держави від холодильнику. Це наслідок того, що із 1991 головними у нас були не мова, віра, армія, а пожерти... а нова влада... ну така як і суспільство. А кого мають обирати депіли, якщо їх більшість? Лі Куан Ю? Чи як там його... гомосапієнс обирає собі подібних. Усі цв 73% саме так і вели би себе на місці Зе. Бігали під фонтаном, хамили підлеглим і нижчим за рангом. Це глибоко нікчемні, недорозвинені індивідуми. І не слід себе обнадіювати, що їм не сподобався самокат! Вони у захваті!! Це найцікавіше що бачила більшість із них, окрім серіалу Свати і це нацрозумніша влада, окрім Юрчика з під Полтави...
показать весь комментарий
16.09.2019 21:43 Ответить
в нас з вами часто співпадають оцінки подій, але тут я не погоджуюсь.
Якби після 2014 року були притягнуті до кримінальної відповідальності всі ті злочинці, які привели Україну до такого стану, які розкрадали бюджет та нищили економіку, тоді - так, нам 5 років - ми в новій державній формації. Але цього не сталося і все те, що було започатковано за часів Кучми продовжилося і за Порошенка, то це дає підстави сказати, що по суті суспільних відносин абсолютно нічого не змінилося. Те, що гукнули на плакатах : армія, віра, мова - ще жахливіше!! адже патріотичні гасла поклали на старі часто і кримінальні відносини, які склалися в вищих ешелонах влади. Тим самим знівелювали патріотичні гасла, що розмиває їх цінність в суспільній свідомості. Тобто, виявляється нічого святого немає для наших попередніх "лідерів" - лише бабло і влада, заради більшого бабла.
Так це, я так думаю ,сприймається і суспільством тому більшість так і проголосувала, бо вже не вірить і не повірить попереднім керівникам, бо вони брехуни, і скільки би вони не кричали армія, віра, мова, Слава Україні -цим керівникам вже ніхто не повірить. От і все.
показать весь комментарий
17.09.2019 00:49 Ответить
Це тому що ми бачимо джерело причини різне. Ви вважаєте, що це влада, а я, що це народ.
Тому у вас "всі ті злочинці, які привели Україну до такого стану, які розкрадали бюджет та нищили економіку" це сотня тисяч, а у мене 46 лямів.
Армія, мова, віра це не лозунги. Це основа держави. Це той фундамент (бетон, арматура) на якому усе має бути збудовано. Не можливо нагодувати, вивчити, а потім навчити цінити державу. Усе має бути навпаки. У світі не має прикладів, коли би люди вмирали за заможню та ситу державу, і безліч коли вони це робили фактично за ніщо, лишень за право її мати і вже потім перетворювали її у країну власних мрій.
Основна біда і проблема цієї країни - народ! Народ який не бажає реальних реформ, народ який хоче жити з благами властивими капіталістичній системі, але за соціалістичними правилами. Звідси усі ці "зарплата як у Німеччині, тарифи як у СССР", "податки я ї платити не буду, але німецьку пенсію, дороги, освіту та медицину мені дай". Крім того, занадто український ген деградований російськими. Звідси зневага до чужих прав (себе та свої права вони дуже *******), бажання не рівності Закону, а Закон для ворогів, для друзів усе.
Придивіться, ви це знайдете майже в кожному українці.
Ну а віра у "месію", у можливість зміни на краще, бо ми вгадаємо правильного кандидата... це для мене за межею розуміння. Це ж як у казино, у виграші все рівно буде воно!
Саме нездатність суспільства вимагати від кандидатів конкретних дій, речей і КОНКРЕТНИХ реформ і є причиною відсутності таких змін. Як може народ, голосувавший за комуняку Кравчука, потім за будівника нових мостів із кацапами Кучму, за Овоча та Зе, врешті решт, може на щось розраховувати? А Ради? Ви згадайте кого цей народ обирав до ВРУ! До 2004 це ж взагалі були більшості соціалістично-комуністичні. Як можно дивуватись відсутності пенсійно, медичної, освітньої, дорожньої, правоохоронної реформ, якщо народ це довіряв комунякам та соціалістам? Це вони мали нам ввести накопичувальну пенсію, приватну страхову медицину, ринок землі, платні дороги? Вони Совок довели до тотальної жеброти, який Сінгапур вони могли збудувати???
Як по вашому, чому один міністр охорони здоров'я радив "як оселедець із кавуном їсти", іншого окрім канабісу нічого не цікавить? Бо в США, для прикладу, на виборах Президента, декілька годин відбувалась суспільна дискусія, яку дивились десятки, якщо не сотні мільйонів громадян, з питань бачення реформи медицини. І це буда глибоко професійна розмова, а не набір лозунгів. Тому народ США має право щось вимагати, а народ ідіотів, має право лише на те, на що заслуговує. Тільки коли народ цієї країни перестане бути тупим, почне вважати за цінність державу, як суспільне благо, як прихисток, основу а не годівницю, тільки тоді почнуться реальні зміни. Коли це буде? я не знаю. Думав що скоро, але після останніх виборів зрозумів, що навдячи моє покоління це побачить...
показать весь комментарий
17.09.2019 12:17 Ответить
ви трохи мене не зрозуміли. Кожний народ народжує еліту, як бджоли королеву у вулику.
Еліта має бути бути достойною та відповідальною за вибір народу та дбати за свій нарід.
Що роблять наші висуванці? тобто еліта, яка стає владою, тобто, врешті уособлює собою державу.
Вони починають брехати на телеканалах, наймають політологів та журналістів, які вже брешуть більш витончено і професійно. А реально вибрані еліти розкрадають державу. А державні органи, які мають стояти на сторожі держави, прокуратури, суди, всякі держ. комітети та установи і самі або в долі або на їх захисті або роблять окремий напрямок розкрадання. Таким чином, коло замикається. І це все в атмосфері суцільної брехні та обману.
То ж винуватити народ за таких умов несправедливо. Це ті винуваті, яких ми обираємо (вони не ж не дурні? мають освіту, гроші, консультантів) і весь час дурять народ, бо народ, на якому вони піднялися для них не народ, це - лохи.
То ж те, що народ у відчаї та відсутності світла в кінці тунелю буде тепер кидатися в крайнощі.
Скільки не панувала французька монархія та не знущалася над народом, а віддуватися за все буде останні король Людовік XVI, якому відрубали голову.
так і в нас, віддуватися за попередніх президентів буде останній Президент, якщо вчасно не схаменеться та не почне радикальні реформи.
да...щодо податків, як тільки народ побачить, що є верховенство права, що закон один для всіх, що прокуратура та суди виконують свої функції, що українські ФПГ не ховають гроші в офшорах, а якщо починають ховати, - то працює НАБУ, ДБР, поліція, прокуратура і винних топ-чиновників тягнуть до відповідальності, то і народ буде платити податки. Іншого НЕ БУДЕ.
показать весь комментарий
17.09.2019 15:27 Ответить
Еліта має бути бути достойною та відповідальною за вибір народу... а хто ж винуватий, що народ таку еліту не обирає?

Ви реально не бачите що цей народ не бажає ніяких реформ? Вони хочуть щоби усе залишалось як є, тільки трохи тарифи знизити та субсидію підняти. В їх розумінні реформа, це якась абстрактна дія, яка їх не зачіпає, десь там відбувається, а їх корито стає повнішим.
Реформа системи оподаткування - це повна відміна податків, медицини - це повна халява, освіти - теж халява, і щоби диплом усі в світі визнавали, армії - ну там, є хтось, якісь офіцеру запасу, які там штани протирали ось вони, нехай, без нас...
І так усюди! Вони не можуть обрати справжніх реформаторів, бо це будуть не брехуни, а від озвучення в голос реальних проблем та реформ, у цього народу виникне лишень ненависть до таких людей. Цей народ має бути повернути до реалій, вони прості - народ лайно, а відтак, будь-які представники цього народу (влада, правоохоронці, громадські діячі і т.п.) теж лайно. Він може перестати ним бути, але це тільки через важку працю (його важку працю), див не буває, у лайні нам ще жити довго...
Якщо буде таке усвідомлення, якщо українці скажуть - досить, кажіть куди йти, що робити, де пахати! ось тоді щось зміниться... а усі ці ДБРи... вони і тисячної частини нездатні зробити у порівнянні із тими наслідками, що настануть у разі якщо наш "любий" народ перестане носити хабарі...
показать весь комментарий
17.09.2019 15:44 Ответить
що значить обрати справжніх реформаторів? куди вже більшими реформаторами вважалися Ющ в 2004, та Порошненко в 2014 році. Що вийшло з тих їх реформ? - лише брехливі слова, гасла і пшик.
показать весь комментарий
17.09.2019 15:55 Ответить
Ви можете назвати концептуальні засади реформи Ющенка? Порошенка?
Першого обрали бо? "Так!", протест проти зека. Яку реформу медицини, освіти, оборони, судів він обіцяв на Майдані? Ні які, обрали за пусті лозунги. Пеця? Ну цей взагалі президент тимчасовий, президент війни. Коли його обирали була одна вимога - не допустити парад ***** у Львові, а це до речі була РЕАЛЬНА загроза. Чи виконав він це завдання? Я вважаю що в тих умовах - перевиконав. Інша річ, що коли загрозу зняли, українці згадали про холодильник і тут Пеця виявився нездатним... Чи може Ви можете назвати концептуальні засади реформи Порошенко на момент обрання? Не віра, мова, армія... це з'явилось вже у 2018-19 роках, а тоді, у 2014?
Ви можете взагалі назвати ХОЧА БИ один приклад обговорення конкретних реформ і голосування за них? Ну хіба що Медведчук, у нього є бачення - ставайте колонією і ***** усе вам зробить як у Росії. І тут він прав, бо усе як у Європі, крім нас ніхто не зробить, а як у Росії, дійсно може зробити один чоловік - *****.
Коли вам обіцяють усе і у загальних рисах, а ви погоджуєтесь, то яке право ви маєте бути потім невдоволеним?
показать весь комментарий
17.09.2019 16:04 Ответить
країна потребує реформації і ці всі "діячі" прекрасно про це знали, виступали зі сцени на Майдані і говорили про реформи і тд. Адже, якщо цю країну не реформувати, то вона просто зникне. То ж у нинішнього стану країни є конкретні автори.
показать весь комментарий
17.09.2019 17:23 Ответить
Лев на чолі отари може зіграти велику справу, але за однієї умови - якщо лева будуть обирати не барани!
показать весь комментарий
17.09.2019 12:18 Ответить
А яка різниця кому вірить це суспільство? Віра це категорія чого, реального життя, економіки?
Кого цікавить думка людей, які вірять у серіал? Цікавим є лишень технологія, яку слід підібрати на наступні вибори для цих баранів. Ось і все.
показать весь комментарий
17.09.2019 12:19 Ответить
не треба спрощувати - це не віра у серіал. Це повна недовіра попереднім президентам та урядам. Чи зможе Зеленський? особисто у мене, коли я дивлюсь на пусті очі Прем'єра Гончарука є вже серйозні сумніви.
показать весь комментарий
17.09.2019 15:40 Ответить
А чому в мізках цих виборців не виникне дуже правильна та слушна недовіра до власних розумових здібностей? Це ж вони усе це попереднє лайно обрали. Помилились раз, дав, три... десять... то може слід зрозуміти причину?
Є така приказка - у сусіда донька проститутка, а твоя? а моя... моїй просто у житті погані чоловіки постійно попадаються, ось і міняє їх... щодня.
показать весь комментарий
17.09.2019 15:54 Ответить
тому, що за рік до виборів починає в'язатися павутина брехні політологами, аналітиками, соціальними психологами, які підводять людей до думки, що ось є такі проблеми, а саме краще їх вирішить отакий от умовний петя. Це шириться телеканалами та запускається в суспільство іншими способами.
так от! той умовний петя, який організував цю всю павутину брехні і має нести всю відповідальність, а інакше не треба було лізти у владу та дурити народ.
показать весь комментарий
17.09.2019 16:01 Ответить
які підводять людей до думки... теля на бійню підводять, а у людини є розум, а якщо ні, то чого вона йде голосувати?

Що значить не потрібно було лізти у владу і дурити народ? Як це можливо, якщо влада обирається серед брехливого народу, який щодня бреше, дурить, краде? Де узяти цих святих, що доживуть до 40-60 років, морально не деградують, та й ще будуть у чомусь спеціалістами? Як ви це уявляєте?
показать весь комментарий
17.09.2019 16:10 Ответить
ну ви ж не деградували? і я не деградував. І таких багато.
показать весь комментарий
17.09.2019 17:25 Ответить
Но страны балтии сами вышли,совок их сам не отпускал
показать весь комментарий
16.09.2019 11:50 Ответить
Вышли, когда совок ослаб. Кто будет жить в Крыму, скажем через 50 лет? Кто захочет "выходить"?
показать весь комментарий
16.09.2019 11:58 Ответить
поэтому там был возврат собственности и земли владельцам. а удмурты как приехали так и поедут обратно в свою Читу без украинских документов на собственность
показать весь комментарий
16.09.2019 12:08 Ответить
Россия вернет Крым, так же как СССР - балтийские страны, - Волкер

т.е. после развала паРаши!
показать весь комментарий
16.09.2019 11:51 Ответить
Когда? Доживём хоть?
показать весь комментарий
16.09.2019 12:04 Ответить
***** сдохнет раньше
показать весь комментарий
16.09.2019 11:52 Ответить
а вы не думаете, что там уже не одно ***** сдохло?...а если это очередной двойник? тогда ***** будет жить вечно...
показать весь комментарий
16.09.2019 12:04 Ответить
Думаете сами кацапы этого не заметят? Как это сцарь вечно мАладой?
показать весь комментарий
16.09.2019 12:39 Ответить
та не, у них наблюдалка сломалась
показать весь комментарий
16.09.2019 13:31 Ответить
"Слуги нарида" второпях чуть не отменили передачу Хрущевым крыма Украине
показать весь комментарий
16.09.2019 11:51 Ответить
Когда раша посыпится, главное Кубань в нагрузку не взять. Украина столько кацапского быдла просто не переварит
показать весь комментарий
16.09.2019 11:54 Ответить
Вернуть евреем-хазарам все что у них отняли ......
показать весь комментарий
16.09.2019 11:58 Ответить
В придачу, также наших олигархов. Так сказать вернуть в родную ̶г̶о̶в̶е̶н̶ь̶ гавань.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:16 Ответить
На мой взгляд это можно сделать и раньше, запустив идею независимого государства Крым.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:40 Ответить
Перевоспитаем.
показать весь комментарий
16.09.2019 14:20 Ответить
Почему молчат "ольгинские" опаріши ?
показать весь комментарий
16.09.2019 11:55 Ответить
им методичку новую не разослали еще
показать весь комментарий
16.09.2019 12:05 Ответить
У них сейчас обедня. Бояру с ягелем принимают
показать весь комментарий
16.09.2019 12:41 Ответить
В 2065ом году......
показать весь комментарий
16.09.2019 11:56 Ответить
Расходимся мы не доживем.
показать весь комментарий
16.09.2019 11:57 Ответить
коренные жители стран Балтии никогда не хотели быть в совке и всегда мечтали его покинуть, поперебывав попутно "асвабадителей". а с крымом всё совсем по другому. можете представить себе крымских татар, ну хотя бы как "пещерных братьев аджимушкая"? ото ж. фсё гораздо хуже.
показать весь комментарий
16.09.2019 11:58 Ответить
Значит в 2165ом ....
показать весь комментарий
16.09.2019 11:59 Ответить
) ясно одно, "если крымчане идиоты, то это надолго"
показать весь комментарий
16.09.2019 12:04 Ответить
Кримські татари мають українську армію, в якій служать. І прийде час, коли кацапи заберуться в свою рашу.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:36 Ответить
))) кацапы безусловно заберуться. но крымские татары, в отличие от коренного населения Балтии, к освобождению крыма не будут никогда и никаким боком. ну только эти двое чубаров и этот как его там, второй, будут на публику инсценировать любовь к отеческим гробам и требовать принять меры к освобождению их родины.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:44 Ответить
Литва вернула себе независимость сама, заплатив кровью! А послушать этого кренделя, то вернул Савецкий Саюс с барского плеча
показать весь комментарий
16.09.2019 11:59 Ответить
На той час там залишиться сама кацапня. Всіх інших козлостан просто виживе звідти. Як приймати громадян іншої держави в склад України?
показать весь комментарий
16.09.2019 12:06 Ответить
ніяк. В таких випадках люди виїжджають або лишаються за їх вибором.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:36 Ответить
На той час, коли кримські татари знову повернуться, на їхній землі не лишиться жодного кацапа.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:44 Ответить
Одне ясно, треба боротися за незалежність самовіддано, як наші патріоти на передовій. І менше слухати і західних і східних доброзичливців, а опиратися на американців, які сказали, що поки що дають нам шанс самим захищати свою незалежність, але якщо ми відмовимось, то втрутяться вони, але тоді вже будуть воювати і проти Києва...
показать весь комментарий
16.09.2019 12:23 Ответить
ні з ким вони воювати не будуть - просто махнуть рукою.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:37 Ответить
На гегемонію Росії не махнуть рукою, бо за Україною вона піде і на Польщу, і на Прибалтику. Та й захопивши Крим, Росія може контролювати і Чорне море, і, навіть, Середземне.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:52 Ответить
Как СССР не вернет. В СССР была юридическая возможность выхода республик и сильное желание самих республик вкупе со слабостью союза. Так звезды совпали на тот момент, что всех распад СССР устроил. Иначе залили бы кровью любую страну, которая самолично захотела бы выйти, как залили кровью Чечню. Кстати, обратите внимание, что США не признавали за СССР включение в состав союза только трех балтийских республик, по остальным, включая Украину, никаких нареканий не было ни у кого.

Да, если РФ начнет разваливаться, то Крым не удержит, но РФ не развалится так легко и относительно мирно, как распался СССР. А что будет через 50-100-200 лет, да все что угодно может быть, включая глобальный апокалипсис.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:23 Ответить
Щас тоже по факту уже в принципе не важно, что было 200 лет назад, что чьим было, а еще через 200 лет вообще фиг пойми что будет. Все проблемы надо решать сейчас.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:21 Ответить
Ну, Калінінградську область вони так і не повернули німцям, хоча мали повернути ще при СРСР.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:58 Ответить
Все питання в тому що, ні Литва, ні Латвія, ні Естонія не стали суб'єктами кацапстану навіть при СРСР, а ось Калінінградська область таки- стала. Тому, порівнювати Прибалтику з Кримом не правомірно.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:02 Ответить
Нет , СССР не имел обязательств по возврату Кенигсберга , как и Польша - Данцига.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:20 Ответить
Точно, термін окупації згідно Постдамського договору мав закінчитися в 1996 році. То ж, СРСР не дотягнув до цього, повертати мала ерефія.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:27 Ответить
Нет , Восточную Пруссию поделили между СССР и Польшей навечно.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:37 Ответить
ага, що ж тоді ерефія мовчить про Постдамський договір, а педалює договір між ВРН та СРСР "про нерушимість післявоєнних кордонів"? Проблема в тому, що і один і другій договір підписані вже не існуючими країнами. А німці почали тиху інвазію у вигляді комерційних фірм та німецьких місіонерів.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:43 Ответить
помлка, читати не ВРН, а ФРН.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:44 Ответить
До речі, Удо Фойгт в Європарламенті вже говорить про перспективу повернення.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:47 Ответить
В Москве иногда вспоминают Аляску , типа аренда , но только для своих дураков.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:49 Ответить
Ну, ерефії тягатися з США важкувато, а ось Німеччині організувати референдум стосовно Кенігсберської народної республіки набагато легше.
показать весь комментарий
16.09.2019 14:04 Ответить
Там немцев нет , от слова вообще...
показать весь комментарий
16.09.2019 14:06 Ответить
Ой, я вас прошу. Як їхати в Біробіджан, так євреїв теж не могли знайти, а в Ізраїль так і удмурти обрізання робили. Понаходять собі родичів на-ура.
показать весь комментарий
16.09.2019 14:33 Ответить
До речі, ерефія сама відкрила ящик Пандори і почала ревізію післявоєнних кордонів. То ж, не має право на нього посилатися- прецендент, називається.
показать весь комментарий
16.09.2019 15:40 Ответить
35 лет осталось ждать.Многие не дождутся.
показать весь комментарий
16.09.2019 12:59 Ответить
мирного повернення недочекається ніхто.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:03 Ответить
​​Оккупация ужасными москалями - ордынцами ( замаскированных в 18 веке под русских) завоевателями суверенных территорий всех её соседних стран.
1.Остров Ноктундо принадлежал Кореи с XV века. Но в 1860 году, Ноктундо захвачен российской лапотной ордой.
2.Курильские острова были захваченные коммуно - фашистами ссср в 1946 году. Япония находится с лапотной паРашей в состоянии полу войны.
3. В 2005 году российско-китайская граница изменилась 340 квадратных километров: территории , в месте слияния рек Амур и Уссури, перешли под юрисдикцию КНР. В 2012 году, Китай выдвинув претензию на «исконно китайские» территории Алтая. А неофициально Китай претендует почти на весь дальний Восток и Сибирь.
4. Казахи тоже имеют к фашистской паРаше большие территориальные претензии на Омскую и Оренбургскую области, и на часть Алтая. Также рассматривается Волгоградская и Астраханская области… Да и вся территория современной России это земли Золотой Орды и они должны принадлежать Татарстану, Китаю, Монголии Казахстану.....
5. Карелия её территории были захвачены коммуно - фашистами кровавого ссср у Финляндии в ходе Второй мировой войны, а карелло-финское население оккупантами уничтожено или насильно изгнано в Финляндию, теперь это колония - составе кровавой паРаши.
6.Пыталовский район Латвии в 1944 году, был аннексированный кремлёвскими коммуно фашистами и стал частью лапотной паРаши (РСФСР) в Псковской области.
7.Литовский край Караляучус, так называемая кремлёвскими оккупантами Калининградская область. Караляучус должен получить независимость!
показать весь комментарий
16.09.2019 13:19 Ответить
8.После оккупации в 1940 году Эстонии кремлёвскими коммуно - фашистами территории Печорского района теперь они в Псковской области, и территория Иван города с окрестностями были аннексированы вражеской паРашей (РСФСР).
9.Беларуские: Смоленская, Брянская области были аннексированы бандитской паРашей, москали оккупанты заявили что славянский беларуский город кривичей Смоленск в средние века был навсегда захвачен татаро - угро - финской Московией этим Улусом - Ордой у ВКЛ. несмотря на то что на протяжение всей истории жители Смоленщины и Брянщины являются более 80 % славянами -беларусами.
10.Украина, её АРК. была оккупированная проклятыми российскими фашистами захватчиками в 2014г. Сейчас украинский народ мужественно борется за освобождение свой родной но временно оккупированной кремлёвскими фашистами украинской земли Крыма и Донбасса. И украинские земли, которые в 1919 году были в составе Украины (УНР ). Кубань, Ставрополье, Чорноморщина, Восточная Слобожанщина, Стародубщина (сейчас они тоже аннексированные в составе проклятой фашистской России)
11. Молдавия её суверенна часть Приднестровье, оккупированная российскими фашистами которые хотят аннексировать его.
12. Грузия её суверенные части Абхазия и Осетия оккупированные кремлёвскими фашистами которые хотят аннексировать их.
13. Азербайджан хочет вернуть свой Южный Дагестан, который был незаконно отторгнутой от него территорией. Также Баку требует от России присоединения тех земель, который были отобраны у них, и, которыми сейчас владеет оккупированная фашистским кремлём его колония Армения.
И теперь проклятые казламордые кацапы -москаляки эти оккупанты ещё смеют жутко по звериному выть заявляя что они почему то со всех сторон окружены врагами. Странами врагами у которых они кровавые захватчики преступно отобрали их суверенные территории.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:21 Ответить
СССР отпустил страны Балтии, когда дошёл до нищеты и ел окорочка из рук американцев.
История ничему кремлёвских большевиков не учит.
показать весь комментарий
16.09.2019 13:31 Ответить
Проблему КРЫМА можно решить только двумя способами:
1) воененый - уничтожение москалькой ымперии;
2) дипломатический - независимость Крыма с особым статусом по отношению к Украине, Турции и паРашки;
3) ждать - пока ымперия сама развалится!
показать весь комментарий
16.09.2019 13:34 Ответить
Я так розумію що, друга пропозиція не варіант.
показать весь комментарий
16.09.2019 14:06 Ответить
Американцы придерживаются третьей позиции, я считаю верную первую, но в современном барыжном мире населенными РАБАМИ умирать на принципы свободы мало кто найдется, поэтому второй вариант устроит подавляющее большинство (холопов, мещан и барыг)!
показать весь комментарий
16.09.2019 14:40 Ответить
я знову ж, в 2991-й раз переконуюсь: яка це лжива і підла продажна мерзота цей руSSкій мір і його адепти!
показать весь комментарий
16.09.2019 14:30 Ответить
Когда этот цугундер развалится, границу Украине поставить на Урале...не мы начали перестраивать границы, но мы имеем право теперь изменять границы в пользу Украины...
показать весь комментарий
16.09.2019 14:30 Ответить
Тільки потрібно економіку з соціалкою створити з нуля. Бо, мінять шило на мило бажаючих не багато знайдеться.
показать весь комментарий
16.09.2019 14:35 Ответить
Неукраїнську владу цікавить тільки щоб їй самій було добре (та їхнім родичам).

Доки українці не проведуть у владу своїх етнічних представників, нічого не зміниться.
показать весь комментарий
16.09.2019 14:47 Ответить
Питання не в етнічності, багато ви знаєте людей у кого серед предків немає поляків, євреїв чи ще когось? Питання в тому, як швидко українці зможуть організувати свої власні, реальні, ідеологічні партії.
показать весь комментарий
16.09.2019 15:44 Ответить
То есть нам ждать 70-т лет пока РФ рухнет под весом воров-олигархов? Так раша это не совок, это помесь совка с рейхом и сомали, они вместо того чтобы тихо сгнить будут воевать до упаду, и не факт что весь мир сможет забить эту бешеную медведицу без непоправимого ущерба нашему земному шарику. Особенно если войну начнет раша когда будет к ней полностью готова, а не НАТО сейчас, когда рашу толкни - сама завалится и в плен за айфонами побежит.
показать весь комментарий
16.09.2019 20:09 Ответить
тоже через 50 лет?
показать весь комментарий
16.09.2019 21:05 Ответить
Ах, если бы в Украине была бы главной проблема Крыма.
Остальная территория гибнет на глазах. Очнитесь.
показать весь комментарий
03.05.2020 21:17 Ответить