8208 посетителей онлайн
2 532 63

Дифтерия на Закарпатье: в больницу попали еще 12 студентов-иностранцев

Дифтерия на Закарпатье: в больницу попали еще 12 студентов-иностранцев

У 12 студентов-иностранцев обнаружили дифтерию. Все они контактировали с первым студентом, заболевшем дифтерией ранее. Студентов госпитализировали, врачи проводят дополнительные обследования.

Об этом на брифинге в среду в Закарпатской ОГА сообщил директор коммунального некоммерческого предприятия "Областная клиническая инфекционная больница" Закарпатского облсовета Михаил Поляк, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на "Укринформ".

"В течение последних дней в Ужгороде нами обнаружены 12 студентов-иностранцев с дифтерией - все они госпитализированы, проходят дополнительные обследования, нам необходимо выяснить, кто они - носители инфекции или действительно больные", - сказал Поляк.

Кроме этого, по его словам, 22 октября в инфекционную больницу попали два человека, у которых диагностирована дифтерия миндалин, легкое течение. Их состояние удовлетворительное, сказал Поляк.

Читайте на Цензор.НЕТ: Украина в качестве гуманитарной помощи получит от ВОЗ 200 ампул сыворотки от дифтерии, - Минздрав

Также в больнице продолжают лечение первого студента-иностранца, у которого обнаружили дифтерию 17 октября.

"Все инфицированные дифтерией лица - это студенты-иностранцы Ужгородского национального университета из окружения первого иностранца, который заболел дифтерией в Ужгороде. Всего на признаки заболевания дифтерией было обследовано 44 человека", - добавил Поляк.

Напомним, ранее на Закарпатье был зафиксирован первый за 9 лет случай дифтерии. Студент 5-го курса медицинского факультета № 2 Ужгородского национального университета обратился к врачам с жалобами на температуру, боль в горле и в мышцах.

Также на Цензор.НЕТ: 108 млрд заложено на здравоохранение в бюджет-2020, - МОЗ

В целом по Украине дифтерию обнаруживают ежегодно. С начала этого года уже выявлено два случая - в Луганской и Хмельницкой областях. В прошлом году было зафиксировано 10 случаев, среди них три - у детей.

Прививку от дифтерии детям можно сделать бесплатно цельноклеточной вакциной против коклюша, дифтерии и столбняка АКДС. Также есть бесплатная вакцина для профилактики дифтерии и столбняка АДС и вакцина для профилактики дифтерии и столбняка с уменьшенным содержанием антигена АДС-М, которую применяют для взрослых.

Читайте также: Регионы завышали статистику о вакцинации детей, - Супрун

Топ комментарии
+2
ви праві, але ж і імунна система дуже залежить від навколишнього середовища, що ми імо, що п'ємо, чим дихаємо, як лікуємось ітд. І як той факт, що в ссрі цю болячку практично вичеркнули із обіходу? в нас зраз по містах і селх гуляє куча туберкульозних хворих, велика кількість з яких бо забила болт на лікування, бо нема грошей, або і не знає про свій стан достеменно бо не ходять на огляди --там теж треба гроші платити.
показать весь комментарий
23.10.2019 13:46 Ответить
+2
Всіх попереджали, що наступна епідемія за кором - епадемія дефтирії. Продовжуйте і далі ігнорувати вакцини. Збільшуйте виторг в різних бюро ритуальних послуг.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:54 Ответить
+1
Там учатся только иностранцы?
Или эти такие слабые попались, что именно иностранных скосило?
показать весь комментарий
23.10.2019 12:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Там учатся только иностранцы?
Или эти такие слабые попались, что именно иностранных скосило?
показать весь комментарий
23.10.2019 12:57 Ответить
Причем, эти студенты - медики. ...не привитые.
показать весь комментарий
23.10.2019 13:04 Ответить
Блин... Вчера был только один...
Сегодня уже 12!
Эта гадость очень опасна и легко передается...
показать весь комментарий
23.10.2019 13:01 Ответить
Ушла Супруня, ушла истерика и ушла корь? Совпадение?
показать весь комментарий
23.10.2019 13:02 Ответить
Ушла Супруня и ушла корь, пришла Зоряна Скалацкая а с ней зеленуха и дифтерия
показать весь комментарий
23.10.2019 13:06 Ответить
Корь отличается периодичностью вспышек. Или Вы радуетесь похудению при каждом выдохе?
показать весь комментарий
23.10.2019 13:10 Ответить
если вы полистаете метрические книги за 18 -19 век, там три четверти умерших младенцев от кори. в 20 веке смерть от кори уже редкость, а тут и 21 век подкрался.......
показать весь комментарий
23.10.2019 13:26 Ответить
С другой стороны - выживали только с сильным иммунитетом, который передавали по наследству. А так иммунитет значительно снижается через 7-9 поколений, то в будущем человечество в большинстве будет состоять из хронически больных людей.
показать весь комментарий
23.10.2019 13:36 Ответить
ви праві, але ж і імунна система дуже залежить від навколишнього середовища, що ми імо, що п'ємо, чим дихаємо, як лікуємось ітд. І як той факт, що в ссрі цю болячку практично вичеркнули із обіходу? в нас зраз по містах і селх гуляє куча туберкульозних хворих, велика кількість з яких бо забила болт на лікування, бо нема грошей, або і не знає про свій стан достеменно бо не ходять на огляди --там теж треба гроші платити.
показать весь комментарий
23.10.2019 13:46 Ответить
У тех, кто жил изолированно тоже был неплохой шанс пережить эпидемии. Не надо так уж сгущать краски. Да и сила иммунитета величина непостоянная. Кушаешь пищу с витаминами - высокий, выдался голодный период - низкий.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:09 Ответить
Большинство племен индейцев Америки, которые жили изолированно, по вымирали от болезней занесенных испанцами. Хотя сами кушали одни витамины.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:25 Ответить
"Большинство племен индейцев Америки, которые жили изолированно, по вымирали от болезней занесенных испанцами. "

Ничего не смущает?
показать весь комментарий
23.10.2019 14:33 Ответить
В США до щеплень на початку 60-х 450-500 дітей щороку від ускладнень кору помирало.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:18 Ответить
Це все Супрун завезла епідемії кіру й дифретрії. До неї такого не було.
До речі, а для чого робити вакцинацію від гепатиту В дітям, якщо його можна підчепити лише через кров, як СНІД - через статевий акт, або наркоману через голку? І при цьому, від тої вакцини реально мруть. Що за "закін" такий дебільний, для збагачення на закупівлі безглуздої вакцини?
показать весь комментарий
23.10.2019 13:26 Ответить
Живе собі дитина - а тут раз - ДТП, або поранення від небезпечних ігор, або поранення в зоні бойових дій, велика втрата крові, шок, кожна секунда на вагу золота. Єдиний вихід - пряме пероеливання крові від донора, що підходить за групою крові. І тут бац - на тобі, дитино, гепатит В, бо батьки все гадали "І нащо нам те щеплення?"
показать весь комментарий
23.10.2019 14:16 Ответить
і тут бац - померла дитина від щеплення. І не дожила до переливання. А окрім того 80% людей швидко одужують від гепатиту В.
Це просто відкат грошей на непотрібній (для дітей) вакцині.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:19 Ответить
"Хронічний гепатит В можна лікувати за допомогою лікарських засобів, включаючи оральні противірусні препарати. Лікування може сповільнити розвиток цирозу, скоротити захворюваність на рак печінки і поліпшити довгострокову виживаність."
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B

Майже нічого серйозного...
показать весь комментарий
23.10.2019 14:32 Ответить
дурню, захворіти гепатитом В людина ризикує вісля досягнення повноліття, до цього лише такий ідіот як ти може вакцинувати дітей, ризикуючи їх життям.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:36 Ответить
Дурню, заразитися гепатом В може коли заражена дитина вкусить здорову, або коли діитина використовує чужу зубну щітку, такж певну небезлеку становить і сеча зараженого. (Пам'ятаєте поради промити в польових умовах забруднену рану сечею?).
Ну і в екстремальних випадках, що потребують прямого переливанні крові.

Треба мати на увазі що
"Діти мають менше шансів позбутись інфекції. Більш ніж 95 % людей які були заражені вірусом в дорослому віці пройдуть повне відновлення і розвинуть захисний імунітет від вірусу. Щоправда ця ймовірність падає до 30 % для молодших дітей, і лише до 5 % для новонароджених що отримали інфекцію від матері при народженні позбавляться від неї.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-24 [24] Це населення за життя з ймовірністю 40 % помре від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B7 цирозу чи https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D1%8E%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0&action=edit&redlink=1 гепатоцеллюлярної карциноми .https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-Dienstag-25 [25] Серед тих хто заражені між роком та сімома, 70 % позбудуться інфекції.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-pmid16176431-26 [26] У дитячому віці можливе виникнення https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC_%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82%D1%82%D1%96%E2%80%94%D0%9A%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96 синдрому Джанотті-Крості , який пов'язують із зараженням вірусом гепатиту B."
показать весь комментарий
23.10.2019 15:04 Ответить
оце дурниці. Діти кусаються в тебе, сечею рани промиваєш. В тебе не діти, а мавпи. Видно, що ти й само мавпа.
Діти взагалі майже не мають шансу заразитись на гепатит В, окрім як навмисне чи по дурощі дорослих мавп..
показать весь комментарий
23.10.2019 15:15 Ответить
Глибоко аргументована відповідь. Інтелект з Вас аж пре.
показать весь комментарий
23.10.2019 15:18 Ответить
а що тобі відповідати, якщо ти несеш тисті дурниці? Хіба по казанку постукати, щоб послухати як дзвенить? У тебе нема аргументів. Тож ж те щеплення для людини не є необхідним, але в Україні воно дитині обов'язкове. Дуже багато людей просто відкуплюються від таких щеплень. Не правда - абсурд - щоб держава не нашкодила дитині - то треба відкупитися?
показать весь комментарий
23.10.2019 15:24 Ответить
Для Вас відкриття, що діти можуть одне одного вкусити? То краще себе по макітрі постукайте.
показать весь комментарий
23.10.2019 15:45 Ответить
ні, не відкриття, але до крові ще не бачив, щоб кусали. Мабуть у вас діти зубастики чи акули, раз так активно кусають одне одного й навколишніх дітей. Та й не знаю дітей, які б заразились гепатитом В від того, що когось вкусили, чи їх хтось вкусив. Зате можу показати дітей, які пластом лежать після вакцинації після тої вакцини. Ви як український політик - притягуєте вимисел за вуші звідти, де його нема. Краще б захищали правду, а не брехню.
показать весь комментарий
23.10.2019 15:52 Ответить
Ну, може у Вас діти ходили до елітарного дитсадка з трьома няньками на дитину, а у звичйних дитсадках укус - справа те нака щоб дуже часта (як ви вигадуєте) , але доволі буденна.
Про "дітей, які пластом лежать після вакцинації після тої вакцини" щось в пресі писали? Дайте, будь ласка, посилання.
показать весь комментарий
23.10.2019 16:14 Ответить
для чого тобі преса - пресу контролюють фармкомпанії, які випускають ті вакцини. Ти сходи в дитяче відділення ПАГ, чи на Богатирську - там якраз і намагаються "вилікувати" тих дітей, які втрачають життєздатність після вакцинацій. Маєш бажання - побачиш наглядно.
показать весь комментарий
23.10.2019 16:18 Ответить
У закладах, що Ви навели, лікуються діти від самих різних хвороб та патологій, так що всіляку маячню тут тиражувати не варто.
показать весь комментарий
23.10.2019 16:22 Ответить
епілептичні відділення - і там, і там.
показать весь комментарий
23.10.2019 16:25 Ответить
У Олександра Македонського епілепсія на яке щеплення розвинулася?
показать весь комментарий
23.10.2019 16:34 Ответить
ти ідіот
показать весь комментарий
23.10.2019 16:35 Ответить
Зовсім слабо у Вас з аргументацією. Що, багато в школі через хвороби пропускали?
показать весь комментарий
23.10.2019 16:51 Ответить
щось з тобою не те. Цеглина на голову не падала? Може контужений? Може вакцинований з пошкодженням головного мозку? Може менінгіт? Я не бачу аргументації з твого боку, або твої аргументи нерозумні так, що мені дивно з тобою розмовляти. Шарик просто хоче, щоб я кинув кульку. А мені набридло Шарику кульку кидати, бо він крім кульки нічого не хоче.
показать весь комментарий
23.10.2019 16:57 Ответить
1. Ви висунули тезу, що діти ніяк не можуть заразитися гепатитом В.
Я навів декілька ситуацій з життя (як екстремальних, так і буденних) де це може трапитись.
2. Ви висували тезу, що у 80% заражених гепатит проходить сам і без наслідків
Я навів цитати з Вікі

"Хронічний гепатит В можна лікувати за допомогою лікарських засобів, включаючи оральні противірусні препарати. Лікування може сповільнити розвиток цирозу, скоротити захворюваність на рак печінки і поліпшити довгострокову виживаність."

"Діти мають менше шансів позбутись інфекції. Більш ніж 95 % людей які були заражені вірусом в дорослому віці пройдуть повне відновлення і розвинуть захисний імунітет від вірусу. Щоправда ця ймовірність падає до 30 % для молодших дітей, і лише до 5 % для новонароджених що отримали інфекцію від матері при народженні позбавляться від неї.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-24 [24] Це населення за життя з ймовірністю 40 % помре від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B7 цирозу чи https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D1%8E%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0&action=edit&redlink=1 гепатоцеллюлярної карциноми .https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-Dienstag-25 [25] Серед тих хто заражені між роком та сімома, 70 % позбудуться інфекції.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-pmid16176431-26 [26] У дитячому віці можливе виникнення https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC_%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82%D1%82%D1%96%E2%80%94%D0%9A%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96 синдрому Джанотті-Крості , який пов'язують із зараженням вірусом гепатиту B."

3. Ви висунули тезу, що можете показати дітей, що лежать пластом після такого щеплення. Я попросив посилання. Ви дали посилання на сайт російського антипрививочника М.А. Афанасенкова (за фахом фізик) та стверджували, що епілептики у ПАГ та у дит лікарні №1 на Богатирській - це наслідок щеплень.
На питання "У Олександра Македонського епілепсія на яке щеплення розвинулася?" Ви замість відповіді перейшли на образи (не перший раз).

Такщо 3:0 не на вашу користь.
показать весь комментарий
23.10.2019 17:14 Ответить
1. Ви висунули тезу, що діти ніяк не можуть заразитися гепатитом В.
Я навів декілька ситуацій з життя (як екстремальних, так і буденних) де це може трапитись.
2. Ви висували тезу, що у 80% заражених гепатит проходить сам і без наслідків
Я навів цитати з Вікі

"Хронічний гепатит В можна лікувати за допомогою лікарських засобів, включаючи оральні противірусні препарати. Лікування може сповільнити розвиток цирозу, скоротити захворюваність на рак печінки і поліпшити довгострокову виживаність."

До чого тут хронічний гепатит, якщо щеплення від звичайного гепатиту В.

"Діти мають менше шансів позбутись інфекції. Більш ніж 95 % людей які були заражені вірусом в дорослому віці пройдуть повне відновлення і розвинуть захисний імунітет від вірусу. Щоправда ця ймовірність падає до 30 % для молодших дітей, і лише до 5 % для новонароджених що отримали інфекцію від матері при народженні позбавляться від неї.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-24 [24] Це населення за життя з ймовірністю 40 % помре від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B7 цирозу чи https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D1%8E%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0&action=edit&redlink=1 гепатоцеллюлярної карциноми .https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-Dienstag-25 [25] Серед тих хто заражені між роком та сімома, 70 % позбудуться інфекції.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-pmid16176431-26 [26] У дитячому віці можливе виникнення https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC_%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82%D1%82%D1%96%E2%80%94%D0%9A%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96 синдрому Джанотті-Крості , який пов'язують із зараженням вірусом гепатиту B."

Діти не мають шансу заразитись гепатитом В, якщо не створити сприятливі умови для зараження.

3. Ви висунули тезу, що можете показати дітей, що лежать пластом після такого щеплення. Я попросив посилання. Ви дали посилання на сайт російського антипрививочника М.А. Афанасенкова (за фахом фізик) та стверджували, що епілептики у ПАГ та у дит лікарні №1 на Богатирській - це наслідок щеплень.
На питання "У Олександра Македонського епілепсія на яке щеплення розвинулася?" Ви замість відповіді перейшли на образи (не перший раз).

Я тебе послав подивитися на дітей у ПАГ, дурнику. Дай посилання на опис того, що було з Македонським. Бо епілептичні напади можуть бути на фоні п'янства. Або від удару. Або перехворів на енцефаліт чи ще щось.
показать весь комментарий
23.10.2019 18:19 Ответить
1. Хронічний гепатит, викликається тим же збудником, що і звичайний. Відміна у реакції організму, і в цій циттаті пояснено особливість реакції саме дитячого організму

"Діти мають менше шансів позбутись інфекції. Більш ніж 95 % людей які були заражені вірусом в дорослому віці пройдуть повне відновлення і розвинуть захисний імунітет від вірусу. Щоправда ця ймовірність падає до 30 % для молодших дітей, і лише до 5 % для новонароджених що отримали інфекцію від матері при народженні позбавляться від неї.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-24 [24] Це населення за життя з ймовірністю 40 % помре від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B7 цирозу чи https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D1%8E%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0&action=edit&redlink=1 гепатоцеллюлярної карциноми .https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-Dienstag-25 [25] Серед тих хто заражені між роком та сімома, 70 % позбудуться інфекції.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82_B#cite_note-pmid16176431-26 [26] У дитячому віці можливе виникнення https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC_%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82%D1%82%D1%96%E2%80%94%D0%9A%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96 синдрому Джанотті-Крості , який пов'язують із зараженням вірусом гепатиту B."

І я наводив приклади з побуту, коли діти можуть заразитися

2. Якщо ви плутаєте фебрильні судоми (які іноді бувають після щеплень, на вигляд жахливо, небезпеки практично ніякої) з епілептичними - це питання лише Вашо некомпетенції.
3. Ви дійсно нічого не знаєте про епілепсію Олександра Македонського? Взагалі, у стародавньому світі щеплення такого наробили...
"Самые старые медицинские записи показывают, что эпилепсия поражает людей, по крайней мере, с начала истории болезни. https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-WHO_Atlas2005-134 [134] На протяжении всей https://en.wikipedia.org/wiki/Ancient_history древней истории болезнь считалась духовным состоянием. https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-WHO_Atlas2005-134 [134] Самое древнее в мире описание эпилептического припадка происходит из текста на https://en.wikipedia.org/wiki/Akkadian_language аккадском языке (язык, использовавшийся в древней https://en.wikipedia.org/wiki/Mesopotamia Месопотамии ) и был написан около 2000 г. до н.э. https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-magiorkinis_2010-22 [22] Человек, описанный в тексте, был диагностирован как находящийся под влиянием лунного бога, и подвергся https://en.wikipedia.org/wiki/Exorcism экзорцизму . https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-magiorkinis_2010-22 [22] Эпилептические припадки перечислены в https://en.wikipedia.org/wiki/Code_of_Hammurabi Кодексе Хаммурапи. (ок. 1790 г. до н.э.) в качестве причины, по которой купленный раб может быть возвращен за возмещение, https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-magiorkinis_2010-22 [22] и « https://en.wikipedia.org/wiki/Edwin_Smith_Papyrus Папирус Эдвина Смита» (ок. 1700 г. до н.э.) описывает случаи людей с эпилептическими конвульсиями. https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-magiorkinis_2010-22 [22]
Самый старый известный подробный отчет о самой болезни находится в https://en.wikipedia.org/wiki/Sakikku Sakikku , в https://en.wikipedia.org/wiki/Babylonia вавилонской https://en.wikipedia.org/wiki/Cuneiform клинописи медицинского текста с 1067-1046 до н. https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-WHO_Atlas2005-134 [134] В этом тексте приводятся признаки и симптомы, детали лечения и вероятные результаты https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-magiorkinis_2010-22 [22], а также описываются многие особенности различных типов судорог. https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-WHO_Atlas2005-134 [134] Поскольку вавилоняне не имели биомедицинского понимания природы болезни, они приписывали приступы одержимости злыми духами и призывали лечить состояние с помощью духовных средств. https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-WHO_Atlas2005-134 [134] Около 900 г. до н.э. https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Punarvasu_Atreya&action=edit&redlink=1 Пунарвасу Атрейя описал эпилепсию как потерю сознания; https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-eadie_2001-135 [135] это определение было перенесено вhttps://en.wikipedia.org/wiki/Ayurveda Аюрведический текст https://en.wikipedia.org/wiki/Charaka_Samhita Чарака Самхиты (около 400 г. до н.э.). https://en.wikipedia.org/wiki/Epilepsy#cite_note-136 [136] "
показать весь комментарий
23.10.2019 18:38 Ответить
Ти здатен лише копіювати вікі сюди. Я тобі дав посилання. А все інше - докажи, що вакцина від гепатиту В необхідна дітям. Ти нічого не доказав. Значить вакцина не потрібна. Дітей вакцинують лише в угоду відкату грошей та прибутку фармацептичних компаній, дарма ризикуючи їх життям.
показать весь комментарий
23.10.2019 19:00 Ответить
Ваши доказательства - не доказательства. Десь я таке вже чув... То звідки Ви пишете, шановний?
Діти, коли граються або деруться можуть один одного вкусити. Також є ризик при невідкладних медичних маніпуляціях (пряме переливання крові.) Дитячий організм більш уразливий, ніж у дорослих.
Ви вважаєте, що можна начхати на ризик, а потім вимагати лікування без наслідків, а я вважаю, що краще зробити щеплення.
При чому тут "Доведи"? Як щось трапиться, Вас донесуть.
показать весь комментарий
23.10.2019 19:12 Ответить
Твої дурниці лишаються дурницями. Лишися з ними, бо тобі, дурню нічого не довести. Як самого зателіпає від щеплення - тоді й зрозумієш. Ти з тих, яким хоч в лоб хоч по лобу. У мене на тебе немає часу.
показать весь комментарий
23.10.2019 19:15 Ответить
не дуже то й складно щось подібне знайти. Погугли. Читай:
http://www.afanas.ru/privivki/engerix.htm
показать весь комментарий
23.10.2019 16:20 Ответить
Ви писали "Зате можу показати дітей, які пластом лежать після вакцинації після тої вакцини. " і даєте посилання на російські сайти. Ви з Росії пишете?
показать весь комментарий
23.10.2019 16:29 Ответить
Та я це з Ваших постів давно зрозумів. Звідки Ви пишете?
показать весь комментарий
23.10.2019 16:35 Ответить
Мля, писец головного мозга, чо' ви з ним спілкуєтесь? Тут тєлєвізор на перше, друге і третє.... Чи пережиток совка, чи недобитий кацап, заліз як гепатит...
показать весь комментарий
23.10.2019 17:30 Ответить
але вам того не докажеш, бо вам за це платять - щоб травити дітей, чи вбивати.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:20 Ответить
Ну, нехай у Вас буде дохід в наступному році у 100 мільйонів разів більше, ніж мені за це платять. Як впевнені у своєму попередньому пості - ставте лайк та сушіть сухарі.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:24 Ответить
тобі психіатр потрібен, а не лайк
показать весь комментарий
23.10.2019 14:25 Ответить
Що, Ви вже не впевнені у своїх вигадках?
показать весь комментарий
23.10.2019 14:30 Ответить
Я впевнений, що ти ідіот
показать весь комментарий
23.10.2019 14:35 Ответить
Але Ви неспростовно довели лише те, що Ви - брехун.
показать весь комментарий
23.10.2019 15:05 Ответить
ідіоту не треба нічого доводити, бо ти ідіот
показать весь комментарий
23.10.2019 15:12 Ответить
Коли брехун на когось каже "ідіот", то насправді все навпаки.
показать весь комментарий
23.10.2019 15:46 Ответить
це ти себе так втішаєш? Ну потішся.
показать весь комментарий
23.10.2019 15:54 Ответить
Я не втішаюсь, а дружньо кепкую з Вас...
показать весь комментарий
23.10.2019 16:03 Ответить
кепкування від олігофрена
показать весь комментарий
23.10.2019 18:36 Ответить
У Вас ще і з вихованням, і з почуттям гумору проблеми... Ну, хоча б гармонійно розподілені вади...
показать весь комментарий
23.10.2019 19:15 Ответить
Бачиш, який я кармонійний. Не кожному ж всміхається вдача вродитися ідіотом, як тобі.
показать весь комментарий
23.10.2019 19:22 Ответить
показать весь комментарий
23.10.2019 19:30 Ответить
Хлопці, от це не жарти. При дифтерії дуже висока смертність.

На 150000 хворих буде 40000 трупів. Треба негайно звертатися до МОЗ і управлінь охорони здоров"я. Негайно перевірити наявність протидифтерійної сироватки. Інакше помре більше людей, ніж загинуло за 5 років війни!!!
показать весь комментарий
23.10.2019 13:59 Ответить
Всіх попереджали, що наступна епідемія за кором - епадемія дефтирії. Продовжуйте і далі ігнорувати вакцини. Збільшуйте виторг в різних бюро ритуальних послуг.
показать весь комментарий
23.10.2019 14:54 Ответить
Перш ніж допускати іноземців до навчання треба їх ретельно обстежувати. Тому що привозять з екзотичних країн різні хвороби, а потім в Україні починаються епідемії.
показать весь комментарий
23.10.2019 16:57 Ответить