5447 посетителей онлайн
5 794 86

Кабмин решил сократить 1770 должностей в Госстате, - Дубилет

Кабмин решил сократить 1770 должностей в Госстате, - Дубилет

Министр Кабинета министров Украины Дмитрий Дубилет сообщил, что Кабмин решил сократить 1770 должностей в Государственной службе статистики.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом он написал на своей странице в Facebook.

"Мы приняли непростое решение сократить 1770 должностей в Государственной службе статистики. Также будут освобождены и переданы в аренду или на приватизацию 281 объект недвижимости", - написал он.

По словам Дубилета, данная оптимизация проводится за счет сокращения подразделений районного уровня.

"С учетом того, что большинство отчетов, которые компании подают в Госстат, подаются в электронном виде, поддержка этих подразделений стала нецелесообразной", - ообщил он.

Также он отметил, что часть функций, которые выполняли районные подразделения, будут переданы на областной уровень.

Кроме этого, по словам министра, Кабмин планирует упростить отчеты, представляемые в Госстат, и уменьшить их количество. 

"Хотел бы обратиться отдельно к сотрудникам, которые попали под это сокращение. Нам очень жаль, что нам пришлось идти на эти меры, но мы вынуждены это делать, чтобы перезапустить экономику Украины. Я очень надеюсь, что вы сможете найти в этой новой экономике свое место. Мы будем над этим работать вместе с обновленной службой занятости и многими другими сторонами", - добавил Дубилет.

Кабмин решил сократить 1770 должностей в Госстате, - Дубилет 01

Топ комментарии
+9
жаль нет статистики сколько из них за зебила голосовали
показать весь комментарий
06.11.2019 09:53 Ответить
+9
Уменьшение ,хорошо.
показать весь комментарий
06.11.2019 09:53 Ответить
+9
Обьсни зачем нужны тысячи статистов, да и вообще во всех этих мэриях работает куча народа с нехилыми зарплатами и при этом толку от них никакого, там еще сокращать и сокращать.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
жаль нет статистики сколько из них за зебила голосовали
показать весь комментарий
06.11.2019 09:53 Ответить
Обьсни зачем нужны тысячи статистов, да и вообще во всех этих мэриях работает куча народа с нехилыми зарплатами и при этом толку от них никакого, там еще сокращать и сокращать.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:07 Ответить
да не нужна статистика ваще. это для порохоботов. настоящие зебилы опираются на потолочные данные и бенины ЦУ. узнай ро зарплаты в министерствах и ты крепко удивишься.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:10 Ответить
статист це, ви- актор який створює видимість життя в кадрі, фон для головних персонажів. А ось люди, які займаються статистикою звуться "статистики". Дуже відповідальна функція в державі. В нормальній розвиненій державі з освіченими керівниками.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:08 Ответить
бюджетники "всегда за власть
это из вашей секты " свидетелей чьоколядной дупы"
показать весь комментарий
06.11.2019 10:27 Ответить
не волнуйся
теперь они стали "свидетелями зеленой дупы"
показать весь комментарий
06.11.2019 11:34 Ответить
Уменьшение ,хорошо.
показать весь комментарий
06.11.2019 09:53 Ответить
Звісно.
Але робиться це задля ...Також будуть звільнені і передані в оренду або на приватизацію 281 об'єкт нерухомості..."

А це ласі шматки.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:03 Ответить
В райцентрах приміщення відділень статистики -" ласий шматок"? В якому райцентрі України ти був хоч раз за життя?
показать весь комментарий
06.11.2019 11:36 Ответить
А чому Ви так розхвилювалися?
показать весь комментарий
06.11.2019 13:31 Ответить
Димон, казал бы короче - "Всем спасибо - все свободны!")))
показать весь комментарий
06.11.2019 09:53 Ответить
Це вже закінчення епохи ЗУБОЖІННЯ чи ще ні?
А ЗЕбоби?)))
показать весь комментарий
06.11.2019 09:54 Ответить
Так, почалася епоха збагачення (для тих, хто встиг заплатити відстуаного)
показать весь комментарий
06.11.2019 10:00 Ответить
"Денег нет, но вы держитесь! Здоровья вам и хорошего настроения!" (с.) ))))
показать весь комментарий
06.11.2019 09:54 Ответить
Фигасе, учетчиков-********* развелось!
При ПОПе такого небыла!
показать весь комментарий
06.11.2019 09:55 Ответить
При ПОПе социалку не резали...и выплаты на рождение детей не пересматривали!)))
Но ЗЕ команда зализе в карман каждому!))))
показать весь комментарий
06.11.2019 09:58 Ответить
Поссссмотрим по факту!
Сами себя пугаете, **********...
😁
показать весь комментарий
06.11.2019 10:00 Ответить
ты еще ничего не увидел за 7 месяцев?
к окулисту не пробовал сходить? или окулиста уже "оптимизировали", как то завещал Великий Бубачка?
показать весь комментарий
06.11.2019 10:09 Ответить
Глазастая нульовочка...нюню...
🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.11.2019 10:13 Ответить
В неї чудовий приклад і вчитель - північний сусід.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:01 Ответить
Прикольный такой єтот молодой еврейчик. Такой щасливый всегда на всех фотках. Рад за него, что у него все хорошо!!!
показать весь комментарий
06.11.2019 09:56 Ответить
был бы у тебя папашка компаньеном у Бени, ты бы тоже не грустил
показать весь комментарий
06.11.2019 10:12 Ответить
В принципе да, но он один из немногих отпрысков богатеньких которые умеют не только прожигать отцовские бабки, но и умеет их зарабатывать своим умом.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:31 Ответить
Ет правильно, ібо нєх секрети розголошувати.
Ато бач, усе вираховують, вираховують ....
показать весь комментарий
06.11.2019 09:57 Ответить
Блин таких служб у нас немерянно и все гребут с бюджета --разогнать всех нахрен !!!
показать весь комментарий
06.11.2019 09:58 Ответить
У каждого из этих людей семьи...
Куда они пойдут? В ФОПы?))))
показать весь комментарий
06.11.2019 10:00 Ответить
ну да! - а то кассовые аппараты плохо расходятся, а зележопые ж вложились в их производство.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:07 Ответить
У карманников и домушников тоже есть семьи. Оставьте их в покое!
показать весь комментарий
06.11.2019 10:08 Ответить
ну да
там мусора, глазки газиком лечат
показать весь комментарий
06.11.2019 10:35 Ответить
"Часть функций передадут в областные управления..." Ню-ню...Сельские районы - это iнша справа. Ну припрусь я в татарбунарский район и буду спрашивать "Скажите, сколько тонн клевера от каждой курицы-несушки будет засыпано в инкубаторы после обмолота зяби?.."
показать весь комментарий
06.11.2019 11:15 Ответить
Такие вопросі интересовали при совке, когда біли совхозі.Сейчас зачем єто знать нна гос.уровне при приватном хозяйстве? - Очнись,совок здох и его "статисттика" должна вімереть ттакже.
показать весь комментарий
06.11.2019 11:39 Ответить
Очнись сам! Слышал о таком: віддiл обстеження умов життя домогосподарств України? Опитування домогосподарства проводиться на початку обстеження за програмою відповідного запитальника стосовно загальних характеристик домогосподарства: його складу, житлових умов, наявності та використання земельних ділянок, худоби і птиці та характеристики його членів: антропометричних даних, рівнів освіти, статусів зайнятості тощо. Крім того, під час опитування фахівець з інтерв'ювання заповнює контрольну картку складу домогосподарства, в якій протягом всього періоду обстеження спостерігаються зміни в його складі. Каждый квартал заполняется квартальный вопросник о расходах и доходах. И там есть раздел "Земля для ведения личного подсобного хоз-ва, сельхоз. животные, самозаготовки. Єтим всем занимались районные отделы статистики! А теперь с котомками по полям будут бродить областные фахiвцi..
показать весь комментарий
06.11.2019 12:35 Ответить
наш статистичний Орган-- це якась своєрідна структура, яка збирає звіти, щось пише, вдає, що працює, а на ділі ,як в при совєтах:
зробив завод жбк плиту для преркриття--відчитався: + 1 плита, перевіз її шофер н буд майданчик, відчитався +1 плита, уклав її прораб у будинок, відчитався +1 плита.
От і розберись, скільки всього плит припало на душу населення.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:00 Ответить
От щоб розібратися і потрібні люди, а не айфон.
Завжди кажу - комп'ютер не розумніший за того, хто на ньому працює, а програма за її розробника.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:03 Ответить
І то правда, тільки не зрозуміло нафіга тим американцям та європейцям годувати десятки тисяч статистиків-дармоїдів.
показать весь комментарий
06.11.2019 14:55 Ответить
тешу себя мыслью, что все эти люди голосовали за монику.
в добрый час, ***.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:06 Ответить
Боже які недалеки ці люди, всю інформацію збирали не областні в них функція зведення даних на рівні області, а районні підрозділи, а та кількість яка передається в за допомгою ецп буксує на територіях де інет в зародковому стані, а то і відсутній. Тепер зросте кількість штатних працівників в ГУСах- "оптимизація"
показать весь комментарий
06.11.2019 10:08 Ответить
Не зросте. Обов'язки зростуть .
показать весь комментарий
06.11.2019 11:23 Ответить
Так держать! Дивно, что есть люди, готовые оплачивать содержание таких человеческих аквариумов
показать весь комментарий
06.11.2019 10:10 Ответить
Дубилет совершенно прав. В студенческие годы я работал в частной компании, которая снимала офис в помещении областного Госстата. Это огромнейшее здание 14 этажей, доверху набитое какими-то бабульками, которые сидят там чуть ли не со времен Сталина и собирают все данные в бумажном виде. И за все это платят налогоплательщики. Не думаю что у них большие зарплаты, но их просто дофига и суммы там набегают внушительные. Плюс занимают кучу площадей, которые можно было бы использовать с большим толком.
Реально весь этот Госстат с его десятками тысяч сотрудников при сегодняшних технологиях можно заменить небольшой конторой, человек 300 на всю страну.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:13 Ответить
а депутатов почти пол тыщи?! нахер с пляжа! 50 Яйцечухов за глаза хватит!
показать весь комментарий
06.11.2019 10:22 Ответить
Уменьшение количества депутатов не решит проблему а сделает только хуже. Потому что купить, запугать, шантажировать 50 человек намного проще, чем 450. Допустим ФСБ найдет подход к этим 50 депутатам и захватит власть над Украиной совершенно мирным путем.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:32 Ответить
ЭВМ видел ? Тогда и корешки-квитанции по зарплатам разным предприятиям распечатывали .
показать весь комментарий
06.11.2019 10:28 Ответить
Видел. Стоял у них в коридоре какой-то древнючий компьютер размером с машину.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:36 Ответить
Тоді ще жодне підприємство в області такого не мало. Ці бабуськи були причасні до ІТ, коли решта ще абакою обраховували.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:22 Ответить
А знаєте,нам з дитинства втулмачовали що один комп замінить з десяток людей,а виходить що чим більше компютерів тим в десятки разів більше людей особливо в бюджетних сферах.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:33 Ответить
Він і замінює. Але на приватних підприємствах, де ефективність це все. А держава, яка грошей не рахує, бо живе на наші податки, навмисно зберігає купу псевдоробочих місць для родичів, друзів, кумів або й просто на продажу.
Так-так, саме на продажу. Бо якщо ти живеш десь у райцентрі, де роботи немає від слова зовсім, то даси хабар навіть за крісло якогось маленького клерка в держустанові на мінімальній зарплаті.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:54 Ответить
До чого я і веду.
показать весь комментарий
06.11.2019 14:05 Ответить
Так замінював він і в державному секторі. Більшість новітніх технологій перш за все впроваджується в державному секторі. Ну, це в нормальних країнах, а не там де продають майно бо всі навкруги крадуть.
показать весь комментарий
06.11.2019 14:49 Ответить
Неправда. Навіть там, де корупція зведена до мінімуму, держава поступається приватному секторові по ефективності.
показать весь комментарий
06.11.2019 15:11 Ответить
Держава не рідко буде поступатися окремовзятому приватному підприємству просто тому що, держава несе соціальні та державно утворюючі функції. Це, аксіома.
Наприклад: Заради ціни перевезення малозабезпечених громадян та військовослужбовців з різними силовиками державна залізниця ЗАВЖДИ буде тримати ціни на квиток на мінімумі рентабельності тоді, як приватній залізниці малозабезпечені та оборона країни до задниці, вони завжди будуть намагатися вижати максимум.
показать весь комментарий
06.11.2019 17:12 Ответить
Це звичайно круто, що вони були причасні. Але чому платники податків повинні фінансувати для них псевдоробоче місце протягом 10-20 років, поки вони не вийдуть на пенсію? У платників податків теж є сім'ї і діти, яких треба годувати.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:43 Ответить
Проблема в тому що, більшість платників податків тупі інфантили, які ось вже 30 років вибирають суцільних корупціонерів у владу. Більшість платників податків знайому зі статистикою з фільму "Службовий роман" або чули щось від Ільфа і Петрова.
показать весь комментарий
06.11.2019 14:52 Ответить
Ну припустимо я не інфантил. У мене економічна освіта, непоганий рівень доходу і значний життєвий досвід.
1. За якими критеріями я мушу вибирати? Все, що я знаю про кандидата це невеличка (на пів сторінки) біографія і передвиборча програма. Вважаєте цього досить?
2. А якщо я уважно вивчив програми і вважаю що всі кандидати недостойні? Кого мені вибирати?
3. Припустимо обраний кандидат поганий. Чи є в мене право його відкликати? Ні, немає. Я мушу терпіти п'ять років що б він не творив.

І що ви мені порадите - наївний віруючий у святі вибори?
показать весь комментарий
06.11.2019 15:07 Ответить
Доки суспільство не створить власні соціальні та політичні організації, корумповане чиновництво та криміналітет зі свого середовища завжди будуть пропонувати вам на вибір ефемерних кандидатів з біографією на пів сторінки. Доки ваша партійна організація не висуне і підтримає скажімо, вас кандидатом, будуть ті самі пів сторінки.
показать весь комментарий
06.11.2019 16:31 Ответить
І доречі, ви ухилились від відповіді на питання

чому платники податків повинні фінансувати для них псевдоробоче місце протягом 10-20 років, поки вони не вийдуть на пенсію?
показать весь комментарий
06.11.2019 15:22 Ответить
Ну, так не потрібно фінансувати ні лікарів, ні вчителів, ні пожежників, та й армія у нас фінансувалася до недавно за залишковим принципом. Особливо не зрозуміле фінансування екологів.
Для розуміння важливості статистичної служби потрібно розуміти, як функціонує нормальна держава. Більшість представників влади у нас взагалі не розуміють цього. Цікаво, як ви складете бюджет без статистики? Ви хоч маєте приблизне уявлення про те, як розписуються бюджетні гроші? Я наприклад не маю уяви, після того, як в 2010-му КМУ прибрав облік підприємств за формами власності Держстатом. Допускаю що, держфінансування йде підприємствам у яких держава має 1% власності. Держстат крім обліку веде ще й аналітику процесів, які відбуваються в державі і прогнозує процеси які матимуть місце в майбутньому. Тому, корупціонери всіх скликань постійно ставили Держстат раком і унеможливлювали його роботу. Він у нас завдяки міністрам і так вже на ладан дихає. Яким чином збираються проводити перепис населення в 2020 скоротивши Держстат, я не маю уяви.
показать весь комментарий
06.11.2019 16:27 Ответить
Я так розумію що, робота Держстата вам відома тільки по кількості "бабульок" на квадратний метр. Ви у нас один такий розумний, хто чув про автоматизовані системи, а "бабулькі" зовсім тупі і користуються рахівницями.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:19 Ответить
Держстат думаю що потрібна організація але в вік тотальної компютеризації до тіх восьми ,,бабульок,, з рахівницями добавилось з десяток довгоногих кобил з компами и пятьма системними адміністраторами
показать весь комментарий
06.11.2019 14:12 Ответить
В такій інформаційно розвиненій країні, як США 30% статистичних робочих місць зосереджено в державному секторі (біля 10 000, середня зарплата 80500 доларів на рік). Зростання робочих місць з докторськими ступенями біля 10% на рік. В середньому по Європі кількість статистиків в державному секторі відносно приватного 1:10.
показать весь комментарий
06.11.2019 14:46 Ответить
Скажіть,для чого в районні де менше 30 тисяч населення в відділку статистики аж 112 чоловік та ще із компютерами?
показать весь комментарий
06.11.2019 15:23 Ответить
а ви перевіряли скільки там реально працює чоловік? Я глибоко сумніваюсь в вашій цифрі. В районних відділах працює від 3 до 5 чоловік, також і у відділах середніх міст на 50-100 тисяч мешканців. Варто сказати що скоротивши всі ці відділи влада розраховує зекономити 1770 посад в 490 районах. 1770 поділіть на 490 дорівнює 3,6 статистика на район. Ахфігєнна еканомія!
показать весь комментарий
06.11.2019 16:44 Ответить
В нашем раене знаю точно 112 так как там работает и моя родственница.
показать весь комментарий
06.11.2019 16:48 Ответить
Може ваша родичка говорить про апарат райради в цілому? Ви уточніть про відділ статистики. В них ніколи не було такої кількості співробітників. Навіть в обласних відділеннях.
показать весь комментарий
06.11.2019 16:58 Ответить
Завтра уточню і відпишусь.
показать весь комментарий
06.11.2019 17:03 Ответить
В обл.стате даже больше. В рай.отделе- полный бред! Я работаю в обл.стате.
показать весь комментарий
07.11.2019 22:44 Ответить
ЗІ: проста арифметика говорить про інше. Якщо у вашому районі працює 122 чоловіка тоді 69 районах не працює жодного. Бо цифра 1770 на 490 районів нікуди не дівається.
показать весь комментарий
06.11.2019 17:02 Ответить
а знаете какая зарплата у топ-манагеров госпредприятий, нет не у самых крупных предприятий, так, вторая-третья линия, от 60тыс. грн....а рентабельность показывают только-5-7% из них, остальные-"убыточные", ну как же им быть прибыльными с такими то зарплатами...я б им всем дал по 33 года расстрела!
показать весь комментарий
06.11.2019 10:18 Ответить
Расстрелы не помогут. Все госпредприятия нужно приватизировать. Это единственный способ побороть коррупцию и сделать их эффективными.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:27 Ответить
ану дайте мені циферку, скільки з вже прихватизованих підприємств стали ефективними? Ті що, залишилися у власності держави хоч працюють, на відміну від переважної більшості прихватизованих.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:12 Ответить
Ага, працюють, на кишеню своїх директорів і їхніх політичних покровителів.
Держава це генератор корупції. Менше держави - менше корупції.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:33 Ответить
Якщо держава стає генератором корупції то, до чого тут підприємства? Чи варто вбивати собаку, якщо на ній завелися блохи? Ви взагалі з логікою дружите? Таким шляхом ви зайдете дуже далеко, наступним вашим кроком буде видача ліцензій педофілам?
показать весь комментарий
06.11.2019 14:33 Ответить
По перше не на собаці завелися блохи а собака перетворилась на величезну блоху. В нашій країні корупція це не дрібне епізодичне явище, а система яка пронизує абсолютно всі державні структури.
По друге державне підприємство це частина держави. Таким підприємством керує державний чиновник якого призначають політики. Зрозуміло, що призначенцю наплювати на ефективність ввіреного підприємства. Він попрацює максимум 5 років, потім прийде нова влада і його замінить. Тому за час свого керівництва абсолютно логічно набити кишені та заплатити політичним покровителям за призначення. Чим і займається біьшість державних управлінців.
І лише приватизація здатна розрубати цей вузол.
показать весь комментарий
06.11.2019 14:56 Ответить
Та, мені зрозуміла ваша логіка боротьби з бурьянами шляхом общіпування листя. Якщо вже щось перетворилося на паразита то, б'ють під корінь, а не обривають листя.
Ну, віддасте ви держпідприємства корупціонерам то, вони почнуть годуватися через ці підприємства з бюджету. Віддайте залізницю корупціонерам і вони будуть дерти за перевозки з держави. Чи багато ви виграли віддавши обленерго чи облгази в приватні руки?
показать весь комментарий
06.11.2019 15:03 Ответить
Чи багато ви виграли віддавши обленерго чи облгази в приватні руки?

Як мінімум те, що тепер обленерго та облгази це повна відповідальність власника. Їх не фінансують з бюджету за рахунок платників податків.
показать весь комментарий
06.11.2019 15:15 Ответить
Та ви що!? Невже їх не фінансують з бюджету? Живуть бідні виключно з того що, їм заплатять? Може ви не чули про те, як розподіляються субсидії? А це ні що інше ніж держфінансування. Правда, завуальоване. Та й який може бути ринок при такій монополії?
показать весь комментарий
06.11.2019 16:49 Ответить
ЗІ: державна корупція живиться з переросподілу бюджетних коштів набагато більше ніж з підприємств.
показать весь комментарий
06.11.2019 15:05 Ответить
Вона живиться з усього до чого може дотягнутися. Менше держави - менше корупції.
показать весь комментарий
06.11.2019 15:16 Ответить
Вираз "Менше держави - менше корупції." Означає зовсім інше. В нашому випадку, менше держави якраз не стає. Бо в принципі, державні підприємства залишаються підприємствами. Просто тепер, буде легше красти і відмивати корупційні кошти. Основою корупції є бюджет, а не підприємства.
показать весь комментарий
06.11.2019 16:53 Ответить
ЗІ: якраз під час приватизації і будуть проходити небувалі корупційні дії. Особливо приватизації землі.
показать весь комментарий
06.11.2019 16:55 Ответить
маловато будет
показать весь комментарий
06.11.2019 10:26 Ответить
Ого сколько бездельников там пригрелось на шее налогоплательщика,зелька,следующие на сокращение взяточники из ГФС с держпраци.
показать весь комментарий
06.11.2019 10:36 Ответить
По статистике 73% из них голосовали за Пейсатого
показать весь комментарий
06.11.2019 12:44 Ответить
Ну, что, бюджетники, доголосовались? Получите - распишитесь.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:02 Ответить
Ціль знищення Держстату- аби ніхто не мав поняття що, відбувається в країні. Спочатку Євнухович з Кілею Бімбою прибрав облік підприємств за формою власності, а зараз планується взагалі скоротити незрозуміле, а тому не потрібне.
показать весь комментарий
06.11.2019 13:15 Ответить
саме прикольне те що, більшість експердів твердять про необхідність статистчних аналітиків в приватних компаніях і їх непотрібність в державному секторі. До речі, а як там зі скороченням в міністерствах? А, та ми ж цього вже не дізнаємося бо, не буде кому звітувати.
показать весь комментарий
06.11.2019 14:58 Ответить