5366 посетителей онлайн
13 792 95

Румынская церковь согласилась с предоставлением томоса ПЦУ

Румынская церковь согласилась с предоставлением томоса ПЦУ

Румынская православная церковь считает законным предоставление автокефалии Православной церкви Украины.

Об этом сообщило в пятницу греческое агентство церковных новостей "Ромфеа", передает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Интерфакс-Украина".

Согласно публикации, Синод Румынской церкви пришел к выводу, что он "изначально согласен с предоставлением автокефалии, но между Вселенским и Московским патриархатами должен быть достигнут консенсус".

По этой причине Румынская церковь решила направить делегатов на всеправославную встречу по "украинскому вопросу" в Аммане, которая пройдет в конце февраля по инициативе Иерусалимского патриарха Феофила.

"Участие Румынской церкви оправдано тем фактом, что все автокефальные Церкви несут ответственность за совместную работу для сохранения единства и евхаристического общения, как того требует Святое Евангелие Христово", - говорится в заявлении Синода.

Синод в Бухаресте в то же время решил, что Румынская церковь будет участвовать во всеправославном процессе через епископов, а не через своего патриарха Даниила.

Топ комментарии
+25
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 1921
показать весь комментарий
14.02.2020 11:03 Ответить
+25
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 3976
показать весь комментарий
14.02.2020 11:04 Ответить
+20
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 2983
показать весь комментарий
14.02.2020 11:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Да быть этого не может.А что скажет Масква.
показать весь комментарий
14.02.2020 10:42 Ответить
Между Румынией и Москвой лежит Молдова,
а это немаловажный фактор. Румыны выдали
молдаванам паспорта, а те на последних выборах
проголосовали за Москву. Вот в чем причина.
показать весь комментарий
14.02.2020 10:47 Ответить
За Додона.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:04 Ответить
Додон - не мацква. Он местная жидкая вата. Тем более парламент его отстранил от власти.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:52 Ответить
Выборы 2019г. выиграла партия Додона, и премьера( независимого)
выдвинул Додон. Этот премьер тут же и покатил в Москву , налажевать
разорванные предыдущим кабмином связи.
показать весь комментарий
14.02.2020 12:40 Ответить
что все 100% выдали и все 100% проголосовали?
показать весь комментарий
14.02.2020 11:10 Ответить
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 8738Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 1783
показать весь комментарий
14.02.2020 11:36 Ответить
Скаже, що в них МАНДАТ від Сталіна на церкву в Росії, який крутіше за Томос Варфоломія
показать весь комментарий
14.02.2020 11:02 Ответить
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 3976
показать весь комментарий
14.02.2020 11:04 Ответить
А что цыгане православные? они ж язычники
показать весь комментарий
14.02.2020 10:42 Ответить
Сам ты православный... они - цыганины...
показать весь комментарий
14.02.2020 10:44 Ответить
Уяви собі, православні... І говорять румуни мовою, що споріднена з мовою церков половини світу - "вульгаризованою латиною"... Вони потомки романізованих даків(слов"ян) та колоністів-римлян...
показать весь комментарий
14.02.2020 10:58 Ответить
вот ведь интересный феномен: румыны сохранили за собой имя, производное от Рима, хотя римлянами не являюся... ведь, как ни крути, наследниками Рима являются современные итальнцы. Ничего не напоминает? Кацапы, узурпировав название Руси, так и не стали русичами, хотя заявляют о своей рускасти. А наследниками Руси являются современные украинцы (за исключеикм менделей, зеленских, шифирей всяких - это особый вечногонимый феномен приживалок)... интереснре наблюдение, не правда ли...
показать весь комментарий
14.02.2020 11:26 Ответить
..итальянский и румынский языки, что руцке и украинский....римская империя большая и сильная была...)
показать весь комментарий
14.02.2020 11:33 Ответить
та знаю... я ведь ирландец, в Ромунии родился...
показать весь комментарий
14.02.2020 11:36 Ответить
Дружище Ал , если уж и говорить о истинных Русичах то это Ильменские Словене ( и их потомки) , основатели Руси. 🙂
показать весь комментарий
14.02.2020 11:54 Ответить
І звідки ж, "слов"яни" узялися, у "угрофінському" оточенні? На Ільмені?... Ти ще скажи, що "Ільмень" - слов"янське слово!... Читай Горбанєвського, "В мире имён и названий"... Починаючи з Підмосков"я, на північ та схід, до Ками, топоніми мають угрофінську основу... В основному, це стосується гідронімів. Назви річок закінчуються на "-ва" (фінське "вода", "мокре"), а озера "-явр", "-яхр"(озеро). Москва, Локнава, Непрядва, Сосьва, Лисьва, Дубна... Яхрома...
показать весь комментарий
14.02.2020 12:37 Ответить
подтвердить не могу, потому шо случая не было не встретить и посмотреть...
показать весь комментарий
14.02.2020 13:04 Ответить
Я знаю... Румуни пробували, якось, на початку ХХ століття, заявить претензію на "спадкоємців Римської імперії", однак їх "підняли на сміх", і вони затихли...Якби румуни мали початкові умови, як росіяни - відсутність сильного ворожого оточення, велика неосвоєна територія, багата корисними копалинами - може б, ми, і мали "новітню Романську імперію"...... (Спроба ж, створення "Римської імперіх германського народу", була...). Але не вийшло... Мадяри жить не давали, германці... А там і османи "на голову сіли... І "не вийшло"...
показать весь комментарий
14.02.2020 12:24 Ответить
абсолютно доечне порівняння!браво! десь таке саме відношення росія має до Руси як румунія до Рима!
показать весь комментарий
14.02.2020 13:22 Ответить
1. Румуни ближчі до стародавніх римлян ніж італійці не говорячи вже про інші романські народи (французи, іспанці, португальці, сардинці, ретороманці) з декількох причин:
1. ******* італійці мають змішане романо-греко-німецьке походження, адже землі ******** Італії в середні віки зайняли німецькі варварські племена готів, лангобардів, вандалів, венедів тощо південь Італії, де й до римлян переважну частину населення складали греки довгий час був в складі Візантійської імперії
2. Самі римляни походять із східної Фракії, це споріднене з даками плем'я, витіснене з власних земель греками, рятуючись від грецьких загарбників вони опинилися на південно-західній території Великої Етрурії, яка дала їм прихисток.
3. В результаті 100 річної війни римлян із даками римляни перемогли у 103 році і винищили всю чоловічу частину населення Дакії.
4. Землі захопленої Дакії були роздані римським ветеранам і за дружин вони взяли місцевих дакійок, так постало змішане романо-дакійське населення.
5. Через спорідненість мов та більш культурно розвинену латинську мову дакійське населення за недовгий період існування як римської провінції, трохи більше 100 років, повністю перейшло на латину, звісно засмічену дакійськими словами.
6. Зважаючи на все сказане, обвинувачувати ромунів у крадіжці власної назви як мінімум несправедливо і порівняння з дійсними крадіями московітами тут недоречне.
показать весь комментарий
14.02.2020 16:17 Ответить
Ні дакі ні інші фракійці слов'янами не були, хоча деяка спорідненість звісно була, адже кордонами Дакії на сході були такі річки як Ніпру, Інгул та Інгулець Ніпру більш відомий нам як Дніпро))))
показать весь комментарий
14.02.2020 16:30 Ответить
Дорогой Яр , даки , не в коей мере (со своей доминирующей I1a ) не являлись славянами. У Вас , обширнейшие пробелы в историческом образовании.🙂
показать весь комментарий
14.02.2020 11:51 Ответить
Можна подумать, всі "українці" - "слов"яни" генетично... Фракійські племена жили по сусідству з "дулібами", "моравами", і спільна асиміляція мала місце... І де саме, в епоху Траяна, в римських володіннях, починалися "дуліби", і закінчувалися "фракійці", і наскільки ці "фракійці" були "дулібами", а наскільки "дуліби" були "фракійцями", інформації немає... Як немає і свідчень, чи набагато мова фракійських племен відрізнялася від праслов"янської... Мовна сім"я ж, одна - індоєвропейська... Чому, наприклад, територія теперішньої Болгаріі, практично, безболісно, була колонізована, у 6 столітті, булгарами? Мабуть, тому, що у мовному плані завойовники мало чим відрізнялися від місцевих фракійських племен... І тут, не виключено, мала місце асиміляція... А, враховуючи те, що Візантія, для фракійців, була поневолювачем, то це теж вплинуло на полегшення асиміляції... Вчені зупиняються на стадії "гіпотез", і не далі... Безпосередньо фракійські діалекти щезли, разом з повальною "романізацією" південного Прикарпаття і Кодр з Татрами... А от дулібська мова збереглася у літературних пам"ятниках... І вона - слов"янська... У мене, в роду, змішані, за прадавніх часів, представники трьох слов"янських народів - українці, білоруси, поляки, а також "киримли" і циганка. Однак, по національності мої батьки - українці... Так що вираховувать, наскільки людина є представником тієї чи іншої нації - тяжка штука...
показать весь комментарий
14.02.2020 12:13 Ответить
И цыгане, и гагаузы, и, даже трудно себе представит, тюркоязычные якуты, тоже православные.
Более того румыны до недавнего прошлого службу правили на церковно-славянском языке.
А истинно верующие любители швейцарских часов сидят в кремле и под кремлем на паперти
показать весь комментарий
14.02.2020 11:09 Ответить
Ні, румини давно православні. То московити незрозуміло які, скоріше ні ті ні інші, вони просто сатаністи.
показать весь комментарий
14.02.2020 14:38 Ответить
На что ещё во внутренних делах Украины требуется согласие Румынии? Или Венгрии.
показать весь комментарий
14.02.2020 10:42 Ответить
Якщо так, тоді - що робить РПЦ в Україні?
показать весь комментарий
14.02.2020 10:49 Ответить
Докладываю: осуществляет подрывную деятельность в тылу врага.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:02 Ответить
канонической право требует признания Православной Церкви Украины для получения статуса "общепризнанной", или "равной среди равных"..
этот статус "общепризнанной" то, чего боится РПЦ как черт ладана!
следствием такого международного признания, есть то что митрополит Онуфрий (УПЦ МП) теперь самозванный старикашка и жалкий сектант, а митрополит Епифаний (ПЦУ) - глава и руководитель общепризнанной Церкви..
показать весь комментарий
14.02.2020 10:51 Ответить
Тарапапааааам! Гундяйман ты наш православный, шо скажешь?
показать весь комментарий
14.02.2020 10:43 Ответить
Скажет что не даст больше бабла и румыны сразу осознают свою греховную позицию по автокефалии Украинской Церкви ПЦУ.Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 7872
показать весь комментарий
14.02.2020 10:49 Ответить
Зря Моржовская секта разозлила старика Варфаломея!)))
Со временем в непризнантах останется только их секта...
Тихой сапой все сделает Константинополь...
показать весь комментарий
14.02.2020 10:53 Ответить
без публичного обрезания шкурки гундяя триумфа не будет...
показать весь комментарий
14.02.2020 11:05 Ответить
Томос це питання більш геополітичне, ніж релігійне.Тому +.
показать весь комментарий
14.02.2020 10:47 Ответить
клоун просто не в курсі
показать весь комментарий
14.02.2020 11:03 Ответить
какая раЗЕница
показать весь комментарий
14.02.2020 11:12 Ответить
Как могут не признавать Метрополию?
Это не их собачье дело, кому Патриархат предоставил Метрополию!
показать весь комментарий
14.02.2020 10:47 Ответить
Фанар, такой же патриархат, как и все остальные, причем с самым маленьким приходом в православном мире. Варфоломей не имеет никаких особых привилегий, включая единоличную выдачу томоса.
А так, новость о том, что Румынская церковь согласится с предоставлением автокефалии, когда между Вселенским и Московским патриархатами будет достигнут консенсус". при этом румынский патриарх, самоустранился от решения данного вопроса, поручив это епископам.Источник: https://censor.net/n3175694
показать весь комментарий
14.02.2020 11:05 Ответить
...Варфоломей и его команда выдержали все каноны церковные прежде чем Томос выдать. Поэтому и Гундяй со подельники локти все искусали, изгрызли себе от бессилия...но ПЦУ быть, а рпц самосвятская, пусть хоть усрется от люти ...дело времени...
показать весь комментарий
14.02.2020 11:26 Ответить
Варфоломей, как Вселенский Патриарх или как Константинопольский?
Как Патриарх Констанстантинопольского, может раздавать Константинопольские Метрополии хоть каждый день. Он нарушил не церковные каноны а договоренность с МП о нераздаче метрополий в другие страны. Но это их междусобойчик.
показать весь комментарий
14.02.2020 12:11 Ответить
О какой договоренности с кацапами вообще может идти речь? Они и слова такого не знают.
показать весь комментарий
14.02.2020 13:16 Ответить
************ гундяевский, где ты там "разглядел" слово КОГДА...ну очень тебе хочется, чтобы признание украинской церкви зависело от парашинской секты...ушел поезд, вернее уходит,...но гундяю его уже не остановить, и ***** не вернуть Украину, и никакой клоун ему в этом уже не поможет, да и смешно рассчитывать то на шапкокрадов, то на клоунов квартальных
показать весь комментарий
14.02.2020 13:18 Ответить
Условие,"между Вселенским и Московским патриархатами должен быть достигнут консенсус", это и есть , "когда между Вселенским и Московским патриархатами будет достигнут консенсус"
Касаемо признания, то на сегодня из 14 патриархий, украинский томос признали две
показать весь комментарий
14.02.2020 16:29 Ответить
И Александрийская, с оговорками.
показать весь комментарий
14.02.2020 16:35 Ответить
На Моржовии одиноко зарудал старик Кирюха...
Ограбили! Подонки...Коня увели из под носа
показать весь комментарий
14.02.2020 10:49 Ответить
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 1921
показать весь комментарий
14.02.2020 11:03 Ответить
Примем к Сведению . А Мы возращаем Историческую Справедливость
показать весь комментарий
14.02.2020 10:51 Ответить
спасибо!
показать весь комментарий
14.02.2020 10:51 Ответить
Да не за что. Приходите ещё.
показать весь комментарий
14.02.2020 10:54 Ответить
Румынская православная церковь считает законным предоставление автокефалии Православной церкви Украины. Источник: https://censor.net/n3175694\\\\\\\\\\\

т.е. нафиг Боб, если "поп считает"?
а че они напрямую не спросили Шефа своего то? клоуны в платьях
показать весь комментарий
14.02.2020 10:53 Ответить
Главное, таким свинособакам, как ты, легитимность ни к чему. Да?
показать весь комментарий
14.02.2020 10:55 Ответить
ты зебанутый?!
показать весь комментарий
14.02.2020 10:58 Ответить
"Лахтинський батрак" "зебанутим" буть не може... Хіба що того методичка вимагатиме...
показать весь комментарий
14.02.2020 11:01 Ответить
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 2983
показать весь комментарий
14.02.2020 11:02 Ответить
андрофаги-мокшани думають кого ж з'їсти на вечерю?
показать весь комментарий
14.02.2020 11:05 Ответить
Свинособаки мордовские, голос!
показать весь комментарий
14.02.2020 10:56 Ответить
Почему никто не комментирует вот эту ложку дегтя: Синод Румынской церкви пришел к выводу, что он "изначально согласен с предоставлением автокефалии, но между Вселенским и Московским патриархатами должен быть достигнут консенсус". https://censor.net/n3175694
показать весь комментарий
14.02.2020 10:57 Ответить
МП претендует на свои исключительные права по вопросу православия в Украине.

Синод Румынской церкви он УЖЕ отказал МП в этом праве.
Дорогу осилит идущий.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:16 Ответить
Кому должен ? Гундяй со своими попами отдел чека,они к вере вообще ни какого отношения не имеют!
показать весь комментарий
14.02.2020 11:22 Ответить
Пороху удалось невероятное - выхлопотать/вымолить/добиться для Украины Томоса и способствовать созданию в Украине национальной независимой Церкви..
Мы все сейчас смотрим в "окно Овертона", и наблюдаем закат и увядание роли РПЦ и "рускавага мира" на украинской земле, в украинской истории и в украинском коллективном мировоззрении..
показать весь комментарий
14.02.2020 10:57 Ответить
ЗЕня все вернет в зад...
Такого АЛЕНЯ как он...Москва ждала 28 лет!!!
показать весь комментарий
14.02.2020 10:59 Ответить
член свой в свою дупу поверніть, а не Україну. В нетрах ютубі (Одеська Хунта) знайшов Розповідь одного діда, Який розказал побаченне в росії з 2014 р, як планували касаби в Україні проводити військові навчання
https://www.youtube.com/watch?v=DCUkDQsiqGA
показать весь комментарий
14.02.2020 11:10 Ответить
"Согласно публикации, Синод Румынской церкви пришел к выводу, что он "изначально согласен с предоставлением автокефалии, но между Вселенским и Московским патриархатами должен быть достигнут консенсус"

ЭТО КАК?
показать весь комментарий
14.02.2020 10:58 Ответить
Это очень просто - МП претендует на свои исключительные права по вопросу православия в Украине.
Синод Румынской церкви он УЖЕ отказал МП в этом праве.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:17 Ответить
А в чём консенсус с МП?
показать весь комментарий
14.02.2020 11:39 Ответить
може це така ввічлива форма натяку РПЦ забратися з України?
показать весь комментарий
14.02.2020 15:09 Ответить
Не потянут румыны.....
показать весь комментарий
14.02.2020 15:56 Ответить
Дякую
показать весь комментарий
14.02.2020 11:00 Ответить
ПЦУ офіційно у списку автокефальних церков: єпископи МП втратили титули !!.Православна церква України офіційно стала 15 церквою у списку автокефальних церков. Відтепер титули єпископів московського патріархату в Україні не визнаватимуть. . https://uploads.disquscdn.com/images/c1455e56b8bb8bd35251eac21ba7a5f70bb3c54ff93d67cf86c541d40a63f913.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/07f86767e8953751d492377493502fa5b011288b940fbd350af87513da17370d.jpg . https://uploads.disquscdn.com/images/76341f1a2fd06887397c81cf08d5545efbe37e1524806a6141ff9dad105edf97.jpg
показать весь комментарий
14.02.2020 11:01 Ответить
Отак і відбудеться визнання ПЦУ.
Занадто велика церква, щоб її не визнавати, не зважаючи на козні московитів.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:02 Ответить
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 667
показать весь комментарий
14.02.2020 11:06 Ответить
Новость о том, что Румынская церковь согласится с предоставлением автокефалии, "когда между Вселенским и Московским патриархатами будет достигнут консенсус". при этом румынский патриарх, самоустранился от решения данного вопроса, поручив это епископам.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:07 Ответить
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 8150
показать весь комментарий
14.02.2020 11:12 Ответить
.

Русская история до Петра 1 - СПЛОШНАЯ ПАНАХИДА ,

а после Петра 1 - одно УГОЛОВНОЕ ДЕЛО !.

. Тутчев Ф И . https://uploads.disquscdn.com/images/34c13d581a5ae97903c7267e0a1921dddabcf5708a500e95825e8027d31b4315.jpg .
.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:15 Ответить
Я б уточнила - российская история
показать весь комментарий
14.02.2020 11:31 Ответить
-----
https://uploads.disquscdn.com/images/76**************************************************************.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/1073************************************************************.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/626089b2db81199a9c45c996e6bb53134765b67c4a99870115d6770d92fea4c0.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/85157823e63e2860438dd44aae87fa051b016490617ed5c642ad5a00746631bd.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/20ac459eb586bee8be4817fb5df9e41dc80b7b29be4ceb08458e5fa8126fecc2.jpg Третий- Гиркин - https://uploads.disquscdn.com/images/6***************************************************************.jpg . ... . . https://uploads.disquscdn.com/images/cb53f5a74b28452358f292094c7b536f84b1a7fb37f437288164454f7fba684b.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/34c13d581a5ae97903c7267e0a1921dddabcf5708a500e95825e8027d31b4315.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/103d44080556452206a51bfb2179584b7822ad49d092a9ff44e686586dbbefa7.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/bbfc4a444156225cc68937068f444282f8ff3d37b9c071eabb3f7828e7577f50.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/103d44080556452206a51bfb2179584b7822ad49d092a9ff44e686586dbbefa7.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/262a0bf8eef7814f66aa026043871926d05364a7bddce28dfc858a4752544463.jpg . . .. . .
.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:33 Ответить
.


https://uaua.top/19808/
.
https://www.youtube.com/watch?v=2LS_I5aKw4I
.

-- обезательно к ПРОСМОТРУ !!
.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:16 Ответить
От цікаво, чому коменти проти ПЦУ строчать виключно рюсскаязичні?)))
показать весь комментарий
14.02.2020 11:16 Ответить
чтобы боярские врачеватели "чьетко" поняли траекторию своего движения.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:18 Ответить
Шамансько-ординська зграя кацапських гундяєв повинна бути зліквідована, назавжди.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:27 Ответить
правильно Афкикан писАть..руцкеизычные..
показать весь комментарий
14.02.2020 11:28 Ответить
показать весь комментарий
14.02.2020 11:38 Ответить
За 10 років всі визнають, крім розкольників з М"П". Але що робити з отакими "українськими гнидами"
14 лютого 2020, 10:34
Новий голова Чернівецької ОДА Сергій Осачук блокує перереєстрацію громад ПЦУ.
Парафіяни ПЦУ вже майже рік оббивають пороги Чернівецької ОДА, їм щоразу обіцяють розібратися в ситуації, однак конкретних відповідей на свої питання люди досі не отримали.
показать весь комментарий
14.02.2020 11:45 Ответить
Хорошая новсть.
Но больше интересует подробности вот этого: "всеправославную встречу по "украинскому вопросу" в Аммане, которая пройдет в конце февраля по инициативе Иерусалимского патриарха Феофила"
Кто знает подробности?
показать весь комментарий
14.02.2020 12:00 Ответить
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 5493
показать весь комментарий
14.02.2020 12:19 Ответить
Відлучив таки Гундяй рашистів від світового православ'я .
показать весь комментарий
14.02.2020 12:35 Ответить
Румунська церква погодилася з наданням Томосу ПЦУ - Цензор.НЕТ 9840
показать весь комментарий
14.02.2020 12:41 Ответить
Треба щоб Румини та Болгари нас визнали - а решта вже нехай роздумують хоч до скінчання віків
показать весь комментарий
14.02.2020 15:11 Ответить