7389 посетителей онлайн

Выздоровел первый заболевший коронавирусом житель Днепропетровской области, - ОГА

Выздоровел первый заболевший коронавирусом житель Днепропетровской области, - ОГА

В Днепропетровской области выздоровел первый заболевший коронавирусом житель, который вместе с женой вернулся из Франции.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом сообщает пресс-служба Днепропетровской областной государственной администрации.

"Первые два случая коронавирусной инфекции в области обнаружили у супругов, которые вернулись из Франции. Только заболев, они сразу самоизолировались и обратились к врачам. Находились под наблюдением в Днепровской городской больнице №21. Медики делали все, чтобы они как можно быстрее выздоровели. Наконец получили результаты повторных исследований на COVID-19. Анализы показали, что мужчина выздоровел. Но у жены коронавирус пока подтвердился", - отметил глава Днепропетровской облгосадминистрации Александр Бондаренко.

Так, мужчину уже готовят к выписке, а его супруга пока что будет оставаться в больнице под наблюдением специалистов.

Сейчас в Днепропетровской области 6 подтвержденных случаев коронавируса.

Топ комментарии
+7
я також обожнюю шоколад)). І Рошен люблю, цукерочки там різні, Київський, і таке інше.. В нашій країні, до речі, Рошен це мій фаворит))
І хай вдавляться від заздрощів всі ті, хто каже що продукція Рошен погана)), погану б не продавали в країнах ЄС)), і так не ностальгували б по Рошену та Київському торту кацапи, як ностальгували під час продуктових війн рашки, коли вона нам влаштовувала заборону на ввоз продукції Рошен.. Вони мені самі скаржились, я тоді була в Іспанії, у 2012-му, і спілкувалась з москалями, з московитами, то вони ледь не плакали ))
показать весь комментарий
27.03.2020 21:53 Ответить
+4
с почином, уже на мешке съэкономили (прости Господи)
показать весь комментарий
27.03.2020 21:25 Ответить
+3
Авжеж, "самоізолювались"... Прилетіли з Франції до Борисполя, а потім "самоізольованим" потягом приїхали у Днвпро... Нікого не звинувачую, бо могли не знати й не мати симптомів, але подорожі гомадським транспортом людей, що повернулись з "хворих" країн, це злочин влади.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
тобто - по Україні вже 2 одужали ...?
показать весь комментарий
27.03.2020 21:23 Ответить
одужало набагато більше .але то для бидла знати не обовязково .бидло має жити в страху.
Я це не в Вашу адресу .я про ситуацію в цілому. З повагою
показать весь комментарий
27.03.2020 21:27 Ответить
до речі - цілком можливо ... залякати треба людей короновірусом , а між тим -
...по http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2020/ds/kpops/kpops_u/kpops0120_u.html данным Госстата , в январе 2020 года от гриппа и пневмонии умер 621 украинец. Данные за февраль пока не обнародованы.Источник: https://censor.net/n3183324
показать весь комментарий
27.03.2020 21:35 Ответить
5
показать весь комментарий
27.03.2020 21:28 Ответить
Данные минздрава на 12 часов - было 4...
показать весь комментарий
27.03.2020 21:28 Ответить
Цього пацієнта не було там враховано.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:30 Ответить
с почином, уже на мешке съэкономили (прости Господи)
показать весь комментарий
27.03.2020 21:25 Ответить
А що другий раз та холера не чпляэться до людини ?
показать весь комментарий
27.03.2020 21:25 Ответить
були такі випадки. А може неякісні тести.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:29 Ответить
Тільки як що мутує.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:32 Ответить
якщо вірус знову мутує, то чіпляється. А мутує він весь час ((
показать весь комментарий
27.03.2020 21:32 Ответить
Так, йому легко мутувати, бо багато людей у світі хворіють на різні штами вірусів і коли два віруси поєднуються, то виходить новий...
показать весь комментарий
27.03.2020 21:36 Ответить
спочатку він мутував, і отримав якимось дивом ген, (чи ще якусь хірню в своїй структурі), який дозволив йому пристосуватись до організму людини. Це пташиний вірус, і раніше він не виживав в організмі людини, але здається перший спалах подібного вірусу був у 2003, чи 2007 (не пам'ятаю точно), і навіть здається, в тому ж самому Китаї, але в пандемію він не переріс тоді. Тобто, цей вірус вже відомий, принаймні його основний вид, і до основного додався ще якийсь вид, і з цією мутацію, поки що, вірусологи не можуть впоратись. Тобто, виходить так, що від кожного "хазяїна", тобто організму, в якому поселився вірус ві бере якісь нові риси, які постійно змінюють його структуру та поведінку.. Якщо чесно, то мені чогось не віриться в його самостійне переродження/мутацію.. здається над новим видом цього вірусу попрацювали недоброзичливі вірусологи якоїсь країни чи синдікату. ((
показать весь комментарий
27.03.2020 21:45 Ответить
лякає те, що вірусолони не можуть поки зрозуміти як вірусу вдалося так змінити свою поведінку, що вона дозволяє йому розмножуватись в людському організмі. сподіваюсь таки знайдуть. Але головне, щоб знайшли зброю проти цього вірусу. Хоча кажуть що з ним справляються протималярійні препарати, до того ж, радянського виробництва, старі-старі препарати .. Цікавий штрих, правда ж?
показать весь комментарий
27.03.2020 21:49 Ответить
Выздоровел первый заболевший коронавирусом житель Днепропетровской области, - ОГА - Цензор.НЕТ 1415
показать весь комментарий
27.03.2020 22:12 Ответить
знаєте, думки громадян, принаймні в нашій країні розділились. Половина боїться як чорт ладана тієї корони, а інша половина впевнена в тому, що половина країни вже ним переболіла. Я не кажу, що не треба звертати увагу на цю пандемію, не скажу що я не боюся. Звісно, боюся, боїться моя неосвічена частина, а от освічена підказує, що в наш час не може бути такої загрози цілій планеті. Отак і живу, то боюся, як начитаюсь та наслухаюсь заяв наших керманичів, то починаю розмірковувати, на тему, що це малоймовірно. А якщо чесно, то я вже більше боюся колапсу в нашій країні.. нічого просто так не відбувається. Тож, перелякане населення комусь потрібне і вигідне. ((
Я зрозуміла який фільм.
Починаю просмотр.
показать весь комментарий
27.03.2020 22:57 Ответить
2003 рік. Той MERS швидко локалізували. Сьогодні мабуть буду шукати чому так вийшло. Чому у 2003 році вченим вдалося зупинити страшний штам вірусу. А він схожий на MERS. Подивіться цей фільм. Дуже цікаво..
показать весь комментарий
27.03.2020 22:16 Ответить
ой, я вже скоро сказюсь від тих фільмів)). Це правда моя улюблена тема і в документальному кіно, і в художніх фільмах. Я не люблю серіали та мелодрами, Тому, фільми катастрофи та епідеміологічна тематика мені цікаві. А оскільки в художньому форматі якісних фільмів на цю тему не дуже то і багато, то я вже передивилась усі з документального кіно, і про *****, і про інші смертоносні віруси.. Цікаво, дуже. Кожного разу, коли дивишся такие кіно, по його закінченню сама по собі виникає думка: Слава тобі, Боже, що всі ці жахи тільки в кіно.. А тут бац, і в реальності(((.
Який фільм Ви пропонуєте подивитись? Назву можно? Мабуть таки перегляну.. Не наїлась ще )))
показать весь комментарий
27.03.2020 22:40 Ответить
Мы с тобой одной крови - ты и я! (с)
https://www.youtube.com/watch?v=***********&t=1968s
показать весь комментарий
27.03.2020 23:10 Ответить
Дякую))
показать весь комментарий
27.03.2020 23:12 Ответить
я зрозуміла)). Ми прийшли на зміну динозаврам на цій планеті, віруси виживуть з неї нас. Не дуже то радісні перспективи.
показать весь комментарий
27.03.2020 23:21 Ответить
у вірусологів є таке поняття "видовий бар'єр", тобто групи вірусів можуть жити в якомусь визначеному виді, тваринах, птахах, людях. І найстрашніше з цього, що вчені ніяк не можуть второпати, що саме відбувається, який збій в природі, чи в генотипі виду/вірусу, що вірус мутує і вбудовується в той вид, в якому він не здатен розмножуватись і виживати. І от коли відбувається такий збій, вірус займає нішу в новому виді, здатен вбудуватись в організм нового господаря- представника іншого виду, і вижити в ньому. Але механізм цієї трансформації вірусу до сих пір не можуть а ні відстежити, а ні пояснити. Так відбулось і з короною. І ще вчені вважають, що коли відбувається такий "стрибок" вірусу від одного виду до іншого - "перебіг захворювання буде тяжким". думаю, що саме за цією подією ми зараз всі і спостерігаємо.
показать весь комментарий
27.03.2020 23:10 Ответить
Якщо не помру, то скоро мікробіологом стану
показать весь комментарий
27.03.2020 21:38 Ответить
не померайте, живіть на здоров'я ! ))) І не хворійте.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:39 Ответить
Ті, хто їдять шоколад не хворіють! А шоколад я дуууже ********!
До речі, іноді треба їсти сирі какао-боби. Дуже корисна річ.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:45 Ответить
я також обожнюю шоколад)). І Рошен люблю, цукерочки там різні, Київський, і таке інше.. В нашій країні, до речі, Рошен це мій фаворит))
І хай вдавляться від заздрощів всі ті, хто каже що продукція Рошен погана)), погану б не продавали в країнах ЄС)), і так не ностальгували б по Рошену та Київському торту кацапи, як ностальгували під час продуктових війн рашки, коли вона нам влаштовувала заборону на ввоз продукції Рошен.. Вони мені самі скаржились, я тоді була в Іспанії, у 2012-му, і спілкувалась з москалями, з московитами, то вони ледь не плакали ))
показать весь комментарий
27.03.2020 21:53 Ответить
вы ели вечерний Киев и красный мак в СССР?? если да, то то го*но которое нам продают сейчас - это не вечерний Киев, и не красный мак!!
Это вас кто-то обманул (с)
показать весь комментарий
27.03.2020 22:14 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=8cETokYLqCw Удел дураков и подонков - тоска за СССР

Я хорошо помню, как в 1986 году попробовал вафли из ФРГ. Маленькая такая в индивидуальной упаковке. Во рту растаяла. Был взрыв вкусовых рецепторов. Это не то, что продавали в совке. Деревянные, безвкусные бревна (вафли). Тоже самое шоколад, конфеты с начинкой и т.д. Так что не надо тут муйню твою нести про "как харашо в стране савецкай жить".
показать весь комментарий
27.03.2020 22:26 Ответить
моя мамуся свого часу працювала на кондитерській фабриці, на Вінокурова, біля авторинку на Лівому березі в Дніпрі, до самого розвалу срср, і навіть трошки довше, поки існувала фабрика..То як Ви вважаєте, я куштувала срср-івський Красний мак, ассорті, Ромашку, Каракум? Та мене від тих цукерок вже нудило)). Тоді зарплатня в працівників була дуже невеличка і робітникам дозволялось (на рівні начальників цехів, та й директора фабрики, такий собі, негласний дозвіл) брати додому не дуже велику кількість продукції, прямо з цеху.. Мамуся як раз працювала в шоколЯдному)).. Тому, повірте,мені є з чим порівняти Рошен. Тож, можу сказати, що Ромашка - один в один, Червоний Мак - один в один.. Ромашка, до речі, мої улюблені були, і тоді, і зараз. До того ж мене часто пригощають бельгійськими цукерками і шоколадом, він ну дуууже смачний, особливо цукерки, мій найулюбленіший всеж таки бельгійський, бо я вже їла шоколадні цукерки здається з усіх країн світу, навіть з Туркменістану та Казахстану, я, можна сказати експерт-любитель в смаках шоколаду)). Тож, мій висновок - цукерки Рошен, набагато кращі ніж в багатьох країнах світу. Єдине що, російський шоколад мені ніколи не подобався, жодна фабрика.. Він мені нагадує дешеве мило, або пластелин.
показать весь комментарий
27.03.2020 22:26 Ответить
не погоджуюсь. В мене протилежна думка.
Наші цукерки, а особливо хімічний г*няний рошен - то гидота.
Нещодавно мені подарували цукерки з Франції. Такого ще в житті їсти не доводилося! То витвір мистецтва!! Які сварки були у нас за кожну цукерку.

Так от всі наші цукерки, порівняно з тими - то мило. Вперше в житті спробува справжні і маю з чим порівнювати.

Більш-менш, як на мене: стріла, мак і ромашка. Але зовсім вони не ті, що були.
Але багато іноземних, типу ferero roshe, rafaellо, мілка и т.п. - та же хімічна фігня.
показать весь комментарий
27.03.2020 22:35 Ответить
Мені 14 лютого подарували коробку московських цукерок, непогані, нетрадиційні начинки, різні, є смачні, є не дуже, але - шоколад, все одно - гівно.. Та тільки то були цукерки ручної роботи.. Це ж не фабрика, яка виготовляє їх тоннами щодня. Їх не можна порівнювати. Ми ж зараз про масс-маркет спілкуємось. Можливо і Вам привезли щось таке ж "індивідуальне" та неповторне)).
Ну, не будемо сперечатись. Важко всім догодити, смаки в людей різні, рецептори працюють по-різному, викликають різні смакові емоції. А головне, спогади про цукерки з дитинства у всіх різні. Для деяких людей і м'ятні льодяники - найсмачніші цукерки в світі, тому, що їм в дитинстві татусь приносив з роботи в затертій кишені. ((
показать весь комментарий
27.03.2020 22:47 Ответить
спеціально для вас розшукав сьогодні коробку тих фр. цукерок, що я писав,
що б ви їх скуштували, і ніколи більше не змогли їсти рошен
Назва Jeff de Bruges, коробка 500 гр.
показать весь комментарий
28.03.2020 23:21 Ответить
ви напевно не дуже уважно читали мій попередній коментар, де я писала що куштувала цукерки майже не з усіх країн світу)). Але, все одно, дякую. При нагоді, скуштую))
показать весь комментарий
28.03.2020 23:38 Ответить
уважно)) тому не розумію, як після норм. цукерок можна їсти рошен
показать весь комментарий
28.03.2020 23:43 Ответить
нормально можна їсти)). Я писала що люблю цукерки, але не писала, що вживаю їх кілограмами)). Останнього разу я їла цукерки як раз оті, москальські, які мені подарували в лютому. Не хотілось, то і не їла. А захочеться, то їз задоволенням з"їм рошенівську Ромашку)). Мої рецептори отримують від неї надзвичайне задоволення, то чому б не з"їсти.
Якщо чесно, то одразу півкоробки я можу з"їсти лише одних цукерок, це Моцарт. Там мені важко зупинитись)). Шоколад у чистому виді їм взагалі дуже рідко, не хочеться.. Напевно в юності наїлась, коли мама працювала на кондитерці)).
показать весь комментарий
29.03.2020 00:08 Ответить
https://www.jeff-de-bruges.com/en/collections/ballotins/assorted-500g-ballotin
но будьте осторожны! рошен вы больше есть не сможете!!
показать весь комментарий
28.03.2020 23:34 Ответить
Співчуваю. Живете в якійсь дірі, або вкрай бідуєте. (Знову ж співчуваю, даруйте). Достатньо піднести свій погляд вгору, (а не так, тільки вниз, як привчив грьобаний совок), і побачити на полицях українських супермаркетів безліч найякіснішого шоколаду найкращих світових виробників, який, так, відрізняється, але не суттєво, від Рошен. Так, викласти 90грв за плитку(100г) чудового швейцарського Ліндт преміальної серії Екселенс недешево, (і 120грв за 50г екстрачорного, 99%), але якщо рахуєте гроші, то час від часу в Сільпо є акції, де все це продається по ціні 48..60 грв, і купуєте не одну плитку, (так роблю я). (рекомендую пікантний Чілі, з червоним перчиком). Останні кілька років там же продають 100г. квадрати Ріттер-спорт, 35 або 48грв, чудовий німкцький шоколад з безліччю смаків, але виглядить трохи непизентабельно, є таке, головне ж смак. Ще поважаю швейцарський трикутний Тублерон, 52грв, (або 32 по акції). Останнім часом перший серед вибору шоколадів все ж таки супермаркет Ноус, я його вкрай зневажаю за жлобство, але вибір шоколаду там найкращий.
показать весь комментарий
27.03.2020 23:50 Ответить
https://prom.ua/Lindt-shokolad.html?prosale=&utm_source=google_tag_test&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_content=da&utm_campaign=RLSA_Tag_Test&gclid=EAIaIQobChMI3LPN_tG76AIVw8YYCh1dtAnyEAAYAiAAEgLpRPD_BwE

наприклад. або:https://rozetka.com.ua/shokolad/c4629452/producer=lindt/?dsl=ok&id=4629452&gclid=EAIaIQobChMI3LPN_tG76AIVw8YYCh1dtAnyEAAYASAAEgI99vD_BwE
показать весь комментарий
27.03.2020 23:57 Ответить
чого це ви мені співчуваєте???
що я не їм рошенську гидоту?? то я маю вам поспівчувати.
нічого з перерахованих вами я не наводив (ліндт, тублерон і т.п.).

мова йшла про рошен
показать весь комментарий
28.03.2020 23:16 Ответить
Бидне дитятко. В Бельгии делают вот это шоколад, а рошен это г..но второсортное.
показать весь комментарий
30.03.2020 19:25 Ответить
Авжеж, "самоізолювались"... Прилетіли з Франції до Борисполя, а потім "самоізольованим" потягом приїхали у Днвпро... Нікого не звинувачую, бо могли не знати й не мати симптомів, але подорожі гомадським транспортом людей, що повернулись з "хворих" країн, це злочин влади.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:29 Ответить
Ігор Валерійович, з виздоровленням!
показать весь комментарий
27.03.2020 21:30 Ответить
цей ніколи не одужає.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:35 Ответить
Офигенная новость! Ну я тоже выздоровел. А семья так вообще без симптомов пропустила этот вирус через себя и подарила другим.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:31 Ответить
Вони полюють за вашими антитілами.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:35 Ответить
Не дам ни грамма крови . Коме того, иммуноглобулины это обоюдоострое оружие в лечении чего бы то ни было.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:52 Ответить
как узнали что коронавирус? и как развивалась болезнь? поделитесь опытом
показать весь комментарий
27.03.2020 21:42 Ответить
Дети начали жаловаться на странные (вонючие ) запахи . Мы с женой обалдевали. Через пару дней в коридоре дома она слышит паленую резину а я плесень страшной силы. Ну а потом классические признаки ОРВИ у нее (очень чуть-чуть) и у меня через два дня. Аппатия, озноб, резь в глазах и , это самое главное, колосальная разница в восприятии запахов. Мне кажется это оно и я на это надеюсь.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:46 Ответить
дай Боже, и спасибо. Сейчас любая информация ценна))
показать весь комментарий
27.03.2020 21:48 Ответить
ученые сообщили, что около 30% заболевших жаловались на утрату обоняния и вкуса. Про извращение обоняния сообщений не было.
Но сразу вспомнился жуткий фильм, как вирус поражал у людей слух, нюх, вкус и зрение...жутчайший фильм, и когда я прочитал что этот вирус отрубает нюх и вкус у некоторых - аж дурно стало!
показать весь комментарий
27.03.2020 22:17 Ответить
В первоисточниках указано другое слово " нарушение". Разница между нарушением и утратой таки есть. Кроме того, я говорю о реальных вещах с собой а не с кем то из знакомых.
показать весь комментарий
27.03.2020 22:40 Ответить
нет, в первоисточниках написано потеря , а не нарушение.

"гипосмия, или аносмия и дисгевзия. Если вы перестали чувствовать запахи, то необходимо срочно обратиться к доктору "

А у вас именно нарушение, а не аносмия.
Поэтому это был либо новый симптом, либо это точно был не коронавирус.
показать весь комментарий
27.03.2020 22:56 Ответить
Значит я не то читал, в статье на ввс прочитал именно нарушение. Врядли это потеря рассудка, ведь дети именно о таком нарушении говорили. О себе скажу, что запахи на двое суток просто изменились. В пике таких ощущений сигаретный дым не напоминал себя а жена говорила на свежесваренный суп что он прокис. Ну а реально наблюдаемые вещи были только у меня - озноб, легкаядиарея, резь в глазах, апатия, полное отсутствие аппетита,36.8 после нескольких измерений.
показать весь комментарий
28.03.2020 00:12 Ответить
сегодня нашел и такое:

«Потеря обоняния при отсутствии аллергии или синусита, должна побудить врачей протестировать пациента на наличие коронавируса», - заявили американские специалисты из https://www.cdc.gov/ Центра по контролю и предотвращению заболеваний США .
Также, по их мнению, признаком заражении новым вирусом может быть не только аносмия, но и явление фантомных запахов, когда человек ощущает ароматы, объективно отсутствующие."
Если вы по антителам докажете что переболели, можете писать статью в Ланцет про новый симптом))
показать весь комментарий
28.03.2020 23:31 Ответить
Пока по ссылке не почитал, но искренне благодарю за такую новость. Мне кажется что либо я сошел с ума или весь (почти) Мир обезумел. Если это новый в человеческой популяции вирус то им переболеют все , ведь это очевидно! Неужели можно вот просто так спрятаться от ветрянки???? Зачем люди бегают в масках и рукавичках? Почему не в аквалангах? Зачем это психоз и кому он нужен? Спасибо ещё раз , пойду читать с Гуглом по ссылке.
показать весь комментарий
29.03.2020 10:10 Ответить
объясняю. Коварность этого вируса в крайней вирулентности и тяжелых симптомах. Ветрянка дает огромное кол-во пневмоний? нет! а этот вирус дает, и вот, если все люди заболеют одновременно, это создаст полный коллапс в любой системе здравоохранения, т.к. ни у кого в мире нет ресурсов ежедневно принимать тяжелых больных с пневмониями, которые требуют респир. поддержки.
Значит, если медицина захлебнется, 80-90% людей, попавших в стационар, банально умрет не от пневмонии, а от неоказания им мед. помощи !
В то время, если мы распределим во времени поступление этих людей, их смогут потихоньку выхаживать и они останутся живы !
С другой стороны, это может убить экономику, т.к. кто выдержит длит. карантин? вот такая дилемма....

Мой главный вопрос,на который я нигде не могу найти ответ: что делать с выздоровевшими? Вот взять например вас. Вы пойдете завтра и всей семьей сделаете тесты. И узнаете, что вы переболели, но выздоровели. На кой, спрашивается, ляд вам сидеть в карантине, если вы неопасны, не заболеете им 2ой раз и никого не заразите??? вы должны и обязаны выйти на работу и поднимать экономику страны. С каждым днем выздоровевших будет все больше, но я так понимаю, они все равно должны сидеть в карантине.
А это бред.
Так что рекомендую вам найти тесты, доказать свою болезнь и перестать шугаться)))
показать весь комментарий
29.03.2020 18:23 Ответить
Я бы с радостью пошел и на шару сдал тесты, но меня обещают на других ветках сжечь вместе с семьёй. Потом я не согласен что оттяжка эпидемии что-то даст. Если вы живёте здесь, то вы должны знать что бесплатно у нас ничего не делают. Поэтому даже в самый пик у нас будут стоять аппараты ИВЛ просто потому что у многих не будет 2-15 тысяч в сутки за такую помощь. Карантин ничего не даст а просто прикончит страну. Ещё раз спасибо за ссылку. У старшего сына живущего отдельно тоже неделю назад подобные микросмиптомы были.
показать весь комментарий
29.03.2020 19:22 Ответить
не получолось у него, увидеть Париж и умереть
ну пускай выздоравливают, есть в жизни задачи
показать весь комментарий
27.03.2020 21:34 Ответить
у меня вопрос. Если даст Бог, будет много выздоравливать. Какая законодат. база для этих людей?? сидеть дальше в карантине?? ведь они могли бы работать, везде ходить, улучшать бюджет в конце концов. Какие мысли по этому поводу, как их вернуть к норм. жизни уже сегодня??
показать весь комментарий
27.03.2020 21:36 Ответить
сидеть в карантине. Читала статью, вирусологи говорят, что человек уже без симптомов, здоров, но еще до 1 недели выделяет вирус.
показать весь комментарий
27.03.2020 21:44 Ответить
не согласен. Инфекционист с Александровской сказала, что выписывают только тогда, когда они не выделяют вирус! А если они не выделяют вирус, то не опасны. Значит, они могут ходить на работу, ездить в транспорте т.п. А т.к. таких людей будет становится все больше и больше и нужно поднимать экономику, как это реализовать??
крайне глупо сидеть в карантине, если ты здоров и рвешься в бой и уже не заболеешь и никого не заразишь!
показать весь комментарий
27.03.2020 22:11 Ответить
Предлагаешь его оформить на пол ставки санитаром в инфекционку?
показать весь комментарий
27.03.2020 21:44 Ответить
если он здоров, он должен работать, а не сидеть в карантине.
И об этом, как таких людей включать в работу, надо думать уже сейчас.
показать весь комментарий
27.03.2020 22:19 Ответить
Только заболев они самоизолировались...
А чем они домой добирались? И где продукты покупали до симптомов?
показать весь комментарий
27.03.2020 21:42 Ответить
Та шо вы про ерунду говорите!? Вот эпохальная новость - "Выпуск новых моделей iPhone с поддержкой 5G может не состояться из-за коронавируса. Apple опасается, что вирус снизит глобальный спрос на ее продукцию, передает https://www.capital.ua/ru/news/139616-apple-otlozhit-vypusk-iphone-5g-iz-za-koronavirusa Капитал . "
показать весь комментарий
27.03.2020 21:44 Ответить
Вообще-то лучше сейчас по улицам бегать и пытаться подхватить вирус. Пока еще больницы свободны, ИВЛ простаивают без дела.. А вот через 2-3 недели будешь лежать в коридорчике и уже никому до тебя дела не будет...
показать весь комментарий
27.03.2020 21:51 Ответить
Уже поздно, через две недели, пока пройдет инкубационный период, в больницу уже не попадешь, потому что уже брать никого не будут, потому как мест не будет. Зря что ли китайцы строили за неделю больницы, размещали заболевших в выставочных залах.
показать весь комментарий
28.03.2020 03:27 Ответить
это не больной коронавирусом, это 26-летний воин Владислав, у которого теперь впереди вся жизнь.
Выздоровел первый заболевший коронавирусом житель Днепропетровской области, - ОГА - Цензор.НЕТ 9953

Врачи Днепропетровской областной больницы имени Мечникова в очередной раз доказали свой профессионализм. Так, медики спасли жизнь 26-летнему Владиславу, сержанту из Ровенской области.
Боец получил ранение неподалеку от поселка Новогродовка. Большие осколки прошили ему оба полушария мозга, у Владислава случилась тяжелая контузия. Медики провели сложнейшую многочасовую операцию, чтобы спасти Владислава. Они сделали две большие трепанации с удалением мозгового детрита, осколка и костей черепа.
К счастью, мужчина пришел в себя и 27 марта он смог встать с больничной койки. Благодаря мастерству днепровских хирургов воин остался жить. Он уже успел выкурить первую долгожданную сигарету )))) после тяжелейшего ранения. Живи, Герой!!!
показать весь комментарий
27.03.2020 22:51 Ответить
Где ЭТО МЕСТО? А то " крушевельцы" волнуются уже
показать весь комментарий
28.03.2020 06:57 Ответить