5363 посетителя онлайн

Минздрав рассматривает каждый случай увольнения медиков из инфекционных больниц: Ляшко сегодня посетит Тернопольщину для обсуждения проблем с медперсоналом

Минздрав рассматривает каждый случай увольнения медиков из инфекционных больниц: Ляшко сегодня посетит Тернопольщину для обсуждения проблем с медперсоналом

Министерство здравоохранения Украины рассматривает каждый случай увольнения медиков из инфекционных больниц.

Об этом сообщил замминистра здравоохранения, главный государственный санврач Виктор Ляшко в ходе пресс-брифинга в Киеве в пятницу, передает Цензор.НЕТ.

"Мы стараемся рассматривать каждый случай увольнения медиков – мы связываемся с департаментами здравоохранения, разговариваем с главврачами, чтобы узнать причину увольнений. Недавно я общался с руководством Монастырисской центральной районной больницы – там информация об увольнении не подтвердилась",- сказал он.

"Чтобы детально пообщаться с медработниками, я сегодня еду в Тернопольскую область, чтобы обсудить проблемы с медиками",- добавил он.

Топ комментарии
+15
Вы сначала врачей защитой снабдите, как должно быть по протоколу. А потом уже будете разговаривать.
показать весь комментарий
03.04.2020 11:02 Ответить
+14
та ти шо! А не маєте бажання піти волонтером? Вам видатуть одноразову маску на цілий день і халатик хірургічний замість захисного костюму!
показать весь комментарий
03.04.2020 11:06 Ответить
+14
То чому лікарі повинні без засобів захисту працювати? Ти ж не хочеш як ти кажеш "голою дупою"?
показать весь комментарий
03.04.2020 11:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Во блин,рассматривать каждый случай.А почему не рассмотреть почему врачи увольняются и устранить причину или на это у них ни ума ни желания не хватает?
показать весь комментарий
03.04.2020 11:08 Ответить
як ви усунете слабкість "очка"? Ну серло чоловік, засьцяв, як дійшло до справи, що ви усунете? Я знаю лікарів жінок, які зараз і честю виконують свій обов'язок і не розповідають якусь дурню, а їх колеги чоловіки, вдома ховаються...
показать весь комментарий
03.04.2020 11:16 Ответить
Так виконують обовязок,а хто буде лікувати хворих коли ті що чесно виконують свої обовязки самі захворіють?Держава зобовязана впершу чергу захистити надыйним захистом весь медперсонал але чомусь на них всі насра.и.А потім посипають голови попелом що нікому працювать в лікарнях.
показать весь комментарий
03.04.2020 11:24 Ответить
Це маніпуляція. Він так і не відповів, якого саме "надійного захисту" йому не вистачає.
Такі розмови мають вестись предметно! Ви бачите тут хоча би одного лікаря інфекціоніста, який би скаржився на відсутність захисту? Давайте просто проаналізуємо факти. Держава радить більшості хворих сидіти вдома. Хіба вона вимагає сидіти у спец. костюмі? Усі їх розповіді про відсутність елементарних засобів - маски, перчатки, це якийсь дебілізм. Маска в "Алмі" 8.90 коштує. Залишимо питання із їх вивозом зеленими, але на сьогодні, не має жодних проблем забезпечити їх і масками і перчатками. Нехай просто в соцмережу закинуть, що в лікарню терміново потрібні - і їх там через годину будуть ящики! Про що вони взагалі говорять? Спец костюм їм потрібний? ну то видайте їм ОЗК військове, воно від "зарину" має захистити, не те що від вірусу. Ось тільки я сумніваюсь, що воно їм дійсно потрібне...
В решті решт є протичумні костюми і т.п...
показать весь комментарий
03.04.2020 12:56 Ответить
Всегда будут те, кто будет улепетьівать при реальной проблеме и найдут 1000 причин.
Таких послать с чистьім серцем, ибо все равно толку не будет.
Остальньім вьідать все для єіфективной работьі, хорошую зарплату.
показать весь комментарий
03.04.2020 11:09 Ответить
МОЗ розглядає кожен випадок звільнення медиків з інфекційних лікарень: Ляшко сьогодні відвідає Тернопільщину для обговорення проблем із медперсоналом - Цензор.НЕТ 770
показать весь комментарий
03.04.2020 11:11 Ответить
До чого тут ця дура? Якщо людина лізе без перчаток і зі спущеною маскою, то вона або дурна, або її пацієнт не має жодного відношення до цього вірусу. Ти реально думаєш, що довкола усі такі тупі і не розуміють що ти виклав?
показать весь комментарий
03.04.2020 11:18 Ответить
Теперь понятно, че у нас медики позаражались, им даже маску на нос лень натянуть.
показать весь комментарий
03.04.2020 11:19 Ответить
От вот-той марлевой маски пользы ноль. Как и от халата с перчатками. Нужен одноразовый костюм с 3 степенью защиты.
показать весь комментарий
03.04.2020 11:31 Ответить
От костюма 3 степени защитьі пользьі столько же, сколько от марлевой пов'язки.
Слизистьіе нужно защищать, нос, рот и глаза.
показать весь комментарий
03.04.2020 11:36 Ответить
И да и нет. В костюм 3 степени входит хирургическая маска, защищающая глаза. Или очки. И костюм должен быть обязательно одноразовым.
показать весь комментарий
03.04.2020 11:44 Ответить
Може тобі такий підігнати? Він бойові отруйні гази витримує, і багаторазовий
МОЗ розглядає кожен випадок звільнення медиків з інфекційних лікарень: Ляшко сьогодні відвідає Тернопільщину для обговорення проблем із медперсоналом - Цензор.НЕТ 9265
показать весь комментарий
03.04.2020 12:59 Ответить
к слову, где вы его украли ?
только не надо, что валяются миллионы под ногами а вы дадите удочку
показать весь комментарий
03.04.2020 13:40 Ответить
Вдома валяється, з армії залишився. Цим добром усі військові склади забиті, там на пів країни їх є. Перчатки, маску і бахіли, звісно слід замінити на більш зручні, але сам костюм доволі надійний. Як мінімум, для безпосереднього контакту із хворим. Ви ж над ним не сидите 24 години. Встановити погодинні зміни. Бо це все ж таки не "шорти"... зате він легко дезінфікується і є багаторазовим. Наберіть воєнкома, він вам таких із десяток за півгодини організує, а якщо є поруч в/ч то взагалі не проблема. У держави є і значно кращі. Це до того, про що ми говоримо, про відсутність захисту чи відсутність бажання.
показать весь комментарий
03.04.2020 15:03 Ответить
военное имущество ... трибуналъ
показать весь комментарий
03.04.2020 15:06 Ответить
крадіжка так, але їх списують за строками і т.п. Ми ж говоримо про державу, яка має знайти способи вирішити проблему. Тому зняти з резерву і кинути медикам (якщо вони їм взагалі звісно потрібні) пару тисяч таких костюмів не має ніякої проблеми.
показать весь комментарий
03.04.2020 15:09 Ответить
зайдіть на ОЛХ, там їх повно продають
показать весь комментарий
03.04.2020 15:09 Ответить
Долб*й*бе, ти коли-небудь пробував працювати в такому костюмі? Скільки в ньому зможе вижити 60-річна лікарка або 70-річна санітарка?
показать весь комментарий
03.04.2020 13:41 Ответить
Так гнида. Я у ньому і ходив, і марширував і бігав та стріляв. Навіть пісні доводилось у протигазі співати. Це тоді, коли ти гнида, на медфаці тьолок лапав. Тепер твоя черга, я костюм знайшов, що ти там про засоби захисту писав?
Скільки зможе вижити? Ти собі навіть не уявляєш наскільки людина живуча істота, особливо, коли бажає жити...
показать весь комментарий
03.04.2020 14:58 Ответить
вас спросили про человека в возрасте
ваш приватизированый костюм это хорошо,
но проблема в отсутствии медработников,
по сути выпускники ссср и обучавшиеся платно
никому ничего не должны,
может давайте медикам по 2гектара земли хоть дадим, пока порошенко с зеленским и мразью вакарчуком всё к рукам не прибрали ?
показать весь комментарий
03.04.2020 15:10 Ответить
не так давно ваш брат ГыгСвами говорил, что низкая з/п медсестры это её проблема, не «хатела учиться» теперь вы про м/с вспомнили,
не поможет, даже если все за бесплатно и без СИЗ ,
здоровье такая штука, приказам и хотелкам не подчиняется
показать весь комментарий
03.04.2020 15:13 Ответить
Долб*й*бе, перед тим, як отримати медичну освіту, я отримав 2 роки "освіти" в Радянській Армії. Залиш ці дурні погрози. А в інфекційній лікарні зараз буде гинути більше, ніж на війні.
показать весь комментарий
03.04.2020 17:46 Ответить
так, більше, але менше ніж на дорогах. Нах.ра ти мені потрібний, щоби я погрожував? Я відповів на образу і хамство. Не міг 3 дні відповісти, але цікаво, а що робить 70-ти річний лікар? НАХ,РА він взагалі потрібний? Лікар, особливо хірургічні спеціальності морально вигорає до 50ти років. До 60-ти, у багатьох хірургів вже інфаркти повним ходом трапляються. В 70ть років...? я розумію - викладати, але лікувати - це ідіотизм.
показать весь комментарий
06.04.2020 15:50 Ответить
це лєвандосне фото. Вона взагалі без рукавичок. Це не інфекційне захворювання, але заценіть, як вдало вони маніпулюють і брешуть суміщаючи ці два фото.
показать весь комментарий
03.04.2020 12:58 Ответить
Интересно, какую зарплату для медработника можно считать "хорошей"?
показать весь комментарий
03.04.2020 13:31 Ответить
А какая зарплата у депутата?
показать весь комментарий
03.04.2020 14:36 Ответить
2-3 к євро, станом на сьогодні. Але багато хто з них, особливо оперуючи спеціальності, мають стільки за тиждень, а іноді й за день.
показать весь комментарий
03.04.2020 15:11 Ответить
Моя заробітна плата на 1,25 ставки складає 5,5 тисяч гривень. Лікарі, які працюють поруч зі мною, отримують іще менше (салаги - замалий "строк служби"). Оце і є щоденний подвиг. Не бреши про статки медиків.
показать весь комментарий
03.04.2020 17:51 Ответить
Я пропонував поклястись життям дітей, що ви живете на 4-5 тис. у місяць. Діалог видалений, тому не пам'ятаю кому саме. Може вам? а може іншому лікарю... не поклявся.
Просте питання. Я знаю що ви не живете на зарплату, ви це знаєте, то навіщо ви про це пишете? Це ж вершина лицемірства!!!
Я коли написав 2 к євро, я написав реальну зарплату лікаря на Закарпатті, якого знаю особисто! У нас в дитячій ОДКЛ, менше ніж 1к євро в місяць (хабарів звісно) це не заробіток, але і без 500 грн, до кабінету лікаря, краще не заходити. І їм так пох.ру на твої дітей... без 500 гривень звісно...
показать весь комментарий
06.04.2020 15:42 Ответить
Мій реальний дохід до 7 - 7,5 тисяч гривень.
показать весь комментарий
08.04.2020 04:09 Ответить
Интересно другое. 31 декабря 2019 года ( а вирус в Китае начал проявляться с 17 ноября) в Украине произошло запланированное массовое ( ну скажем не так, значительное) сокращение мед работников. Кого на пенсию, кого на биржу, кого просто домой - сокращение одним словом. Как то все "в нужный момент" произошло. Оптимизация одним словом. А тут опа на.. и пришел нежданчик.. А кто ж теперь из сокращенного ( обиженного) медперсонала вернется в этот нынешний ад.
показать весь комментарий
03.04.2020 13:11 Ответить
Не только сокращение, а и урезание зарплат врачам-специалистам, закрытие многих медучреждений таких, как тубдиспансеры, туббольницы итд.
показать весь комментарий
03.04.2020 13:34 Ответить
Це звісно не правильно, але чи були там бажаючи працювати? В мене знайомій, відразу після інтернатури пропонували очолити тубдиспансер. Вона вирішила звільнитись. Усе дуже просто, там така категорія хворих, із яких немає що узяти.
показать весь комментарий
03.04.2020 15:16 Ответить
Не треба робити висновки тільки по випадку з вашою знайомою. Багато лікарів працюють і з такою категорією хворих.
показать весь комментарий
03.04.2020 15:29 Ответить
так багато, що там катастрофа із персоналом? а коли 70ти і більше річні підуть на пенсію взагалі нікого не буде?
показать весь комментарий
08.04.2020 10:36 Ответить
Вона зробила абсолютно правильно. Дівчина після інтернатури має народжувати дітей, а не хворіти на туберкульоз.
показать весь комментарий
08.04.2020 04:12 Ответить
правильно із чиєї сторони? Як би ви, не дай Боже, захворіли, ваша думка змінилась би чи ні?
Любий молодий чоловік, що ухилився від захисту батьківщини теж вірно зробив, ось тільки до чого це призведе, якщо так зроблять усі?
показать весь комментарий
08.04.2020 10:38 Ответить
Санітарка з нормальною зарплатою тобі поперек горла ? Та вона з медсестрою найбільш і котактує з пацієнтами.Ти навіть не уявляєш,що таке робота в реанімаційному відділенні з дефіцитом МОЛОДШОГО І СЕРЕДНЬОГО медперсоналу.
показать весь комментарий
03.04.2020 13:47 Ответить
чому саме санітарка? у мене цигани вулиці підмітають, давай і їм по 500 євро дамо? чи підмітання вулиці і підмітання лікарні незрівнянні речі?
показать весь комментарий
03.04.2020 15:13 Ответить
ооо, это где цыгане работать начали ?
улиц вы приобрести не забарились,
а больничка вас не торкала, пока жареный пЕтух в попу не клюнул ?
показать весь комментарий
03.04.2020 15:15 Ответить
ваша ругань не поможет, необходимо искать решение,
никого вы силой не заставите работать
только хуже будет
не обижайтесь
показать весь комментарий
03.04.2020 15:22 Ответить
у нас навіть пам'ятник цигану, що прибирає є...
МОЗ розглядає кожен випадок звільнення медиків з інфекційних лікарень: Ляшко сьогодні відвідає Тернопільщину для обговорення проблем із медперсоналом - Цензор.НЕТ 738
показать весь комментарий
03.04.2020 15:22 Ответить
В останнє пояснюю, для клінічних ідіотів - СМП, тобто середній медичний персонал це медична сестра та фельдшер, помічник лікаря. Ці люди мають відповідну ОСВІТУ!
Санітарка не є СМП.
показать весь комментарий
03.04.2020 15:14 Ответить
ещё раз, мне ваш товарищ гыга писал, что низкие зп медиков это их, лентяев выбор,
мне кажется вам хорошо знаком этот ник/писатель
показать весь комментарий
03.04.2020 15:19 Ответить
а хто проти зарплат медиків? я не розумію чому ви до медиків тулите санітарок?
Добре, давайте тоді вважати працівниками правоохоронних органів прибиральницю у прокуратурі, судової гілки влади прибиральницю в рай.суді, а депутатським корпусом, тих, хто у ВРУ підлогу миє?
показать весь комментарий
03.04.2020 15:24 Ответить
разница есть, опытный пациент хирургии может помагать медсестре,
живу в Кременчуге, памятник Цыгану это да, у вас другое государство,
практически, но всёже хочу отметить, что опытная санитарка может принести пользы
поболее, чем врач, я просто хочу, чтобы вы поняли, мы все
виноваты и вирус весьма прав во многом по отношению к нам,
нельзя просто призвать на службу, надо сначала думать потом делать
показать весь комментарий
03.04.2020 15:31 Ответить
Не отвечайте ему,он просто сошёл с ума от информации,лежит пердит на диване и всех тут поучает
показать весь комментарий
03.04.2020 16:04 Ответить
я нижче відповів. нікого я не повчаю, просто пишу загальновідомі факти, які для вас неприємні. А що ви думали, що усі вас "******* і поважають"? з якої радості?
показать весь комментарий
08.04.2020 10:39 Ответить
Проснулся вася,тема была неделю назад,ты точно больной на голову
показать весь комментарий
08.04.2020 10:50 Ответить
ні, такі як ти адміну настучали і мене блоканули
побачив сьогодні свіжу відповідь (не твою,а поруч) за одне і тобі написав.
Хворий на голову? Можливо, але це улюблена справа неадекватних ідіотів вважати інших хворими на голову... тому ти не перший.
показать весь комментарий
08.04.2020 10:59 Ответить
адмін блоканув, мабуть якийсь "лікар-жебрак" стуканув...
Розберіться вже врешті решт. У вас намішано, то медсестра, то санітарка.. Це не одне й те саме. Досвідчена санітарка може помити замість 50 м.кв, 100. Чим вона може допомогти? У неї НЕ МАЄ медичної освіти, це не мед.сестра! Її робота "утку" винести, палату помити, а ось вже крапельницю змінити, чи щось вколоти пацієнту, це вже мед.сестра, людина із освітою...
показать весь комментарий
06.04.2020 15:45 Ответить
кроме того, санитарка может иногда более чем доктор иметь навыков
доктор без санитарки много не наработает
увы, продажа земли это тоже самое что в медицине сейчас
показать весь комментарий
03.04.2020 15:24 Ответить
Ти крім того,що зеленку пий,ще і очі нею протри.Я писав МОЛОДШОГО і СЕРЕДНЬОГО.І повторюю,що робота санітарки в реанімації радикально відрізняється від роботи і в інших відділеннях (по об"єму, шкідливості і важкості).Храні тєбя гасподь.
показать весь комментарий
03.04.2020 21:22 Ответить
Я же пере хворів коронавірусом. На мою думку якщо у персоналу немає захисту він має право не виходити на роботу
У всіх лікарів та медсестер є діти батьки
показать весь комментарий
03.04.2020 15:15 Ответить
я вообще думаю, что необходимо в первую очередь беречь врачей,
лечить дистанционно в самом буквальном смысле
транскарпатиан гонит беса, такие как он растаскали озк , а теперь на их улицах нет докторов ...
показать весь комментарий
03.04.2020 15:18 Ответить
Страница 2 из 2