6783 посетителя онлайн

Россия начала использовать ракеты, изготовленные в четвертом квартале 2022 года

ракета,х-101

29 декабря, во время очередной массированной ракетной атаки, россияне выпустили из своих Ту-95МС как минимум одну ракету Х-101, которая была изготовлена в четвертом квартале 2022 года.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Defense Express.

В издании отмечают, что оккупанты начали запускать ракеты "прямо с конвейера", то есть сразу после изготовления. Однако это не первое использование "свежих" боеприпасов. Во время ракетного обстрела также были зафиксированы ракеты, изготовленные в 2022 году.

Сообщается, что пока неясно, какой именно процент новых ракет они используют для ударов по Украине - успевают ли производить достаточное количество ракет для пополнения запасов или выпускают их сразу после изготовления, не создавая никаких резервов.

Топ комментарии
+8
Кацапи почали використовувати свіженькі ракети , а це дещо означає так москалі ?
показать весь комментарий
29.12.2022 16:59 Ответить
+6
А як там санкції, чіпів немає, і таке інше?
показать весь комментарий
29.12.2022 17:02 Ответить
+6
А як закрити можливість покупки чипів, що вільно продаються у світі?
Так, їх не продають беспосередньо РФ - ну то громадяне РФ реєструють фірма, скажимо у Турції і купують чипи на цю фірму - формально -турецьку. А потім переправляють чіпи до московії.
показать весь комментарий
29.12.2022 17:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Був аналіз, що не вистачає зброї,як і високих технологій. Тому і падають на "друзів" дерунів
показать весь комментарий
29.12.2022 16:57 Ответить
цікаво те, що наші знаходять доволі цілі уламки цих ракет, з яких вже давно можна було б виготивити, методом зворотнього інженерінга, свою крилату ракету і ******* по расєяндії!
щось мені здається, що до нашого генштабу це дійде трохи згодом
показать весь комментарий
29.12.2022 16:59 Ответить
знаєте, методом реверс інженіринга ми можемо і західні технології розкласти. а не москальські. проблема тільки хто з партнерів візьме це у виробництво?
В Україні оборонні виробничі потужності ніхто не ризикне розгорнути. іі?
показать весь комментарий
29.12.2022 17:18 Ответить
москальські ми можемо потягнути, судячи з рівня розвитку технологій!
а ось західні - наврядчи
показать весь комментарий
29.12.2022 18:11 Ответить
а ти інженер? щось мені здається, що це не так просто, як в уяві коментаторів на цензорі
показать весь комментарий
29.12.2022 17:43 Ответить
якщо ти про те що до генштабу повільно доходять очевидні речі, так ось тобі приклад - я ще на початку війни писав про мобільні групи зі стінгерами, або радянськими пзрк, розташовані по периметру всієї країни, і тоді, була купа дописувачів накшталт тебе, які почали писати свої різноманітні образи на мою адресу! і що маємо зараз? навіть такий тупий бот, накшталт тебе, розуміє, що я був правий
показать весь комментарий
29.12.2022 18:14 Ответить
ні, я про технічну начебто простоту реверс-інжинірінгу такого виробу як крилата ракета за сукупністю уламків.

P.S. якщо не знаєш значення слова бот, нащо використовувати, ще й для образ?
показать весь комментарий
29.12.2022 18:44 Ответить
де я писав про легкість? тай робітники нескінченних нау теж не дурні, я сподіваюся! тут питання більше до цілей, які встановлює військово-політичне керівництво
показать весь комментарий
29.12.2022 18:55 Ответить
Ракета Ха 55 робилась в Харкові на Хапо.
Двигун робило моторсіч (рд300)-одна із самих складних компонентів.
Вся документація на них є.
Яких ще спеціалістів треба?
Якщо весь НІОКР зробив ще СРСР -по планеру,по двигуну,по матеріалам,по інерціалці (виробляли в ізюмі).
показать весь комментарий
29.12.2022 18:55 Ответить
Кацапи почали використовувати свіженькі ракети , а це дещо означає так москалі ?
показать весь комментарий
29.12.2022 16:59 Ответить
Це означає що старі вони вже вистріляли . А нових вони виробляти багато не можуть . .
Якщо вірити журналу мо рашки Армєйскій сборнік , - їхніх потужностей вистачає на виробництво приблизно 120 крилатих і балістичних ракет на місяць .
показать весь комментарий
29.12.2022 17:18 Ответить
Це якщо їхні заводи працюватимуть цілодобово + будуть всі необхідні комплектуючі + обладнання не виходитиме з ладу .
показать весь комментарий
29.12.2022 17:21 Ответить
а давайте будемо йти по гіршому сценарію, як роблять військові?!
і зробимо припущення, що виготовляють ракет вони достатньо!
а ось те що кількість запущених за раз знизилось, може свідчити не те що тих ракет замало, а те що носіїв поменьшало через наші влучні удари по ним!
тому розраховувати ще на "2-3 удари" я б не став! якщо наші продовжать практику влучно нищити їх кацапольоти і кацапоплави, тоді ми і будемо захищені від ударів
показать весь комментарий
29.12.2022 18:18 Ответить
А як там санкції, чіпів немає, і таке інше?
показать весь комментарий
29.12.2022 17:02 Ответить
А як закрити можливість покупки чипів, що вільно продаються у світі?
Так, їх не продають беспосередньо РФ - ну то громадяне РФ реєструють фірма, скажимо у Турції і купують чипи на цю фірму - формально -турецьку. А потім переправляють чіпи до московії.
показать весь комментарий
29.12.2022 17:16 Ответить
Про Китай не забывайте.
показать весь комментарий
29.12.2022 17:29 Ответить
вироби мікроелектроніки є спеціалізованого і широкого призначення. Спеціалізовані то як раз ті що використовуються в оборонній промисловості, космічних апаратах, в ядерних та високоточних технологіях. Наскільки пишуть зараз США встановили жорсткий контроль за розповсюдженням цих виробів. А от загального призначення таких як для товарів широкого вжитку чи напівпромислового призначення - то не проблема купити на китайських інтернет-платформах для прикладу
показать весь комментарий
29.12.2022 17:33 Ответить
Де там той зельоний довпойоп арістович, який якось писдів, що у москалів ракет залишилося лише на 1-2 залпа?
показать весь комментарий
29.12.2022 17:27 Ответить
Так инфа в статье как бы это подтверждает
показать весь комментарий
29.12.2022 17:32 Ответить
Авіо космічна Держава епть, не можем виготовити своїх ракет за 30 років пздц...
показать весь комментарий
29.12.2022 17:28 Ответить
Хоча б таких, які палестинці виготовляють у своїх гаражах.
показать весь комментарий
29.12.2022 17:54 Ответить
" США встановили жорсткий контроль за розповсюдженням цих виробів..."
Наскільки жорсткий? Як за розповсюдженням наркотиків? Чи жорскіший?
показать весь комментарий
29.12.2022 17:44 Ответить
Из американских деталей сделаны😂😂😂
показать весь комментарий
29.12.2022 17:56 Ответить
Із американських деталей якщо не іронізувати зроблені блоки керування ракет останнього покоління як Калібр чи Кинджал. Остальне розробок кінця 80-х початку 90-х взагалі не маж ніяких "чипів" як багато хто не знаючи пише що вони ніби з пральних ашин все це виймають для ракет. В кінці 80х мав справу з оборонкою і скажу по правді що там дискретна логіка і аналогово-механічне керування - набір цифрових мікросхем логіки та купа релюшок. Тоді це все було супернадійне з контактами з чистого золотаЮ корпуси з кераміки і т.д. Зараз можливо ще є запаси всього цього аможливо і немає. Замінити це китайщиною ширпотребом - мабудь без проблем але надійність буде як в жигулях порівняно з мерседесом
показать весь комментарий
30.12.2022 11:30 Ответить
"ракеты "прямо с конвейера"

Может надо найти этот конвейер и туда тоже отправить "подарок"?
показать весь комментарий
29.12.2022 18:42 Ответить
Ну одна ракета свіжа це ще нічого не значить Може ї для того і запустили щоб випробувати
показать весь комментарий
29.12.2022 20:02 Ответить