8782 посетителя онлайн

30 тысяч для военных: Силовой блок предлагает создать рабочую группу для наработки финального решения. ДОКУМЕНТ

забезпечення,виплати,грошове,бойові

ВР получила от силового блока письмо с их видением по оплате труда личного состава.

Об этом сообщил в телеграм-канале глава фракции "Слуга народа" Давид Арахамия, информирует Цензор.НЕТ.

По словам Арахамии, военные считают, что:

- проголосованная недавно правка не решает вопросы, связанные с денежным вознаграждением, в частности, срочников и курсантов;

- ее текст не учитывает особенностей прохождения службы в разных регионах и выполнения задач разной степени сложности;

- система оплаты труда должна быть справедливой и обеспеченной бюджетным финансированием, а не просто существовать на бумаге;

- популизм в этом вопросе может иметь очень негативные последствия и вызвать разочарование.

Поэтому авторы письма предлагают разрабатывать нормативную базу по оплате труда защитников более дифференцированно и главное - с привлечением командования и представителей сектора нацбезопасности и обороны.

"В этой связи они обратились в Верховную Раду с просьбой отложить рассмотрение проекта постановления № 8312-П от 11.04.2023 "Об отмене решения Верховной Рады Украины от 10.04.2023 о принятии во втором чтении и в целом проекта Закона Украины о внесении изменений в некоторые законы Украины об усовершенствовании правового регулирования вопросов, связанных с осуществлением мер правового режима военного положения (регистр. № 8312 от 27.12.2022)". В то же время - собрать рабочую группу из представителей Верховной Рады, Кабинета Министров, Генерального штаба ВСУ и до конца мая совместно разработать законопроект, который урегулирует вопросы оплаты труда защитников", - добавляет Арахамия.

"Разделяем такой подход и считаем, что вопросы военных нельзя решать без участия самих военных. Поэтому будем предлагать отложить рассмотрение постановления №8312-П и немедленно создать рабочую группу представителей Верховной Рады, правительства и силового блока, чтобы наработать финальное решение по чувствительному для общества вопросу оплаты труда наших защитников", - отмечает нардеп.

30 тысяч для военных: Силовой блок предлагает создать рабочую группу для наработки финального решения 01
30 тысяч для военных: Силовой блок предлагает создать рабочую группу для наработки финального решения 02

Топ комментарии
+22
Якщо в цю справу сунув своє мутноРило хламідія, то нічого путнього очікувати не слід.
показать весь комментарий
02.05.2023 11:13 Ответить
+20
А для депутатів слуг народу і різних комісій грощі дивним чином завжди знаходяться.
П*дари зелені - це все одно грощі платників податків США, пішли на хрін від них, хай
вони підуть військовим по всій Україні.
показать весь комментарий
02.05.2023 11:04 Ответить
+16
Довго ж шукали хто стане крайнім.
Але проблема я так розумію - де взяти кошти? Промовчу про всякі телемарафони, і т.п. А чому не можна зняти з державних службовців всіх рівнів, на період військового стану ВСІ доплати, надбавки, премії, матеріальні допомоги.... залишити лише ставку. Так, так, їм теж потрібно за щось жити, але чи не є виплати військовим важливішими за держслужбовців? В них є все - непогані, а то і безумні зарплати, пенсії, броні від мобілізації,..... а захищати їх мають звичайні громадяни, за 3 копійки. Може це не правильно, що слуги народу, живуть краще від самого народу, а тим більше під час війни?
показать весь комментарий
02.05.2023 11:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А для депутатів слуг народу і різних комісій грощі дивним чином завжди знаходяться.
П*дари зелені - це все одно грощі платників податків США, пішли на хрін від них, хай
вони підуть військовим по всій Україні.
показать весь комментарий
02.05.2023 11:04 Ответить
Спочатку потрібно повернути доплати в 30 тис. грн. а потім вже напрацьовувати інші рішення по мотивації військових. Депутати хочуть знову затягнути вирішення питання на невизначений час, забалакати, засрати людям мізки своєю пустопорожньою роботою! Рішення прийняте, потрібно його виконувати а для цього наповнювати бюджет! Збільшувати податок на доходи фізичних осіб до 38% що дасть додаткові 154 млрд. грн. надходжень!
показать весь комментарий
02.05.2023 19:32 Ответить
Шо ти блд куриш, кидай
показать весь комментарий
02.05.2023 22:25 Ответить
Грає море зелене владне очечко...
показать весь комментарий
02.05.2023 11:07 Ответить
Це буде вірним рішенням, бо якщо дати це на самоплив щурам, то вони збільшуватимуть зарплату поліцейським та Гвардії Наступу.
показать весь комментарий
02.05.2023 11:08 Ответить
Якщо в цю справу сунув своє мутноРило хламідія, то нічого путнього очікувати не слід.
показать весь комментарий
02.05.2023 11:13 Ответить
Довго ж шукали хто стане крайнім.
Але проблема я так розумію - де взяти кошти? Промовчу про всякі телемарафони, і т.п. А чому не можна зняти з державних службовців всіх рівнів, на період військового стану ВСІ доплати, надбавки, премії, матеріальні допомоги.... залишити лише ставку. Так, так, їм теж потрібно за щось жити, але чи не є виплати військовим важливішими за держслужбовців? В них є все - непогані, а то і безумні зарплати, пенсії, броні від мобілізації,..... а захищати їх мають звичайні громадяни, за 3 копійки. Може це не правильно, що слуги народу, живуть краще від самого народу, а тим більше під час війни?
показать весь комментарий
02.05.2023 11:13 Ответить
одержувати ці "військові" виплати мають ті хто воює, а не відсижується по тилам, а це воєнкомати та вся свита що там, поліція крім тих хто безпоседеньо в зоні бойових дій, дснс крім тих хто в прифронтовій зоні, прикордонники на заході, митники, звичайно ДБР, прокурорські і інші товстоморді та очкасті крадії з МО.
показать весь комментарий
02.05.2023 11:21 Ответить
З однієї сторони Ви праві, купа шушери отримували ці кошти безпідставно, але в перелік тих хто відсиджується по тилах попали - свіжемобілізовані, що проходять навчання, ті хто стоять на охороні різних об'єктів, ті хто буде задіяний при контрнаступі, ті хто стоять на різних блокпостах, тощо. Об'єднує цих людей одне - їх кожної миті можуть відправити на передову. І мова йде не про гроші для їх сімей, ні, мова про екіпірування. Не секрет, що того, що видає солдату держава недостатньо - докупляють кожен в міру фантазії та потреби: кевларові нашийники, керамічні плити 6 класу, одяг, тактичні окуляри, коліматори, ......., навіть набори для чистки зброї докупляють. Частина тиловиків витрачають гроші і час на свій захист. Зараз їх цього позбавили.
показать весь комментарий
02.05.2023 12:26 Ответить
доля істини є але отой перелік що ви надали (в тилу) - їх більше чим на фронті, І відправлять їх завтра чи ні то ще питання, а одержувати як на передовій вибачте ніяких бюджетів не хватить. Друкувати гроші?? та вже й так надрукували, МВФ завтра скаже - хватить і що далі? В нас щось працює для наповнення бюджету. І останнє - всі пишуть всі проклинають чиновників депутатів але ніхто їм нічого скасовувати в плані видатків не буде..То очевидно
показать весь комментарий
02.05.2023 13:11 Ответить
Грошей багато насправді, але напевно половина економіки в тіні, витрачаються максимально неефективно.... В нас ось в громаді, на днях місцевим футболістам грошові винагороди дали, а що ж це важливо у війну. Але Ви дійсно праві, ніхто нічого скасовувати чиновникам чи розумно і економно витрачати не буде. Для одних війна це горе, а для інших, це лише ще одна можливість набити кишені.
показать весь комментарий
02.05.2023 13:24 Ответить
З держслужбовців кажете? У мене дружина має 28 років стажу в дерслужбі, працює державним виконавцем. Отримує 7.5 тис грн. , тобто практично мінімальну заробітну плату. Ставка у неї 4700 приблизно. Ви пропонуєте у неї забрати гроші для військових? Спочатку розберіться хто такі держслужбовці, скільки їх працює на рівні середньої ланки, скільки вони отримують, і коли останній раз їм підвищували заробітну плату. Чи ви вважаете справедливим ,що кваліфікований працівник з таким стажем роботи отримує мінімалку? І чому ,наприклад пожежник в тих районах де війни не має повнинен отримувати в 6 разів більше?
показать весь комментарий
02.05.2023 13:24 Ответить
Товариш в армії з 2015 року, майже без перерви на Донбасі., отримав поранення, після госпіталя, на милиці відправлений в ППД, виведений за штат, отримав за місяць 690 гривень. А причина така ж - немає коштів, армія економить. Вважаєте це справедливим?
показать весь комментарий
02.05.2023 13:33 Ответить
Не маніпулюйте історією свого знайомого. Якщо ви не зрозуміли ,що я написав ваші проблеми. Вирішувати проблему потрібно , але не за рахунок звичайних працівників ,які отримують мінімалку, а за рахунок олігархів, ліквідації контрабанди та корупції
показать весь комментарий
02.05.2023 14:19 Ответить
Ну ви ж дозволяєте собі маніпулювати історією вашої дружини? Олігархи, ліквідація контрабанди та корупції це звісно добре, але Ви не можете зрозуміти, ми (народ) з 1991 року утримуємо величезну кількість чиновників, дали їм льготи, пенсії, і т.п., а зараз може прийшов час чиновникам затягти пояса? Не на завжди, але може хоч на певний час, поки йде війна? Ви вважаєте несправедливою зарплату 7500 у Вашої дружини, згоден це так, але саме зараз, величезна к-ть українців залишилась без роботи і в найближчій перспективі її не матиме, ці люди не мають і цього, частина військовослужбовців, що так чи інакше захищають нас, мають фактично 0 . Це справедливо?
показать весь комментарий
02.05.2023 19:07 Ответить
Якщо прийшов час затягти пояси, так заберіть тоді частину зарплати у вчителів, працівників культури, спеціалістів органів місцевого самоврядування, лікарів, та всіх інших.
показать весь комментарий
03.05.2023 08:33 Ответить
Пожежний ризикує своїм життям на кожній пожежі і ще може прилитіти на ту пожежу повторно будь-куди. А твоя дружина напевно має інші ризики коли задовольняється ставкою 4700. Крім того вона може скористатись можливістю отримати захист за кордоном, а пожежний гасити пожежі за кордоном не може.
показать весь комментарий
02.05.2023 16:59 Ответить
Уважно прочитайте те ,що я написав, не перекручуйте. Пожежному платити потрібно, але тільки у зонах де проходять бойові дії чи прилітає, так як і поліцейським. Військовим потрібно платити всім. Але не за рахунок рядових спеціалістів. У вашій уяві чиновник це олігарх. Так серед них є такі, але значна доля це низькооплачувані спеціалісти. Якщо у них забрати частину зарплати, то буде зовсім нуль
показать весь комментарий
03.05.2023 08:38 Ответить
Зрозумів, нехай пожежний знайде щось і поїсть на пожежі. Горить і пече воно тільки у зонах бойових дій. У інших місцях то благодатний вогонь. Чоого ж тоді ти з жінкою не пожежний і не поліціант. Чи вас і там непогано гудують,
показать весь комментарий
03.05.2023 12:32 Ответить
Для тих хто не зрозумів пояснюю знову, пожежний за свою роботу отримує заробітню плату і більшу чим мінімальну. Мова йде про премії в 30 тис. ,які повинні мати тільки військові. Що стосується особисто мене, то я віддав 22 роки свого життя службі в МВС і зараз на пенсії.
показать весь комментарий
03.05.2023 13:36 Ответить
Ну чого тобі шкода грошей для братів ментів, чи ти у паспортному столі служив.
показать весь комментарий
03.05.2023 14:05 Ответить
З вами все зрозуміло, вас більше цікавить моя біографія і всі ваші аргументи зводяться до особистого. Читайте книжки та навчайтесь спілкуванню
показать весь комментарий
03.05.2023 14:58 Ответить
Швидко ж ти здувся бо живого злочинця за 22 роки в очі не бачив.
показать весь комментарий
03.05.2023 15:40 Ответить
Злочинця кажете? А як ви думаєте пропрацювавши на посадах від слідчого до начальника слідчого відділу бачив я злочинців чи ні?
показать весь комментарий
03.05.2023 16:02 Ответить
Як пропрацювавший від оперуповноваженого міськвіділу до началька відділу управління карного розшуку, думаю не бачив. То, коли воно вже смиренно сидить у наручниках, то вже не злочинець, а підозрюємий. І не гони, що ти його ловив, бо щит і два меча на червоних петлицях я теж носив. У тебе напевно вже таких не було. Так, що твоє ремесло життя я знаю не по художніх книжках. Скукота.
показать весь комментарий
04.05.2023 12:11 Ответить
Замість того, щоб усвідомити, що я написав про проблематику з даного питання, про те, що гроші для військових не потрібно забирати у малооплачуваних спеціалістів , які не втекли за кордон ,а виконують свою роботу професійно , а шукати інші шляхи , ви уподобились тільки на з` ясування особистого, хто що бачив чи не бачив. Культура спілкування відсутня, критичне мишлення також, ще й писати грамотно не навчились. А ваші припущення ,щодо минулої моєї роботи я обговорювати не збираюсь. Це окрема тема і вона тут ні до чого
показать весь комментарий
04.05.2023 13:41 Ответить
Шановний, не тобі мене вчити. Крім того, твоя особиста проблематика нікого не цікавить. В системі ти явно був "чужим". Не втікли? Це питання до контрозвідки. І здається мені, що ти родом з Донбасу.
показать весь комментарий
04.05.2023 14:06 Ответить
Да що ж ти так підгораєш??? До де працював, до звідки родом..... Пий чай з ромашкою, допомагає. А якщо ні, до лікаря , процедури пропускати не можна
показать весь комментарий
04.05.2023 14:50 Ответить
Не спиш?
показать весь комментарий
04.05.2023 14:51 Ответить
Ну коли прилетить ракета до тебе,то пожежник скаже-Йди ти нах.Це бомба.Мені за це не платять.
показать весь комментарий
02.05.2023 19:23 Ответить
Що ти триндиш про державних службовців? Все те що ти перерахував вже давно познімали, ми і так отримуємо голу ставку. А як таким тупорилим мерзотникам як ти треба якусь довідку отримать, то біжете до державних установ і поводите себе так ніби ми тут гроші лопатою загрібаємо
показать весь комментарий
03.05.2023 10:37 Ответить
Ось такі як ти і показують обличчя стандартного українського чинуші - нагле, хамське, що зневажає людей, які платять йому зарплату, утримують аж до смерті. Твої слова, а особливо брехня щодо знятих надбавок, найкращий приклад того, що потрібно наводити порядок на держслужбі і гнати сса....ми тряпками з посад таких як ти.
показать весь комментарий
03.05.2023 13:14 Ответить
засунь ту довідку, що ми мерзотники собі у ...
показать весь комментарий
03.05.2023 14:07 Ответить
Пожинаємо плоди популізму і корупції. З одного боку маємо величезну дірку у бюджеті, бо потягнути зарплатні видатки держава неспроможна, а з іншого боку відсутність боротьби з корупцією, несправедливий розподіл ресурсів та майновий розрив між можновладцями і іншими пристосуванцями з військовими і іншими громадянами.
показать весь комментарий
02.05.2023 11:18 Ответить
Зе прийшов до влади на хайпі,вся політика популізм та безглузда говорильня,згадайте як торік офіс анонсував швидке закінчення війни ось депутати яких в цьому переконали що доплати то на пару місяців ну порахували що на всіх тоді вистачить якщо так, а вийшло зовсім не так, війна то -непередбачувана річ і може це на роки,а що з економікою?так отож!
показать весь комментарий
02.05.2023 15:10 Ответить
О, абхазька абрахамія вилізла
показать весь комментарий
02.05.2023 11:18 Ответить
А чому не було груп, коли відповідальність для військових посилювали? Залужний, якого всі хвалять, теж постійно підтримує зелені ініціативи.
показать весь комментарий
02.05.2023 11:36 Ответить
разрешите ознакомить. ИПСО. Я Порохобот!

https://drive.google.com/file/d/1_UKOlGvDJ0AMK2vGwdl1HsPXkNlAxQsh/view?usp=share_link
показать весь комментарий
02.05.2023 11:56 Ответить
Анекдот про кацапів з цього приводу:

Вишикував Василь Іванич Чапаєв своїх підлеглих і питає:
- хлопці, ви ж орли в мене???

- орли, Василь Іванович, орли!!!

- тоді зарплати не буде!

- чому Василій Іванович?

- бо птицям гроші не потрібні, а зарплату вашу я з петькою пропив...
показать весь комментарий
02.05.2023 13:46 Ответить
Втрати державного бюджету внаслідок системної корупції в органах Державної митної служби становлять 130-150 млрд грн на рік. Про це в інтерв'ю Delo.ua https://delo.ua/economy/znizuvati-zarplatni-podatki-potribno-lise-za-umovi-odnocasnoyi-detinizaciyi-zarplat-golova-podatkovogo-komitetu-radi-danilo-getmancev-409318/ повідомив голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев...
показать весь комментарий
02.05.2023 13:47 Ответить
Нехай ще розповість, скільки він особисто с корєшами податку на додану вартість "розпилює".
показать весь комментарий
03.05.2023 06:37 Ответить
Як би не підпис Малюка в цьому була б логіка СБУ як отримувало 30 тис так і отримуе незалежно від місця служби ..чергове дешеве зелене шоу від неповажного резнікова з позивним яйце 17 гривень
показать весь комментарий
02.05.2023 14:35 Ответить
Мєнти теж отримують доплату 10000 незалежно від місця перебування.
показать весь комментарий
02.05.2023 17:10 Ответить
Ці владні пед..сти і всіх їх попередники за 32 роки капітально проср... весь військово-економічний потенціал країни, який би при наявності як фактор стримування, просто - унеможливив би цю війну і цей крах.
Тепер навіть в цей історичний момент, коли люди своїми тілами захищають країну, ці пед..сти зажимають фінансові ресурси для оборони країни.
Кремлівські параноїки після суду - заслуговують на ешафот. А цих всіх, котрі 32 роки методично вели нашу країну до війни через корупцію, грабунок - націоналізація майна і довічне увязнення.
показать весь комментарий
02.05.2023 15:43 Ответить
Якщо там стирчить рило абрахамії значмть буде там великий зєльоний хєр а не доплати військовим. Всюди де є зєлєнський або єрмак з арахамією появляються великй пізьдєць.це рідкісні уйобки і мерзота
показать весь комментарий
02.05.2023 16:55 Ответить
так это, вы новый закон напишите что бы ТЦК на блок постах забирали уле и так Конституцию похерили.
показать весь комментарий
02.05.2023 17:12 Ответить
Залужного таки затягли у багно зеленої політики. Шкода.
https://www.youtube.com/watch?v=PmUY8kSmjMw

показать весь комментарий
02.05.2023 17:40 Ответить
Доплаты вийсковым? Та вы шо??? ,,Слугам непонятно какого народа, но явно не украинского" на еду не фатает, он в Раде все отощавшие сидят и пухнут только от голода. Все доплаты вийсковым давно распределены между сиротами Бонэвтика и Дерьмака
показать весь комментарий
02.05.2023 19:40 Ответить
Хто не зрозумів - постанову №8312 мали винести на найближче засідання, вона була б заветована, а значить Стефанчук мав підписати закон і направити президенту. А це фінт вухами, щоб відтягнути розгляд питання мінімум на кілька місяців.
показать весь комментарий
02.05.2023 20:03 Ответить
Або чого тут строковики? Курсанти?краще віддати на марафон?чи роздерибанити? Пане президенте а Ваша думка?бо на початку ми чули зовсім інше....,то що скажете???....
показать весь комментарий
02.05.2023 20:58 Ответить
Влада цілеспрямовано проводить політику збидлячення і розбрату українців, Це помста всим тим хто не підтримуєїї антиукраїнську політику Про це треба було думать йдучи на вибори, Але що стосується грошей "+30 тис",то під гаслом пошуку "соціальної справедливості" при нинішніх цінах та руйнуваннях не отримають ці гроші насамперед ті ,хто найбільше потребують, а інші щоб розуміли що треба захищать не країну,а владу і тоді буде все добре.А як це буде зроблене остаточно вони придумають, не сумнівайтесь -обовязково стукаючи лобами бідних і ще бідніших.
показать весь комментарий
03.05.2023 04:35 Ответить
два жида-- каломойський и багалюбов ******** из ,,привата,, 155 000 000 000 ярда грн --- эту дыру закрыли из бюджета УКРАИНЫ --- сейчас у нас военное положение , надо эти деньги конфисковать у этих двух тварей и закрыть ,,проблему,, с надбавкой для ЗСУ , --- ПРОСТО ПРИНЯТЬ ЗАКОН В ВР ПРО КОНФИСКАЦИЮ ЭТИХ ДЕНЕГ ---но тут возникает оооочень большая зеленая проблема , она эта проблема называется зеопа и монобольшинство
показать весь комментарий
03.05.2023 06:34 Ответить
https://eurosolidarity.org/2023/05/02/verhovna-rada-vidmovylas-rozblokuvaty-vyplaty-vijskovym-iryna-gerashhenko/ Верховна Рада України 2 травня відмовилась поставити в порядок денний постанову нардепа з фракції «Голос» Цабаля, яка блокує повернення військовим виплат в 30 тисяч . Про це повідомила співголова фракції «Європейська Солідарність» Ірина Геращенко.

«ЄС» в повному складі проголосувала за те, аби сьогодні постанова Цабаля була в залі і колеги висловили свою позицію щодо виплат воїнам. Це підтримали тільки 90 депутатів. Тож питання залишається підвішеним», - констатує Геращенко.

https://eurosolidarity.org/2023/05/03/oleksij-goncharenko-ya-shokovanyj-rezultatamy-golosuvannya-za-rozblokuvannya-vyplat-vijskovym/ Олексій Гончаренко: Я шокований результатами голосування за розблокування виплат військовим .

«Голосування, яке відбулося, дало 99 голосів «за». Всі голосували три тижні тому за закон про повернення виплат нашим військовим - 277 голосів «за». Що трапилося? Куди ділися 178 голосів? Що відбулося? За ці три тижні? Невже Офіс Президента такий страшний? Невже так лячно вам прийняти рішення, щоб реально підтримати наших військових. Не на словах - на ділі», - додав народний депутат.

Олексій Гончаренко закликав напрацювати дієвий механізм повернення виплат, а не демонструвати солідарність з ганебною постановою, яка блокує доплати в 30 тисяч.

«Давайте повертати. Кажуть потрібні робочі групи - будь ласка, давайте. Поки ми би сьогодні провалили цю постанову - Ганьба цій постанові, якою заблоковані виплати. Далі був би час, поки спікер підпише, поки президент підпише. Можна було будь-яку робочу групу зібрати, будь що вирішити. Якщо є бажання», - зазначив народний депутат.

«А якщо бажання немає, продовжується знущання з наших героїв, тих хто має звільнити нашу землю і перемогти. Це реальна ганьба і кожне ім'я буде відоме. Ви зробили не просто помилку, а злочин», - резюмував Гончаренко.
показать весь комментарий
03.05.2023 19:41 Ответить
Да ну.
показать весь комментарий
09.05.2023 14:03 Ответить