11304 посетителя онлайн
13 921 51

Для отпора России Украина готовит арсенал стоимостью свыше $30 млрд, - Bloomberg

зсу

Украина готовится к контрнаступлению, которое может подтолкнуть Россию к завершению войны или показать, что ни у одной из сторон нет достаточной огневой мощи для превосходства. Чтобы победить, Киев применит арсенал оружия от западных союзников стоимостью более 30 миллиардов долларов.

Об этом говорится в публикации Bloomberg, передает Цензор.НЕТ.

Издание отмечает, что помощь, полученная Украиной с декабря, стоит больше, чем любой член НАТО, кроме США, тратит на оружие за год.

Контрнаступление, по мнению Bloomberg, может помочь положить конец вторжению РФ. Но на этот раз ВСУ может быть сложнее добиться успеха, чем в прошлом году под Харьковом, ведь контрнаступление уже не будет неожиданностью. Украина должна провести сложную общевойсковую операцию без преимущества в воздухе, скоординировав действия пехоты, бронетехники, саперов и ПВО.

Издание отмечает, что если Украина добьется лишь незначительных успехов, как россияне у Бахмута, это может привести к очередному зимнему тупику и усилению давления на Киев с целью заставить его отказаться от возвращения захваченных территорий в рамках соглашения о прекращении огня.

Главные цели контрнаступления, вероятнее всего, будут на юге.

Для прорыва обороны россиян понадобится спецоборудование для разминирования, перекрытия окопов и сноса бункеров, посланных союзниками. Также потребуются сотни грузовиков и транспортеров – чтобы переместить тяжелую бронетехнику на позиции быстрее, чем Россия сможет отреагировать.

Трекер поддержки Украины от Кильского института свидетельствует о том, что с февраля 2022 года союзники отправили Украине вооружений на сумму более 67 миллиардов долларов, пик пришелся на декабрь.

Для отпора России Украина готовит арсенал стоимостью свыше $30 млрд, - Bloomberg 01

3 мая 2023 США согласились отправить Украине еще одну партию вооружения на сумму 300 млн долларов, в том числе больше боеприпасов, грузовиков, прицепов и диагностического оборудования для ремонта, а также гаубицы и ракеты HIMARS. Объявленный 9 мая пакет США стоимостью 1,2 миллиарда долларов будет включать в себя критически важные поставки 155-мм артиллерийских снарядов и зенитных ракет.

В Украине также обеспокоены тем, что важные системы ПВО - в частности ЗРК средней дальности советских времен "Бук" - исчерпывают свои запасы ракет.

Украинские лидеры также призывают предоставить Украине современные самолеты и ракеты класса "земля-земля" большой дальности ATACMS, которые Вашингтон пока не желает предоставлять.

Также без ответа остается вопрос, достаточно ли у россиян войск, чтобы содержать оборонные сооружения, которые они вырыли на оккупированном юге Украины зимой. Если нет, то им придется угадывать, где украинцы будут атаковать, что даст Киеву возможность застать их врасплох и обойти с фланга.

Если Украине удастся прорвать линию фронта, количество войск и техники может стать критическим, поскольку для прорыва через любые бреши понадобятся резервы.

Топ комментарии
+13
Взяття під контроль ЗСУ півдня України і у тому числі Криму буде не аби яким психологічним ударом для москалів. Путлєр у їх очах перетвориться на нікчемного невдаху. Нам би ще з сотню танків Абрамс, для кацапні це був би кошмар у їх головах. Давити противника потрібно і морально кидаючи його у жах.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:20 Ответить
+12
Это ответ тем, кто обвиняет Запад в отсутствии адекватной помощи. 30 млрд. на военную операцию - неплохой арсенал. Дешевле было только готовиться к возможному вторжению, а не пилить бабло на большом воровстве.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:17 Ответить
+11
У її успіхах завжди головним був укрресурс, особливо військові, які тепер по іншу сторону барикади.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Супер, дайте ще два таких ))
показать весь комментарий
11.05.2023 16:02 Ответить
А бєдний Пиня нє расчітал сіл...
показать весь комментарий
11.05.2023 16:10 Ответить
Я б не був таким впевненим. Ресурси - це те, завдяки чому росія вигравала війни.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:15 Ответить
У її успіхах завжди головним був укрресурс, особливо військові, які тепер по іншу сторону барикади.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:34 Ответить
Поки що росія має багаторазову перевагу в усіх видах озброєнь.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:36 Ответить
А які війни виграла *********?
показать весь комментарий
11.05.2023 16:47 Ответить
В 1917 проти України, вітчизняну (німців вигнали, Берлін взяли), другу чеченську, 2008 рік (з Абхазії і Ю. Осетії не пішли, тільки Буш і врятував Грузію тоді), також захоплювали Чехословакію і Венгрію (потім втрачали, але то вже інша історія). Відкусили шматок Фінляндії, після чого та аж до цього року була нейтральною, щоб не "зліть мєдвєдя". Виграти війну для русні означає отримати і закріпити за собою нові землі. Скільки за це доведеться платити, не має значення.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:53 Ответить
Яку ще вітчизняну, то був СРСР, в 1917 ніхто нічого не виграв, бо Україна не була єдиною, тим же полякам програли.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:55 Ответить
З Грузією да, виграли і це максимум ********* на сьогодні.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:56 Ответить
В СРСР правила русня. Всі інші були її колоніями.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:58 Ответить
Грузин там правив, вітчизняну виграла Грузія, так собі у вас логіка.
показать весь комментарий
11.05.2023 17:01 Ответить
Здобутками сьогодні користуються кацапи. Вивезені з Германії цінності, конструктори (які їм зробили ракети і АК) - все це на росію пішло.
показать весь комментарий
11.05.2023 17:02 Ответить
Другу світову виграла антигітлеровська коаліція. Зі сторони СРСР була не только Росія, а ще 14 республік, включно з Україною брали участь у цій війні. Хто ставив стяг на рейстаг, нагадати?) Тому це не тільки їх перемога.
показать весь комментарий
11.05.2023 18:18 Ответить
Записали виключно на свій рахунок і постійно це повторюють, і за ними теж починають повторювати.
показать весь комментарий
11.05.2023 18:42 Ответить
так ви про реальність говорите чи про те що русня на свй рахунок записала? )))) якась дивна логіка.

Тепер по порядку:

В 1917 - можна виділити 2 війни. Першу УНР виграла, Росія змушена була визнати умови Берестейського миру і підписала мирну угоду. А згодом скориставшись переворатми та розбратом у самій Україні знову напали. Україна опинилася у так званому трикутнику смерті - в оточенні більшовиків, поляків і денікінців. Тож як можна судити - тілько но створена УНР, яка не мала ні злагодженого керування, ні нормального війська - все ж спромоглась перемогти більшовиків у першій війні.

Вітчізняна війна 1942-1945 - це взагалі вигадка радянської пропаганди. Не було ніякої вітчізняної війни, була Друга Світова Війна. яка почалася у 1939. Та щей за участю СРСР, війська якого окупували частину Польщі, разом з гітлерівцями. Тож раша була саме тією стороною, яка почала цю війну на рівні з Гітлером. Що ж до перемоги - то яка різниця що там рашка собі приписує? Подівіться карту де проходили основні бою, подивіться статистику по Героям Радянського Союзу по націям і тоді буде плюс мінус зрозуміло хто витягнув на собі тягар боїв. Також без другого фронту Заходу - ні про яку перемогу над Германією не могло бути і мови. Німці пройшли біля 1000км вглиб СРСР за півроку) Це така поразка та приниження, яке годі собі уявити. При тому що СРСР мав набагато більше людей і ресурсів. Якби не Захід та Лендліз - СРСР припинив би своє існування ще тоді.

Друга Чеченьска - це взагалі соромно було б згадувати. Кількість населення Чечні - 1.5млн. Це меньше ніж в одному Києві в раза 3 напевно). І все одно русня програла першу Чеченську, з усіма своїми людьми та ресурсами. Та й друга чеченська те ж не сказати що перемога, по факту москва платить данину Кадирову, щоб той тримав республіку під контролем. Так собі перемога)

Що до Чехословаччини та Угорщини - то це ви про захоплення територій під час просування та боїв з гітлерівською Німеччиною? Так це не можна вважати війною з Чехословаччиною чи Угорщиною аж ніяк.

Фінляндія - маленька Фінляндія проти монстра з самою великою армією у світі, як солдатами так і авіацією і технікою. І що по результатам? По результатам фіни такіх звіздюлів виписали русні.
1 000 000 солдатів 3 000 танків 3 800 літаків проти 250 000 солдатів 30 танків 130 літаків. СРСР зазнав страшенних втрат і не зміг досягти цілей які ставив. До речі Німеччина допомагала СРСР у цій війні. Так Фіни втратили 10% території, але поразкою це назвати не можна. І ви помиляєтесь що Фінляндія була нейтральною аж до цього року) почитайте історію про Війну Продовження, як мінімум. Взнаєте багато цікавого.

То ж за кукарєку русні що вони такі всі непереможні і ніколи не програвали стоїть сурова реальність, яка демонструє, що русня зливала війни набагато частіше ніж десь перемагала. Навіть набагато слабшим супротивникам. Весь список ціх програних руснєю війн можете пошукати в інеті, він вражає )

Я не заперечую що ресурси мають велике значення у веденні війн. Але політичний устрій, якість військ, логістика та керування - нівелює будь які ресурси і може перетворити їх на непотріб. Русня усю свою історію це демонструє. Тим більше у технологічну еру, коли кількість має все меньше значення а технології все більше.

З 40млн країною у них взагалі небагато шансів. Тільки хіба що б ми не чинили опір )
показать весь комментарий
12.05.2023 02:34 Ответить
Я згоден з вашою аргументацією, але...
1. Україна майже увесь час існування совка постачала всі свої ресурси москві.
2. Чечня зараз постачає кадирівців для війни проти України.
3. Фінляндія досі без Карелії.
4. Нам надає зброю ледь не увесь цивілізований світ, але ніхто не дає ніякої гарантії, що ми переможемо цю зграю навіть при їх всіх недоліках.
Отже, русня всюди досягла успіху, хоча і високою ціною. Ну так русні є чим платити - ресурсами колоній Сибіру і Далекого Сходу.
показать весь комментарий
12.05.2023 10:19 Ответить
Виграти війну для русні означає отримати і закріпити за собою нові землі. Скільки за це доведеться платити, не має значення.- Тоді ще треба додати Курили, Калинінград, тощо. І на цей час 20% території України
показать весь комментарий
11.05.2023 18:20 Ответить
Русня вигравала війни у значно слабіших противників . З Україною навіть і порівнювати нічого , ні Чечню ні Грузію .
Другу світову виграв срср , а не кацапія , до того ж виключно - завдяки американському ленд лізу . Інакше б німці перемололи на фарш всю русню , і хз яка б назва була зараз у територій аж до Тихого океану .
Значно слабішу від себе - Фінляндію , тодішній срср , теж не зміг захопити , як планував спочатку , лише відкусив шматок . А от війну зі слабшим - в рази Афганом - совок і взагалі програв .
З таким противником як нинішня Україна , до того ж якого підтримує увесь блок НАТО , включно з найпотужнішою країною світу - США , русня ще ніколи в своїй історії не воювала .
І більш не воюватиме , бо напевно це остання війна кацапії - як держави .
показать весь комментарий
11.05.2023 20:13 Ответить
В период войны 1941-45 гг 30 % военнослужащих действующей армии были украинцам:

4 миллиона украинцев из 12 млн 240 тысяч личного состава РККА по состоянию на 15 апреля 1945 года.

Среди сержантского состава РККА украинцы составляли около 50 %.

35 % всех героев советского союза также составили этнические украинцы при том, что они составляли только 17 % от всего населения СССР.

И вот сейчас этот героический умный и вольный народ, состоящий из прирожденных умелых воинов, сражается против моцковского мусорного быдла, имея массированное снабжение новейшей НАТОвской техникой и вооружением.

Поэтому победит Украина.
показать весь комментарий
12.05.2023 05:04 Ответить
"массированное снабжение новейшей НАТОвской техникой и вооружением"
При цьому постійні скарги на нестачу техніки і БК, дронів.
Наша перемога не гарантована від слова зовсім.
Я бачу, як поводить себе "героический умный и вольный народ, состоящий из прирожденных умелых воинов" тут, в тилу, і дуже сильно сумніваюся, що при такому відношенні ми переможемо.
показать весь комментарий
12.05.2023 10:22 Ответить
не треба плутати стан свідомості у тилу зі станом у зоні бойових дій. З першим у українців завжди були проблеми, розбрат і тд. але що стосується бойових дій - то історично український народ то страшна сила. І це не перебільшення, якщо зануритись у історичні документи та згадки. Тож військова перемога обов'язково буде. Тим більше що ворог - сцикливе рабське бидло, в переважній більшості, яке взрощене на пропаганді, за якою немає ніякої правди. А коли пропаганда зустрічається з реальністю то трапляються отрицательные отступления и потерьнет.
показать весь комментарий
14.05.2023 03:42 Ответить
Вже не по всим позиціям)
показать весь комментарий
11.05.2023 18:16 Ответить
Арсенал зброі на 30 лярдів і наші життя .
показать весь комментарий
11.05.2023 16:16 Ответить
показать весь комментарий
11.05.2023 16:16 Ответить
Головне ЩО входить до цього арсеналу, і чи він придбаний без крадіжок з боку посадовців по завищених цінах, а не те яка його вартість!!!
показать весь комментарий
11.05.2023 16:16 Ответить
Это стоимость вооружения и боекомплекта, переданных Западом. Они воруют сами у себя из кармана?
показать весь комментарий
11.05.2023 16:20 Ответить
Не в себе, а для себе.
показать весь комментарий
13.05.2023 10:13 Ответить
Это ответ тем, кто обвиняет Запад в отсутствии адекватной помощи. 30 млрд. на военную операцию - неплохой арсенал. Дешевле было только готовиться к возможному вторжению, а не пилить бабло на большом воровстве.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:17 Ответить
Це мізер для найбільшої війни в Європі за 78 років.
показать весь комментарий
13.05.2023 10:14 Ответить
Тогда не нужно было выбирать вора и дебила в президенты в 2019 году. Сейчас бы не пришлось ерничать.
показать весь комментарий
13.05.2023 10:55 Ответить
Україна готується до контрнаступу, який може підштовхнути Росію до завершення війни або показати, що жодна зі сторін не має достатньої вогневої потужності для переваги. Джерело:
Річ в тому,що москалі вже розбомбили і захопили багато міст.Якщо ні в кого не має достатньої сили для перемоги,то потрібні переговори,але війна виключно на нашій території.І що ж тут робити? Воювати великі роки теж не можливо.Жити тоді як тут? Ситуація то не в порівнянні з тим же Ізраїлем.В москалів ще і впк працює.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:19 Ответить
Вечное АТО будет . Як жыты? А вот так. Па-прыкилу
показать весь комментарий
11.05.2023 16:23 Ответить
Чувачок, я смотрю ты такой веселый. Явно живешь не в прифронтовых городах. Не нужно быть таким веселым, это говорит о недостатке мозжечка.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:40 Ответить
Быть весёлым чувачком с кучей смайликов-улыбок до ушей в тексте о кровавой войне, это означает, что физлицо не чувачок, а реальный дурачок без мозжечка.

Амарру респект за саркастическое правильное замечание чувачку без мозжечка.
показать весь комментарий
12.05.2023 05:09 Ответить
Тут вже не ато,а повноцінна війна.
показать весь комментарий
11.05.2023 17:19 Ответить
Припустімо,війна буде ще з років 5.І що буде з України?Москалі скоріше а все витримають 5 років воювати,навіть якщо інтенсивність зменшиться.
показать весь комментарий
11.05.2023 17:23 Ответить
Взяття під контроль ЗСУ півдня України і у тому числі Криму буде не аби яким психологічним ударом для москалів. Путлєр у їх очах перетвориться на нікчемного невдаху. Нам би ще з сотню танків Абрамс, для кацапні це був би кошмар у їх головах. Давити противника потрібно і морально кидаючи його у жах.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:20 Ответить
Якось хрєново виглядає прогнозний результат...
показать весь комментарий
11.05.2023 16:22 Ответить
Відмовитися від захоплених територій то теж саме що відкласти війну на декілька років. І враховуючи що найближчими роками НАТО нам не ''світить'' то наступний напад кацапів(а він обов'язково буде) поставить крапку в існуванні України, та українців як нації.
показать весь комментарий
11.05.2023 16:36 Ответить
А яка гарантія,що наступу не буде кацапії після того як їх виженуть за кордони станом на 20.02.2014 року?
показать весь комментарий
11.05.2023 16:58 Ответить
Ніякого. Але якщо не вигнати, ті 14 трильйонів доларів, що зараз у вигляді корисних копалин на захоплених територіях, повністю окуплять війну і принесуть тисячі процентів рентабельності. А от якщо вибити, нічого, крім деякого збільшення населення, росія не отримає.
показать весь комментарий
11.05.2023 18:45 Ответить
Це тобі таваріщ прапарщік сказав, чта НАТы нє будєт?
показать весь комментарий
11.05.2023 17:04 Ответить
НАТО світить відразу після звільнення окупованих територій. Якщо відмовитись їх звільняти і не оформити це юридично, подарувавши московітам, тоді взагалі не світить, такі країни НАТО не приймає
показать весь комментарий
11.05.2023 19:14 Ответить
З таким арсеналом брать москву треба, а потім обміняти її на Крим!...
показать весь комментарий
11.05.2023 19:47 Ответить
"...Видання зазначає, що якщо Україна досягне лише незначних успіхів, як росіяни біля Бахмута, це може призвести до чергового зимового тупика і посилення тиску на Київ з метою змусити його відмовитися від повернення захоплених територій в рамках угоди про припинення вогню." Чомусь з поважним виданням не погоджується не менш авторитетне відомство "...У Пентагоні повідомили, що США підтримуватимуть Україну стільки, скільки буде потрібно, незалежно від успіху майбутнього контрнаступу. "
показать весь комментарий
11.05.2023 20:06 Ответить