10165 посетителей онлайн

Россия не может и не должна победить, - Франция в Совбезе ООН

рів'єр

Россия уже в пятый раз созывает заседание Совета Безопасности ООН, посвященное поставке оружия в Украину, но "повторение этого упражнения до тошноты все равно не превратит параллельную реальность в действительность".

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом сообщает Укрінформ.

Об этом заявил постпред Франции при ООН Николя де Ривьер на заседании Совбеза ООН в четверг.

Окончание этой войны и ее негативные последствия зависят исключительно от России, и никто кроме России по-прежнему не стремится к продолжению этого конфликта, подчеркнул де Ривьер.

"Чего ожидает РФ? Что поставки оружия в Украину прекратятся, чтобы Россия могла выиграть эту войну и навязать свою волю? И что потом? Тогда мы сможем перейти к чему-то другому, к новой агрессии? Россия не может и не должна победить в этом конфликте", – отметил постпред Франции. По его словам, это противоречит принципам ООН.

"Мы не можем согласиться на мир, где суверенитет и безопасность каждого зависят только от соотношения сил. Именно по всем этим причинам Франция решила вместе со своими партнерами поддержать украинский народ в его праве осуществлять законную самооборону", – добавил он.

Франция будет продолжать поддерживать Украину как на двусторонней основе, так и в рамках Европейского Союза, "принимая во внимание наиболее неотложные потребности Украины, чтобы укрепить ее обороноспособность", пояснил он.

Де Ривьер подчеркнул, что в то время как Запад легально снабжает оружием Украину, "Россия стремится приобрести его нелегально, чтобы пополнить свои сокращаемые запасы, покупая беспилотники у Ирана, а также ракеты и боеприпасы в Северной Корее".

Топ комментарии
+11
СРСР вигнали з Ліги націй 14 грудня 1939 року, через 14 днів після її нападу на Фінляндію 30 листопада.

Ліга націй була набагато дієвішою, ніж теперішня ООН!
показать весь комментарий
19.05.2023 01:05 Ответить
+7
Чому не змогли забрати у pосії право вето через агресію і війну? 😠
показать весь комментарий
19.05.2023 00:50 Ответить
+5
Кацапи вже програли в цій безглуздій і жахливій війні , так як ми ,
украінці , не поступимося жодним міліметром нашоі , святоі землі !!

Будемо вбивати і рвати на шматки , кожного орка, який прийде
окупувати нашу краіну 😠
показать весь комментарий
19.05.2023 01:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Нагадаю, що в радбезі тільки п'ять країн мають право вето: Франція, Велика Британія, США, Китай та московія.
показать весь комментарий
19.05.2023 00:42 Ответить
Чому не змогли забрати у pосії право вето через агресію і війну? 😠
показать весь комментарий
19.05.2023 00:50 Ответить
Нема такої процедури, не передбачено статутом ООН. Я теж не розумію... самі придумали те ООН, самі й реформували, які проблеми... але це типу правовий орган, і там все має бути по закону.
показать весь комментарий
19.05.2023 00:55 Ответить
Украинцы умеют воевать, это у них в ДНК заложено, Украинцы как минимум с Россией воюют уже более 300 лет, Россия это улус Золотой Орды, в 17 веке они себя назвали словом Россия (стародавнее название Украины "Русь") и украли историю в Украины (Киевской Руси). Стародавнее название России Московия или Московское царство (Страна болот). После нападения на Украину Золотой Орды, это было где-то 800 лет назад, Украинцы с того времени воюют за свою свободу.

Страну Украину (Киевская Русь) основали Викинги.
показать весь комментарий
19.05.2023 02:49 Ответить
Не повторюйте цю х.рню про вікингів.
показать весь комментарий
19.05.2023 08:57 Ответить
Може і не заснували, але внесли свій вклад.
показать весь комментарий
19.05.2023 09:15 Ответить
Перемогти Росія Україну не переможе.

Перемога Росії буде якщо вона зможе зберегти свою державність і не стане повним вассалом Китаю, на крайняк Росії краще бути вассалом заходу, там хоч є шанс вирватися, а від Китаю вже не вирвешся, вони за пару років заполонять всю Росію китайцями. І будуть рабами китайців.
показать весь комментарий
19.05.2023 00:55 Ответить
тут, швидше, справа в демократичних режимах та авторитарних. Вільні, чесні вибори, з можливістю міняти владу - з одного боку. З іншого боку - влада в руках авторитета, який править, поки маразматиком не стане і не буде сцяти в штани під час виконання гімну.
показать весь комментарий
19.05.2023 00:59 Ответить
В демократичних країнах цінують особистість, можливість проявити себе.

В авторитарних країнах народ перетворюється на мурашник - супер організм, як мурашник, з Маткою, робочими та військовими.

Захід проти Сходу. Інь і Ян. Це абстрактна боротьба. Вічна.
показать весь комментарий
19.05.2023 01:04 Ответить
Як на мене Росія більше захід ніж схід.
показать весь комментарий
19.05.2023 01:10 Ответить
Та ото. Вони теж хотіли в ЄС, але коли зрозуміли, що Україна вступить в ЄС швидше, то ЧСВ путіна стало дибки, як так? що тупі хохли будуть першими, і матимуть право вето в ЄС? Ну він і почав много ходов очка, типу він не такий як всі, корочє - ображений, або як кажуть зекі - пі*ар.
показать весь комментарий
19.05.2023 01:33 Ответить
Просто росія велика, і її треба поділити по Урал, тоді енергії вирівняються, а поки не поділять буде колбасити її, як радіоактивний елемент.
показать весь комментарий
19.05.2023 01:42 Ответить
Росія - це болото і жах , крім москви і пітєра 😠
показать весь комментарий
19.05.2023 02:42 Ответить
"Фантазёр - ты меня называла-а-а!!!"
Нове в історії України Ти не брат академіка Толочка?
показать весь комментарий
19.05.2023 05:51 Ответить
Мене влаштовує це.
показать весь комментарий
19.05.2023 01:25 Ответить
Знову це загравання французів. Програти вони повинні, а не 'не перемогти'
показать весь комментарий
19.05.2023 00:58 Ответить
Ти ціпляєшся до перекладу.
показать весь комментарий
19.05.2023 01:03 Ответить
ядерна зброя
показать весь комментарий
19.05.2023 01:17 Ответить
СРСР вигнали з Ліги націй 14 грудня 1939 року, через 14 днів після її нападу на Фінляндію 30 листопада.

Ліга націй була набагато дієвішою, ніж теперішня ООН!
показать весь комментарий
19.05.2023 01:05 Ответить
а толку
показать весь комментарий
19.05.2023 01:18 Ответить
А потім СРСР, як країна-переможець, створила ООН і раду безпеки = клуб країн-переможців Другої світової. Коли Московія сама почала діяти як гітлерівська Німеччина, ООН потрібно розпустити і створити нову організацію з новими країнами-переможцями...
показать весь комментарий
19.05.2023 02:13 Ответить
Ну як мінімум - вигнати росію з ООН, бо по документам росії в ООН нема взагалі, вона просто займає місце СРСР!

Ну а взагалі я з Вами згоден - зараз ООН являє собою просто дуже, неймовірно дорогій Клуб Імпотентних Балаболів.
показать весь комментарий
19.05.2023 02:22 Ответить
реально вигнати росію з Ради безпеки ООН не вийде. Треба розпускати всю ООН. Для цього США можуть вийти з ООН, без США ООН втрачає сенс. І оголосити про створення нової організації. В якій московія нічого не зможе ветувати.
показать весь комментарий
19.05.2023 02:26 Ответить
Подивимось...

Думаю, що однієї Америки замало буде, але якщо навіть домовляться спільно це зробити ті країни, які наразі нас підтримують (наприклад, група Рамштайн), а це 52 держави щонайменьше, то цілком можливо, зважаючи на їх спільний ВВП.

Ну але це буде дуже довгий шлях, бо Азія теж хоче приймати участь у вирішенні питань, тобто бути представленою в якомусь органі накштал теперішньої РБ, тож прийдеться і з Китаєм домовлятись, тож це буде дуже, неймовірно складно. І цілком можливо, що це станеться лише після того, як стане зрозуміло, наскільки Китаю вдастся впоратись з теперішньою економічною кризою, і чи вдасться йому зробити юань принаймі регіональною валютою.
показать весь комментарий
19.05.2023 02:36 Ответить
однієї Америки не замало буде, більшість піде за Америкою. За бортом залишаться тільки країни ізгої. Перший час.
Але для цього потрібен президент США з яйцями. Поки що такого на горизонті немає.
показать весь комментарий
19.05.2023 02:46 Ответить
Абсолютно не згоден з Вами!

Для чого потрібен ООН, чи любий інший подібний орган?

Відповідь однозначна - для того, аби у ньому вірішувати всі проблеми, які виникають у міждержавних стосунках. Отже - цьому органу, і прийнятим в ньому процедурам повинні довіряти принаймі переважна більшість держав Землі.

Чи буде довіра до органу, який вже з самого початку будується на примусі і ігнорування думки інших країн? Однозначно ні. То зачим він потрібен в такому разі?
показать весь комментарий
19.05.2023 03:09 Ответить
"Чи буде довіра до органу, який вже з самого початку будується на примусі і ігнорування думки інших країн?"

думки інших країн, таких країн, яких раніше виганяли з Ліги націй, а тепер називають "країнами ізгоями" або країнами "осі зла", такі думки нерелевантні.
показать весь комментарий
19.05.2023 03:30 Ответить
Країн-ізгоїв дай Бог аби десяток був.

В структуру, яка з самого початку створюється без урахування думок інших країн, не підуть 80% країн, бо зачим їм воно треба? Зачим створювати ще один клуб накшталт G-20 чи Євросоюзу?

Не має права структура, яка чхала на думки інших, вирішувати світові проблеми.
показать весь комментарий
19.05.2023 03:59 Ответить
Для початку звільнити Раду Безпеки ООН від Московії, а потім стане ясніше, що робити далі! Від закінчення Другої світової пройде 78 років незабаром , а ООН ніяк не змінюється! Це ж нонсенс!А скільки ядерних держав з'явилося за цей час!
показать весь комментарий
19.05.2023 05:35 Ответить
У сеймі Жечі Паспалітай" враховувалася думка КОЖНОГО сенатора Достатно хоч одному шляхтичу крикнуть: "Нє пазвалям!" як рішення не приймалося Саме це призвело до занепаду польської політичної системи та до втрати Польщею самостійності
Думай - що пишеш!
показать весь комментарий
19.05.2023 05:56 Ответить
Росія має бути розгромленою, як фашистська Німеччина у 1945!
показать весь комментарий
19.05.2023 01:09 Ответить
Німеччина була нацистською.
показать весь комментарий
19.05.2023 10:26 Ответить
Кацапи вже програли в цій безглуздій і жахливій війні , так як ми ,
украінці , не поступимося жодним міліметром нашоі , святоі землі !!

Будемо вбивати і рвати на шматки , кожного орка, який прийде
окупувати нашу краіну 😠
показать весь комментарий
19.05.2023 01:18 Ответить
показать весь комментарий
19.05.2023 01:29 Ответить
російська Федерація зловживає своїм головуванням. Треба змінювати Статут ООН. Агресор не може головувати в Радбезі, бо він загрожує безпеці.
показать весь комментарий
19.05.2023 05:25 Ответить
Зверніть увагу, як змінилась зовнішня політика Франції за останні півроку. Від дружніх візитів у мордор, до мордор повинен програти. Суттєвою стала і військова підтримка України. Мабуть, крах рашистського режиму став очевидним і для таких надзвичайно обережних французів. Ми не знаємо усього того, що доповідають розвідувальні служби керівникам рівня Президент країни, але їх вчинки кажуть про те, що кацапстан скоро накриється мідним тазом.
показать весь комментарий
19.05.2023 08:14 Ответить
Запад не хочет победы РФ, но хочет и нашей Победы. Риал политик.
показать весь комментарий
19.05.2023 15:10 Ответить