6192 посетителя онлайн

"Историческое решение", - Зеленский о поддержке Байденом создания "коалиции истребителей"

зеленський

Президент Украины Владимир Зеленский приветствовал решение президента Соединенных Штатов Джо Байдена поддержать создание "коалиции истребителей".

Об этом Зеленский написал в своем твиттере, передает Цензор.НЕТ.

"Приветствую историческое решения США и президента Джо Байдена поддержать международную коалицию истребителей. Это существенно укрепит нашу армию в небе", - говорится в сообщении.

Зеленский добавил, что он рассчитывает обсудить предоставление Украине истребителей с Байденом лично на саммите G7 в Хиросиме.

Напомним, на саммите G7 в Хиросиме Байден заявил, что Соединенные Штаты поддерживают усилия союзников и партнеров по подготовке украинских пилотов для полетов на истребителях четвертого поколения. К ним, в частности, относятся и F-16.

Топ комментарии
+13
коаліція пдорасів дєрьмака, татарова, агрохламідії і тої пздоти яка розмінувала Чонгар і чекала русню, можуть помножити на нуль коаліцію винищувачів.
показать весь комментарий
19.05.2023 20:17 Ответить
+11
Бо зєлєбобікі це зєлєбобікі, а Україна - це Україна.
показать весь комментарий
19.05.2023 20:30 Ответить
+6
якщо зелебобики чекали русню,то чому американці включаючи Європу і інших партнерів підтримували Україну і надали їй сотні мільярдів і купу техніки? Там настільки тупі і примітивні ідіоти сидять що цього не бачать?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
коаліція пдорасів дєрьмака, татарова, агрохламідії і тої пздоти яка розмінувала Чонгар і чекала русню, можуть помножити на нуль коаліцію винищувачів.
показать весь комментарий
19.05.2023 20:17 Ответить
якщо зелебобики чекали русню,то чому американці включаючи Європу і інших партнерів підтримували Україну і надали їй сотні мільярдів і купу техніки? Там настільки тупі і примітивні ідіоти сидять що цього не бачать?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:26 Ответить
і як добре, що один з них ти
показать весь комментарий
19.05.2023 22:42 Ответить
З чого ти такі тупі висновки зробив? Це ж не я бігаю тут кукарікаю про те,що все розкрадають, а саме екцперди,котрі точно знають,що де, і можуть документально і з фактами все підтвердити,а я не експерт, я просто приклоняюся перед "геніальністью" цих "великих" знатоків
показать весь комментарий
19.05.2023 22:47 Ответить
Бо зєлєбобікі це зєлєбобікі, а Україна - це Україна.
показать весь комментарий
19.05.2023 20:30 Ответить
Ти хоч зрозумів що ти ляпнув? Що таке Україна? Це держава, відносини між державами ведуться владою, гроші які нам поступають поступають на державні рахунки,до яких доступ має влада,а не народ, зброя також передається українскій владі, а не дяді васі з 3 поверху, американці коли відправляють нам зброю по перше перевіряють легальність цієї відправки відповідно до закону,на яких підставах,звідки,кому,в яких кількостях і так далі, все це йде на баланс української держави, а влада котрій народ делегував повноваження вести переговори від його імені,приймати рішення,управляти країною цим усім займається і має прямий доступ,а не ти
показать весь комментарий
19.05.2023 20:35 Ответить
Щоб ти зрозумів підтекст, дай відповідь на питання - чому зараз нема Майдану, як у 2005 та 2014?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:47 Ответить
Тому що український нарід влада повністю влаштовує
показать весь комментарий
19.05.2023 20:53 Ответить
Тобто тебе ця влада повністю влаштовує...ти за Зе голосував?
показать весь комментарий
19.05.2023 21:00 Ответить
З чого ти взяв що мене? По виборам більше 73% , і тобі прийдеться з цим змиритися,або мігрувати з України,тому що нічого не зміниться, ти ж тільки тут на цензорі можеш свої незадоволення висловлювати,в житті очко жим-жим, та й якщо рипнешся прихильники зелебоби тебе розірвуть ,одним словом безвихідне у тебе становище, зелебоби усе крадуть,здають усю інфу кацапам,тупий захід цього не бачить... Один ти дартаньян а кругом одні підараси, життя це страждання
показать весь комментарий
19.05.2023 21:11 Ответить
Де Баканов?
показать весь комментарий
19.05.2023 21:13 Ответить
Американці знають,у них наймогутніша розвідка в світі, і нічого не кажуть... і надалі зброя і бабки льються рікою... зрада...
показать весь комментарий
19.05.2023 21:17 Ответить
Я икрою ей булки намазывал, Деньги просто рекою текли. Я ж такие ей песни заказывал!.. А в конце заказал "Журавли"...
показать весь комментарий
19.05.2023 21:26 Ответить
гагага, а ще є всемогутній Єрмак, який навіть захід настільки надурив что з'явилась якась Санкційна група Єрмака-Макфола.
показать весь комментарий
19.05.2023 21:15 Ответить
Це позиція навіть націоналістів. ''Зеленський нам зараз корисний він на своєму місці.'' Це не мої слова, це сказав Карась, Маркус, свободівці, Білецький, Кошулинський і навіть Дмитро Ярош який наскільки я знаю зараз є радником Залужного і командує УДА-ДУК. Цитую: поки ворог на нашій землі, ми з Президентом брати по зброї. І я погоджуюся з нима.
показать весь комментарий
19.05.2023 22:09 Ответить
а , де ці "націоналісти" ?? на яких фронтах воюють?
показать весь комментарий
19.05.2023 22:13 Ответить
Карась в оперативці має свою групу, зайдіть поцікавтеся. Маркус був у ДШВ після виведення на ротацію ще літом почав теж збирати собі команду тепер це 47 ОМБр ''Маґура'', свободівці хто де, батальйони ''Карпатська Січ'', ''Холодний Яр'' Легіон Свобода, новостворена бригада Гвардії Наступу ''Рубіж''. Білецький під Бахмутом в З ОШБр ''АЗОВ'' яка зараз безпосередньо й здійснює наступальні дії, ну а за Яроша я вже писав. УДА і ДУК, якщо хтось не знає це Правий Сектор, Українська Добровольча Армія і Добровольчий Український Корпус. Питання?
показать весь комментарий
19.05.2023 22:45 Ответить
,бо "зєбобіки" тебе розірвуть з варшав, праг, берлінів і різних буковельських котлів прийдуть тебе рвати
показать весь комментарий
19.05.2023 22:19 Ответить
Тому виникає питання,якщо зелебоби усе крадуть і зливають русні невже на заході такі тупі що надають в Україну сотні мільярдів і купу зброї?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:37 Ответить
Вживання слова "все" говорить про брак аргументації...а за кого голосував ти так і не відповів...
показать весь комментарий
19.05.2023 21:28 Ответить
"Вживання слова "все" говорить про брак аргументації" --- не позорься,я уже як мінімум 5 раз задав питання чому у нас таке крадівництво, а захід нам і надалі надає купу грошей і всього іншого? Ти крім того як прокукарікати якусь ура-патріотичну нісенітницю,що американці передають гроші народу, більше сказати нічого і не можеш,тому про відсутність аргументів рот навіть можеш не розкривати

"а за кого голосував ти так і не відповів..." --- я взагалі не ходив голосувати,тому що мені ні зелебоб ні гетьман не до душі мягко кажучи,на відміну від тебе у котрого стрінги на сраці мокріють від захвату коли згадують фамілію Порошенка
показать весь комментарий
19.05.2023 21:36 Ответить
ти про Афганістан чуло , убоге? такий результат тебе влаштовує?
показать весь комментарий
19.05.2023 22:14 Ответить
Файно сказано.
показать весь комментарий
19.05.2023 23:41 Ответить
У вас у тексті все є: "підтримували Україну".
показать весь комментарий
19.05.2023 20:33 Ответить
Зброю і гроші вони кому передавали Україні чи українській владі?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:36 Ответить
Та тому що в нас іншої влади немає, тому і присилали різних контролерів бо недовіряють зеленій владі.
показать весь комментарий
19.05.2023 20:44 Ответить
І що контролери сказали? Видно сказали,що не крадуть,бо і дальше гроші дають і зброю,а Велика Британія вже і ракети великої дальності надає
показать весь комментарий
19.05.2023 20:45 Ответить
Потім дізнаєшся про аудит. Союзникам ще не вистачало щоб виборці почули що допомога розкрадається (хоча щось там таке трампістм говорять). є ж розуміння що всі гроші держави повинні бути спрямовані на перемогу? Та є поділ - фін. допомогу союзників контролює аудит (там буде боляче відразу), але внутрішні надходження бюджету той аудит не контролює. Те що крадуть тільки з бюджету вас влаштовує.
показать весь комментарий
19.05.2023 21:01 Ответить
А,я зрозумів,тобто крадуть аж гай шумить,ще й до того зливають усю інфу про кнтрнаступ і інші надважливі речі кацапам,що має привести до краху у війні,але захід настільки тупий,це все бачить і розуміє,але надалі надає усю свою зброю і мільярди доларів, тобто вони настільки тупі дегенерати,що надають свою зброю з своїми секретними технологіями,наприклад ракету shtorm shadow знаючи що зелебоби здають країну кацапам, що обернеться в результаті тим що їхні технології просто попадуть в руки до орків без проблем? Ну і тупі ж вони...
показать весь комментарий
19.05.2023 21:15 Ответить
Ти прикидаєшся? Чи такий і є? Ще раз - свою фін. допомогу і свою надану зброю вони контролюють. Тобто з лівого кармана красти не можна. А правий карман - не їхня відповідальність, поки що. Але ти настільки близорукий, що коли потягнуть з твого кармана будеш волати «Этого не может быть!!!»
показать весь комментарий
19.05.2023 21:48 Ответить
Якщо захочуть красти то ніякі контролі не допоможуть, вони не можуть контролювати усю зброю і усі кошти які надають, тому що це дуже еликі цифри і в часи війни можна намалювати потребу в витратах які захочеш і в списанні і віикористанні зброї також,не проблема намалювати втрату якоїсь зброї тому що це стається кожен день,таке саме з грошима, можна намалювати потребу в будь якому нагальну місці,тому що війна позволяє це робити, щоб це контролювати потрібно мати купу спостерігачів котнтролерів,котрі при втраті зброї чи якомусь пошкодженні куди ніби то будуть направлятися кошти будуть відразу виїжджати на місце подіїі і робити заключення. А такого і близько немає
показать весь комментарий
19.05.2023 22:05 Ответить
Всю зброю і не треба контролювати, є критичні зразки які контролюють наприклад Хімарс, а міномети, стрілкове, хамві всякі, птрк і подібне досконально, до «штук» нікого в здоровому глузді не цікавить.
По рівень довіри/контролю - чув мабуть що 777 без комп'ютерної системи управління вогнем? Амбромси будуть без деяких компонентів і подібне? Отож роби висновки.
щодо грошей - це пряма бюджетна підтримка, чи складно контролювати транш у пенсійний фонд чи фонди зарплат МОЗ та подібне? А це левова частка.
показать весь комментарий
19.05.2023 22:20 Ответить
Це стандартна практика ніяк не пов'язана з тим хто у нас при владі. Експортна зброя завжди буде з пониженими характеристиками у порівнянні з її аналогом для власної армії. F-22 вони взагалі вирішили нікому не продавати. Навіть найближчим союзникам.
показать весь комментарий
19.05.2023 23:50 Ответить
Десь так, щодо броні на Абрамсах, а десь і ні -щодо обмеження дальності Хімарс .
показать весь комментарий
20.05.2023 08:46 Ответить
Хаймарсам ніхто дальність не обмежував. Це просто пускова установка для різних типів ракет. Просто давали з самого початку GMLRS а не ATACMS. А ракетам GMLRS, відповідно, теж дальність вони не обмежували. Як у збройних силах США вони літають на 80 км так і у ЗСУ на 80. ATACMS ними сприймається як зовсім інший тип ракетного озброєння, який давати поки стрьомно, бо адміністрація Байдена трошки "від'ємно смілива" і боїться ескалації з боку рашки.
показать весь комментарий
21.05.2023 01:31 Ответить
«Співрозмовники видання стверджують, що Пентагон модифікував пускові установки HIMARS таким чином, щоб вони не могли стріляти ракетами великої дальності, https://www.eurointegration.com.ua/news/2022/10/3/7147975/ зокрема ATACMS , які мають дальність польоту майже 300 кілометрів.»
показать весь комментарий
21.05.2023 08:02 Ответить
Якщо ви не знали, то американці і коли контрбатарейні радари ANTPQ нам передавали (ще за Порошенка), то їх теж модифікували так, щоб не можна було їх застосовувати для контрбатарейної боротьби проти цілей що знаходяться на території рашки. І я вам по секрету скажу (хоча це ніхрена не секрет), ці блокування були зроблені для галочки. Наші специ про них завжди знали і прибрати їх можуть дуже просто. Проте це ніколи не робилося, бо це домовленності з США. Якщо вони побачать що ми ці домовленності порушуємо, то просто перестануть нам вірити і про постачання більш просунутої зброї ми можемо забути. ЗСУ стабільно розбудовували свою репутацію в очах західних союзників як при Пороху так і при Зелі. І саме тому ми зараз дойшли до передачі винищувачів.
показать весь комментарий
21.05.2023 16:23 Ответить
Немає з чого сперечатися, авторитет ЗСУ то одне, існують інші аспекти. Раз перестраховуються - мають на то власні , скоріше за все не безпідставні,міркування.
показать весь комментарий
21.05.2023 16:33 Ответить
Звичайно їх міркування не безпідставні! Особливо після того як вони продали Ірану 80 F-14 у період з 1974 по 1977, а вже у 79-ому там відбулась ісламська революція. Мають повне право перевіряти нас на вшивість і перестраховуватись скільки їм заманеться. Але факт незаперечний - якщо зброю дають небаченими з часів 2 світової темпами, регулярно і з кожною ітерацією все більш потужну, то це означає що їх узагальнене враження про нашу країну (народний дух+непохитність армії+поточна конфігурація влади) їх абсолютно влаштовує. 9 рочків принюхувались до нас все ж таки. І це при тому що факапи з Іраном, Південним В'єтнамом і Афганістаном вони дууууже добре пам'ятають.
показать весь комментарий
21.05.2023 20:15 Ответить
Так отож, Афганістан - біля триліона доларів, і…. врешті «0». Поправлю, що то не завсім їхні факапи - самі афганці (та й іранці) вибрали свій шлях по суті самостійно, і зараз там де схотіли самі. А примушувати їх жити цивілізовано? З того точно нічого б не вийшло.
Я думаю ми не зможемо це повторити (спираючись у цій думці на народ України, а не дії влади), але негативний сценарій нажаль можливий.
показать весь комментарий
21.05.2023 21:02 Ответить
Факап американців у Афганістані та у В'єтнамі полягав у тому що воювали вони самі своїми силами паралельно створюючи місцеві збройні сили без урахування місцевої специфіки. Лили бабло з відра і САМІ по-суті створюівали структури які могли тільки паразитувати на оборонному бюджеті США а самостійно без американської армії були ні на що не здатні. І як тільки США виходили з таких країн, то проамериканський режим там одразу падав. В Україні ж зараз протилежна ситуація. Вони побачили в Україні дуже життєздатні паростки демократії які ростуть самі по собі без потреби вводити американські війська. А у Зеленському побачили прозахідний варіант дідуся Хо Ши Міна. Головна наша цінність для них у тому що ми даємо п*зди ворогам і просимо лише давати гроші та зброю, але не просимо віддавати життя їх солдат за нас. Не переживайте, зброю вони нам давати не перестануть, будуть тільки більше давати)) Головне не скотитись під час затяжного військового стану у військову диктатуру чи монопартійну автократію. Це поки найбільша загроза. І чим довше йде війна, а відповідно і військовий стан, то тим більша ця загроза. Ну це так, суто на основі історично-статистичних данних.
показать весь комментарий
22.05.2023 16:09 Ответить
Так про те й мова - паразитування нікого до добра не привело, і ми можемо провторити історичні паралелі. Шансів багато. Корупція лишеодна з причин.
показать весь комментарий
22.05.2023 16:16 Ответить
Я про те, що у випадку Афганістану та Південного В'єтнаму, США самі ж і створювали собі цих паразитів. Була фактично місцева американська окупаційна адміністрація яка вирощуванням цих паразитів і займалась. У цьому був організаційний провал США. У випадку з Україною такого немає. Ми самі вирішуємо як правильніше організуватись щоб бити ворога і при цьому самим не посипатись. Бо ми кацапів знаємо набагато краще ніж американці. Тому нам поради американських політиків/чиновників/військових часто і видаються космічно наївними. Бо ми просто "прохаваніші" за них.
показать весь комментарий
22.05.2023 18:00 Ответить
У Афгані були проведені вибори. Про що ви? І Афганці також врешті, по суті, вирішили самоорганізуватися у звичний стан. Не згоден і далі так як «мала радянська армія нездатна перемогти велику радянську армію» тобто такими ж засобами і методами
показать весь комментарий
22.05.2023 18:10 Ответить
Зброю передавали українським військовим, гроші - виконавчій владі.
Це якось відміняє - "підтримували Україну"?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:46 Ответить
Гроші і зброя передається українській державі,а не військовим, військові не мають таких повноважень, що вести якісь перемовини, коли зброя приходить то вона уже потім формально передається на баланс ЗСУ, армія не є якоюсь державою в державі щоб їй щось передавалося. Армія не являється політичним субєктом. А гроші переводяться на державін рахунки, до яких має в першу чергу доступ влада
показать весь комментарий
19.05.2023 20:51 Ответить
Ви поіржати забулися.
На питання спробуєте відповісти?

То зброя передається на МО, чи на Кабмін? Може у ОП?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:59 Ответить
А прізвище Порошенко нічого не каже? А те що саме після візиту Порошенка перед самою війною нам всупереч вереску зеленої влади літаками завозили ''Джавелвни'' та інше озброєння то це забув???
показать весь комментарий
19.05.2023 20:40 Ответить
Нічого не каже,тому що Порошенко зараз не є владою і домовляються не з ним,і доступ до усього того що нам надають він також не має, чому крадіям надають зброю і мільярди доларів?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:42 Ответить
Місцевим експертам видніше. Американці дурні, та знаходяться далеко. Звідки їм знати?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:50 Ответить
поддерживали англосаксы украинский народ и армию, пока боневтік был в анабиозе от нарушенных ху йлом договорённостей в Омане о не захвате Киева и Харькова. Договорняк был на сухопутку в Крым.
показать весь комментарий
19.05.2023 21:25 Ответить
Зрадойобство заради зрадойобства на фоні позитивної новини? Якщо Зеля зрадник чому військові його не усунули 25 лютого 2022? Леопарди, Бредлі, Челенджери, Шторм Шедоу іта інше отримали.
Що ви будете казати коли отримаємо F-16??? Знову буде зрада?
показать весь комментарий
19.05.2023 22:39 Ответить
Чекаю не можу дочекатися, коли почнеться розгляд справи Роттердам+. Уявляю який тут в коментах почнеться почнеться гвалт і гармидер. Тут тобі і бєня всемогутній на кожній сторінці буде, і дєрмак невмирущий- агент кремля і злодій рівня сатани, і зєлєбобік-чотирижди уклоніст, що продає Батьківщину ворогам і ніяк продати не може, бо навіть на це не здатний. Цирк набуде абсурдної форми, але це ї є демократія. Ну коли дурний молодняк вірить в те, що коменти в інтернеті на щось впливають, я це розумію. Але коли дорослі дядьки тримають цілі ботоферми, намагаючись якось впливати на народну думку, це мене відверто дивує. . Невже то такі дурні? Чи може страх паралізував розум, який тільки і заточений на розкрадання державних коштів? Самий цимес почнеться коли при арештах когось пристрелять на вчинення супротиву під час арешту
показать весь комментарий
20.05.2023 00:41 Ответить
Якщо українським соколикам дадуть F-16, то світ збагне(а шо так можна було.. ?)... і пілоти F-22 нервово палитимуть десь вдалечі...
показать весь комментарий
19.05.2023 20:18 Ответить
Та ппц не кажіть. Все що дають робити пілотам F-22 - збивати китайські повітряні кульки))
показать весь комментарий
19.05.2023 23:54 Ответить
Не може бути, щоб Україна не була готова прийняти F-16. Не думаю, що зараз, отримавши дозвіл від Заходу, вона буде витрачати час на координацію пілотів, забезпечення логістики або підбір механіків. Українська армія відразу почне використовувати винищувачі на фронті. Вони вже зробили два кроки вперед. Останні місяці вони не даремно витрачали і готувалися до прийому літаків F-16. Українці або вже повністю готові, або зараз завершують навчання на новій техніці.
показать весь комментарий
19.05.2023 20:20 Ответить
Ну це рішення Байдена моя заслуга. Старина Джо прочитав мій допис тут, на Цензорі, що йому треба підколоти трохи генів Джонсона та Сунака і вуаля,- результат не забарився.
показать весь комментарий
19.05.2023 20:26 Ответить
я так і знав!)
показать весь комментарий
19.05.2023 20:30 Ответить
показать весь комментарий
19.05.2023 22:38 Ответить
это ты вчера по матушки на него ругался по английски ?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:50 Ответить
Нє. Я культурно. Але бачу не тільки я постарався, доведеться розділити лаври успішного переконання.
показать весь комментарий
19.05.2023 22:37 Ответить
Байден нагнітає коаліцію.
показать весь комментарий
19.05.2023 20:28 Ответить
кого истреблять будут , русню ?
показать весь комментарий
19.05.2023 20:49 Ответить
Велика Британія працюватиме разом із США та Нідерландами, Бельгією та Данією, щоб отримати для України необхідну бойову авіацію, - Ріші Сунак
показать весь комментарий
19.05.2023 20:55 Ответить
Зеленский поедет на саммит G7, где встретится с Байденом - ОП
показать весь комментарий
19.05.2023 20:57 Ответить
показать весь комментарий
19.05.2023 20:58 Ответить
ну, і чому тут радіти?

нам палець показали ми і щасливі?

декілька днів тому була новина що сша не проти якщо хтось передасть ф-16 Україні.

тепер запрошуємо контент-менеджера і він ту саму новину переписує иншими словами, її друкують і урря, сцимо до стелі окропом.

але ж це ті ж самі яйця, тільки в профіль, нічого не змінилося і не додалося.

от коли америка скаже що саме вона дає ф-16 от тоді буде привід для свята.

хоча, коли згадую коли нам абрамс дадуть то ф-16 буде, мабуть, після того як у маска на марсі онуки понароджуються.
показать весь комментарий
19.05.2023 21:09 Ответить
Менше треба говорити, коли вже буде все намісці, тоді можна сказати, що дадуть
показать весь комментарий
19.05.2023 21:57 Ответить
та вже танків стільки дали, що скоро кремль ******.ть((( а, зебіли , верещали , що як тільки хаймарси , то зразу русні - п..да! потім , патріоти все мали змінити , потім танки, потім літаки... а, насправді, під Бахмутом - повна жопа... зато зебіл - маладєц! ну, помре , ще 10-20-30...... тисяч - ну то й що((((
показать весь комментарий
19.05.2023 22:26 Ответить
Художественный чтец и по совместительству призиндент Украины! Окучиватель украинской интылыктуальной зелени в очередной раз отчитался об уфигенных успехах дипломатии в наставления мировым правительствам как спасти Землю и зажить счастливо под защитой Украины.
Все хорошо прекрасная маркиза, вот только Байден разрешил пока только украинским пилотам потрогать F-16 и обещал сказать, что они сообщать, когда можно будет начать читать учебник по летанию... А пока можно только на метле, на сцене Квартала 95 под аккомпанемент безрукого пианиста...
показать весь комментарий
20.05.2023 09:51 Ответить
Печальность наблюдаемой мною картины заключается в том, что "боррццы с режимом Зеленского" боюцца с ним методами квартала-95......
Крики и проклятия, крики и проклятия....
Заменили только Свинарчука на Ермака.
Нда....
"Другого народа, сир, у меня для вас нет!"
показать весь комментарий
20.05.2023 10:23 Ответить