3945 посетителей онлайн

В Киеве и ряде областей ночью была объявлена воздушная тревога

тривога,повітряна

Ночью 4 июня в Киеве всех областях восточной и центральной Украины объявлялась воздушная тревога.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ.

Как информируют мониторинговые телеграм-каналы, предварительно состоялись пуски крылатых ракет Х-101/555 бортами Ту-95мс из района Каспийского моря.

Топ комментарии
+11
были. нас сейчас ими же и обстреливают
показать весь комментарий
04.06.2023 02:07 Ответить
+11
В нас були х-55 ракети.Дальність польоту 2500 км,ми москалям передали 575 таких ракет.Дістали би практично все.В них найбільше аеродромів і баз в європейській частині.
показать весь комментарий
04.06.2023 02:38 Ответить
+10
Даже в большой праздник свинособаки не дадут нам покоя. Нужно с етими Ту-шками что то делать
показать весь комментарий
04.06.2023 02:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Даже в большой праздник свинособаки не дадут нам покоя. Нужно с етими Ту-шками что то делать
показать весь комментарий
04.06.2023 02:02 Ответить
слишком далеко. а Кучма с Юлькой ракеты на газ выменяли и не сидят до сих пор
показать весь комментарий
04.06.2023 02:05 Ответить
не було таких ракет щоб до каспію добили
показать весь комментарий
04.06.2023 02:06 Ответить
были. нас сейчас ими же и обстреливают
показать весь комментарий
04.06.2023 02:07 Ответить
Ви крилатими ракетами бажаєте тушки збивати ? ню-ню
показать весь комментарий
04.06.2023 02:15 Ответить
это никак не отменяет факта про Юльку и кучму. а во вторых не сбивать а ******* по аэродромам. включайте мозги
показать весь комментарий
04.06.2023 02:17 Ответить
для людини з ввімкненими мозгами - аеродроми базування тушок ми ніякими ракетам не дістанемо - найближче куди вони підлітають це каспій але таких зенітних ракет ще не придумали
показать весь комментарий
04.06.2023 02:25 Ответить
вы на карте посмотрите. каспийское море это ЗА Кавказом, дальше, чем их аэродромы. они не с Туркменистана по нам стреляю
показать весь комментарий
04.06.2023 02:27 Ответить
У тебя видно с головой проблемы. Тебе три раза написали, что они обстреливают ровно теми ракетами и с тех самолетов, которые Кучма пи... старый им передал.
показать весь комментарий
04.06.2023 02:29 Ответить
я зрозумів - серйозні люди вступили в дискусію - і чим Ви пропонуєте вгасити по базі в Оленья (~2000km) це там де тушки кучкуються ?
показать весь комментарий
04.06.2023 02:37 Ответить
Тушки були взагалі в енгельсі і навіть в рязані.Вони на різних базах є.А тактична авіація,взагалі доволі близько знаходиться.Би і тактичну накрити,щоб не пускали різні бомби і ракети.
показать весь комментарий
04.06.2023 02:41 Ответить
Юлькиным и кучминым газом
показать весь комментарий
04.06.2023 02:41 Ответить
Зараз то немає чим,хіба може якісь безпілотники поцілять.
показать весь комментарий
04.06.2023 02:46 Ответить
та да, х-55 таки би долетіла.... але її ж потрібно з чогось запустити...
а утримувати 30 років відповідний флот який в першу ж мить стане ціллю номер один....

ну і подивіться як наші соколи наладилися збивати ті х-55, х-101 не думаю що у кацапів би вийшло на багато гірше

я до того що нормального рішення не має і не було б навіть як що би ракети не віддали
показать весь комментарий
04.06.2023 02:51 Ответить
ми вже бачили як їхнє ппо працює ефективно
показать весь комментарий
04.06.2023 02:54 Ответить
Безпілотники москалі чомусь далеко не всі над москвою збивали,а в нас фактично зараз все збивається над Києвом.Потрібно практикуватися,щоб збивати.І у них територія величезна,щоб таку територію прикрити,потрібно тисячі ппо.СУ-24 як варіант міг би запускати цю ракету,вона ж крилата,як і шторм шедов і по розміру майже однакові.Та то взагалі іноземна і якось запускається з СУ-24.
показать весь комментарий
04.06.2023 02:58 Ответить
Слышь, знаток, про консервацию техники слышал? Сейчас полно законсервированной техники мы в ход пустили. И срусские тоже.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:07 Ответить
Ракети типу Х55/555/101 - всі повітряного запуску.
Всі ТУ-22М3 свої ми попиляли.
показать весь комментарий
04.06.2023 04:05 Ответить
Не дуркуй, основные базы Сеща и Энгельс. Там до 800 км от Харьковщины.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:08 Ответить
Ви трохи тон змініть, я все ж таки не під Вашим збором
показать весь комментарий
04.06.2023 03:16 Ответить
Так ты по сути ответь, провокатор. Пишешь заведомую ложь. Значит провокатор.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:31 Ответить
не только теми, но теми в том числе. Но больше всего уже обстреливают современными Калибрами, также шахедами и С-300. К которым Кучма не имеет отношения.
показать весь комментарий
04.06.2023 09:31 Ответить
В нас були х-55 ракети.Дальність польоту 2500 км,ми москалям передали 575 таких ракет.Дістали би практично все.В них найбільше аеродромів і баз в європейській частині.
показать весь комментарий
04.06.2023 02:38 Ответить
Яким би... дістали?
показать весь комментарий
04.06.2023 04:06 Ответить
Зараз нічим не дістаємо.
показать весь комментарий
04.06.2023 08:35 Ответить
Ракети Х-55 без літаків ТУ-95 не мають сенсу, а ці літаки теж нас "будапештці" змусили попиляти, або повернути росії. Але у нас був шанс розробити свої ракети, наземного запуску. ВІльха, Грім Сапсан, навіть на 500 км, де? Зеленський теж між зарплатою вчителям по 4000 доларів і мільярдом дерев обіція вкласти 250 мільярдів у ракетну программу. Ні копійки. Обіцянки- ціцянки.

https://www.5.ua/polityka/komanda-zelenskoho-svidomo-zirvala-raketnu-prohramu-ukrainy-stoprevansh-222836.html
показать весь комментарий
04.06.2023 09:35 Ответить
Ракети продали Кучма та Ющенко, саме його міністр оборони керував тоді, який розпродав зброю. При чому тут ЮВТ? Ви ж не називаєте прем'єрів за Кучми, які це зробили. Бо міністр оборони завжди квота Президента.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:18 Ответить
Юлька тут до того, що вона керувала ЄЕСУ, який і наробив тих боргів, за які віддали літаки і ракети. щодо Ющенка, іноді мені жаль що я голосував за нього
показать весь комментарий
04.06.2023 03:21 Ответить
Була така мулька тоді - літаки та ракети віддали в рахунок "боргу" за газ.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:35 Ответить
маячня, це просто був політичний тиск з боку узкіх. Не повторюйте русняву пропаганду. Вони і зараз вважають, що ми їм за газ щось винні. В сраку йдуть.
показать весь комментарий
04.06.2023 12:06 Ответить
они у нас нашими бывшими ракетами самолеты сбивают ?
показать весь комментарий
04.06.2023 02:18 Ответить
У 1999-2000 роках, відповідно до міжурядової угоди, Україна передала Росії 8 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%83-160 Ту-160 , 3 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%83-95 Ту-95МС і 581 крилату ракету https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5-55 Х-55 в рахунок сплати українського боргу за поставлений природний газ на суму $ 285 млн
показать весь комментарий
04.06.2023 02:45 Ответить
я вкурсе. я тогда правда школу заканчивал, и уж точно за эту ********* не голосовал, в отличии от некоторых комментаторов, которые возмущаются сейчас.
показать весь комментарий
04.06.2023 02:48 Ответить
Я тоді вже університет закінчував, і голосував з Чорновола.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:01 Ответить
дякую, жаль що вата обрала не Чорновола.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:02 Ответить
До речі, на виборах у Верховну Раду в 1998 році, я вже був на 4-му курсі - і у нас був такий тост:
- вип'ємо за те - щоб на голові не було - кучми, в кишенях - пустовойтенка, в штанях - пинзеника...
показать весь комментарий
04.06.2023 03:24 Ответить
за черноморский флот я бы тоже спросил с этого шобла *****
показать весь комментарий
04.06.2023 02:50 Ответить
Ти поплутав з Юлькою Валєрку. Того, який Пустовойтенко. Може тому, що коли Валєрка передавав ракоцапам літаки з ракетами, ти ще під стіл пішки ходив і у памперс срав.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ


П О С Т А Н О В А
від 2 листопада 1999 р. N 2032
Київ


Про затвердження Угоди між Кабінетом Міністрів України

та Урядом Російської Федерації про передачу з України
до Російської Федерації важких бомбардувальників
Ту-160, Ту-95МС, крилатих ракет повітряного
базування великої дальності та обладнання

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

Затвердити Угоду між Кабінетом Міністрів України та Урядом
Російської Федерації про передачу з України до Російської
Федерації важких бомбардувальників Ту-160, Ту-95МС, крилатих ракет
повітряного базування великої дальності та обладнання ( 643_116 ),
підписану у м. Ялта 8 жовтня 1999 року.

Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО

Інд. 69

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2032-99-%D0%BF#Text https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2032-99-п#Text
показать весь комментарий
04.06.2023 03:09 Ответить
може і так. а Юлька тоді ким була ? королевою бензоколонки ? яка ті борги і зробила ?
показать весь комментарий
04.06.2023 03:11 Ответить
Одразу видно, що тоді під стіл пішки... І у памперс...
Тоді ані Ющенко Прем'єром не був, ані Юлька віце-прем'єром не була.
Окрім того лише Ющенко мав право затверджувати постанову, але ніяк не вона.

Схоже, тобі хтось у голову чимось нехорошим накакав і ти не можеш відрізнити прем'єра від віце-прем'ра. А тим більше - Віктора Ющенка, якого тоді ще не було, від тодішнього прем'єра Валерія Пустовойтенка, який тоді віддав і літаки, і ракети.

Може ще й це будеш заперечувати? То сходи на офіційний сайт Ради, спробуй сам почитати.
Нескінчена тупизна деяких представників охлосу вражає.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:25 Ответить
діду, Юлька керувала установою, яка ті борги і наробила. як ? під кришею кого ? ну в неї треба спитати.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:26 Ответить
Хлопчику полиш брехати. Тебе мама не вчила тому, що брехати не добре?

Таке юне, а таке брехливе!
показать весь комментарий
04.06.2023 03:32 Ответить
діду, не бийте тільки, мені 40 років і я не лох але саме у той час юлія Володимирівна керувала Єдиними Енергетичними Системами України, за борги якого і віддали ракети з авіацією, еге ж ?
показать весь комментарий
04.06.2023 03:34 Ответить
Ти не лох, ти охлос. Що ще гірше.

Причому - безграмотний і малоосвічений. Та ще й брехливувастий. Вибач, але це не моя вина, але твоїх батьків. А я за них не відповідаю.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:39 Ответить
мабуть не буду нічого відповідати. от мені соромно за Ющенка якого я обирав. як вам за тих кого обирали ви - ні - ну що ж. нехай буде та
показать весь комментарий
04.06.2023 03:43 Ответить
Згоден, краще промовчати, ніж й далі побріхувати.

Пустовойтенка спробував підмінити Тимошенчихою, але як не вдалось, все одно підбріхувати не полишив.
І чим ти відрізняєшся в цьому від ракоцапських блогерів?
показать весь комментарий
04.06.2023 03:46 Ответить
так а у чому я не правий ? у тому шо тимошенчиха докерувалась єесу так, що борги довлось відавати державі літаками і ракетами?
показать весь комментарий
04.06.2023 03:48 Ответить
Вибач, але маю за правило - з дурнями і брехунцями довго не спілкуюсь. Це безнадійна справа. Продовжуй далі сам.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:56 Ответить
Забий на оте "Влад". Поглянь - коли воно зареєструвалось. Це провокатор.
показать весь комментарий
04.06.2023 04:16 Ответить
А так?

У листопаді 1995 року КУБ https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%95%D0%A1%D0%A3 Корпорація «Український бензин» була перереєстрована в промислово-фінансову корпорацію https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%95%D0%A1%D0%A3 «Єдині енергетичні системи України» (ЄЕСУ) для збереження податкових пільг, які мала компанія «КУБ» як «компанія з іноземними інвестиціями». У 1995-1996 роках Тимошенко була https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82 президентом корпорації та, за підтримки Лазаренка, мала, фактично, монополію на продаж російського та середньоазійського газу в Україні
показать весь комментарий
04.06.2023 03:42 Ответить
Не так. Не складається.

Я вже не буду спростовувати цю стару, як закам'яніле лайно мамонта , юлефобську тезу, але який стосунок це має до зданих ракоцапам Кучмою і Пустовойтенком літаків і ракет? Де там між літаками та ракетами примостилось прізвище Тимошенко?

Не намагайся натягнути сову на глобус. Не вийде.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:54 Ответить
Колись Юля була симпатична, і мені подобалась.
А зараз - краще острегігайтесь прильотів.
показать весь комментарий
04.06.2023 04:01 Ответить
Я тобі відповів, але чомусь не тримаються на безцензорному сайті незручні відповіді.
Як ти думаєш, чому так?
показать весь комментарий
04.06.2023 09:58 Ответить
А коли це Юлька була президентом?
показать весь комментарий
04.06.2023 06:59 Ответить
А для них це не свято то адепти культу смерті
показать весь комментарий
04.06.2023 02:30 Ответить
https://t.me/vanek_nikolaev Николаевский Ванёк

есть подтвержденные пуски со всех 6 бортов ТУ-95мс пару минут назад

подлетать к границам нашего государства будут ориентировочно в 02:30 - 03:10 +/-

угроза по мопедам прежняя 👉 Черниговская, Сумская, Полтавская области (пока в сторону Киева чисто)

также отмечается активность в Черном Море

в любом случае - тревогу не игнорируем

работу ПВО не снимаем

ПВО уже работает и не спит

🇺🇦

65.3Kviewshttps://t.me/vanek_nikolaev/15037 01:39
показать весь комментарий
04.06.2023 02:04 Ответить
....а в это время когда Украина потерпає від ударів і очікує ще щось.....подивився на карту як летять літачки...і о....бачу Свинособаки і їх шавки ********* спокійно літають на курорти Турції туди-сюди...куйня якась малята...треба щоб ці нелюди сиділи як слива в жопі у себе на параші......а ні літають спокійно до Туреччини.
показать весь комментарий
04.06.2023 02:16 Ответить
тамошний великолепный сулейман очень любит руцкие углеводы по бросовым ценам.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:05 Ответить
На Радарі пишуть,що може бути більше 30 ракет.Дай Боже,щоб вони не долетіли до України
показать весь комментарий
04.06.2023 02:25 Ответить
30 ракет с 6 ти брежневских бомбардировщиков врядли
показать весь комментарий
04.06.2023 03:07 Ответить
Залетіли.Вже над Запоріжжям,Дніпром,Кременчуком і Кривим Рогом
показать весь комментарий
04.06.2023 02:35 Ответить
На фоні масштабної повітряної тривоги в Україні лунають вибухи також і в тимчасово окупованому Криму. 03:17. Прогриміли вибухи в районі аеродрому Джанкой.
показать весь комментарий
04.06.2023 03:30 Ответить
Невже кацапи лупили по нам через Крим, а їхнє ППО приземлило ті ракети на свої голови?
показать весь комментарий
04.06.2023 03:31 Ответить
ні... то блогер будьоний, з якого тут стебуться пообіцяв що ССО будуть на кожен обстріл відповідати. сам то він може і блогер, але у нього працюють ефективні непублічні особи
показать весь комментарий
04.06.2023 03:39 Ответить
Хто знає,можна якось впливати на ракети,щоб вони поверталися туди,звідки прилетіли?Вони ж літають,мов мухи,хаотично по Україні,може є якась можливість їх назад виганяти?
показать весь комментарий
04.06.2023 03:41 Ответить
Мухи🤣
показать весь комментарий
04.06.2023 04:07 Ответить
Мабуть таки нi.
показать весь комментарий
04.06.2023 06:26 Ответить