8286 посетителей онлайн

США в ближайшие дни объявят о новом пакете военной помощи для Украины на $1,3 миллиарда, - Reuters

дрон,switchblade

США в скором времени должны объявить о новом пакете военной помощи для Украины на 1,3 миллиарда долларов. В него, по предварительным данным, войдут средства ПВО, БПЛА, боеприпасы и средства РЭБ.

Об этом сообщает агентство Reuters со ссылкой на собственные источники, передает Цензор.НЕТ.

Отмечается, что США используют средства в рамках программы "Инициатива содействия безопасности Украины" (USAI), что позволяет администрации президента Джо Байдена покупать оружие непосредственно у производителей, а не изымать его из запасов армии США.

Среди систем и боеприпасов, которые планируют закупить США для Украины, есть средства противовоздушной обороны производства L3Harris Technologies под названием VAMPIRE.

Также в пакет могут быть включены два типа баражирующих боеприпасов: дрон Phoenix Ghost производства AVEVEX, частной компании в Калифорнии, и Switchblade производства AeroVironment Inc.

Reuters добавляет, что Украина получит значительное количество противобеспилотных систем производства австралийской DroneShield Ltd, а также радары, датчики и системы анализа.

Топ комментарии
+22
А можно з ціх грошей виділити пару сотень міліонів на будівництво заводу по випуску дронів, у тому числі і FPV, з обсягом випуску тисяч так на 50-70 на місяць, бо наші відповідальні за це особи здатні лише міродерити?

Причому будувати не обов'язково в Україні, бо наші посадовці залишать той завод без прибутку, як показує практика фірм-постачальників у військо!
показать весь комментарий
18.07.2023 17:58 Ответить
+20
После новости как шапито-95, финансирует новогодние комедии телеканалу Freedom, у меня возник вариант, как боневтик видит победу.
США и союзники, выделяют финансовую помощь Украине. Боневтик с приближенными ворами, эту помощь разворовывает с помощью ушлых механизмов, но требует много-много всего, БЕСПЛАТНО. Покупать что либо, боневтик не хочет, ему деньги для другого нужны.
показать весь комментарий
18.07.2023 17:56 Ответить
+12
Бо в мене нема пари сотень міліонів.

А в тебе є? Візмешся?

Тим більше що проблем зі збутом навіть після війни в заводу не буде, зважаючи на особливості ******* війни!
показать весь комментарий
18.07.2023 18:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
После новости как шапито-95, финансирует новогодние комедии телеканалу Freedom, у меня возник вариант, как боневтик видит победу.
США и союзники, выделяют финансовую помощь Украине. Боневтик с приближенными ворами, эту помощь разворовывает с помощью ушлых механизмов, но требует много-много всего, БЕСПЛАТНО. Покупать что либо, боневтик не хочет, ему деньги для другого нужны.
показать весь комментарий
18.07.2023 17:56 Ответить
Я відкрию вам секрет - таких шапіто в більшості міськрад і Військови облрпд, чи як їх там щаз. Ось в Житомирі затвердили 8млн грн міського бюджету на... ремонт стадіона. Який і так новий, де і так глядачів не допускають. І таких виділень на ремонт алей, благоустрій фонтанів вже постійно. Даж Арахамія висловився в бік мера з натяком, що він погано закінчить свою кар'єру.
То до чого тут Зеленський? На загал - воно все таке, прогнивше 😬
показать весь комментарий
18.07.2023 23:09 Ответить
показать весь комментарий
18.07.2023 17:56 Ответить
А можно з ціх грошей виділити пару сотень міліонів на будівництво заводу по випуску дронів, у тому числі і FPV, з обсягом випуску тисяч так на 50-70 на місяць, бо наші відповідальні за це особи здатні лише міродерити?

Причому будувати не обов'язково в Україні, бо наші посадовці залишать той завод без прибутку, як показує практика фірм-постачальників у військо!
показать весь комментарий
18.07.2023 17:58 Ответить
почему кто то должен делать за тебя
показать весь комментарий
18.07.2023 18:14 Ответить
Бо в мене нема пари сотень міліонів.

А в тебе є? Візмешся?

Тим більше що проблем зі збутом навіть після війни в заводу не буде, зважаючи на особливості ******* війни!
показать весь комментарий
18.07.2023 18:18 Ответить
Тому радуйся тому что есть; Никто заводы тебе строить не будет
показать весь комментарий
18.07.2023 18:19 Ответить
Вибачте - я не знав, що ти в Госдепі працюєш!

То я тобі повинен дякувати за допомогу, чи ти просто аби язиком поплескати?
показать весь комментарий
18.07.2023 18:22 Ответить
Я додам що проблем із збутом фпв не буде навіть якщо їх не купуватиме армія, бо це цивільна техніка - іграшка для дітей і дорослих. Тому завод дронів це ппц як вигідно, але наші ідіоти цього не бачать і досі ми фінансуємо китайське виробництво та ті заводи які вони за наші гроші будують в рф. (Гроші отримані завдяки над прибуткам та задраним в гору для нас цінам на дрони)
показать весь комментарий
18.07.2023 22:53 Ответить
Ви маєте рацію, але все ж я думаю, що зараз всі країни оцінюють бойові дії в Україні, бо щось подібне у світі буває десь раз на сторіччя, і воно створює нові правила і методи ведення бойових дій.

Відтак, кожна країні, яка дбає про свою безпеку, захоче мати в себе на складах хоча б декілька десятків тисяч такіх дронів, плюс декілька сотень чи тисяч більш тяжких, багаторазових дронів, як розвідувальних, так і ударних.

Звісно - та фірма, дрони якої будут розроблені, випробувані, і модернізовани згідно з відгуками і побажаннями військових після реальної роботи у бою, буде мати величезну конкурентну перевагу на ринку, і роботи їм вистачит на десятиріччя!

Дідько - здається нашим виробникам треба зробити краундфандінгову компанію, щоби зібрати гроші зі всього світу на виробництво!
показать весь комментарий
18.07.2023 23:10 Ответить
Вибачте - хотів написати мАродерити, але здається так навіть ліпше передає їхню сутність!
показать весь комментарий
18.07.2023 18:16 Ответить
А хто тобі сказав, що це входить в плани Штатів? Як би входило, вже давно б ці плани здійснювались
показать весь комментарий
18.07.2023 19:29 Ответить
Ви зайвий раз підтверджуєте тезу сера Черчіля про те, Що Америка обов'язково прийме правільне рішення після того, як перепробує всі інші!
показать весь комментарий
18.07.2023 19:38 Ответить
показать весь комментарий
18.07.2023 19:46 Ответить
Так США і виділили кошти виробникам, своїм.
І якщо умовою "необов'язково будувати в Україні- то все виконано. Заводи вже збудовані в США.
показать весь комментарий
18.07.2023 20:43 Ответить
Круто!

А де дрони?
показать весь комментарий
18.07.2023 21:04 Ответить
Перечитай будь ласка статтю, якщо ти про майбутні поставки.
А якщо про минулі- в інтернеті без проблем знайдеш інформацію, про поставлені США дрони. У тому числі Свічблейд 300 і 600.
показать весь комментарий
18.07.2023 21:07 Ответить
Перечитав.

А Ви цікавились кількістю подібних поставлених нам дронів? Раджу погуглити, бо навіть у порівннянні з тою кількістю, яку виробляють наші виробники виключно на гроші волонтерів (до 10 тис. на місяць) - це навіть не крапля в морі, це взагалі ніщо!

Я вже мовчу про їх ціну у порівнянні з ТТХ.

А потрібно щоби такі дрони були у війську у кількостях щонайменше співрозмірних до кількості пострілів до РПГ, Стугн, Корсарів, і тому подібного в купі, тобто їх повинно бути мінімум пара сотень на роту, аж до того, щоби це була ледь не основна зброя піхоти, зважаючи на безпеку їх використання, і результати їхньої роботи!

І якщо в наших зараз ціна виготовлення простих FPV-дронів складає приблизно $400-500, то в умовах серійного виробництва це буде приблизно $300, або ж ті ж $400, але зі стійкістю до РЕБ!

А те, що зараз нам постачають - це дорогі іграшки, які ролі на полі бою не грають від слова "Зовсім".
показать весь комментарий
18.07.2023 21:21 Ответить
Так у чому проблема?
Побудуй завод і випускай необхідну кількість. Чи Зеленьському скажи, нехай він дасть гроші на побудову.
показать весь комментарий
18.07.2023 21:29 Ответить
Кому??? Зеленському???

Людині, яка ставить коло себе виключно сепарів зі "Слуги Уроду" і ОПЗЖ?

Ви це серьозно, чи то якійсь прикол такий недоречний?

Я Вам так скажу - якщо б за останні 30 років до влади б приходили саме ті люди, за яких я голосував, то скорше за все і війни цієї б не було!

Так що Ваші претензії точно не до мене!
показать весь комментарий
18.07.2023 21:33 Ответить
Я вибачаюсь, навіщо ти мені це пишеш?
І без тебе ми всі знаємо що таке Зеленьский.
Яке це відношення має до теми того, що надають США Україні?
показать весь комментарий
18.07.2023 22:08 Ответить
Добре, що ми зійшлись в головному!

Все інше - це вже про шляхи досягнення того, до чого ми прагнемо, тобто що ліпше - дати рибу один, чи два, чи навіть 10 разів, чи дати вудку, щоби десятки риб ловити нескінченно?

От я саме про останній варіант пишу.
показать весь комментарий
18.07.2023 22:35 Ответить
Проси.
показать весь комментарий
18.07.2023 22:42 Ответить
Так дехто ж тут на дибки стає від цього!
показать весь комментарий
18.07.2023 22:45 Ответить
" це буде приблизно $300, або ж ті ж $400" - до повномасштабної війни це дрони були по 250$. Потім китайці задрали ціни щоб отримати надприбутки, та побудувати нове виробництво. І не важко догадатись де саме це виробництво будують...
показать весь комментарий
18.07.2023 22:55 Ответить
В китайців є одна важлива перевага - розроблене круте програмне забезпечення, яке наразі найліпше в світі (ті ж Мавіки, наприклад). Розробити з нуля нове - можно, але довго, і дорого. Але це таки потрібно!
показать весь комментарий
18.07.2023 23:14 Ответить
для чогоїм будувати заводи,якщо вони є і випускають дрони??
показать весь комментарий
18.07.2023 20:49 Ответить
а можна не тицяти щоб не програти але й не виграти
а дати стільки щоб розібенити ту стотисячне групіровку під купянськом за добу
але мабудь комусь це не вигідно
ще не всю зброю випробували на нас
ну нами на орках
показать весь комментарий
18.07.2023 22:30 Ответить
Та якось дуже схоже на це.

І в цьому головна відмінність позицій Британії і Америки.

Не звинувачую, просто констатую як факт.

А нам, Українцям, це дуже важливий урок, щоби не сподіватись на інших, а робити самим, часто навіть всупереч позиції наших партнерів. І історія Ізраіля нам у поміч!
показать весь комментарий
18.07.2023 22:39 Ответить
згоден з усім крім останнього речення
він нам вже поміг сином свого народа
а куполом помогти не хоче
то ну її нах.... таку поміч
показать весь комментарий
18.07.2023 22:47 Ответить
Я агностик, тож про Іісуса промовчу.

"Купол" нам не допоможе від слова "Зовсім", бо він розрахований, груба кажучи, на залізні труби, напхані порохом, і буде геть безпорадним до високотехнологічних крилатих чи балістичних ракет. Але елементи "купола", які будуть виявляти ворожі ракети, вони нам надають, і зараз ці елементи впроваджуються у систему оповіщення у Києві.

Є і інши речі, які Ізраіль нам надає, але переважно це не готові вироби, а елементи і технології, які використовуються у виробництві зброї, але політика Ізраілю полягає в тому, аби не світити цю допомогу, тому якщо ми колись і взнаємо про неї, то це точно буде вже після війни!
показать весь комментарий
18.07.2023 23:25 Ответить
В Україні 40 (сорок) мільярдів ЗВР. Зевлада сидить на мішках з грошима в той час коли на вчора потрібно масове виробництво снарядів та дронів.
показать весь комментарий
19.07.2023 00:19 Ответить
Это стадионы,парки,фонтанчики и много хороших автомобилей для холуёв нарика.
Спасибо Америка.
показать весь комментарий
18.07.2023 18:00 Ответить
Ти стовідсоткова кацапорила гніда
показать весь комментарий
18.07.2023 19:30 Ответить
Да хоть на 3 млрд.....толку-то, когда эти поставки растянутся на 3 года.....
показать весь комментарий
18.07.2023 18:37 Ответить
Т.е. всё исключительно для окопной оборонительной затяжной войны....

Ни музейных F16 которых тысячи ржавеют, ни дальнобойных ракет, которых тоже сотни тысяч ржавеют, ни танков, ни обучения пилотов...

Т.е. всё исключительно для окопной оборонительной затяжной войны....
показать весь комментарий
18.07.2023 18:46 Ответить
Нажаль, але це так - вони не зацікавлені в швидкий перемозі України
показать весь комментарий
18.07.2023 19:33 Ответить
"Вони" не зацікавлені у втягненні НАТО в Третю світову війну. У тих же США, кажуть, у Трампа найвищий рейтинг, це той Трамп, який закликає Україну віддати все, що вона зараз не контролює, і ще відмовитись від НАТО, саме він лякає виборців втягненням США у Третю світову. Якщо більшість виборців за нього - значить, більшість американців бояться Третьої світової, з цим нічого не поробиш. Пенса он, кажуть, освистали за слова підтримки Україні. А Трамп з Десантісом все патякають про ескалацію.

Передача більш серйозного озброєння - великий ризик, що #уйло від погроз перейде до дій, ніхто не може знати, чи він не вдарить по якій-небудь Польщі чи балтійцям, а воювати звичайні виборці країн НАТО не-хо-чуть, от і все. І чи можна їм за це дорікати? Українці лише після першого нападу #уйла і анексії Криму почали на опитуваннях голосувати за НАТО, а до того постійно більшість була проти. А ще українці ніяк не хочуть витрусити з влади шахраїв і корупціонерів (за нас це ніхто не зробить, прийдеться самим). То повинне НАТО ризикувати заради такої України? Відповідь очевидна. Тому й так фільтрують, яку саме допомогу надавати.

А щодо Ф-16 - для них ще нічого не готове, потрібен персонал для обслуговування і ще потрібно прикрити місця їх зберігання та аеродроми проти балістичних ракет. На жаль, мине час, поки будуть сприятливі умови для тих Ф-16.
показать весь комментарий
18.07.2023 20:07 Ответить
А ще українці ніяк не хочуть витрусити з влади шахраїв і корупціонерів (за нас це ніхто не зробить, прийдеться самим).-"ой не свисти друже ",,,,хіба шахраї, і корупціонери котрі накрали в Україні грошей .їх не тримають в банках США.ЄС І Т.Д?Чи може західні банки при поступлені грошей з України не відали .хто їх власник і як він їх вкрав в народу України???Але ж коли гроші приходятьв кишені(хай і корумповані і крадені)це не так вже й поганодля західних банків.Ці гроші роками в обороті і приносятьїм додатковий заробіток(проценти)Як тільки десь комар щось 3,14станув -в Україні корупція,а самі "білі і пухнасті" заробляють на грошах .котрі шахраї вкрали в українського народу...
показать весь комментарий
18.07.2023 20:58 Ответить
Отже, вималювується біполярочка - з одного боку, вони не хочуть, не хотіли та були не готові брати участь у великій війні. З іншого боку - не секрет, хто був інспіратором війни...
показать весь комментарий
18.07.2023 21:16 Ответить
то что вы написали, предполагает медленный конец Украины.
показать весь комментарий
19.07.2023 00:40 Ответить
Что за сотни тысяч далекобойных ракет?
показать весь комментарий
18.07.2023 19:49 Ответить
Музейні ф-16? ))) давай іщо))
показать весь комментарий
18.07.2023 20:00 Ответить
Да, музейные. Они давно не выпускаются. Это самолеты середины конца прошлого века.
показать весь комментарий
18.07.2023 20:12 Ответить
Напишіть з цього приводу листа турецькому султану. Він оцінить.
показать весь комментарий
18.07.2023 20:27 Ответить
https://youtu.be/ezaSGgYQT3g ..

Без Алексея Обдристовича ничего не получится ..😁Убойное видно....😁
показать весь комментарий
18.07.2023 18:51 Ответить
После наезда на Министра обороны Британии ...вы хотите получить ракету Томагавк?😝 ЗеКодломойское шобло..вы опупели...
показать весь комментарий
18.07.2023 18:55 Ответить
Я вам ничего не должен...
Чуваки... я краду пока можно .. эпоха бедности прошла... Хуже не будет...Зуб даю...😝
показать весь комментарий
18.07.2023 19:02 Ответить
Зрк вампір потрібно ставити на всі катери Гюрза і інші вони легко стануть там місце є можливо навіть по пару пускових.
показать весь комментарий
18.07.2023 19:09 Ответить
Те шо кажуть у телеку в те що є у хлопців на передовій...велика різниця...Зе...продає все...
показать весь комментарий
18.07.2023 19:12 Ответить
Ця ж новина

https://www.pravda.com.ua/news/2023/07/18/7411879/

Загальна сума американської військової допомоги Києву з лютого 2022 року https://media.defense.gov/2023/Jul/07/2003255319/-1/-1/1/UKRAINE-FACT-SHEET.PDF становить понад 41,3 млрд доларів.

Начебто багато, а якщо вдатись в деталі, наприклад тут

https://protectukrainenow.org/uk/report

То виходить, що 41.3млрд це разом надана та запланована на 3-5 років допомога

Поки що надали тільки на 17.3млрд, від початку війни

А по USAI - запланоували надати на 20млрд, от 1.3млрд замовлені в кінці 2022 року - щось виготовили

По решті 20 млрд, даже контракти не заключили на виготовлення
показать весь комментарий
18.07.2023 20:12 Ответить
Украине нужны не деньги, а танки, самолеты, артиллерия .... 1.3 млрд очень мало, для закупки необходимого оружия.
НУЖНО, активировать Ленд-лиз !!! Он заканчивается через 3 месяца.
показать весь комментарий
18.07.2023 20:17 Ответить
показать весь комментарий
18.07.2023 22:03 Ответить
Дякуємо Західних партнерів за допомогу Україні, а у її образі і Світу демократії!!
Зрозуміло, що ця дорога, не з Amazony!!!

Слава Захисникам України та їх Сім'ям!,
показать весь комментарий
18.07.2023 21:53 Ответить
Дякуємо. Надіюсь ці гроші буде виділено на справді потрібні, дешеві та масові речі. Якщо б на пару мільйонів купити фпв дронів, причепів розмінування чи чогось подібного то ефект був би справді значним.
показать весь комментарий
18.07.2023 22:57 Ответить
Може вже, нарешті, дасте нам дальнобійні ракети і авіацію?!
показать весь комментарий
19.07.2023 02:49 Ответить
Днями вийде новий пакет військової допомоги від шапіто 95 кварталу, Татарова ті Портнова
показать весь комментарий
19.07.2023 10:52 Ответить