10166 посетителей онлайн

Армия РФ нанесла серьезный ущерб порту Измаил на Дунае, - Reuters

порт,ізмаїл

Атака российских беспилотников ночью 2 августа нанесла "серьезный" ущерб украинскому порту Измаил в Одесской области.

Об этом пишет Reuters, информирует Цензор.НЕТ.

Источник издания отметил, что Измаил был основной целью атаки, описав уровень ущерба как "серьезный".

ОК "Південь" заявило, что существенные разрушения получили многоэтажные административные дома.

Из-за фактической блокады черноморских портов Украины Дунай считался основной альтернативой для экспорта украинского зерна. Reuters сообщает, что после атаки мировые цены на пшеницу выросли на 4%.

Reuters пишет, что речные порты на Дунае в рамках работы зернового коридора экспортировали около четверти украинского зерна. После выхода России из зерновой инициативы, порт Измаил стал основным портом, через который отправляли зерно в Румынию для дальнейшего экспорта.

Напомним, утром 2 июля российские военные атаковали юг Одесщины беспилотниками.

Топ комментарии
+22
погано шо асфальт не долітає до портів ******* кацапів
показать весь комментарий
02.08.2023 11:34 Ответить
+21
На жаль, адекватно відповісти по кацапским портам немає чим - асфальт не літає....
показать весь комментарий
02.08.2023 11:33 Ответить
+19
Чому це ще вікна в москва-сіті цілі?Зеленський дай гідну відповідь!Тільки ж поночі вікна вибивай, щоб не дай Боже жодного кацапа не заділо!
показать весь комментарий
02.08.2023 11:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Чому це ще вікна в москва-сіті цілі?Зеленський дай гідну відповідь!Тільки ж поночі вікна вибивай, щоб не дай Боже жодного кацапа не заділо!
показать весь комментарий
02.08.2023 11:25 Ответить
А що це дасть? В нас буде меньше летiти шахедiв вiд цього, ракет? Та iх царю взагалi пофiг на рабiв.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:33 Ответить
це, вочевидь, був сарказм
показать весь комментарий
02.08.2023 11:37 Ответить
Меньше писати треба про те куди куди кораблі йдуть
показать весь комментарий
02.08.2023 11:27 Ответить
Та кораблі на трекерах світяться. Пиши - не пиши ...
показать весь комментарий
02.08.2023 11:28 Ответить
Менше писати треба це точно і більше робити, а так ми не тещо на кордони 1991 року не вийдем а й до Роботіного чи Урожайного((
показать весь комментарий
02.08.2023 14:13 Ответить
На жаль, адекватно відповісти по кацапским портам немає чим - асфальт не літає....
показать весь комментарий
02.08.2023 11:33 Ответить
на лево хорошо летает....
показать весь комментарий
02.08.2023 12:08 Ответить
Це при тому що Україна має тех карту виготовлення балістичних ракет Грім2, за 1,5 роки великої війни зробили може 1,5 ракети(((
показать весь комментарий
02.08.2023 14:15 Ответить
А що це не було прогнозовано? ППО підсилити в тоу районі не можна було?
показать весь комментарий
02.08.2023 11:33 Ответить
Яка площа України ? А який радiус дiї ППО ? Неможливо все покрити. Намагаються захистити найбiльш густонаселенi мiста + дещо на фронт, ну невже не зрозумiло, що в нас не бездонна кiлькiсть одиниць.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:36 Ответить
А скільки портів в Україні? Чи баз по ремонту техніки? Чи укриттів для логістики БК? Чи заводів по виробництву БК? ОДИНИЦІ. тому досить про усю Україну,коли прикриття мають мати тільки стратегічні об'єкти
показать весь комментарий
02.08.2023 11:39 Ответить
Навіть стратегичних обʼєктів більше ніж ППО, а деякі з них щє й переміщуються.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:41 Ответить
Тобто нехай гинуть цивiльнi, я правильно зрозумiв логiку? До речi не так давно ви закликали перемiстити усе ППО з Києва. Сьогоднi вночi тодi були б тисячi загиблих. Як добре, що ви лише диванний теоретик.
показать весь комментарий
02.08.2023 13:01 Ответить
Для цивільних є укриття це давно не новина. Читайте новини передостанніх атак на столицю, які області працювали на її закриття. Досить на цю тему,бо дивно читати такі коменти без знання задач ППО.
показать весь комментарий
02.08.2023 13:07 Ответить
А куди їм буде повертатись з підвалу?
показать весь комментарий
02.08.2023 13:15 Ответить
Зато залишаться живі,порти будуть працювати, паби з технікою для ЗСУ не будуть атаковані, хлопці на фронті отримають допомогу,а заводи не 2 машини для розмінування випустять, а більше. А як живуть люди на лінії вогню? Там не має ні кафе ні ресторанів
показать весь комментарий
02.08.2023 13:19 Ответить
Німеччина буде взмозі прийняти ще 5 мільйонів переселенців у яких будуть зруйновані будинки? Мова не про кафе з ресторанами.
показать весь комментарий
02.08.2023 13:22 Ответить
Для цього у вас є непані Верещук і великі фонди в Дії. Ви не ставте життя цивільних вище за життя захисників. В одних є укриття, в інших мотивація захистити Батьківщину. Досить реплік, читайте про закони для цивільних під час війни. І до цього усі люди рівні, так повинно бути.
показать весь комментарий
02.08.2023 13:33 Ответить
Тобто, ніяк не захищаючи цивільну інфраструктуру ми збільшимо шанс на перемогу? Чи просто демократично зрівняємо умови цивільних з умовами бійця на фронті. Щоб боєць знав, що його сім'я також сидить в землянці як і він, а не барствує в квартирі із зручностями. Йому від цього краще стане, він буде більш дієвішим?
показать весь комментарий
02.08.2023 14:09 Ответить
До побачення. Усі питання до бійця з Сум, Одеса, Харків чи Херсон. Там у сімей не має хат, будинків, палаців, тільки руїни.
показать весь комментарий
02.08.2023 14:20 Ответить
До побачення. Йдіть в гаштет. Випийте пива. Вам, бачу, набагато видніше звідти як тут живеться. Можете пару трусів ношених вислати. Ми подякуєм в любому випадку.
показать весь комментарий
02.08.2023 14:28 Ответить
Щє аеродроми і логістика зброї/військової техніки.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:39 Ответить
Значить ви міністра оборони не слухали. Про що тоді дискусії?
показать весь комментарий
02.08.2023 11:44 Ответить
Про що ви взагалі?
показать весь комментарий
02.08.2023 11:48 Ответить
Про кількість стратегічних об'єктів і про кількість ППО.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:01 Ответить
А про розташування нічого не було?
показать весь комментарий
02.08.2023 12:08 Ответить
Було
показать весь комментарий
02.08.2023 13:24 Ответить
Головне щоб на Киів не падало.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:36 Ответить
по Ерьмаку бити не будуть. Я би його повісив на щит Батьківщини Матері, замість радянської символіки. Я так вішаю дохлого шпака на черешню, і більше вони черешню не трогають.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:45 Ответить
мені шпака шкода , дєрьмака - ніц!!
показать весь комментарий
02.08.2023 12:08 Ответить
Так шпаки розумнiшi за слуг
показать весь комментарий
02.08.2023 13:02 Ответить
За цей час можна було і ППО підігнати (хоча б більше мобільних груп від шахедів та дозвукових ракет), і залізничні гілки європейської ширини колії з "сухими портами" добудувати на заході України. Але певно "неначасі".

Як наслідок, ціни в Україні летять вниз, а у світі - догори. І найбільше заробляє той, у кого є можливість купити в Україні та вивезти в порт умовної "румунії", уклавши прямий контракт з покупцем в якійсь Африці чи Азії. Тобто український фермер отримує великий болт, бо хєр він з тим "африканцем" домовиться при об'ємах у кількасот тон, але зате якась "фірма" скупить зерно за безцінь, вивезе в закордонний порт і заробить грубі гроші. Пишуть, шо там такий собі депутат агрохімія замішаний, хз наскільки то правда.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:46 Ответить
Це зерно трейдерів, яке вже куплено у українських фермерів.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:49 Ответить
український фермер ні з якими "африканцями" взагалі не має справ.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:51 Ответить
Ви неуважно читали, напевне. У тому то і справа, що фермер продає зерно трейдеру. А трейдер такий - ой, порту немає, я зерно у тебе візьму, але вдвічі дешевше, бо заробити хочу, а закордон вивезти не можу, тому продаю зерно іншому - тому, хто знає потрібні входи і виходи.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:01 Ответить
Ні, я все уважно читаю. Справа в тому, що фермер не продає, а вже продав і отримав гроші, які вкладає в підготування до нових посівних
показать весь комментарий
02.08.2023 12:05 Ответить
Не знаю як де, а в наших в області зерно в основному на точках лежить. Кажуть ціни зараз нижчі за собівартість. Трейдери заявляють що дорожче не можуть бо перевозка дорога і з'їдає виторг. А дорожче зерно не продається.
Взагалі це повна дупа.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:54 Ответить
погано шо асфальт не долітає до портів ******* кацапів
показать весь комментарий
02.08.2023 11:34 Ответить
Суда йдуть в Румунію. Мабуть в Тулчу.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:34 Ответить
Ммм... Построят новый высокотехнологичный за счет русских пидаров.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:35 Ответить
Хтось розісрався з поляками, хтось виніс порт. Яка злагодженість.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:37 Ответить
Мировые цены выросли на 4%.Кацапы руки потирают. Они сейчас расхерачат все порты (хотя уже наверно),дальше что будем делать с зерном? Есть варианты?
показать весь комментарий
02.08.2023 11:37 Ответить
75% зерна давно суходолом возят.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:43 Ответить
Дані, будь ласка? Бо це дорого,довго і невигідно
показать весь комментарий
02.08.2023 11:46 Ответить
Якщо ти маєш можливість укласти угоду напряму з покупцем, в тебе немає конкурентів і митниця тобі "сприяє", то ще й як вигідно - скупив в Україні за безцінь і повіз собі. Потім тільки гроші встигай рахувати. Однак є нюанс - чи багато хто може собі дозволити без "даху" наверху?)
показать весь комментарий
02.08.2023 11:50 Ответить
Це єдина можливість експортування вже майже два місяці, бо кацапи заблокували прохід через Босфор задовго до виходу з зернової угоди. Згідно даних Reuters, чверть йшла по Дунаю. Відповідно, все інше йде суходолом і тимчасово зберігається в проміжних на шляху до портів ЄС зерносховищах. Це створює проблему для місцевих фермерів ЄС, тому що ємність цих сховищ їм самим була потрібна під власні врожаї. Тому вже давно йдуть баталії з фермерами ЄС з цього приводу, які намагаються блокувати фури з українським зерном.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:56 Ответить
Ви написали про 75%. Я такого не читала,бо це за межами реальності. Так звідки дані, джерело, а не роздуми
показать весь комментарий
02.08.2023 12:03 Ответить


Росія заблокувала прохід зерновозів через Босфор за пару місяців до виходу з зернової ініциативи. Тобто, в цей час близько три чверті українського зерна експортували ні через Дунай, ні через Босфор. І щє там фермери якісь фури із збіжжям блокували в цей час, і не в одній країні ЄС...
показать весь комментарий
02.08.2023 12:21 Ответить
А яким чином кацапи можуть заблокувати у водах Туреччини прохід суднам через Босфор?
показать весь комментарий
02.08.2023 13:19 Ответить
"Росія заблокувала прохід... зерновозів через Босфор..."
показать весь комментарий
02.08.2023 20:00 Ответить
А далі полізуть незручні питання на кшталт: "Що було зроблено для диверсифікації ризиків?"
Адже виніс портів був лише питанням часу. Час вийшов, а нічого окрім "обілєчування" експортерів зерна не зроблено. Потрібно крайніх шукати.
Поляки перші.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:44 Ответить
Хтось заважав залізницю і термінали на заході України розбудовувати під євроколію? Навантажили, запечатали, відправили в порт ЄС. Головне - рівний доступ усіх експортерів до інфраструктури і відсутність "муток" з зерном у тій же Польщі, коли по документах мало їхати в Єгипет, а розвантажилось по дорозі.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:54 Ответить
І я про те ж саме. Спочатку продають в Польші, хоча домовлялися про транзит, а потім дивуються що Польща закрилася.
І, здається, щиро вірять у неправоту поляків.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:08 Ответить
А продають кому?
показать весь комментарий
02.08.2023 12:48 Ответить
завжди знайдеться покупець, якщо хтось ладен продати. Але продавати на території Польщі не мали права.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:54 Ответить
Тобто, жадібні польські бариги не при ділах? Зрозуміло...
показать весь комментарий
02.08.2023 13:30 Ответить
А зачий рахунок то все буде будуватися, і скільки те катання по Європі коштуватиме? Та пшениця буде золота.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:56 Ответить
як же це так браття? там же рускащелепні люді! де ж вони тепер будуть харчєвацца? а як же скрєпиязиково-праваславні?
показать весь комментарий
02.08.2023 11:37 Ответить
люди, перестаньте дуркувати та писати про асфальт.

весь асфальт якби був у вигляді вільхи чи сапсана за півтора року війни вже б давно закінчився.

якщо я не правий то просто напишіть цифри, їх швидко перевірять і подякують вам.

але ніхто цифри не напише а продовжить прикидатися ідіотом.

не ганьбіть націю.((
показать весь комментарий
02.08.2023 11:46 Ответить
Ви бот зеболота, який алгоритм з вами,бо усі знають ,що кошти на ЗСУ закатано в асфальт, а вам інше подавай. Коли Україна відмовиться від допомоги інших,бо матиме своє озброєння ,кошти,техніку для Арміюї тоді асфальт перестане бути як зброя,але ніколи не зникне,як прізвисько зеболота
показать весь комментарий
02.08.2023 12:07 Ответить
А вам чітко написали знайдіть самі,коли маєте сумніви щодо політики асфальту і ЗСУ. Усі знають, а він зелений. Це і є те слово,яке ти мені написав.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:16 Ответить
Так, за півтора роки Сапсан і Вільха закінчилися б,але орки понесли б немалі втрати.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:09 Ответить
На фото Reuters повна дупа, хто бував у Ізмаїлі впізнає будівлі.
А до цього за останні дні - Суми, Кривий Ріг, Харків тощо у порівнянні з битим склом у мацві.
Цирк просто цирк чи таки мерзенні договорняки?
показать весь комментарий
02.08.2023 11:47 Ответить
Цирк. І росія - терористичний клоун в ньому.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:01 Ответить
А Україна побила скло у хмарочосі москва-сіті.
показать весь комментарий
02.08.2023 11:48 Ответить
А с утра говорили что все сбили
показать весь комментарий
02.08.2023 11:55 Ответить
Під Києвом збили, а на Одещині - *****
показать весь комментарий
02.08.2023 12:03 Ответить
Такими темпами до осени все порты уничтожат а зимой энергетику добьют с такой западной помощью. Лет через 5 вообще ничего и никого не останется видимо запад этого и ждёт.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:07 Ответить
Твое нытье как раз в тему
показать весь комментарий
02.08.2023 12:26 Ответить
Продолжай слушать арестовича и ему подобных и хлопай в ладоши от радости
показать весь комментарий
02.08.2023 13:21 Ответить
це не доречно
показать весь комментарий
03.08.2023 18:05 Ответить
зелений підар зараз розсвариться з поляками й вони нам остаточно перекриють постачання збіжжя суходолом, а відтак прогнозую: за деякий - нетривалий - час з'явиться султан реджеп (до якого у зеленого уїбня якась дивна (?) пристрасть) й запропонує класнйи ґешефт. турки забезпечать вивезення збіжжя, бо домовляться з кацапами, (порти знищені? - ну, то запропонують йще відновити (не за дешево)); але ми наше збіжжя продамо за копійки. виграють усі: турки, кацапи й зе-лупа (бо на бидломаратоні розкажуть, яке воно неперевершене й посполиті, не задумуючися, повірять). хто прогграє? звісно ж, країна. втім, як і завжди.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:18 Ответить
Бийте у відповідь по москві, поки не згорить геть.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:23 Ответить
Чем бить, как бить чтоб там хоть что-то горело, а не окна трескались?
Хватит уже этих тупых лозунгов. Не способны бить и скорее всего не будем способны.
Игра в одни ворота, из этого и исходите.
показать весь комментарий
02.08.2023 13:32 Ответить
Ось цім наприклад https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%BB-300
показать весь комментарий
03.08.2023 18:08 Ответить
Невже керівництво ЗСУ і країни не розуміє, що майже єдиний діючий порт потрібно було прикрити ППО.
Чи спеціально допускають такі ляпи, щоб спекулювати на цьому і клянчити ППО у Заходу.
показать весь комментарий
02.08.2023 12:25 Ответить
для того путин и вішел из соглашения, чтобі разбіть зерновую инфраструктуру. Потом он конечно вернётся в угоду. Но мощности канала сильно упадут, а вот контроль над судоходством в чёрном море он получит!
показать весь комментарий
02.08.2023 13:19 Ответить
Ну і якою буде відповідь? Страшною? Розіб'ємо дві шибки у масква-сіті?...
показать весь комментарий
02.08.2023 13:25 Ответить
Для захисту стратегічного транспортного напрямку - Дунайських портів НЕ ЗРОБЛЕНО НІЧОГО. Навіть проти "шахедів", котрих збивали ... з АК. За таку злочинну (а, насправді зраду) халатність цього президента, уряд у всю сикливу продажну злодюжну камарілью потрібно відправити у відставку, судити і стратити.
показать весь комментарий
02.08.2023 20:11 Ответить