9297 посетителей онлайн
3 806 86

Выборы без военных, ныне защищающих Украину, невозможны, - Данилов

данілов

К теме выборов во время войны следует подходить осторожно.

 Об этом в эфире телемарафона заявил секретарь СНБО Алексей Данилов, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Еспресо".

"То, что касается выборов – я могу сказать, что не понимаю, как во время войны вообще можно проводить выборы. Имейте в виду, что есть люди, которые находятся в окопах, на линии фронта. Как те, кто думают, что нужно проводить выборы, собираются всех людей привлечь. Вы собираетесь без людей в "пикселе" провести выборы?" – сказал Данилов.

Он добавил, что тему выборов во время войны следует рассматривать с осторожностью и отметил, что без военных, ныне защищающих Украину, выборы невозможны

"Время "пикселя", которое у нас сегодня есть, правила "пикселя", законы "пикселя"... Мы должны на это обращать внимание и понимать, что они (военные, - ред.) являются гражданами нашей страны и они обязательно должны принимать в этом участие. Не знаю, кто может для себя придумать, что судьбу Украины можно решать без них. Это невозможно.... Если люди, защищающие нашу страну, не участвуют в выборах, то я хочу посмотреть, что это будут за выборы. Имейте в виду, что мы страна, в которой общество всегда в ответственное для страны время говорит свое слово", - добавил он.

Напомним, 29 июля председатель Верховной Рады заявил в интервью журналистам, что "конституционного запрета проводить выборы во время военного положения нет". Также он добавил, что "с одной стороны, парламент должен продолжать работу, но мы должны понимать, что не должно быть застылости демократии".

Заявление Стефанчука вызвало острые дискуссии среди политиков и профильных экспертов.

Топ комментарии
+15
Вибори проводились в армії і навіть тюрмах завжди. Ніякої проблеми тут немає. Це ж не обов'язково робити всім одночасно протягом одного дня. Можна для військових в умовах військового часу на першій та другій лініях протягом тижня.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:15 Ответить
+12
а як в 2019 році проводили? якщо ви самі не віддасте владу, вас же перевішають.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:11 Ответить
+9
Не Конституція на паузі. Під час особового стану чи стану війни громадяни обмежуються у деяких правах, але не у зобов'язаннях.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
а як в 2019 році проводили? якщо ви самі не віддасте владу, вас же перевішають.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:11 Ответить
В 2019 не було мобілізовано 750,000.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:16 Ответить
тоді було мобілізовано 200 000 і що? Вибори усе одно були.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:22 Ответить
Також тоді не було 5-8 мільонів цивільних за кордоном.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:24 Ответить
Так абсолютнга більшість з них вже ніколи не повернуться. Не буде вже як було. Треба виходити з того, що є.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:28 Ответить
Не думаю, що треба виходити з ваших фантазій. Мої, всі кого я знаю, повернуться, бо біженцями набагато гірше, ніж вдома.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:37 Ответить
радий за вас, ніхто з моїх родичів/знайомих не повернуться. Діти також виїдуть на навчання. З усієї родини залишаться лише старі батьки. які голосують дивляться телемарафон і голосують за зеленского.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:39 Ответить
Устим, тобто тобі насрати з великої гірки на те, що військо не проголосує? Це знаєш, якось відчувається трохи гидко...Є мразі політики є диванні пердуни (як ти) а є прості люди на яких все і вивозиться
показать весь комментарий
03.08.2023 09:47 Ответить
цієї війни могло і не бути, аби в 2019 році люди проголосували інакше. І за цієї влади ситуація не зміниться, а мене вона не влаштовує. І мені абсолюно насрати на мерзот, які зараз узурпують владу і безбожно крадуть, прикриватись "нашими сонечками", які не проголосують.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:50 Ответить
У нас война с 2014 года или вы не в курсе? И что по вашему та власть изменила? и вообще что можно было изменить по отношению к росии? если бы не запад мы бы давно были бы уже колонией. И как вообще можно проводить выборы сейчас? Потому что кто то уделался? нет я думаю потерпите бо вы точно ничего не делаете а те кто что то делают они мобилизованные но вам и на них наплевать, после войны будете играться в выборы.
показать весь комментарий
03.08.2023 17:48 Ответить
А, що, хіба військові тоді не голосували? Тільки тоді такої передової і такої лінії фронту не було. https://www.slovoidilo.ua/2019/04/22/novyna/polityka/staly-vidomi-rezultaty-holosuvannya-speczdilnycyax-zoni-oos
показать весь комментарий
03.08.2023 09:35 Ответить
якщо буде кандидатура, краща за Порошенка, залюбки проголосую. А до бидла вже мало дійти, що до сьогодняшньої руїни привів саме їх вибір в 2019 році.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:32 Ответить
.... Колише вітер тушки гопоти..... Какие меткие слова и как кружится голова.
показать весь комментарий
03.08.2023 11:28 Ответить
А если конституция на паузе, то на паузе не только права, но и обязанности? Кто знает?
показать весь комментарий
03.08.2023 09:12 Ответить
Не Конституція на паузі. Під час особового стану чи стану війни громадяни обмежуються у деяких правах, але не у зобов'язаннях.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:16 Ответить
А тогда ясно. Зеля просто несет такую дичь обычно шо хрен что понятно
показать весь комментарий
03.08.2023 09:19 Ответить
А ти спробуй замість того, щоб бездумно Зелю слухати, самому в питанні розібратися.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:21 Ответить
Мізки в тебе на паузі 🤣
показать весь комментарий
03.08.2023 09:18 Ответить
Наша пісня гарна - нова - починаєм іі знову
показать весь комментарий
03.08.2023 09:13 Ответить
Вибори проводились в армії і навіть тюрмах завжди. Ніякої проблеми тут немає. Це ж не обов'язково робити всім одночасно протягом одного дня. Можна для військових в умовах військового часу на першій та другій лініях протягом тижня.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:15 Ответить
На першій лінії? Це ти чого зранку вже спожив такого прикольного?
показать весь комментарий
03.08.2023 09:19 Ответить
Я б еще челов с ЦВК на ноль в окоп кинул со скрыньками для голосования, не ну а что?
показать весь комментарий
03.08.2023 09:20 Ответить
Елементарна ротація. Вихід на другу для участі в виборах. Що не ясно?
показать весь комментарий
03.08.2023 09:21 Ответить
Чувак, на другій лінії стабпункти, цілодобові польові хірургії, людей без рук і ніг возять туди-сюди і все це намагаються поцілити ракетами постійно.

Ти походу дупля не бʼєш, що відбувається на фронті.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:27 Ответить
ніхто не говорить проводити вибори під час наступу чи інших активних бойових дій. Ви маєте зрозуміти, що ця війна дуже надовго, можливо на десятиліття і треба усе одно проводити вибори , інакше нас чекає диктатура, яка вже сьогодні проявляється.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:32 Ответить
Ви маєте зрозуміти, що як активні бойові дії з військовим станом закінчаться - можливість проведення виборів автоматично розблокується, а якщо військовий стан залишать - вільні від активних бойових дій військові отримають можливість взяти все в свої руки.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:39 Ответить
так от саме це має сказати влада: що як тільки ситуація на фронті дасть можливість провести вибори, вони відбудуться, і ми зараз будемо готувати законодавство для цього. а не хрюкання зажраних пик, що виборів не буде, бо війна.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:42 Ответить
Да тупа у нас влада, ну. ТУПА! Треба нам самим мізки вмикати...
показать весь комментарий
03.08.2023 09:49 Ответить
- вільні від активних бойових дій військові отримають можливість взяти все в свої руки.

ЗАЇ..ЛИ
намагання направити Україну на шлях латиноамериканських диктатур минулого сторіччя або африканських нинішнього(

показать весь комментарий
03.08.2023 10:21 Ответить
Не раджу перебільшувати. За 30 км. достатньо спокійно для проголосувати.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:36 Ответить
Не раджу нести бредятину, а просто зʼїзди подивись, що у Краматорську відбувається, він якраз за 30км. Друга лінія щільно і постійно обстрілюється переробленими на балістику ракетами С-300.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:46 Ответить
Вмовили. Можна відвести і на 60 км. Також можна провести ротацію за якої спершу проголосують в тилу, а потім замінять тих хто на передку. Нехай це займе два тижні. Головне це прибрати корумповане зелене лайно з Печерських пагорбів. І ще. Якби "щільно і постійно" обстрілювали С-300 Краматорськ то його б уже не існувало.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:58 Ответить
Ні, ви для чогось перебільшуєте потужність с-300 і применшуєте масштаби Краматорська.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:05 Ответить
Я бував в Краматорську. І колись навіть провів там цілий місяць в відрядженні.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:10 Ответить
народ(прихильники виборів),помітно відірваний від реальності..(

НЕ ВІРИТЬ РЕЙТИНГАМ.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:24 Ответить
І що у Краматорську ? Все працює. Люди живуть. Магазини , банки , лікарні все працює.
показать весь комментарий
03.08.2023 13:23 Ответить
Чи, можливо, ти не в курсі, що таке вибори і яка роль у міжнародних спрстерігачів, які мають бути на ділянках і спостерігати за процесом.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:29 Ответить
Щось я ніколи не бачив міжнародних спостерігачів на своїй дільниці. Ні в день виборів, ні протягом підрахунку голосів... І це в Києві! Що вже там говорити про провінції! ... Вибори потрібні нам, а не для "задоволення спостерігачів". Бояться їхати в зону бойових дій? То хай не їдуть - ніхто не змушує це робити.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:44 Ответить
Вибори потрібні нам, але нам також потрібно визнання цих виборів міжнародними партнерами. Звійсно, саме міжнародні спостерігачи не на кожної ділянці, але їх призначення на ділянки відбувається системою автоматично, а обирати якусь групу ділянок, які будуть гарантовано приховані від розподілення міжнародних спостерігачів - неможливо без втручання в систему. Система ця від американців, стара версія тієї, що використовується зараз у них - будь-які втручання у її роботу потенційно можуть бути зафіксовані нашим найближчим партнером, ітд, ітп.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:57 Ответить
На передку десь 200 000 виборців. І вони дисципліновані і організовані в структуру яка здатна забезпечити вибори і навіть безпеку спостерігачам. І не перебільшуйте значення спостерігачів для "легітимності", бо військовослужбовці з різних регіонів України, а вибори у нас відбуваються територіально. Іншими словами з 27 областей лише 4 частково знаходяться в зоні бойових дій.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:06 Ответить
Я закінчую цю діскусію, на передку все радикально не так, як ви собі зараз розмалювали.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:16 Ответить
Впевнений що Ви далеко від фронтів...
показать весь комментарий
03.08.2023 10:25 Ответить
фронт взагалі-то один,"військовий експерте"
показать весь комментарий
03.08.2023 10:27 Ответить
Я не "військовий", а соціальний експерт.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:31 Ответить
Вы не забывайте,что военных лишают права не только избирать,но и быть избранными.
показать весь комментарий
03.08.2023 14:08 Ответить
Вибори і перемога потрібна українцям,але не владі,яка не зацікавлена ані в одному ні в другому,позаяк це означає її кінець
показать весь комментарий
03.08.2023 10:15 Ответить
а ще більше вибори в Україні зараз потрібні Ворогу.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:25 Ответить
14 березня 2024 переобиратимуть *****. А ми маємо лише замінити "********".
показать весь комментарий
03.08.2023 10:33 Ответить
думаю дуже скоро "західні вороги" ,котрі надають Україні і її народу фінансову підтримку в тому числі і ЗСУ ,розкажуть "зеленим ворогам" в Україні про необхідність проведення виборів...???
показать весь комментарий
04.08.2023 21:36 Ответить
Практика зелених "вкид-спостереження за реакцією населення-задня" продовжкється: Каливан (стефанчук) робить вкид про вибори, в мережах росте хвиля обурення, ветеринар вмикає задню.
А єдиноанал продовжує передвиборчу програму ОПи в режимі 24/7
показать весь комментарий
03.08.2023 09:17 Ответить
"Ви збираєтесь без людей в "пікселі" провести вибори?" - сказав Данілов."
Та ні пан Данілов, МИ, точно не збираємось цього робити, а от щодо ВАС є великі сумніви.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:21 Ответить
Отже , після спливу депутатського терміну всі дупутати отримують статус ''тво'' з усіма випливаючими з цього статусу обов'язками та відповідальності
показать весь комментарий
03.08.2023 09:22 Ответить
Впо, закордонні не зможуть голосувати нормально. Військові теж. Які вибори під час війни. Та й після до влади будуть рватися ті, зхто в ній винен. Поприїзжають ззакордону, та будуть розповідати, як вони Україну *******.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:22 Ответить
Так! В 2019 були останні вибори в цій країні.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:27 Ответить
Ну як які - вибори тилових боневтиків.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:18 Ответить
Чому не зможуть. ? Завжди голосували
показать весь комментарий
03.08.2023 13:26 Ответить
Не бажають відползати від корита.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:26 Ответить
Дия всем поможет!) Не удивлюсь что на следующих выборах можно будет через приложение голосовать.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:27 Ответить
Голосування через "Дію"?
Це по-перше відкрите голосування, що не зовсім відповідає виборчому законодавству. А по-друге таке голосування відкриває широке поле для маніпуляцій.І по-тертє "Дія" працює поганенько, в додатку іноді "пропадають" документи.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:38 Ответить
Ну в РФ же провели "электронное голосование", а у нас любят часто копировать российские инициативы. Так что от этих "диджитализаторов", можно ожидать такого вида голосования. А законодательство можно и изменить. А "эксперты" будут рассказывать почему это хорошо и нужно.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:00 Ответить
Вообще-то в выборах должны участвовать только те кто защищает Украину на фронте. И только они. Все остальные не заслужили такого права. И я в том числе...
показать весь комментарий
03.08.2023 09:28 Ответить
Красиву відмазку придумали, суки. Україна має таланти. На жаль, не там, де треба.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:29 Ответить
.....і повилазили зеленобоби які чекають скумбрію по 8......дебіли ватні....а як проводились вибори без 3.5 мільйонів жителів донецька...та 2.5 мільйонів луганська....ЩО ЗА НАХ...Й ЩО ЗА УЗУРПОВАНИЙ ТРЕШ ВІД ЗЕШОБЛА....а ви диванні експерти кричіть далі на захист корупціонерів ...ворів...злодіїв при владі які від верху до міскіх голів творять що завгодно..розкрадають бюджет та розкрадають гуманітарку...та що гуманітарку країну монополізує ахметовсько -бойківський клан за копійки під виглядом великої приватизації...А ВИ КРИЧІТЬ ДАЛІ...ТАК ВІЙНА..ТАК ВІЙНА....для них війни немає війна для вас халовів...ЖАХ В ДРУГОМУ ВИ КРИЧИТЕ ВІЙНА І ГИНУТЬ ЛЮДИ ТА ХЛОПЦІ НА ПЕРЕДОВІЙ...АЛЕ НЕБАЧИТЕ ЯК ВЛАДІ БАЙДУЖЕ ЯК КРАЛИ ЧЕРЕЗ СХЕМИ ТАК І КРАДУТЬ ЯК ВИРІШУВАЛИ В ВЕРХ.РАДІ ЗА КОНВЕРТИ ПИТАННЯ ОЛЕГАРХІВ ТАК І ВИРІШУЮТЬ...як до речі сам арахамія і визнав конверти в раді...стійте далі в стайні зешобла з ахметовсььким правлінням...А ПО СУТІ ТО ПОВНА УЗУРПАЦІЯ ВЛАДИ І ЦЕ Є ПОЛІТИЧНИЙ ЗЛОЧИН...ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ПРАВЛІННЯ В РАШКІ І В УКРАЇНІ.....МАБУТЬ НІЧИМ..І ТАМ І ТАМ БАРАНИ В СТАЙНІ І ЦАР КЕРУЄ БАТРАКАМИ ЯКІ НЕМОЖУТЬ І НЕМАЮТЬ ПРАВА НІ НА ШО.....ЯКЩО Boruh//// що каже про 750 тис моб. такий фанат зешобла то чому ти не захищаєш непереможного янелоха а лежиш на дивані з ноутбуком і пиеш коментарі...жах...ЯКЕ ТАМ НАТО І ЄС І ВЛАДА ЗРОЗУМІЛА ЩО 73 ВІДСОТКИ БАРАНІВ І ВІСЛЮКІВ ЯКИМИ МОЖНА МОНОПОЛЮВАТИ ЧЕРЕЗ ЄДИНИЙ ТЕЛЕМАРАФОН І ДАЛІ КРАСТИ ...
показать весь комментарий
03.08.2023 09:41 Ответить
То може давай для тебе одного вибори проведемо, за кого проголосуєш, той і буде у нас щє чотири роки? Норм жеж варіант, скажи?
показать весь комментарий
03.08.2023 10:08 Ответить
"Час "пікселя" , "військовий стан", "стан війни" - хто-небудь бачив відповідні закони з підписом президента? 👈
Якщо бачили то дайте посилання щоб можна було побачити на цих законах гербову печатку та підпис президента.👈
показать весь комментарий
03.08.2023 09:42 Ответить
Я шукав перешоджерело про военний стан з підписом зебіла. То не найшов. Є тільки про 3 місячні продовження. А самого першо документа немає
показать весь комментарий
03.08.2023 09:50 Ответить
Так в тому і фокус! Судячи по тому, що в країні - підвищують тарифи, прокачують газ , амміак з кацапстана ... А " ЦЕ " не може здійснюватися ящо офіційно в країні є війна, то виходячи з цього і вибори можна проводити 👈
показать весь комментарий
03.08.2023 09:58 Ответить
Хватит тут набрасывать,где Украина прокачивает аммиак?
показать весь комментарий
03.08.2023 14:18 Ответить
№ 64/2022 від 24.02.22
показать весь комментарий
03.08.2023 10:15 Ответить
Ну це так , але коли це було..(24.02.22)-на один місяц.
Після цього закон продовжували(?) - ось це і цікаво👈
показать весь комментарий
03.08.2023 11:16 Ответить
Іменно закони пікселів, попробувати без них не рекомендовано
показать весь комментарий
03.08.2023 09:46 Ответить
Продолжение цирка в котором нам пишут законы клоуны не имеющие поддержки избирателей невозможно,как и невозможно уже терпеть этот бордель и скрип передвигаемых кроватей.
показать весь комментарий
03.08.2023 09:55 Ответить
Таке враження, що зелені дезертири-боневтіки з тернопільского тро хочуть скористатися тим, що бійці-порохоботи на фронті і швиденько протягнути зє-шобло на друге коло. Це ж зрозуміло, що між тими, хто на фронті і між тими, хто боневтік - є суттєва різниця у політичних вподобаннях.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:12 Ответить
Це якраз для вас, бо вижу не доходить: https://censor.net/ua/comments/locate/3435089/019212c5-02dc-715b-8c52-7b4ed87b87d9
показать весь комментарий
03.08.2023 11:47 Ответить
Пішли ***** зепідари!!!
показать весь комментарий
03.08.2023 10:49 Ответить
Проблема з виборами буде за кордоном! От де можна буде домалювати дописати тощо.
По перше: багато телегр. каналів створених наприклад в Італії для українців контролюється зеленою владою, де не можна взагалі критикувати владу. Я зробив то пару разів після чого мене звідти просто викинули. Тобто пропаганда Пінгвіна за кордоном діє і 10 млн виїхавших читають саме ці канали де найвеличніший яйценос виглядає супергероєм . (І то я думаю не тільки в Італії)
По друге: коли будуть вибори за кордоном, багато протоколів лишаться пустими ( де буде закреслено що треба і підкреслено правільнава челавека) оскільки для голосування треба їхати в консульства, а їх на одну велику країну максимум 2. Тобто українець буде змушений заплатити за квиток туда-назад + нічь в готелі ( бо може не впоратися в один день. І то все буде коштувати біля 250-300€ + -.
Я не впевнен що біженець маючи економічні проблеми буде витрачати такі гроші на голосування.
Так що біженці є великою знахідкою для Єрмака, не військо! Бо треба математична кількість.
показать весь комментарий
03.08.2023 10:55 Ответить
Як вчора повідомив Ю.Швець, Дерьмак в "Політеко" опублікувавт програмну статтю про шлях ОПи без Хрипатого. Між іншим, назвав Стефанчука нікчемним юристом (тут він на всі сто правий) і особою, рейтинг якої нижче плінтуса. І крім Дерьмака ніхто не зможе керовать в Україні.
Вперше бачу, як особина намилює собі петлю на шию. Нема в нього на руках козирів, хоч і рахує себе козирним резидентом, таким собі ПолПредом від Кремля в "южних и западних областях Рассеи". Але це просто варіант, бо Пінгвін нічого не віддасть. Останню надію, останню мрію Дерьмака Рижого в Штатах таки відправлять до буцегарні.
показать весь комментарий
03.08.2023 11:38 Ответить
Щвец-комитетчик,бывших комитетчиков не бывает.Можете смело делить,а потом умножать на 0.
показать весь комментарий
03.08.2023 14:24 Ответить
А 35 "гвардєйцев Путіна" на Печерскіх холмах уже на "о" или немного подождать ?
показать весь комментарий
03.08.2023 21:44 Ответить
Шо за конспирология, пишите ясней.
показать весь комментарий
03.08.2023 21:56 Ответить
Будь ласка. Козир,Казбек,Кувшинов,Котигорошко, Коробейніков.....
показать весь комментарий
03.08.2023 23:08 Ответить
Ви шо, всі тут з дуба попадали чи шо? Які до фраса вибори?! Про шо ви взагалі говорите?! Читайте Конституцію. Ми знаходимось в стані війни з росією з 2014 року, якщо не раніше. Триває агресія уже дев'ять років. У нас апріорі не має бути ніяких виборів ні зараз, ні в 2019 ні навіть в 2014, тому що діє правовий режим воєнного стану! Який мав бути введений до того як росія окупувала Крим! Не доходить? Воєнний стан це інструмент, запобіжник який дозволяє підготуватися коли виникає загроза. Це значить що механізм має бути запущений ДО ТОГО, як це станеться, а не ПІСЛЯ! Задовбали! Скільки можна говорити єдно і тоже! Під час війни не може бути ніякої політики. Погляньте на націоналістів, Правий Сектор, ВО Свобода - усі воюють, хлопці на нулі, жінки й молодші допомагають чим можуть і забезпечують тил. Старші, літні люди, котрі вже не годні воювати проводять просвітницьку діяльність. Яку і більшості з вас не завадило б. Краще як писати всяку ахінею, читайте офіційні сторінки націоналістів. Ви ж у нас тут всі великі патріоти, за ''ЄС'' от і читайте що люди пишуть, наша справжня еліта ті на кому тримається Українська Держава (Державність) https://t.me/pravijofficial Андрій Тарасенко (https://t.me/tarasenkoandriy), член Проводу НВР «Правий Сектор»
показать весь комментарий
03.08.2023 11:44 Ответить
Вибори ,-- афера 95 кагалу.
показать весь комментарий
03.08.2023 12:04 Ответить
Зелена ..... мавпує з Британії 1945 року. Черчіль ще до Потсдаму ініціював вибори в парламент, його відговорювали - давай після війни. Він заперечував, що невідомо коли вона закінчиться. Але після оголошення дати він лідера меншості Еттлі включив в склад делегації в Постдам, пояснивши іншим лідерам, що незалежно від результатів виборів, конференція відбудеться і позиція Британії не зміниться. Абсолютно всі визнали дії Черчіля достойними.
А хрипатий Небритобородько шо ? Хоче з Дерьмаком сам рахувати голоси. Колись Ч.Чаплін мавпував Гітлера у фільмі -Маленький диктатор. І цей туди ж.
показать весь комментарий
03.08.2023 12:04 Ответить