9243 посетителя онлайн

В Хмельницкой области слышны взрывы, - ОВА

вибух

В Хмельницкой области раздаются звуки взрывов. В Украине объявлена масштабная воздушная тревога.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщает в телеграм-канале Хмельницкая ОВА.

В 19:11 ОВА отметила: "Слышны взрывы в Хмельницкой области. Оставайтесь в укрытиях! Берегите себя и своих близких!"

Через 20 минут появилось такое сообщение: "Снова слышны взрывы в Хмельницкой области. Оставайтесь в укрытиях! Верим в ПВО!"

Топ комментарии
+15
НАТО І США не нададуть,в них домовленості з куйлом ,про ненадання Україні далекобійних ракет.Не було би таких "підкилимних" домовленостей,вже б давно надали
показать весь комментарий
05.08.2023 20:12 Ответить
+14
Ну так а що робити? Знаємо,знають
показать весь комментарий
05.08.2023 19:50 Ответить
+14
Ждемо відповідь від України ударами від Чорного моря до москви.
показать весь комментарий
05.08.2023 19:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А хіба не можна було здогадатись,що рашисти вдарять у відповідь на знищені їх кораблі?
показать весь комментарий
05.08.2023 19:46 Ответить
Ну так а що робити? Знаємо,знають
показать весь комментарий
05.08.2023 19:50 Ответить
Вони ще за "москву" не забули, а тут опять
показать весь комментарий
05.08.2023 20:00 Ответить
може підкажете куди наступний раз вдарять? ну, шоб "петріот" туди підтягнути.
показать весь комментарий
05.08.2023 19:50 Ответить
там все есть уже
показать весь комментарий
05.08.2023 19:52 Ответить
так, я впевнений, що перед пуском "кинжалів" вже зателефонував у ГШ прямо Шапталі.
показать весь комментарий
05.08.2023 19:55 Ответить
тобі особисто доповіли з ГУР та СБУ що не здогадувалися? може тебе потрібно терміново туди призначити на посаду якогось там консультанта?
показать весь комментарий
05.08.2023 19:51 Ответить
смішний російський наратив - для найтупіших
показать весь комментарий
05.08.2023 19:52 Ответить
"Вумний,аж страшно.."(с)
показать весь комментарий
05.08.2023 19:53 Ответить
Не зрозумів... Звичайно здогадувались, якщо і я про це думав, то ЗСУ теж, але до чого тут це? Чи ти пропонуєш не чіпати рашистські іржаві ******** бо... так це війна!
показать весь комментарий
05.08.2023 19:56 Ответить
В бучанському регіоні хвилин 10 тому чув пару-трійку глухих вибухів. Може ППО ?
показать весь комментарий
05.08.2023 19:59 Ответить
це випереджуюча реакція на твій допис на цензорі...вони вже знали, що таке напишеш...
частка відповідальності лежить на тобі...не пиши більше
показать весь комментарий
05.08.2023 20:15 Ответить
показать весь комментарий
05.08.2023 20:22 Ответить
Вони і без того вдарять.Відповідь - це казка для лохів.У відповідь чого вони вдерлись до Україні?Задрали ці -"Атветка будит".Дивно,але на це ведуться...
показать весь комментарий
05.08.2023 20:38 Ответить
А хіба не можна було додуматися, що в нас війна з кацапами і у 2019 році всі гроші кинути на оборону, на виготовлення ракет, на виготовлення ППО ПРО СД-300 і "Кільчень"? Невже всі були такі дубові і дурні, чи діяли на користь ворога?
показать весь комментарий
05.08.2023 21:08 Ответить
А хто заважав кинути гроші ДО 19 року?
показать весь комментарий
05.08.2023 21:49 Ответить
ваш Янукович оставил голую казну...деньги украл короче
показать весь комментарий
05.08.2023 22:07 Ответить
Ага. Вивіз камазами. Ця маячня про голу казну вже давно спростована, корочє.
показать весь комментарий
06.08.2023 00:33 Ответить
чотири, але вже давно не чути.
показать весь комментарий
05.08.2023 19:48 Ответить
Ждемо відповідь від України ударами від Чорного моря до москви.
показать весь комментарий
05.08.2023 19:57 Ответить
нам / ЗСУ , НАТО /США , нададуть ракети ....
показать весь комментарий
05.08.2023 20:08 Ответить
НАТО І США не нададуть,в них домовленості з куйлом ,про ненадання Україні далекобійних ракет.Не було би таких "підкилимних" домовленостей,вже б давно надали
показать весь комментарий
05.08.2023 20:12 Ответить
Єдиний обов'язок НАТО - убезпечити власних громадян. Єдина домовленість США і НАТО - з 950 мільйонами жителів країн НАТО, бо від рішень керівників країн НАТО залежить, чи ця війна закінчиться в межах лише двох країн, що мають спільний кордон у Східній Європі, чи перетвориться на Третю світову зі стомільйонними жертвами.
Це тільки Zеленський міг недбало ставитись до загрози від кацапів і кликати всіх на шашлики, а країни НАТО серйозно ставляться до ризику, що країна з найбільшим у світі ядерним арсеналом може вдарити, скажімо, по Польщі чи країнам Балтії у відповідь на дозвіл країн НАТО застосовувати свою зброю по міжнародно визнаній території роᛋᛋії.
Чому деяким так хочеться перекласти частину провини з #уйла на союзників України? Вам вже й Воллес, і поляки кажуть - будьте вдячними за все, що країни НАТО зробили для допомоги Україні. Чи настільки хочеться залишитись без друзів і сам-на-сам з #уйлом? На територію країн НАТО #уйло не зазіхає, але вибачте вже їх, що серйозно сприймають погрози від, повторю, країни з найбільшою кількістю ядерних боєголовок.
І це повідомлення ще й плюсують більше десятка користувачів. Це вже невиліковно
показать весь комментарий
05.08.2023 23:11 Ответить
в Твоїм словесному наборі ,прослідковується саме те, що потрібно рашисту-"Я не нападатиму ні на одну з країн НАТО,і не поширюватиму дальше України війну, а Ви (НАТО) не приймаєте Україну в свої члени НАТО(щоб я міг її дальше знищувати) і не надаєте далекобійної зброї ,котра бмлгла наносити удари в глибині рашистської 3,14дерації,Все решту ,повторюю,прорашистська туфта
показать весь комментарий
06.08.2023 00:21 Ответить
Рашистська туфта - це "нас зрадили наші союзники - домовились з #уйлом, нікому не можна вірити, тільки собі".
Це плавно перетікає у "Захід не бажає нам добра, лише використовує".
Наспавді це - рашистські наративи, щоб Україна ображалась на Захід і трималась від нього подалі, не вступала в НАТО, бо "там самі сцикуни". Щоб цього не бачити - треба бути або сліпим, або дурним.
Що каже Трамп, в якого найвищий рейтинг? Нагадати? Нагадую: "", "", "", "", "". Ось такі настрої більшості виборців у США. А які настрої в Німеччині? Більшість там вважає, що нинінього рівня допомоги достатньо, збільшити її закликають лише поодинокі голоси, яких менше ніж тих, хто за зменшення допомоги. У Франції взагалі ледь не перемогла кацапська шльондра Ле Пен. Піди їх переконай, що #уйло ніколи не використає по ним ядерну зброю, бо він сцить, маючи найбільше в світі ядерних боєголовок.
показать весь комментарий
06.08.2023 07:31 Ответить
Рашистська туфта - це "нас зрадили наші союзники - домовились з #уйлом, нікому не можна вірити, тільки собі".
Це плавно перетікає у "Захід не бажає нам добра, лише використовує".(Читай лише дрібницю із правди не рашистської туфти, а української гіркої правди- https://www.dw.com/uk/bill-klinton-skodue-so-perekonav-ukrainu-vidmovitisa-vid-adernoi-zbroi/a-65232050.%D0%9E%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BC https://www.dw.com/uk/bill-klinton-skodue-so-perekonav-ukrainu-vidmovitisa-vid-adernoi-zbroi/a-65232050. Не варто Тобі "навязувати " "зелено- рашистське"(((а може прийшов час домовлятися десь по-середині???)
показать весь комментарий
06.08.2023 09:40 Ответить
Спочатку у корисних ідіотів "Захід використовує Україну" і "Захід домовився з )(уйлом".
А потім, коли союзники природньо пошлють вас в дупу за вашу невдячність і припинять допомогу - тоді Україні таки прийдеться домовлятися, тому що без західної бронетехніки, артилерії і хаймарсів з голою дупою не повоюєш.
Так що "домовлятися посередині" - це кінцева мета саме твоєї маячні, чим раніше ти це зрозумієш - тим раніше перестанеш бути корисним ідіотом рашизму.
показать весь комментарий
06.08.2023 15:59 Ответить
Тобі вже й психіатр не порадить, якщо Ти не бачиш "як з 2008 року захід бажає добра Україні " коли німецька прорашистська меркель відмовили Україні і її народу у вступі в НАТО,таким самим "добром" Україні і її народу у Вільнюсі повторили США І НАТО,що зразу ж дало розуміння куйлу-"я можу і дальше безкарно знищувати Україну і вбивати українців" .Давай манкурт ,проходь.Не надаючи далекобійної зброї Україні манкурт, саме і виглядає на змову США І 3,14дерації (Так що "домовлятися посередині" - це може бути кінцева мета цієї змови?)
показать весь комментарий
06.08.2023 16:12 Ответить
То згадай результати українських опитувань до 2013 включно стосовно членства в НАТО. Українці так вже хотіли в НАТО, що у 2006 третину голосів віддали за прокацапських ригів, а у 2010 взагалі обрали прокацапського бандюковоча президентом Так що більшу частину справи мудрий нарід собі сам зробив і до, і після 2008.

А тепер НАТО мусить прийняти Україну з величезною окупованою територією і вступити в війну проти першого в світі ядерного арсеналу? На це міг надіятись лише корисний ідіот, який повторює тут рашистську маячню про змову союзників України з )(уйлом.
показать весь комментарий
06.08.2023 16:34 Ответить
Якщо хтось зможе тебе переконати відламати вхідні двері під гарантії, що всі будуть поважати твою приватність і не залізуть в хату - претензії можна мати лише до своєї тупізни. Щось звичайні українці не заперечували проти здачі ядерної зброї, ба більше - після того на президентських виборах у 1999 найбільше голосів набрали комуняка Симоненко і той-таки Кучма, який віддав ядерну зброю. Того ж року Польща й Чехія вступили в НАТО. У 2004 в НАТО прийняли балтійців і Словаччину, а українці у 2006 і 2010 обрали проросійських ригів у ВР і яника президентом.
А тепер НАТО мусить ризикувати життям сотень мільйонів власних громадян заради допомоги Україні, якій те НАТО було до сраки, поки #уйло не відібрало Крим. Я ж кажу - вибачте вже "сцикунів", що серйозно ставляться до погроз від країни з найбільшою кількістю ядерних боєголовок за дозвіл використовувати натівську зброю по території кацапстану, це тільки на вас сміливців шашлики чекають.
показать весь комментарий
06.08.2023 16:12 Ответить
Україна і є вхідні двері до НАТО І ЄС (Я ж кажу - вибачте вже "сцикунів", що серйозно ставляться до погроз від країни з найбільшою кількістю ядерних боєголовок (за дозвіл цій країні 3.14 3,14дерації)з найбільшою кількістю ядерних боєголовок чинити геноцид українського народу і знищувати Україну)- так правильно .чи ні?При тому, що при Будапешті "сцикуни" гарантували недоторканість міжнародно визнаних границь України.
показать весь комментарий
06.08.2023 16:24 Ответить
У країн НАТО до вступу Фінляндії було десь 1682 км кордону з кацапами і бєларусієй, після вступу Фінляндії додалося ще 1272 км.
З Україною у країн НАТО 1374 км кордону.

І тут аж такі добрі "вхідні двері", що навіть через півтора року війни продовжують ловити колаборантів, які живуть в Україні і працюють проти України, а скільки знайдеться тих, для кого "какая разніца, на нас нє нападают, а Запад с кацапамі заодно - пусть самі разбіраюца"? Так, добрячі "вхідні двері", треба приймати прямо зараз

Йди почитай Будапештський меморандум і відпадуть всі питання - Кучма здав Україну під оплески української вати. А для Заходу у 1994 Україна була лише нещодавною частиною ворожого срср, від якої невідомо чого було чекати (потім стало відомо, коли українці постійно обирали комуняк, соціалістів і ригів) --- цілком правильно (для них) вони дбали про власну безпеку і закликали нас позбутися ядерної зброї, а те, що ми погодились - це претензії до власного дебілізму.

Захід свої гарантії виконує - окуповані території не визнає частиною паРаші, зброю надає. Для чогось більшого потрібно було рухатись в НАТО із самого початку або хоча б з 2004, а не з кацапами гратися у братерство, тоді б зараз разом з Польщею, балтійцями, Чехією, Словаччиною були в НАТО.
показать весь комментарий
06.08.2023 17:06 Ответить
Так, добрячі "вхідні двері", треба приймати прямо зараз - потрібно було прийняти ще тоді,коли Україна віддавала ядерну зброю."ЗАКРИТИ ДВЕРІ",от би і не було сьогодні таких як Ти , котрі пишуть про натівських "сцикунів" ,та ще й оправдують їхні дії ,по відношенні до України і її народу.Закінчили
показать весь комментарий
06.08.2023 18:56 Ответить
По-перше, я пишу навпаки - НАТО має право дбати про власну безпеку в першу чергу, а про нас - лише так, щоб не викликати удар на себе. У них є всі засоби, щоб захистити себе, але це не значить, що вони мусять ризикувати, що #уйло по ним таки довбане - ризикувати так заради українців, більшість з яких 23 роки про жодне членство в НАТО навіть не думали, а обирали "нейтралітет" і дружні відносини з окупантом.

По-друге, погоджуюсь - ядерну зброю треба було віддавати лише в обмін на членство в НАТО. Але ж у 1994 Україна не хотіла в НАТО!!! Зовсім навпаки - постійно голосували за комуняк, соціалістів, вітренко, СДПУ(о), потім за ригів! Якби тоді Кучма сказав щось про членство в НАТО у 1994 - весь ватний південний схід втік би до кацапів, чи нагадати, як вони всі постійно голосували за проросійське лайно і ще у 2010 обрали бандюковоча президентом?
Поки адекватні пострадянські держави дбали про власну безпеку і вступали в НАТО, українська пострадянська вата браталася з кацапами, саме тому ми зараз в такій дупі, а молоді балтійці хрестяться і дякують своїм батькам, що забезпечили їм безпечне майбутнє під парасолькою НАТО, а не тягнули їх назад у совок.
показать весь комментарий
06.08.2023 19:21 Ответить
все вірно - так як і не розкрита тема , що "чужими судьбами / Україна / добре "жар " загрібати " читай валити кацапію, як в свій час афганом совок...- все це в сумарності називаеться гребана геополітика , і тільки від того яке суспільство і на той час "влада", і вирішуеться кого "грають"...
показать весь комментарий
11.08.2023 23:38 Ответить
Що значить "нададуть"??? Хто віддав кацапам українські ракети дальністю 2500 км? Хто віддав кацапам і знищив українські важкі бомбардувальники? Хто голосував за проросійських політиків, поки колишній соцтабір вступав в НАТО? Хто у 2019 обрав собі мир будь-якою ціною? А тепер НАТО мусить ризикувати мільярдом власних громадян, на яких #уйло не напав, але пообіцяв напасти, якщо Україні дозволять застосувати натівську зброю по території кацапів?
А хто не завершив розробку ракети "Сапсан"? В України є дві батареї ПРО, здатної збивати навіть "кинжали", ними можна прикрити два міста - то де завершена розробка "Сапсана"? Де "Вільха-М" на 202 км? Своїми ракетами можна бити хоч по москві, то де свої ракети? Чому вітчизняний ВПК викидає кошти на БПЛА, якщо їх треба запустити багато десятків, щоб один можливо долетів? Так, зараз до москви долітають одиничні БПЛА, але там настільки мала БЧ, що їх вистачає лише на вибиття вікон - кому таке потрібно?
показать весь комментарий
05.08.2023 23:24 Ответить
хто змусив Україну все те "віддати"..., хто підставив Кучму із "Кольчугами", а потім дотиснув цим із здачею "ядерного щита"....- розповісти тобі все , чи трошки погуглиш якщо ти не в темі
показать весь комментарий
11.08.2023 23:33 Ответить
Чутно було, надіюся що ППО позбивало
показать весь комментарий
05.08.2023 20:16 Ответить
Ракети з білорусі. Йо...нути по бацькові дроном, щоб обісрався.
показать весь комментарий
05.08.2023 20:19 Ответить
Ту продажну бульбашію треба було після перших ракет бомбанути у відповідь. Але ж д'єрмак не дозволяє-там бітум для асфальту боневтіка
показать весь комментарий
05.08.2023 20:36 Ответить
Пане "стратєг", Генштаб може розраховувати на те, що ви особисто якісно зупините наступ з бульбостану у такому разі ? Для того, щоб ЗСУ не відтягували свої резерви з південного та східного напрямків ? Про бітум для дєрьмака-обіцяють не згадувати.
показать весь комментарий
05.08.2023 21:01 Ответить
Немає чим вдарити ні по білорусі ні по москальщині, бо нарід прогуляв три роки і все закатував в дороги і готувався разом зі своїм Найвєлічайшім на шашлики.
показать весь комментарий
05.08.2023 21:16 Ответить
А до того було чим? Війна з 14-го, якщо тобі пам"ять відбило.
показать весь комментарий
05.08.2023 21:51 Ответить
Где то проскакивала информация, что они сделали несколько штук новых МИГ31, что кинжалы может нести. До этого они могли пустить только 6 кинжалов одновременно. И Киев они тогда не пробили. В общем, есть о чем думать и Зеленскому и коалиции, что сидят на более тысячи Пэтриотах, а Украине надо 12 в условиях войны!
показать весь комментарий
05.08.2023 20:33 Ответить
Nevazno 6 ili 12 kinzalov,dlia Patriot.Sbut i 12
показать весь комментарий
05.08.2023 20:39 Ответить
Я читав що ТУшки модернізували під ці Кинжали
показать весь комментарий
05.08.2023 22:46 Ответить