7071 посетитель онлайн
12 575 68

Силы ПВО уничтожили 16 из 28 ракет, запущенных российскими оккупантами

ппо

Около 4 утра оккупанты нанесли удар ракетами воздушного и морского базирования. Силы ПВО уничтожили 16 воздушных целей.

Об этом сообщает командование Воздушных сил, передает Цензор.НЕТ.

"В общей сложности зафиксированы пуски по меньшей мере 28 крылатых ракет разных типов:

- 4 крылатых ракеты Х-22 – из шести самолетов дальней авиации Ту-22М3 (аэродромы базирования Сольцы, Шайковка);
- 20 крылатых ракет Х-101/Х-555 из 11 самолетов стратегической авиации (аэродромы базирования Энгельс, Оленегорск);
- 4 крылатые ракеты "Калибр" с фрегата из акватории Черного моря (район Ялты)", - говорится в сообщении.

Силы противовоздушной обороны уничтожили 16 ракет Х-101/Х-555, "Калибр".

Кроме того, зафиксировано 8 пусков вражеских зенитных управляемых ракет С-300/С-400 по Днепропетровской и Запорожской областям.

Силы ПВО уничтожили 16 из 28 ракет, запущенных российскими оккупантами 01

Топ комментарии
+38
це виходить 57% - близько половини.

Дуже хреновий результат - буде ще гірше якщо ми не навчимося руйнувати військові заводи на РФ
показать весь комментарий
15.08.2023 08:23 Ответить
+21
Кучма відав росії понад 500 ракет нібито за газові борги, тепер ці ракети летять по наших містах ,ну а Кучма в Монако і жодних питань правоохоронців.
показать весь комментарий
15.08.2023 08:28 Ответить
+21
Не густо. Что то даже очень наше ПВО расслабилось. Зато стадионы и беговые дорожки за миллионы долларов мы ремонтируем. Некоторые чиновники особенно на западной Украине уже начали забывать что идет война
показать весь комментарий
15.08.2023 08:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А колись було своє хоч і старе ППО до 2022 року точно було, бо навіть яжневтік його перевіряв у Херсоні, навіть читати страшно куди поцілили
показать весь комментарий
15.08.2023 08:10 Ответить
це виходить 57% - близько половини.

Дуже хреновий результат - буде ще гірше якщо ми не навчимося руйнувати військові заводи на РФ
показать весь комментарий
15.08.2023 08:23 Ответить
Тобто дванадцять влучили? Поганенько працює ппо...
показать весь комментарий
15.08.2023 08:26 Ответить
ПВО работает хорошо, с учетом тех сил и возможностей которые они имеют.
показать весь комментарий
15.08.2023 08:46 Ответить
Чтобы так уверенно судить о силах и возможностях, нужно быть в курсе этих самых сил и возможностей. Так что...
Кроме того, можно и Х-22 объявить несбиваемой, но так ли это?
показать весь комментарий
15.08.2023 13:04 Ответить
Раніше більше збивали, 70-80%. Схоже, Х101 тільки петріотами збиваються. Кацорилі чудово знають, де вони розміщені, і програмують траекторії ракет так, щоб ці місця облітати .
За часів СРСР була доктрина, що кожен обласний центр має прикриватись ППО далекого радіусу дії (С200, С300). С200 у нас достатньо, але схоже, проти X-101 вони не конкурентні
показать весь комментарий
15.08.2023 09:08 Ответить
Ви чудово проінформовані, як програмуються траєкторіїї ракет.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:12 Ответить
Не треба маніпулювати.
Де я написав, що знаю ?
Прості припущення
показать весь комментарий
15.08.2023 15:32 Ответить
А чим збивати ? Дай Бог щоб в другорядних облцентрах хоча би бук старий стояв. Наразі стоять оси і стріла 10, трохи шилок. Біля важливих військових об'єктів може щось краще бо москалі їх обминають.
показать весь комментарий
15.08.2023 09:37 Ответить
Не може бути "схоже". Або вони ці ракети збивають, або ні. Або так, як Ігнат скаже.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:09 Ответить
або ракета перетворюється на бризантний снаряд...

або як гнат-резигнат скаже...
показать весь комментарий
15.08.2023 15:46 Ответить
А вам звідки відомо, де що стоїть? Лачен про це не пише.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:13 Ответить
Шість полетіло на Львів, дві бомбанули Луцьк. А куди решта чотири залетіли?
показать весь комментарий
15.08.2023 20:29 Ответить
Кучма відав росії понад 500 ракет нібито за газові борги, тепер ці ракети летять по наших містах ,ну а Кучма в Монако і жодних питань правоохоронців.
показать весь комментарий
15.08.2023 08:28 Ответить
Вообще-то передал премьер Пустовойтенко, при нем велись переговоры на передачу ракет и стратегических бомбардировщиков, а передали ракеты и стратегические бомбардировщики уже при премьере Ющенко. Он мог это все остановить, но не остановил.

вот статья 2000 года https://www.kommersant.ru/doc/140912 Украина отдала России последнее - Коммерсантъ (kommersant.ru)
показать весь комментарий
15.08.2023 08:53 Ответить
Премʼєр це завгосп, уся зброя та силовики - це парафія президента.
показать весь комментарий
15.08.2023 08:58 Ответить
Та звісно. При чому ж тут бабЮля та грицацуєв?
показать весь комментарий
15.08.2023 09:20 Ответить
Міністри обороні і внутрішніх справ - є підлеглим президента, а не прем'єр-міністра.
показать весь комментарий
15.08.2023 11:23 Ответить
Усі питання за оплату газу вирішував та погоджував прем'єр. Підари вимогали за газ розрахуватися не грошима, а зброєю.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:36 Ответить
За часів Гриценка та Тимошенко автомати продавали по 20 гривень, а БТРи за ціною іномарки - Бригінець

22:45, 21 листопада 2018
https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://prm.ua/za-chasiv-gritsenka-timoshenko-ta-yushhenka-avtomati-prodavali-po-20-griven-a-btri-za-tsinoyu-inomarki-briginets/ https://twitter.com/intent/tweet?text=%D0%97%D0%B0%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B2%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%20%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%2020%20%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C%2C%20%D0%B0%20%D0%91%D0%A2%D0%A0%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%8E%20%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8%20%E2%80%93%20%D0%91%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C&url=https://prm.ua/za-chasiv-gritsenka-timoshenko-ta-yushhenka-avtomati-prodavali-po-20-griven-a-btri-za-tsinoyu-inomarki-briginets/&via=prm_ua https://t.me/share/url?url=https://prm.ua/za-chasiv-gritsenka-timoshenko-ta-yushhenka-avtomati-prodavali-po-20-griven-a-btri-za-tsinoyu-inomarki-briginets/&text=%D0%97%D0%B0%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B2%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%20%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%2020%20%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C%2C%20%D0%B0%20%D0%91%D0%A2%D0%A0%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%8E%20%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8%20%E2%80%93%20%D0%91%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C viber://forward?text=%D0%97%D0%B0%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B2%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%20%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%2020%20%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C%2C%20%D0%B0%20%D0%91%D0%A2%D0%A0%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%8E%20%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8%20%E2%80%93%20%D0%91%D1%80%D0%B8%D0%B3%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%20https://prm.ua/za-chasiv-gritsenka-timoshenko-ta-yushhenka-avtomati-prodavali-po-20-griven-a-btri-za-tsinoyu-inomarki-briginets/



Майже всі представники влади до 2014 року розпродавали армію, але найбільші обсяги були за часів Анатолія Гриценка, Юлії Тимошенко.

"Майже всі міністри оборони та прем'єри до 2014 року розпродавали армію. Але найгірша ситуація склалася у 2004-2006 роках. Продавали навіть те, що вже було потрібно армії. Спочатку була надлишкова зброя, яка залишилась з Радянського Союзу. А з 2005 року почали продавати ту зброю, яка була потрібна згідно концепції, яка існувала", - сказав він.

"Саме після Помаранчевої Революції, та влада, яка прийшла, в тому числі Гриценко та Тимошенко вони були причетні до того, що армія продала багато того, що було край потрібно. Але й інші міністри після того так само продавали. Це мільярди доларів. Армія отримувала лише 10% від продажів, а 90% отримували інші структури. Наприклад: за 20 гривень продавався автомат "Калашнікова", за 12 тисяч доларів продавався БТР, по ціні іномарки. Тому не дивно, що у 2014 році виявилося, що армії протистояти нічим. Для мене дивно, що пік розпродажу відбувся після подій на острові Тузла", - додав він.
показать весь комментарий
15.08.2023 11:32 Ответить
по 75 грн автомат, патрон к нему по 10 коп, а реально сколько автомат не помню точно, вроде по 200-300 баксов и чуть меньше доллара патрон.
показать весь комментарий
15.08.2023 12:31 Ответить
За часів Гриценка, та Тимошенко означає певний проміжок часу.
"Майже всі міністри оборони, та прем'єри..."
По-перше, є порядок розпродажу військового майна, згідно якого воно й розпродується. Тільки от справа в тім, що багато народу задіяно в цю кашу: - міноборони, мінекономіки ( спільна комісія, що визначає перелік), мінфін, затвердження на рівні кабміну, "Укрспецекспорт", тощо.https://zakononline.com.ua/documents/show/209805___590028 Постанова № 1919 від 28.12.2000 Про порядок відчуження та реалізації військового майна Збройних Сил. Редакція від 26.04.2003 | ZakonOnline - Право знати! .
Та це ж ще й не все: є ще Закон про державний контроль за усім цим розпродажем, і згідно Конституції до цього стає причетним і президент також, а ще - згідно цього Закону - РНБО.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/549-15#Text Про державний контроль за між... | від 20.02.2003 № 549-IV .
Так що, навряд чи міністри оборони та прем'єри змогли би все розпродати самостійно.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:47 Ответить
Це зрозуміло, що такий об'єм краж не провернути малою групою осіб. Для цього великого розуму не потрібно, а ось підібрати співучасників так, щоб потім не "гріти" нари потрібно мати неабиякий хист, а з цим у фігурантів слабувато, бо після відставки Павла Лазаренка з https://www.jnsm.com.ua/h/0710T/ посади прем'єр-міністра у липні 1997 року проти нього українські правоохоронні органи ініціювали декілька кримінальних проваджень, звинувачуючи у корупції та махінаціях з державними коштами. Ця активність посилилася після того, як за підсумками виборів березня https://www.jnsm.com.ua/cgi-bin/m/td.pl?Year=1998 1998 року політичне об'єднання "Громада", очолюване Лазаренком та Юлією Тимошенко, сенсаційно потрапило до Верховної Ради.
показать весь комментарий
15.08.2023 14:49 Ответить
Тогда у Украины и стратегические бомбандировщики Ту-160 летали.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:21 Ответить
не літали, скніли, сумували за господарем
показать весь комментарий
15.08.2023 17:06 Ответить
Результат взагалі незадовільний.
показать весь комментарий
15.08.2023 08:31 Ответить
можешь при следущей ракетной атаке выйти на улицу и покидать в ракеты асфальтом. Или своими труселями. Посмотрим на результат.
показать весь комментарий
15.08.2023 08:56 Ответить
От кацапів та зебілів підкацапських тільки про сраки і труси й чути, не здивована. Піздуй за кораблем, вишкребок дегенератний.
показать весь комментарий
15.08.2023 09:33 Ответить
Ой-йой! У когось дупа підгоріла. За лайку п'ять по 10 бальної шкалі, за необачність два, за дурноватість десять по п'ятибальній шкалі, за уяву двадцять по п'ятибальної шкалі, бо мені твоя уява сподобалася.
1. Уява. Про сраку ти сама вигадала, коли уявила себе збиваючою ракети своїми труселями.
2. Необачність. Зебіли підкацапські про жбурляння асфальтом по ракетах не кажуть.
3. Дурноватість. Звідки ти взяла, що я москаль або кацап? По ніку? То ти дурна.
4. Лайка. Лайка так собі. Можна було би краще. Доречі, Коли москалям сказати нічого, то вони на лайку переходять. У тебе родичів у Московії часом немає? Або можливо коріння звідти? Типа бабуся з дідусем понаїхали у 30-х роках?
показать весь комментарий
15.08.2023 12:50 Ответить
Основная масса ППО вокруг Киева, охраняют ермака и его шестерку Бубочку Боневтика, а так же казнокрадов и госизменников, что бы на бункер не упало. И русня это уже поняла и начала наносить удары туда, где ППО присутствует минимально.
показать весь комментарий
15.08.2023 09:00 Ответить
Поддерживаю. Зеленые " стратеги" свои опы прикрыли, а по стратегическим обьектам Днепра, Одессы и других городов пусть лупят.
показать весь комментарий
15.08.2023 09:08 Ответить
Майте на увазi , з усiх запущених ракет майже половина - ракети Х - 22 . А вони збиваются з шансами майже 0 . Начебто кацапи навчились їх наводити ( невiдомо чи правда ) , бо це ракета 50 - 60 роkiв розробки , i без модифiкацiй , цiльно влучити вона може хiба що в собаче лайно . А не влучно , на жаль , вони нею теж попадали , як от у випадку Днiпро в багатоповерхiвку ...
показать весь комментарий
15.08.2023 19:19 Ответить
Не густо. Что то даже очень наше ПВО расслабилось. Зато стадионы и беговые дорожки за миллионы долларов мы ремонтируем. Некоторые чиновники особенно на западной Украине уже начали забывать что идет война
показать весь комментарий
15.08.2023 08:34 Ответить
А ви точно знаєте, скільки БК у нашого ППО і якої він якості (останнє теж важливо)?
показать весь комментарий
15.08.2023 09:29 Ответить
Замість стадіонів і лижних трас могли б потихиньку закуповувати ппо, аби хоч критичну інфраструктуру прикрити (енергопостачання, водопостачання) або дублювати в підземних варіантах чи в інший посилений спосіб. Безоплатно багато ппо не дадуть, ту що дають розподіляють по стратегічних обєктах
показать весь комментарий
15.08.2023 09:29 Ответить
ти впевнений, що саме "особенно"?

а що в Кийові якось інакше? там кожен другий кацап
показать весь комментарий
15.08.2023 16:07 Ответить
Відсоток менший, ніж, коли летіло на енергосистему. А пройшло декілька місяців. Тобто ніяких рухів у бік покращення ППО. Ну з зеленими все ясно, але хочу розгадати тактику західних країн, які навипередки кричать, що "не дамо виграти расції!"
показать весь комментарий
15.08.2023 08:57 Ответить
Тактика проста - якщо і застосують ЯЗ, то по нам, а не по Заходу. А для цього будуть глибоко занепокоюватись, осуджувати, говорити усе, що завгодно - це не важко. Вивозьте дітей, в кого вони є...
показать весь комментарий
15.08.2023 09:22 Ответить
Це означає лише, що кацапи вчаться і вдосконалюються, а наші продовжують просити. Військові стріляють тим, що мають. А не мають вони потрібного і в достатній кількості завдяки двом особам-міністру Рєзнікову і Вселенському лідору.
І немає кому взяти за барки обох, й@бнути об стіну і спитати, де, *****, ракети?! І дати 24 години…
Це мрії, звичайно..
показать весь комментарий
15.08.2023 09:29 Ответить
Тому що просити потрібно тільки американське, причому - виготовлене в США. В Європі багато лазутчиків... кругом.
показать весь комментарий
15.08.2023 11:09 Ответить
Ну що ви пристали до Заходу. Цілу осінь 2021-го Захід волав, що буде вторгнення щоби країна готувалаь, а що на це їм відовідав вами ж демократино обраний президент? Забули?

"Не дамо виграти расці". Правильно, расці вони виграти не дадуть, але ніхто з них не говорив, що дадуть виграти Україні. Буде нічия: поб'ють багато людей з обох сторін, а красиві україночки із-за браку чоловіого населення залишаться на Заході для "обслуговування" тамтешніх кнурів або місцевих манкурів. Ситуація дуже не втішна.
показать весь комментарий
15.08.2023 15:09 Ответить
Та я це все розумію. Тільки поки що не розумію, що робити саме мені та моїй родині.
показать весь комментарий
15.08.2023 19:06 Ответить
При всем уважении к нашим ПВО его или мало или оно не эффективно печально то что нам не собираются давать больше ПВО, а о наступательном оружие видимо можно не вспоминать
показать весь комментарий
15.08.2023 09:09 Ответить
Намагаються вибити наші підприємства та б'ють по об'єктах можливого розміщення військових (спортоб'єкти, дитячі садочки, т.і.). І ракет у них для цього вистачає, нажаль. Запитання одне - де наші ракети? Західні ракети нас не врятують - нам не дозволять застосовувати їх по рашистській території. Окрім того, що не надають взагалі...
показать весь комментарий
15.08.2023 09:17 Ответить
..це питання потрібно було задавати навесні 2019 року! А не про шашлики мріяти і нові магістралі... А щоб питання задавати..то треба було думати. А цієї функції у 75 відсотків інфантильних ідіотів нема апріорі. І навіть по війні функція ..**думати** виключена у значної більшості.
показать весь комментарий
15.08.2023 13:56 Ответить
Дякуємо, хлопці.
Бог вам у поміч
показать весь комментарий
15.08.2023 09:18 Ответить
ПВО считай почти нет.
показать весь комментарий
15.08.2023 09:48 Ответить
Непогано було б, якби Кучма та кучмісти трішки відповіли за те, що вони наробили за 8 років при владі! Кров українців і на їхніх рукає, не тільки на руках зеленськоєрмаків...
показать весь комментарий
15.08.2023 10:20 Ответить
Чесно кажучи, важко щось робити, коли тебе постійно розйобують....
показать весь комментарий
15.08.2023 10:21 Ответить
Львівська ОВА: руйнування та потерпілі внаслідок ракетного удару по Львівщині, що відомо станом на цю годину.

Одну ракету сили ППО збили, ще 6 - влучили.

Без загиблих. Постраждали 15 людей. П'ятьох людей госпіталізували.

Окупанти пошкодили близько 40 будинків. Львів:

▪️Зазнали руйнувань 20 будинків у Залізничному районі. У Львівському медичному фаховому коледжі «Монада» вибиті вікна, також сталося загоряння у трьох будівлях промислового підприємства.

▪️Одна з ракет влучила по території дитячого садка, зазнала ушкоджень будівля дитсадка.

Область:

▪️ У Ставчанах Львівського району пошкоджені 15 житлових будинків в приватному секторі, з них 6 - критично. Також пошкоджені легкові автомобілі.

▪️У селі Суховоля Львівського району уламками від ракет пошкоджені 4 житлових будинки в приватному секторі. Потерпілих нема.
показать весь комментарий
15.08.2023 10:44 Ответить
львівське "ова" - це зять тестя-самокатника

воно непритомне від народження, тесть проплатив призначення
показать весь комментарий
15.08.2023 16:09 Ответить
Х22 не сбивали ни разу еще.
Из 24 других сбили 16, учитывая куда били это неплохой результат.
п.с. с300 каждый день почти запускают и сбивать их нечем. Впрочем как и х22 они не точные.
показать весь комментарий
15.08.2023 10:45 Ответить
Тут кажуть, що ніби ефективність ППО погіршилась...

Але:

- суб'єктивно, ніби Х22 не пуляли настільки часто, як зараз;
- коли пуляють по Києву, майже завжди 100% збиття, а значить прокачується загальний % збиття. Сьогодні по Києву не пуляли, а пуляли туди, де простіше попасти.

Іншими словами: росія покращує тактику ракетних атак. Вони викупили, що лупити по Києву - не ефективно, тепер частіше луплять по заходу України / Одесі / Миколаєву / Дніпру . По Києву - рідше, ніж зазвичай.
показать весь комментарий
15.08.2023 11:39 Ответить
Новини не дуже радісні - привіт ГАНДОНУ Кучмі і Юлі за подаровані кацапам ракети за газ.
Дивно що цей старий гандон і гандонка мирно помруть своєю смертю у достатку і роскощі...
показать весь комментарий
15.08.2023 12:23 Ответить
Хто згоден
показать весь комментарий
15.08.2023 12:25 Ответить
В 1999 году Украина передала России в качестве оплаты за поставку природного газа 575 ракет Х-55 и Х-55СМ
показать весь комментарий
15.08.2023 13:17 Ответить
Так виглядає, що поки нам не дадуть F-16, до тих пір сцикоива москалота буде нас закидувати своїми ракетами. Якби наші військові змогли збити хоча одне, два цих старих ржавих відер, то кацапня серйозно би призадумалас. Їхній авіапарк тих сцчних тушок не безкінечний, і навіть ті які залишились то вже відлітали половину свого ресурсу, а нові зараз не зроблять....
показать весь комментарий
15.08.2023 13:55 Ответить
..а F-16..дістануть їх біля Каспію?
показать весь комментарий
15.08.2023 13:59 Ответить
Для нього це не важливо...
показать весь комментарий
15.08.2023 14:58 Ответить
Малувато петріотів
показать весь комментарий
15.08.2023 16:30 Ответить
Ну, з такою результативністю анало говнєта, москалям вже не має сенсу їхати здихати на три букви. Можна зосередити зусилля на розкуркуленні "Рубельовок". Нарешті я побачив як бреше МО!)))
показать весь комментарий
15.08.2023 18:45 Ответить
Ракети така тема і їх маневрування теж.Плюс орки б'ють де простіше .Ракети потрібно на чомусь нести от тут саме питання що за 1 рік і 8 місяців ми так і не придумали як вирішіти проблему тушок.По калібрам тут питання чого чекаємо щоб завалити остаточно основні кораблі які по калібрам.Тим паче вже показали як це можна зробити і відстань вже немає значення.Рівняють сумщину кожен день без відповідей як в тирі.Якісь дивні рішення уряду і взагалі заяви президента.Складається таке враження....що війну притримують....Не хочеться писати розгорнуто багато речей виглядають занадто...
показать весь комментарий
15.08.2023 19:35 Ответить
Скажіть, мені будь, ласка зможемо ми ефективно боротись з ракетним тероризмом раши, після того, як сам Ігнат підказує росіянам з яких ракет по нам стріляти. Це ж чим треба думати, щоб відкрито в пресі розповідати, які типи ракет ми збиваємо, а які не збили жодної. За це розстрілювати треба.Ненавиджу російську конячу голову, але це якраз той випадок коли з нею не можна не бути згідним." Дебіли б..дь"
показать весь комментарий
15.08.2023 19:50 Ответить
Це ж якими ідіотами треба бути, щоб самим надавати інформацію росіянам про ефективність їхніх ракет, скільки і які типи ми збиваємо, а які ні. Ця інформація повинна бути за сімома замками. Вже, якщо так чешеться скажіть взагалі, навіщо розкладувать по типам?
показать весь комментарий
15.08.2023 20:21 Ответить
У нас за сімома замками-- оманські договорняки, офшори , та декларації чиновників-депутанів!
показать весь комментарий
15.08.2023 20:41 Ответить
х22 може сбивати тільки "Петріот" із тих що нам надав Захід!
Питання (риторичне) - чому перестали просити ці системи? Раніше інфопростір був забитий темами, що Україні потрібні "Петріот", потім коли їх надали в невеликій кількості щоб закрити "самі знаєте кого", "влада" різко переключилася на інші більш "важливі" питання із їхньої Владсної точки зору! Чомусь в голову лізе тільки одне пояснення цього - своя дупа тепер прикрита, а інше то ваші проблеми!
показать весь комментарий
15.08.2023 21:04 Ответить