10709 посетителей онлайн
6 672 58

Польша подписала соглашение на закупку 486 систем HIMARS

himars

В понедельник, 11 сентября, министр обороны Польши Мариуш Блащак утвердил рамочное соглашение о приобретении компонентов для 486 пусковых установок M142 HIMARS.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщили в пресс-службе Минобороны Польши.

"Я утвердил соглашение на поставку 486 пусковых систем HIMARS для польской армии", - отметил Блащак.

По его словам, начало снабжения этих систем начнется в конце 2025 года.

Министр сообщил, что вместе с заказанными в 2019 году 18 системами, которые будут составлять один дивизион этих ракет, Польша с почти 500 системами будет иметь еще 28 дивизионов ракет HIMARS.

"Будет сложно адаптировать системы, интегрировать пусковые установки с польскими системами, но после дискуссий с польской вооруженной промышленностью я могу заверить, что мы осуществим эту интеграцию в течение двух лет", – заверил Блащак.

Топ комментарии
+22
А що на це скажуть 73 % дурнів ?
показать весь комментарий
11.09.2023 21:40 Ответить
+21
А Ze відповість потужним закупом 486 тон асфальту

Саме цим блазень відрізняється від презедента
показать весь комментарий
11.09.2023 21:37 Ответить
+18
Це ті , що й досі не усвідомили , що помилка 2019 призвела до катастрофи 2022
показать весь комментарий
11.09.2023 21:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А Ze відповість потужним закупом 486 тон асфальту

Саме цим блазень відрізняється від презедента
показать весь комментарий
11.09.2023 21:37 Ответить
А що на це скажуть 73 % дурнів ?
показать весь комментарий
11.09.2023 21:40 Ответить
Это каких?
показать весь комментарий
11.09.2023 21:55 Ответить
Це ті , що й досі не усвідомили , що помилка 2019 призвела до катастрофи 2022
показать весь комментарий
11.09.2023 21:57 Ответить
Какая помилка 2019, можете прояснить?
показать весь комментарий
11.09.2023 22:01 Ответить
Не ліпи дурня з себе. Не виходить.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:11 Ответить
ви справді вірете, що якщо би рошен став вдруге ************, то ***** не напав би на Україну? серьойозно?
показать весь комментарий
11.09.2023 22:54 Ответить
Звичайно.

Бо х@йло то ще те сикло

І він бачив , що ВСУ та ВПК розбудовується , а не знищується

"Хто завгодного , але не Порошенко" (с) ввх
показать весь комментарий
12.09.2023 08:01 Ответить
Так я не с Украины, можете прояснить?
показать весь комментарий
11.09.2023 23:58 Ответить
Выбор шута "Какая_разница_лишь_бы_улицы_были_освещены" президентом в воюющей стране.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:13 Ответить
Может, у него были такие обязательства на предвыборные кампании и он их потом выполнял..
показать весь комментарий
12.09.2023 00:04 Ответить
Вот поэтому и ошибка.
показать весь комментарий
13.09.2023 18:29 Ответить
Какая ошибка если у него были такие обязательства на предвыборные кампании и он их потом выполнял?
показать весь комментарий
13.09.2023 20:26 Ответить
ты серьезно сравниваешь экономику Польши и Украины?
показать весь комментарий
12.09.2023 00:09 Ответить
Президента. Зи то не Зе
показать весь комментарий
11.09.2023 21:56 Ответить
не обридло у кожну тему асфальт/шашлики?
показать весь комментарий
11.09.2023 22:23 Ответить
А що не так??? Воно казало що захід панікує,що ні якого нараду монголоїдів не буде, що в очах путлєра воно побачило мир, що нам не потрібні ракетних програми та і військо треба скорочувати!!!!!! Цьому ушльопку це будуть нагадувати все його життя!!!!!!
показать весь комментарий
11.09.2023 22:30 Ответить
Ти думаєш ушльопок читає що про нього пишуть вельможні читачі Цензора? Не бачу ніякого стосунку шашликів і асфальту до зміцнення польської армії. Що не зайдеш в коментарі - нічого цікавого чи релевантного, одні шашлики, і так вже більше року
показать весь комментарий
12.09.2023 08:07 Ответить
При всей симпатии к Польше, честно говоря не понимаю, куда им столько этих пусковых установок. Да, оружие классное, но таким количеством можно уработать ху\йла, иран +кндр. Может часть Украине передадут? Можно передать даже не пусковые установки а ракеты, Украине есть с чего запускать.
показать весь комментарий
11.09.2023 21:41 Ответить
Наміру передавати щось з цих дивізіонів Україні у поляків, очікувано, немає. Насправді, Вам в цій історії все, скоріше всього, є зрозумілим.
показать весь комментарий
11.09.2023 21:55 Ответить
Это контракт на десяток лет.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:14 Ответить
Хто ми? Собі не взяли? Ти латифундист?
показать весь комментарий
11.09.2023 23:39 Ответить
Потому что зарабатывают на этом деньги.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:42 Ответить
ось хто вміє до війни готуватися а не десяток панцерників та сотня казочок про створену з нуля армію.
показать весь комментарий
11.09.2023 21:46 Ответить
Зате поляки не вміють записувати відосіки кожного дні і гнусявити полякам так щоб півтора роки не отримати по *алу за це.
показать весь комментарий
11.09.2023 21:50 Ответить
да, клоун все просрав
показать весь комментарий
11.09.2023 21:51 Ответить
Але так не завжди було, ніде правди діти. Поляки очевидно не хочуть повторювати власних історичних помилок.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:01 Ответить
значицця, поляки розумніші за нас.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:15 Ответить
розумніші за зепідарів
показать весь комментарий
12.09.2023 12:26 Ответить
Це Ви про Порошенка???
показать весь комментарий
11.09.2023 22:04 Ответить
ой, ловко ж пан вміє загадки розгадувати.)
показать весь комментарий
11.09.2023 22:14 Ответить
звісно, хєрмапідари інтелектуали ще ті. в якому році почалась друга світова війна?
показать весь комментарий
12.09.2023 12:28 Ответить
За такими діями польської влади стоїть невпевненість у тому, що союзники по НАТО нададуть Польщі ефективну та своєчасну підтримку у разі зовнішньої агресії. Краще бути готовим до всього самому, не чекаючи, поки побратими по зброї надолужать згаяне, і не замислюючись, чи наздоженуть вони взагалі. Схоже, що досвід російсько-української війни, коли зовнішня допомога, необхідна позавчора, приходить післязавтра, навчив такого роду обережності.
показать весь комментарий
11.09.2023 21:52 Ответить
Ні, просто дія принцип на НАТО сподівайся , а сам - не плошай

Бо нащо треба чекати коли війська НАТО увійдуть у Польшу (інших країн НАТО)

Якщо можно самим нищити ворога на підході
показать весь комментарий
11.09.2023 21:56 Ответить
А хто буде захищати того, хто сам не хоче захищатись??
показать весь комментарий
12.09.2023 07:24 Ответить
фиассе... и всего-то в Штатах около 400
показать весь комментарий
11.09.2023 21:57 Ответить
Ніхто вам не скаже, скільки їх в Штатах
показать весь комментарий
11.09.2023 22:13 Ответить
А який сенс, без дуже великої кількості ракет до них це лише болванки, просто вантажівки без БК.
Промисловість США ледве для одної України може достатню кількість ракет виготовити. А ще вони дуже недешеві.
До цих майже 500 Хаймерсів хіба що до 2030 року буде чим загрузити, і це при умові що війна в Україні закінчиться скоро.
показать весь комментарий
11.09.2023 21:58 Ответить
ну там скоріше поляки локалізують більшу частину виробництва. і все це розтягнеться на років 20. але я всеодно не розумію, як вони наклепають стільки ракет до них.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:08 Ответить
Скоро прочитаєте про будівництво в Польщі заводу для випуску ракет систем HIMARS.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:11 Ответить
Міністерство оборони Польщі уклало рамкову угоду з американською компанією Lockheed Martin про співпрацю у виробництві HIMARS з передачею технологій і замовлень.

Сторони домовилися про виробництво десятків тисяч ракет та встановлення РСЗВ на польські вантажівки. Згідно з умовами угоди, «486 автомобілів будуть зібрані в Польщі з початком поставок в 2026 році», повідомили в Lockheed Martin.
показать весь комментарий
12.09.2023 00:12 Ответить
А чому б і ні? збираються "джевеліни" клепати.
показать весь комментарий
12.09.2023 06:33 Ответить
Після 1,5 року інтенсивної війни поляки зробили висновки про потрібне озброєння проти русні.

HIMARSи стали основним озброєнням точного ураження цілі на яке не так сильно впливає перевага русні в артилерії, бронетехніці, авіації і ПВО.

Навіщо випускати 5-10 арт. *********** коли одна ракета HIMARS дуже добре зробить цю роботу по ураженню цілей. Тай мобільність і швидкість і бойовій роботі просто чудові.

А заявлена кількість просто "накачає" армію Польші так, що ворог ще 10 раз подумає чи варто суватись в Польшу.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:03 Ответить
Si vis paces,para bellum!!!
показать весь комментарий
11.09.2023 22:06 Ответить
Нифига се закупка 0_о...
показать весь комментарий
11.09.2023 22:19 Ответить
Саме цікаве питання - а де вони візьмуть гроші? Ні мова не про придбання, на це їм дадуть кредит, пошукають свої резерви, тощо. Мова про подальше утримання усієї тієї техніки, що вони уже купили, або заявили про це.
Показова в цьому Німеччина, накупили зброї, чудової, високотехнологічної, а потім в 2022 виявилось, що з в основному ця зброя потребує ремонту, *********** критично мало і т.п.
Утримання полякам буде коштувати шалених грошей.
Знову ж таки питання Хаймарсів, угода передбачає 45 ATACMS, 982 GMLRS та 532 GMLRS-ER. Це завантаження боєкомплектом 297 установок. А що з іншими 207? І знову таки, вони, що, одноразові? Докуплять ще ракет? Так США не встигають нам їх робити, потім будуть ще довго поповнювати свої арсенали.
А ще давайте згадаємо 288 Chunmoo які поляки замовили у Південної Кореї.
Дивне рішення.
Єдине нормальне пояснення, поляки вважають що втрати пускових установок (від тих же Ланцетів), будуть фантастичними, але ЗСУ довели, що Хаймарс та МЛРС зовсім не просто "піймати".
показать весь комментарий
11.09.2023 22:25 Ответить
В Польше у власти националисты, которые проедают средства которые были аккумилированы левыми. Это их Велыке Будивныцтво.
показать весь комментарий
11.09.2023 22:43 Ответить
Польський оборонний бюджет вже був високим на рівні 2,4% ВВП. Тепер вiн виросте до 4%.
показать весь комментарий
11.09.2023 23:29 Ответить
Країни за військовими витратами як % від ВВП:
1 Україна - 40%
2 Саудівська Аравія - 30%
3 Катар - 25%
показать весь комментарий
11.09.2023 23:35 Ответить
Краще платити 4% зараз, а не чекати, коли пригорить, як Україні, яка платить 40%.
показать весь комментарий
11.09.2023 23:46 Ответить
Вот это аппетит! Но ей богу, не понимаю что они будут делать с таким количеством. Это тех обслуживание, огромное количество обслуживающего персонала, расчетов. Ну и самое главное где столько боеприпасов набраться.
показать весь комментарий
11.09.2023 23:18 Ответить
це вже с переляку
показать весь комментарий
12.09.2023 01:55 Ответить
Я теж думаю що трохи забагато.Там перезарядка хвилин 10.І знову лупить.Хочуть кацапів товкти як Градами,по площах???
показать весь комментарий
12.09.2023 03:33 Ответить
Між рядків -
1. Надіятись на себе
2. "Колейка" і пріоритетність означатиме ще більшу затримку в допомозі.
Бо виробник має зобов'язання
показать весь комментарий
12.09.2023 04:40 Ответить
Они покупают Хаймарсы не только в США (в комплекте )но b Южной Корее только пусковое сооружение и в Польше монтируют на своий тягачи. Так быстрее дешевлее.
показать весь комментарий
12.09.2023 07:40 Ответить